Nissan X-Trail IV (x-trail)

Витрати палива та досвід експлуатації

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Суми, Україна

Слава Україні шановні панове автомобілісти і добрий день!

Знову видалась можливість покерувати авто на більш дальніх відстанях ніж міські. І можу стверджувати, що гібриди доцільно використовувати не тільки у місті, але й на поганих міжміських дорогах, які є мабуть в кожній області і які з'єднують між собою міста, села і містечка. Ось таку витрату палива показав авто після подорожі десь на 80 км в один бік з розподілом 60% - дорога зі швидкістю 90+, 40% - дорога зі швидкістю 30+ і іноді майже до повної зупинки :)


Рохід палива


Також вже наїздив більше 3000 км і завдяки @Viacheslav1983 встановив програмку Car Expenses на телефон. І ось нарешті набрав необхідну кількість даних для обчислення середньої витрати пального.


Середня витрата пального за програмою


Тут не відбулось дива і як раніше читав у дописах БК авто трохи підбрехує. БК показує середній розхід з моменту покупки 6.1-6.2. Тобто дійсно занижає показники витрати палива.

Після цього ще раз заправився до повного і тепер маю такі показники


Витрата пального нове обчислення


І якщо брати нову цифру середнього розходу, то дійсно показник БК занижається десь на 5%, що і треба було довести :)


По досвіду експлуатації можу сказати лише, що в цілому авто забезпечує комфорт і задоволення від володіння. 

З мінусів можу відмітити лише: проблему з писком гальм іноді, а також клацання, коли після більш-менш довгої стоянки розблоковується кермо. Ну і іноді заведення двигуна після повної тиші, але до цього майже звик :)

Опубліковано: 21 вересня 18:04
17 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
о, ось про клацання керма після розблокування - в мене так само. Я вже офіціалів задовбав з цим питанням. Якось трохи несподіванно, бо в мене ніколи на інших авто такого не було. Але потім взяли навіть нове авто, в салоні - там трохи менше, але все одно воно є. Тож поки забив на це. По факту - рульова і передня ходовка вся в ідеальному стані, на момент пробігу 9680 км :)
05 листопада 11:39
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
MHEV
2
23 вересня 23:28
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Круті показники )))

Теж було 3,7 і це був рекорд.
5,3 було по Києву рекордно за поїздку.

А загальні показники за пройдених 6000 в мене 6,6 на сотню. Правда в мене не ePower, а MHEV

PS фотка вище (не зміг два фото додати)
1
23 вересня 23:23
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
3.7 по БК - поки для мене недосяжна цифра і це дуже круто знати, що і такі цифри можна реально отримати. Мінімум мені вдавалося досягти 4.4. Тому напевно ще треба поексперементувати:)
1
22 вересня 11:17
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RenegadeN
3.7 по БК - поки для мене недосяжна цифра і це дуже круто знати, що і такі цифри можна реально отримати. Мінімум мені вдавалося досягти 4.4. Тому напевно ще треба поексперементувати:)
RenegadeN, то радше випадковість. Це я повертався додому і дорога була постійно з горки, хоч і невеличкої, але дуже часто їхав накатом. Коли їхав з дому під горку, то розхід був, наскільки пам'ятаю, 6.5. Тому 6.5+3.7 = 10.2 / 2 = 5.1 - а це вже реальна цифра загальної витрати за поїздку :)
22 вересня 21:05
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
smart
RenegadeN, то радше випадковість. Це я повертався додому і дорога була постійно з горки, хоч і невеличкої, але дуже часто їхав накатом. Коли їхав з дому під горку, то розхід був, наскільки пам'ятаю, 6.5. Тому 6.5+3.7 = 10.2 / 2 = 5.1 - а це вже реальна цифра загальної витрати за поїздку :)
smart, Ну але все одно прикольно) Я сьогодні катався по трасі (вона відносно рівна, але багато населених пунктів), їхав 70-100 (більше не було особливо де). То вийшов в результаті на 4,9 л/100, що дуже непогано, я вважаю.
2
22 вересня 21:09
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Підкажіть яким паливом ви заправляете машину ?
22 вересня 11:03
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
Підкажіть яким паливом ви заправляете машину ?
Andriy-Kyiv, завжди на окко 95 Pulls
2
22 вересня 11:13
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
smart
Andriy-Kyiv, завжди на окко 95 Pulls
smart, а навіщо заправлятися Pulls-ом, враховуючи що в ньому є миючі речовини, а яка може буди іржа та нагар в новому авто? Просто цікаві аргументи чому краже заправлятися Пульсом.
22 вересня 11:52
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
chem
smart, а навіщо заправлятися Pulls-ом, враховуючи що в ньому є миючі речовини, а яка може буди іржа та нагар в новому авто? Просто цікаві аргументи чому краже заправлятися Пульсом.
chem, та я не кажу, що краще. Просто завжди ним заправлявся. Логіка така: у гібрида використовується турбомотор і причому невеликої кубатури, тому краще завжди його заправляти якісним пальним, а тут ще протидія утворенню відкладень та іржі. Ну і також приємним бонусом іде хоч і невеличка допомога ЗСУ.
22 вересня 14:03
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
chem
smart, а навіщо заправлятися Pulls-ом, враховуючи що в ньому є миючі речовини, а яка може буди іржа та нагар в новому авто? Просто цікаві аргументи чому краже заправлятися Пульсом.
chem, виходить "наше" паливо з імпортним присадками, забруднюємо і одразу змиваємо :) . Насправді паливо ж все імпортне, але дозволили мінімум стандарт евро 3 протягом війського часу.
22 вересня 14:59
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
chem
smart, а навіщо заправлятися Pulls-ом, враховуючи що в ньому є миючі речовини, а яка може буди іржа та нагар в новому авто? Просто цікаві аргументи чому краже заправлятися Пульсом.
chem, я заправлю через раз pulse OKKO і МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ ЩО АВТО НАВІТЬ ТРІШКИ ГІРШЕ РЕАГУЕ, динамікою гірше … може це субʼєктивне, я не відслідкував але помітив…
1
25 вересня 09:52
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Фантастичні цифри. MHEV гірше, але дійсно по районних дорогах досить економно. В місті, на жаль, з моїми пробігами красивих цифр не виходить.
3
21 вересня 21:19
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
yuzo
Фантастичні цифри. MHEV гірше, але дійсно по районних дорогах досить економно. В місті, на жаль, з моїми пробігами красивих цифр не виходить.
yuzo, думаю на mhev ще программа керування інша, постійно підливае збагаченну суміш щоб машина іхала динамічно , тому І розхід вище.
1
21 вересня 23:10
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
yuzo
Фантастичні цифри. MHEV гірше, але дійсно по районних дорогах досить економно. В місті, на жаль, з моїми пробігами красивих цифр не виходить.
yuzo, багато ще залежить від стилю водіння. Я, наприклад, люблю більш комфортний, нешвидкий стиль, хтось швидкий. Одного разу спробував з кожного світлофора динамічно стартувати, отримав найвищий розхід за весь час володіння десь приблизно 7л.
1
22 вересня 00:02
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
smart
yuzo, багато ще залежить від стилю водіння. Я, наприклад, люблю більш комфортний, нешвидкий стиль, хтось швидкий. Одного разу спробував з кожного світлофора динамічно стартувати, отримав найвищий розхід за весь час володіння десь приблизно 7л.
smart, так повністю підтримую - стиль водіння випливає максимально! Потрібно не тиснути на газ а ніби його торкатись ))) а ще намагаюсь щоб обертання двигуна було НЕ ВИШЕ 1500 ну і без заторів! В цьому випадку виходить бува і 5,5. Але це буває по місту вкрай не часто. За 6200 км з моменту покупки середній росхід 6,6… як не було заторів на Московському мосту, то до цього було 6,4 а тепер кожен вечір жахливий затор. Частину шляху по окружній може бути 5,5 а в заторі піднімається до 7/8 і навіть 9/10 поки додому доїду вирівнюється на 6/7 але 5,5 вже не буде… от такі спостереження. Їхати накатом, майже не гальмувати, набирати швидкість щоб є 1500 і тоді 6,5 реальні майже завжди.

Думаю на ePower в заторах легше…
1
25 вересня 09:48
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
GigaBear
smart, так повністю підтримую - стиль водіння випливає максимально! Потрібно не тиснути на газ а ніби його торкатись ))) а ще намагаюсь щоб обертання двигуна було НЕ ВИШЕ 1500 ну і без заторів! В цьому випадку виходить бува і 5,5. Але це буває по місту вкрай не часто. За 6200 км з моменту покупки середній росхід 6,6… як не було заторів на Московському мосту, то до цього було 6,4 а тепер кожен вечір жахливий затор. Частину шляху по окружній може бути 5,5 а в заторі піднімається до 7/8 і навіть 9/10 поки додому доїду вирівнюється на 6/7 але 5,5 вже не буде… от такі спостереження. Їхати накатом, майже не гальмувати, набирати швидкість щоб є 1500 і тоді 6,5 реальні майже завжди.Думаю на ePower в заторах легше…
GigaBear, так, дійсно, в заторах на е-павері двигун взагалі може не вмикатися. Але у мене місто маленьке і затори бувають дуже рідко у години пік. А взагалі у вас фантастичний розхід як для MHEV. У мене середній по місту зараз десь від 5.2 до 6.1.
25 вересня 22:34