Volkswagen Golf Mk7 (turbo DIESEL⛽️ )

Результат LED-ламп 🔥 Світло є чи нема?

Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
Київ, Україна

Нажаль, не було можливості сфотографувати в той самий вечір, щоб порівняння було в однакових умовах, але це максимально приблизний варіант 🙌🏻


Світло стало яскравішим, їздити стало набагато комфортніше, в головне — нікого не сліпить, нікому не заважає 🙌🏻


Рекомендую!


Всім поваги на дорозі, та рівних доріг 🙏🏻

Зліва до, справа після



Зліва до, з права після




Ціна питання 4300 UAH,
Опубліковано: 25 січня 23:51
27 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Так, феномен 7 гольфа- машина з купою інноваційних плюшок,і примітивним галогеном.
Теж борюсь. Дальнє світло,ще до повномасштабки,поставив ЛЕД. Небо і земля. Але ближнє,і далі нікудишній галоген. Що прикро- і доргу видно паршивенько,і зустрічні блимають- типу сліплю. Був на СТО,через прилад регулювали фари,вони були норм,навіть занижені. Я на настільки багатий,щоб купити ксенонні чи передові лед фари.
Замовив на пром юа лед и спеціалні.Придуть- побачимо...
Галімі аліекспресні Н7 для проби ставив- гімно відверте,зняв ще при пробі.
01 березня 11:39
Дідо
Так, феномен 7 гольфа- машина з купою інноваційних плюшок,і примітивним галогеном. Теж борюсь. Дальнє світло,ще до повномасштабки,поставив ЛЕД. Небо і земля. Але ближнє,і далі нікудишній галоген. Що прикро- і доргу видно паршивенько,і зустрічні блимають- типу сліплю. Був на СТО,через прилад регулювали фари,вони були норм,навіть занижені. Я на настільки багатий,щоб купити ксенонні чи передові лед фари.Замовив на пром юа лед и спеціалні.Придуть- побачимо...Галімі аліекспресні Н7 для проби ставив- гімно відверте,зняв ще при пробі.
Дідо, Я спочатку теж дивився варіант з галогеном, аби пробіг менший, але зрозумів що не хочу)

Відкинув усі варіанти, і дивився тільки з гарною комплектацією, та максимальними фарами)
Довше, складніше знайти, і дорожче, але зараз неймовірне задоволення їздити в будь-який час доби)
01 березня 12:45
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Бачу що ворота світяться повністю - значить не має чіткої СТГ. Значить усі зістрічні водії будуть згадувати твою маму. Викинь то нах.!! Нервнують срані зварщики. Понакладають гімна китайського в фари...
1
26 січня 20:26
Я їжджу на Volkswagen Passat B7
romansem777
Бачу що ворота світяться повністю - значить не має чіткої СТГ. Значить усі зістрічні водії будуть згадувати твою маму. Викинь то нах.!! Нервнують срані зварщики. Понакладають гімна китайського в фари...
romansem777, а ви не думаєте що треба лише відрегулювати фари і все буде по заводу? В мене наприклад теж заводський ксенон! Я відполірував фари та встановив LED. І результат нікого не сліпе і гарне СТГ)
1
26 січня 22:30
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
1CHI
romansem777, а ви не думаєте що треба лише відрегулювати фари і все буде по заводу? В мене наприклад теж заводський ксенон! Я відполірував фари та встановив LED. І результат нікого не сліпе і гарне СТГ)
1CHI, не буде як по-заводу! Тому що фара розроблялася під відповідну лампу. А кит лампи ідуть універсальні. І китайці як хочуть так і розміщують діоди. Може вам повезло і вам попалися лампи які плюс-мінус підходять під вашу фару. А тут чітко видно жорсткі засвіти вище СТГ. Я не не вірю що він не сліпить людей... Посто таких любителів кит ламп в головну оптику, багато на дорогах. І коли це гі...но тобі лупить в очі, в тебе самого світло теж не дуже, а якщо щей мокрий асвальт. І тут ти ловиш. офігенну яму - тут тільки одно бажання вбити нафік і закопати с-ку....
2
26 січня 22:58
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
1CHI
romansem777, а ви не думаєте що треба лише відрегулювати фари і все буде по заводу? В мене наприклад теж заводський ксенон! Я відполірував фари та встановив LED. І результат нікого не сліпе і гарне СТГ)
1CHI, не спорю... Можна поставити діодні лампи наприклад, габарити птф і т.д. Але не в головне світло. Чомусь в Європі і в інших цивілізованих країнах - це заборонено. Ні лампи, ні фари не мають відрізнятися від заводських. Я коли жив в Чехії, мене ніодна машина не засліпила. Тут кожна 2га. Люди думають що вони роблять собі добре, а на інших людей їм пох... Цим сами створить аварійні ситуації на дорогах...
1
26 січня 23:11
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Hulinskyi
romansem777, в кожній 2 машині зараз встановлені лед, або ксенон в лефлекторну оптику, їм горіти в пеклі за це) В ксеноновій же лінзі є шторка, яка відсікає засвітлення зверху і робить чітку СТГ тому вони і не засліплюють зустручку, звісно якщо відрегульована..
Hulinskyi, ну не знаю... Бачив машини і на яких стоять діоди і в лінзованій оптиці навіть в біксенонових фарах. Усе рівно воно не відсікає як треба. Напрямленого пучка світла не має, воно просто розсіюється. Скоріше за все це залежить від того як розташовані діоди на лампі... В мене теж світло дуже сіло. Але я знаю, що якщо робити світло то тільки з заміною лінз на бі-лед. А всякі діодні лампи - це гроші на вітер. 8500 грн береш норм комплект лінз AMS. Робота плюс - мінус 3000. Але поставив раз і забув на роки.
1
27 січня 10:42
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Lev@
romansem777, лед в птф то жах взагалі
Lev@, є таке. В мене у самого леди у птф(є у бж), але вони мають 3 режима роботи. Переважно я якщо їх вмикаю по місті, то у максимально теплу температуру(жовтий колір), або змішаний (температура така як на галогені). А якщо вкл суто холодний режим, тоді усе блимають, тому ним користуюся тільки коли їду по селах, де не має інтенсивного руху.
27 січня 17:10
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Lev@
romansem777, я собі piaa галоген жовті поставив, вогонь взагалі. По місту птф буває сліпить більше ніж головні фари...
Lev@, все залежить с-ки вони мають кельвенів.. Усе рівно людське око, легше переносить теплі світлові хвилі, чим холодні... Але і жовтий може бути ядовитий, який дуже не приємний, особливо бачив колись клали такі на жигу, але там і фара були в діаметрі 20см мін. Жовтий класно пробиває туман..
27 січня 21:02
romansem777
Бачу що ворота світяться повністю - значить не має чіткої СТГ. Значить усі зістрічні водії будуть згадувати твою маму. Викинь то нах.!! Нервнують срані зварщики. Понакладають гімна китайського в фари...
romansem777, ви мабуть далекі від зварки, та не розумієте що таке коли сліпить.

Перевірено на зустрічній машині на стоянці, та на ходу. Нічого не засліплює.

До воріт відстань метр, тому вони підсвічуються суттєво краще ніж на старших лампах якім було 10 років.

Жодного моргання на трасі також не було, тому будьте менш агресивні)
28 січня 00:39
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
Витримка різна, на ледах прям всі ворота гаража засвічені, тому різниця на фото зовсім мінімальна, а в реалі вам видніше
1
26 січня 08:23
Lev@
Витримка різна, на ледах прям всі ворота гаража засвічені, тому різниця на фото зовсім мінімальна, а в реалі вам видніше
Lev@, повністю з вами погоджуюсь, зараз величезна яскравість, і тому стало дуже комфортно їздити)
26 січня 10:08
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
podzhhh_7777
Lev@, повністю з вами погоджуюсь, зараз величезна яскравість, і тому стало дуже комфортно їздити)
podzhhh_7777, зрозумів, по фото праву треба підняти трохи здається
26 січня 10:25
Lev@
podzhhh_7777, зрозумів, по фото праву треба підняти трохи здається
Lev@, вони автоматично, самі регулюються, коли машину заводжу)
26 січня 10:27
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7
podzhhh_7777
Lev@, вони автоматично, самі регулюються, коли машину заводжу)
podzhhh_7777, я знаю, в мене так само, але по фото видно що права нижче лівої світить, там треба програмно відпустити мотор і регулювати, потім назад, краще у дилера це робити
26 січня 10:29
Як на мене особисто, прямо великої різниці по фото я не бачу. Як на мене, найкраще світло можливо отримати тільки заміною старої лінзи на білед модуль. Ось тоді дійсно відчувається хороше світло. Це теж хороший варіант, але він не дає достатньо світла теж.
Просто відтягуєте заміну, теж через це проходив(з галогена на ксенон, з ксенона на лед лампи, і тільки зараз встановлюю білед модулі)
3
26 січня 03:12
Octavian
Як на мене особисто, прямо великої різниці по фото я не бачу. Як на мене, найкраще світло можливо отримати тільки заміною старої лінзи на білед модуль. Ось тоді дійсно відчувається хороше світло. Це теж хороший варіант, але він не дає достатньо світла теж.Просто відтягуєте заміну, теж через це проходив(з галогена на ксенон, з ксенона на лед лампи, і тільки зараз встановлюю білед модулі)
Octavian, та ні, не планую встановлювати китайські бі лед модулі, адже світла додалось дуже суттєво (чого не скажу, по фото), мене не влаштовувала яскравість світла, її було не достатньо, тепер все ідеально)

Для себе питання зі світлом, на цій машині закрив)

Влаштовує на 200%)
В попередніх дописах є відео, на трасі)
1
26 січня 10:11