Дорого, я сЯм. Або скупий платить двічі

Опубліковано: 04 листопада 2025р. 22:46
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Ужгород, Україна

Навігація по моєму блогу тут: https://driver.top/user/8465/

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Чи буває таке, коли вас бомбить, розпирає і хочеться кричати?



З просторів ОЛХ. Купують мікросхему Pioneer PA2030A. Довго уточняють чи оригінальна, пробують торгуватися. Кажу, як досвіду немає, давайте я перепаяю і зроблю як треба. Відповідь - дорого. Ну ок, відправляю, в надії, що людина розуміє, що робити.


Дзвінок - типу запаяв і немає звуку. Все ще сподіваюсь, що людина потрапила в ті пару відсотків мультимедіа де резистор треба. Прошу перевірити напругу на 22 нозі і зробити її дільником близько 2.7В або і трошки більше. Напруга є, звуку немає. Кажу, ну що ж, дорога їй в Ужгород.


Приїзджає. Ну то як людина конденсатор припаяла я фоткати не став, два дроти, впринципі, як не косяч лишаються двома дротами і якщо вони не в кучі, то працюватиме, але це не точно. Відкриваю, і кажу дружині, я б уху їв...



або крупним планом:







Ну так, чомусь не працює, може підсилювач бракований? Беремо мультиметр і міряємо. Один канал вихода висить прибитим до землі, навіть зважаючи на те, що китайці в магнітолах вимкнули всі шляхи самодіагностики мосфетів, він все рівно знайшов в собі сили піти в захист і не згоріти. Вже доборе. Далі 2 канали на вході були в обриві, ну а що, п'ятаків половини немає.


Мосфет плаває в купі каніфолеподібного флюсу з іншої сторони. Так бомбило, ща аж не фоткав. Прибрав неякісний припій, пройшовся паяльником зі своїм якісним, з цієї сторони і стало краще, але так як я роблю завжди - не буде. Прибрав коротке замикання.

Пройшовся з іншої сторони, щоби запаяти ті два входи (без фото). Відмив флюс і свій і чужий.


Тут можна бачити на 2х п'ятаках конденсатора, що припій теж якийсь в порах і темний.


Замінив тугу термопасту (схожу на КПТ-8 котра пару років лежала на сонці і майже перетворилася на камінь), на свою, нормальну

Зібрав, потестував, що немає інших дефектів. Не розумію тяги до екранів з енкодерами. Тут він 8 дюймів 1024х600 і дуже посердній, хоча пристрій то і не поганий. Це не що інше як FYT UIS8581A



Перевірив звук



І взяв за роботу рівно в 2 рази більше, ніж було би, коли я то зробив одразу і з гарантією. Ну якби хімії пішло в 2 рази більше, часу в 2 рази більше, то чому ціна має відставати?


Тепер ще раз. Вартість роботи складається з:

  • якісної запчастини
  • якісного флюсу 
  • якісної змивки
  • якісної термопасти
  • застосування паяльників з регулюванням температури і в правильному температурному режимі
  • мікроскопу
  • мультиметра
  • моїх знань і умінь
  • затраченого часу
  • гарантії

Тому вибачайте, ціна тільки в гору може йти, оскільки все постійно дорожчає.


А чи доводиться вам переробляти після некваліфікованих сервісів? Як ви до цього ставитесь? Я вважаю, що відмовлятися від роботи не варто, але ціна має враховувати те, що з чистого папірця ви би зробили швидше і якісніше, потративши менше розхідних матеріалів.

22 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Після першого фото можу сказати:" Бля, ну це ж піздєц, шановні...."
Далі, просто без слів.
І про те, що потрібно вчити гривнею - цілком згоден, хоча у більшості випадків це безнадійна справа.
1
23 січня 21:03
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
el.Shurup
Після першого фото можу сказати:" Бля, ну це ж піздєц, шановні...."Далі, просто без слів.І про те, що потрібно вчити гривнею - цілком згоден, хоча у більшості випадків це безнадійна справа.
el.Shurup, тут не скільки про навчання, як про факт, що для того щоби зремонтувати треба прикласти вдвічі (якщо не втричі) більше зусиль. Будь-який сервіс перерахує то в нормо-години. З іншої сторони, якщо мета навчитися міняти самому, то головне досвід, навіть якщо він здобувається дорого.
24 січня 02:40
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
yuzo
el.Shurup, тут не скільки про навчання, як про факт, що для того щоби зремонтувати треба прикласти вдвічі (якщо не втричі) більше зусиль. Будь-який сервіс перерахує то в нормо-години. З іншої сторони, якщо мета навчитися міняти самому, то головне досвід, навіть якщо він здобувається дорого.
yuzo, "...З іншої сторони, якщо мета навчитися міняти самому, то головне досвід, навіть якщо він здобувається дорого..."(с)

Тут я з тобою цілком згоден. Але у цьому випадку потрібно йти до кінця і заодно вчитися виправляти косяки, а не одразу здаватись та віддавати іншим на виправлення своїх косяків.

"...И опыт, сын ошибок трудных.."(с)
Але певно зараз цих слів ніхто знає і не хоче знати. Краще спалити літературу і пам'ятники позносити....
1
24 січня 08:09
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Подвійний тариф - справедлива ціна. Я б теж таку називав, якщо відмовляється, то ще краще😁
1
06 листопада 2025р. 21:31
Все по ділу)
1
06 листопада 2025р. 09:54
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
VasyaUA
Все по ділу)
VasyaUA, я старався написати так, щоб нікого не образити і донести думку
1
06 листопада 2025р. 09:58
Довно такого треша не бачив😳
2
05 листопада 2025р. 11:02
Все вірно. Переробляти це завжди значно складніше ніж зробити.
А люди...люди є люди, вони такі. Це не змінити. Це треба прийняти, розуміти, враховувати і користуватись :)
1
05 листопада 2025р. 10:19
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Если человек немного дружит с паяльником, понимает что такое флюс, припой, термопаста и нормальный паяльник с правильным жалом , то никаких проблем перепаять данную микруху не возникнет. А когда берутся за дело с полным отсутствием практики, кривым паяльником, без флюса ....то и получаем результат как на фото.
1
05 листопада 2025р. 10:14
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Duchovny
Если человек немного дружит с паяльником, понимает что такое флюс, припой, термопаста и нормальный паяльник с правильным жалом , то никаких проблем перепаять данную микруху не возникнет. А когда берутся за дело с полным отсутствием практики, кривым паяльником, без флюса ....то и получаем результат как на фото.
Duchovny, саме так, я свою першу мікросхему паяв надивившись відео в інтернетах + вже мав певні інструменти, потім в Nikom закуплявся флюсами, змивками і припоєм. Дешевше було би віддати комусь, але мета була не тільки замінити а і навчитися. Пізніше це вилилось в додатковий заробіток.
1
05 листопада 2025р. 10:16
Я їжджу на Chevrolet Captiva
yuzo
Duchovny, саме так, я свою першу мікросхему паяв надивившись відео в інтернетах + вже мав певні інструменти, потім в Nikom закуплявся флюсами, змивками і припоєм. Дешевше було би віддати комусь, але мета була не тільки замінити а і навчитися. Пізніше це вилилось в додатковий заробіток.
yuzo, я тєж раніше займався трохі ремонтом БЖ , ноутбуків. Але зараз настільки низька якість китайської техніки і комплектуючих , забив на цю діяльність.Nicom рулить, тєж в ньому тарюсь.
1
05 листопада 2025р. 10:28
Я їжджу на Dodge Journey
Абсолютно підтримую.
Данна робота з класу модернізації перейшла в більш дорожчий сигмент-ремонт.
А ремонт потребує вже кращої кваліфікації та передбачає інший інструментарій.
Інколи клієнти цінують тільки свій час,а час майстра вони вважають безкоштовним.
Хоча і майстри часто за відверто гівняну роботу можуть заломати прайс)
Бажаю успіху😉
1
05 листопада 2025р. 09:41
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Усі гоняться де дешевше. Це, на мою думку катить лише якщо якісь харчі в магазинах купувати. В авто, а тим паче по електроніці, таке не пройде. Авто вірно зробив, якщо клієнт виебується, не розуміючись в питання, то й плати х2 рази. Буде наука.
1
05 листопада 2025р. 08:55
Я їжджу на Volkswagen Passat B5
Мда, що могло піти не так )))
1
05 листопада 2025р. 01:09
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G), MG ZS
Часто приїздять або самі, або на евакуаторі везуть.
Всі поцарювали грошей заробили а соплі привезли підтерти.
Я якщо після когось, то також в 2 рази більше беру, або взагалі не берусь.
Був випадок, просять зробити адаптацію, але там є ряд умов, власник їх не виконав, в без них шанси на провал 99,9%, я відмовив.
Він сказав що знайде кращих фахівців, і поїхав.
І таки попав у ті 99,9% тільки розмовляв вже іншим тоном, але з принципу я відмовився.
Кажу " я попереджав що недотримання правил, веде до провалу" ?
Тепер це Ваші проблеми і головний біль.
Інколи навіть після піврічного простою на офіційному сервісі везуть в гаражі.
Колись було цікаве авто Alfa Romeo на роботизованій КПП , її возили по 4 офіційних сервісах, а вона все не хотіла їхати. З гаража поїхала і досі катається.
5
04 листопада 2025р. 23:12
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Evgen_PSA
Часто приїздять або самі, або на евакуаторі везуть. Всі поцарювали грошей заробили а соплі привезли підтерти. Я якщо після когось, то також в 2 рази більше беру, або взагалі не берусь.Був випадок, просять зробити адаптацію, але там є ряд умов, власник їх не виконав, в без них шанси на провал 99,9%, я відмовив. Він сказав що знайде кращих фахівців, і поїхав.І таки попав у ті 99,9% тільки розмовляв вже іншим тоном, але з принципу я відмовився.Кажу " я попереджав що недотримання правил, веде до провалу" ? Тепер це Ваші проблеми і головний біль.Інколи навіть після піврічного простою на офіційному сервісі везуть в гаражі.Колись було цікаве авто Alfa Romeo на роботизованій КПП , її возили по 4 офіційних сервісах, а вона все не хотіла їхати. З гаража поїхала і досі катається.
Evgen_PSA, дякую за те, що ділишся. Я намагаюсь допомогти, але попереджаю що це може коштувати дорожче. І пояснюю чому. Часто пояснити важко, тоді так, доводиться відмовлятися.
04 листопада 2025р. 23:19
саме тому більшість майстрів у будь-якій сфері цінують свій час і нерви і тому не беруться переробляти після "мені зроблять дешевше". Або прайс помноженій в декілька разів.
2
04 листопада 2025р. 23:11
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G), MG ZS
sly401
саме тому більшість майстрів у будь-якій сфері цінують свій час і нерви і тому не беруться переробляти після "мені зроблять дешевше". Або прайс помноженій в декілька разів.
sly401, бачили ми це " дешевше" яка рибка така і юшка. Колись у тобі відомому чаті обсирали сто після яких текло масло з коробки. А на запитання про список запчастин і чиї вони були, власник гордо відповів що самостійно все підібрав, правда не знав що сальники півосей треба міняти, а вони взяли і потекли, бо майстрам було пофіг на них. Зате було дешево по роботі.
1
04 листопада 2025р. 23:18
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Evgen_PSA
sly401, бачили ми це " дешевше" яка рибка така і юшка. Колись у тобі відомому чаті обсирали сто після яких текло масло з коробки. А на запитання про список запчастин і чиї вони були, власник гордо відповів що самостійно все підібрав, правда не знав що сальники півосей треба міняти, а вони взяли і потекли, бо майстрам було пофіг на них. Зате було дешево по роботі.
Evgen_PSA, з запчастинами все складніше. Часто можна потрапити на підробку, брак, щось неякісне або не зовсім сумісне. Історія з СТО насправді має кілька граней і тут неправі всі потроху: майстрам не має бути пофіг, вони мають повідомити про можливі наслідки, а власник перед тим, як звинуватити в рукожопості мав би детально розібратися в причині провалу.
2
04 листопада 2025р. 23:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Evgen_PSA
sly401, бачили ми це " дешевше" яка рибка така і юшка. Колись у тобі відомому чаті обсирали сто після яких текло масло з коробки. А на запитання про список запчастин і чиї вони були, власник гордо відповів що самостійно все підібрав, правда не знав що сальники півосей треба міняти, а вони взяли і потекли, бо майстрам було пофіг на них. Зате було дешево по роботі.
Evgen_PSA, ну так правильно, що обісрали. Виходить, що майстер замінив компонент1, повністю проігнорувавши компонент2, який із ним пов'язаний. Круто, що сказати)
Власник авто не зобов'язаний розбиратися у всіх нюансах - наче СТО для цього й існують.
05 листопада 2025р. 18:09
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G), MG ZS
oleh_o
Evgen_PSA, ну так правильно, що обісрали. Виходить, що майстер замінив компонент1, повністю проігнорувавши компонент2, який із ним пов'язаний. Круто, що сказати)Власник авто не зобов'язаний розбиратися у всіх нюансах - наче СТО для цього й існують.
oleh_o, тут не в майстрі діло. На сто якщо вони підбирають то практично завжди все чітко.
А власнику продаваних могли просто дати комплект зчеплення. Що привіз те і поставили.
В кожного свій підхід до роботи.
Я наперед складаю список всього що треба і даю власнику якщо він замовляє запчастини.
05 листопада 2025р. 22:10