BMW 7 series (E38) (Мегалодон)

Аудіосистема BMW E38

слідкує за Вашим
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Вишгород, Україна

Тож...

Ну от відновив я ходову з коробкою, двигуном і напіввісями, кузов, відновлюю салон, про який буде ясна річ окремий пост де у всіх буде шанс здивуватись моїй наркоманії)))

Але поки що, давайте наповнимо пробіли щодо музики, бо рілі - база знань нажаль обмежена:

Або ЕТК

Або кацапський драйв

Або 2-3 студії "нам клієнт привіз і ми це всьо поставили")))

А сенс питання полягає в наступному:

Мій випадок - BMW E38, наче колись стояла сама топова аудіосистема але воно не працює...


В мене є ресурс - мої друзі, таланти пошуку інформації, знайомі, чатики, інженерна освіта і ще купа всього)

Тооооож... оцінюємо маштаб щоб визначити - ми маємо справу з "трагедією" чи "катастрофою")

Нагадаю, машину я купив в стані "вона їде, музика - то розкіш" і я дійсно намагався: купив штатний усілок під ДСП (це щось круте, типу об'ємний звук), і ще пару блоків (аудіо, відео і штатна навігація). І зібрав то все і воно запрацювало, навіть касет позбирали😅


Але воно не грало від слова зовсім. рипіло, кохало голову і я це списував на "віковий вайб"...бляха...та всеж🥲

... перші дзвіночки посипались ще від Віталія з БМВ ленд - дядьку, ми тут до задніх стійок лізли і наш вердикт - аудіо складовій в полці "ґабела"

Динамікам реально

Далі я починаю вникати в світ "А що можназробити з цим усім", на той момент в мене грає касєтнік, є усілок, відео та аудіо модуль і ще купа старого гівна на е38 яке типу "усіма обдрочений ОЕМ" що у 2024 виглядає не те що не зручно а відверто жахливо...ну камон...я розумію "оригіналодрочерство" але це моя машина, мій "шлях в один кінець"))) Так що раджу хейтити "не сток" десь на мусорці стоячі над трупом вмершої ОЕМ е38, я хочу своє живе авто)


Так ооооттт)))

Зібравши і послухавши "бажєствєнний ОЕМ" я купив "схожу на штатну" китайську е39 магнітолу у перекупа з аліекспресса в україні... і в цій фразі приємно все...


Більше того, не ставлячи її і не вмикаючи, віддав на переробку @yuzo ібо якщо можна за адекватний прайс зробити сток китай краще - так це до нього і чом би й ні)

Маємо напаковано китайся)))

Далі, попутно рухається розбирання і фарбування авто у "нова жизнь вашого авто", дядьки старовєри але роблять шикарно, їх телефони в мене на рамках в постах про кузов, бо сайтів і інстаграммів вони не мають, бо зайняті роботою)))

Пиздець колонкам в задніх дверях...

На етапі кузовних робіт з'ясовуємо що кабзда аудіо в задніх дверях...


Тож із лухарі дсп - ми маємо мінус 4 дінаміка в полці і мінус два дінамика в дверях...емс... з 12 динаміків очевино мертві 6...якщо не рахувати пищалки - живих 2... та бляха... і так - ми з Вами говоримо про DSP, яка в Е38 побудована на 8 Ом них динаміках які офігєзно рідкоземельні


І тут мне відвідує думка - а дай но я послухаю як грає жива штатна DSP...зустрівся, послухав і зрозумів що фізику ти не обманеш і "мертві бджоли не гудуть"... якщо воно на 13см компонентах 95 го року то грати "нормально" за сучасними міркам воно не може... ну тоді легше - весь стоковий конфіг в топку


"Починай з початку" і я починаю... виносити голову декільком постачальникам аудіосистем і паралельно своєму другу і однодумцю по збоченням @fetus який мало того що акустік за освітою так ще і аудіосистем переробив і машин перешумив стільки що навряд чи сам  зможе порахувати)))


В передні дверцята хлопці підказують перехідні подіуми від

Тож план розроблений:

Замість не спрможних забезпечити фронт 13см динаміків ми поставимо компонентну акустику Helix на 16см+пищалка в передні дверцята (так, нам предстоїть "кохгосп-кастом" передніх дверних карт, але так пофіг на загальному тлі, що аж соромно і це можливо зробити з мінімальною втратою автентичності)))

Задні залишимо 13 см але теж компонентна + пищалка Helix (подіуми замовлю у тих самих хлопців, бо вони адекватні і готові зробити щось особливе)))

В задню "ультрамодну" DSP полицю будуть поставлені коаксиальні овали Helix CB C460.2-S3 скоріш за все теж з переробкою штатної полиці.

Ну і саб в багажник в нішу підлокотника Helix IK S10 для якого треба буде вигадувати короб і так щоб воно подружилось із газовим баллоном)

Всим цим буде рулити процесорний підсилювач MATCH 8 DSP (Так, так, той саме на який міняють штатний бурмістр в останніх мерседесах і харман в бмв)

І ще окремий Helix M One для сабвуфєра


Гарна грядка для задоволення моїх вух)))

Нас чекає довгий шлях з перепон, сумнівів, горестей та позбавлень)


 Але мені дуже хочется нарешті реалізувати свою далеку мрію "часів наліпок турбо": мати машину якої ні в кого нема з музикою що змушує мурах бігти по моїй шкірі і кайфувати від тих кілометрів "робота - дом" або "дом робота" настільки, що зробити зайвий кружок кварталом, бо крута пісня грає, хочу дослухати - то "батіно щастя")))


Схожі компанії

«"Garage1.01" Установка линз, тюнинг и ремонт фар Полтава / Автоэлектрик»

"Garage1.01" Установка линз, тюнинг и ремонт фар Полтава. Автомастерская опыт более 19 лет⚡ Установка линз, ремонт оптики, тюнинг фар, реставрация и ремонт фар в Полтаве✨ Полировка и бронирование оптики, ремонт корпусов и замена стекла фар✨ Установочный центр, автоэлектрик, установка дополнительного оборудования✨ Установка автосигнализаций, центрального замка, автозапуск✨ Установка автозвука, динамиков, сабвуферов,...

Ціна питання 2300 USD,
Опубліковано: 13 квітня 01:22
27 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Моя думка така. Всі ті оригіналодрочери просто не користуються автівкою по призначенню, або довбодятли від природи. В таких старих тачках весь той стоковий сетап одразу має йти на продаж чи в смітник, тут не може бути інших варіантів в принципі. Ви на вірному шляху, бажаю успіху в цьому непростому ділі!
2
15 квітня 10:57
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
MEDVEDc4
Моя думка така. Всі ті оригіналодрочери просто не користуються автівкою по призначенню, або довбодятли від природи. В таких старих тачках весь той стоковий сетап одразу має йти на продаж чи в смітник, тут не може бути інших варіантів в принципі. Ви на вірному шляху, бажаю успіху в цьому непростому ділі!
MEDVEDc4, категоричненько трошки)

Відверто, якби на ринку були варіанти 8 Омних динаміків то я б обрав шлях витиснути максимум з заводського сетапа, бо що не кажи, на кожному кроці я кайфую від продуманості і винахідливості спеціалістів які створювали цю автівку, дійсно колосальні рішення якщо замислитись щодо періоду коли машина проектувалась) Або якби там стояв ламповий підсилювач і програвач вінілу накшталт Mc Intosh, коли підсилювач коштує як половина машини))) Ну тобто високоякісна (на рівні абсолюту) аудіосистема)))

Але нажаль сама технологія динаміків в такому розмірі та параметрах і щоб був вибір - недоступна, а відновлювати бархотки і чекати коли спіймає клина випрацювавший свої цикли механізм, або щось ригне в не новому підсилювачі без регулювань (доречі теж не розумію чому не можна налаштовувати сам підсилювач) - бажання мало тому погоджуюсь з Вашим баченням)
3
16 квітня 00:39
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
AlexGur
MEDVEDc4, категоричненько трошки)Відверто, якби на ринку були варіанти 8 Омних динаміків то я б обрав шлях витиснути максимум з заводського сетапа, бо що не кажи, на кожному кроці я кайфую від продуманості і винахідливості спеціалістів які створювали цю автівку, дійсно колосальні рішення якщо замислитись щодо періоду коли машина проектувалась) Або якби там стояв ламповий підсилювач і програвач вінілу накшталт Mc Intosh, коли підсилювач коштує як половина машини))) Ну тобто високоякісна (на рівні абсолюту) аудіосистема)))Але нажаль сама технологія динаміків в такому розмірі та параметрах і щоб був вибір - недоступна, а відновлювати бархотки і чекати коли спіймає клина випрацювавший свої цикли механізм, або щось ригне в не новому підсилювачі без регулювань (доречі теж не розумію чому не можна налаштовувати сам підсилювач) - бажання мало тому погоджуюсь з Вашим баченням)
AlexGur, якщо проблем з фінансуванням переробки не буде, то на сучасних компонентах можна зробити значно кращий звук, тут навіть немає про що й думати.
2
16 квітня 09:10
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
MEDVEDc4
Моя думка така. Всі ті оригіналодрочери просто не користуються автівкою по призначенню, або довбодятли від природи. В таких старих тачках весь той стоковий сетап одразу має йти на продаж чи в смітник, тут не може бути інших варіантів в принципі. Ви на вірному шляху, бажаю успіху в цьому непростому ділі!
MEDVEDc4, не погоджуюсь частково. Зрозуміло, що ОЕМ це ОЕМ. У кожного покоління свої проблеми, технології своїх часів. І завжди кастом дозволяє зробити щось краще. У кожного свої вимоги по звуку.
Усе індивідуально у кожній автівці і залежить від побажань власника. Особисто їжджу з ОЕМ рішенням в автівці якій 12 років, А це теж вже немало часу пройшло.

Кастом завжди можна зробити краще і це факт, але "оригіналодрочери просто не користуються автівкою по призначенню" - занадто категорично)
2
17 квітня 14:45
Привіт! Чому немає бажання записувати процес відновлення машини на відео, змонтувати і на ютуб?
Відновлення олдової бехи, своїми руками я б подивився та й іншим теж було б цікаво
2
13 квітня 21:35
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
white_flash13
Привіт! Чому немає бажання записувати процес відновлення машини на відео, змонтувати і на ютуб?Відновлення олдової бехи, своїми руками я б подивився та й іншим теж було б цікаво
white_flash13, відверто міркував щодо цього, робити контент це окрема робота і щоб картинка була соковита і якісна необхідно цим дійсно займатись. Аудиторії не цікаво як ти пихтиш із камерою викручуючи один гвинт 30 хвилин😅
Тобто оцей процес відновлення в якісному розумінні відео для ютюб має скласти умовно 3-4 серії по 20-30 хвилин а сам процес займає 8-9 місяців)
Тому на ютюб можна буде зробити один ролік в форматі інтерв'ю із гарними відео готового продукта і вставками з фрагментами відновлення)
Тоді це комусь сподобається, і то не факт)
3
14 квітня 11:25
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Серйозний музикальний автомат має бути! Із зацікавленням чекаю на продовження!
2
13 квітня 12:08
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Круто) Всё нове тим більше, афігєть 😲А можна запитання від нешарящого тіпа, нащо покращувать андройд мафон якшо є процесорний підсилювач?) Я свій теж ковиряв, але відчуття шо то буде робота насмарку, в один момент... 😅😅
4
13 квітня 09:13
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
DomCobb
Круто) Всё нове тим більше, афігєть 😲А можна запитання від нешарящого тіпа, нащо покращувать андройд мафон якшо є процесорний підсилювач?) Я свій теж ковиряв, але відчуття шо то буде робота насмарку, в один момент... 😅😅
DomCobb, якщо "раптом" мені захочеться центр, то в мене буде вибір: центр на пряму від магнітоли або центр від підсилювача (з багажника косою до центрального динаміка)
Щось підказує що ми маємо справу з низькою вирогідністю)))
2
13 квітня 10:34
AlexGur
DomCobb, якщо "раптом" мені захочеться центр, то в мене буде вибір: центр на пряму від магнітоли або центр від підсилювача (з багажника косою до центрального динаміка)Щось підказує що ми маємо справу з низькою вирогідністю)))
AlexGur, якщо частина динаміків йде через інтегратор Match, а інші з голови, то будемо мати лаг між ними, тому ні - все через Match, будь ласка. Зокрема, це сабвуферу особливо стосується.
30 квітня 09:39
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
DomCobb
Круто) Всё нове тим більше, афігєть 😲А можна запитання від нешарящого тіпа, нащо покращувать андройд мафон якшо є процесорний підсилювач?) Я свій теж ковиряв, але відчуття шо то буде робота насмарку, в один момент... 😅😅
DomCobb, на додачу MATCH 8 DSP працює з високим сигналом, тому нащо його мучити і витягувати з гівняного звуку нормальний, коли можна робити з хорошого одразу :)

Та і дійсно варіантів зараз багато як організувати все.
3
13 квітня 19:07
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
yuzo
DomCobb, на додачу MATCH 8 DSP працює з високим сигналом, тому нащо його мучити і витягувати з гівняного звуку нормальний, коли можна робити з хорошого одразу :)Та і дійсно варіантів зараз багато як організувати все.
yuzo, тоді в мене друге логічне запитання навіщо до андроголови що має виходи RCA, підсилювач з високим сигналом, адже їх зазвичай купують для стокових систем. Якість звуку буде краще як і можливості налаштування на тюльпанчиках же (при умові що будуть куплені якісні міжблочні кабелі а не якісь там містері чи шось типу) 🤨🤔
10 липня 16:17
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
DomCobb
yuzo, тоді в мене друге логічне запитання навіщо до андроголови що має виходи RCA, підсилювач з високим сигналом, адже їх зазвичай купують для стокових систем. Якість звуку буде краще як і можливості налаштування на тюльпанчиках же (при умові що будуть куплені якісні міжблочні кабелі а не якісь там містері чи шось типу) 🤨🤔
DomCobb, кожен варить свій унікальний борщ, я виконав свою роботу. Як власник підключатиме - це вже його справа. Я певен, що все давно підключене, просто не описано. Я кілька разів питав чи не зніматиметься звук ДО підсилювача магнітоли. Можливо, від моменту коли мені відповіли Ні, до моменту, коли все запрацювало концепт помінявся. При умові зовнішніх підсилювачів логічно видрати вбудований мосфет і брати з лінійних, але якщо зовнішніх підсилювача два, сабу в принципі пофіг від чого бемкати, тоді можливо зняття звуку з різних точок матиме банально простішу реалізацію в проводці. Та і 99% автолюбителів взагалі їздять на заводському аналогу TDA7388 і все ок. І тільки ті, кому хочеться більше культивують культуру зовнішніх підсилювачів.
10 липня 17:22
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
MATCH 8 DSP з високорівневим входом... Фух. Я вже встиг злякатися, що моя робота не була потрібна.

Значить, як я розумію буде наступна катавасія: з магнітоли низький рівень йде на підсилювач, далі саб і той бемцає. Зрізи, затримки і інші налаштування в магнітолі. Високі 4 канали заходять в MATCH 8 DSP, далі з них формується 6 каналів: перед, зад і поличка (можливо 8, якщо розділити спереду мідбас і твітер на окремі канали). По високим каналам налаштувань буде як в магнітолі, так і в підсилювачі. Ідеально, як на мене налаштувати підсилювач і еквалайзер в ньому, і більше його не чіпати. А налаштування затримок і зрізів віддати магнітолі, тоді ти зможеш підлаштувати за потреби все з 1 інтерфейсу.

Але це мої думки, ніколи нічого подібного не налаштовував. Слідкую, що з того вийде.
3
13 квітня 08:37
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
yuzo
MATCH 8 DSP з високорівневим входом... Фух. Я вже встиг злякатися, що моя робота не була потрібна.Значить, як я розумію буде наступна катавасія: з магнітоли низький рівень йде на підсилювач, далі саб і той бемцає. Зрізи, затримки і інші налаштування в магнітолі. Високі 4 канали заходять в MATCH 8 DSP, далі з них формується 6 каналів: перед, зад і поличка (можливо 8, якщо розділити спереду мідбас і твітер на окремі канали). По високим каналам налаштувань буде як в магнітолі, так і в підсилювачі. Ідеально, як на мене налаштувати підсилювач і еквалайзер в ньому, і більше його не чіпати. А налаштування затримок і зрізів віддати магнітолі, тоді ти зможеш підлаштувати за потреби все з 1 інтерфейсу.Але це мої думки, ніколи нічого подібного не налаштовував. Слідкую, що з того вийде.
yuzo, дуже влучно вгадав майбутній конфіг)
Дійсно будемо пробувати магнітола - усь 1 + усь 2 або магнітола - усь1 - усь2 якщо перший варіант не заграє
13 квітня 10:32
yuzo
MATCH 8 DSP з високорівневим входом... Фух. Я вже встиг злякатися, що моя робота не була потрібна.Значить, як я розумію буде наступна катавасія: з магнітоли низький рівень йде на підсилювач, далі саб і той бемцає. Зрізи, затримки і інші налаштування в магнітолі. Високі 4 канали заходять в MATCH 8 DSP, далі з них формується 6 каналів: перед, зад і поличка (можливо 8, якщо розділити спереду мідбас і твітер на окремі канали). По високим каналам налаштувань буде як в магнітолі, так і в підсилювачі. Ідеально, як на мене налаштувати підсилювач і еквалайзер в ньому, і більше його не чіпати. А налаштування затримок і зрізів віддати магнітолі, тоді ти зможеш підлаштувати за потреби все з 1 інтерфейсу.Але це мої думки, ніколи нічого подібного не налаштовував. Слідкую, що з того вийде.
yuzo, не зовсім так. Я наполягаю, щоб все йшло через match. А від магнітоли задача єдина - низькорівневий сигнал і remote :)
30 квітня 09:40
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
fetus
yuzo, не зовсім так. Я наполягаю, щоб все йшло через match. А від магнітоли задача єдина - низькорівневий сигнал і remote :)
fetus, в цьому випадку мосфет не потрібен там. То вже якось без мене вирішиться, я питав, перед тим як паяти кілька разів :)
1
30 квітня 10:26
yuzo
fetus, в цьому випадку мосфет не потрібен там. То вже якось без мене вирішиться, я питав, перед тим як паяти кілька разів :)
yuzo, а наскільки в тій магнітолі норм сигнал з низькорівневих, доречі? Можливо, Ви в курсі?
01 травня 15:59
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
fetus
yuzo, а наскільки в тій магнітолі норм сигнал з низькорівневих, доречі? Можливо, Ви в курсі?
fetus, цю платформу я так глибоко не колупав, але за звичай проблем з лінійками в них немає. Після вбудованого DSP звук дуже достойний.
01 травня 16:58
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
А оце вже, дуже корисна тема, візьмем на "замітку"🙂
1
13 квітня 07:57
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Вриваюся з питання і непотрібними порадами=)
1. Впевнений, що хочеш динаміки у задні дверки та полицю? Треба саме об'ємний звук? Бо налаштувати правильну сцену для водія на такому конфізі буде нереально.
2. Звідки буде подаватися сигнал на Match(хороший вибір, до речі)? Від китай голови?
3. Динамік саба фактично такий, як у мене, новіша модель. Про свій даю супер позитивні відгуки. По підсилювачу до нього: є невелика ймовірність, що M One може бути замало. Буде залежати від налаштувань DSP у Match, які ти побажаєш під свою музику.
4. Треба робити шумку авто. Без цього план-капкан може(все ж 7 серія) не спрацює=)

"що змушує мурах бігти по моїй шкірі і кайфувати від тих кілометрів від роботи до дому або від дому до роботи настільки, зо зробити зайвий кружок кварталом" - а от це буде=) Музика - то, напевно, щось на рівні двигуна у авто. Дуже і дуже сильно впливає на кайф від процесу водіння.
2
13 квітня 02:40
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
oleh_o
Вриваюся з питання і непотрібними порадами=)1. Впевнений, що хочеш динаміки у задні дверки та полицю? Треба саме об'ємний звук? Бо налаштувати правильну сцену для водія на такому конфізі буде нереально.2. Звідки буде подаватися сигнал на Match(хороший вибір, до речі)? Від китай голови?3. Динамік саба фактично такий, як у мене, новіша модель. Про свій даю супер позитивні відгуки. По підсилювачу до нього: є невелика ймовірність, що M One може бути замало. Буде залежати від налаштувань DSP у Match, які ти побажаєш під свою музику.4. Треба робити шумку авто. Без цього план-капкан може(все ж 7 серія) не спрацює=)"що змушує мурах бігти по моїй шкірі і кайфувати від тих кілометрів від роботи до дому або від дому до роботи настільки, зо зробити зайвий кружок кварталом" - а от це буде=) Музика - то, напевно, щось на рівні двигуна у авто. Дуже і дуже сильно впливає на кайф від процесу водіння.
oleh_o, Так, шлях буде не простий але хочется обсягу.
Сигнал будемо брати з китай голови, @yuzo дуже чітко вгадав конфіг бо він перероблював магнітолу)
Але каналів 8м бо якщо китайця "не повезе" то сигнал на підсилювач саба будемо вести через Match щоб ним "готувати картину".
Ну і є ще запасний варіант (крайній) зробити центр впихнувши динамік як в Е65
13 квітня 10:25
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
oleh_o
Вриваюся з питання і непотрібними порадами=)1. Впевнений, що хочеш динаміки у задні дверки та полицю? Треба саме об'ємний звук? Бо налаштувати правильну сцену для водія на такому конфізі буде нереально.2. Звідки буде подаватися сигнал на Match(хороший вибір, до речі)? Від китай голови?3. Динамік саба фактично такий, як у мене, новіша модель. Про свій даю супер позитивні відгуки. По підсилювачу до нього: є невелика ймовірність, що M One може бути замало. Буде залежати від налаштувань DSP у Match, які ти побажаєш під свою музику.4. Треба робити шумку авто. Без цього план-капкан може(все ж 7 серія) не спрацює=)"що змушує мурах бігти по моїй шкірі і кайфувати від тих кілометрів від роботи до дому або від дому до роботи настільки, зо зробити зайвий кружок кварталом" - а от це буде=) Музика - то, напевно, щось на рівні двигуна у авто. Дуже і дуже сильно впливає на кайф від процесу водіння.
oleh_o, шумку роблю, бо раніше воно грало в штатний коробок що стояв між шумкою і картою, а зараз я маю збільшувати об'єм на всю дверку, тому шумка буде
1
13 квітня 10:27
oleh_o
Вриваюся з питання і непотрібними порадами=)1. Впевнений, що хочеш динаміки у задні дверки та полицю? Треба саме об'ємний звук? Бо налаштувати правильну сцену для водія на такому конфізі буде нереально.2. Звідки буде подаватися сигнал на Match(хороший вибір, до речі)? Від китай голови?3. Динамік саба фактично такий, як у мене, новіша модель. Про свій даю супер позитивні відгуки. По підсилювачу до нього: є невелика ймовірність, що M One може бути замало. Буде залежати від налаштувань DSP у Match, які ти побажаєш під свою музику.4. Треба робити шумку авто. Без цього план-капкан може(все ж 7 серія) не спрацює=)"що змушує мурах бігти по моїй шкірі і кайфувати від тих кілометрів від роботи до дому або від дому до роботи настільки, зо зробити зайвий кружок кварталом" - а от це буде=) Музика - то, напевно, щось на рівні двигуна у авто. Дуже і дуже сильно впливає на кайф від процесу водіння.
oleh_o, з match вийде доволі просто зробити акцент саме на сцені. Наявність тилової акустики в дверках - ну авто великий, зайвий тиск для певних жанрів не завадить + ми ж маємо можливість погратись з рівнями так, щоб тил на академічних жанрах не заважав. Тут більше питання відносно перемикання сетапів (налаштування під різні жанри). Щодо центру - я розповім, як можна зробити. І 8-ми каналів вистачить.
1
30 квітня 09:43