BMW 5 series (F10) (BMW F10 Almost Full)

Роздуми на тему дисків у кузові F10

Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Львів, Україна

Тема дисків для мене дуже болюча, адже я про них думав ще із самої покупки автомобіля. Але так, як дисками я планував зайнятись тоді, коли зроблю усі допрацювання які дуже хотів, а також допрацювати це максимально ідеально все те що встановив. А після чого переконатись що технічно усе ідеально.

Це все розтягнулось на цілі 2 роки, про що все детально розписано у блозі мого автомобіля.

Цю тему я відкладав не дарма, адже ось так просто вирішити, які ж таки диски встановити у автомобіль, я не міг дуже довго. Який розмір? OEM чи кастом? Конкретно які диски обрати по стилю та дизайну? Який колір, тощо.

Але нещодавно таки вирішив зайнятись цим питанням серйозно, відкладати його вже не було куди, адже вже скоро літо, а я все ще довгий період їздив на своїй зимовій резині.

Що ж, за весь час, я переглянув десятки різних варіантів, передивився величезну кількість оголошень на OLX та різних сайтів. Передивлявся усе, що тільки могло встановлюватись на F10. 

І перший висновок, який я зробив, це те, що я буду встановлювати тільки те, що йшло на 5-ій серії BMW у кузові F10 із заводу, тільки OEM. Чому? Так як диски і відповідно шини встановлені на них, мають великий вплив на керованість та поведінку самого автомобіля, то дуже вникати у питання нюансів у тих чи інших колісних дисків я не дуже хотів. OEM це завжди найоптимальніше рішення, яке дасть змогу отримати те, що задумувалось із заводу у автомобілі BMW.

І, що ж там могло встановлюватись у автомобілі BMW F10? Розглядати я буду тільки те, що є в наявності для цього кузову згідно каталогу, адже якщо розглядати ще різні варіанти із інших кузовів, які таки можна встановити, я не дуже хотів, через брак компетенції у цьому питанні.

Почнемо із розміру R17:

1. 363 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX17 ET:30

36 11 6 794 681 (x2) (зліва спереду та ззаду)

36 31 6 794 682 (x2) (справа спереду та ззаду)

2. 236 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX17 ET:30

Колір: Reflex silber

36 11 6 780 720 (x4)

Колір: Schwarz

36 11 6 867 127 (x4)

3. 456 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX17 ET:30

36 11 6 857 671 (x4)

4. 327 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX17 ET:30

36 11 6 790 172 (x4)

5.

6.

R18:

1. 281 стиль

Різноширокі або одноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 6 783 521 (x2) або (x4)

36 11 6 783 522 (x2)

2. 328 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX18 ET:30

36 11 6 790 173 (x4)

3. 237 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX18 ET:30

36 11 6 775 407 (x4)

4. 452 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX18 ET:30

36 11 6 857 665 (x4)

5. 364 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX18 ET:30

36 10 6 794 683 (x2) (зліва)

36 10 6 794 684 (x2) (справа)

6. 454 стиль

Одноширокі диски.

Розмір: 8JX18 ET:30

36 11 6 857 668 (x4)

7. 329 стиль

Різноширокі або одноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 6 790 174 (x2) або (x4)

36 11 6 790 175 (x2)

8. 330 стиль

Різноширокі або одноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 6 790 176 (x2) або (x4)

36 11 6 790 177 (x2)

9. 350 стиль

Різноширокі або одноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 7 842 650 (x2) або (x4)

36 11 7 842 651 (x2)

10. 613 стиль

Різноширокі або одноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 7 848 572 (x2) або (x4)

36 11 7 848 573 (x2)

11. 365 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8JX18 ET:30 та 9JX18 ET:44

36 11 6 794 688 (x2)

36 11 6 794 689 (x2)

R19:

1. 610 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET 33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 862 893 (x2)

36 11 6 862 894 (x2)

2. 281 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 783 523 (x2)

36 11 6 783 524 (x2)

3. 332 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 791 383 (x2)

36 11 6 791 384 (x2)

4. 453 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 857 666 (x2)

36 11 6 857 667 (x2)

5. 331 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 790 178 (x2)

36 11 6 790 179 (x2)

6. 455 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 857 669 (x2)

36 11 6 857 670 (x2)

7. 351 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 7 842 652 (x2)

36 11 7 842 653 (x2)

8. 423 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 851 071 (x2)

36 11 6 851 072 (x2)

9. 349 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 7 842 656 (x2)

36 11 7 842 657 (x2)

10. 366 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 794 690 (x2)

36 11 6 794 691 (x2)

11. 367 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8,5JX19 ET:33 та 9JX19 ET:44

36 11 6 794 692 (x2)

36 11 6 794 693 (x2)

R20:

1. 464 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

Колір: Ferricgrey

36 11 6 854 558 (x2)

36 11 6 854 559 (x2)

Колір: Liquid black

36 11 6 854 560 (x2)

36 11 6 854 561 (x2)

2. 410 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

36 11 6 797 477

36 11 6 797 478

3. 311 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

Базові: 36 11 6 796 113 (x2) та 36 11 6 796 114 (x2)

Хромований стиль: 36 11 6 796 115 (x2) та 36 11 6 796 116 (x2)

4. 281 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

36 11 6 783 525 (x2)

36 11 6 783 526 (x2)

5. 356 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

Колір: Базовий

36 11 6 792 598 (x2)

36 11 6 792 599 (x2)

Колір: Liquid black

36 11 6 853 816 (x2)

36 11 6 853 817 (x2)

6. 312 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

Колір: Базовий

36 11 6 792 594 (x2)

36 11 6 792 595 (x2)

Колір: Ferricgrey

36 11 6 792 596 (x2)

36 11 6 792 597 (x2)

7. 434 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 8 1/2JX20 ET:33 та 9JX20 ET:44

36 11 7 845 867 (x2)

36 11 7 845 868 (x2)

Що ж, вибір досить великий, здається на перший погляд. Але половина з них, відверто кажучи, не пережили перевірку часом, та у 2024 виглядають дуже страшно. Ще частина не підходить по розмірам. А ще багато з них, важко знайти в цілому на ринку продажу дисків.


Чи це увесь список? Звичайно ні, адже як люблять усі власники BMW, це встановити щось, що могло існувати у M5 F10, а у нас тут такий список:

R19:

1. 345 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 9JX19 ET:32 та 10JX19 ET:34

36 11 2 284 250 (x2)

36 11 2 284 251 (x2)

2. 408 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 9JX19 ET:32 та 9JX19 ET:25

36 11 2 284 252 (x2)

36 11 2 284 253 (x2)

R20:

1. 409 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 9JX20 ET:32 та 9JX20 ET:25

36 11 2 284 254 (x2)

36 11 2 284 255 (x2)

2. 343 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 9JX20 ET:32 та 10JX20 ET:34

36 11 2 283 999 (x2)

36 11 2 283 401 (x2)

3. 601 стиль

Різноширокі диски.

Розміри: 9JX20 ET:32 та 10JX20 ET:34

(Диски зі спеціальної серії випущені до тридцятиріччя моделі М5)

36 11 2 284 870 (x2)

36 11 2 284 871 (x2)


Звичайно, як ви могли помітити, параметри дисків для цивільної F10 та M5 F10 кардинально відрізняються. Тому просто так встановити їх звичайно не вийде. До прикладу, одні з дисків які я розглядав, це 343 стиль. У М5 арки ширші, розташування ступиць теж інше, тому і такий виліт. Узвичайній f10 при таких параметрах задні колеса можуть зачіпати задні арки, а резина буде випирати за арки у випадку встановлення резини згідно заводських параметрів.

Також можна спробувати встановити 4 однакових диска. Але я вирішив не гратись із цим, тому вирішив відмовитись від дисків із M5.


Але я точно розумів, що мінімальний бажаний розмір - R19. Хотілось би і поставити диски двадцятого діаметру, але тут виникло важливе запитання. А наскільки буде безпечно та комфортно пересуватись по дорогам Львову на таких дисках?


Щодо мого автомобіля, то наразі у мене встановлений 236 стиль:

Я вважаю, що це найгарніші R17, які могли тут встановлюватись. Але потрібно визнати, що ці диски занадто малі та не дуже личить цьому автомобілю. Вони зручні, з ними можна без проблем паркуватись у будь-яких місцях та не переживати за те, що диск може щось десь зачепити.

Але мабуть таки час настав зайнятись зовнішнім виглядом автомобіля.

Розглядав спочатку R20 434 стиль:

А пізніше думав таки над тим, щоб встановити R20 343 з M5. І ще стільки всього доводилось переглядати, але вирішив, що пріоритетним має бути саме стан дисків. Адже хотілось диски саме у ідеальному стані і щоб були гарні. А обирати перше, що попадеться у будь-якому стані бажання не було.

По наявності весь OLX був забитий дисками аля репліка або чимось "кастомним". Тому знайти було щось дуже складно і на активні роздуми у мене пішов цілий місяць.




В кінці кінців було прийняте рішення, замовити прекрасні диски у 351 стилі із Польщі, так як пріоритетом саме був стан, а ці диски візуально теж дуже подобаються.


І хоч можливо цей допис видався дуже довгим із великою кількістю "негарних" дисків, але все ж тут є все ще дуже цікавих запитань.

1. Які диски із оригінальних ви вважаєте найгарнішими?

2. А якщо, невраховуючи, диски з M5 :)?

3. Що краще OEM чи "кастом"?

4. Чи є якісь переваги різношироких дисків в цілому та недоліки у використанні їх на автомобілі із повним приводом?

5. І що думаєте про обрані мною диски, а саме 351 стиль?

Схожі компанії

«Шини та Диски»

Інтернет-магазин шин та дисків із мережею власних шинних центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. Проводимо індивідуальний підбір гуми залежно від потреб авто, аби максимально розкрити його потужні переваги. Доставимо замовлення у будь-який куточок країни за 1-3 дні. Повний асортимент шин та дисків шукайте за посиланням: https://shiny-diski.com.ua/uk/...
Опубліковано: 22 травня 20:12
56 1 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
якщо M Sport, то однозначно 351 M
якщо Luxury Line, то 455
якщо Individual, то 349 Individual
це, як на мене, найгарніші стилі для F10
1
09 вересня 13:47
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
enblr
якщо M Sport, то однозначно 351 Mякщо Luxury Line, то 455якщо Individual, то 349 Individualце, як на мене, найгарніші стилі для F10
enblr, погоджуюсь, але мабуть 349 і 455 знайти ще не так просто, я схоже що ні разу ще їх не зустрічав
18 вересня 14:10
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
DimAssBMW
enblr, погоджуюсь, але мабуть 349 і 455 знайти ще не так просто, я схоже що ні разу ще їх не зустрічав
DimAssBMW, та, вони суперрідкісні
фетишистів, які готові заплатити 5-10% вартості автомобіля за комплект одних тільки дисків, не так вже і багато))
1
18 вересня 15:50
Дуже гарний вибір!
1
11 червня 19:40
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
lossofreason
Дуже гарний вибір!
lossofreason, дякую)
11 червня 20:39
452,453 і 454 - в випадку якщо немає м-паку

з м-паком 351
1
27 травня 18:00
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
351 якраз хотів і написати через їх симпатичний малюнок, а в кінці якраз вони і куплені, ахахах, який збіг. ОЕМ диски бнв бісять своєю нереальною вагою у більшості випадків. по 14-15 кіло колеса в великих радіусах це брєд (сам катаюсь на дисках по 11 кіло тільки через їх візуал, і тільки тому що нема інших варіантів в моєму стилі (а іншого я не хочу із оріг малюнків), вони й тут). Сторонні виробники куда більш цікавіші в цьому плані, багато варіантів флоу формінг або ковки. Щодо різноширокості.... Диски без полки або одношири - гроші на вітер ІМХО. Через це й відмовився від культових bbs rs2, бо кому вперся той одношир взагалі :D Вигляд цікавий тільки збоку, ззаду лажа якась... Переконався в тому ще раз коли проїхався за машиною друга із дуже широкими задніми шинами, виглядало то прекрасно. Без агресивного фітака теж таке собі але то мало хто упарюється... 601 до речі цікаві на вигляд.
1
23 травня 10:57
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
DomCobb
351 якраз хотів і написати через їх симпатичний малюнок, а в кінці якраз вони і куплені, ахахах, який збіг. ОЕМ диски бнв бісять своєю нереальною вагою у більшості випадків. по 14-15 кіло колеса в великих радіусах це брєд (сам катаюсь на дисках по 11 кіло тільки через їх візуал, і тільки тому що нема інших варіантів в моєму стилі (а іншого я не хочу із оріг малюнків), вони й тут). Сторонні виробники куда більш цікавіші в цьому плані, багато варіантів флоу формінг або ковки. Щодо різноширокості.... Диски без полки або одношири - гроші на вітер ІМХО. Через це й відмовився від культових bbs rs2, бо кому вперся той одношир взагалі :D Вигляд цікавий тільки збоку, ззаду лажа якась... Переконався в тому ще раз коли проїхався за машиною друга із дуже широкими задніми шинами, виглядало то прекрасно. Без агресивного фітака теж таке собі але то мало хто упарюється... 601 до речі цікаві на вигляд.
DomCobb, Ну от теж пішов на цей крок, тільки через візуал. В цілому і так не скажу, що дуже переживаю через надлишкові кілограми, з моїм то 2.0 двигуном, який явно не для Drag рейсінгу.
А якісь ще переваги різноширів окрім візуалу є? А то окрім вічних "срачів" на тему "Різношир шкодить повному приводу" або тому подібного нічого і не знайшов.
Все ще чекаю, коли хтось розумний детально все роз'яснить і пояснить. А то це як тема "Чому Start/Stop шкодить двигуну", нічого незрозуміло і купа міфів.
1
23 травня 13:35
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
DimAssBMW
DomCobb, Ну от теж пішов на цей крок, тільки через візуал. В цілому і так не скажу, що дуже переживаю через надлишкові кілограми, з моїм то 2.0 двигуном, який явно не для Drag рейсінгу.А якісь ще переваги різноширів окрім візуалу є? А то окрім вічних "срачів" на тему "Різношир шкодить повному приводу" або тому подібного нічого і не знайшов.Все ще чекаю, коли хтось розумний детально все роз'яснить і пояснить. А то це як тема "Чому Start/Stop шкодить двигуну", нічого незрозуміло і купа міфів.
DimAssBMW, по повний привід звісно точно не підскажу, хоча там же не постійний повний привід 50:50, а більші хитріша система, тому думаю що всі плюси та мінуси з різношира тянуться загальні.
Плюси: зацеп на старті кращий, за рахунок ширшого колеса, зрив його сам по собі важче. Заставити їх прокрутиться значно складніше, мені здається тут плюс і для повнопривідних авто, адже вони теж на старті присідають на задню підвіску, а там більша площа контакту значно покращує ситуацію із контрольованим стартом. Це сильно відчувається, бо свої старі одношири я міг на світлофорах заставляти прокручуватись з димком, так сказать, в будь який час :D Плюс різношири і в поворотах роблять можливість заносу меншою...
Але частково ці плюси йдуть і від мінусів - як та ж вага. Що диску що особливо шини значно більша чим на передку. Машині тупо важче з ними. Плюс не можна мінять їх місцями, може для когось це буде неприємно. А ще досить велика різниця в ціні передніх та задніх шин.
Мені здається, що шкода повному приводу може бути чисто в теорії коли трансмісія не налаштована з заводу на відмінність балансу в передніх та задніх колесах, але ж бмв ставить їх по заводу в дуже багатьох випадках (та що там, всі великі діаметри дисків йдуть по стандарту різноширокими) і ті ж системи стабілізації чудово з ними працюють та не моросять... Не знаю навіть що тут сказати, то треба якісь інженери з заводу для пояснення...)
ІМХО якщо діаметр колеса (не по окремості шини та диску а загалом) сходиться на передку та ззаду, тобто різниця в швидкості обертання коліс відсутня, то все буде чітко і без проблем. Якщо відрізняється, то звісно повинно бути лишнє навантаження на систему розподілення потужності і щось може піти не по плану. У випадку із заводськими ширинами дисків та виборі шин "по наклейці в пройомі", діаметр колеса около ідентичний і не бачу ніяких проблем.
1
23 травня 13:52
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
DimAssBMW
DomCobb, Ну от теж пішов на цей крок, тільки через візуал. В цілому і так не скажу, що дуже переживаю через надлишкові кілограми, з моїм то 2.0 двигуном, який явно не для Drag рейсінгу.А якісь ще переваги різноширів окрім візуалу є? А то окрім вічних "срачів" на тему "Різношир шкодить повному приводу" або тому подібного нічого і не знайшов.Все ще чекаю, коли хтось розумний детально все роз'яснить і пояснить. А то це як тема "Чому Start/Stop шкодить двигуну", нічого незрозуміло і купа міфів.
DimAssBMW, цікавості заради, забив параметри твоїх шин та дисків, щоб порівняти передні та задні колеса. Різниця в діаметрі колеса вийшла в районі 3.5 мм (для порівняння, в мене 225х40 8.5 та 255х35 9.5 колеса (тільки 18і), та різниця в діаметрі коліс 1.5 мм). Для такого великого колеса це мізер, похибка в пів відсотка.
Щоб заткнути хейтерів, можна було підібрати шини на зад не такі широкі, трохи компенсувало б (бо різниця в ширині дисків мінімальна, всього лиш пів дюйма), але це вже занадто і насправді зробило б ще гірше (а не як може здатись) :D
Хоча й тут 265 шина не сиділа б так "бубликом" (що видно на ілюстрації), але ще сильніше порушила б баланс через той самий діаметр, похибка в швидкості обертання коліс була б в 3 рази більше чим є зараз, тому комбінація шини-диски що була куплена - ідеальний варіант. БМВ могли тут легко робити різницю дисків в 1 дюйм, чомусь не зробили, ну да ладно.
Часто бачив як на старі кузова типу мого (та й інші пацанські машини за 4-5 кілобаксів) люди підбирали шини халатно, щоб "не терло" чи "мені дорого" та ставили дуже криві сетапи, от хай потім і не жаліються що в них там щось не так 😂
Якщо 0.5% різниці коліс знищує трансміссію по словам тих хто про це говорить, тоді ладно.
1
23 травня 14:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
DomCobb
DimAssBMW, цікавості заради, забив параметри твоїх шин та дисків, щоб порівняти передні та задні колеса. Різниця в діаметрі колеса вийшла в районі 3.5 мм (для порівняння, в мене 225х40 8.5 та 255х35 9.5 колеса (тільки 18і), та різниця в діаметрі коліс 1.5 мм). Для такого великого колеса це мізер, похибка в пів відсотка. Щоб заткнути хейтерів, можна було підібрати шини на зад не такі широкі, трохи компенсувало б (бо різниця в ширині дисків мінімальна, всього лиш пів дюйма), але це вже занадто і насправді зробило б ще гірше (а не як може здатись) :DХоча й тут 265 шина не сиділа б так "бубликом" (що видно на ілюстрації), але ще сильніше порушила б баланс через той самий діаметр, похибка в швидкості обертання коліс була б в 3 рази більше чим є зараз, тому комбінація шини-диски що була куплена - ідеальний варіант. БМВ могли тут легко робити різницю дисків в 1 дюйм, чомусь не зробили, ну да ладно.Часто бачив як на старі кузова типу мого (та й інші пацанські машини за 4-5 кілобаксів) люди підбирали шини халатно, щоб "не терло" чи "мені дорого" та ставили дуже криві сетапи, от хай потім і не жаліються що в них там щось не так 😂Якщо 0.5% різниці коліс знищує трансміссію по словам тих хто про це говорить, тоді ладно.
DomCobb, ого, дякую за такий детальний розбір. Але якщо про 0.5% це і правда, то це занадто мала цифра, щоб дуже за неї переживати. Але так, виглядає, що нічого страшного не буде. На диво не знайшов у автомобілі жодної різниці від кодувань в залежності від дисків і автомобіль сам підлаштовується під інший розмір дисків, тому мабуть +- важливо мати заводські параметри. Хоча у новіших автомобілях, G серії, вже навіть у мультимедійній системі можна вказувати розмір коліс. Але здається, що F серії і всім попередникам пофігу)
1
24 травня 10:17
Я їжджу на BMW X3 (F25)
До речі, забув одні потенційні диски. Від Альпіни=)
255/35ZR20 - передні
285/30ZR20 - задні
1
23 травня 10:47
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
До речі, забув одні потенційні диски. Від Альпіни=)255/35ZR20 - передні285/30ZR20 - задні
oleh_o, з Альпіною дуже складно, знайшов якийсь буклетик на сайті Альпіни із 4-ма варіантами дисків, але що, як вони виглядають, які параметри, які там болти. Вирішив, пропустити їх в цій темі) BMW Only
23 травня 13:33
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Сам все правильно вибрав 😂
Від М серії колеса завжди топ, перевірено не раз. Ідеально стають і виглядають по вильоту, без всяких колхозних проставок.
Половину вищевказаних варіантів взагалі в живу ніколи не бачив) Судячи з картинок, прикольно виглядають: 281, 312, 356 та 601 стиль. Суто на мій смак.
1
23 травня 09:48
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
wendimas
Сам все правильно вибрав 😂Від М серії колеса завжди топ, перевірено не раз. Ідеально стають і виглядають по вильоту, без всяких колхозних проставок.Половину вищевказаних варіантів взагалі в живу ніколи не бачив) Судячи з картинок, прикольно виглядають: 281, 312, 356 та 601 стиль. Суто на мій смак.
wendimas, 601 дуже гарні, але їх щось знайти надзвичайно складно, щей тому, що то була спеціальна серія. У нас щей все забито репліками або чимось подібним. То спробуй ще знайди щось справді хороше
1
23 травня 10:07
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
DimAssBMW
wendimas, 601 дуже гарні, але їх щось знайти надзвичайно складно, щей тому, що то була спеціальна серія. У нас щей все забито репліками або чимось подібним. То спробуй ще знайди щось справді хороше
DimAssBMW, Стосовно кастома - шляпа це все, якщо честно. Ну не враховуючи HRE, BBS, ADVAN та інших). Якщо якесь чергове «Made in Germany» - не треба навіть і думати) Мало того, що міцність залишає бажати кращого, так ще і виглядає воно так собі. Їх більшість зроблено універсальними, з рахітським вильоом типу 35, щоб на всі моделі ставало. Коли вони рідні - там бувають дуже хитрі вильоти типу ет26 зад та ет18 - перед і не просто так вони там такі) Керованість і вигляд 🔥🔥🔥
1
23 травня 10:24
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
oleh_o
wendimas, "без всяких колхозних проставок" - які проблеми з проставками?)
oleh_o, не знаю, які з ними проблеми і знати не хочу) На мою думку, авто на них сзаду виглядає огидно, (на вузьких колесах).
23 травня 10:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
wendimas
oleh_o, не знаю, які з ними проблеми і знати не хочу) На мою думку, авто на них сзаду виглядає огидно, (на вузьких колесах).
wendimas, Ааа, тут погоджуюся, тулити проставки на вузькі колеса - не краща ідея
23 травня 10:48
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
wendimas, "без всяких колхозних проставок" - які проблеми з проставками?)
oleh_o, думав хоч тут без обговорень "провставок" обійдеться 😄
1
23 травня 13:30
Вітаю, дуже гарні дисочки!)

У мене 366 стиль, мені вони зайшли))
1
23 травня 09:44
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
grinyak1990
Вітаю, дуже гарні дисочки!)У мене 366 стиль, мені вони зайшли))
grinyak1990, 367 теж дуже гарний і до речі досить рідкісний, що класно. Дає унікальніший вигляд)
1
23 травня 10:08
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
613 18 радіусу для мене найкращі якась серединка між комфортом і спортом
правда знайти їх важко
Як на комфорт по впливало?
1
23 травня 09:38
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Mykoriak
613 18 радіусу для мене найкращі якась серединка між комфортом і спортомправда знайти їх важкоЯк на комфорт по впливало?
Mykoriak, поки не можу сказати) наразі у львівських корках, на швидкості 10 км\год різниці не відчув 😂😂😂😂😂
1
23 травня 10:10
довподоби 454 стиль))
1
23 травня 08:43
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
SlavaShkoda
довподоби 454 стиль))
SlavaShkoda, теж непогані, але я хотів вже з 17-их перейти на 19-ті, щоб відчути увесь біль наших доріг)
Мабуть, 18-ті найоптимальніший варіант зимою, але до цього питання вже повернусь ближче до осені)
1
23 травня 10:12
Сам недавно зіштовхнувся з таким вибором. Як на мене для ф10 немає дисків які прям от пасують ій, виділяються. Звісно 601 стиль або 434 гарно виглядають, але якщо замопочиться і все-таки розглядати їх - потрібен хоча б м-пак. 356 стиль непогано виглядають вживу. 351 стиль непогано, але попсово ))) я довго вибирав, і зупинився саме на ньому.
1
23 травня 00:11
Я колись на свого тракторця в універсалі ставив 351 різноширокі і був задоволений. Вони мені найбільше подобаються для ф10/11 серії якщо вона з м-паком
1
22 травня 23:13
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Oleshchuk
Я колись на свого тракторця в універсалі ставив 351 різноширокі і був задоволений. Вони мені найбільше подобаються для ф10/11 серії якщо вона з м-паком
Oleshchuk, Мені здається будь-які диски виглядають класно із м-паком) Але теж дійшов до такої думки, що 351 найоптимальніший варіант зі всіх
23 травня 01:06
Я їжджу на Jeep Patriot
«Хіба твоя машина була не на інших дисках?» боже, я аж хрюкнув, яка ж жиза :DDD
3
22 травня 22:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
AnotherGrayMan
«Хіба твоя машина була не на інших дисках?» боже, я аж хрюкнув, яка ж жиза :DDD
AnotherGrayMan, 😂😂😂😂😂😂😂
Та, головне у будь-якій ситуації не називати справжню суму витрат 😂
1
22 травня 22:59
Я їжджу на Jeep Patriot
DimAssBMW
AnotherGrayMan, 😂😂😂😂😂😂😂Та, головне у будь-якій ситуації не називати справжню суму витрат 😂
DimAssBMW, …а у них же та сама ситуація з отими шампунями і кремами з днк лосося :D
1
22 травня 23:20
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
AnotherGrayMan
DimAssBMW, …а у них же та сама ситуація з отими шампунями і кремами з днк лосося :D
AnotherGrayMan, ну то ж для того, щоб бути красивою) "А яка різниця які диски на машині?")
1
23 травня 01:07
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
R20 434 прикольні, навіть не знаю, чого в останній момент передумали🙂
Теж цікаво, який сенс ставити різноширокі колеса, якщо заводом вони не були встановлені?
1
22 травня 21:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
veti-k
R20 434 прикольні, навіть не знаю, чого в останній момент передумали🙂 Теж цікаво, який сенс ставити різноширокі колеса, якщо заводом вони не були встановлені?
veti-k, "Теж цікаво, який сенс ставити різноширокі колеса, якщо заводом вони не були встановлені?" - завод якраз передбачає встановлення різношироких. То перший власник так у конфігураторі наклацав😅
2
22 травня 21:48
Я їжджу на BMW X3 (F25)
veti-k
oleh_o, трохи може не так спитав. Цікаво, якщо з заводу йшли однакові колеса, то нащо ставлять різноширокі?
veti-k, Я зрозумів питання ще перший раз)
Зараз поясню

"Цікаво, якщо з заводу йшли однакові колеса" - от оце невірне твердження. З заводу дається на вибір або ті або ті. Тобто не можна казати, що "з заводу йшли диски А". Це як з кольором авто. Який колір вибрав власник, той і буде. Але ж це не з заводу, це просто один із багатьох запропонованих варіантів😅

Сподіваюсь, пояснив)

А на літо не ставити на БМВ різноширокі, то взагалі - гріх🤣
2
22 травня 21:55
Я їжджу на BMW X3 (F25)
veti-k
oleh_o, а ходову частину під різні колеса завод ніяк не налаштовує? АБС-ЕСП однаково які колеса? Якщо що, то я просто питаю, бо мало розуміюся на БМВ🙂
veti-k, Ну, конфігурувати нічого не треба, та і ніяк взагалі. Там, якщо брати рекомендовані розміри, то колеса залишаються у тому ж діаметрі +- (це дуже важливо для xDrive).

А от те, що змінилася ширина задніх, не впевнений, що впливає на роботу ходової. Просто їх важкче розкрутити стає. Ну і явно є якісь допуски під це все.
1
22 травня 22:04
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
oleh_o, тю, я думав німці більш педантично віднесуться і напридумують купу різних амортизаторів і пружин під різні розміри коліс🙂
veti-k, на рахунок "напридумують купу різних амортизаторів і пружин під різні розміри коліс". У цьому щось є) Потрібно дослідити, адже існує ціла таблиця пружин BMW, яка може запропонувати пружини, навіть якщо якась опція у салоні встановлена. Потрібно і з дисками глянути
1
23 травня 01:08
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
DimAssBMW
veti-k, на рахунок "напридумують купу різних амортизаторів і пружин під різні розміри коліс". У цьому щось є) Потрібно дослідити, адже існує ціла таблиця пружин BMW, яка може запропонувати пружини, навіть якщо якась опція у салоні встановлена. Потрібно і з дисками глянути
DimAssBMW, то мені теж цікаво було б дізнатися. Бо у мене точно різні амортизатори під шістнадцяті колеса і вісімнадцяті завод ставить, а на рахунок пружин не цікавився, бо не дійшов до їх заміни🙂
23 травня 07:26
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
DimAssBMW, то мені теж цікаво було б дізнатися. Бо у мене точно різні амортизатори під шістнадцяті колеса і вісімнадцяті завод ставить, а на рахунок пружин не цікавився, бо не дійшов до їх заміни🙂
veti-k, ну от вчора, ще сидів і читав трохи про це. В BMW амортизатори залежать тільки від самого двигуна. Опції, диски взагалі ніяк не впливають на них. Різниці по електроніці теж, як такої не виявилось. І диски вплив на пружини теж не мають. Тільки набір інших опцій, типу адаптивної підвіски і ще купа всього, що взагалі має дивну логіку. Ну треба буде колись зайнятись пружинами і про це вже подумати, наразі залишив заводські, тому навіть і не знаю, наскільки це впливає на них і яка буде різниця
23 травня 10:16
Я їжджу на BMW X3 (F25)
veti-k
oleh_o, а ходову частину під різні колеса завод ніяк не налаштовує? АБС-ЕСП однаково які колеса? Якщо що, то я просто питаю, бо мало розуміюся на БМВ🙂
veti-k, АБС точно все одно. Там же датчик, який нічого не знає про розміри колеса. Йому головне знати, чи вільно вони крутяться чи ні)
1
22 травня 22:05
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
oleh_o
veti-k, АБС точно все одно. Там же датчик, який нічого не знає про розміри колеса. Йому головне знати, чи вільно вони крутяться чи ні)
oleh_o, датчик то міряє. Але за рахунок різниці в відношенні висоти і ширини передніх і задніх шин, зовнішній діаметр передніх і задніх коліс може відрізнятися, і швидкість обертання буде різна. Там де колесо більше діаметром, гальма не на повну будуть працювати, це я вже якось перевірив на собі🙂
Ну хіба що там все точно підібрано і зовнішній діаметр коліс прям один в один.
1
22 травня 22:17
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
oleh_o, датчик то міряє. Але за рахунок різниці в відношенні висоти і ширини передніх і задніх шин, зовнішній діаметр передніх і задніх коліс може відрізнятися, і швидкість обертання буде різна. Там де колесо більше діаметром, гальма не на повну будуть працювати, це я вже якось перевірив на собі🙂Ну хіба що там все точно підібрано і зовнішній діаметр коліс прям один в один.
veti-k, На рахунок ABS, я сьогодні дослідив це питання. На диво, кодування модулів взагалі не відрізняються від того які диски встановлені, що трохи теж мені здалось дивним. Але мабуть якщо заводські параметри, то все продумано по "загальним характеристкам"
1
23 травня 01:09
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
veti-k
oleh_o, трохи може не так спитав. Цікаво, якщо з заводу йшли однакові колеса, то нащо ставлять різноширокі?
veti-k, ну BMW як правило більші розміри йдуть різноширокі, найменші одноширокі. Середній розмір інколи дозволяється комбінувати виробником варіанти. Чому так? Який сенс? Взагалі не знаю, сам би хотів щоб хтось пояснив. Взагалі не розбираюсь у цій темі.
1
22 травня 22:07
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Диски топ, серед 19х певно найгарніші, на мій смак 👏
1
22 травня 21:19
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
dma
Диски топ, серед 19х певно найгарніші, на мій смак 👏
dma, дякую) мені тільки от деякі бмвшники сказали, що ці диски "заїжджені", практично у всіх такі. Але то завжди так у БМВ клубах) Я б сказав типова реакція БМВ клубу😁
22 травня 21:30