Volkswagen Jetta II (White 1.6 )

Штраф за тонування задніх ліхтарів

Я їжджу на Volkswagen Jetta II
Хмельницький, Україна

Майже 6 років катаюсь з ліхтарями які зроблені під Hella Red-Black, і ніхто не зачіпав. Їздив по великих містах, по Хмельницькому, і якщо і спиняли то за порушення швидкісного режиму. 
За тонування ліхтарів - ні слова.

Приїхав до тестя у Стару Синяву, і звідти махнув до батьків на 1 день, і одразу при виїзді з населенного пункту зупинили мусори (інакше не назву). Вчепились за ближнє світло, а далі по накатанній схемі.

То за відмітку окуляр в правах (фото без окулярів, я після корекції), то за тонування... В кінцевому результаті отримав штраф лише за тонування ліхтарів.



Хоча, поворотники, стопи, задній хід та габарити чудово видно навіть у сонячну погоду, дещо краще як по заводу.

Це не був аргумент, тонування там був один слой.



Мене оформили і поїхав далі.

Приїхав до батьків, зняв тонування та заплатив штраф.





Тепер мені моя машина ззаду вже не подобається, а оригінальні Hella Red-Black не знайдеш...



Цікаво те, що біля тих копів щоразу їздив, але вирішили прикопатись через декілька років.

Тут їздять і затоновані в коло (бункер), і з затонованими фарами та ліхтарями в чорний колір, але якщо в тебе немає блату в мусарні, і ти їм не лижеш сраку  - будуть при#обуватись до всього!


Всім рівних доріг, повного баку, і поменше пі... мусорів на шляху.))


Ціна питання 340 UAH,
Опубліковано: 10 квітня 15:34
43 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Я не експерт, але дійсно ПДР заборонено наносити тонування на ліхтарі, що зменшує їх прозорість . І там чітко не вказано, наскільки саме. Тому навіть один відсоток в меншу сторону буде порушенням.
Якщо ви штраф заплатили, то погоджуєтесь з порушенням з вашого боку. І якщо бути чесним, то тонування там же таки було🙂
8
10 квітня 17:03
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Maks MK2
veti-k, та було)) Вже немає)
Maks MK2, ну і добре. Власне я не роблю з автівкою нічого такого забороненого. Але ж нерви теж інколи здають, чого іншим "можна" і ніхто того не бачить, а мені - ні🙂
1
10 квітня 18:29
veti-k
Я не експерт, але дійсно ПДР заборонено наносити тонування на ліхтарі, що зменшує їх прозорість . І там чітко не вказано, наскільки саме. Тому навіть один відсоток в меншу сторону буде порушенням. Якщо ви штраф заплатили, то погоджуєтесь з порушенням з вашого боку. І якщо бути чесним, то тонування там же таки було🙂
veti-k, тонування - то вже ясно, розібрались.
А що робити з власниками вигорівших ВЩЕНТ пластикових ліхтарів на Жигулях, Москвичах. китайському автопромі та дешевих вигорівших тайваньских фонарях.....
Коли такий "пепелац" їде зі світлом = а ти наздоганяючи його = думаєш, що хтось летить на тебе по встречці??? Ото вже дійсно ....проблема з такими горе-власниками....
1
10 квітня 17:10
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
ceratozavr_UA
veti-k, тонування - то вже ясно, розібрались. А що робити з власниками вигорівших ВЩЕНТ пластикових ліхтарів на Жигулях, Москвичах. китайському автопромі та дешевих вигорівших тайваньских фонарях..... Коли такий "пепелац" їде зі світлом = а ти наздоганяючи його = думаєш, що хтось летить на тебе по встречці??? Ото вже дійсно ....проблема з такими горе-власниками....
ceratozavr_UA, техогляд без корупційних схем нас в такому випадку врятує. Коли техогляд буде підписувати СТО після повної діагностики і усунення несправностей. А якщо щось потім станеться з тією автівкою, то СТО чпокнуть офіційно на якусь солідну суму.
2
10 квітня 17:14
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
ceratozavr_UA
veti-k, будуть як і кацапи - по 5 машин з одними фонарями проходити, а потім назад свої "кончені"ставити.... Наш народ найде "вихід" всюди......
ceratozavr_UA, ну так ви ж знаєте відповідь на свої питання, до чого тоді їх задаєте - не розумію.
1
10 квітня 17:17
veti-k
ceratozavr_UA, ну так ви ж знаєте відповідь на свої питання, до чого тоді їх задаєте - не розумію.
veti-k, я кажу за прогалини в законодастві, які наносити тонування чи плівку - забороняють, а їздити з полутихлими та прозорими вигорівшими "АЛЕ РОБОЧИМИ" фонарями - не забороняє.
Гра в одні ворота получається...)
10 квітня 17:18
Я їжджу на Peugeot 3008 (1G)
veti-k
ceratozavr_UA, техогляд без корупційних схем нас в такому випадку врятує. Коли техогляд буде підписувати СТО після повної діагностики і усунення несправностей. А якщо щось потім станеться з тією автівкою, то СТО чпокнуть офіційно на якусь солідну суму.
veti-k, якби таке чесне ТО було і експертизи були чесні та толкові, я був би щасливий. Як приклад банальний, ось чого:
Я дуже прискіпливий до своїх авто. І якщо десь чую якийсь стук грюк, одразу пробую розібратися і усунути. Іноді самому не вдається розібратись. І тоді що? Тоді їдеш на сто. А там як пощастить, чи знайдуть і вкажуть на винуватця, чи навішують купу лапші і запропонують мінять ВСЬО. Так от. Якби був такий техогляд з реальними експертами, я б хочаб заради того, щоб знати які недоліки усувати до них їздив. Це було б круто. Але нажаль... 🥺
10 квітня 18:14
Я їжджу на Peugeot 3008 (1G)
veti-k
GreyLion, нічим вам не допоможу, я лише відповів людині на питання.
veti-k, а я просто підримав тему про чесне ТО, якого багато хто хотів би :)
10 квітня 18:27
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
GreyLion
veti-k, а я просто підримав тему про чесне ТО, якого багато хто хотів би :)
GreyLion, це як мій варіант. Може є інші способи вирішення проблеми.
10 квітня 18:30
GreyLion
veti-k, а я просто підримав тему про чесне ТО, якого багато хто хотів би :)
GreyLion, поцікавтесь як проходять ТО в європейських країнах.
Там ніхто стукіт-грюкіт не перевіряє.
Там є певний набір позицій які мають бути в нормах. І все. Типу тормозна система, світло\оптика, вихлоп, шини. Дуже багато "не ідеальних" машин можуть пройти ТО. Якщо вони безпечні.
Для наших широт ТО страшне більше за все заміром викидів шкідливих речовин в атмосферу.
Бо ЕГР заглушено, каталізатор - вирізано і тп.
1
10 квітня 20:07
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Maks MK2
veti-k, як переоформляв я з ними експерта пройшов. 🤓Знайшов це фото до моменту переоформлення машини.))
Maks MK2, експерт дивиться щоб криміналу з машиною не було, а технічний стан ніхто при оформленні не перевіряє, бо техогляд же відмінили.
Я ще пам'ятаю як раніше біля мрео були бокси здорові зі стендами і там спеціалісти все перевіряли - загальний стан, освітлювальні прилади, гальма і т.д. І поки з цього боксу папірець підписаний не принесеш - на облік автівку не ставили. А потім їздиш і будь-який гаішник міг спинити і перевірити технічний стан прямо на дорозі, наприклад викиди CO, люфт в рульовому, справність стояночного гальма..
1
11 квітня 07:12
Я їжджу на Ford Kuga (2G)
цікаво, він якими приладами вимірював зменшення прозорості?
1
10 квітня 16:37
Я їжджу на Volkswagen Jetta II
klimsv75
цікаво, він якими приладами вимірював зменшення прозорості?
klimsv75, ніякими. Вказав за факт тонування та показав статтю
10 квітня 16:46
Maks MK2
klimsv75, ніякими. Вказав за факт тонування та показав статтю
Maks MK2, так, і в постанові-квитанції прикрив свою СРАКУ - формулюванням що не горить ліва фара в темну пору доби (що забороняє подальшу експлуатацію ТЗ у темну пору) і не дає адекватної можливості скасувати в судовому порядку))) "Мент- красавчег", що ще сказати) От тільки час виявлення правопорушення 15 год 13 хв)))) Майже ніч, ахахахаха
1
10 квітня 16:54
Я їжджу на Volkswagen Jetta II
ceratozavr_UA
Maks MK2, так, і в постанові-квитанції прикрив свою СРАКУ - формулюванням що не горить ліва фара в темну пору доби (що забороняє подальшу експлуатацію ТЗ у темну пору) і не дає адекватної можливості скасувати в судовому порядку))) "Мент- красавчег", що ще сказати) От тільки час виявлення правопорушення 15 год 13 хв)))) Майже ніч, ахахахаха
ceratozavr_UA, я їхав на американках, світло провтикав увімкнути як виїхав з населенного пункту. Зупинили за світло, а натягнули за ліхтарі. Знайомий мент. То за руку вітались, а тут вже мене не знає бо треба бабла зрубати.))
1
10 квітня 17:07
Я їжджу на Ford Kuga (2G)
Maks MK2
klimsv75, ніякими. Вказав за факт тонування та показав статтю
Maks MK2, ))) у суді це так не працює.... коли вам шиють перевищення - вам показують трукам... так і тут
10 квітня 17:43
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Навіщо було знімати тонування? Клоуни, які чіпляються за будь що і де завжди були. В них план, який треба виконати, й все. Придумають що завгодно.
1
10 квітня 15:52
Maks MK2
Filmmaker, зняв від гріха подалі))
Maks MK2, "зняв від гріха подалі))" - ну наступний раз буде або за ближнє світло, або за слабку підсвітку номера, або за різний протектор шин. або за вогнегасник і аптечку.

Фонарі у тебе РІДНІ - ХЕЛЛА БЛЕК = і пішли на"куй, докажіть протилежне, викликайте єксперта......

Просто розвели на будь що. Якщо питання у вимкненому ближньому світлі - то це одне. А якщо "пішли по кругу" = то вже інше.
5
10 квітня 16:30
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Maks MK2
Filmmaker, зняв від гріха подалі))
Maks MK2, судячи по світлині вашій задніх фар, в вас не було сильне тонування, на перший погляд, не варто підлаштовуватись під них
1
10 квітня 17:45
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Як на мене абсолютно законна вимога, від цього залежить безпека оточуючих. Якщо так само візьмуться за тонування скла, буду аплодувати стоячі :)

Мене остані 3 рази спиняли тільки за порушення, жодного разу не сперечався, так як був винен, представники ДАІ вели себе коректно.
4
10 квітня 15:49
Я їжджу на Volkswagen Jetta II
solar
Як на мене абсолютно законна вимога, від цього залежить безпека оточуючих. Якщо так само візьмуться за тонування скла, буду аплодувати стоячі :)Мене остані 3 рази спиняли тільки за порушення, жодного разу не сперечався, так як був винен, представники ДАІ вели себе коректно.
solar, я гадаю що якби експерт заміряв світлопропускання, то я б це все пройшов без питань.
Тонував ліхтарі з думкою про оточуючих, щоб ліхтарі були чудово видні та не сліпили.
2
10 квітня 16:10
Maks MK2
solar, я гадаю що якби експерт заміряв світлопропускання, то я б це все пройшов без питань.Тонував ліхтарі з думкою про оточуючих, щоб ліхтарі були чудово видні та не сліпили.
Maks MK2, тобто ви без експерта знаєте що чудово видно, а для штрафа потрібен експерт?
П - послідовність!

Ви не зедумувались що якби вам у зад прилетів хтось, то він би без зайвих вагань виграв би суд бо у вас були ліхтарі тоновані і він їх "не побачив" навіть якби це було не правда?
То ці копчики вам ще й послугу зробили ))) Від гріха вберегли.
Про те що ви тонували стопи щоб "не сліпити" поржав ))))

Майте гідність та дотримуйтесь вимог ПДР.
І світ стане кращим :)
2
10 квітня 16:31
Maks MK2
Boobler, в мене стоять LED-лампи в ліхтарях. Все в межах допуску.
Maks MK2, це ще одне порушення )))
Кожен світловий пристрій на авто має маркування по якому можна зрозуміти які лампи там мають стояти.
Я теж не святий, але Ви одне за одним робите порушення і потім дивуєтесь чому Вас оштрафували.
1
10 квітня 16:58
Filmmaker
Boobler, Так ви самі не гріха, тонування в коло, по нормі ви явно не пройдете з передніми, передні фари теж тоновані на вигляд 😏
Filmmaker, не без гріха.
Фари виглядають трохи затемненими саме заводом. Це один з заводських елементів Спорт версії Солари.
А за тонування так. Якщо колись прилетись штраф - я не буду скиглити. Це правильно.
Порушив - неси відповідальність.
А в серйозних питаннях взагалі всім краще не порушувати.
Ми дорікаємо поліції за бездіяльність, проте коли нам прилітає - багато хто чомусь починає "а чому його не штрафують, він значно більше порушує".
2
10 квітня 18:12
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Boobler
Filmmaker, не без гріха. Фари виглядають трохи затемненими саме заводом. Це один з заводських елементів Спорт версії Солари.А за тонування так. Якщо колись прилетись штраф - я не буду скиглити. Це правильно.Порушив - неси відповідальність.А в серйозних питаннях взагалі всім краще не порушувати.Ми дорікаємо поліції за бездіяльність, проте коли нам прилітає - багато хто чомусь починає "а чому його не штрафують, він значно більше порушує".
Boobler, І нічого там не поясниш що вони з заводу такі, коли поліція веде себе як бидло, докапуючись до чого завгодно, то це вже інша історія. Якщо дійсно порушив - так, маєш нести відповідальність. Але не бачу нічого страшного, якщо на тон меньше зробити тонування, бо це не буде ніяк впливати на ліхтарі. Є міра, золота середина, ось її і треба дотримуватись, а не грати в поганого водія і доброго.
1
10 квітня 22:19
Filmmaker
Boobler, І нічого там не поясниш що вони з заводу такі, коли поліція веде себе як бидло, докапуючись до чого завгодно, то це вже інша історія. Якщо дійсно порушив - так, маєш нести відповідальність. Але не бачу нічого страшного, якщо на тон меньше зробити тонування, бо це не буде ніяк впливати на ліхтарі. Є міра, золота середина, ось її і треба дотримуватись, а не грати в поганого водія і доброго.
Filmmaker, міра у кожного своя. А ПДР та ДСТУ - єдині та конкретні.
Вам же не подобається коли коп на свій розсуд видає вам порушення. Ви вимагаєте "ПО ЗАКОНУ". Так от це працює в обилва боки ;) Бо інакше це беззаконня.
Я розумію що ці ліхтарі великої шкоди не несуть. Мене тригернула позиція власника, який все виправдовує "на свій розсуд". Це хибний шлях бардаку та беззаконня.
11 квітня 13:03