«»

...

Акум AGM чи EFB?

Опубліковано: 06 травня 20:30
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Два роки тому акум AGM, який приїхав з авто вмер.. Столо питання який обрати на заміну? Звісно що треба обирати акум який розроблений для підтримки авто з функції Старт/стоп .. Таких акумів є декілька, зроблені по технології AGM, або по технології EFB, перші не дешеві і для мого коня коштують в діапазоні 9000 гривень.. Тому вирішив обрати другий зроблений по технології EFB Українського виробництва.. На момент придбання 2 роки тому ціннийк був 2700.. Вирішив написати цей допис, так як єкономічно Український акум себе вже виправдав!!! Математичний приклад.. AGM працює в середньому 5-7 років з ціною 9000, EFB який я встановив повинен пропрацювати десь 5 років, але вже 2 він пропрацював. 6 років АГМ ділимо на 2 роки які пропрацював ЕФБ і отримуємо третю частину. Ділимо ціну АГМ на 3 у нас виходить 3000 гривень.. Тому по ціні одного АГМ можна взяти 3.5 ЕФБ акумулятора і міняти їх хоч кожні два роки.. Так от з точки зору затрат ЕФБ себе вже виправдав.. АЛЕ ЕFB і досі себе нормально почуває! Старт/стоп працює, а це вже говорить що акум практично не втратив ємності.. Ось мені стало цікаво і я маючи спеціальну приблуду(приборчик) для заміру стану акума вирішив поцікавитися, як же він себе почуває?.. Ось що в мене вийшло.. 



Це замір напруги на авто з ранку..



Заводимо авто і отримуємо показники під загрузкою.


Заводимо авто перевіряємо напругу зарядки..



От сам паціент. Він такий..



Запускаємо тест акума..



Тествування на автомобілі, акум підключення до бортової мережі авто.



Вибираємо тип акума.



Йде тестування.



По закінченні маємо на приборчику таку надпис.. АКБ справна.. :)


Допис вийшов якийсь рекламний.. Але це зовсім не малося на увазі. А всього те, що і Вітчизняні виробники вміють робити пристойні речі. :)

40 1

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
а який пусковий ток зараз ,через 2 роки експлуатації?
вчора о 19:46
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Приємно читати гарний відгук про вітчизняного виробника. Серед знайомих чула про нього, але так особливо увагу не звернула. Гарні показники і якщо рахувати, як ти це зробив, то він вже своє відпобив, в далі вся його робота за роки буде лише ще більшим гарним плюсом і думаю, що по цим показникам що на фото він взагалі гарно себе почуває 🔥
Візьму також до уваги такий 🤝😎
1
07 травня 23:06
Warta EFB досить хороший акумулятор за свою ціну. Він трохи не дотягує до справжніх європейських EFB, проте краще за звичайні свинцеві акумулятори. Скажімо, він десь по середині між ними. А от ціна досить приємна.

До речі, ось відео огляд та розпил Forse EFB. Саме цей робиться на заводі Westa. По факту це є той самий Westa, тільки з іншою наклейкою. У відео також є порівняння із заводським акумулятором Renault-Nissan EFB
https://www.youtube.com/watch?v=RKwTb4Mw1aA
2
07 травня 18:24
Цікаво те, що немає стандарту технологої EFB. І кожен виробник може робити різні покращення відносно стандартної акб.
Але основна причина це експлуатація та обслуговування.
Якщо у вас EFB гарно працює, то AGM теж би гарно працював.

Чи потрібно реєструвати новий тип батареї в Escape?
Цікаво, адже в vag можна змінити тип батареї, так як в AGM напруга заряду менша.
1
07 травня 16:25
Я їжджу на Ford Escape (4G)
wehr
Цікаво те, що немає стандарту технологої EFB. І кожен виробник може робити різні покращення відносно стандартної акб.Але основна причина це експлуатація та обслуговування.Якщо у вас EFB гарно працює, то AGM теж би гарно працював.Чи потрібно реєструвати новий тип батареї в Escape?Цікаво, адже в vag можна змінити тип батареї, так як в AGM напруга заряду менша.
wehr, так AGM також би нормально працював.. С заводу і стояв АГМ.. Але і EFB нормально працює. :) здається у AGM вищій струм заряда. В центральній конфігураціі можна прописати тип і емніст нового акума.. Ємність в мене не змінювалась а тип.. То і EFB іAGM можна заряджати високим струмом.. Тому в моему випадку і міняти нічого не треба.. У форда як і у ВАГ можно практично все перенастроїти.. За допомогою діагностичного шнурка.. Колись с ВАГАМИ розважався.. :)
1
07 травня 19:22
NY
wehr, так AGM також би нормально працював.. С заводу і стояв АГМ.. Але і EFB нормально працює. :) здається у AGM вищій струм заряда. В центральній конфігураціі можна прописати тип і емніст нового акума.. Ємність в мене не змінювалась а тип.. То і EFB іAGM можна заряджати високим струмом.. Тому в моему випадку і міняти нічого не треба.. У форда як і у ВАГ можно практично все перенастроїти.. За допомогою діагностичного шнурка.. Колись с ВАГАМИ розважався.. :)
NY, Але вважаю різниця в заряді є, якщо вони дають обирати тип акб.
З свого досвіду відновлення AGM батареї скажу що в AGM НЗЗ нижчий: 14.6В- 15.1В. (EFB, SFB: 14.7 - 16.4 В)
Це пов"язано з тим, що з пластинами контактують мати.
ps: тестер типу конвея, розраховує пусковий струм по внутрішньому супротиву акб. Реальну ємність можна дізнатись лише зробивши цикл заряд-розряд.
1
07 травня 20:16
NY
wehr, Найбільші токи які видавав генератор на працюючому авто у себе бачив 14.85, в BCM акум AGM прописаний.
NY, Згоден, напевно коли заряд від генератора це не актуально.
Більше стосується домашньої зарядки/обслуговування/десульфатації АКБ.
1
07 травня 21:09
Я їжджу на Ford Escape (4G)
wehr
NY, Згоден, напевно коли заряд від генератора це не актуально.Більше стосується домашньої зарядки/обслуговування/десульфатації АКБ.
wehr, Коли приїхав мій биточок зі штатів я тоді встановив акум AGM він ще після того 2 роки протримався.. :) Але вдруге після досліджень вже не було сенсу щось з ним робити.. Віддав його тим хто скупає.. Встановив новий і отримав 2 рока спокійного життя.. :)
07 травня 21:15
Я їжджу на Mercedes-Benz W123
Добре що того клятого старт-стопу в мене немає)
1
07 травня 14:01
Я їжджу на Ford Escape (4G)
MihailX21
Добре що того клятого старт-стопу в мене немає)
MihailX21, В моєму випадку Старт/Стоп відключений.. Ось якраз пишу допис як це робиться на Форд Ескейп МК4 :)
1
07 травня 20:48
Я таки агм брав як по мануалу exide, не дешево, але ж треба. У мене різниця в ціні була не велика агм або ефб
1
07 травня 12:05
NY
Lev@, В моєму випадку ЕФБ в три рази дешевше.. :)
NY, дивно чому тільки така різниця, у мене 6500 проти 7500
07 травня 16:07
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Lev@
NY, дивно чому тільки така різниця, у мене 6500 проти 7500
Lev@, на той час коли купував було так.. А Веста і зараз 3000 коштує.. :)
07 травня 19:19
Клас. Сподіваюся вітчизняний виробник таки згодом буде про якість, а не про переклеїни шильдики.
І цей допис прям додає оптимізму ;)
1
1
07 травня 10:08
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Kolob
Клас. Сподіваюся вітчизняний виробник таки згодом буде про якість, а не про переклеїни шильдики. І цей допис прям додає оптимізму ;)
Kolob, Чому я саме обрав ці акуми?.. Це вийшло якось раптово.. Коли почались перші блекаути треба було зібрати дома станцію живлення.. В магазинах особливо вибора не було, бо все розібрали.. Заїхав а АТЛ щось вибрати і мені в маназині такий як і я пркупець каже звернути увагу на ці.. Бо в нього саме з таких зібрані станціі і він приїхав докупити ще.. От я і взяв 3 штуки. Спочатку пів року вони працювали вдома.. Потім в машині помер АГМ і я один з трьох встановив в авто.. Так що акум проробив вже бильше 2х років і чисто єкономічно себе повністю виправдав.. судячи с замірів почувае і зараз себе досить непогано.. І ті що вдома доречі також нормально себе почувають.. так що в мене влучання 3 з 3ох… :)
1
1
07 травня 10:30
NY
Kolob, Чому я саме обрав ці акуми?.. Це вийшло якось раптово.. Коли почались перші блекаути треба було зібрати дома станцію живлення.. В магазинах особливо вибора не було, бо все розібрали.. Заїхав а АТЛ щось вибрати і мені в маназині такий як і я пркупець каже звернути увагу на ці.. Бо в нього саме з таких зібрані станціі і він приїхав докупити ще.. От я і взяв 3 штуки. Спочатку пів року вони працювали вдома.. Потім в машині помер АГМ і я один з трьох встановив в авто.. Так що акум проробив вже бильше 2х років і чисто єкономічно себе повністю виправдав.. судячи с замірів почувае і зараз себе досить непогано.. І ті що вдома доречі також нормально себе почувають.. так що в мене влучання 3 з 3ох… :)
NY, хотів спочатку поставити лайк "вогник", а потім подумав, що якось не дуже то до аккумів ))))
А за українського виробника прям реально душа радіє читати подібні відгуки!
2
07 травня 10:37
NY
Kolob, Чому я саме обрав ці акуми?.. Це вийшло якось раптово.. Коли почались перші блекаути треба було зібрати дома станцію живлення.. В магазинах особливо вибора не було, бо все розібрали.. Заїхав а АТЛ щось вибрати і мені в маназині такий як і я пркупець каже звернути увагу на ці.. Бо в нього саме з таких зібрані станціі і він приїхав докупити ще.. От я і взяв 3 штуки. Спочатку пів року вони працювали вдома.. Потім в машині помер АГМ і я один з трьох встановив в авто.. Так що акум проробив вже бильше 2х років і чисто єкономічно себе повністю виправдав.. судячи с замірів почувае і зараз себе досить непогано.. І ті що вдома доречі також нормально себе почувають.. так що в мене влучання 3 з 3ох… :)
NY, Брав новий сотку агм за купу грошей, під резервне живлення, тут запис https://driver.top/exp/594771/
Так ось, агм вмер не пропрацював і рік, хоча я розряджав його всього відсотків на 15 і відразу заряджав режимом зарядки для агм зі струмом всього 5А, для сотки це навіть повільно, і все одно він сдох раньше свого часу. А от такий самий тільки кислотний іста, куплений одночасно, працює досі як новий
2
07 травня 14:08
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Для EFB ще бажано в bcm зарядну криву змінити як для кислотного.
1
06 травня 23:30
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
Для EFB ще бажано в bcm зарядну криву змінити як для кислотного.
STK_71, змінено.. В мене повинен бути допис як це робиться за допомогою діагностичноії програми Forscan.
1
07 травня 10:17
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Westa в принципі непогані акб, що звичайні кислотні, що покращені EFB. У мене westa на минулому авто відходила 7 років. У батька на авто 6 років. Тому вибір непоганий. Також і а-мега себе добре показала. Звичайний акб відходив 5 років, поки його не вбили короткі поїздки і стартер з вбитими втулками.
1
06 травня 23:28
Я їжджу на Dodge Challenger
В мене немає Старт Стоп, але AGM АКБ більш витривалиші з особистого досвіду, Тому рік тому собі купляв АГМ. Думка особиста, сперечатися не збираюся
1
06 травня 22:07
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Alex_Odesa
В мене немає Старт Стоп, але AGM АКБ більш витривалиші з особистого досвіду, Тому рік тому собі купляв АГМ. Думка особиста, сперечатися не збираюся
Alex_Odesa, Кожна думка мав право на життя. Хто платить той іі обирає що купувати.. Я писав що просто акум провів 2 роки і поки почуває себе нормально.. Зважаючі на ціну то він вже себе відбив.. :)
06 травня 22:10
Мій досвід поки що топить за топлу. Серед перепробуваних варти, берена, істи і ти.ди. Ну тобто, серед дорогобогато і українськепатріотично.
Кислотна топла на "підхатньому старому друзі", вижила після декількох розрядів зовсім в нуль, уже років 4 здається. І три роки efb в мерцедесі. Без старт-стопа, звісно, бо якщо це не гібрид, то смисл цієї системи - страждати.
Топла коротше топить.
2
06 травня 21:46
не працює AGM 5-7 років. Вмирає раніше, навіть при тому, що одразу після придбання аккума старт-стоп я відключив. І це був Exide.

І хочеться вірити, що акум на фото - дійсно зроблений в Україні, а не просто "український бренд" з китаю з наліпкою.
2
06 травня 21:00
Я їжджу на Ford Escape (4G)
sly401
не працює AGM 5-7 років. Вмирає раніше, навіть при тому, що одразу після придбання аккума старт-стоп я відключив. І це був Exide.І хочеться вірити, що акум на фото - дійсно зроблений в Україні, а не просто "український бренд" з китаю з наліпкою.
sly401, Та то я для підрахунку написав 5-7.. На сьогодня акуми AGM так довго не живуть.. Про Український EFB.. Ну так заявлена, а де його роблять нажаль не знаю. Хоча айфони теж в Китаї виробляють.. :)
2
06 травня 21:41
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
sly401
не працює AGM 5-7 років. Вмирає раніше, навіть при тому, що одразу після придбання аккума старт-стоп я відключив. І це був Exide.І хочеться вірити, що акум на фото - дійсно зроблений в Україні, а не просто "український бренд" з китаю з наліпкою.
sly401, в мене акум 17 року, авто приїхало з повністю "мертвим". Тиждень на зарядці простояв імпульсній - вже майже 2 роки - політ нормальний. Взагалі без проблем. Тому я тільки за АГМ.
07 травня 00:33
~GROSS~
sly401, в мене акум 17 року, авто приїхало з повністю "мертвим". Тиждень на зарядці простояв імпульсній - вже майже 2 роки - політ нормальний. Взагалі без проблем. Тому я тільки за АГМ.
~GROSS~, не плутайте акум, яким комплектовали з заводу, та ті, що в магазинах на полицях. Придбати б.у. авто з "живим" рідним акумом, якому 9-10 років - легко. Багато разів таке бачив. Придбати новий акум і щоб від прожив більше 3-4 років - фігушки.
07 травня 07:49
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
У мене такий акум пропрацював 3.5 роки. Зважаючи на вартість претензій немаю. Але мої короткі цикли поїздок його вбили. Перед заміною вже зовсім ємності немав. Після нічної зарядки до 100% показував 12,8. Але на авто вистачало буквально на 10 хвилин щоб магнітола починала писати про низьку напругу в мережі. Замінив на AGM, те що знайшов в інтернеті, вони більш витриваліші до короткочасних циклів. Але в цей раз вже по-богатому. Взяв Exide EK720
1
1
06 травня 20:54
ivmulder
У мене такий акум пропрацював 3.5 роки. Зважаючи на вартість претензій немаю. Але мої короткі цикли поїздок його вбили. Перед заміною вже зовсім ємності немав. Після нічної зарядки до 100% показував 12,8. Але на авто вистачало буквально на 10 хвилин щоб магнітола починала писати про низьку напругу в мережі. Замінив на AGM, те що знайшов в інтернеті, вони більш витриваліші до короткочасних циклів. Але в цей раз вже по-богатому. Взяв Exide EK720
ivmulder, Можливо пластини покрились сульфатами. Потрібно ще міряти густину електроліту. Буває таке, що напруга на акумуляторі піднялася, а густина ще ні. Це означає, що батарея ще не заряджена. Потрібно заряджати далі. Аж поки густина не підніметься до 1.27. Якщо сульфатів багато, то процес може бути довгим.

Автоматичні пристрої зарядки не бачать густини, тому зазвичай акумулятор є недозаряджений.

Ось цікаве відео. Bosch здувся за 2 роки. Проте його відновили циклічним зрядом-розрядом.
https://www.youtube.com/watch?v=b9B4_SFyALU
1
07 травня 18:15
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
mcvova
ivmulder, А тут хороший приклад повноцінного зарядку акумулятора. Причому, витягли його із глибокого розрядуhttps://www.youtube.com/watch?v=_EYjJtGCBfw
mcvova, цікавий канал. Про сульфатацію я знаю, але не маю пристрою, який міг би робити цикли зарядки-розрядки малим струмом. Додатково купляти - не було бажання, бо вже є зарядка Hyundai HY-1510.
07 травня 22:18