Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (Cortigiana🍀)

Деамериканізація оптики: макіяж для Cortigiana🍀

Я їжджу на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Land Rover Defender (L663)
Київ, Україна

Вітаю, шановне товариство! 

Здавалося б, новий автомобіль, про що можна писати? А от є про що. І сьогодні мова піде про заморочки і смаки. 

Ітак, зовнішній вигляд автомобіля, здавалося б, вже готовий, а образ довершений. Так, але трішечки не так. Давно мені мозолили очі жовтки "під очима" Джулії, вибачаюсь за тавтологію. 



Мабуть, більшість автовласників взагалі не помічають тої жовтизни, а хто помічає - тому вона не заважає. Для мене вони виглядають геть інородно, неначе в око щось попало. До того ж зовсім не пасують до зеленого кольору. Тому рішення щось із ними робити було однозначне. 

Чому я одразу не купував європейську оптику без жовтків? Хороше питання. І причина тому досить вагома. Почнемо з того, що під час відновлення автомобіля саме такий варіант я і розглядав, особливо тому, що американська оптика не вміє вирізати дальнім світлом зустрічний потік. А до цієї функції я дуже звик за кермом БМВ, і хотілось її мати. Проте, по електриці в Альфа Ромео свіжих років Стелантіс дуже заморочився над безпекою, і, як результат, європейська оптика не шиється до американських мізків...ну, або, я не зміг знайти варіантів це зробити. Менше з тим, європейська рестова оптика коштувала вдвічі дорожче за американську, + потрібно було міняти мізки, блоки і танцювати потім з бубном, щоб то все подружити між собою. І цінник набігав вже геть не гуманний, особливо враховуючи, що основна відмінність - це відсутність в європейській оптиці жовтих катафотів та вміння вирізати зустрічний потік дальнім світлом. Платити за оце все добро 4500 доларів в мене бажання не було ніякого. Ну і довго чпекатись із цим всим теж. Тому, тоді я пішов по шляху найменшого спротиву, просто підкинув нову американську оптику та й поїхав займатись своїми справами. 


Але око мені ті "жовтки" мозолити продовжували щоразу, як я обертався на авто, коли від нього йшов. І, якось випадково, я побачив в чаті Альфа Ромео Женю Уварова. Ще в 2020 році він мені робив світло на пожежку, я тоді писав про це ось тут. "Ось воно і рішення", подумав я. Хто не знає, Женя професійно займається автомобільним світлом, про його роботи можна подивитись ОСЬ ТУТ. 

Я дочекався свого чергового відрядження, і віддав фари в роботу. Ну як віддав...це так дуже легко сказано, та не легко зроблено. 

Для того, щоб зняти фари в Джулії потрібно розібрати пів морди. Бампер, підкрилки ітд. Тому машінен поїхав до Віталіка на BMWLand де я обслуговую свою Куртізанку. Ну і там вона жила тиждень, доки фари мандрували на макіяж. 





Віталік люб'язно кожного вечора заганяв машину в бокс на ночівлю, а щоранку виганяв її дихати свіжим повітрям. Всі контакти були надійно сховані, тому, навіть, під дощем було безпечно.



Тим часом фари перебували в салоні краси для оптики. Спочатку попарились в печі, після чого було зняте скло. 





Ну і, звісно, були демонтовані жовтяки під очима. 



До слова, Женя пропонував навіть на 3D принтері надрукувати якісь кастомні катафоти, з будь-яким написом чи символіко. Я не наважився, чомусь здалось, що це було б дещо колгоспно. Тому пішов по найпростішому шляху, просто катафоти були пофарбовані в чорний, а підсвітка катафотів демонтована та заглушена. Забігаючи наперед, помилок ніяких не висвітилось. Далі скло було посажене назад на заводський герметик, особливість якого заключається в тому, що він сохне довше, ніж будь який інший. Тому після процедури "антижовток" оптика мала ще, мінімум, три дні сохнути. Проте, врешті решт, прийняла такий вигляд, 





Шо я вам скажу, Женя і його команда - профі! Сміливо рекомендую всім, кому потрібно почаклувати над оптикою! Мало то, шо круто зробив оговорену роботу, то ще й бонусом перетягнув бронеплівку на одній фарі, бо була коцка, і мікророзрив плівки, що призвело до оголення скла фари прямо напроти лінзи. Окрема подяка! 

Після того, як оптика стала транспортабельна (верхній шар герметика, котрий скріплює корпус фари та скло підсох і схопився, проте всередині шар герметика ще сирий), Женя дозволив фари забрати і відвезти на встановлення на авто. Проте, рекомендував ще тиждень обмежити використання авто, щоб ніщо нікуди не попливло. Ну і добре, подумав я, адже всеодно у відрядженні якраз ще цілий тиждень. 

Фари встановили на місце, зібрали морду до купи, обережно доїхали до паркінга, та й поставили на місце відпочивати в затишку та безпеці. Ну а фінальний зовнішній вигляд став тепер отаким.









Нє, ну так куди краще. Тепер я буду обертатись на Куртізанку, коли від неї йду, іще з більшим задоволенням.

"Ало, чувак, а скільки грошей" - запитаєте ви? Не багато і не мало, 300$ перепаковка фар з фарбуванням катафотів та 3000 грн за демонтаж/монтаж бампера ітд. 

Але ж та бестія продовжує мною крутити як хоче. Тому, якщо ви раптом подумали, що це вже все і далі будуть тільки покатухи - то ви помиляєтесь. В дорозі деякі дуже цікаві ніштячкі, які прикрасять як зовнішній вигляд, так і додадуть деякої специфіки у сприйнятті авто ))) Залишимо інтригу. 

Ну а Куртізанка, вкрита ковдрою, залишається відпочивати. Чого і вам бажаю. 







Ціна питання 400 USD, Пробіг 3250 км.
Опубліковано: 31 травня 16:53
32 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Чого номер на лівий бік переїхав? Був же зправа.
24 червня 17:27
veti-k
Чого номер на лівий бік переїхав? Був же зправа.
veti-k, так ся стало )))
Мені металевий тримач влаштовував конфлікт радару. Тому я приліпив магніти на внутрішню сторону бампера і номер тепер на магнітах.
24 червня 23:14
veti-k
TipiTip, поняв, таки воно само визначилося. На магнітах прикольно, для фотосесій те що треба.
veti-k, ну це була одна з основних ідей, щоб швидок знімати і ставити номер. Ну і на мийці зручно. І номер не злітає, поки перевірено швидкістю 240 кмг ))
25 червня 10:02
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Наче дрібниця, а вид змінився у кращу сторону. Круть!
04 червня 21:52
RostyslavK
Наче дрібниця, а вид змінився у кращу сторону. Круть!
RostyslavK, просто з дрібничок і складається цілісна картинка. Дякую🤝
1
05 червня 01:10
Як зазвичай кажуть : дрібничка, але приємно. Змінила вид авто однозначно, а чи кардинально? Вирішувати лише власнику. Респект тобі👍 І окрема подяка, таким студіям. Хороших майстрів своєї справи зараз мало
02 червня 09:19
AndreDeLux25DX
Як зазвичай кажуть : дрібничка, але приємно. Змінила вид авто однозначно, а чи кардинально? Вирішувати лише власнику. Респект тобі👍 І окрема подяка, таким студіям. Хороших майстрів своєї справи зараз мало
AndreDeLux25DX, вид авто змінився рівно на стільки, на скільки це і було потрібно. Прибрано елемент зайвого кольору, який не вписувався в картинку, фарам додалось глибини, те що й хотів!
Дякую ✊🏼
1
02 червня 09:21
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Такі речі роблять образ доповненим і закінченим.
Добре зробив. Проте, в ідеалі таки змінити оптику на євростандарт.
02 червня 07:42
Crayfish
Такі речі роблять образ доповненим і закінченим.Добре зробив. Проте, в ідеалі таки змінити оптику на євростандарт.
Crayfish, в ідеалі, звісно так. Проте, якщо, ідеал коштує неадекватних грошей, то хай йому грець 😂😂 Мені в житті пощастило, я не перфекціоніст.
1
02 червня 09:13
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
TipiTip
Crayfish, в ідеалі, звісно так. Проте, якщо, ідеал коштує неадекватних грошей, то хай йому грець 😂😂 Мені в житті пощастило, я не перфекціоніст.
TipiTip, так отож.
Я оце в Польщі.
Тут власники амеро тачок страждають.
Тех огляд не пройдеш, а як навіть чудом вдалося - поліція заблокує реєстрацію авто, якщо помітить не відповідність.
Результат - червоні повороти, передні фари, дзеркала, власники або міняють на євро, або шукають спеців, хто перепаяє, переробить, перепрограмує на євростандарт.
Що цікаво - старі дрова на колесах (зігнивші старі машин, які не являють собою цінність, з вигорівшими фарами чи дірка и наскрізь у порогах), поліцію так не збуджують, як відносно свіжі авто, але з амеро фарами.
03 червня 07:47
Crayfish
TipiTip, так отож.Я оце в Польщі.Тут власники амеро тачок страждають.Тех огляд не пройдеш, а як навіть чудом вдалося - поліція заблокує реєстрацію авто, якщо помітить не відповідність.Результат - червоні повороти, передні фари, дзеркала, власники або міняють на євро, або шукають спеців, хто перепаяє, переробить, перепрограмує на євростандарт.Що цікаво - старі дрова на колесах (зігнивші старі машин, які не являють собою цінність, з вигорівшими фарами чи дірка и наскрізь у порогах), поліцію так не збуджують, як відносно свіжі авто, але з амеро фарами.
Crayfish, ну бо різні стандарти по освітленню і по лінії світла в Америці і в Європі. В моєму випадку різниця тільки в одному: вирізання зустрічного потоку дальнім, ця функція в Америці взагалі заборонена. У всьому іншому, крім жовтих катафотів, вона така сама, як європейська. Тому я і не бачу сенсу цих маніпуляцій.
1
03 червня 09:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Ніби не такі великі ті катафоти, але ж блін, як стало гармонічно і гарно 😍
Погляд став прям ще більший вогонь 🔥 фари - болдьож!!!
Наважитись перепакувати фари із-за цих клятих жовтих плям - це прям сильно. Результат шикарний!!!!
2
31 травня 23:21
Ппц прикольний шрифт надпису Alfa Romeo на фарі😍
31 травня 22:18
Mishastyi
Ппц прикольний шрифт надпису Alfa Romeo на фарі😍
Mishastyi, та воно скрізь де не глянь - прикольне якесь )))
1
01 червня 03:41
Ні, не можна купувати бнв. Це якось впливає на мозок, і починаєься: антихром, чорні диски, чорні катафоти, тоноване вітрове... )
Ораньжевий там звісно був трохи не в тему, але з чорним вона стала більше бнв-подібною і пацанячою ))
Ну, може це і менше зло, але все ще зло )) І не в дусі італійськості )
Може варто було просто затонувати ті катафоти, щоб оранжеве трошки, але проглядалось? От зовсім трошки. Це дало б глибину, а не провалля, як тепер.

Коротше, я серед тих, яким не подобається )))
1
31 травня 20:19
ROst.ADventure
Ні, не можна купувати бнв. Це якось впливає на мозок, і починаєься: антихром, чорні диски, чорні катафоти, тоноване вітрове... )Ораньжевий там звісно був трохи не в тему, але з чорним вона стала більше бнв-подібною і пацанячою ))Ну, може це і менше зло, але все ще зло )) І не в дусі італійськості )Може варто було просто затонувати ті катафоти, щоб оранжеве трошки, але проглядалось? От зовсім трошки. Це дало б глибину, а не провалля, як тепер.Коротше, я серед тих, яким не подобається )))
ROst.ADventure, оранжеве там інородне в будь яких проявах, бо то чисто американська тема. По заводу було саме отак, як я зробив. Хто я такий, щоб сперечатись з дизайнерами авто? )))
Ну а з приводу отого бмв-наїзду, айм сорі, лобаш в мене не тонований, антихром з заводу, а диски чорні обирав не я, і я їх на наступний сезон буду фарбувати.
Так шо оце все мимо ))
1
01 червня 03:40
ROst.ADventure
TipiTip, а я от навпаки шукав ці американські блималки з катафотами, бо вони додають трохи веселості картинці )) Різні ми )))На бнв-наїзд не ображайсь, це ж жартома ) Жулька класна )
ROst.ADventure, в кожного свій підхід. В тебе самі поворотники жовті. А в мене тупо нікчемні катафоти, які не виконують жодної функції.
В тебе олдскульна машина, в якій потрібно боротися за автентизм, в мене сучасне авто, в якому я борюсь за відповідність заводу.
01 червня 14:43
TipiTip
ROst.ADventure, в кожного свій підхід. В тебе самі поворотники жовті. А в мене тупо нікчемні катафоти, які не виконують жодної функції. В тебе олдскульна машина, в якій потрібно боротися за автентизм, в мене сучасне авто, в якому я борюсь за відповідність заводу.
TipiTip, Ні, в мене по заводу поворотники білі, жовті вони в доресті. Але тепер будуть з катафотами, гамериканські. Якщо повністю жовті ставити - воно трохи старить машину. А повністю білі - скучнИть )
Зрештою мені простіше, вони міняються в два клаци, і можна хоч під настрій ставити різні ))
2
01 червня 15:11
ROst.ADventure
TipiTip, Ні, в мене по заводу поворотники білі, жовті вони в доресті. Але тепер будуть з катафотами, гамериканські. Якщо повністю жовті ставити - воно трохи старить машину. А повністю білі - скучнИть )Зрештою мені простіше, вони міняються в два клаци, і можна хоч під настрій ставити різні ))
ROst.ADventure, ну тут вже, як то кажуть, кожен розважається в міру своєї розбещеності )))
Я тобі так скажу, є люди яким і мій колір авто не подобається, і зміюка на борту…але ж я не для них це авто і роблю )) Всім не догодиш…та й чи воно треба?
2
01 червня 15:30
А Европейські білі?
31 травня 19:49
Alex_Odesa
А Европейські білі?
Alex_Odesa, я ж в тексті написав про європейську оптику…
01 червня 02:56
Я їжджу на Subaru Forester (SG)
Щира вподобайка за екстракцію оранжевого неподобства!)
1
31 травня 17:58
akmrivne
Щира вподобайка за екстракцію оранжевого неподобства!)
akmrivne, філігранна процедура і +100500 то зовнішнього вигляду ))
1
31 травня 18:06
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Уваров кастомізував і мої фари. Крутєйший спеціаліст.
31 травня 17:40
Harmash
Уваров кастомізував і мої фари. Крутєйший спеціаліст.
Harmash, він дуже крутий. Не такий розпіарений, як та ж «заміна ламп». Але сервіс і якість на висоті!!!
1
31 травня 18:05
Я їжджу на Smart City
Те, що ті помаранчеві катафоти були зайві - факт, стало беззаперечно краще.
Але було би цікаво, яким би був вигляд, якщо їх зробити білими (ну як на велосипедах попереду)?
31 травня 17:20
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7 GTI
TipiTip
roma-rex, я думаю воно було б так само не доречно, як і в жовтому кольорі 👀
TipiTip, а європейські по заводу хіба не з білими йдуть?
02 червня 09:35