BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[161] Полірування лобового скла. Міф чи реальність?

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Привіт, народ!
Традиційно почну запис питанням🙃

Кому що найголовніше у авто?

Кузов? Емблема? Можливо, двигун? Комплектація? Кожному своє, певно. Вкотре катаючись у вечірній час, знову відзначаю для себе, наскільки ж важливою є саме оглядовість. Те, як тобі з водійського місця видно дорогу, інші авто та їх маневри (а там є на що подивитися, ахах). Серйозно, "як би швидко ти не їхав, у якому комфорті, з яким пасажиром - завжди треба бачити, куди саме прямуєш".



І на Іксу стараюся довести цю оглядовість до максимального рівня, який тільки міг бути передбачений заводом. Саме тому придумав втулити динаміки у стійки, ага🤣
Ще у 2023 доставив топову для F25 Adaptive led оптику, а цією зимою зняв повністю тонування лобового, замінивши його на прозору атермальну плівку
І все ж один недолік так і залишився - стан лобового скла. Штатне лобове скло у BMW, та й у інших німцях, саме по собі досить м'яке, тому усі дрібні пошкодження на ньому прекрасно приживаються, нагадуючи вам про себе кожен раз, коли їдете проти низького сонця чи зустрічних авто😒

Іноді хочеться їхати якось так =)


Звісно, є один радикальний спосіб то побороти. Про нього знають усі, але стараються про таке не говорити. Заміна лобового скла на нове оригінальне. Так, класно, буде найкращим рішенням, ніхто не посперечається, але ж ціна... оххх. Під проекцію, кафас, датчик дощу - готуй 20-30к. Це, якщо говорити саме за оригінал, із емблемою BMW. Так, можна шукати Pilkington чи Sekurit (хтось з цих двох і робить те скло для BMW), буде дешевше, тисяч 10-15. За китайців та інших ноунеймів і говорити немає сенсу, з проекцією вони працювати не будуть. 
А ще ж треба це скло встановити, слідкувати за кожним етапом процесу, щоб потім не дивуватися, а чого це кафас якось барахлить😅 На десерт же у майбтуньому буде захоплююча бесіда з потенційним покупцем улюбленого авто та питаннями: "А чого скло міняли?".
Коротше, для такого квесту я точно зараз не готовий. Ні морально, ні фінансово. 

Йдемо шляхом перекупа самурая. Скло ж можна полірнути, простішого рішення годі і шукати. Зараз, здається, будь-яку річ полірують, тільки гроші неси. 
Перший крок з вибору, до кого ж звернутися, - найбільш складний. Я пішов по рекомендації одноклубника @Ethereum і звернувся до detail_cosmos. Хлопці спеціалізуються саме на поліруванні лобового, авто записані буквально на кожну годину, навіть у вихідні. Я якраз у суботу зранку і потрапив до них.

Погодка - кайф, хоч і знову у столицю завітали холоди


По дорозі зустрів F25 (і жодної Купри, оце так несподіванка🤣)


Заїхав у бокс, пацієнта детально огляну з винесеним вердиктом, що загалом стан лобового у мене досить хороший, так є сліди відлетівших камінців, "павутинки" від двірників та інші невеликі подряпини. І от перші не прибираються ніяк, боротися треба саме другими і третіми - саме вони дають неприємне засліплення від зустрічних авто, вуличних ліхтарів чи інших штучних джерел освітлення. 

Ось так світить тестовий лед


Процес почався, пообіцяли, що за годину усе буде готово. Я ж поки можу постояти над душею або потинятися територією, чим і зайнявся🙂


Візуально ззовні авто різниця не сильно то і помітна, а от із середини - так, тут уже знаачно краще. Не впевнений, що камера те нормально передає, вловити правильне фокусування на прозорому об'єкті ще та задача. Ну і ще ж DT зашакалить фото. Але дивіться:


От на другому фото видно залишкові подряпини і їх просто таки в рази менше стало. І світло тестового led ліхтаря тепер не "розрізається", а залишається суцільним кругом, фактично так, як ви його бачите очима. 
Коштує 1300 грн. 

Того ж дня перевірити у вечірніх умовах змоги не було, тому от ще денне фото


Ще цього дня довелося "взаємодіяти" з панами поліцейськими, залишу це на окремий запис, хочеться почитати думки інших щодо ситуації.


Наступного вечора виїхав кататися і блін, наскільки ж краще тепер стало дивитися крізь те лобове. 


Як на мене, полірування - робоча штука. Не знаю, на скільки його вистачить і чи не вилізе ніяких побічних ефектів з часом, але у поточному форматі можу рекомендувати. Головне не робити так зване шліфування лобового, от там останньому настає повна срака, коли скло дає ефект лінзи і може на раз-два випалити торпедо🔥


Ціна питання 1300 UAH, Пробіг 100870 км.
Опубліковано: 28 квітня 00:51
Подія: 26 квітня 12:00
49 0 5

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Эффективно работает, себе на всех машинах полировал)
Особенно если родное лобовое , зачем его менять)
30 квітня 14:05
У мене тут багато хто таким цікавиться. Але по місцю такого не роблять, а їхати заради цього в столицю ніхто не хоче.

Але загалом, запис збережу. Може собі колись зроблю))
29 квітня 07:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
CantSay
У мене тут багато хто таким цікавиться. Але по місцю такого не роблять, а їхати заради цього в столицю ніхто не хоче.Але загалом, запис збережу. Може собі колись зроблю))
CantSay, Заради цього їхати дійсно не варто, але от якщо якось проїздом чи у справах - виділити годину часу можна)

Сьогодні черговий вечір, коли довелося трасою їхати, то прямо класно тепер. Фари зустрічних авто просто світять, а не розсіюються по лобовому.
30 квітня 01:19
MaksimYrievich
CantSay, майже у всіх містах полірують лобове)
MaksimYrievich, ти містами тільки обласні центри визнаєш, чи шо?)))
01 травня 07:43
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
В мене така ж біда. Скло просто вже ніяке, все шершаве. Був в двух різних місцях, де полірували і обіцяли "золоті гори", але факт є фактом, дрібні сколи не прибрати ніяк. Сліди від двірників прибрати - неможливо. Прибрати невеличку павутинку - так, але це не дає бажаного результату. Тому в "самурая немає цілі, в самурая є тільки шлях". Я для себе вже вирішив і змирився з тим, що буде новий лобаш. Але стан мого скла значно гірший за твоє. + є вже зароблена тріщина. Але спробувати варто - тут погоджуюсь.
1
1
29 квітня 02:02
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
~GROSS~, Ну, я знаю, що ти у підсумку зробиш з тим лобовим)
oleh_o, чернетка готова)))чекаю))) він мене вже заї....я його зніму і особисто буду бити ногами і молотком....все, края, немає сил. Сьогодні була остання крапля.
1
30 квітня 01:34
Так а як саме вони це роблять? Якщо це нанесення якогось диво-засобу, то це ж ненадовго.
28 квітня 23:55
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Кowаlsкі
Так а як саме вони це роблять? Якщо це нанесення якогось диво-засобу, то це ж ненадовго.
Кowаlsкі, Як я зрозумів, то там паста для полірування (яка саме - не знаю), диск полірувальний і, власне сама робота, без фанатизму. Фактично, те ж саме, що із кузовом, просто у менших масштабах =)

Нижче он народ пише, що надовго вистачило. Та і у одноклубника позитивний досвід уже більше року.
30 квітня 01:17
Колись також полірував, але в мене результат вийшов зворотній.
Спочатку все було файло, до тих пір поки я не помив перший раз авто після полірування.
Паста для поліровки трохи забила подряпини і сколи і спочатку здавалось що їх стало менше.
Але після мийки маленькі сколи, точки від камінчиків стало в рази краще видно.
Але так, відчуття що скло стало більш прозорим також було.

Додам що по відчуттю вони просто поліровкою прибрали водний камінь і подряпини від щіток омивача.
28 квітня 21:56
Я їжджу на BMW X3 (F25)
pbileush
Колись також полірував, але в мене результат вийшов зворотній. Спочатку все було файло, до тих пір поки я не помив перший раз авто після полірування.Паста для поліровки трохи забила подряпини і сколи і спочатку здавалось що їх стало менше.Але після мийки маленькі сколи, точки від камінчиків стало в рази краще видно. Але так, відчуття що скло стало більш прозорим також було.Додам що по відчуттю вони просто поліровкою прибрали водний камінь і подряпини від щіток омивача.
pbileush, "Додам що по відчуттю вони просто поліровкою прибрали водний камінь і подряпини від щіток омивача." - саме так і повинно бути. Це ж основна задача полірування, про це відразу сказали, що глибші подряпини чи сліди дрібних пошкоджень не приберуться.

"Спочатку все було файло, до тих пір поки я не помив перший раз авто після полірування." - хмм, цікаво. Поки що тільки омивайкою користувався, на мийку якраз на днях планую заїхати, цікаво)
28 квітня 22:24
Я їжджу на BMW X3 (F25)
pbileush
oleh_o, Ну типу водний камінь можна прибрати хімією наскільки знаю.На рахунок полірування мене хвилює та річ що б скло не вийшло лупою. Бо в одному місці ж по логіці знімається більше а в іншому менше.
pbileush, "На рахунок полірування мене хвилює та річ що б скло не вийшло лупою" - не вийде. Це досить легке полірування, а не шліфування =)
Ну і є відгуки людей, хто уже більше року їздить після процедури, і нічого не сталося.
1
28 квітня 22:53
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Результат гарний! Думаю вистачить на довго,мо ще який антидощ нанести?

Майстер приколіст ше той,не доставав до скла то підложив собі диск від купри під ноги,ох і придумав же😆
1
28 квітня 13:52
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Igor3564
Результат гарний! Думаю вистачить на довго,мо ще який антидощ нанести?Майстер приколіст ше той,не доставав до скла то підложив собі диск від купри під ноги,ох і придумав же😆
Igor3564, Аахахах, та й таке, хоч десь на дорозі їх побачили, принаймні диск =)

Антидощ у мене свій. Стараюся у дощ авто не вивозити на вулицю)
1
28 квітня 18:01
Вчора по дорозі за 3км зустрів 2 купри і жодного F25) оце несподіванка)
Хоч теоретично їх має бути дуже багато, бо битків же навезли + авто старе, багато з Європи возили
28 квітня 12:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
Вчора по дорозі за 3км зустрів 2 купри і жодного F25) оце несподіванка) Хоч теоретично їх має бути дуже багато, бо битків же навезли + авто старе, багато з Європи возили
OleksandrM, Мені кількість відповідних авто на ДТ дуже показове щодо цього.

Ти і досі не можеш прийняти той факт, що кількість Купр - мізерна на фоні інших авто/моделей/кузовів?
28 квітня 12:37
oleh_o
OleksandrM, Мені кількість відповідних авто на ДТ дуже показове щодо цього.Ти і досі не можеш прийняти той факт, що кількість Купр - мізерна на фоні інших авто/моделей/кузовів?
oleh_o, я не кажу, що їх стільки ж як тих авто які уже масово завозять з США і Європи. Але вони зовсім не рідкісні якщо порівнювати з іншими офіційними авто проданими в Україні ціною 40+тис доларів)
28 квітня 17:26
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
oleh_o, я не кажу, що їх стільки ж як тих авто які уже масово завозять з США і Європи. Але вони зовсім не рідкісні якщо порівнювати з іншими офіційними авто проданими в Україні ціною 40+тис доларів)
OleksandrM, Так, стоп. Що за зміни умов на ходу? Мова йшла про відсоток Купр на дорогах.
Яка в біса різниця, звідки інші авто взагалі?
28 квітня 17:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
Вчора по дорозі за 3км зустрів 2 купри і жодного F25) оце несподіванка) Хоч теоретично їх має бути дуже багато, бо битків же навезли + авто старе, багато з Європи возили
OleksandrM, Ну ось на Ріа Купр(тобто усіх моделей, а не якоїсь однієї) аж цілих 35 штук. Ахахха, багато, нічого не скажеш, ахах
1
28 квітня 12:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
Вчора по дорозі за 3км зустрів 2 купри і жодного F25) оце несподіванка) Хоч теоретично їх має бути дуже багато, бо битків же навезли + авто старе, багато з Європи возили
OleksandrM, А ось тобі X3 від 2018 року, тобто це лише один кузов, навіть не модель.
У десять раз більше. Десять, Карл!

Про яку велику кількість Купр на дорогах ти тут мені весь час намагаєшся довести, я взагалі не можу зрозуміти?
28 квітня 12:46
oleh_o
OleksandrM, А ось тобі X3 від 2018 року, тобто це лише один кузов, навіть не модель.У десять раз більше. Десять, Карл!Про яку велику кількість Купр на дорогах ти тут мені весь час намагаєшся довести, я взагалі не можу зрозуміти?
oleh_o, відфільтрувати биточки і стане в 3 рази менше))
І ще раз - не про велику кількість намагаюсь довести, а про те що не рідкісне авто)
Рідкісне це 2-5 авто на країну чи навіть місто) А тут 5+ форменторів в одному ЖК живе)

P.S. ну і купри власники не хочуть продавати на відміну від BMW))
28 квітня 17:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
oleh_o, відфільтрувати биточки і стане в 3 рази менше))І ще раз - не про велику кількість намагаюсь довести, а про те що не рідкісне авто)Рідкісне це 2-5 авто на країну чи навіть місто) А тут 5+ форменторів в одному ЖК живе)P.S. ну і купри власники не хочуть продавати на відміну від BMW))
OleksandrM,

Власне те саме. Починали за одне, ти з'їхав у якісь інші умови. "Люблю" подібні аргументації.

З останнього речення смішно взагалі.

Виглядає, що ти явно не розумієш, для чого люди продають БМВ)

Ну я не буду розкривати таку таємницю😉
28 квітня 17:50
oleh_o
OleksandrM, Власне те саме. Починали за одне, ти з'їхав у якісь інші умови. "Люблю" подібні аргументації.З останнього речення смішно взагалі. Виглядає, що ти явно не розумієш, для чого люди продають БМВ)Ну я не буду розкривати таку таємницю😉
oleh_o, ніяких нових умов. Купра все так же не рідкісний автомобіль) Особливо в Києві)
Ну і бнв продають по тій же причині, що і всі авто) 50+ відсотків на авторіа перекупи щоб заробити, ще трохи бо дорого утримувати чи попереду дороге ТО і малий відсоток гарних авто власник яких просто може дозволити собі взяти щось краще)
28 квітня 17:56
oleh_o
OleksandrM, А ось по моделях. Знову таки немає. Та шо ж таке то)
oleh_o, я не розумію, що ви намагаєтесь довести? Ніхто не говорить, що купра в топі продажів. Але це не рідкісне авто) По моделям виходить, що в бмв тільки х5 не рідкісний по вашій логіці))
28 квітня 18:06
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
oleh_o, я не розумію, що ви намагаєтесь довести? Ніхто не говорить, що купра в топі продажів. Але це не рідкісне авто) По моделям виходить, що в бмв тільки х5 не рідкісний по вашій логіці))
OleksandrM, Я довести нічого не намагаюся. Я виклав факти у тексті ще кілька записів тому.

Звісно Купра не у топі продажів, адже навіть у ТОП20 немає😁
Підозрюю, що вона буде у топі, просто з кінця)

Це не погано, і не добре. Це - реальність.
А про Х5. Ну по оф продажам - за 2023 це найбільш популярна модель. Все правильно
28 квітня 18:17
oleh_o
OleksandrM, Я довести нічого не намагаюся. Я виклав факти у тексті ще кілька записів тому.Звісно Купра не у топі продажів, адже навіть у ТОП20 немає😁Підозрюю, що вона буде у топі, просто з кінця)Це не погано, і не добре. Це - реальність.А про Х5. Ну по оф продажам - за 2023 це найбільш популярна модель. Все правильно
oleh_o, ну на цьому дискусію на цю тему думаю можна закривати) Згоден, що не супер популярна, але в моєму районі їх багато відносно)
А по темі лобового, якщо є достатньо великі сколи я так розумію не полірують? Бо там мабуть тріщина може піти якщо натиснути. Попереджують про таке?)
1
28 квітня 19:12
Я їжджу на BMW X3 (F25)
OleksandrM
oleh_o, ну на цьому дискусію на цю тему думаю можна закривати) Згоден, що не супер популярна, але в моєму районі їх багато відносно)А по темі лобового, якщо є достатньо великі сколи я так розумію не полірують? Бо там мабуть тріщина може піти якщо натиснути. Попереджують про таке?)
OleksandrM, Якщо це дійсно скол(подряпина), а не тріщина, то полірують. Поряд стояв Мерседес якраз у якого лобове було десь на 4/10, як на мене, але без тріщин. Там же на скло сильного тиску немає.
Перед початком лобове досить детально роздивилися, то ж думаю, що попередять, якщо не можна робити.
1
28 квітня 22:27
Я їжджу на Jeep Patriot
Треба теж спробувати, бо міняти не хочеться якось ващє.
1
28 квітня 10:54
Я їжджу на Hyundai Tucson (TL)
Дякую за допис! Сам вагаюсь, але давно про це думаю. Чув про ефект лінзи, але тепер зрозумів що то різні процедури.
1
1
28 квітня 10:35
" Це, якщо говорити саме за оригінал, із емблемою BMW. Так, можна шукати Pilkington чи Sekurit (хтось з цих двох і робить те скло для BMW)"
що цікаво, в мене є емблема БМВ, і в одночас написано Sekurit 😂
1
28 квітня 09:14
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Скло у всіх сучасних авто ніжне, бо воно має розлітатися в друзки, а не голова збитого пішохода. Все в угоду безпеці. Якщо і полірувати, то в рукастих, якщо не полірувати, то міняти і не паритися. Можна при цьому зробити фото-відео, як знімають цілком ціле скло і покласти в архів собі для тих кому буде цікаво. А взагалі власний досвід продажу через трейд-ін каже, що там насрати здебільшого, бо гарний трейд-ін застосує принцип 4х П:
- поремонтувати
- полірувати
- помити
- продати

А ти при цьому не будеш витрачати час (читай свої гроші) на тупі пояснення чому в 5-7-10 річної автівки сколи скрізь, чому десь можливо не рідне скло чи фарба.

Закладу собі твій допис, бо десь на 4-5й рік попередньої автівки хотілося полірнути скло, але вагався тоді.
2
28 квітня 07:57
Я їжджу на BMW X3 (F25)
yuzo
Скло у всіх сучасних авто ніжне, бо воно має розлітатися в друзки, а не голова збитого пішохода. Все в угоду безпеці. Якщо і полірувати, то в рукастих, якщо не полірувати, то міняти і не паритися. Можна при цьому зробити фото-відео, як знімають цілком ціле скло і покласти в архів собі для тих кому буде цікаво. А взагалі власний досвід продажу через трейд-ін каже, що там насрати здебільшого, бо гарний трейд-ін застосує принцип 4х П:- поремонтувати - полірувати- помити- продатиА ти при цьому не будеш витрачати час (читай свої гроші) на тупі пояснення чому в 5-7-10 річної автівки сколи скрізь, чому десь можливо не рідне скло чи фарба.Закладу собі твій допис, бо десь на 4-5й рік попередньої автівки хотілося полірнути скло, але вагався тоді.
yuzo, Оо, люди, що шукають 20 річне авто без фарбування мене завжди дивували.

У трейд-ін, наскільки мені відомо, є суттєвий мінус - назвуть ціну за твоє авто на 15-30% меншу за ринок. І тут уже питання, чи готовий віддавати за дешево, але без геморою чи все ж чекати свого покупця на РІА =)
1
28 квітня 09:28
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
"... На десерт же у майбтуньому буде захоплююча бесіда з потенційним покупцем улюбленого авто та питаннями: "А чого скло міняли?"..."(с)
Таке питання задають тільки довб...йоби і відповідно посилаються за відомим напрямком.
У мене повинні вилізти очі при їзді з посіченим склом, щоб те потенційне чудо, може, колись у майбутньому не задавало дебільних питань???
Да хрін там. Нове скло - і їздимо далі.
Те саме стосується і чохлів на сидінні.
Чому я повинен відмовляти собі у задоволенні сидіти на велюрі, а сидіти на чохлах? Щоб хтось після мене ніжився на збережених сидіннях і подякував мені за те, що я себе в чомусь обмежував??? Чому постійно потрібно думати про когось?
Стосовно ціни - ну вибачайте.
На мою думку, кожен хто купує авто, повинен одразу визначитись, чи здатний він його утримувати. Бачиш, що не потягнеш - купи те, що потягнеш. І це нормально та раціонально.
Знов же повернемось до того, що непотрібно думати про когось і купувати авто, щоб похизуватись перед кимось, чи комусь щось довести. У всьому повинен бути здоровий глузд.
Купити понт який не зможеш утримувати, щоб потім жити з розборок? А варто?
Все написане не конкретно у Ваш бік, це загальні роздуми на підняте Вами питання.
8
1
28 квітня 05:35
Я їжджу на BMW X3 (F25)
el.Shurup
"... На десерт же у майбтуньому буде захоплююча бесіда з потенційним покупцем улюбленого авто та питаннями: "А чого скло міняли?"..."(с)Таке питання задають тільки довб...йоби і відповідно посилаються за відомим напрямком. У мене повинні вилізти очі при їзді з посіченим склом, щоб те потенційне чудо, може, колись у майбутньому не задавало дебільних питань???Да хрін там. Нове скло - і їздимо далі. Те саме стосується і чохлів на сидінні.Чому я повинен відмовляти собі у задоволенні сидіти на велюрі, а сидіти на чохлах? Щоб хтось після мене ніжився на збережених сидіннях і подякував мені за те, що я себе в чомусь обмежував??? Чому постійно потрібно думати про когось?Стосовно ціни - ну вибачайте. На мою думку, кожен хто купує авто, повинен одразу визначитись, чи здатний він його утримувати. Бачиш, що не потягнеш - купи те, що потягнеш. І це нормально та раціонально. Знов же повернемось до того, що непотрібно думати про когось і купувати авто, щоб похизуватись перед кимось, чи комусь щось довести. У всьому повинен бути здоровий глузд.Купити понт який не зможеш утримувати, щоб потім жити з розборок? А варто?Все написане не конкретно у Ваш бік, це загальні роздуми на підняте Вами питання.
el.Shurup, Та все правильно. Брати авто, яке потім не можеш утримувати, дійсно не краща ідея. Хоча я знаю кількох таких людей, не скаржаться (принаймні привселюдно, ахаха).

Чохли ніколи не розумів у авто. Виняток - таксі або ж власники, хто часто возить великих собак позаду (у тих ще й монітори іноді для собак є спеціальні).

"Да хрін там. Нове скло - і їздимо далі." - знову ж таки не все так просто. Точніше, як. От на попередньому авто - Vectra C я з легкістю замінив лобове, там у штатне прилетів камінець і тріщина швидко розійшлася. Алее, там відносно просте недороге скло і чуваки його замінили годин за 2, здається. Тут же від скла залежить багато різних функцій. Підбір потрібного скла, вибір пряморуких інсталяторів, ціна, знову таки, особистий контроль усіх етапів - не кожен захоче таким займатися. Доповню за ту ж проекцію: можна запитати кількох власників, у кого вона є, чи будуть вони нове скло ставити. Певен, їх відповідь буде "ні" =)
1
28 квітня 09:46
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
oleh_o
el.Shurup, Та все правильно. Брати авто, яке потім не можеш утримувати, дійсно не краща ідея. Хоча я знаю кількох таких людей, не скаржаться (принаймні привселюдно, ахаха). Чохли ніколи не розумів у авто. Виняток - таксі або ж власники, хто часто возить великих собак позаду (у тих ще й монітори іноді для собак є спеціальні)."Да хрін там. Нове скло - і їздимо далі." - знову ж таки не все так просто. Точніше, як. От на попередньому авто - Vectra C я з легкістю замінив лобове, там у штатне прилетів камінець і тріщина швидко розійшлася. Алее, там відносно просте недороге скло і чуваки його замінили годин за 2, здається. Тут же від скла залежить багато різних функцій. Підбір потрібного скла, вибір пряморуких інсталяторів, ціна, знову таки, особистий контроль усіх етапів - не кожен захоче таким займатися. Доповню за ту ж проекцію: можна запитати кількох власників, у кого вона є, чи будуть вони нове скло ставити. Певен, їх відповідь буде "ні" =)
oleh_o, Ну так я ж казав про своє авто і про можливість утримувати авто теж 😉.
Скло просте, лише з антеною, відповідно ціна питання не лякає. Тому й не заморочувався з тим, міняти чи ні.
Можна було взяти з підігрівом зони склоочисників та місцем під датчик дощу та реалізувати ці опції.
Але по досвіду експлуатації інших соклубників, "вау-ефекта" від них нема, тому вирішив дарма не витрачати гроші. Краще їх витратити дійсно на щось необхідне та корисне.
1
28 квітня 09:57
Я їжджу на Smart City
От теж думаю зробити таку процедуру та і ціна прийнятна в принципі. Лобове у мене без тріщин і сколів (тьфу тьфу) але все зацарапане
Я вдень зі своїм зором ті подряпини не бачу, але головна проблема то вночі, коли всі подряпини видні у світлі зустрічних авто
Цікаво почитати про ситуацію з поліцією
1
28 квітня 03:07
Знайоме місце і процедура, на обох машинах там само робив. Результатом дуже задоволений, особливо помітно це вночі.
1
28 квітня 00:58
oleh_o
Dron, О, супер просто. Ніяких побічних ефектів не виникло?
oleh_o, все ок, дуже задоволений.
1
28 квітня 01:13
oleh_o
Dron, О, супер просто. Ніяких побічних ефектів не виникло?
oleh_o, робив сам вже більше року тому, нічого не змінилось в гіршу сторону, склоочисники живуть тепер значно довше, сколи звичайно не прибрало, але ефект дуже непоганий, доречі майже повністю прибрав дефект подляпин від «двірника». Полірував оксидом церію, але є краща штука це паста mirka e3
1
1
29 квітня 22:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Nazavr
oleh_o, робив сам вже більше року тому, нічого не змінилось в гіршу сторону, склоочисники живуть тепер значно довше, сколи звичайно не прибрало, але ефект дуже непоганий, доречі майже повністю прибрав дефект подляпин від «двірника». Полірував оксидом церію, але є краща штука це паста mirka e3
Nazavr, О, дякую за ще один відгук)

Ну там глибокі подряпини воно і не повинно ніяк прибирати. Лише дрібні після двірників. І, по ходу, у мене більшість саме таких були, бо от сьогодні знову вночі проїхався і як же класно тепер видно. Прямо, кайф
1
29 квітня 22:54