BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[162] Штрафи, порушення ПДР та поліція

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Привіт!

У записі про полірування лобового скла я обіцяв розповісти історію з поліцейськими. Своє слово я тримаю, то ж слухайте та готуйте свої аргументи, чому я не правий у коментарях. 

Відразу після полірування поїхав назад у центр. Навігатор повів через Індустріальний міст та вулицю Борщагівську. Це там, де автомобільна дорога розділена швидкісним трамваєм. Ось черговий поворот, я виїхав у ліву смугу і притиснув трохи педаль газу, задивився на будинки попереду і помічаю, що з боку дороги щось стоїть. Якесь світле авто з синіми страйпами. А від авто досить енергійно йде людина у чорній формі з піднятим жезлом, і йде через праву смугу, центральну, по прямій траекторії мого руху. Помах жезлом із вказівкою місця, де зупинитися. Перелаштовуюсь вправо, зупиняюся, аварійка. Прямо попереду мене стоїть F10, водій якого уже підписав протокол і дружно мені посміхається😂 Більш дружно посміхався лише поліцейський, який підбіг із Трукамом у руках, показуючи, що Ікс летів з неймовірними 83 км/год. 

Ще цікавості ситуації додавай той факт, що зранку у цей день ніякі сервіси не працювали. Дія також. А де моє електронне водійське посвідчення? Здогадатися не важко)
Пощастило, що з 5 оновлення головної сторінки у Дії, документи все ж підтяглися і штраф мені успішно виписали. Який я оплатив того ж дня.

Оплачено


Стандартна історія, яка була з багатьма. Проте, от недавно я читав запис про швидку їзду на Дефендері від @TipiTip . І у коментарях думки людей про порушення розділилися. Тому хочеться трохи проаналізувати саме мою ситуацію того дня.

Почнемо з головного: чи порушив я? Безсумнівно. У Києві на тій вулиці обмеження швидкості 50 км/год. І так, навіть оці всі наші 69 км/год - це ТАКОЖ порушення, просто вони не підпадають під штраф. А то дуже багато водіїв чомусь забуває про це. Можна скільки завгодно шукати виправдання (чим я нижче і займуся, ахахах), але факт залишається фактом: перевищив швидкість - плати. І добре, коли це лише фінансова плата.

От про фінансову і поговоримо. Законом передбачений штраф при перевищенні швидкісного режиму менше, ніж на 50 км/год у розмірі 340 грн. Чи багато це? Як на мене, то взагалі ні про що. По курсу це - 8 доларів. 8, Карл. Або ж 6 літрів 95 бензину. Які той же Ікс витратить за ~ 40 км їзди містом. Або ж 3 чашки капучино у столиці. Що, об'єктивно, мізерно. Умовний власник німецького 2л пакету соку не сильно помітить такі витрати із гаманця. Я вже мовчу про більш фінансово забезпечених водіїв. Розмір штрафів явно треба переглядати і збільшувати його мінімум у 2-5 разів. Ідеї прив'язки штрафу до вартості авто я би поки відкинув, адже реалізувати то не так просто, як здається на словах. Та і запровадити систему штрафних балів, яка передбачає позбавлення водійського посвідчення, - це також не кілька разів по клавіатурі натиснути. 

Підвищений штраф - більш дієва штука, на мій погляд. Адже він наповнює безпосередньо бюджет міста. Тільки не треба починати про розкрадання цього бюджету, то уже інша тема для обговорення. Також уникати оплати штрафу 80-90% водіїв все ж не будуть, а ті, що будуть, так їм і відсутність посвідчення - не перешкода. 

Ок, припустимо штрафи ми збільшили. Треба ж тепер їх виписати. І отут уже повна біда. Є камери автоматичної фіксації. Про їх роботу я детально розписував у цьому записі. Там також я попався, ахахах. Але камер відносно мало, навіть по столиці, де зараз проживає близько 3-3.5 млн людей. А авто є у багатьох.

Список камер на 29.04.25


Аж цілих 30 камер. Завчити їх усі можна без проблем за кілька місяців їзди дорогами. А далі, як робить більшість, просто трішки підгальмовувати перед ними - і готово, ви чесний і законослухняний громадянин. 
Ок, камери недешеві, тому вибираємо інший варіант - поставити екіпажі поліції з ручними Трукамами. Звучить адекватно і розумно. Загалом так, але от, наприклад, місце, де зупинили мене.

Хрестиком позначив


Для немісцевих розказую, що являє собою дана ділянка дороги. Три смуги у один бік, які з обох боків відгороджені відбійниками, без перехресть (крім виїздів з другорядних вулиць справа) та без жодного пішохідного переходу. З досить хорошим асфальтовим покриттям. 

Фото з гугл карт за 2019 рік. Зараз не сильно щось змінилося =)


То що, дійсно авто, які їдуть 50+ там є "небезпечними"? Риторичне питання. По місту є безліч інших ділянок, де ручне вимірювання швидкості є значно доцільнішим. Але там чомусь ніколи нікого немає, крім гонщиків на БМВ, які пролітають перед ПП. Ну і звісно ж, ці ПП загороджені авто, які стоять прямо на них, через шо розгледіти пішоходів сильно ускладнюється. І ті ж евакуатори, якими славиться Київ, таких не вивозять. Певно, не бачать, ага😂

За прикладом далеко ходити не треба. Через хв 10 на бул. Лесі Українки переді мною Гєлик на жовтий сигнал світлофору лише піддав газку і проїхав уже на червоне. Чи буде йому щось? Питання, знову ж таки, риторичне. І таких "Гєліків", які їдуть зустрічною, пролітають біля авто, яке зупинилося перед ПП, ігнорують світлофори, рядність - у столиці на кожному кроці, іноді по декілька штук. Усі екіпажі поліції у цей час зайняті якимись надважливими справами з охорони АЗС, дегустації кави та ще деякою певною справою, яка популярна у них стала в останні роки. І я зараз не про контроль жовтості поворотників кажу😁

Я це до чого все? Запобігання порушенням на наших дорогах просто не працює, від слова зовсім. Через що й твориться хаос та усе те, що потрапляє у відео місцевих пабліків. Думаю, ви не раз бачили, як поліція їде смугою ГТ, а за ними слідом кілька авто. Можна скільки завгодно звинувачувати водіїв, що у них куплене посвідчення, вони тупі, наглі, блондинки, і т.п. Але без робочої системи контролю, бажано ще й безпринципної, ніяке ПДР не буде працювати. Навіть у оцих ваших омріяних і перехвалених Європах. 

Якщо хтось думає, що я їжджу якось не так, то ви помиляєтесь. Принаймні, 95% часу досить спокійно😂


А і забув ще один демонстративний момент. Доки мені показували порушення, у центральній смузі проїхав Mercedes GT, який тут же показово наступив на газ і помчав вперед під звуки свого V8. Чи було йому щось за це?... 


Ціна питання 340 UAH,
Опубліковано: 29 квітня 13:45
Подія: 26 квітня 12:30
25 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
На Борщагівській стоять постійно у 2-3 місцях, у т.ч. там за поворотом.
Я намагаюся їздити зі встановленою швидкістю, але Борщагівською, Кільцевою та ін. Проспектами можу 80-100+ їхати. На звичайних вулицях, людних місцях – звісно лише за правилами та особливо уважно до пішоходів на переходах.
До встановлення швидкісного режиму слід підходити з головою, а не огульно.

Був випадок, коли за день було 3 штрафи по швидкості, коли з двох сторін поля і стоїть знак 50км/г, але то було по дорозі Київ - Львів (до війни). А в зоні дії знака наприкінці патруль Police, на "годівниці" .
04 травня 21:36
Стандартна їх локація. Shit Happens:(
1
1
01 травня 00:09
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Dron
Стандартна їх локація. Shit Happens:(
Dron, Краще б вони якусь іншу локацію знайшли)
02 травня 01:35
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Я вважаю, що іноді штрафи (навіть такі не значні) корисні))) Трошки "спускаєшся" з небес на землю. На таких авто просто не відчуваєш швидкості. Трохи натис вже біля 100 км/год))))).
2
30 квітня 00:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
~GROSS~
Я вважаю, що іноді штрафи (навіть такі не значні) корисні))) Трошки "спускаєшся" з небес на землю. На таких авто просто не відчуваєш швидкості. Трохи натис вже біля 100 км/год))))).
~GROSS~, Та, перевищити 50 км/год - взагалі раз плюнити)

Але от штраф не 340, а, скажім, 1500 уже б краще спускав на землю.
30 квітня 01:33
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
~GROSS~, Та, перевищити 50 км/год - взагалі раз плюнити)Але от штраф не 340, а, скажім, 1500 уже б краще спускав на землю.
oleh_o, ну 340 все рівно не приємно. В мене жодного штрафу поки не було ку7)))) так було стидно коли за перевищення перший отримав. Воно їде і їде, а здається, що ледве тягнуся.
1
30 квітня 01:36
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
~GROSS~, Після першого легше піде, аххаха
oleh_o, вже пішло, не можу зупинити)))
3
30 квітня 01:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
~GROSS~
oleh_o, вже пішло, не можу зупинити)))
~GROSS~, я за 8 років на Чері не мала жодного штрафу, при тому, що на цьому авто я обʼїздила майже всю Україну, та була в Польщі, Чехії і Австрії)) А з Фордом як розпочинилася і панєслась🤦🏻‍♀️🤣 тому фраза: «перший зловиш - розпочинишся» прям правдива🤣
2
30 квітня 23:39
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
"Думаю, ви не раз бачили, як поліція їде смугою ГТ, а за ними слідом кілька авто. Можна скільки завгодно звинувачувати водіїв, що у них куплене посвідчення"
форматування не працює в коментарях, тому нехай в кавичках буде вирване з тексту повідомлення. Але що про які такі куплені посвідчення і смугу громадського транспорту йде мова?
29 квітня 18:58
Я їжджу на BMW X3 (F25)
fs
"Думаю, ви не раз бачили, як поліція їде смугою ГТ, а за ними слідом кілька авто. Можна скільки завгодно звинувачувати водіїв, що у них куплене посвідчення" форматування не працює в коментарях, тому нехай в кавичках буде вирване з тексту повідомлення. Але що про які такі куплені посвідчення і смугу громадського транспорту йде мова?
fs, Тут два речення, які не сильно пов'язані між собою
1. Про поліцію, яка їде смугою ГТ (їм можна ж), а слідом за ними чувак на БМВ/Лексусі/вибери свій варіант і нічого та поліція йому не зробить)
І увесь потік, що стоїть у заторі бачить це нагле порушення ПДР
2. Під різними відео у пабліках, де є порушення, люди кричать, що от накупляли свої посвідчення та їздять як попало. Звісно, воно то так, але моя теза у тому, що для запобігання порушень потрібні відповідні дії з боку поліції, влади міста та влади країни.
30 квітня 01:32
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
oleh_o
fs, Тут два речення, які не сильно пов'язані між собою1. Про поліцію, яка їде смугою ГТ (їм можна ж), а слідом за ними чувак на БМВ/Лексусі/вибери свій варіант і нічого та поліція йому не зробить)І увесь потік, що стоїть у заторі бачить це нагле порушення ПДР2. Під різними відео у пабліках, де є порушення, люди кричать, що от накупляли свої посвідчення та їздять як попало. Звісно, воно то так, але моя теза у тому, що для запобігання порушень потрібні відповідні дії з боку поліції, влади міста та влади країни.
oleh_o, зрозумів. Я думав, що то логічно одна думка і вирішив перепитати.
Згоден з тим що на дорогах стало значно небезпечніше пересуватись, так як кваліфіквція водіїв сильно просіла. І ще більше свіжих і без досвіду. Але всі вони чомусь вирішили, що можуть і швидко і дєрзко. А от тільки реакції і рефлексів поки ще не напрацювали.
На всіх порушників патрулів не назбираєш, а автоматика дорого. Але якби дозволили іншим учасникам дорожнього руху фільмувати і надавати факт порушення, то штрафів побільшало б і порушники задумувались перед тим як свідомо йти на нього.
1
30 квітня 03:53
Тут ще гірше. Я до цих 50 ПОВСЮДУ вже звик, але все одно бісить. А дорогою до Польщі взагалі нісенітниця: 50 на такій трасі, як ти описав, бо «там десь в 3км пішохідний перехід» чи просто будинок стоїть, натомість на гірському серпантині з поворотами майже 180 градусів і вузькою смугою з обрієм та без відбійників 90.
1
29 квітня 18:47
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Кowаlsкі
Тут ще гірше. Я до цих 50 ПОВСЮДУ вже звик, але все одно бісить. А дорогою до Польщі взагалі нісенітниця: 50 на такій трасі, як ти описав, бо «там десь в 3км пішохідний перехід» чи просто будинок стоїть, натомість на гірському серпантині з поворотами майже 180 градусів і вузькою смугою з обрієм та без відбійників 90.
Кowаlsкі, 50 - класна річ, коли її поєднують із зеленою хвилею, де ти спокійно їдеш по головній дорозі на зелений і знаєш, що наступний світлофор тобі буде також зелений.

"і вузькою смугою з обрієм та без відбійників 90" - як тут не згадати деякі ділянки українських доріг, де насмішливо стоїть знак 90, а стан асфальту там такий, що навіть 10 км/год - то уже буде здаватися швидкістю формули1.
1
30 квітня 01:36
Я їжджу на Audi A4 (B8)
Оливосрачі вже не в моді😁 є нова тема👌
1
29 квітня 18:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Negative.lg
Оливосрачі вже не в моді😁 є нова тема👌
Negative.lg, Та а шо та олива? Залив щось, аби не з діжки з-під трактора - і погнали =)
30 квітня 01:27
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Кажуть люди,по статистиці,на один оштрафований F25 в столиці в день,приходиться 7-8 оштрафованих купр,але це не точно😃
4
29 квітня 18:31
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Igor3564
Кажуть люди,по статистиці,на один оштрафований F25 в столиці в день,приходиться 7-8 оштрафованих купр,але це не точно😃
Igor3564, Та я у попередньому записі уже і статистику навів за 2022-2023 роки, але все одно "їх багато", хех
1
30 квітня 01:28
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
У випадку з Борщагівською така ситуація, що якось душа не лежить там їхати 50, це навіть дивно зі сторони виглядає. І не тільки там. Може це я такий розбійник з точки зору правопорядку. Хотілось би якогось більш розумного виставлення швидкісного режиму спочатку, що враховує всі умови на дорозі, її історію аварійності, наявність світлофорів і пішохідних, кількість смуг тощо, а потім вже говорити про якісь там штрафи. Бо в Києві типу ото є набір вулиць де до 80 кмг обмеження в літній період, і це дебілізм, бо зимою там стоять всі ті ж знаки, що вказують на 80 - уже можливість зупинити тебе на ізі :)))) І та сама борщагівська, де ти виїхав в 10 вечора, там 3 машини їде, полос багато, світлофорів нема, пішоходи не ходять і хочеться потулить пошвидше. І тулиш. А десь треба і менше 50 поставити, бо там діти ходять, переходи, лежаки, і тд. Короче я розбійник, зрозумів.
3
29 квітня 16:22
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DomCobb
У випадку з Борщагівською така ситуація, що якось душа не лежить там їхати 50, це навіть дивно зі сторони виглядає. І не тільки там. Може це я такий розбійник з точки зору правопорядку. Хотілось би якогось більш розумного виставлення швидкісного режиму спочатку, що враховує всі умови на дорозі, її історію аварійності, наявність світлофорів і пішохідних, кількість смуг тощо, а потім вже говорити про якісь там штрафи. Бо в Києві типу ото є набір вулиць де до 80 кмг обмеження в літній період, і це дебілізм, бо зимою там стоять всі ті ж знаки, що вказують на 80 - уже можливість зупинити тебе на ізі :)))) І та сама борщагівська, де ти виїхав в 10 вечора, там 3 машини їде, полос багато, світлофорів нема, пішоходи не ходять і хочеться потулить пошвидше. І тулиш. А десь треба і менше 50 поставити, бо там діти ходять, переходи, лежаки, і тд. Короче я розбійник, зрозумів.
DomCobb, Так, перегляд максимальної швидкості на деяких ділянках дійсно потрібен.

Адже те ж набережне шосе нічим не відрізняється від звичайної заміської автодороги з обмеженням 110. І "сунутися" взимку там 50 - це просто треш, який не піддається жодному логічному поясненню.
1
30 квітня 01:26
Я їжджу на KIA Sorento (2G)
В мене найбільший негатив від поліції на пішохідних переходах. Вже два рази на мене наїжджали )) Враження, що понабирали туди повністю відірваних від народу бидл і соціопатів)
3
29 квітня 14:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
tIGRa
В мене найбільший негатив від поліції на пішохідних переходах. Вже два рази на мене наїжджали )) Враження, що понабирали туди повністю відірваних від народу бидл і соціопатів)
tIGRa, О, десь тиждень назад була ситуація, що став я пропустити людину на ПП. А у лівій смузі від мене поліція пролетіла, без маячків. Добре, що пішохід повільно йшов і "не встиг"
30 квітня 01:20