Volvo 244 (Вольвіра)

Нові фари + LEDи = гарантована нецензурна лексика водіїв зустрічних авто! Чи ні? Частина №1

Я їжджу на Volvo 244
Ізмаїл, Україна

Усім доброго часу доби. 

Була в мене одна проблема, коли наступали сутінки, а потім і ніч, їзда на Вольвірі нагадувала ходу сліпого кота, який ужерся м'яти. Так що у вечері я намагався далі міста не виїжати. Проблема заключалась у тому, що рідні фари, від старості прийшли в критично поганий стан. А саме: Права фара трималась на двох стріпсах та одній гайці, також в неї ніяк не тримався рефлектор, що приводило до світіння цієї фари хрін знає куди, але не туди куди треба, да і ззовні це виглядало так, що бабця Вольвіра косила на праве око. Що видно на фото. (Я нижче ще прикладу фото для порівняння.) Далі "краще"! На обох фарах посипався хром на рефлекторах, поправили це ми з другом відразу, методом приклеювання алюмінієвого скотча. Та ще у обох фарах зламалися крутилки налаштування цих фар. Так що вихід був один. Треба десь знайти пару фар у зборі. Лежачи у санаторії на реабілітації, та спілкуючись у чаті "Гачімучської січі", мені нагадали хлопці, що можна замовляти запчастини за кордону! О як! І з таким приколом, я пішов шукати мені необхідне на Ebay. І таки знаходжу)

Дуже смачна пропозиція, як для пари) Скрін був зроблений 06.03.2024

Як то кажуть: "Shut up, and take my money!!!"

На скандіксу мені комплект обійшовся б у 300 у.о +. Так як цей продавець був у Німеччині, то замовляв я на NP shoping, і через 2 тиждня вони приїхали. Я Баті відразу написав по приїзду, щоб порівняв їх з моїми. Бо можливо прийшли для праворульної машини. А відрізняються вони тим що ребра на склі по іншому зроблені, щоб не сліпити зустрічку з правої сторони. Побачивши що Батя мені відправив фото, та подивився на них, я видохнув.

Фари такі як треба. Нахил ребер ідентичний.

Так. Фари прийшли які треба. Європейські. Щастя повні штани) І по приїзду, я почав шахер махер. + до цього всього, друг мені на халяву підігнав LEDи!

Ітак. Фари кріпляться на три гайки до частини кузову. Та присутні крутилки налаштування позиції рефлектора з лампою, для налаштування Світло-Тіньової Границі. Яка по суті своєї є болтом з пластмассовою головкою. Верхній крутить рефлектор вліво-вправо, нижній вгору-вниз. І з новими фарами, вигляд Вольвіри, трохи змінився у кращу сторону. Хоча по зазорах в неї є проблеми. Ось вам фото для порівняння.

Старі фари

Нові фари

Як казав отець Мусій, з "Гачімучської січі", "Тепер поворотнікі з габаритами хрінові")

Фари встановленні, ЛЕДи в них теж, прийшов час первинного регулювання, щоб не прилетів кирпич у лобаш, при першій же зустрічі із зустрічною машиною.

Схема регулювання фар

Дочекались ми з батьою вечора, і на відстані 5 метрів від воріт гаражу, ми налаштовували фари по схемі, яку я прикріпив вище. Щоб воно світило так. По кінці, щось наче вийшло. І вже більш адекватне світло з'явилось у Вольвіри.

Багато хто проти ЛЕДів, на старих авто, з таким приколом, що такі лампи, все одно будуть світити як попало, тому що штатна оптика, не розрахована на такий тип ламп. І категорично рекомендують ставити галогенки. Цікаво почитати вашу думку з цього приводу. Бо скільки я їздив вночі по місту, та за містом при гаражних налаштуваннях, мене ніхто не просив увімкнути ближнє світло фар, при тому що я на ближньому їзжджу. Але ще треба буде поїхати до майстрів, щоб вони мене послали куди по далі щоб на стенді налаштувати фари. А поки так. Після відвідування я допишу цей запис. Що вони там скажуть? А поки, тримайте фото Вольвіри у місті)

На все вам добре, мирного неба, та не забувайте донатити на ЗСУ)

Опубліковано: 06 березня 19:23
33 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
До речі, ти фото "налаштованих" фар так і не виклав.
Чого соромишся?...
08 березня 22:18
Я їжджу на Volvo 244
Danylo_Galytckyi
До речі, ти фото "налаштованих" фар так і не виклав.Чого соромишся?...
Danylo_Galytckyi, Бо не робив ті фото. Пізніше зроблю і доповню пост.
08 березня 23:03
Djearthquake_
Danylo_Galytckyi,
Djearthquake_, ти ж сам бачиш що - казнашо!
Пілотів літаків не сліпиш, Ок, але ліва фара вища за праву. Читкої межі нема. Тож на відстані вже метрів 150 по очах лупитимеш усіх зустрічних добряче.
І взагалі не розумію що ти виграв? Світла меньше ніж на якісних галогенках.
Утім цей результат був дуже передбачуваний.
Знімки ту "електрозварку", і не ганьбися.
12 березня 15:54
І Ніт. Ти не налаштуєш фари на стенді ні як, як що точка світла лед-лампи просто не потрапляє у фокус фари запроектований від початку конструкторами.
Воно завжди світитиме казнакуди. Тобі якості світла це не додасть, скоріш навіть гірше стане по дальності, за те засліплюватиме усіх зустрічних. Іноді навіть пілотів низколітаючих літаків.
07 березня 20:18
Djearthquake_
Danylo_Galytckyi, ніфіга. Поки не спробую, не заспокоюсь. Да і тема пахне контентом😏
Djearthquake_, тема пахне... я б сказав чим, та тут не можна матюкатися.
Кожен хто стане у галогенові фари лед-лампи і їздить з ними по дорогах - йо...ний пі...ас. Факт.
1
08 березня 11:45
Djearthquake_
Danylo_Galytckyi, кхм.... https://www.youtube.com/watch?v=xiXyZjutUBc&list=PLu9PlHOxslqNI5U4yxep9n-TX3YzALXoG&index=23
Djearthquake_, знаєш скільки таких продаванів-брехунів, що у нас, що у Китаї, які заявляють тобі що вони вже "профіксили" закони фізики, і вже "нічого нікого не сліпить".
А лохи ведуться. Або ж їм тупо Какаяразніца (тм).
А потім такі щасливі виїздять на дороги, бо їм продавани сказали що усе ок, регулювання не потрібне.
Як оцій популярній місцевій блоХерці на червоному форді (див.фото).
08 березня 22:10
Djearthquake_
Danylo_Galytckyi, кхм.... https://www.youtube.com/watch?v=xiXyZjutUBc&list=PLu9PlHOxslqNI5U4yxep9n-TX3YzALXoG&index=23
Djearthquake_, або ось, це вже особисто фоткав. Людина на дивилася таких самих брехливих рекламних відосів у ютюбі, де продавці заявляли що лампи дуже класні і нікого не сліплять, і купила саме такі лампи.
А потім 40 хв намагався відрегулювати собі фари, бідкався, і у розпачі показував мені ролик з ютюба - "ну ось, я ж такі самі купив..."
08 березня 22:16
Так. LED лампи у галогенні фари, це 99% гарантія того, що тебе записуватимуть у нехороші ЛГБТ усі зустрічні авто на нічних трасах.

Я ЗА легалізацію носіння короткоствольної зброї.
Тоді з'явиться можливість ї..ашити лед-пі...асів, які роблять практично неможливим пересування теренами України вночі !!!
07 березня 20:13
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Може хто ще не читав ПДР:
Згідно пункту 31.4.3 ПДР забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством, якщо зовнішні світлові прилади:

a)кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;

б)порушено регулювання фар;

в)не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;

г)на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;

ґ)на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.

Далі вирішуйте самі, порушувати закон чи ні🙂
2
07 березня 08:22
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Djearthquake_
veti-k, так блєт! Усі знімаємо ксенон, і вертаємо взад галогенки
Djearthquake_, аби ж так було, то Світ був би ідеальним. Але ж завжди найдуться хитрожопи, котрі ті закони обійдуть😁
1
07 березня 10:29
Djearthquake_
veti-k, так блєт! Усі знімаємо ксенон, і вертаємо взад галогенки
Djearthquake_, ну звучить що так) тому нижче я писав що я би скоріш за все не пройшов би таке ТО офіційно, бо по заводу ксенон, стоїть бі-лед, і мабудь, не важливо що лінзи теж під білед. Хоча тут є одна лазівка. Вказано, що якщо джерело світла ксенон або лед авто має бути укомплектоване омивачем фар а також автоматичним коректором (тут привіт авто з Америки, на яких зазвичай з заводу лед фари та всього цього нема)). І формально заміна ксенона на лед не протирічить цим нормам. От с галогеном складніше...
07 березня 10:34
Я їжджу на Volvo 244
Uns8ted
Djearthquake_, ну звучить що так) тому нижче я писав що я би скоріш за все не пройшов би таке ТО офіційно, бо по заводу ксенон, стоїть бі-лед, і мабудь, не важливо що лінзи теж під білед. Хоча тут є одна лазівка. Вказано, що якщо джерело світла ксенон або лед авто має бути укомплектоване омивачем фар а також автоматичним коректором (тут привіт авто з Америки, на яких зазвичай з заводу лед фари та всього цього нема)). І формально заміна ксенона на лед не протирічить цим нормам. От с галогеном складніше...
Uns8ted, Тю. По факту замість галогену вставити не проблема. Не знаю як за інші цоколя, але на H4 просто ставиш і все. На ТО комусь не сподобались твої Леди? Прям при них, зняв їх і поставив галогенки. ГОЛОВНЕ ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ ЇХ!!!! З ЧІТКОЮ СТМ, (птічкою), ТА БЕЗ УСІЛЯКИХ ЗАСВІТІВ. Я отакі думаю замовляти: https://www.youtube.com/watch?v=xiXyZjutUBc
07 березня 11:15
Я їжджу на Volvo 244
Uns8ted
Djearthquake_, ну це так, є певні плюси
Uns8ted, мінус у температурі кольору. 6к кельвінів, це білий колір, який (як розповідають) буде фігово світити при вологій погоді (туман, дощ). Але як часто дощі йдуть, і тумани стають... Рідко! Тому особисто мені, такий варіант - норм
1
07 березня 12:32
О такі
07 березня 00:04
Не підтримую леди в галогенових рифлених фарах. Поставте лампочки osram або bosch 150% або 200% , якість світла зміниться в кращу сторону і буде по феншую) Я собі ставив такі
2
07 березня 00:02
Ну те що ніхто не "моргав" не показник. Я теж не маю такої звички моргати тим у кого світло небо підсвічує. З мого досвіду рефлектор призначений тільки для галогену. Навіть по фото видно наскільки в а**ї будуть зустрічні авто. Навіть більше скажу, лінзи призначені для галогену не будуть нормально світити з лед чи ксеноном. Якщо хочеться хороше світло, а значить не галоген то я би ставив лінзи
06 березня 19:56
Uns8ted
Ну те що ніхто не "моргав" не показник. Я теж не маю такої звички моргати тим у кого світло небо підсвічує. З мого досвіду рефлектор призначений тільки для галогену. Навіть по фото видно наскільки в а**ї будуть зустрічні авто. Навіть більше скажу, лінзи призначені для галогену не будуть нормально світити з лед чи ксеноном. Якщо хочеться хороше світло, а значить не галоген то я би ставив лінзи
Uns8ted, а моя думка що абсолютно більшість водіїв моргає дальнім якщо їм в очі сліпить.. нащо це терпіти коли можна ввічливо попросити вимкнути дальнє, тим паче нічого поганого в цьому не бачу, просто може бути людський фактор, що просто забулась людина и не вимкнула своєчасно дальній. Тому особисто моя думка що якщо не моргают то знач це є показником хоч якось. Бува і я не блимаю дальнім через настрій не дуже. Але дуже рідко.
-
Уявляю радість власника. В мене була а6 с5 з двигуном 4.2 и там фари не такі як на кузові із в6 моторами або однорядними. І там була велика необхідність щось робити із світлом, а віддавати 500 долларів за б.у. фари не дуже хотілось тим паче все одно пришлось би їх перебирати на реставрацію. Тому я розумію вашу радість:)
1
06 березня 21:04
orlianskiy_
Uns8ted, а моя думка що абсолютно більшість водіїв моргає дальнім якщо їм в очі сліпить.. нащо це терпіти коли можна ввічливо попросити вимкнути дальнє, тим паче нічого поганого в цьому не бачу, просто може бути людський фактор, що просто забулась людина и не вимкнула своєчасно дальній. Тому особисто моя думка що якщо не моргают то знач це є показником хоч якось. Бува і я не блимаю дальнім через настрій не дуже. Але дуже рідко. -Уявляю радість власника. В мене була а6 с5 з двигуном 4.2 и там фари не такі як на кузові із в6 моторами або однорядними. І там була велика необхідність щось робити із світлом, а віддавати 500 долларів за б.у. фари не дуже хотілось тим паче все одно пришлось би їх перебирати на реставрацію. Тому я розумію вашу радість:)
orlianskiy_, основна причина чому я не моргаю, бо видно що у людини колгоспне ближнє світло, і вони чомусь ображаються і моргають, навіть не моргають, а врубають дальній у відповідь. Не та у нас культура на дорогах, на жаль(
2
06 березня 21:06
Я їжджу на Volvo 244
Uns8ted
Ну те що ніхто не "моргав" не показник. Я теж не маю такої звички моргати тим у кого світло небо підсвічує. З мого досвіду рефлектор призначений тільки для галогену. Навіть по фото видно наскільки в а**ї будуть зустрічні авто. Навіть більше скажу, лінзи призначені для галогену не будуть нормально світити з лед чи ксеноном. Якщо хочеться хороше світло, а значить не галоген то я би ставив лінзи
Uns8ted, Все це ок. Згоден що фари не предназначені для LED. Але чому-сь вони існують на ринку, і багато. Може просто треба віднестись до питання встановлення таких ламп з розумінням? Наприклад, автобаза для рефлекторної оптики (така як в мене) рекомендує ставити лед лампи, не більше 25W. Крч. Це така тема обширна, в якої треба послухати людей, які з цим мали справу) Спеціалістів я маю на увазі, які їх тестують, або хто налаштовує фари. Я планую завтра поїхати до таких. Можливо вони порекомендують якісь вже перевірені леди для такого типу оптики. І оновлю цей запис.
06 березня 23:25
Djearthquake_
Uns8ted, Все це ок. Згоден що фари не предназначені для LED. Але чому-сь вони існують на ринку, і багато. Може просто треба віднестись до питання встановлення таких ламп з розумінням? Наприклад, автобаза для рефлекторної оптики (така як в мене) рекомендує ставити лед лампи, не більше 25W. Крч. Це така тема обширна, в якої треба послухати людей, які з цим мали справу) Спеціалістів я маю на увазі, які їх тестують, або хто налаштовує фари. Я планую завтра поїхати до таких. Можливо вони порекомендують якісь вже перевірені леди для такого типу оптики. І оновлю цей запис.
Djearthquake_, ну існують, так. Бо це непогана ніша, не всі готові фари розбирати. Що я знаю - є більш менш адекватні леди, типу під рефлектор, вони ще регулюються обертанням щоб отримати ту саму галочку (типу стг), а є відвертий шлак, який просто лупить у всі сторони.
Про 25 ват - це слушно, бо знов таки, рефлектор відіб'є все світло, і навіть якщо буде чітка галка все одно воно буде розсіювати у всі сторони) коротше не така проста тема.
Ще чув про леди для рефлекторів з міні лінзою, вони не використовують рефлектор взагалі.
На щастя у нас ще нема законів як у країні 404, де за подібні модифікації права відбирають, навіть я зі своїми лед лінзами не пройшов би, бо це позаштатне переобладнання
06 березня 23:41
Я їжджу на Volvo 244
Uns8ted
Djearthquake_, ну існують, так. Бо це непогана ніша, не всі готові фари розбирати. Що я знаю - є більш менш адекватні леди, типу під рефлектор, вони ще регулюються обертанням щоб отримати ту саму галочку (типу стг), а є відвертий шлак, який просто лупить у всі сторони. Про 25 ват - це слушно, бо знов таки, рефлектор відіб'є все світло, і навіть якщо буде чітка галка все одно воно буде розсіювати у всі сторони) коротше не така проста тема. Ще чув про леди для рефлекторів з міні лінзою, вони не використовують рефлектор взагалі.На щастя у нас ще нема законів як у країні 404, де за подібні модифікації права відбирають, навіть я зі своїми лед лінзами не пройшов би, бо це позаштатне переобладнання
Uns8ted, а як це, при чіткої галки, і все одно буде світити як попало? Ось тут хлопці вимірювали леди і галоген, та порівнювали їх на рефлекторній фарі. Беззаперечно, шлаку дуже багато. Але будьте добрі, заплатити гроші за яскравість світла, та довговічність ламп. То що в мене зараз стоїть, скоріж за все, піде під заміну.
1
07 березня 00:37
Djearthquake_
Uns8ted, а як це, при чіткої галки, і все одно буде світити як попало? Ось тут хлопці вимірювали леди і галоген, та порівнювали їх на рефлекторній фарі. Беззаперечно, шлаку дуже багато. Але будьте добрі, заплатити гроші за яскравість світла, та довговічність ламп. То що в мене зараз стоїть, скоріж за все, піде під заміну.
Djearthquake_, ну от наприклад у лінзи є шторка, яка фізично не дає світити куди не треба, там дуже чітка СТГ. Рефлектор же обмежень таких не має, він відіб'є все що на нього потрапить, якщо ставити щось дуже потужне то буде просто велика яскрава пляма
2
07 березня 01:04
0629 man
Uns8ted, На 10 метров наверное маловато будет...
0629 man, наче на 10 метрах налаштовують світло часто, думаю достатньо. Світловий пучок же має вниз спадати, якщо все добре то і на 10, і на 5 немає сліпити
07 березня 10:31