Audi A5 Sportback (1G) ( Soul 22)

Ваше ставлення до покупки авто, яка фарбована в коло.

Я їжджу на Audi Q5 (1G), Citroen C3 (3G), Audi A5 Sportback (1G)
Київ, Україна

Запитання до всіх.
Ваше ставлення до покупки авто, яка фарбована в коло, крім даху. 
Авто без серйозної ДТП,

Чисто за багато років. туди сюди притерли і фарбували  +- добре.

Я так розумію,  буде велика проблема це потім її продати? або щось ще?
За ціною + - середина ринку. але авто живе 

Опубліковано: 03 травня 01:05
48 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я б взяв фарбовану і подякував що косяки вже виправлені. А не взяти в них ринку і самому його фарбувати
12 жовтня 13:10
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Если без шпакли , и более менее нормально покрашено все , то можно брать . Хотя это наверное редкость
11 жовтня 21:45
Я б мабуть по середині ринку не брав, бо продати буде проблемно. Хіба опускатись ближче до низу.
30 вересня 14:52
Якщо без шпакла, то нічого поганого в цьому нема. Але ще залежить і від якості фарбування, щоб лак через кілька років не почав лущитися.
15 серпня 19:22
Добре, навіть чудово!
Подивився би на стан кузову, якщо немає прихованих великих ДТП, то це не недолік, а перевага
2
27 травня 10:20
До битих перефарбованих авто ставлюся негативно, особливо коли тягнуть лонжерони або стійки і так далі...і вже не важливо як воно пофарбоване, безпека зводиться ближче до нуля, це моя думка, нікому не нав'язую.
До косметичного якісного перефарбування ставлюся нормально, але тут не факт що окрас попадеться якісним, це тільки покаже час, якщо перефарбовано давно, то немає проблем, хай буде перефарбоване.
Не секрет що після заводського перефарбування часто вилазять трабли, репається лак, шпатло, ржа і тому подібне... тому бажано купити авто в рідній фарбі з доглянутим лкп в хорошому стані, так, буде дорожче, але воно того варте як на мене, що я і зробив за допомогою спеца по підбору авто, і не жалкую що на пошуки пішло дуже багато часу, перший власник, авто в заводській фарбі, катаюсь вже більше 5 років і горя не знаю, ніяких рижиків і всякої лабуди.
Ну і не секрет що після заводського перефарбування авто падає в ціні, і продати таке авто складніше за хорошу ціну, а покупцю перефарбоване авто не сильно додає впевненості що все ок буде далі з ним, особливо якщо не знаєш історії, а тим більш що наш ринок на 95% з хлама ( а може і більше відсоток) це пальцем в небо.
Як тут писали, якщо старе авто та усрате лкп, то так, згоден, хай краще буде перефарбоване повністю, чим їздити на заводській паутині з рижиками і лякати людей, тут повністю згоден.
3
03 травня 23:14
Якщо немає шпаклі і фарбували якісно і є фото до ремонту то не погано.
3
03 травня 16:32
Якщо стан влаштовує, є фото до ремонту можливо , фарбували спочатку для себе а не на продаж , Шпакле та монтажної піни не має, дорожчі зараз є Шпакле яке не бьєтся товщіноміром. Авто не першої свіжості. Робили його нормальні майстри.Ціна , якість , загальний стан авто.Інколи краще всю пофарбували , ніж їздити з крилом та капотом різних відтінків. Має право на життя
1
03 травня 16:18
Поділюся і своїми думками з цього приводу.)

Коли купляв першу машину, то брав її у знайомого і в розстрочку. Тож, тут брав, те, що дають. 😁

Коли купляв другу машину - прихопив товщиномір та міряв фарбу. Ціна авто була вже ~ 10 тис. $. Тож не хотілося попасти на біток або шпакло...

А нещодавно купив дешеву машинку батькові, за 1500$. Звичайно, товщиномір навіть не брав.. 😁 Головне перевірив, щоб не було іржи та дірок. Бо чого ще хотіти від автівки, якій 20 років.

Тож у підсумку:
- Якщо це дороге авто, доволі свіже, і яке ви плануєте перепродати за три-чотири роки - можливо є сенс все перепровірити, та не брати перекрашену. Хоча я б обирав в першу чергу, звернувши увагу НА ГАРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ СТАН машини! ☝️

- недорогі, старі автівки - то вже інша тема. Ганяй і не парся. 😁
2
03 травня 16:04
Я їжджу на Toyota Land Cruiser 300
Якшо автомобілю під сраку років то краще воно буде фарбоване в круг ніж запиляне в хлам і «рідна фарба, сєл паєхал»)
7
03 травня 15:25
в мене авто повністю перефарбоване, ставлення нормальне)
головне шоб без сантиметрів шпакла😁
7
03 травня 11:42
Terzo
bloomfield1395, згоден. шпакло зло
Terzo, не то шоб прям зло, якшо там 1мм шпакла, чи менше то ок, але якщо вже реально більше тоді вже да
2
03 травня 11:45
Якщо фарбована добре, є фото робіт - немає ніяких проблем. Як і в коло, так і локально

Маю 2 авто фарбованих повністю😁
4
03 травня 11:39
Я їжджу на BMW 4 series (F32)
Доброго всім!
Як на мою думку, то все залежить від того яке авто, свіже, чи вже в роках, як кажуть. Якщо авто достатньо свіже, і на ринку можна знайти подібне в рідній фарбі, то перше на себе зверне увагу не фарбоване авто. Знову ж таки, якщо лако-фарбове покриття автомобіля "побите часом та пробігом", то це, як на мене, більше плюс ніж мінус. А якщо тачка свіжа і фарбована в коло, то тут є питання, якщо покупець особисто не бачив авто до того, як його "освіжать". Автовласники віддають перевагу локальним підкрасам, так як перефарбування повністю деталі, або декількох - значно здешевлює авто при перепродажі. Нюансів багато, важливо знати, або розуміти, що хотів зробити попередній власник - освіжити авто, чи приховати щось.
2
03 травня 11:36
BMW F32 435
Доброго всім! Як на мою думку, то все залежить від того яке авто, свіже, чи вже в роках, як кажуть. Якщо авто достатньо свіже, і на ринку можна знайти подібне в рідній фарбі, то перше на себе зверне увагу не фарбоване авто. Знову ж таки, якщо лако-фарбове покриття автомобіля "побите часом та пробігом", то це, як на мене, більше плюс ніж мінус. А якщо тачка свіжа і фарбована в коло, то тут є питання, якщо покупець особисто не бачив авто до того, як його "освіжать". Автовласники віддають перевагу локальним підкрасам, так як перефарбування повністю деталі, або декількох - значно здешевлює авто при перепродажі. Нюансів багато, важливо знати, або розуміти, що хотів зробити попередній власник - освіжити авто, чи приховати щось.
BMW F32 435, Я згоден з вами. Але я думаю ви розумієте, що знайти можна будь-яке авто не фарбоване, питання лише ціни на це авто.

Моє питання полягало в тому, що якщо авто без великої ДТП, то чисто за 10 років притерли там. там і там. і потім узяли і в коло передули, залишимо не фарбованим тільки дах, кришку багажника та дверні проєми.
03 травня 11:41
Я їжджу на BMW 4 series (F32)
Terzo
BMW F32 435, Я згоден з вами. Але я думаю ви розумієте, що знайти можна будь-яке авто не фарбоване, питання лише ціни на це авто. Моє питання полягало в тому, що якщо авто без великої ДТП, то чисто за 10 років притерли там. там і там. і потім узяли і в коло передули, залишимо не фарбованим тільки дах, кришку багажника та дверні проєми.
Terzo, якщо ви знаєте, що там нічого не приховали, а лише "вирівняли" зовнішній вигляд, то тут вже все залежить від вашого відношення, але сам процес фарбування авто також має бути якісним, як на мене. Поясню, що я маю на увазі, наперед зазначу, що я не є експертом в галузі автомобілефарбування. Перед тим як нанести нове лако-фарбове покриття автомобіль готують до цього, знімають попередній шар фарби, а разом з ним, можуть зняти і цинк на деталі. Якусь адекватну оцінку роботі можна дати лише через деякий час експлуатації транспортного засобу. В частині випадків, фарбовані авто через декілька років або менше - "погано виглядають". От тут і відношення до такого авто - все залежить від якості виконання робіт.
2
03 травня 11:55
В принципе для себя ничего плохого не вижу. Лучше вся в круг сразу, чем в разное время разные элементы и потом вся машина разноцветная)
Но при продаже большинство хочет вообще не крашенную)
Был опыт продажи церато крашеной в круг, Цена была такой что дешевле были только с дырками в кузове) И всё равно много людей теряли всякий интерес когда слышали что крашена в круг.
3
03 травня 11:24
Продавав Лачеті, фарбована якісно без шпаклі, проблемно пішла, ціну теж не давали.

В моєму розумінні гарний стан краще «рідної фарби», але ринок нажаль протилежної думки.
2
03 травня 10:53
Первый раз я взял такое старое = 15 лет и передутое по кругу авто (без шпакли). Почти год владения, машина по прежнему выглядит как новая, нигде ничего не лезет. Каждый раз смотрю и кузов радует глаз. Считаю что для такого возраста - перекрас это нормально если внешний вид важен. До этого постоянно ипался со своими 5-7 летними авто - то один элемент передуть то другой (изза сколов и царапин).
Но! это все при условии что сделано качественно а не полезет лохмотьями через пол года (огромный опыт ебли с порогами бмв).
3
03 травня 10:52
Всуну свої 5 копійок і я.
При покупці авто теж шукав з мінімальними втручаннями в лкп. Але купивши своє авто і віддавши 1000$ за покраску сколів і рижиків то трішки змінив своє ставлення. Вважаю, що взяти вже зроблену і перефарбовану (якщо це не тотал, а чисто "косметика") цілком нормально, чим купити вбите, зате в рідній фарбі і вкинути купу часу і грошей на усунення. Якщо ж звичайно ти сам не маляр і собі можеш пофарбувати сам.
Тут вже кожен вибирає сам. Часто просто передути всю машину набагато простіше а іноді і дешевше, чим попадати в тон і підбирати фарбу, якщо це ще й рідкий якись колір.. Та і не завжди це можуть правильно зробити (підібрати), думаю через це і передувають в круг, щоб не паритись чи буде в колір чи ні, бо з віком полюбом всі елементи мають знос від піску, граду, сонця клятих ворон, які сідають на дах авто і починають довбати якись хліб чи кістки і тд і тп...
4
03 травня 09:55
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
З власного досвіду:
Все треба дивитися, не можна вірити на слово.
Цілих машин з пробігом в містах один відсоток із ста.
Нічого страшного в фарбуванні і навіть ремонті автомобіля немає, питання лише в якості ремонту і ціні автомобіля.
Передбачити нічого не можна, якісно пофарбований автомобіль не гарант того, що фарба чи лак з часом не почне злазити, або не вилізе з під неї корозія.
Так само не передбачити що потратите купу часу на пошуки ідеалу, а потім якийсь мудак не притре десь боковину.
Висновки: хочете ідеальний автомобіль - купуйте в рідній фарбі. Навіть якщо фарба буде з пошкодженнями, то власноруч загнати на цивільне сто, підфарбувати і зберігати заказ наряди, щоб потім показувати продавцям.
5
03 травня 08:41
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Якщо мова йде про авто 10+ років, без ДТП і глини, то нехай краще гарно передуту, чим пошарпану, але в рідній фарбі.
А що до продажу, то людина в здоровому глузді сама повинна розуміти взаємозв'язок між віком авто і станом ЛФП. Вірити у рідне ідеальне ЛФП на авто 15+ (наприклад) можуть тільки блаженні. Такі "капсули часу" є, але це дуже велика рідкість.
8
03 травня 06:38
Я проходжу "мімо" крашанок 😄
1
03 травня 02:26
Думаю немає нічого критичного, якщо пофарбоване гарно, і без великої кількості шпаклі. Авто може бути пофарбоване так, що прибором навіть не засічеш. Так що це вже хто як до цього відноситься, я би брав.
5
03 травня 01:51
Я їжджу на Renault Megane II
Octavian
Думаю немає нічого критичного, якщо пофарбоване гарно, і без великої кількості шпаклі. Авто може бути пофарбоване так, що прибором навіть не засічеш. Так що це вже хто як до цього відноситься, я би брав.
Octavian, сучасні прилади вже виявляють шпаклівку з металевими елементами без будь-яких проблем. Але не виключені випадки фарбування під товщиномір, правда то вже історія про не бюджетні авто бо таке фарбування дорого коштує.
1
03 травня 02:02
ziska
Octavian, сучасні прилади вже виявляють шпаклівку з металевими елементами без будь-яких проблем. Але не виключені випадки фарбування під товщиномір, правда то вже історія про не бюджетні авто бо таке фарбування дорого коштує.
ziska, та ні, я би так не сказав. Не всі ходять із дороговартісними товщиномірами, беруть або в прокат, або за 500 грн недорогий(не показує нічого звичайно)
А з приводу покраски під товщиномір, у мене товариш так робить, це не набагато дорожче від покраски не ''під прибор''. Просто не матує поверхню, а знімає все до металу. Трішки погратись звичайно потрібно, клієнти різні є, і ланоси деякі хочуть під прибор. Знов таки, у кого яке відношення до цього.
3
03 травня 02:07
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Octavian, теж правда.А стосовно фарбування ланоса під прилад, це чисто реалії нашого ринку. В нас дуже багато людей хочуть ідеал не розуміючи, що авто котрому вже 20+ ну не може бути ідеальним. Та й загалом, чим дешевше авто - тим більше до нього вимог від покупця (виключно моє спостереження).
ziska, может быть идеальным , но их не продают))) это обычно фанатики которые ваваливают огромные средства в реставрации и поддержания вида , знаю таких минимум 3х , это даже не авто это их жизнь и они их не продадут даже по цене нового .
1
03 травня 12:40
Скажу коротко: краще фарбоване і гарне авто, ніж в рідній фарбі, затерте та іржаве
6
03 травня 01:39
Uns8ted
Скажу коротко: краще фарбоване і гарне авто, ніж в рідній фарбі, затерте та іржаве
Uns8ted, дякую за думку.
В нас дуже шугаються фарбованих.
Бо боюсь придбати і потім не дуже бажаю скидаати аби хоть хтось забрав.
1
03 травня 01:44
Terzo
Uns8ted, дякую за думку. В нас дуже шугаються фарбованих. Бо боюсь придбати і потім не дуже бажаю скидаати аби хоть хтось забрав.
Terzo, я купив фарбовану майже у круг, потім і сам фарбував майже у круг) тут теж залежить на якого покупця натрапиш, хтось буде розділяти таку ж думку
2
03 травня 12:04
Я їжджу на Renault Megane II
Для багатьох це прямо критично, і іноді важкувато буде продати такий автомобіль.

Особисто моя думка - якщо фарбування виконане якісно та елементи кущову НЕ виліплені з величезної кількості шпаклівки то таке авто я б розглядав до покупки. Звісно за умови відповідної ціни, відсутності слідів серйозних ДТП та гарного технічного стану.

Така думка не дуже популярна, бо для багатьох людей, що я знаю, критичним була навіть наявність мінімального підкрасу на арках, дверях і т.д. і це коли мова йде про майже 20-ти річні авто...
3
03 травня 01:20
Я їжджу на Renault Megane II
Terzo
ziska, я згоден що повністю не фарбоване авто 15-20 років то дуже важко знайти. А ще й по техніці добре.
Terzo, це чисто доля випадку. Я як шукав своє авто, не сильно звертав увагу на фарбовані елементи, бо більше шукав саме по мотору. І чисто випадково на майданчику знайшов з необхідною мені комплектацією, на потрібному моторі, та ще й в рідній фарбі і ЛФП в гарному стані.

З цього зробив для себе висновок - коли не шукаєш "скарб" то таки випадково його знаходиш)
1
03 травня 01:28
Я їжджу на Renault Megane II
Terzo
ziska, так згоден. Але знаєш коли є варіант начебто нормальний. Але де гарантія що буде краще за ті кошти. В нас зараз ціни ой як луплять за живі автівки
Terzo, зараз інколи і за вбите авто просять грошей більше ніж за нормальне, тому нічого дивного.

Якщо знайдене авто підходить по всім параметрам, і в гарному стані, то я б брав і не сумнівався. Бо хто його знає що там буде з нашим ринком на момент майбутнього продажу, а вишукувати ідеал це дуже довга справа.

Я шукав просто гарний стан, з кліматом на 2л моторі, ці пошуки в мене зайняли близько 4 місяців і +-15 переглянутих авто, і це мова йде про авто яких на нашому ринку прямо валом. А скільки часу займають пошуки "ідеалу"... Я навіть боюсь уявити.
1
03 травня 01:39
Я їжджу на Renault Megane II
Terzo
ziska, дивись. Но компроміси ж були на що погодився закрив очі чи взагалі коли обирав то ідеально все що хотів підійшло ?
Terzo, та звісно ж були. В моєму випадку це були стандартні болячки мегана, котрі після покупки були відразу усунуті власними силами.

Для мене було основним, щоб не було якихось проблем, що впливають на роботу двигуна "тут і зараз", ну й не було масового підтікання оливи (для меганів то є трішки проблемою), відсутність слідів сильних ДТП і т.д. Базові критерії, як на мене. Бо багато продавців не хочуть скидати на ремонт тих чи інших елементів, продаючи машину по верху ринку і по телефону розповідаючи про ідеальний стан.

Компроміси звісно ж були, але попався доволі гарний продавець, котрий про більшість нюансів розповів ще по телефону і ні граму не збрехав (як вже виявилося після огляду авто), через що я +- розумів за чим саме я їхав.

Всі попередні авто дивився в Києві й області, а за цим поїхав в Рівне з повною вірою в те що я її придбаю. Власне так і сталося. Коли потрапляєш на нормального продавця, то з ним приємно мати справу. Але таких дуже важко знайти...
2
03 травня 01:59
Красил авто в круг для себя ибо сколы , пороги менял ушли , люблю феншуй , авто в дтп небыло , если продавать кому надо тот купит . Делал для себя , и купил бы крашенное если не кисточкой .
4
03 травня 01:17
Головне бути впевненим, що авто фарбувалося добре. Як на мене, краще пофарбоване в коло, ніж рябе … двері в один тон, капот в інший ітд
5
03 травня 01:17