SEAT Ibiza (6J) ( [≖_≖ ] Groot 🌳 )

Що сталося зі старим EVA килимком після 5 років та 61 тис. км.




Стерто посередині килима



Після приблизно 61 тис. км. EVA килимок показав де найуразливіше місце).
То і так було все очевидно з самого початку, але також видно шо протертість є і посередині - тому для себе не бачу сенсу купувати підп'ятник бо килим також стирається і посередині де не буде підп'ятника. 
Інші килимки як нові) 

Замовив окремо водійський, там де і раніше купував.
Обійшлось 550грн. 





Схожі компанії

«ROMB EVA SPACE виробник EVA килимків та аксесуарів»

Вітаємо на сторінці виробника ЕВА килимків - ROMB EVA SPACE. Ми займаємось виготовленням EVA ковриків для автомобілів та інших транспортних засобів.Виготовляємо автокилимки вже більше 4 років та стараємось надати нашим клієнтам відмінну якість продукції за помірними цінами.Використовуємо лише якісний український EVA, який має сертифікат якості та безпеки для здоров'я людини.У...
Реклама
Ремонт та обслуговування системи кондиціювання
#Килимки EVA
Ціна питання 550 UAH, Пробіг 301000 км.
Опубліковано: 04 лютого 17:28
12 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi Q5 (2G)
Норм пробіг килимків)
1
06 лютого 13:36
Автор Я їжджу на SEAT Ibiza (6J)
Elkukui
Норм пробіг килимків)
Elkukui, насправді сам не очікував на такий результат.
06 лютого 13:41
Мені цікаво, більшість наших виробників килимків навмисне роблять так, щоб водійський килимок покривав якомога меньшу площу, і під нього потрапляло якнайбільше багнюки та пилу, особливо біля правої ноги?
От скільки не дивився килимки на різні моделі, з водійським майже усюди одна й та сама картина… .
05 лютого 10:30
Автор Я їжджу на SEAT Ibiza (6J)
Danylo_Galytckyi
Мені цікаво, більшість наших виробників килимків навмисне роблять так, щоб водійський килимок покривав якомога меньшу площу, і під нього потрапляло якнайбільше багнюки та пилу, особливо біля правої ноги?От скільки не дивився килимки на різні моделі, з водійським майже усюди одна й та сама картина… .
Danylo_Galytckyi, Вітаю!
Ви маєте на увазі місце під педалью акселератора (обведено на прикріпленому фото↓)?

Якщо ви про це то так і повинно бути. В тому місці знаходиться випуклість на підлозі, ця випуклість слугує фізичним упором (стопером) - запобігає надмірному натисканні на педаль.

Якщо килимок буде покривати і цю частину то:
По-перше → педаль буде натискатись не до кінця;
По-друге → є ймовірність що педаль може застряти через килимок і в дорозі це не безпечно .

Підмічу → по заводу форма килимка таж сама як і ця EVA. + Килимок від заводу займає ще менше площі.

Згоден з вами про те що те місце найбільш брудне, але така конструктивна особливість від заводу.
05 лютого 10:49
Бінго-Бонго
Danylo_Galytckyi, Вітаю! Ви маєте на увазі місце під педалью акселератора (обведено на прикріпленому фото↓)?Якщо ви про це то так і повинно бути. В тому місці знаходиться випуклість на підлозі, ця випуклість слугує фізичним упором (стопером) - запобігає надмірному натисканні на педаль. Якщо килимок буде покривати і цю частину то: По-перше → педаль буде натискатись не до кінця; По-друге → є ймовірність що педаль може застряти через килимок і в дорозі це не безпечно .Підмічу → по заводу форма килимка таж сама як і ця EVA. + Килимок від заводу займає ще менше площі.Згоден з вами про те що те місце найбільш брудне, але така конструктивна особливість від заводу.
Бінго-Бонго, саме так. Згодн з вами, але до упору педалі там ще сантиметрів 5-6, можна було легко подовжити килимок ще, і він би закривав цю частину, не перешкоджаючи педалі, і запобігаючи потраплянню багнюки. Про те що виробник навіть не поквапився закрити килимком майданчик для відпочинку лівої ноги, я вже промовчав.
Для чого купуємо килимки? Для того щоб зберегти килимове покриття підлоги максимально чистим і сухим, хіба ж ні?
Але тут певно виробнику поросто байдуже, що його килимок не виконує цих функцій. "Куплять й так"...
Це печально.
05 лютого 11:41
Автор Я їжджу на SEAT Ibiza (6J)
Danylo_Galytckyi
Бінго-Бонго, саме так. Згодн з вами, але до упору педалі там ще сантиметрів 5-6, можна було легко подовжити килимок ще, і він би закривав цю частину, не перешкоджаючи педалі, і запобігаючи потраплянню багнюки. Про те що виробник навіть не поквапився закрити килимком майданчик для відпочинку лівої ноги, я вже промовчав.Для чого купуємо килимки? Для того щоб зберегти килимове покриття підлоги максимально чистим і сухим, хіба ж ні?Але тут певно виробнику поросто байдуже, що його килимок не виконує цих функцій. "Куплять й так"...Це печально.
Danylo_Galytckyi, гадаю ви трішки не в темі по моєму авто. Скину десь через пару годин фото як саме опускається педаль і що там за випуклість.

Стосовно "майданчика для відпочинку ноги" конкретно я не ставлю туди нугу, мені так не комфортно і тому відмовився від того щоб на EVA килимку її зробили.
05 лютого 11:52
Автор Я їжджу на SEAT Ibiza (6J)
Danylo_Galytckyi
Бінго-Бонго, ну нехай буде так, аби вас усе влаштовувало. Я просто висловив по темі свою прикрість щодо виробників подібних килимків.
Danylo_Galytckyi, стосовно виробників EVA килимків. Я ніяк не хочу їх захищати, вони всі виготовляють по шаблонам. Шаблони зазвичай у них просто якісь картонки (я бачив на власні очі).

5 років тому, коли я вперше замовляв такі килимки, я переспросив стосовно шаблонів на моє авто і домовився що я під'їду і переміряють в мене їх, бо трішки сумнівався. Все було ок. АЛЕ їх шаблон для водія був з "майданчиком для відпочинку ноги" - я сказав щоб мені не обводили його.

Якщо треба то вони можуть зробити килимки різної форми, головне щоб їм дали шаблон.
05 лютого 12:10
через кріплення підп'ятника попадає волога на ковролін. А ще зазвичай це гвинти не з нержавійки, а з чорного металу. Як наслідок - ржавіе і отримуємо неприємні плями.
Тому ну його нафіг.
Раз на 61 тис пробігу коврик можна й замінити )
1
04 лютого 18:29