Volvo S60 (2G) (STARK INDUSTRIES)

🟢🛞 Літня гума - Pirelli Cinturato P7

Я їжджу на Volvo S60 (2G), Volvo XC60 (1G)
Київ, Україна

Всім привіт!


Не можу пропустити стандартний запис про те, що була придбана нова літня гума))


Колись я був фанатом виключно нової гуми, яку я кожного разу купував за якісь неадекватні гроші і більше того, особисто я ще досі дотримуюсь думки про те, що резину потрібно брати тільки відому брендову (Michelin, Pirelli, Continental, Goodyear і можливо Hankook). Майже всі, кого я знаю, розповідають про виробників Nitto, Kumho і тд...чути про них не хочу, ну правда.

Тим паче, у мене все ж таки машина не дешева, з дуже дорогим обслуговуванням, я не жалкую на машину гроші, то чому я зараз маю купувати якусь дешеву китайську резину? Якщо ти вже їздиш на машині такого класу, то будь ласкавий, утримуй її на такому ж рівні - це моя особиста думка!

Я розумію, що вартість такої китайської гуми може бути мінімум вдвічі менша за відомі європейські бренди, але я не вірю у те, що в той самий час властивості резини Kumho (наприклад) будуть абсолютно не гірші за Michelin або Pirelli!

Звісно з часом я прийшов до висновку лише про те, що час зараз такий і дороги у нас такі, що купувати нову резину і потім пробивати її в перший же сезон буде просто дуже прикро і дорого, та й пересування по місту у мене зараз виключно спокійне, ніяких перегонів зараз немає, нікуди не їжджу, тому це дозволяє звернути увагу на Б/У резину, але знову ж таки, тільки брендових виробників.


Тому була придбана гума Pirelli Cinturato P7 з параметрами 235/40/R19 96W, виробництво - 41 тиждень 2022 року (жовтень 2022 року), пробіг на резині якийсь прям дуже мінімальний, тому що стан просто ледь не ідеальний!





А таке, чесно, я побачив вперше за весь час за кермом! Прикольно!




Власне, подивіться на стан, це ж круто! Реально майже нова резина!



Проїхав я на цій резині вже майже 1500 км по місту і можу сказати, що резина дуже прикольна, тиха, в міру м'яка, але й дорогу при цьому тримає дуже добре!

Я дуже задоволений в своєму виборі на цей раз!


Минулі сезони у мене була чи Continental чи Goodyear якийсь (не пам'ятаю, чесно), так вона була ніяка взагалі, ніякого задоволення не отримав.


P.S. У мене вже обкатка підходить до свого логічного завершення, тому скоро буде ТО, подивимось на масло, заглянемо ендоскопом в двигун і я все вам розкажу і покажу!


Якось так =)


Схожі записи

Опубліковано: 14 травня 14:32
39 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Дуже класна резина, але на жаль стирається надто швидко) На рахунок шин другої лінійки відомих брендів( кумхо, фульда,матадор і т.д) в тестах проявляють себе чуть гірше ніж топові бренди, але тут діло смаку, головне щоб не китай, бо це точно для наших машин остання путь, остання путь😁
1
18 травня 13:06
TarikVolvo
Дуже класна резина, але на жаль стирається надто швидко) На рахунок шин другої лінійки відомих брендів( кумхо, фульда,матадор і т.д) в тестах проявляють себе чуть гірше ніж топові бренди, але тут діло смаку, головне щоб не китай, бо це точно для наших машин остання путь, остання путь😁
TarikVolvo, ну в принципі якщо навіть 2 сезони резина проживе, то мене це влаштовує, бо хто там знає чи буду я ще на цій машині їздити))
А з приводу Китая і оцього всього - просто не мій варіант)
1
18 травня 13:50
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
Зараз добре навчилися підробляти. Але якщо трошки орієнтуватися в брендах і можелях то не пропадеш, мені здається, коли пишуть мішелін прімасі 3 2022 року, то трошки підозріло, враховуючи, що прімасі 3 почали робити в 12 чи 14 році
15 травня 09:47
Efte_
Зараз добре навчилися підробляти. Але якщо трошки орієнтуватися в брендах і можелях то не пропадеш, мені здається, коли пишуть мішелін прімасі 3 2022 року, то трошки підозріло, враховуючи, що прімасі 3 почали робити в 12 чи 14 році
Efte_, згоден) підробляють вже інколи так, що й перебивку від заводу не відрізнити
а з приводу Michelin Primacy 3 - звісно, що дивно, бо перевірити початок виробництва можна дуже швидко і враховуючи те, що скоріш за все вони вже й Michelin Primacy 5 випустять, а наші "доброчесні" громадяни намагаються впарити десятирічну модель за нову
1
15 травня 11:40
Без коліс :(
На третій фотографії згори хтось відгриз шматок захисту диска...
15 травня 09:17
OZ
На третій фотографії згори хтось відгриз шматок захисту диска...
OZ, ну скоріш за все бордюрна хвороба була у першого власника) жити можна)
15 травня 11:37
Без коліс :(
OZ
VFUAdmin, руйнує моє почуття прекрасного...
OZ, життя неідеальне...)))
15 травня 12:53
Без коліс :(
VFUAdmin
OZ, життя неідеальне...)))
VFUAdmin, я теж хочу Піреллі?
15 травня 13:24
OZ
VFUAdmin, я теж хочу Піреллі?
OZ, я не знаю, що ви хочете))) це не до мене питання)
1
15 травня 13:26
Без коліс :(
VFUAdmin
OZ, я не знаю, що ви хочете))) це не до мене питання)
VFUAdmin, то ж питання пряме - про гуму піреллі
15 травня 13:30
У мене також зараз стоїть Pirelli Centurato P7. Allseasons Run Flat. По нашим дорогам це повний треш. Дуже жорстка та шумна. Буду міняти. На рахунок Kumho взагалі не зрозумів Вашої думки. Це відомий корейський бренд. Я на інше авто купляв Kumho зимову не памʼятаю модель. Вона прослужила мені з 2012 року, тільки в березні цього року продав авто з цими шинами. Пробіг авто був 140 тис. За 11 років тільки гарні враження. Залишилася мʼякою та не потріскалася. Протектор можна ще на один сезон. Відтормажувався на льоду дуже гарно, як і впевнено піднімався по обледенілій брущатці вгору. Рідні літні стояли Continental premium contact2. Замінив їх, коли пробіг авто був біля 100 тис. Посередня була гума. Купив Hankook - значно більше сподобалась
14 травня 20:31
Alex_bonistique
У мене також зараз стоїть Pirelli Centurato P7. Allseasons Run Flat. По нашим дорогам це повний треш. Дуже жорстка та шумна. Буду міняти. На рахунок Kumho взагалі не зрозумів Вашої думки. Це відомий корейський бренд. Я на інше авто купляв Kumho зимову не памʼятаю модель. Вона прослужила мені з 2012 року, тільки в березні цього року продав авто з цими шинами. Пробіг авто був 140 тис. За 11 років тільки гарні враження. Залишилася мʼякою та не потріскалася. Протектор можна ще на один сезон. Відтормажувався на льоду дуже гарно, як і впевнено піднімався по обледенілій брущатці вгору. Рідні літні стояли Continental premium contact2. Замінив їх, коли пробіг авто був біля 100 тис. Посередня була гума. Купив Hankook - значно більше сподобалась
Alex_bonistique, щодо всесезонки, ще й RunFlat вірю на 100%, у мене є кілька знайомих саме на BMW і всі від такого типу резини плюються дуже сильно
Але я більш, ніж впевнений, що якщо порівняти вашу всесезонну Centurato P7 Allseasons RunFlat і літню Centurato P7, то різниця у них буде дуже велика
2
14 травня 20:43
Я їжджу на Renault Megane II
Фуууу? Шини б/в? Так і до жінок б/в недовго залишилось?😱🤬
14 травня 20:20
extreme209
Фуууу? Шини б/в? Так і до жінок б/в недовго залишилось?😱🤬
extreme209, смішно))) щодо такого тезису можна довго дискутувати, але не будемо)
14 травня 20:36
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Поділяю думку на рахунок того що шкода витрачати гроші на нову преміум гуму а потім пробивати її в перший же сезон - мав таку історію з комплектами літньої Goodyear і зимовою Michelin. Але що мене ще більше напрягає ніж потенційна втрата коштів - це можливість купити перебиту б/в гуму. Тому поки є можливість - буду купувати нову.
1
14 травня 19:56
ivandriy
Поділяю думку на рахунок того що шкода витрачати гроші на нову преміум гуму а потім пробивати її в перший же сезон - мав таку історію з комплектами літньої Goodyear і зимовою Michelin. Але що мене ще більше напрягає ніж потенційна втрата коштів - це можливість купити перебиту б/в гуму. Тому поки є можливість - буду купувати нову.
ivandriy, якщо купувати гуму за 100$ за комплект, то звісно це буде перебита хрінь, яка проїхала точно не 2 і не 3 сезони, тут навіть і сперечатись нема про що)
Питання просто в тому, де саме і як купувати б/у гуму, ось і все
І скажу ще раз - як тільки буде можливість нормально їздити, то я одразу куплю нову брендову гуму, але зараз в ній просто немає жодного сенсу
14 травня 20:35
ivandriy
VFUAdmin, ну можуть налюбити і на дорогій б/в гумі, це не показник. Я не знайшов або не знаю на даний момент таких кантор де 100% буду впевнений що не перебита. У нас такий ринок що керується правилом - не наєбеш не проживеш.
ivandriy, ну щодо правила у нас «не наїбеш - не проживеш» - згоден на всі 100%))))
Але я реально довго шукав де купити і після того, як купив, ще завіз до знайомих, які передивились і сказали, що реально не перебита і все ок
Ну короче, в будь-якому разі це окремий цікавий квест)))
14 травня 22:05
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Kumho та Nitto нормальна резина, уж явно не дешевий китай, як і продукти інших японських та корейських виробників (залежить від лінійки ще звісно, порівнювати самий біч варіант з преміальними серіями недоцільно). І уж явно не будуть вони гірше чим двохрічний бушний Піреллі. Це ж не Траєнгл вам порадили (і то - не самий гірший варіант) заради всього святого 😁😁😁
4
14 травня 17:55
DomCobb
Kumho та Nitto нормальна резина, уж явно не дешевий китай, як і продукти інших японських та корейських виробників (залежить від лінійки ще звісно, порівнювати самий біч варіант з преміальними серіями недоцільно). І уж явно не будуть вони гірше чим двохрічний бушний Піреллі. Це ж не Траєнгл вам порадили (і то - не самий гірший варіант) заради всього святого 😁😁😁
DomCobb, ну взагалі якщо ви уважно читали, то гума у мене кінця 2022 року, а їздили на ній в 2023 році й те дуже мало, тому не така вона вже й дворічна)) Вона НЕ перебита, вона реально в стані близькому до нової і придбана не за 5 копійок, як коштує 90% б/у гуми
А з приводу виробників вже неодноразово в коментарях відповідав - особиста моя думка)
Я ж нікому не навʼязую, а всі прям так кинулись захищати корейські/китайські бренди))))
14 травня 20:30
DomCobb
VFUAdmin, це просто із розряду сказати "тойота й кіа хлам а от мерседес і ауді супер", от і кинулись всі 😅🤪
DomCobb, тойота - нудний піджопник🤣 кіа - не риба не мʼясо))
Ауді - топ (якби не Вольво, то було б у мене ауді), а мерседес - взагалі не моє
14 травня 22:07
Я їжджу на Honda Accord (8G)
Поставил такую на лето) доволен
19 235 40
1
14 травня 16:48
OdessaHonda
Поставил такую на лето) доволен19 235 40
OdessaHonda, ну от як раз 1 в 1 як у мене =)
14 травня 16:56
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Не зважували шини перед встановленням? Я думав собі купляти подібні, тільки в іншому розмірі, але одразу відштовхнула потенційно зависока вага в порівнянні з іншими через їх runflat-like технологію.
А стосовно Kumho та Nitto - не зрозумів "наїзду" на ці бренди з вашого боку. Чудові виробники, шини хороші, у нас не розповсюджені, але це ніяким чином не пов'язано з їх поганю якістю. Nitto взагалі часто буквально рятує, пропонуючи хороші шини в вкрай малопопулярних розмірах.
2
14 травня 15:17
MEDVEDc4
Не зважували шини перед встановленням? Я думав собі купляти подібні, тільки в іншому розмірі, але одразу відштовхнула потенційно зависока вага в порівнянні з іншими через їх runflat-like технологію.А стосовно Kumho та Nitto - не зрозумів "наїзду" на ці бренди з вашого боку. Чудові виробники, шини хороші, у нас не розповсюджені, але це ніяким чином не пов'язано з їх поганю якістю. Nitto взагалі часто буквально рятує, пропонуючи хороші шини в вкрай малопопулярних розмірах.
MEDVEDc4, Ні, шини я ніколи не зважував) У мене просто диски важать по 8,5 кг і тому мені вага тих шин не цікава)
Щодо Kumho та Nitto - хай вони будуть хоч мільйон разів чудовими виробниками і я дуже радий за тих, хто кайфує від цих виробників, але для мене це китайські ноунейми, яких я не знаю, я не знаю, як така резина поведе себе в екстримальних умовах на машині з певною потужністю, чи відпрацює вона так само, як це в будь-якому разі зроблять відомі бренди
Як то кажуть - на смак і колір всі фломастери різні))
2
14 травня 15:34
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
VFUAdmin
MEDVEDc4, Ні, шини я ніколи не зважував) У мене просто диски важать по 8,5 кг і тому мені вага тих шин не цікава)Щодо Kumho та Nitto - хай вони будуть хоч мільйон разів чудовими виробниками і я дуже радий за тих, хто кайфує від цих виробників, але для мене це китайські ноунейми, яких я не знаю, я не знаю, як така резина поведе себе в екстримальних умовах на машині з певною потужністю, чи відпрацює вона так само, як це в будь-якому разі зроблять відомі брендиЯк то кажуть - на смак і колір всі фломастери різні))
VFUAdmin, дивне ставлення... Kumho - відомий корейський виробник, якого не цурався навіть Тім Аллен на своєму Буллітті. Ну а Nitto - це японський виробник, і не тільки шин, власник Toyo. Запевняю, що вони витримають всі ті екстремальні умови, які буде спроможна створити їм ваша повнопривідна автівка. Про нехтування вагою шин - не зрозумів думки, особисто для мене це важливо. Не подумайте, що я хизуюся чимось - я наразі досі їжджу на зимових китайських шинах, бо ще плекаю надію купити диски на літо. Просто чим легше, тим краще, і якщо на шинах можна "зекономити" кілька кілограмів, то цим варто скористатися.
2
14 травня 15:44
MEDVEDc4
VFUAdmin, дивне ставлення... Kumho - відомий корейський виробник, якого не цурався навіть Тім Аллен на своєму Буллітті. Ну а Nitto - це японський виробник, і не тільки шин, власник Toyo. Запевняю, що вони витримають всі ті екстремальні умови, які буде спроможна створити їм ваша повнопривідна автівка. Про нехтування вагою шин - не зрозумів думки, особисто для мене це важливо. Не подумайте, що я хизуюся чимось - я наразі досі їжджу на зимових китайських шинах, бо ще плекаю надію купити диски на літо. Просто чим легше, тим краще, і якщо на шинах можна "зекономити" кілька кілограмів, то цим варто скористатися.
MEDVEDc4, пояснюю))
Моя "любов" до відомих брендів - це звичка, яка у мене з'явилась ще багато років тому. Ще на минулій ХС60 у мене була гума Pirelli, Goodyear, Michelin і найгірше, що було між цими європейцями - це Hankook, як раз корейський виробник
І навіть не зважаючи на те, що я резину брав абсолютно новою в магазині, вже через пів року я почав плюватись від неї, жахлива резина була, після чого я повернувся до європейців і більше випробовувати долю я не хочу))) Тому всі корейці, японці, китайці - просто не мій варіант.
Ще раз кажу - це особисто моє ставлення, це особисто моя думка і моє бажання переплачувати за відомі європейські бренди, тому що я просто в них впевнений! І я ні в якому разі не пропагандую те, що потрібно купувати тільки те, що звик купувати я, я просто поділився своїм міркуванням =)
А параметри коліс у мене стандартні, необхідні мені розміри завжди є у будь-якого європейського бренду, тому я не парюсь з приводу цього

І щодо ваги дисків/резини
Стокові оригінальні диски у Volvo в 19 радіусі важать від 12 до 14 кг в залежності від моделі дисків. А у мене диски Tomason, це диски по технології flowforming і їхня вага 8,5 кг, а при такій вазі, мені не дуже цікаво, яка вага ще й у резини)) По-перше, у мене є в запасі майже 4 кг на одному диску до стокових параметрів, а по-друге, яка нафіг різниця з якою вагою коліс і резини стояти зараз в заторах по кілька годин на день?)))
Насправді, я знаю всі історії про непідресорені маси, про те, що дуже круто економити вагу коліс, яка відіграє певну роль під час розгону з місця і оце все, але зараз такої задачі просто немає, машина на кожен день, щоб їздити з дому на роботу і з роботи додому по ямах і в заторах)))))
14 травня 16:04
Я їжджу на Ford Escape (4G)
VFUAdmin
MEDVEDc4, пояснюю))Моя "любов" до відомих брендів - це звичка, яка у мене з'явилась ще багато років тому. Ще на минулій ХС60 у мене була гума Pirelli, Goodyear, Michelin і найгірше, що було між цими європейцями - це Hankook, як раз корейський виробникІ навіть не зважаючи на те, що я резину брав абсолютно новою в магазині, вже через пів року я почав плюватись від неї, жахлива резина була, після чого я повернувся до європейців і більше випробовувати долю я не хочу))) Тому всі корейці, японці, китайці - просто не мій варіант.Ще раз кажу - це особисто моє ставлення, це особисто моя думка і моє бажання переплачувати за відомі європейські бренди, тому що я просто в них впевнений! І я ні в якому разі не пропагандую те, що потрібно купувати тільки те, що звик купувати я, я просто поділився своїм міркуванням =)А параметри коліс у мене стандартні, необхідні мені розміри завжди є у будь-якого європейського бренду, тому я не парюсь з приводу цьогоІ щодо ваги дисків/резиниСтокові оригінальні диски у Volvo в 19 радіусі важать від 12 до 14 кг в залежності від моделі дисків. А у мене диски Tomason, це диски по технології flowforming і їхня вага 8,5 кг, а при такій вазі, мені не дуже цікаво, яка вага ще й у резини)) По-перше, у мене є в запасі майже 4 кг на одному диску до стокових параметрів, а по-друге, яка нафіг різниця з якою вагою коліс і резини стояти зараз в заторах по кілька годин на день?)))Насправді, я знаю всі історії про непідресорені маси, про те, що дуже круто економити вагу коліс, яка відіграє певну роль під час розгону з місця і оце все, але зараз такої задачі просто немає, машина на кожен день, щоб їздити з дому на роботу і з роботи додому по ямах і в заторах)))))
VFUAdmin, Я теж завжди ставлю нову мішелін або континенталь, але кумхо в принципі стоїть в ієрархії корейських шин навіть вище за хенкук, та і goodyear далековато від європеців) Тому іноді якщо знань недостатньо, то краще писати про те у чому розбираєтесь)
14 травня 19:39
STK_71
VFUAdmin, Я теж завжди ставлю нову мішелін або континенталь, але кумхо в принципі стоїть в ієрархії корейських шин навіть вище за хенкук, та і goodyear далековато від європеців) Тому іноді якщо знань недостатньо, то краще писати про те у чому розбираєтесь)
STK_71, по-перше, я пишу те, що знаю на власному досвіді і те, з чим стикались близькі або друзі
По-друге, я вже в коментарях не один раз підкреслив те, що це моя особиста думка з приводу гуми
Більше того, чомусь Volvo на свої машини з заводу не ставить Kumho, Nitto і тд, навіть не знаю чому))) Мабуть дурні, що продають машини на гумі європейських брендів
Це, доречі, те ж саме, що ставити неоригінальні запчастини, підхід той самий
14 травня 20:25
Я їжджу на Ford Escape (4G)
VFUAdmin
STK_71, по-перше, я пишу те, що знаю на власному досвіді і те, з чим стикались близькі або друзіПо-друге, я вже в коментарях не один раз підкреслив те, що це моя особиста думка з приводу гумиБільше того, чомусь Volvo на свої машини з заводу не ставить Kumho, Nitto і тд, навіть не знаю чому))) Мабуть дурні, що продають машини на гумі європейських брендівЦе, доречі, те ж саме, що ставити неоригінальні запчастини, підхід той самий
VFUAdmin, по перше не потрібно бути таким агресивним, бо мені якби класти на вашу думку, я вас ні в чому не переконую, і на чому їзжу сам теж вказав. Я лише вказав що kumho це кореець який краще hankook, а goodyear взагалі не європеєць. І якщо взялись щось писати, то хоча б у виробниках варто розібратись. Але ви щось там собі вичитали між строк і накатали портянку безтолкового тексту про все на світі)
14 травня 20:32
На вид классна гума! Таке на вторичці урвати це як виграти в лотерею)
2
14 травня 14:52
iRacingFunTeam
На вид классна гума! Таке на вторичці урвати це як виграти в лотерею)
СлавутаБіТурбоМоторс, ну от майже виграв в лотерею, хоча й ніколи не грав))))
1
14 травня 14:57
Мав таку на Пежо років 6 - 7 тому. Не сподобалась в дощ і як проходить повороти.
А щодо б/в - якщо знос несильний, не бачу проблем, хоча сам віддаю перевагу новій. Якщо ж вже залишилось 50% то вона буде працювати гірше за нову.
1
14 травня 14:48
2fast4u
Мав таку на Пежо років 6 - 7 тому. Не сподобалась в дощ і як проходить повороти. А щодо б/в - якщо знос несильний, не бачу проблем, хоча сам віддаю перевагу новій. Якщо ж вже залишилось 50% то вона буде працювати гірше за нову.
2fast4u, ну все ж таки за 6-7 років багато, чого змінюється) по великому рахунку кожного року щось оновлюють в моделях гуми, тому вже напевно трохи некоректно порівнювати, але в будь-якому разі, через деякий час перевірю якість резини посильніше)))
але щодо б/у резини - для мене це можливо лише з залишком протектора від 80%, а краще від 90%, як в цьому випадку, тому що ну дуже не хотілось купувати резину за 40-45к грн...))
3
14 травня 15:00
Без коліс :(
2fast4u
Мав таку на Пежо років 6 - 7 тому. Не сподобалась в дощ і як проходить повороти. А щодо б/в - якщо знос несильний, не бачу проблем, хоча сам віддаю перевагу новій. Якщо ж вже залишилось 50% то вона буде працювати гірше за нову.
2fast4u, плюс вік гуми, у мене гума якій три роки, на тренуваннях прям шматками відлітає, а свіжіша розшаровується, але шматками не відлітає, тільки крихтою. Тому теж беру бв але не старше пари років стараюсь щось знайти, бо інакше 1 тренування = 1 пара гуми, а хочеться хоча б три )
14 травня 15:15