Renault Duster (2G) (Бібіка)

Зміна стилю... нові очі Дастера

Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
Київ, Україна

Ще з моменту купівлі авто хотілось якось покращити світло.

Так, фари Дастера навіть в стоке світять непогано… але хочеться краще…

Пробував галогенки +100..+200 й тому подібне – так, світло стає краще… але лампочки працюють набагато менше часу

Другий варіант – поставити Led-лампочки.. Пробував.. так – яскравість набагато вища, але засвіти, нерівномірна СТМ, засліпи зустрічних. Ні – це абсолютне зло яке слід заборонити продавати на законодавчому рівні, особливо при використанні в рефлекторній оптиці.

Третій варіант – поставити лінзи.. це варіант навіть не розглядався.. Моя думка – ставити лінзи можна, але слід обов’язково пройти процедуру технічної сертифікації на відповідність змін в автомобілі до придатності для експлуатації автомобіля на дорогах загального користування.


А не тупо ліпити на все підряд, як у нас в країні всі полюбляють - це однаково відноситься як до другого так і до третього варіанту…. 

Й тут вийшов рестайл Дастер 2 з заводською лед-оптикою (правда лише на ближнє світло, але то таке)..
Поспілкувавшись з власниками Дастера в рестайлі, порівнявши якість світла… захотів й собі такі фари… Та й виглядають вони якось сучасніше.. Але вартість – то окрема тема..

Особливо наші перепукі автозапчастин… ті знахабніли вкрай.

Для порівняння – комплект б.у. фар у наших «продавців» (як вони самі себе називають) - по факту барижників та спекулянтів – 42 тисячі грн +доставка..

Ці ж фари – цей же самий лот на польському Allegro – 26 тисяч грн (з доставкою – приблизно 28-30 тисяч грн)

А тепер барабанний дроб – комплект НОВИХ фар у офіціалів Рено ….. 35 тис.грн.

Звертатись до барижників – марна справа – «на кожний товар знайдеться свій покупець» - така у них відповідь.

Але й то дорого… почав шукати варіанти, збирати кошти й врешті решт вдалось знайти нові оригінальні фари за…16 тис комплектом… Купив не думаючи..










Через пару тижнів – записався та поїхав на встановлення.

Окрім фар ще необхідно було докупити кабель – 240235527R та драйвери лед-ламп -LEDCBCT RL102.

Й ось я щасливий власник фар з Дастер 2 рестайл. Світло стало набагато приємніше..


Було:



Стало



Ось тепер думаю – може ще задні фари змінити?


Схожі записи

Реклама
Car2naV
#Duster , #Дастер , #Автосвітло , #Фари
Ціна питання 20500 UAH, Пробіг 106666 км.
Опубліковано: 13 лютого 12:44
37 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Opel Astra G
Глупости. Достаточно было вкорячить в птф ксенон 5000К а в ближний галоген Koito. Обошлось бы в 3000 грн с работой
19 лютого 07:26
Я їжджу на Opel Astra G
Kyivfan
mrROLG, ксенон в птф… да ви естет)🫣
Kyivfan, таки да. .просто и практично
19 лютого 18:46
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
mrROLG
Kyivfan, таки да. .просто и практично
mrROLG, і порушення закону)
Вибачте… але намагаюсь не порушувати…)
19 лютого 19:13
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
mrROLG
Глупости. Достаточно было вкорячить в птф ксенон 5000К а в ближний галоген Koito. Обошлось бы в 3000 грн с работой
mrROLG, да й використання ксенонових ламп замість галогенових - заборонено.. це вважається переобладнанням)
19 лютого 13:20
Я їжджу на Opel Astra G
Kyivfan
mrROLG, да й використання ксенонових ламп замість галогенових - заборонено.. це вважається переобладнанням)
Kyivfan, не заборонено, якщо передбачено заводом. До ксенона за евро-вимогами ще й датчик i авторегулятор положення кузову + омивач - обов'язковi.
Сэр, я не призываю к действию. Вы выбрали - что выбрали.
Из моей личной практики ксенон тема, если правильно выбрать, установить, отрегулировать И пользозоваться.
20 лютого 07:28
Kyivfan
mrROLG, розумію)Мій посил до того - що будь яке втручання в конструкцію авто, якщо воно не передбачене заводом - потрібно отримати дозвіл в відповідних органах
Kyivfan, важко це коментувати. Рідко трапляються такі правильні люди. До речі заміна фар із дореста на рест вважається таким же переобладнання як і встановлення лінз-зміна конструктивних параметрів не передбачених заводською документацією для саме вашої комплектації. Так що Ви тут не дотрималися закону. Це те саме, що замінити шкворня на шарові у волгі і казати це ж не переобладнагня бо на наступних моделях вже почали ставити їх.
22 лютого 00:05
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
SVP-drive
Kyivfan, важко це коментувати. Рідко трапляються такі правильні люди. До речі заміна фар із дореста на рест вважається таким же переобладнання як і встановлення лінз-зміна конструктивних параметрів не передбачених заводською документацією для саме вашої комплектації. Так що Ви тут не дотрималися закону. Це те саме, що замінити шкворня на шарові у волгі і казати це ж не переобладнагня бо на наступних моделях вже почали ставити їх.
SVP-drive, ну чому ж… заводом-виробником передбачено використання таких фар… втручання в конструкцію - а саме зміна елементів кузову, нахилу фар тощо - не відбувалась… то де ж тут втручання в конструкцію?
Але от встановлення лед-лінз, ксенону - це вже втручання … бо заводом це не передбачено… як буде світити оновлений пучок світла - невідомо й не сертифіковано, випробувань ніхто не проводив…
22 лютого 00:15
Kyivfan
SVP-drive, ну чому ж… заводом-виробником передбачено використання таких фар… втручання в конструкцію - а саме зміна елементів кузову, нахилу фар тощо - не відбувалась… то де ж тут втручання в конструкцію?Але от встановлення лед-лінз, ксенону - це вже втручання … бо заводом це не передбачено… як буде світити оновлений пучок світла - невідомо й не сертифіковано, випробувань ніхто не проводив…
Kyivfan, ну я Вам кажу як є а Ви кажете як хочете щоб було. На практиці грамотно встановлені лінзи набагато краще ніж рідне світло і якщо правильно налаштовані то краще і для зустрічних авто. Навіть звичайні лед лвмпи вставлені в фари але налаштовані не будуть сліпити, ну якщо це не зовсім китай-китай. Проблема наших людей, що вони купили аби що, всунули в фару і поїхали навіть не налаштовуючи, світить яскравіше і хай, ніхто не заморочується СТГ. А встановлення будь якої іншої фари, навіть з того самого авто (марки і моделі), для прикладу якщо це була звичайна галогенна а стала лінзована або лед, або ксенон то це переобладнання- сертифікація.
22 лютого 09:02
Kyivfan
SVP-drive, уточнив… згоден - треба робити сертифікацію також…Дякую за коментар…Питання - хтось робить сертифікацію якщо ставлять лінзи?
Kyivfan, ні звісно. Ніхто цим зараз не переймається. Більше того люди ставлять лед просто чи лінзи і навіть не налаштовують. Я трішки цим заморочуюся і стараюся зробити так щоб це було безпечно для інщих а не тільки краще для себе.
23 лютого 11:05
Вітаю!!!
І як, як світло?)
14 лютого 14:52
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
КітВоркіт
Вітаю!!!І як, як світло?)
КітВоркіт, супер. Подобається. Набагато краще галогенок
14 лютого 15:11
Kyivfan
КітВоркіт, супер. Подобається. Набагато краще галогенок
Kyivfan, маю службового Дастера 21 року, ще із "старою оптикою", експлуатую авто у полях і часто у нічні зміни (працюю в агробізнесі), галогенне світло просто незамінне коли йде дощ, на мокрому асфальті і у багнюці. Колеги на новіших Дастерах із оновленою оптикою говорять що світло на мокрому асфальті і під дощ, в умовах грунтових доріг набагато гірше за галогенне.
16 лютого 17:22
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
_co6aKa_Kop6eHa
Kyivfan, маю службового Дастера 21 року, ще із "старою оптикою", експлуатую авто у полях і часто у нічні зміни (працюю в агробізнесі), галогенне світло просто незамінне коли йде дощ, на мокрому асфальті і у багнюці. Колеги на новіших Дастерах із оновленою оптикою говорять що світло на мокрому асфальті і під дощ, в умовах грунтових доріг набагато гірше за галогенне.
_co6aKa_Kop6eHa, так. Є таке… повність згоден що спектр світла має велику роль…
Чому раніше ПТФ й були жовті - бо дуже добре пробивають туман…
Нажаль на тому ж Дастері - ПТФ грають чисто декоративну роль… бо що вони ж, що нема - видимість від цього не змінюється
16 лютого 18:29
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Звісно замінити фари на оригінальні - це єдине рішення, котре всіх задовільняє👍Але обовʼязковою умовою є їх правильне регулювання на спеціальному приборі або стенді.
14 лютого 10:18
Вітаю з апгрейдом.
Підтверджую. Маю лед рефлекторну оптику на Дачії - то геть інше діло проти старої галогенової на Логані.
13 лютого 22:29
А не тупо ліпити на все підряд, як у нас в країні всі полюбляють - це однаково відноситься як до другого так і до третього варіанту…. тут я вам аплодую !!!
1
13 лютого 20:21
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Заводське LED світло класне, але в умовах дощу та мокрої дороги не вистачає більш жовтого (теплого кольору). У Вас хоча б ПТФ з галогеном, можливо Вам цього достатньо. В мене ж на спорті все LED освітлення білого кольору (разом з ПТФ), на мокрій дорозі це просто суцільний дискомфорт
13 лютого 17:42
Для категорії людей, які ставлять леди і мотивують це «а мені гарно видно», окремий казанок в пеклі.

Так, в ЄС навіть з України вже можуть не випустити, не кажучи про доїхати до Німеччини. Була історія, коли звичайний комерційний бус розвернули ще не заїхавши в Польщу бо там були лінзи.

Але в нас до такого ще далеко. А от леди у ближньому світлі можна було б і заборонити, бо переважна більшість просто випалює очі ними. І байдуже яка там фара, тут же ще від лампи залежить, як вона світить і стає туди.

А фари гарні, додають вигляду і звичайно ж свіжості авто🔥👍
13 лютого 17:24
ivmulder
ShvK, Болгарія, країна ЄС, всім поїбать на ці вимоги. Ввечері, особливо в дощ, їздити не можливо. Місцеві з великим задоволенням ставлять лед, який світить куди завгодно, окрім туди, куди треба.
ivmulder, я мав на увазі, що при виїзді в країну ЄС з України можуть бути дойо на кордоні, можливо не в кожній країні. Але чув про такі випадки, один описав у коменті своєму. А місцеві, то до них звичайно менше уваги буде ніж до зальотних.
1
13 лютого 23:50
Я їжджу на Volkswagen Passat B8
"цікава" у вас позиція) Тобто пхати діоди в оптику яка для цього мʼяко кажучи не підходить і сліпити всіх - це "пробував". А поставити нормальні лінзи які дають прогнозовану СТГ і безпечні для інших учасників руху - це "навіть не розглядався". Ну ок, в мене все)
13 лютого 13:00
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
Driver-Lv
"цікава" у вас позиція) Тобто пхати діоди в оптику яка для цього мʼяко кажучи не підходить і сліпити всіх - це "пробував". А поставити нормальні лінзи які дають прогнозовану СТГ і безпечні для інших учасників руху - це "навіть не розглядався". Ну ок, в мене все)
Driver-Lv, звичайно… бо встановлення лінз в фару - це втручання в конструкцію транспортного засобу яка може бути небезпечною. І це незаконно - почитайте ПДД… для того щоб ця дія була законною - необхідно після встановлення поїхати в інститут безпеки дорожнього руху, та отримати сертифікат безпечності .(чи як він там називається) - коротше сертифікат, як із показує що внесені в конструкцію транспортного засобу зміни безпечні й відповідають всім нормам.

Так ні - ніхто ж це не робить.

Це одна із причин чому такі зміни не розглядав.

Друга причина - не хочу втручатись в саму фару - тобто розбирати, розпаковувати тощо…

Ви спробуйте з кусттарними (не заводськими лінзами) поїхати наприклад в Німеччину… без сертифіката…
13 лютого 13:06
Я їжджу на Audi A4 Avant (B8)
Kyivfan
Driver-Lv, звичайно… бо встановлення лінз в фару - це втручання в конструкцію транспортного засобу яка може бути небезпечною. І це незаконно - почитайте ПДД… для того щоб ця дія була законною - необхідно після встановлення поїхати в інститут безпеки дорожнього руху, та отримати сертифікат безпечності .(чи як він там називається) - коротше сертифікат, як із показує що внесені в конструкцію транспортного засобу зміни безпечні й відповідають всім нормам.Так ні - ніхто ж це не робить.Це одна із причин чому такі зміни не розглядав.Друга причина - не хочу втручатись в саму фару - тобто розбирати, розпаковувати тощо…Ви спробуйте з кусттарними (не заводськими лінзами) поїхати наприклад в Німеччину… без сертифіката…
Kyivfan, З кастомними лінзами по Німеччині я не їздив, але мені здається, якщо лінзи правильно виставити то ні в кого не буде до вас питань. Але я згоден що краще поставити сток нові фари, і старі згодом можна продати і повернути частину коштів.
13 лютого 16:23
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
portsoller
Kyivfan, З кастомними лінзами по Німеччині я не їздив, але мені здається, якщо лінзи правильно виставити то ні в кого не буде до вас питань. Але я згоден що краще поставити сток нові фари, і старі згодом можна продати і повернути частину коштів.
portsoller, в на Діскавері хороша передача про поліцію в Німеччині…. Й про те за що вони штрафують - навіть затримки не того розміру..

Та й взагалі в Європі пройти техогляд із не сертифікованими змінами - той ще геморой…

Це у нас - дика Африка… роби що хочеш й ніхто тебе не штрафане… а якщо штраф й буде - то 340 грн (як за швидкість ) - ну це не штраф … й не спонукає до дотримань пдд
1
13 лютого 16:44
Автор Я їжджу на Renault Duster (2G), Volkswagen New Beetle
ivmulder
Kyivfan, Європа - неоднорідна, навіть в рамках ЄС, все тут можна.
ivmulder, можливо… але я волію орієнтуватись на цивілізовану.. якщо заборонено - то заборонено… все повинно бути по закону… а не той довбоєбізм що у нас
13 лютого 22:32