BMW 3 series (G20) (Темна Хмара)

28 серпня 2024 - Машина поставлена на облік

Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Полтава, Україна

Усім привіт.
Як я писав у попередньому пості - Машина була відправлена на ремонт 2-го серпня.

Супер план був поставити авто на облік 8-го серпня. Хотілось отримати "магію чисел" - номери 0808 в дату 08.08.

Але, як кажуть, не так сталося, як гадалося.

Без мотору


Ремонт трохи затягнувся аж на 24 дні.

Відповідно, 2-го серпня Машину віддав, а лише 26-го мені її повернули.

Довго думав чи писати про це, але все ж таки, ці пости тут для того, щоб читачі робили свої висновки про замовлення авто з США.

Короче, при розборці виявилось, що один лонжерон загнутий. Зовсім не суттєво, але загин є.

Погнутий


На F30 колись я теж мав трохи загнутий лонжерон, але там він був металевий і його акуратно вирівняли (загин був настільки не суттєвий, що навіть фарбувати не довелось), а на G20 - алюмінієвий. Тобто тут, по хорошому, треба було міняти його цілою запчастиною. Теоретично, "фахівці" могли би його нагріти, вирівняти, заварити, пофарбувати і зекономити мені щонайменше 20к гривень. Але рішення було прийнято робити добре, робити правильно, робити якісно.

Сам лонджерон, на диво, продається як окрема запчастина. Тобто, не треба шукати на розборці передню четверть разом зі стаканом.

Із поганого - з Машини довелось знімати двигун. Не найдешевша процедура, але інакше ніяк. Зараз поставили назад - наче усе добре.Поки без герметика

З герметиком але не фарбований

На місці


Так, шо ще із важливого? 

Так як я і писав у попередньому пості, звичайно що деякі запчастини я не докупив, тому довелось їх оперативно вишукувати на авто.про або через перевірених продавців, контакти яких я зберіг.


Величезна подяка моєму кумові, який працює у сфері дооснащення машин, в основному це VAG група і BMW за те, що навів лад мені з проводкою в передньому бампері, усе класно запінував, проклав, перевірив, закодував. Працює чьотко. До речі, в бампері відразу зробили отвори під автопарковку і поставили паркотроніки. В планах закодувати цю функцію. Але це буде далі. Поки розбираємось із тим, що є.

Отак відірвано було

Кум запіновує роз'єм


Поки авто чекало лонжерону і ще декілька запчастин для ремонту, хлопці з AIRBag сервісу встановили назад безпеку. Я задоволений їх робою. Сподіваюсь ніколи не доведеться перевіряти якість подушок.

Пощастило, що капот і бампер реально підійшли по кольору. Тобто тут я реально зекономив на фарбуванні. Капот можливо пізніше повезу, щоб витягнули пару невеликих "ямок" без фарбування. По бамперу є питання, але вони точкові, тому трохи підфарбую. Заодно відполірую авто. Крила довелось рихтувати. Вони, як і лонжерон, алюмінієві, тобто потріскались. Довелось варити їх і відповідно треба ще пофарбувати.


26-го числа мене сповістили про готовність машини, що її можна забирати. 

Майже готово


Фактично 27-го серпня я її забрав і відразу сертифікував.

В боксі сертифікації


На 28-ме мав попередній запис в Сервісний центр, щоб поставити на облік. До речі, треба сказати, що з постановкою дуже повезло.

Останній дні у нас, як і по всій України, через кацапів дуже багато повітряних тривог і, відповідно, складно вгадати час так, щоб усе встигнути усе за один раз. Але це був саме той день. Експертиза на 8:25, потім чудом вихватив вакантний номерок в терміналі на 9:42 на постановку на облік (хоча запис був на 11:44) і о 10:50 Темна хмара (штучний інтелект придумав це поганяло) вже була на номерах, які зберігались у Сервісному центрі.

Ставлю номери


Що далі? 

Я задоволений, що вже можу їздити на авто, але це не фініш, роботи ще багато.

Найперше, що я хочу зробити - видалити цю кончену помилку по подушкам. Якщо хтось знає як це зробити через BimmerCode, BimmerLink чи ESys, напишіть мені будь ласка або скиньте посилання де почитати. Бо я нічого путнього сам не знайшов.

Оця помилка


А так - повне технічне обслуговувавння - масла, фільтра, рідини і тд.

Потім поїду на розвал, бо кермо стоїть трохи не рівно.

Запишусь на фарбування.

Потім україніфікую авто. В цілому, із самого необхідного - це все.

Є в планах перекодувати ліхтарі задні і, як писав вище, дооснастити автопарковкою. Але це не горить.

Фото

Фото

Крило під фарбування

Фото

Інше крило теж під фарбування

Всередині

Фото


Пробіг 58000 км.
Опубліковано: 29 серпня 13:26
19 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
а є якась конкретна причина для встановлення автопарковки?
запитую, бо вважаю цю опцію просто прикольною цяцькою, але не більше (хоча, для водіїв, які не відчувають габаритів авто, то буде спасіння)
користувався кілька разів в перші дні чисто для фану
самому паркуватися набагато швидше
та і автоматика при перпендикулярній парковці завжди ставить авто строго по центру між перешкодами, що не у всіх випадках підходить, і доводиться всеодно перепарковуватися трохи
а при паралельній парковці автомобіль часто стає дуже далеко від бордюру, що теж не завжди ок

чи коштує це дооснащення витрачених зусиль і грошей? хз

p.s. то суто мої враження, ні в чому не переконую і ні від чого не відмовляю

p.p.s. скоріш за все цю опцію ви просто так не закодуєте, і там 99.9% треба окремий блок (а може і кілька), бо в Parking Assistant крім автопарковки входить ще запамʼятовування останніх ~50-ти метрів пройденого шляху, щоб автомобіль міг сам заднім ходом виїхати з якогось апендикса
1
29 серпня 21:49
enblr
а є якась конкретна причина для встановлення автопарковки?запитую, бо вважаю цю опцію просто прикольною цяцькою, але не більше (хоча, для водіїв, які не відчувають габаритів авто, то буде спасіння)користувався кілька разів в перші дні чисто для фанусамому паркуватися набагато швидшета і автоматика при перпендикулярній парковці завжди ставить авто строго по центру між перешкодами, що не у всіх випадках підходить, і доводиться всеодно перепарковуватися трохиа при паралельній парковці автомобіль часто стає дуже далеко від бордюру, що теж не завжди окчи коштує це дооснащення витрачених зусиль і грошей? хзp.s. то суто мої враження, ні в чому не переконую і ні від чого не відмовляюp.p.s. скоріш за все цю опцію ви просто так не закодуєте, і там 99.9% треба окремий блок (а може і кілька), бо в Parking Assistant крім автопарковки входить ще запамʼятовування останніх ~50-ти метрів пройденого шляху, щоб автомобіль міг сам заднім ходом виїхати з якогось апендикса
enblr, у мене була автопарковка на F30.
Враження абсолютно такі самі, як і у тебе (вибачте, що на ти).
Тут історія про те, що кум мені сам запропонував і власне проявив ініціативу з проводкою і парктроніками.
Говорить, що прикольна функція про запам'ятовування останніх 50-ти метрів.
Так, блок доведеться докупити, але поставимо - най буде.
Я писав вище, що це точно не термінова історія і їсти вона не просить - маю на увазі, що поки парктроніки і проводка в бампері - то з ними нічого не буде. Тому хай стоїть.
1
30 серпня 11:54
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
enblr
а є якась конкретна причина для встановлення автопарковки?запитую, бо вважаю цю опцію просто прикольною цяцькою, але не більше (хоча, для водіїв, які не відчувають габаритів авто, то буде спасіння)користувався кілька разів в перші дні чисто для фанусамому паркуватися набагато швидшета і автоматика при перпендикулярній парковці завжди ставить авто строго по центру між перешкодами, що не у всіх випадках підходить, і доводиться всеодно перепарковуватися трохиа при паралельній парковці автомобіль часто стає дуже далеко від бордюру, що теж не завжди окчи коштує це дооснащення витрачених зусиль і грошей? хзp.s. то суто мої враження, ні в чому не переконую і ні від чого не відмовляюp.p.s. скоріш за все цю опцію ви просто так не закодуєте, і там 99.9% треба окремий блок (а може і кілька), бо в Parking Assistant крім автопарковки входить ще запамʼятовування останніх ~50-ти метрів пройденого шляху, щоб автомобіль міг сам заднім ходом виїхати з якогось апендикса
enblr, погоджуюся з тобою щодо цієї опції , ну таке . Кілька раз щоб спробував тай все )

А ось мені бракує 360 камер в попередньому авто були . Особливо передньої камери , дуже обережно до бровки підʼїжджаю та й ще виходжу дивлюся чи все ок )
1
30 серпня 13:34
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Pinkfloyd
enblr, погоджуюся з тобою щодо цієї опції , ну таке . Кілька раз щоб спробував тай все ) А ось мені бракує 360 камер в попередньому авто були . Особливо передньої камери , дуже обережно до бровки підʼїжджаю та й ще виходжу дивлюся чи все ок )
Pinkfloyd, ага)
теж страждаю))
паркуюсь тепер виключно заднім ходом
бо парктроніки 15-ти сантиметровий бордюр (при кліренсі 12 см) якогось хріна перешкодою не вважають
30 серпня 13:41
Якщо не міняли\прошивали блок SRS то там записаний Crash. Буде горіти значок Airbag і не працюватиме безпека. Бо машина після аварії.
Треба або замінити на чистий, або витерти. Витерти зазвичай не просто програмою, а треба випаювати пам'ять, зчитувати дамп, чистити, заливати, запаювати.

Гарна машинка вийшла!
Як то кажуть: Хочеш добре - зроби сам!
1
29 серпня 15:51
Yuricsson
Boobler, Шо за брєд?))) Там просто почистити істою краш дата і все
Yuricsson, почистіть :D
За БНВ я не цікавився, але взагалі, після 10 року мало в якій машині можна чистити креш програмно через діагностичний тул.

https://www.youtube.com/watch?v=n7JezTvgc_k
29 серпня 16:06
Boobler
Yuricsson, почистіть :DЗа БНВ я не цікавився, але взагалі, після 10 року мало в якій машині можна чистити креш програмно через діагностичний тул.https://www.youtube.com/watch?v=n7JezTvgc_k
Boobler, В g20 чиститься на раз-два (можете глянути які битки я відновлював і може то буде вам пруфом). А от з Хондами/Акурами там треба поєбатися конкретно.
29 серпня 16:19
Boobler
Якщо не міняли\прошивали блок SRS то там записаний Crash. Буде горіти значок Airbag і не працюватиме безпека. Бо машина після аварії.Треба або замінити на чистий, або витерти. Витерти зазвичай не просто програмою, а треба випаювати пам'ять, зчитувати дамп, чистити, заливати, запаювати.Гарна машинка вийшла!Як то кажуть: Хочеш добре - зроби сам!
Boobler, вчора грався в BimmerCode (про це зроблю окремий пост). Закодував декілька блоків і помилка сама зникла. Також зробив ТО Машині. Майстер просканував Істою, то горить чек по помилці жалюзів. Чого - не зрозуміло. Вони працюють. Будемо ще розбиратись. По подушкам вже нічого не тривожить.
1
30 серпня 11:56
Не впевнений, шо там так просто вийде закодувати автопарковку. Скоріше за все вона є частиною Parking Assistance Plus. А там для дооснащення треба не мало (камери в дзеркала, задні датчики РМА з проводкою, блок керування, кнопки в салон)
1
29 серпня 14:46
Yuricsson
Не впевнений, шо там так просто вийде закодувати автопарковку. Скоріше за все вона є частиною Parking Assistance Plus. А там для дооснащення треба не мало (камери в дзеркала, задні датчики РМА з проводкою, блок керування, кнопки в салон)
Yuricsson, парковочний асистент бере інфу суто від парктроніків, тому наявність камер необов'язкова. Принаймні у мене лише задня камера + парктроніки перед / зад і є робочий асистент.
1
29 серпня 16:05
AutoFan
Yuricsson, парковочний асистент бере інфу суто від парктроніків, тому наявність камер необов'язкова. Принаймні у мене лише задня камера + парктроніки перед / зад і є робочий асистент.
AutoFan, Датчки РМА (бокові парктроніки) воно точно використовує, відповідно має бути логіка в комунікації по блоках. Можливо без камер запрацює, але я не впевнений, бо по заводу є або Parking Assistance (просто парктроніки перед/зад 8 шт) та Parking Assistance Plus (4 камери, 8 парктроніків та 4 датчика РМА). пам'ятаю, шо в F серії та в ранніх G, surround view та parking assistance були окремими опціями. Відповідно, не факт шо вийде так просто закодувати опцію, так як є окремий блок шо за то добро відповідає. Цікаво, чи хтось візьметься за таке)
29 серпня 16:18
Гарне авто, ну й нічого, що прийшлось замінювати лонжерон, але за те повага за підхід до роботи, а не склепати, так щоб було, бо пофіг, бо всеодно на продаж.
Після прочитаного зовсім не виникає сумнівів якщо б хотілось відкупити Ваше авто. А от про фінальну вартість теж було б цікаво, а то на авторіа, ціни на G20 прям якісь нереальні🤷🏻‍♂️
1
29 серпня 14:32
Доброго дня! Заради інтересу, в яку суму обійшовся даний об'єм робіт?
2
29 серпня 13:42
AutoFan
Доброго дня! Заради інтересу, в яку суму обійшовся даний об'єм робіт?
AutoFan, блін. забув подивитись. Вимкнули світло, а всі записи у мене в робочому ПК.
Якщо не забуду, відпишусь пізінше з точною сумою. Але наскільки я пам'ятаю, то зараз саме ремонт+запчастини+ТО перевалив за 7к$.
30 серпня 12:05