Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

До такого сповіщення мене життя не готувало…Фокусяка ще той жартівник 🙄

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Ми всі знаємо, що установки в голові потрібно робити правильні, цього я також притримуюсь і навіть у повній ср@ці завжди на позитиві до останнього. Але ця схема не працює і «веселі» та бодрящі обставини, всеодно, часто трапляються. 
Вийшли з донькою зранку їхати на англійську, але щось пішло не так…

Впринципі, за 15хв до виходу звоночки були… Ночі холодні, вирішила поставити на дистанційний прогрів, але авто не включилося… десь в глибині душі я розуміла, що поїздка під питанням, попередила доньку про те, що є вірогідність того, що ми дарма прокинулися і зібралися… надія була, адже я вірю в рожевих єдинорогів і дива 🤣

Дива не сталося. Авто не завелося. Англійська зірвалася… 
Мої спроби дістати акум були безнадійні. Це ппц рєбята, для мене то є шок, коли ти не можеш просто відкрутити і забрати його додому. Інженерам цього авто передаю привіт і бажаю, щоб вам так же швидко і легко давали жінки, як дістається акум з цього авто👿

Щоб його дістати, потрібно розібрати або жабо, або зняти повітряний фільтр зі всіма іншими причандалами 😐

Вирішено було нести зарядку з дому, тягнути провід додатковий з підвалу і підключати все. Зняла плюсову клему, поставила на швидку зарядку. Хвилин до 20 зачекала. Накидую плюсову клему і заводжу. Авто дуріє, кричить ультразвуком Пандора, яка не зчитала мітку і на БК вилазить сповіщення «Трансмісія неробоча. Сервіс негайно!»


«Двигун не справний сервіс негайно» вже бачила, коли авто не зчитало мітку і спрацювала протиугонна система. А тепер вже і це страшне сповіщення бачили мої очі 😬


Твою йоб… Ну відчуття мої, на той момент, важко передати, проте ви всі розумієте, що кірпічний завод виготовив понаднормову партію цегли… 

Глушу авто. Сиджу мовчки. Згадую скільки важить моя остання золота цепочка і який зараз прайс в ломбардах… Але, блін, ну йопрст, ну не може цього бути! НЕ МОЖЕ! Майже всі проблеми по авто не вилазять спонтанно, завжди є передвісники до цього. Якщо це не форс-мажор, то натяк на поломку буде до цього! До коробки, модуля ТСМ і сцепи питань немає! Немає. Сцепа не буксує, розгін чудовий, перемикання, як книжка пише! Лише декілька раз були посмикування після неадекватних перегазовок і гонок, але то буває, бо коробка адаптивна і це може трохи ії збентежити, та майже одразу проходило при нормальній їзді.
Відкидаю страх, набираюсь сміливості і заводжу знову. Вуа-ля, все чудово! Все працює, генератор у тестовому режимі маслає дай Боже, заряд іде. Відпускаю ногу з педалі гальма, авто чудово їде само, натискаю - реагує ідеально. Їду до електрика шукати, що жере мій,і так полумертвий, акумулятор. 
Вийшло як? А вийшло так, що коли сів акумулятор пішов збій, мозок коробки не встиг зчитати все і видав страшну помилку, бо перевірка не пройшла успішно із-за низького заряда. Авто поїхало ідеально, то був глюк, коробка працює 10/10


Наш Фіксик Ігор заспокоїв, що все добре, хоча таке може в один момент бути попадаловом… Одного разу переср@ти мені вистачило, тому питання купівні нового АКБ (але спочатку перевірка того що є) буде першочерговим.


Підключає причандали, фіксує замок капота, ніби він закритий, відносимо ключі з міткою фіг зна куди подалі. Чекаємо півгодини, авто не лягає спати. Безсоння в малого, йопта! Йде витік, щось не спить… Перше, що спадає на думку, це відключити газ (яким я навіть не користуюся) і подивитись, як зреагує тестер.



Відділяємо маму від папи ))



І, о диво, немає «спарювання» немає витоку, все! Папа не з мамою і всім файно засинається, при чому моментально!!!)показав 0.04. Через секунд 30 показник впав до 0.03, а далі, думаю, і в нуль вийшов би.



Прокаталася трохи і на отаких показниках залишила авто на ночівлю. Зранку завела дистанційно, бо мені потрібно було знати, чи збиратися як в люди чи згодиться піжама, щоб відвезти маму додому))) тому показники акума на ранок не виміряла. Завелось з 1го раза.


Чекаю доки ці безперервні дощі припиняться, візьму зарядку і поїду до сестри на цілий день. Поставлю заряджатися (не дістаючи акум) і будемо щось робити з сестрою) спілкуватися, жарити мʼяско і можливо навіть щось покрепше, бо цілий день сумувати, то не для нас 😅

 

Хто дочитав мої мемуари до кінця, дякую)) і знайте - якщо ви дочитуєте мої дописи повністю, то ви капець, які мужні 💪😂🫶


І на останок залишу тут відосік, розважального характеру під озвучку, яка в той день прям ідеально підходила до нашого діалогу з моїм Злюкою 😆🤭


Ціна питання 600 UAH, Пробіг 156375 км.
Опубліковано: 17 травня 23:53
93 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
"щоб вам так жінки давали, як знімається акум з цього авто...." Ця фраза зробила мій день! ))))
1
22 травня 10:01
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Faster_0666
"щоб вам так жінки давали, як знімається акум з цього авто...." Ця фраза зробила мій день! ))))
Faster_0666, в той момент в голові саме ця фраза і була, дуже душевне «прокляття» на той момент було🤭😅
1
22 травня 22:01
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Всім чи тільки розробникам? :)
NY, тільки тим хто відповідав за розміщення акумулятора😆😅
вчора о 23:33
В мене було два рази глюки з системою моніторингу акумулятора. Один раз на Фюжені ні з того ні з сього зранку акумулятор в 0, обнулив систему моніторингу і більше проблема не повторювалась. Другий раз на Еджі та сама історія, але після підкурювання іншого авто, система дала збій і на ранок знову акумулятор в 0. Все б нічого але глибока розрядка дуже вбиває звичайні акумулятори, тож бажано купувати AGM.

Відносно павершіфта, то якщо до 150тис не було ніяких ремонтів, то скоріше всього деякі вузли вже «на підході», а особливо якщо авто експлуатувалось в міському режимі.
1
20 травня 09:18
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ROLOS
В мене було два рази глюки з системою моніторингу акумулятора. Один раз на Фюжені ні з того ні з сього зранку акумулятор в 0, обнулив систему моніторингу і більше проблема не повторювалась. Другий раз на Еджі та сама історія, але після підкурювання іншого авто, система дала збій і на ранок знову акумулятор в 0. Все б нічого але глибока розрядка дуже вбиває звичайні акумулятори, тож бажано купувати AGM.Відносно павершіфта, то якщо до 150тис не було ніяких ремонтів, то скоріше всього деякі вузли вже «на підході», а особливо якщо авто експлуатувалось в міському режимі.
ROLOS, в мене весь час тягнув заряд ГБО, просто коли акум був сильніший, то про це навіть не здогадувалась, а коли він бідося вже був ледь живий то таке вже відкрилося і знайшлося.
Зараз показники 11.9-11.8, на ранок до 11.6 падають але авто заводиться, після того одного випадку, нормально.

Сприводу приговору ПШ те що ви написали, не факт. Модуль ТСМ 104 ревізії (що не є дуже старою і служить норм, хоч 106 звичайно вже крутіший) зчеплення ходить і 200+ і це не поодинокі випадки. У фокусах з 2016 рокі виправлені помилки по заклинюванню вилок, що раніше і призводило частіше до виходу зі сторою. Ну і наостанок, ПШ не вмирає за один день, авто з «вмираючим» модулем чи сцепою дає натяки і потім вони йдуть по наростаючій, так буває з вмираючими цими агрегатами люди їздять ще навіть не один рік (просто ризикуючи десь стати навіки) в мене питань до коробки немає, натяків на хвороби - жодного. Тому це ще не «підходить»
Одну заміну зчеплення я психологічно готова зробити, авто продавати поки не збираюся, тому час покаже. (Та і правду тут всю пишу як є)
1
20 травня 17:18
Скоріше всього у вас зависокий акумулятор. Тобто акумулятори бувають різною висотою - 190мм і 175мм. Читав, що зазвичай у Ford штатний 175, але це не точно. У будь-якому випадку, його легше буде ставити) Також про це вказує менша висота теплоізоляції акумулятора.

До речі, спробуйте відновити свій акумулятор. Йому всього лише 2.5 роки. Ще має працювати як мінімум стільки ж.

Можливо зверху під етикеткою є пробки до банок. Тоді буде взагалі супер.

Якщо є час і натхнення, то можна купити ареометр за 150 грн, поміряти густину, перевірити рівень електроліту, за потреби долити води і поставити на зарядку. В ідеалі густина має піднятися до 1.27-1.28. Лише тоді акумулятор вважається повністю зарядженим. Адже автоматичні зарядки не міряють густину і тому зазвичай недозаряджають акумулятор.

Ось хороше відео приклад, де відновили акумулятор після дуже довгого простою. Розумію, що то трохи мороки, але результат був хороший. Або хоча б просто поставити на зарядку. Це теж матиме ефект.

Також автори YouTube каналу знаходять в Києві. У них є послуга відновлення акумулятора (~600 грн). Сам не користувався, але той хто знімає відео, добре розбирається у цьому.

Прайс лист:
https://topmaxavto.com.ua/uk/services

UPD: Роздивився фото вже на комп'ютері. Якщо поставити нижчий акумулятор, то мабуть верхнє кріплення не зможе зафіксувати акумулятор... Найкраще порівняти, як зроблено в інших Фокусах

https://www.youtube.com/watch?v=_EYjJtGCBfw
1
20 травня 09:02
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
mcvova
Скоріше всього у вас зависокий акумулятор. Тобто акумулятори бувають різною висотою - 190мм і 175мм. Читав, що зазвичай у Ford штатний 175, але це не точно. У будь-якому випадку, його легше буде ставити) Також про це вказує менша висота теплоізоляції акумулятора.До речі, спробуйте відновити свій акумулятор. Йому всього лише 2.5 роки. Ще має працювати як мінімум стільки ж.Можливо зверху під етикеткою є пробки до банок. Тоді буде взагалі супер.Якщо є час і натхнення, то можна купити ареометр за 150 грн, поміряти густину, перевірити рівень електроліту, за потреби долити води і поставити на зарядку. В ідеалі густина має піднятися до 1.27-1.28. Лише тоді акумулятор вважається повністю зарядженим. Адже автоматичні зарядки не міряють густину і тому зазвичай недозаряджають акумулятор.Ось хороше відео приклад, де відновили акумулятор після дуже довгого простою. Розумію, що то трохи мороки, але результат був хороший. Або хоча б просто поставити на зарядку. Це теж матиме ефект.Також автори YouTube каналу знаходять в Києві. У них є послуга відновлення акумулятора (~600 грн). Сам не користувався, але той хто знімає відео, добре розбирається у цьому.Прайс лист:https://topmaxavto.com.ua/uk/servicesUPD: Роздивився фото вже на комп'ютері. Якщо поставити нижчий акумулятор, то мабуть верхнє кріплення не зможе зафіксувати акумулятор... Найкраще порівняти, як зроблено в інших Фокусахhttps://www.youtube.com/watch?v=_EYjJtGCBfw
mcvova, дякую🤝🤗
так розміри цього завеликі. Параметри для свого авто і те, який туди підходить я знаю. Навіть вже оприділилася який саме буду брати, правда чуточку пізніше. Мені підходить не обслуговуваний акум, тому є велика вірогідність що доступу до банок під етикеткою немає в цьому, але обов’язково перевірю. Все впирається в цю нестабільну погоду (ну і роботу ніхто не відміняв)
Вже коли все перепробую перевірю і скоріш за все заміню на новий, то розкажу, як заряджався і скільки зміг взяти заряда і як швидко втрачав. Якщо він обслуговується то можна його трохи реабілітувати, але це надовго не вистачить бо зарядка авто його знову вбʼє, обслуговувані не підходять і вмирають швидко.
Всі методи щоб відтягнути терміни заміни можна спробувати, але факт не минучий, да і сезон покатух і подорожей (навіть не масштабних) починається, то хочеться надійності від авто 🤭
20 травня 17:06
Я їжджу на Opel Zafira A
Клас ! Знову - як цікаву книжку прочитав )))
1
20 травня 08:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
заміна акб - це перше діло. а з цього звісно гадаю ще можна все "витиснути", до зими)) раз в 3-4 місяці заряджай по 12 годин, можливо "пацієнт" до зими і дотягне :)

я мало катаюсь (авто вихідного дня), тому намагаюсь раз у 6 місяців заряджати.
1
19 травня 14:35
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ukrvas
заміна акб - це перше діло. а з цього звісно гадаю ще можна все "витиснути", до зими)) раз в 3-4 місяці заряджай по 12 годин, можливо "пацієнт" до зими і дотягне :)я мало катаюсь (авто вихідного дня), тому намагаюсь раз у 6 місяців заряджати.
ukrvas, згодна повністю 🤝
В мене зараз трохи проблема норм зарядити бо йдуть дощі, а додому забрати не можу. Потрібно на авто відключати і заряджати, але в звичайному дворі це так без контролю не лишиш і не підеш, тому треба стабільну погоду і їхати на цілий день в приватний сектор до сестри. До зими тягнути навряд чи буду, але ще до місяця перебитись прийдеться…
1
20 травня 16:57
Люблю когда акомулятор в ж….😅 когда был Додж с бубном икал его))
А оказалось все просто, всего нужно снять бампер подкрылок и он стоит под пассажирской фарой☺️
1
19 травня 09:47
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
MaksimYrievich
Люблю когда акомулятор в ж….😅 когда был Додж с бубном икал его)) А оказалось все просто, всего нужно снять бампер подкрылок и он стоит под пассажирской фарой☺️
MaksimYrievich, аяма, це ж так зручно і легко, які молодці інженери, яке класне місце йому обрали, мммм🤣🤣
Мій хоч видно, а в Доджі ще треба шукати хто не знає. Там би мій шок був в шоці від логіки розташування😅
1
19 травня 12:05
Я їжджу на Chevrolet Nubira
Вітаю! Допис про фордівських інженерів повеселив!!!), я чесно до кінця так і не зрозумів, що відключали контакт газу щоб акум не висадить за ніч?, тобто в цьому причина була що акум садився?, чи це просто разова акція була, а акум треба новий?
1
19 травня 07:34
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
S-Paul
Вітаю! Допис про фордівських інженерів повеселив!!!), я чесно до кінця так і не зрозумів, що відключали контакт газу щоб акум не висадить за ніч?, тобто в цьому причина була що акум садився?, чи це просто разова акція була, а акум треба новий?
S-Paul, виходить, що ГБО постійно тягнуло напругу, але т.я. акум був новий плюс я постійно їжджу, то цього навіть не помічала і воно собі так було. А коли вже він почав втрачати свою ємність і вмирати, то це стало помітно і ось перевіривши витік заряду знайшли, що його розряджає.
акум дійсно вже своє віджив (звичайно його ще перевірять на всяк випадок) але ГБО відключили бо воно і з нового буде тягнути))
19 травня 12:01
Ох бляха я цих коробок боюсь. Я думаю що ви знову народили дитинку та побудували вокруг мій будиночок коли ця штука засвітилась😝😝😝
1
18 травня 17:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
stas-zp
Ох бляха я цих коробок боюсь. Я думаю що ви знову народили дитинку та побудували вокруг мій будиночок коли ця штука засвітилась😝😝😝
stas-zp, та я сама цієї трансмісії боялась завжди🤣
Воно то забувається, що та сума яку я віддала за авто явно мала великий зазор і на коробку якщо що лишалось, але ж якби хочеться не лізти туди))
Механіку хотіла, но маємо що маємо)
А побудувати тоді встигла багатоповерхівку і народила пятірню😅
2
18 травня 19:22
Без коліс :(
Фуууух!Пронесло!👍👍👍👍👍
1
18 травня 17:50
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Фуууух!Пронесло!👍👍👍👍👍
ANSEN, зате тепер знаю як відчувається прилив адреналіну коли лягає коробка по справжньому🫣 відбулась переляком))
1
18 травня 19:18
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Зарядка акумулятора допомагає до першого запуску двигуна стартером. Доведеться новий купувати. У мене те саме, як постоїть, то напруга може нижче дванадцяти вольт опуститися, але двигун поки запускає, хоч і не так бадьоро як раніше. І індикатор вже зеленим не світиться, навіть після зарядки. До осіні покатаюся, а там мабуть новий буду вибирати.
1
18 травня 17:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Зарядка акумулятора допомагає до першого запуску двигуна стартером. Доведеться новий купувати. У мене те саме, як постоїть, то напруга може нижче дванадцяти вольт опуститися, але двигун поки запускає, хоч і не так бадьоро як раніше. І індикатор вже зеленим не світиться, навіть після зарядки. До осіні покатаюся, а там мабуть новий буду вибирати.
veti-k, та да, в мене він і восени до повного не зарядився, але перезимували з 11.8-11.9
Я собі малювала в голові, що на тепло вистачить бо заводиться добре, але не фартануло… 🤷🏻‍♀️
В мене ще ця розумна зарядка в авто, яка до кінця не заряджає акум, то як він почав вже слабшати та й взагалі не дозаряджає тепер. Грішили на генератор, але він видає норму
18 травня 19:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Mari, у мене теж типу розумна зарядка, датчик на клемі акумулятора стоїть. Мабуть тому і акумулятор прожив лише чотири роки, бо в 21 новий ставив.
veti-k, не знаю як в вашому авто, але знаю за своє, що не вірно обраний акумулятор довше двох років не живе. Якщо немає старт/стоп то беремо звичайну “класичну” свинцево-кислотну батарею з рідким електролітом. Єдина рекомендація від Ford у цьому разі – батарея має бути необслуговуваною і з пластинами, що мають у складі покриття кальцій (Ca/Ca на етикетці), для подовження терміну служби АКБ і зменшення кипіння електроліту під час заряджання. Цю важливу умову необхідно дотримуватися, виходячи з вимог системи інтелектуального заряджання (Smart Regenerative Charging)
Ну і мають бути вірно прописані параметри в систему та скидання ВМS налаштувань під новий акум)
1
18 травня 20:27
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Mari, у вас зараз такий як треба акум стоїть? Скільки років відпрацював?
veti-k, в мене зараз якийсь не знаю який ))
Його треба дістати, щоб нормально оглянути що то за виріб. Він був новий коли їхала забирати його одразу поміняли, бо авто простояло на паркінгу півроку і його приводили в чувства, та й одразу поставили новий акум.
2,5 роки йому. (Мало прожив)
Є його фото зверху
18 травня 20:52
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Mari, поняв. Я свій купував, бо треба було швидко, тож особливо не вибирав. Думав через пару років замінити, а до сих пір думаю🤣 І на том йому подяка.
veti-k, ахах, ну в мене сьогодні після поїздки 11.9 показало, поставила вдворі йду додому і думаю: «та чо, норм вистачить на завтра запустити авто»😅 бо нижче 11.5 точно за ніч не впаде))
Хоча блін, треба новий)
1
18 травня 21:01
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Mari
veti-k, ахах, ну в мене сьогодні після поїздки 11.9 показало, поставила вдворі йду додому і думаю: «та чо, норм вистачить на завтра запустити авто»😅 бо нижче 11.5 точно за ніч не впаде))Хоча блін, треба новий)
Mari, ну до холодів точно треба новим розжитися. Доки тепло, то ще можна помучитися, а при холоді точно здохне в непідходячий момент. Я раніше завжди корейського виробництва акумулятори купував. Ні разу не видьоргувалися, якщо помирали, то за один раз - оп і стартер не крутить. Лише клацає і прибори притухають. Заряджаеш зарядним і на один раз вистачає, потім знов постоїть і не запускає. А останнього разу змінив традиціям і купив турецьку батарейку. Тре знов корейську купувати.
1
18 травня 21:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Mari, ну до холодів точно треба новим розжитися. Доки тепло, то ще можна помучитися, а при холоді точно здохне в непідходячий момент. Я раніше завжди корейського виробництва акумулятори купував. Ні разу не видьоргувалися, якщо помирали, то за один раз - оп і стартер не крутить. Лише клацає і прибори притухають. Заряджаеш зарядним і на один раз вистачає, потім знов постоїть і не запускає. А останнього разу змінив традиціям і купив турецьку батарейку. Тре знов корейську купувати.
veti-k, зараз на все такі ціни що капець, тому ми прості люди тягнемо як можемо, хоча це також не добре. Не цікавилась ще цим і не розбиралася, що пропонує ринок і які відгуки, тому поки в цьому питанні ще першокласник, але вже треба нормальний брати, щоб хоч 4роки служив)
Ваш норм відпрацював, він старався як міг 😁
1
18 травня 21:24
А що таке чорне залито в систему охолодження?
18 травня 17:22
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Fobos
А що таке чорне залито в систему охолодження?
Fobos, там немає нічого чорного, там чистий антифриз Havoline, можливо так фото вийшло.
Доречі передивилась фото, реально чорне чи то темно зелене😅 я хз чого воно так получилось.
В нього колір цікавий, і помаранчевим і жовтим виглядає і трохи зеленкуватим, дивлячись під яким кутом світла дивитись.
Ну і ДТ трохи міняє колір на фото, бо в тел виглядає жовтим.
1
18 травня 19:58
Акумчик вирішив тобі помотати нерви 😬
Доречі, щоб зняти АКБ не обов’язково там все розбирати. Я акум замінив на другий день володіння Фокусом, бо старий акум ще ті «фокуси» робив. Верхню кришку акума зняти, відключити клеми плюс та мінус і потихеньку витягати акум. Не зручно 100%, Але туди-сюди за пару хвилин акум дістається.
1
18 травня 13:13
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Акумчик вирішив тобі помотати нерви 😬 Доречі, щоб зняти АКБ не обов’язково там все розбирати. Я акум замінив на другий день володіння Фокусом, бо старий акум ще ті «фокуси» робив. Верхню кришку акума зняти, відключити клеми плюс та мінус і потихеньку витягати акум. Не зручно 100%, Але туди-сюди за пару хвилин акум дістається.
korporativ-slave, та трошки вирішив додати жару до життя 🫣
Так де хто може дістати і так, але мій не дістається. Всі клеми зняла, фіксуючу планку відкрутила але по розмірам він ні під яким кутом не дістається. (І не тільки я не змогла його дістати) скоріш за все він трохи більший ніж має бути по розмірам, тому і так. Але місця там всеодно мало, плюс збоку на лівій кришці яку можна зняти, в мене якийсь блок закріплений (скоріш за все то для ГБО) тому міняти прийдеться на сто, якщо цей не зарядиться до нормальних показників ;))
18 травня 13:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, може бути. Впхнули більшого розміру і тепер ніяк 🤯У тебе ГБО?🤔 я щось прлпустив. І як витрата палива? 70/30
korporativ-slave, коли діставати будуть, то погляну що то за чудо і чого воно не діставалось))
Так ГБО 5го покоління, заявлено що має бути 70/30, але по факту ближче до 50/50 хоча там перевірялось все налаштування вірні. Ціни на газ раніше були значно дешевше бензина, а зараз там вигоди не помітила зовсім. Тяга на бензині кайф, економії на газу особо немає, то і не користуюся взагалі 😁
18 травня 19:33
Mari
korporativ-slave, коли діставати будуть, то погляну що то за чудо і чого воно не діставалось))Так ГБО 5го покоління, заявлено що має бути 70/30, але по факту ближче до 50/50 хоча там перевірялось все налаштування вірні. Ціни на газ раніше були значно дешевше бензина, а зараз там вигоди не помітила зовсім. Тяга на бензині кайф, економії на газу особо немає, то і не користуюся взагалі 😁
Mari, я точно думаю що там «не штатний» стоїть. Бо штатний залітає у притірочку. З приводу ГБО 5-го покоління - це взагалі на даний час безпонтова штука. Бо встановлення цієї установки багато коштує і особо економії немає. Плюс у багажнику запаска лежить) собі на Пассат і на Фокус навіть не думав про 5-те покоління. Тільки 95+ 😃
1
18 травня 21:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
korporativ-slave
Mari, я точно думаю що там «не штатний» стоїть. Бо штатний залітає у притірочку. З приводу ГБО 5-го покоління - це взагалі на даний час безпонтова штука. Бо встановлення цієї установки багато коштує і особо економії немає. Плюс у багажнику запаска лежить) собі на Пассат і на Фокус навіть не думав про 5-те покоління. Тільки 95+ 😃
korporativ-slave, та поставили щось, що купили, тільки цікаво як його туди пхали 😅

ГБО 5 це якісь відчайдушні люди ставлять, а майстрам що, аби заробити, а ви потім відбивайте ту установку до побєдного ;)
З багажником то моя біль…запаска чУмУданчік і всьо, мєста неть. Це при тому що також катаюсь на бензі 95 і краще. Варвари одним словом, на мучили фокуса, але і лізти знімати те все також не хочеться. В техпаспорт вписаний хай вже там буде, як запасний ще один бак))
18 травня 21:55
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Гарна машина фокус, а то починається у коментарях, гарна машина не гарна) мазду хочу 🤣 З кожною машиною яка їздить може таке бути, це не гарантія що маючи інший автомобіль, можна так не вляпались!

Тут що все і відразу та до одного почало підходити, це тяжко, згодна, по трошки відтягнеш момент, якщо можна це зробити зарядкою)

Подруга купила Додж Джорней там що до аккума дістатися потрібно зняти переднє ліве колесо та підкрилок 🤦🏼‍♀️ і нічого машина від цього кайфу приносить не менше!)

Бажаю тобі більше кайфу та менше головняка)
1
2
18 травня 12:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Гарна машина фокус, а то починається у коментарях, гарна машина не гарна) мазду хочу 🤣 З кожною машиною яка їздить може таке бути, це не гарантія що маючи інший автомобіль, можна так не вляпались! Тут що все і відразу та до одного почало підходити, це тяжко, згодна, по трошки відтягнеш момент, якщо можна це зробити зарядкою)Подруга купила Додж Джорней там що до аккума дістатися потрібно зняти переднє ліве колесо та підкрилок 🤦🏼‍♀️ і нічого машина від цього кайфу приносить не менше!)Бажаю тобі більше кайфу та менше головняка)
DMM, дякую ☺️
Та ми тут що, язик без кісток і клавіатура безлімітна, хтось на мазді, хтось на хонді а хтось на фокусі і з відчуттям щастя бо то любофф😇
Все зробиться, аби здоров’я було)) на зиму і так планувався новий акум, ну знач буде раніше))

Інженери Джорніка бачу ще ті шутніки 🤦🏻‍♀️😅 це певно таке робиться, щоб людина не лопнула від щастя зі своїм авто ;)) Про таке розташування акума чула ще від власників інших авто, коли вони з цим стикнулися були в шоках😅
1
18 травня 13:26
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Mari, аххха))) але побачити «трансмісія неробоча» страшний сон фокусовода 🤣 ти пройшла перевірку фокуса на міцність)Та мабуть і запихнули туди аккум, щоб було місце куди лопнути 🤣
DMM, відчуття не передати, страшний сон фокусовода, током трошки по нервам вдарило🤪
Це була його перевірка на вірність, але сподіваюсь він думки не прочитав бо там наша любов була на грані розлучення 🤣
Тому перевірку я б не прошла, бо це зрада🤣
1
18 травня 19:26
Страшне діло ці монітори діагностики стану агрегатів 😯, отак вийти з ранку і відкласти цеглин🤣. Нє, не готовий я до такого, мій Жигуль мене так не лякає..
1
3
18 травня 11:36
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mykolay_Grand
Страшне діло ці монітори діагностики стану агрегатів 😯, отак вийти з ранку і відкласти цеглин🤣. Нє, не готовий я до такого, мій Жигуль мене так не лякає..
Mykolay_Grand, та да😅
Вон я черіка сама з невеличкого горбочка була толкнула, швиденько заскочила 2чи3 втикнула і з толкача завела, ніяких страхів не було)) правда і комфорту також менше…)
18 травня 11:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
APTICT
Mari, за комфорт треба платити,дєнюжка,кірпічікі,нєрвішкі))
APTICT, у всіх твердих і гнучких валютах🤣
21 травня 15:02
Pandora має гарну гнучку логіку, яку можна налаштувати навіть на те, щоб вона тобі взуття протирала при кожній посадці в автомобіль 😂. Заїдь до нормального електрика, нехай перепідключить той газ так, щоб він працював тільки тоді, коли запалювання увімкнене і авто розблоковане. Знайти такого дядька важко, але воно того варте.
1
1
18 травня 10:22
Я їжджу на Jeep Patriot
Першопричина- англійська. От нашо взагалі кудись вставати, їхати, коли є прекрасні вчителі англійської онлайн?
Молода як Єва, розумна як Цезар, красива та харизматична як Дейнеріс Таргарієн, а ще екзаменів вагон- CELTA, CELT-P, TKT 1/2/3!
Діти в захваті, батьки задоволені, я трохи багатший! Дорого? Ну це як подивитись!
Нікуди не їдьте, не прогрівайте авто, не паліть бензин, не зтирайте покришки! Просто включіть ноут і погнали!
Якісно? Безумовно! Витягуємо на рівень «натягує весь свій потік в школі» навіть найбезнадійніші варіанти!
600 грн/година- хіба це гроші, щоб поспати трохи довше зранку і нікуди не пертись? Пфффф, ващєєє!
Вільні місця з вересня! :D
1
18 травня 09:33
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AnotherGrayMan
Першопричина- англійська. От нашо взагалі кудись вставати, їхати, коли є прекрасні вчителі англійської онлайн?Молода як Єва, розумна як Цезар, красива та харизматична як Дейнеріс Таргарієн, а ще екзаменів вагон- CELTA, CELT-P, TKT 1/2/3!Діти в захваті, батьки задоволені, я трохи багатший! Дорого? Ну це як подивитись!Нікуди не їдьте, не прогрівайте авто, не паліть бензин, не зтирайте покришки! Просто включіть ноут і погнали! Якісно? Безумовно! Витягуємо на рівень «натягує весь свій потік в школі» навіть найбезнадійніші варіанти!600 грн/година- хіба це гроші, щоб поспати трохи довше зранку і нікуди не пертись? Пфффф, ващєєє!Вільні місця з вересня! :D
AnotherGrayMan, пхаха реклама топ😆
Ми за живе спілкування, донька онлайн не любить. В школі вся програма вже здається легкою ;))
600грн «скока скока?» 😅
В нас міні група 1800 за 8 занять))
1
18 травня 11:50
Я їжджу на Jeep Patriot
Mari
AnotherGrayMan, пхаха реклама топ😆Ми за живе спілкування, донька онлайн не любить. В школі вся програма вже здається легкою ;))600грн «скока скока?» 😅В нас міні група 1800 за 8 занять))
Mari, ну ви ж розумієте, чого, до прикладу, один Фокус на ріа коштує $10к, а інший $15к :)
Так само й тут- є викладачка- першокурсниця лінгвістичного, що просить за урок 200грн на ОЛХ, а є сертифікований викладач з міжнародним рівнем. По факту і перша і друга вчать англійської, та є нюанс)
Індивідуальні заняття завжди більш продуктивні, оскільки вся увага викладача націлена на одного учня) карочє, єслі шо- ви знаєте куди звернутись, бо я вже хочу нову машину :D
1
18 травня 12:10
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AnotherGrayMan
Mari, ну ви ж розумієте, чого, до прикладу, один Фокус на ріа коштує $10к, а інший $15к :)Так само й тут- є викладачка- першокурсниця лінгвістичного, що просить за урок 200грн на ОЛХ, а є сертифікований викладач з міжнародним рівнем. По факту і перша і друга вчать англійської, та є нюанс)Індивідуальні заняття завжди більш продуктивні, оскільки вся увага викладача націлена на одного учня) карочє, єслі шо- ви знаєте куди звернутись, бо я вже хочу нову машину :D
AnotherGrayMan, просто один власник фокуса того що за 15к хоче покінчити з бідністю за один раз, зависивши ціну і переоцінивши своє авто, яке зазвичай є тим самим битком з Америки)) а інший раціонально ставить адекватну ціну оцінюючи попит і ринок))
я знаю як працює піар і маркетинг)) школа англійської куди ми зараз ходимо (а саме засновниця і сумісно наш вчитель) випустила мою племінницю з високим рівнем знань. (До цього 4роки ми займались індивідуально) програма там сильна і група з 3х дітей це і цікавіше і там не прокатіт «ой я сачкану і мене не спитають» якщо дитина відстає за урок, то вона додатково залишається на півгодини індивідуально (це без додаткової оплати)
Регулярні навчально-розважалтні заходи і свята школа проводить для всіх учнів. Підхід до навчання на гарному рівні, без жодного пафосу і піарення себе всюди за великі кошти. Моя донька йде на рівні 8-го класу(будучи в 6му) що є цілком гарним результатом ;) Мені не потрібно грузанути дитину щоб вона йшла на рівні дорослих програм за всі гроші світу і послала ту англійську нафік 😁
18 травня 13:09
Я їжджу на Jeep Patriot
Mari
AnotherGrayMan, просто один власник фокуса того що за 15к хоче покінчити з бідністю за один раз, зависивши ціну і переоцінивши своє авто, яке зазвичай є тим самим битком з Америки)) а інший раціонально ставить адекватну ціну оцінюючи попит і ринок))я знаю як працює піар і маркетинг)) школа англійської куди ми зараз ходимо (а саме засновниця і сумісно наш вчитель) випустила мою племінницю з високим рівнем знань. (До цього 4роки ми займались індивідуально) програма там сильна і група з 3х дітей це і цікавіше і там не прокатіт «ой я сачкану і мене не спитають» якщо дитина відстає за урок, то вона додатково залишається на півгодини індивідуально (це без додаткової оплати)Регулярні навчально-розважалтні заходи і свята школа проводить для всіх учнів. Підхід до навчання на гарному рівні, без жодного пафосу і піарення себе всюди за великі кошти. Моя донька йде на рівні 8-го класу(будучи в 6му) що є цілком гарним результатом ;) Мені не потрібно грузанути дитину щоб вона йшла на рівні дорослих програм за всі гроші світу і послала ту англійську нафік 😁
Mari, але ж новий Jeep Cherokee… Trailhawk… 3.2 з блокою….
1
18 травня 13:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AnotherGrayMan
Mari, але ж новий Jeep Cherokee… Trailhawk… 3.2 з блокою….
AnotherGrayMan, ахах так і фокуси такі самі як в мене є на задніх барабанах і салоні тряпці, нічо не плачуть 😅😅😅 буває😅
1
18 травня 13:18
Ото грьобане гбо 5-го покоління такі нєрви робить? Та ну нафіх такі приколи...
18 травня 09:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Ото грьобане гбо 5-го покоління такі нєрви робить? Та ну нафіх такі приколи...
Kyivfan, при чому тут ГБО 5го покоління, якщо акум під заміну? Мені на попередньому авто і 4-те якось також щось було втнуло.
18 травня 11:43
Я їжджу на FIAT Bravo II
Оэта приключение 😂
1
18 травня 09:22
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Jura_Tau
Оэта приключение 😂
Jura_Tau, знаем, умеем практикуем😅
1
18 травня 11:42
Я їжджу на FIAT Bravo II
Mari
Jura_Tau, знаем, умеем практикуем😅
Mari, теперь ты готова ко всему 😂
1
18 травня 12:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Jura_Tau
Mari, теперь ты готова ко всему 😂
Jura_Tau, якщо чесно не готова😅 все що я можу це виготовити кірпічі при таких сюрпризах, до такого ніколи готовим не будеш 🤣
1
18 травня 21:39
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
@Mari якщо електроліт то тільки цього виробника 🤭
1
4
18 травня 02:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
@Mari якщо електроліт то тільки цього виробника 🤭
AndV, не знаю, як малому, а мені такий електроліт потрібен вже точно🤣🤣🤣
Так сказать, додати заряду внутрішній батарейці😆
18 травня 02:40
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Mari
AndV, не знаю, як малому, а мені такий електроліт потрібен вже точно🤣🤣🤣Так сказать, додати заряду внутрішній батарейці😆
Mari, я із @ANSEN теж вже плануємо добавити електроліту, боюсь що вже як зустрінемось і змішаєм те все що є в моєму арсеналі, нам ще й Sorbex пригодиться, бо сажовики може по забивати 🤭
1
18 травня 02:47
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Акум на ТО до фахівців.. Перевірити електроліт, залити дистильовану воду при потребі і поставити на відновлювану схему зарядки.. Ну фахівці знають як.. Зробити діагностику щоб було зрозуміло є сенс возитися з цим акумом..
2
1
18 травня 01:10
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Акум на ТО до фахівців.. Перевірити електроліт, залити дистильовану воду при потребі і поставити на відновлювану схему зарядки.. Ну фахівці знають як.. Зробити діагностику щоб було зрозуміло є сенс возитися з цим акумом..
NY, дякую, так спочатку дослідити що він там і як, але з такими глибокими розрядами (взимку також ледь заводився після ночі) то міг і вмерти…))
18 травня 01:13
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Не справна АКБ завжди призводить до новорічної гірлянди на приборці!.
1
18 травня 00:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Не справна АКБ завжди призводить до новорічної гірлянди на приборці!.
AndV, та да, там такий пакет помилок повилазив потім, що жесть (через форскан одразу почистили, бо там цілий букет був)
Але їде бодренько, навіть ще живіше стало, після перезавантаження ☺️
18 травня 00:56
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Mari
AndV, та да, там такий пакет помилок повилазив потім, що жесть (через форскан одразу почистили, бо там цілий букет був)Але їде бодренько, навіть ще живіше стало, після перезавантаження ☺️
Mari, особисто я із таким мав справу двічі, колись на BMW, вимахала мозок капут, а виявилось причиною був клятий акумулятор!. А ще памʼятаєш я купляв для Пішохода V60?, так от одного ранку при старті засвітилось все!, він злякався, визвав евакуатор і на сервіс Volvo. А там заміна АКБ і адаптація, і все гуд до сьогодні!
1
18 травня 01:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AndV
Mari, особисто я із таким мав справу двічі, колись на BMW, вимахала мозок капут, а виявилось причиною був клятий акумулятор!. А ще памʼятаєш я купляв для Пішохода V60?, так от одного ранку при старті засвітилось все!, він злякався, визвав евакуатор і на сервіс Volvo. А там заміна АКБ і адаптація, і все гуд до сьогодні!
AndV, мені після чері такі розумні авто з купою помилок лише від одного акума, то трохи не звично🤭
Так памʼятаю те Вольво, що ти йому обирав, то він також інфаркт жопки отримав добрий. Отакої, звичайна батарейка а така коварна коли виходить з ладу, то настрашить добряче🫣
18 травня 01:40
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Ох і люблю я цю "фокусяру"... хоч думки поміняти його на бабський сх-5 давно не покидають))
То датчики тиску шин чудять, тепер ось днями виліз "чек" на приборці - ага, ось і "новий" спиртовий бензин дав про себе знати ... чи збіг?
Може пора вже різати каталізатор? Почитав і стер помилки "карсканером", тиждень поки "тиша"))
Тримайтеся, він все одно класний)) 🌶️
1
2
1
18 травня 00:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Ох і люблю я цю "фокусяру"... хоч думки поміняти його на бабський сх-5 давно не покидають)) То датчики тиску шин чудять, тепер ось днями виліз "чек" на приборці - ага, ось і "новий" спиртовий бензин дав про себе знати ... чи збіг? Може пора вже різати каталізатор? Почитав і стер помилки "карсканером", тиждень поки "тиша")) Тримайтеся, він все одно класний)) 🌶️
Den7on, дякую;))
Та з коробкою то просто відбулася переляком, можна сказати повезло і взбодрилася))
Мазда то клас, сама на них заглядаюся🤭
Але і Фокусяки тоже милі і хороші авто 😇

Датчики тиску шин можливо глючать, рекомендую відключити їх і не морочити голову, активувати через АБС прокол шин і все буде добре 🤗
На спиртовий бензин (до 10%) наші авто розраховані і має бути все добре, але таке буває що коли інші присадки чи трохи інша якість, то каталік дає про себе знати… може і на бенз зреагував бо вже і так підзабитий, потрібно перевіряти. Який зараз пробіг?
1
18 травня 00:32
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Mari, пробіг? та машина тільки обкатування проходить ))
Den7on, та ти що🔥
з таким пробігом можна вже і заглянути до каталізатора, як він там поживає 🤭
Нехай авто ще стільки ж служить і не турбує 🙏
1
1
1
18 травня 00:48
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
Den7on, та ти що🔥з таким пробігом можна вже і заглянути до каталізатора, як він там поживає 🤭 Нехай авто ще стільки ж служить і не турбує 🙏
Mari, Щось мені підказує що на такому пробігу каталізатора там вже нема.. :) Треба різати.. :)
1
18 травня 01:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Щось мені підказує що на такому пробігу каталізатора там вже нема.. :) Треба різати.. :)
NY, доречі без нього у авто нове дихання відкриється)) у нас у одноклубника Вінницького на 210 десь, почав чек також вискакувати після інших заправок. Правда він продав авто, але якби лишив то певно також прийшлось би каструвати. В мене 156 і думаю чи до 180 дотягне та й здихатись))
1
18 травня 01:10
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
PrikolistUA
Den7on, а була б Хонда спав би спокійно 🤣
PrikolistUA, та я сплю спокійно)) І взагалі, хонда гниє :P
1
18 травня 00:43
Den7on
PrikolistUA, та я сплю спокійно)) І взагалі, хонда гниє :P
Den7on, все гнає, цікаво подивитись на фокус в 2032 коли йому буде 15-17 років, а от АКПП і двигун тут питання чи стільки проїде без ремонту
1
18 травня 16:55
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
PrikolistUA
Den7on, все гнає, цікаво подивитись на фокус в 2032 коли йому буде 15-17 років, а от АКПП і двигун тут питання чи стільки проїде без ремонту
PrikolistUA, двигуни наші Дюратек то надійні, хотять вони добре, а от Павершифт так, трошки попадалово, але те наскільки він класно працює і дарує емоції (для такого бюджету) то можу сказати: «за все треба платити» гідрик в такому ціновому сегменті по динаміці уступає))
Кузов оцинкований, також досить гарно тримається від іржі. Але всьому свій час, все колись згниє та і ми не вічні 😅
1
18 травня 21:48
Mari
PrikolistUA, двигуни наші Дюратек то надійні, хотять вони добре, а от Павершифт так, трошки попадалово, але те наскільки він класно працює і дарує емоції (для такого бюджету) то можу сказати: «за все треба платити» гідрик в такому ціновому сегменті по динаміці уступає))Кузов оцинкований, також досить гарно тримається від іржі. Але всьому свій час, все колись згниє та і ми не вічні 😅
Mari, не знаю де там оцинкований кузов в районі багажника на ланжеронах вже є корозія, якщо не надумають продавати то треба буде обробити. Їде трохи веселіше ніж мій сіварь, двигун впринципі так, надійний 2.0, але от 120тис масло зі всіх щілин полізло, потрібно кришку передню знімати і кришку клапанів бо щось пічаль.
19 травня 08:24
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
PrikolistUA
Mari, не знаю де там оцинкований кузов в районі багажника на ланжеронах вже є корозія, якщо не надумають продавати то треба буде обробити. Їде трохи веселіше ніж мій сіварь, двигун впринципі так, надійний 2.0, але от 120тис масло зі всіх щілин полізло, потрібно кришку передню знімати і кришку клапанів бо щось пічаль.
PrikolistUA, потрібно лах не купувати, який хтось вбивав до вас. Заводська покраска тримається чудово і нічого там не гниє. 120тис і масло полізло щі всіх щілин? В мене майже 160тис 5w20 без доливу від заміни до заміни. І з більшими пробігами там все добре. А подруга з сівіком вже по світу скоро піде, (їй не повезло з покупкою не додивилася, але всеодно правда його любить) тому кожен обирає те, що хоче) І так, кузов оцинкований (не знаю з яких конкретно моделей вже оброблений, але 3ті точно)
1
19 травня 11:51
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
PrikolistUA
Den7on, а була б Хонда спав би спокійно 🤣
PrikolistUA, скину цей коментар подрузі на хонді 😁 бо щось вона не висипається, може спати не на той бік лягає)))
Мені здається всі авто в роках і з пробігом трохи порушують сон власників)))
1
1
1
1
18 травня 00:51
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
PrikolistUA
Den7on, а була б Хонда спав би спокійно 🤣
PrikolistUA, ага хєр там, я мав Хонду!, переїхав кордон у Словаків загнув на заправку, через 20км засвітився чек, а перестав він світитись коли через рік я повернувся додому і на першому БРСМ після Шегині заправився вже нашим бензином!
1
18 травня 00:59
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
PrikolistUA
AndV, була і в Польщі, Литві, Молдові після повномаштабки, ніяких питань, правда на газу катосим.
PrikolistUA, в мене теж була газова установка, але я нею не користувався в Європі жодного разу!. Протягом того року авто було в 6-ти країнах пробувала різний бензин, і все було одинаково!, а заправившись дома помилка майже зразу зникла. Пізніше коли проїхав десь 350-400км на бензині, вирішив заправити газ, бляха так страшно було заводити, я ж рік ним не користувався!, але все було 👌 добре!
1
1
18 травня 17:11