Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Що це скрипить? Гальма чи моє коліно?🤔😁

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Злюка, як чемний малий, дав мені можливість спокійно насолодитися літом. Він не виносив мозок і весь час, покірно і віддано, терпів мої перепади настрою. (Ну ви зрозуміли, як авто відчувають наш стан, то ти равлик на чілє, то рідний брат Шумахєра)

Прийшла осінь, покатухи закінчилися і почалися скушні дощові будні 😁 

Щоб я не сумувала мій пі₴дюк вирішив додати музичних акордів у наших відносинах 😂

Приїжджаю у двір, паркуюсь, зробила музику тихіше, щоб краще бачити і кочуся собі на своє місце, тисну різко на тормоз і чую звук басистого скрипу чи рипіння, щось схоже на звук шароворої чи опорного підшипника😏 
Починаю згадувати всі ті мелодії і на що це більше схоже.

Чим займаються дорослі жінки вночі? Вірно- шукають звуки підвіски 😅


Похитала авто - тихо. Кручу колесами на місці - тихо. В ходу жодного звука. При плавному гальмуванні - тихо. При активному швидкому забиранню ноги з педалі гальм - тихо. Звук лунає, лише коли різко тисниш тормоз, та коли дуже плавно його відпускаєш (як тільки тільки починають розтискатись супорта і відпускати колодку від тормозного диска)

В чаті фокусників і з товаришами розвели дискусії здогадок, всеодно пізно і до майстра їхати на наступний день, чого б оце не накрутити себе 😆

Домовляюсь з майстром, приїжджаю, дивиться. Що там з моїм малим не робили, і хитали, і штовхали, і якимось ломом «щупали» всі суглоби в ходовій, щоб отримати цей звук- тихо, як вночі на кладовищі, жодного шуму 😏

Майстер вже геть шутканув «а може то твоє коліно скрипить, коли активно тиснеш на гальма?» 😂 Сміюся, відповідаю: «то це Ви мені піска з себе натрусили, певно, коли диски і колодки міняли, от тепер і скриплять, забилися!»😅

Шарові, сайлетблоки - все ок. Розібрав він гальма (бо по симптомах було схоже на них, звук наче коли ти на ручніку хочеш рушити і авто скрипить. От так і спереду) Але супорта не клинить!

Щось там робив, крутив, мазав, дмухав. Поставив назад, ніби спереду тихіше стало. Потім вже поліз до задніх за компанію глянути.



Колодки під заміну, вже лисі майже, диски каже проточити пора. Ну що, точити нічого не потрібно, тому що у мене в шафі є комплект задніх дисків, чого він даром буде пилюкою припадати, хай буде нове (тільки колодки докупити до них)

По передку чую сумні новини: аморти потекли обидва, сильно… пружини цілі.


Ну шо воно тайво, якщо воно канєшно 🤷🏻‍♀️😏


Впринципі все і так відчутно ставало, бо авто на ямках почало більше гупати, зуби ще не клацають правда, але амортам пора на відпочинок.
Новини не втішні, готуй Марічка бабки 😏

Пробіг 160к передня підвіска майже вся рідна, впринципі, нічого дивного, ще й з нашими дорогами і моїм зором 🤭


В планах амортизатори+пильники відбійники+опори, задні гальмівні колодки, добре що диски є)) Вже щоб комплектом, по фен-шую))

Пружинам працювати заважати немає сенсу, вони цілі і Бог їм в поміч, мо ще послужать, бо нирку бережу на заміну зчеплення в ПШ, якщо на мені випаде такий Джек Пот 😁

Певно, зберу все, почекаю трошки і під перевзувку на зимові колеса, зроблю, щоб потім одразу на них на розвал заїхати.


Скоро на підході вже заміна масла і відновлення моїх нервових клітин, які ще живі  😂 

Звичайно, на ці гроші я б змогла зробити ботокс від зморшок на лобі, купити нарешті нові зимові «колеса» для себе, але я не люблю їздити на тролейбусі 😆


P.S. якщо є якісь корисні поради, думки чи співчуття, або навіть поради сприводу заспокійливих чи мазь для суглобів, то з радістю почитаю ваші коментарі 🤣 

Дякую, за присутність ваших очей в цих букавках, дай Бог вам здоловля і 100%-вого зору, щоб ви і надалі могли читати мої поеми про любов до автомобілів 😆


Ну і на останок, гарних кадрів у таку «оптимістичну» погоду 🤭



Вредна морда 😈



Реклама
Знижка 10% за промокодом!

Ціна питання 250 UAH, Пробіг 161120 км.
Опубліковано: 04 жовтня 23:26
54 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volvo 244, Mazda 323 V
Я так поліз теж. Тепер всю гальмівну систему перебираю😅
1
06 жовтня 09:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Djearthquake_
Я так поліз теж. Тепер всю гальмівну систему перебираю😅
Djearthquake_, оце точно, буває тільки зачепил і пішло-поїхало 😆
06 жовтня 22:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
🫣🫣🫣
Ото потрібно і собі по заглядати 😁
Знов же, хто ми такі щоб відмовляти улюбленцям)
2
06 жовтня 09:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
🫣🫣🫣 Ото потрібно і собі по заглядати 😁Знов же, хто ми такі щоб відмовляти улюбленцям)
DMM, це точно😅
Доречі, позаглядати інколи варто, а інколи ні 😅
Я тепер їжджу і тільки кожен раз налаштовуюсь відчути, то він пливе, як човник чи то вже я собі накрутила 🤣 ну ти ж знаєш оцих тривожників з самонакрутом 😅
06 жовтня 09:19
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Або орігу або Сакси.. :)
1
05 жовтня 23:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Або орігу або Сакси.. :)
NY, згодна повністю 💯
Вибір на сакси падає, хороші і доступні по ціні)
Дякую ;)
06 жовтня 01:31
Я зараз ліпака напишу але🤣 як варіант можливий. Звук може піти після закінчення дождів, коли авто все просохне) В мене на Мані робочому завжди так, коли люють дожді без перестану, починає скрипіти аморт на кабіну, після закінчення дождів - все як по маслу стає)) Так що варік цілком реальний😂
По стойкам, схожа ситуація і в мене, передній правий заплакав, і також проситься на заміну, хоча поки їх не чую. Пробіг вже 175тис, рідні, ще солідно виходили. Дивлюсь в сторону Sach, але вони є різні, є дешманські підробки а є норм, тут треба попасти ще) Також по ціні відрізняються, але поки міняти не буду, думаю зиму відкатаю, а там як Бог дасть, що буде далі...в Вашому випадку якщо дороги не тримається і як сільодка, то звичайно б міняти на зиму! По проточці дисків - навіть не пробуйте, марна трата грошей і часу, ефект на місяць максимум.
1
05 жовтня 21:20
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bogdan...
Я зараз ліпака напишу але🤣 як варіант можливий. Звук може піти після закінчення дождів, коли авто все просохне) В мене на Мані робочому завжди так, коли люють дожді без перестану, починає скрипіти аморт на кабіну, після закінчення дождів - все як по маслу стає)) Так що варік цілком реальний😂По стойкам, схожа ситуація і в мене, передній правий заплакав, і також проситься на заміну, хоча поки їх не чую. Пробіг вже 175тис, рідні, ще солідно виходили. Дивлюсь в сторону Sach, але вони є різні, є дешманські підробки а є норм, тут треба попасти ще) Також по ціні відрізняються, але поки міняти не буду, думаю зиму відкатаю, а там як Бог дасть, що буде далі...в Вашому випадку якщо дороги не тримається і як сільодка, то звичайно б міняти на зиму! По проточці дисків - навіть не пробуйте, марна трата грошей і часу, ефект на місяць максимум.
Bogdan..., дякую))
От і в мене скрипіти гальма почали саме під час затяжних дощів, але думаю вони не пройдуть, скоріш за все ця музика тепер буде зі мною)
За диски також згодна, тим паче який сенс проточувати, якщо є нові і не потрібно заморочуватися.
По амортам Сакси вже вивчила як відрізняти оригінал від підробки, там дуже багато на що якщо звернути увагу то можна перевірити вдало. Цікаво, як на мене будуть дивитися коли я почну при них перевіряти аморти, при чому дуже уважно до кожної дрібниці 🤣🤣🤣
З авто то як коли, то ніби ловлю і як човних хитає, то ніби норм. От сьогодні забула взагалі за них і тільки вдома згадала, що це ж обіцяла собі спокійно їздити, і зловила себе на думці що все було ок по керованості. Чи то ефект нсамонакруту чито не вибагливість докерування після старого китайпрому, не ясно.
Отже, рішення остаточне буде в БЖ згодом, залежить ще й від фінансів як складеться…
У Вас також аморти порядно відслужили 🔥
1
06 жовтня 01:40
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
SACHS провірений часом виробник, не про гадаєш точно.
1
05 жовтня 20:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
SACHS провірений часом виробник, не про гадаєш точно.
AndV, дякую) з кожним написаним відгуком про них, ще більше розумію що аморти хороші. Головне перевірити уважно на оригінал))
06 жовтня 01:42
Приличный пробег, как для вышедших из чата передних амортов, достойно. Что на замену будет? Орига Motorcraft?
1
05 жовтня 15:34
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Dim-One
Приличный пробег, как для вышедших из чата передних амортов, достойно. Что на замену будет? Орига Motorcraft?
Dim-One, дякую) так пробіг для наших доріг і рідних амортів досить солідний, вони тримася достойно)
Багато одноклубників брали SACHS, відгуки добрі. То буду брати також їх. Ще BILSTEIN брали, кажуть з досвіду, що тримають добре але з часом трохи постукують і казали можна було б і SACHS брати та не переплачувати)
Оригінал не потягну, там трохи різниця на парі виходить кусюча…)
1
05 жовтня 15:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Dim-One
Mari, а что по ценам на Sachs и Bilstein? Просто если эти отходили 160к, может имеет их смысл и смотреть? Учитывая спрос на Motorcraft запчасти, их с меньшей долей вероятности можно приобрести "не оригинал", чем продукцию выше озвученных брендов.
Dim-One, ціни 3-3.5к(сакс, більштейн) діапазон плаває, але є можливість взяти за гарну ціну. Оригінал не потягну, на парі дуже різниця відчувається, хочеться звичайно але є але. Т.я.вибір мій зупинився на саксах, то вже підготувалася як перевірити і не попасти на підробку. (Якби було менше витрат, можливо б і купила оригу)
1
07 жовтня 18:40
Вибачте за моє можливо занудство але хіба не важливіше мати взимку гарну керованість і тому замінювати амортизатори перед зимою??? Це для до кументаторів а не до вас шановна @Mari.
1
05 жовтня 10:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
stas-zp
Вибачте за моє можливо занудство але хіба не важливіше мати взимку гарну керованість і тому замінювати амортизатори перед зимою??? Це для до кументаторів а не до вас шановна @Mari.
stas-zp, взимку керованість ще більше важлива ніж влітку, всі ми, водії, це розуміємо... Але кожен радить виходячи зі свого досвіду чи думки, в кожного по-різному було, якщо по відчуттям майже все, як було, то порада докатати впринципі зрозуміла. Але ж у кожного випадок індивідуальний, в когось майже не відчутно, а в когось вже авто як човник на хвилях. Мій вже човник… тому дуууже велика вірогідність, що робити буду перед зимою, просто хотіла почитати різні думки і аргументи, щоб легше прийняти рішення зі спокійною душею ☺️
Дякую вам 😇
1
1
05 жовтня 15:32
В мене колись подібне було на Пассаті. Рухаєшся назад - гальмуєш - стук. Потім вперед - стук і потім все добре. Причина теоретично десь в гальмах, але за довгий час так і не знайшов причину. Так і продав машину.
1
05 жовтня 09:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ROLOS
В мене колись подібне було на Пассаті. Рухаєшся назад - гальмуєш - стук. Потім вперед - стук і потім все добре. Причина теоретично десь в гальмах, але за довгий час так і не знайшов причину. Так і продав машину.
ROLOS, «так і продав» звучить позитивно 😅
Ну те, що це колодки, то ми з майстром також впевнені, все збігається до того, що то вони музикальні в мене попалися ;))
1
05 жовтня 15:27
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Як завжди, подача матеріалу - супер, здатність дивитися з гумором на проблеми - чудова риса!
По підвісці скажу зі свого досвіду: досить давненько вже, років 8-9 тому, мав підтікаючий лівий задній аморт, катався як було, все ніяк не міг викроїти бюджет на комплексний ремонт задка... Так от, на позаміських трасах (якшо їх тоді так можна було назвати) кожна більш-менш відчутна ямка мені вилазила гнутим диском (добре, шо тоді їздив виключно на залізяках) та їздою на докатці. Це якраз була осінь-зима...
Після таких пригод я таки виділив капусту, закупив нові стійки, опори, відбійники, короче, перебрав і передок, і задок, адже тоді вже купив легкосплави, а їх бити дуже не хотілося.
Доречі, після цього декілька разів ловив на трасі ямки новими колесами, але, на щастя, без жодних наслідків як для дисків, так і для гуми...

Доречі, про звуки гальм... Минулого літа встановив на передок супорта від 7-го акорда, колодки TRW від якогось рено. Так от, гальмує все це діло чудово, але колодки в деяких режимах роботи педаллю гальм можуть пищати, а також при стисканні та розтисканні механізмів з'являються риплячі звуки, наче колодки не мають протискрипних пластин та скоб, які їх утримують, щоб не люфтили... Звуки, доречі, дещо схожі на ті, що у відео. Ну, і направляйки я б не виключав...
1
05 жовтня 09:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
RusLanCk
Як завжди, подача матеріалу - супер, здатність дивитися з гумором на проблеми - чудова риса!По підвісці скажу зі свого досвіду: досить давненько вже, років 8-9 тому, мав підтікаючий лівий задній аморт, катався як було, все ніяк не міг викроїти бюджет на комплексний ремонт задка... Так от, на позаміських трасах (якшо їх тоді так можна було назвати) кожна більш-менш відчутна ямка мені вилазила гнутим диском (добре, шо тоді їздив виключно на залізяках) та їздою на докатці. Це якраз була осінь-зима...Після таких пригод я таки виділив капусту, закупив нові стійки, опори, відбійники, короче, перебрав і передок, і задок, адже тоді вже купив легкосплави, а їх бити дуже не хотілося.Доречі, після цього декілька разів ловив на трасі ямки новими колесами, але, на щастя, без жодних наслідків як для дисків, так і для гуми...Доречі, про звуки гальм... Минулого літа встановив на передок супорта від 7-го акорда, колодки TRW від якогось рено. Так от, гальмує все це діло чудово, але колодки в деяких режимах роботи педаллю гальм можуть пищати, а також при стисканні та розтисканні механізмів з'являються риплячі звуки, наче колодки не мають протискрипних пластин та скоб, які їх утримують, щоб не люфтили... Звуки, доречі, дещо схожі на ті, що у відео. Ну, і направляйки я б не виключав...
RusLanCk, дякую за такий змістовний і корисний коментар 🔥
Читаю і згодна з вашим досвідом і думкою. Сама також розумію, що коли не поглинаються удари і коливання, то страждають інші вузли і деталі. Так як авто зараз в невеликих ямках гупає, то страшно лиш уявити, що буде коли пропустити щось глибоке на дорозі. Звичайно, хотілося б дотягнути до весни, але прекрасно розумію, що зроблю гірше і потім пошкодую. Почитала думки в коментарях, ніби ті, де кажуть «дотягнути до весни» тішать, але реальні речі розумію, тому «міняти на зиму і не добивати інше» більш розумна думка. Вже факт прийняття майже є, тому і робила цей допис, щоб пришвидшити прийняття рішення)))
Колодки Форд Мотокрафт, вони хороші, але щось трохи в мене музикальні попалися, головне що відпрацьовують добре, а там звикну, якщо не пройде ;))
P.S. гумор - це те, що тримає, коли щось йде не так, а коли допис пишу по-свіжих емоціях, то прям от без ха-ха не виходить 😅
Дякую ☺️
1
05 жовтня 15:24
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
А шо за колодки спреду? Вони можуть давати такі скрипи або піщати. Ви ж недавно міняли тормоза. Ото вони і є.
1
05 жовтня 09:08
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
alah
А шо за колодки спреду? Вони можуть давати такі скрипи або піщати. Ви ж недавно міняли тормоза. Ото вони і є.
alah, так колодки нові, Форд мотокрафт, гальмують чудово. Спочатку було тихо, а це коли типу притерлися почалося отаке. Ні на що, крім моїх вух, не валиває звук. Може пройде, може звикну 🫣😁
05 жовтня 15:13
Аморты можно и на реставрацию)
А вообще TRW и магнум очень хороший заменитель цена качество) ну если ориг дорогие)
1
05 жовтня 08:47
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
Аморты можно и на реставрацию) А вообще TRW и магнум очень хороший заменитель цена качество) ну если ориг дорогие)
MaksimYrievich, там немає що реставрувати, аморти у смітник, масло витекло, вони служили з заводу скільки могли)) я придивилася SACHS, наші катають все добре, ціна/якість мені підходить))
05 жовтня 15:11
Mari
MaksimYrievich, там немає що реставрувати, аморти у смітник, масло витекло, вони служили з заводу скільки могли)) я придивилася SACHS, наші катають все добре, ціна/якість мені підходить))
Mari, я даже потекшие родные реставрировал хорошо ходят, у заводских иногда другое строение в нутри , чем у заменителя
05 жовтня 16:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
Mari, я даже потекшие родные реставрировал хорошо ходят, у заводских иногда другое строение в нутри , чем у заменителя
MaksimYrievich, ще на тижні заскочу в інше місце на повноцінну дагностику і поговорю, послухаю що там розкажуть.
Бачила у вас допис про реставрацію ніби, але про таке не чула. Тому можливо простіше поставити нові і не робити собі пригоди.
06 жовтня 01:45
Як по мені то міняй стійки передні зараз,нічого з ними за зиму не буде,а то будешь взимку їздити з думкою про то що воно є,та ще і гупає,навесні потрібно буде все одно менше дєнєг вже платити і одною проблемою менше)
1
05 жовтня 08:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
shannon84
Як по мені то міняй стійки передні зараз,нічого з ними за зиму не буде,а то будешь взимку їздити з думкою про то що воно є,та ще і гупає,навесні потрібно буде все одно менше дєнєг вже платити і одною проблемою менше)
shannon84, дякую)) згодна, завжди думаю про те, аби не вийшло потім дорожче. На зиму керованість потрібна, певно, ще краща ніж влітку, через і так погане покриття і слякоть. Тому і хотіла почитати різні думки, т.я. все розумію, но ще не можу прийняти рішення, бо думала ще зиму протягне, але нажаль 😌
1
05 жовтня 15:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Mari, ні, це не потрібно відкладати до весни!, якщо є можливість то краще привести до ладу ще до першого обледеніння асфальту!
AndV, згодна, але ж воно, розумієш, і хочеться і колеться і трохи зависає програма в мозку «че ж дєлать, че ж дєлать» 😅
06 жовтня 01:47
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
shannon84
Mari, + яка ще гарантія що за зиму ще щось не вилізе)
shannon84, мені здається з робочими конячками гарантій немає взагалі ніяких)) тут вже як буде 🤭
06 жовтня 01:48
Шо я можу сказати, не приглушай більше музику :DDD
1
1
05 жовтня 06:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AnotherGrayMan
Шо я можу сказати, не приглушай більше музику :DDD
AnotherGrayMan, 💯 більше так робити не буду, бо оце починається всяке потім 😅
05 жовтня 15:06
Якщо авто не скаче як жаба передом, то на зиму вже й не міняй. Збирай капусту навесну, тай буде тобі щастя. Бо зимою ж сама знаєш як буває, нові стійки після зими можуть сказати "сюрпрайз, сюрпрайз"🫡
Пружини я би не міняв, вони по зовнішньому вигляду ще норм. Правда не знаю як вони по просадці, якщо дуже сидять, то може вибити нові стойки теж швидко.
1
05 жовтня 05:46
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Octavian
Якщо авто не скаче як жаба передом, то на зиму вже й не міняй. Збирай капусту навесну, тай буде тобі щастя. Бо зимою ж сама знаєш як буває, нові стійки після зими можуть сказати "сюрпрайз, сюрпрайз"🫡Пружини я би не міняв, вони по зовнішньому вигляду ще норм. Правда не знаю як вони по просадці, якщо дуже сидять, то може вибити нові стойки теж швидко.
Octavian, та в тому то і справа, що скаче і відчутно пасажирів підкидає, досить не приємно. Відчуваю (вже пару місяців) що почав пливти як човник, підловлюю на ямках і в поворотах. Тому велика вірогідність, що до весни не почекає. 🫣
С приводу пружин, так вони ніби нормальні, але якщо з новими амортами покращення буде не дуже, то прийдеться і їх міняти, бо хід амортів буде не такий і вони швидко вмруть(((
Дякую за пораду ☺️
1
05 жовтня 15:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Octavian
Mari, ну якщо вже так, то вже немає як чекати. Бо несправні стійки до добра не доведуть, керованості це явно не додасть.
Octavian, оце мене вибиває з колії моя невибагливість після черіка, там керованості не було геть ніякої, але я справляласябез всіх абс і покращень пізвіски, тому мені зараз моє авто навіть з такими амортами мега кероване. Но я розумію, що було краще і на такому тягнути то не до добра. Буду міняти обов’язково, щоб потім не ремонтувати додатково щось ;))
1
05 жовтня 15:44
Без коліс :(
Дисочки не проточуй,марна трата грошей,тим більше що маєш нові!Аморти міняти перед зимою така собі затія.Перегупаєш зиму,до весни підзбираєш касюри і ґоу до дяді Міші поміняти все що треба!
Це просто моя думка на даний момент!😁
Пи.Си.Для очей ліпше купити лінзи( бажано бі-лед🤭😁😁),зручніше ніж в окулярах,знаю по собі!😁😁
А для колін допоможе тільки Диклофенак, Ібупрофен, Кетопрофен, Німесулід,Вольтарен, Фастум гель, Нурофен гель, Диклак🤭😁😂😂😂
1
1
2
05 жовтня 01:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Дисочки не проточуй,марна трата грошей,тим більше що маєш нові!Аморти міняти перед зимою така собі затія.Перегупаєш зиму,до весни підзбираєш касюри і ґоу до дяді Міші поміняти все що треба!Це просто моя думка на даний момент!😁Пи.Си.Для очей ліпше купити лінзи( бажано бі-лед🤭😁😁),зручніше ніж в окулярах,знаю по собі!😁😁А для колін допоможе тільки Диклофенак, Ібупрофен, Кетопрофен, Німесулід,Вольтарен, Фастум гель, Нурофен гель, Диклак🤭😁😂😂😂
ANSEN, дякую 😅
Ну проточувати і вправду немає сенсу, якщо є нові, згодна повністю 💯
Та і за роботу таку на зиму також не дуже радісно, хочеться по весні б свіженьке, але не знаю, вони добре потекли і чи нормально оце так мучити те все…. В роздумах, але по можливості запчастини куплю точно, а як бути з заміною і чи не дуже це прям критично їздити на таких. Дальніх поїздок не намічається, так по місту катати може і можна… а може і не варто 🤷🏻‍♀️😁
Так так, список ліків видно профі писав🤣🤣🤣
2
05 жовтня 01:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Mari, По місту вистачить.А навесні поміняєш!🤜🤛🤝Ех,ліки то головне🤭😁😂
ANSEN, от і я вагаюся, пружини ж також рідні… чи лайтово докатати все і за зиму зібрати по трохи всю ходовку в комплексі, чи міняти локально по проблемі. Якщо пружини і цілі але трохи просівші (а морда в авто таки приспущена) то це ж буде більше навантаження на нові аморти і опори. Короче головняк, не знаю що робити блін 😂
Треба пити таблетки, короче, і лягати спати 😂😂😂
1
05 жовтня 02:50
Ну шо воно тайво, якщо воно канєшно😂🤣. Співчуваю 🥲, але воно як завжди тільки збираєшся розбагатіти, так то цукор скінчиться, то шкарпетки 🧦 треба нові 😁. У злюки осінні загострення🤧.
2
04 жовтня 23:48
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Shmit87
Ну шо воно тайво, якщо воно канєшно😂🤣. Співчуваю 🥲, але воно як завжди тільки збираєшся розбагатіти, так то цукор скінчиться, то шкарпетки 🧦 треба нові 😁. У злюки осінні загострення🤧.
Shmit87, о, нагадали, шкарпетки також потрібно 😅 Життєво, план розбагатіти провалений, значить не в цьому місяці 😂
Не хотів до весни потерпіти, бо те що по переду роботи підходили, це я знала) заводське то добре, але воно також має свої ліміти)) тому матьойоб, будем думать 😂
1
2
04 жовтня 23:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Shmit87
Mari, я по можливості намагаюся відразу міняти хворі з/ч, бо одне завжди тягне за собою інше, і потім це все дуже боляче 😖
Shmit87, от і я така завжди була, тому що потім може потягнути ще щось і обійдеться дорожче 💯
Але зараз трохи озадачилась, як бути, надія зробити все по весні, розвіялась, тому що картина маслом як то кажуть 😁 треба трохи часу прийняти факт неминучості 🤭
1
05 жовтня 13:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Shmit87
Mari, злюка норовливий 😁, вимагає до себе уваги 🤭
Shmit87, капризничає буває, але ж ще так, лайтово, тоже вже не молодий хлопчина, також вже трохи життя його помотало😅
1
06 жовтня 01:51
Mari
Shmit87, капризничає буває, але ж ще так, лайтово, тоже вже не молодий хлопчина, також вже трохи життя його помотало😅
Mari, в кожного свій характер, і машини не виключення, бо вони все чують і відчувають, а ще вони найкращі психологи і друзі які завжди за любий кіпіш😁
1
06 жовтня 08:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Shmit87
Mari, в кожного свій характер, і машини не виключення, бо вони все чують і відчувають, а ще вони найкращі психологи і друзі які завжди за любий кіпіш😁
Shmit87, це точно) мені сподобалося, як колись відповів чат джп: «авто немає душі, але якщо ви щиро поділитесь частинкою своєї, то воно
стане особливим і «живим» »
Кращий психолог, друг, товариш і співрозмовник 🤭😁
1
06 жовтня 09:12