Skoda Kodiaq (2G) (Cірий Ведмідь )

Аналіз та статистика витрати палива (Тестова поїздка №5) 130км/год (4 заміри)

Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Полтава, Україна

Слава українцям!
Мета та роздуми стосовно цього дослідження описані у тестовій поїздці №1.
Результати тестової поїздки № 2

Результати тестової поїздки № 3

Результат тестової поїздки № 4

Найпопулярніша швидкість на багатьох ділянках доріг нашої незламної країни - 130 км/год, круїз, + 20, сонечко.
Миттєва витрата на прямій тримається біля 7,6-8,3 л/100 км:



На трасі у дві смуги в кожен бік, де випередження легко можна зробити без гальмування та натискання газу, через 14 км шляху витрата була 8,3 л/100 км, середня швидкість 128 км/год, що свідчить про доволі стабільний рух без прискорень та гальмувань.



На дорозі, де у кожен бік лише по одній смузі, де випередження не можливе, потрібен обгін, відповідно він займає більше енергії, бо його треба робити швидко, то через 41 км шляху, перед заїздом у місто, де я працюю, витрата також була 8,7л/100 км, але середня швидкість трохи впала до 124 км/год, що свідчить про доволі рівномірний рух, хоча на такій швидкості важко утримувати рівномірність на дорогах по одній смузі у кожен бік.




По місту знизився до 60-70 км/год, постояв на світолофорі, пропустив пішохіда, то підсумок витрати по ділянці у 44 км склав 8,5 л/111 км, час  23хв, середня швидкість 111 км.






Дослідження на цій швидкості на Бродязі можна прочитати тут

Він розрахунково показав 8,4-9л/100 км, 23 хв, середня швидкість від108-118 км:



Через той факт, що це найпопулярніша швидкість, я ще ТРИ РАЗИ фіксував витрату палива 
був результат на 40 км у 8л/100 км:



і за поїздку у 7,8 л/100 км:



Додому шлях трохи по іншому відстань трохи більша, прискорень і гальмувань відповідно також, тому було однаково двічі - 9,2 л/100 км, при середній у 109 і 102 км/год





Отже, у підсумку Ведмідь на цій ділянці показав від 7,8-8 до 9,2 л/100 км, саме тому я розгорнуто описав про 8,5 л/100 км (десь посерединці).
За результатом 4-х поїздок середня вишла 8,7 л/100 км
Бродяга від 8,4-9,0 = 8,7 л/100 км за підсумками двох поїздок
По БК у цій битві 1:1, але з урахуванням більшої похибки БК у Nissan, справедлива, але мінімальна перевага на користь Skoda
Тож з урахуванням об'єктивного підходу у цьому раунді також 1:0 на користь Ведмедя!
Продовжую дослідження....
Героям Слава!

Реклама
Комплексне обслуговування автокондиціонерів: повертаємо ідеальний клімат в авто з першого разу
Пробіг 4950 км.
Опубліковано: 03 червня 12:24
10 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Polbat, я не хочу сперечатися, у кожного своя правда. 6,5 супер показник (якщо це не по БК), я закінчив експлуатацію E-power з реальним показником 9.8л/100км за 110 тис км пробігу, це показник звичайного бензинового двигуна, тому Ви мені нічого не зможете довести у цьому плані, бо у мене є факти, як доводять малоефективність гібрида у конкретно моєму випадку використання автомобіля. Тошнити по трасах 90-110, то не мій варіант, не кайфую я від таких поїздок, засинаю.... У гібридів є багато переваг, мені подобаються вони, у Е-роwer неперевершена плавність руху, за якою я сумую, але сталося так, що у мене зараз звичайний турбований бензин, тож я і роблю дослідження, перш за все, виключно для себе і ділюся ними із спільнотою.
P.S.
Люди дивуються коли дізнаються мою реальну витрату палива, але я завжди кажу, що це моя особиста витрата палива, в реальності при переважно міській експлуатації гібрид класний варіант і буде 7-7.5 максимум.
04 червня 18:51
Як так що гибрід не може виграти у звичайного ДВЗ?
03 червня 22:18
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Kokain
Як так що гибрід не може виграти у звичайного ДВЗ?
Kokain, отак... траса то не гібридна історія...
03 червня 22:25
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Viacheslav1983
Kokain, отак... траса то не гібридна історія...
Viacheslav1983, Ще й як гібридна. Взяти до прикладу трасу Київ - Чоп. (Їзжу посійно, раз на пару місяців) До Рівного в дві полоси стабільна швидкість 110, місцями 130. Витрата біля 8-ми літрів. Далі починається найцікавіше, рух по одній полосі з постійними обгонами. Кожне прискорення я компенсую частковим поверненням енергії в батарею. Львівська окружна - тут я використовую всі переваги руху на електромоторах, бензиновий генератор тут відпочиває. Всі тягнучки для мене то мінімальний розхід пального. Карпатські перевали на затяжних спусках повністю поповнюють батарею. В результаті мені вистачає одного повного бака, а це 55 л. щоб доїхати з Києва до Мукачева. Дизель буде економніший на 60 л проїзжав 1200 км.
1
1
04 червня 10:56
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
Polbat
Viacheslav1983, Ще й як гібридна. Взяти до прикладу трасу Київ - Чоп. (Їзжу посійно, раз на пару місяців) До Рівного в дві полоси стабільна швидкість 110, місцями 130. Витрата біля 8-ми літрів. Далі починається найцікавіше, рух по одній полосі з постійними обгонами. Кожне прискорення я компенсую частковим поверненням енергії в батарею. Львівська окружна - тут я використовую всі переваги руху на електромоторах, бензиновий генератор тут відпочиває. Всі тягнучки для мене то мінімальний розхід пального. Карпатські перевали на затяжних спусках повністю поповнюють батарею. В результаті мені вистачає одного повного бака, а це 55 л. щоб доїхати з Києва до Мукачева. Дизель буде економніший на 60 л проїзжав 1200 км.
Polbat, І згоден і ні, бо мій аналіз лише про один конкретний випадок - траса, а саме стабільна пряма на +/- рівній швидкості, де майже нема місцю рекупераціям, плавні прискорення та плавні маневри. То якщо, умовно ми виїдимо на трасу з Вами поруч, заправимось, скинимо лічільники і поїдемо не 110, а 130-150, кілометриків так 150-200 і отримаємо однакову середню швидкість, однаковий час, зробимо контрольну заправку, то E-power програє у цій битві - 100%. Але якщо ми поїдемо по серпантину, чи місту, то E-power з великою перевагою переможе.
Манера та стиль кермування грає також суттєву роль...
Осточні висновки покаже лише час і 40-50 тис пробігу, тоді можна буде зрозуміти конкретно у моєму випадку використання автомобіля, яка силова установка ефективніша в плані споживання палива.
Станом на пробіг у 5000 км показник фактичної витрати палива майже однаковий 9,3 л/100км, на трасі Шкода економніша, але в місті побачити 9,5-10 л/100 км то щастя, зазвичай 11-12л., гібрид навпаки.
04 червня 13:38
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Viacheslav1983
Polbat, І згоден і ні, бо мій аналіз лише про один конкретний випадок - траса, а саме стабільна пряма на +/- рівній швидкості, де майже нема місцю рекупераціям, плавні прискорення та плавні маневри. То якщо, умовно ми виїдимо на трасу з Вами поруч, заправимось, скинимо лічільники і поїдемо не 110, а 130-150, кілометриків так 150-200 і отримаємо однакову середню швидкість, однаковий час, зробимо контрольну заправку, то E-power програє у цій битві - 100%. Але якщо ми поїдемо по серпантину, чи місту, то E-power з великою перевагою переможе.Манера та стиль кермування грає також суттєву роль...Осточні висновки покаже лише час і 40-50 тис пробігу, тоді можна буде зрозуміти конкретно у моєму випадку використання автомобіля, яка силова установка ефективніша в плані споживання палива.Станом на пробіг у 5000 км показник фактичної витрати палива майже однаковий 9,3 л/100км, на трасі Шкода економніша, але в місті побачити 9,5-10 л/100 км то щастя, зазвичай 11-12л., гібрид навпаки.
Viacheslav1983, На жаль у нас немає ідеальних европейских умов де можна годинами їхати з стабільною швидкістю. Бензин програє і гібриду і дизелю однозначно якщо ми говорим про перспективу, бо гібрид так і розглядають. Проїдете хоча б 50 тисяч і тоді можна буде порівняти. У мене зараз середній показник 6.5л при загальному 60к пробігу.
1
04 червня 16:32
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Дуже деталько описано. Це ж треба було так заморочити і виміряти до грама) Я приблизно порахував по баку і бортовому компютеру - і майже співпало
1
1
03 червня 13:55
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
staskaplun
Дуже деталько описано. Це ж треба було так заморочити і виміряти до грама) Я приблизно порахував по баку і бортовому компютеру - і майже співпало
staskaplun, я фіксую в програмі кожну копійку витрат на автомобіль і заправки у 99% випадків до повного, тож, коли є всі дані, то опрацювати їх доволі не складно😉. У Вашому випадку "майже співпало", це десь + 8-10% до показників БК, у разі, якщо E-power. На м'якому може бути менша похибка.
03 червня 20:26
Автор Я їжджу на Nissan X-Trail IV, Skoda Kodiaq (2G)
staskaplun
Viacheslav1983, 8-10% - це нормальна похибка по витратам.Так як кожен день різні затори, погодні умови і навіть залежить від настрою водія.
staskaplun, на мою суб'єктивну думку до 5% вважаю норм, якщо більше, то вже зроблено виробником спеціально для кращої картинки на приборці....
1
03 червня 22:23