Mazda 323 V (Morrise💙)

Мєня зглазілі, отвєчаю мєня сглазілі!🥲

Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Одеса, Україна

Учасник голосування "Авто РОКУ"

Інші учасники

Довго не хотіла писати про це тут, але вже не можу. Хочу поділитися з тими, хто точно зрозуміє цей біль.💔


Хтось знає мою Maсю, хтось – ні. У двох словах: ми разом вже 6 років.


Отакі ми💙


Це моє перше авто, перше кохання і машина, завдяки якій я познайомилась із багатьма неймовірними людьми. Вона — велика частина мене.🥹


Колись настав момент вибору: продати чи дати їй друге життя. Вибір був очевидний. Ті, хто вклав душу у своє авто, точно мене зрозуміють.




До/після



До/після


Кілька місяців тому трапилась неприємна ситуація. Яскраво синю Maзду «не помітив»🤷🏻‍♀️ водій електрокару, коли ми стояли на перехресті, і він розігнався прямо в мене. Шок, адреналін… Я навіть не одразу усвідомила, що не заглохла після удару, але ручник, звісно, поставила 😅


По-перше, на мене ще й накричали, хоча я не була винна. Емоції…😑
По-друге, я нарешті відчула, що таке «на адреналіні»: не одразу зрозуміла, що постраждала. Була пристебнута (завжди пристібаюсь), але мене добре кинуло вперед-назад. Трохи пізніше мені викликали швидку.🚑


І вже пізніше усвідомила ще одне: мені пощастило, що від удару мене не викинуло на головну дорогу. Ми були на другорядній, я якраз пропускала авто. А якби вибило на головну, де всі їздять швидко… навіть не хочу уявляти, чим би це закінчилося. Стає моторошно, коли доходить пізніше.🫣


А тепер найкумедніше — коли мене забирала швидка, у мене була тільки одна думка:
«Як я залишу Maсю? Хто її відвезе додому? Алло, її ж не можна просто тут кинути!»
Ну так, знайомтесь: божевільний власник 😂


Винуватець запропонував 100$, бо «машина ж перефарбована» і «там просто трошки прим’ялось».
Якби ж так…


Мій друг одразу попередив: «Скритиx пошкоджень буде набагато більше». І він мав рацію.



💔


Навіть задні ліхтарі виявилися пошкодженими, хоча спочатку цього не було видно. Експерт знайшов ще цілу купу проблем. Інші казали: «Та що там, бампер чуть прим’ят». Якби ж то…

З того, що точно пам’ятаю:

-задній бампер

-кришка багажника

-задні ліхтарі

-крило

-деформація силової панелі задньої частини
(і це не весь список)



Фото за годину до 💔


А, ще мафон трохи від удару виліз, це єдине що я сфоткала доки мене не повезли в лікарню 😂

Кому цікаво, музика після дтп продовжувала грати, аварійку увімкнула сама 😂


Добрий день, студія


Моя дівчинка💔



Неприємно потрапити у тяганину зі страховою, пошуком деталей та ремонтом, просто стоячи на місці. Але це — моя машина. Мій друг.
І я не збираюсь її кидати.

То що, відновлюємо? Чи ну його? ♥️

Реклама
Знижка 10% за промокодом!
Опубліковано: 02 листопада 01:35
64 1 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Subaru WRX (VA)
😪
Ответ однозначный - восстанавливать! Сам попал в похожую ситуацию, и тут только остаться собрать все свои силы и делать машину лучше и красивее чем она была! Успехов с восстановлением)
2
05 листопада 14:30
Я їжджу на Audi A4 (B6)
Блин соболезную понимаю как это вкладиваешь душу время радушся кажой деталке что устанавливаешь, и тут кто твою машинку херак...... Обидно до глубини души (((((
1
04 листопада 23:18
Я їжджу на Audi A4 (B6)
Morrise
Xander09, да, приятного мало, значит сделаем лучше чем было 🥹
Morrise, ну вот самое главное не опускать руки
1
04 листопада 23:26
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Xander09
Morrise, ну вот самое главное не опускать руки
Xander09, та куда опускать руки, уже столько сделано, шо мы заднюю часть не восстановим?)
04 листопада 23:31
Шкода гарне авто,коли з ними таке трапляється😢.
1
04 листопада 20:06
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ck_Star
Шкода гарне авто,коли з ними таке трапляється😢.
ck_Star, нічого, полагодимо, електрички нас не зупинять😁🫶
04 листопада 21:20
Morrise
ck_Star, нічого, полагодимо, електрички нас не зупинять😁🫶
Morrise, я як памʼятаю, то всі ті поломки і ДТП ведуть к тюнінгу. Головне натхнення 😉.
1
05 листопада 00:02
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ck_Star
Morrise, я як памʼятаю, то всі ті поломки і ДТП ведуть к тюнінгу. Головне натхнення 😉.
ck_Star, оу єс, натхнення вистачає, тому так 😁
1
05 листопада 01:11
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Прикра історія, хоч і знала її, але все одно комент лишу… Мазду звичайно відновлювати 🤗
Це твоя перша автівка, в яку ти вклала багато душі і вже точно не покинеш)) Я розумію, що є Барбариска, але це як друга дружина у цих многожонцев 🤭😅
Мне здивувало (мʼяко скажу) ота реакція винуватця, боже яке ……. ну ти поняла. Це ж вони герої з милою дівчиною, яка не може дати отпор, а попав би на ту яку вже все допекло, то потім отримав би все що про нього думають у відповідь.
Ситуація з ДТП досить типова, зловити гаву в таких маневрах це дуже легко, але потрібно мати повагу і силу духа, щоб спокійно визнати і почати розмову з вибачень, а не звинувачень.
У мене був такий втик, тільки я була винуватцем тоді. Добре що все обійшлося легко і но добрих нотках розійшлися https://driver.top/exp/529602/
Тепер з тих пір не поїду і не буду крутити головою з ногою на газу, доки авто попереду є і не дійде черга до мене їхати.
А ті, що звикли звинувачувати усіх, коли самі винні, уроки не засвоюють, там не дано 😏
1
04 листопада 00:24
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Mari
Прикра історія, хоч і знала її, але все одно комент лишу… Мазду звичайно відновлювати 🤗Це твоя перша автівка, в яку ти вклала багато душі і вже точно не покинеш)) Я розумію, що є Барбариска, але це як друга дружина у цих многожонцев 🤭😅 Мне здивувало (мʼяко скажу) ота реакція винуватця, боже яке ……. ну ти поняла. Це ж вони герої з милою дівчиною, яка не може дати отпор, а попав би на ту яку вже все допекло, то потім отримав би все що про нього думають у відповідь.Ситуація з ДТП досить типова, зловити гаву в таких маневрах це дуже легко, але потрібно мати повагу і силу духа, щоб спокійно визнати і почати розмову з вибачень, а не звинувачень.У мене був такий втик, тільки я була винуватцем тоді. Добре що все обійшлося легко і но добрих нотках розійшлися https://driver.top/exp/529602/Тепер з тих пір не поїду і не буду крутити головою з ногою на газу, доки авто попереду є і не дійде черга до мене їхати. А ті, що звикли звинувачувати усіх, коли самі винні, уроки не засвоюють, там не дано 😏
Mari, в мене тільки одне питання, чого можна криками добитись? Ну реально, що вже зміниться від крику, вже ж сталося, чо горланити, з кожним може статись тю. Коли я була винна в дтп, на мене також кричали, хоча я завжди готова нести відповідальність за свої вчинки, люди такі злі. Цікаво те, що всі з ким я мала справи в дтп, чоловіки 40+, напевно намагаються хоть десь відчути владу та давити авторитетом, бо вдома жінка скаже но но но, або чоловік тут не знаю 😁🤣
В будь-якому випадку залишатись людиною, тим паче я їхала з дитиною (сестрою), яка також злякалась не на жарт, коротше, всім гедазипаму, Мазду відновимо і зробимо ще кращою, це вже не авто, це арт об'єкт, велике лего для дорослих, помиєм, полагодимо, все буде тіп топ, я вже не уявляю як я без неї, деякі ж навіть імені не знають, знають тільки 'Ну та на синій мазді Моріс'😂
Дякую велике за підтримку, ти завжди дуже влучно пишеш, обіймаю 🫂❤️💙
1
04 листопада 00:36
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Morrise
Mari, в мене тільки одне питання, чого можна криками добитись? Ну реально, що вже зміниться від крику, вже ж сталося, чо горланити, з кожним може статись тю. Коли я була винна в дтп, на мене також кричали, хоча я завжди готова нести відповідальність за свої вчинки, люди такі злі. Цікаво те, що всі з ким я мала справи в дтп, чоловіки 40+, напевно намагаються хоть десь відчути владу та давити авторитетом, бо вдома жінка скаже но но но, або чоловік тут не знаю 😁🤣В будь-якому випадку залишатись людиною, тим паче я їхала з дитиною (сестрою), яка також злякалась не на жарт, коротше, всім гедазипаму, Мазду відновимо і зробимо ще кращою, це вже не авто, це арт об'єкт, велике лего для дорослих, помиєм, полагодимо, все буде тіп топ, я вже не уявляю як я без неї, деякі ж навіть імені не знають, знають тільки 'Ну та на синій мазді Моріс'😂Дякую велике за підтримку, ти завжди дуже влучно пишеш, обіймаю 🫂❤️💙
Morrise, нажаль, люди дикуни, але не всі, багато є і хороших адекватних, просто іноді буває декілька раз підряд отакі зустрінуться. Ти вірно сказала, що вони такі бо вдома певно слова голосу не мають і по життю в них також печалька психологічна, от і виходить самостверджуються за рахунок спокійних і адекватних 😏
Це такий ображений, колись мене на черіку хотів налякати і випхнути на зустрічну, але не очікував що я крутну кермо у його сторону (будучи у своїй полосі, бо я ж не дура) отам цирки були, отам люди надивилися. Але потім він дуже добре перевзувся (коли моя підмога приїхала) ще й так перевзувся, що я і машину полагодила і айфон купила😂 і ще з днем Народження вітав (скріни є це вже особисто розкажу 😂)
Кожного такого, колись життя навчить. Але нерви свої бережи і нехай на твоєму шляху завжди зустрічаються тільки адекватні і порядні люди ♥️🫂
1
04 листопада 00:54
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Mari
Morrise, нажаль, люди дикуни, але не всі, багато є і хороших адекватних, просто іноді буває декілька раз підряд отакі зустрінуться. Ти вірно сказала, що вони такі бо вдома певно слова голосу не мають і по життю в них також печалька психологічна, от і виходить самостверджуються за рахунок спокійних і адекватних 😏Це такий ображений, колись мене на черіку хотів налякати і випхнути на зустрічну, але не очікував що я крутну кермо у його сторону (будучи у своїй полосі, бо я ж не дура) отам цирки були, отам люди надивилися. Але потім він дуже добре перевзувся (коли моя підмога приїхала) ще й так перевзувся, що я і машину полагодила і айфон купила😂 і ще з днем Народження вітав (скріни є це вже особисто розкажу 😂)Кожного такого, колись життя навчить. Але нерви свої бережи і нехай на твоєму шляху завжди зустрічаються тільки адекватні і порядні люди ♥️🫂
Mari, з днем народження це сильно 😂😂
Оце ти можеш, я в тобі не сумнівалась, але настільки, це респект 😂❤️
Я ніколи не парюсь, бо нерви нічого не змінять, я вже тріліони тріліарди лєт, проживаю на тріліонах такіх же планєт, спокойствіє, уміротворєніє і вот ета вот гармонія, от сліянія з бєсконєчно вєчним😌🙂‍↕️🤗
1
04 листопада 01:02
Я їжджу на Volvo C30, Volvo V50
Неприємну ситуацію треба перетворити на приємну , звісно треба робити - можливо навіть зробити якийсь апгрейд .
1
03 листопада 07:40
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Student84
Неприємну ситуацію треба перетворити на приємну , звісно треба робити - можливо навіть зробити якийсь апгрейд .
Student84, так, також думаю над апгрейдом, мені хтось сказав 'поломка шлях до тюнінгу', тож міркую щодо цього 😁🫣
Дякую вам 🫶
03 листопада 12:37
Я їжджу на Honda Accord (8G)
Звісно відновлювати 🫶🏻
1
02 листопада 21:21
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Nik_Kh
Звісно відновлювати 🫶🏻
Nik_Kh, дякую за підтримку, будемо відновлювати 🫶
3
02 листопада 21:30
Я їжджу на Volvo V50
Знайома ситуація: попереду перегкодп - гальмуєш плюс мінус, як завжди, ззаду влітає і починає вичитувати чому ти так різко, а по факту чувак просто дивився в телефон.
Питання щодо відновлення в мене навіть не стояло - однозначно відновлювати, хоча рідні та знайомі казали продай як є.
То ж моя порада - прислухатися до себе і відновити)
1
1
02 листопада 20:57
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
andrew22
Знайома ситуація: попереду перегкодп - гальмуєш плюс мінус, як завжди, ззаду влітає і починає вичитувати чому ти так різко, а по факту чувак просто дивився в телефон.Питання щодо відновлення в мене навіть не стояло - однозначно відновлювати, хоча рідні та знайомі казали продай як є.То ж моя порада - прислухатися до себе і відновити)
andrew22, у мене ситуація інакша, ми всі стояли и пропускали авто, але винуватець подумав чогось що я вже поїхала і вирішив їхати🥲
Щодо відновлення, просто цікава думка автолюбителів на цій платформі, я своє рішення прийняла)
2
02 листопада 21:02
Капець(((
Бажаю швидшого одужання, здоров'я це найголовніше, буде воно-буде й можливість відновити машину.
В нас на дорозі нажаль таких ідіотів багато, теж потрапляв в таку ситуацію, коли винуватець ДТП казав-та це ж Москвич, тут і 100 долларів на ремонт забагато, а на аргументи типу-тут одна фара мінімум 150 коштує і ще її знайди казав що це бред
Але машина відновлена і життя продовжиться, а всіх ідіотів нажаль не виправиш((
Тож бажаю одужання та відновлення машини
1
1
02 листопада 14:53
Відновлювати. Історія Масі повинна продовжуватись🤗
3
02 листопада 14:20
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
AndreDeLux25DX
Відновлювати. Історія Масі повинна продовжуватись🤗
AndreDeLux25DX, згодна на всі 100, дуже дякую, буде більше постів на драйвер топ 😁🫡
1
02 листопада 14:23
Я їжджу на Lexus GS (JZS160)
Дуже шкода Масю. Звісно відновлювати, а електрички спалити, бажано всі)
1
5
02 листопада 14:19
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Amid_DM
Дуже шкода Масю. Звісно відновлювати, а електрички спалити, бажано всі)
Amid_DM, та так прикро що тостер мене догнав, це жах 😂
А як же всі ці системи, камери що бачать перешкоди на 360? Тю, куди дивилась та Хендай Кона та її водій я не знаю 😁
Будемо відновлювати🫡
2
02 листопада 14:23
Я їжджу на Lexus GS (JZS160)
Morrise
Amid_DM, та так прикро що тостер мене догнав, це жах 😂А як же всі ці системи, камери що бачать перешкоди на 360? Тю, куди дивилась та Хендай Кона та її водій я не знаю 😁Будемо відновлювати🫡
Morrise, системи не рятують від дебілізму. Звісно що з кожним може статися, але і кожен може бути і на твоєму і на місці винуватця, тому будьте уважні. А електрички все одно бажано спалити.
2
02 листопада 15:57
Я їжджу на Lexus GS (JZS160)
Morrise
Amid_DM, тостери зло 😂
Morrise, 10000%. ДВЗ наше все)
1
1
02 листопада 16:18
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Amid_DM
Morrise, 10000%. ДВЗ наше все)
Amid_DM, оу єєєєєєєс, ДВС 🤟😁
1
1
02 листопада 16:19
Привіт, ситуація не приємна, ще й чел що вʼїхав виходить козел, побачив дівчину і давай напарювати. По питанню відновлення все дуже просто, дай відповідь на питання сама собі: "Чи кайфуєш ти і далі від своєї дівчинки? Чи задивляєшся ти на інші машини?". Якщо в тебе чесних 2 ні, тоді роби машину. Якщо 1 Ні, добре подумай, щоб не було так що зараз відремонтуєш і потім така, а що далі ... І продавати), якщо 0 ні – то все і так зрозуміло)
1
02 листопада 14:15
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
vollex13
Привіт, ситуація не приємна, ще й чел що вʼїхав виходить козел, побачив дівчину і давай напарювати. По питанню відновлення все дуже просто, дай відповідь на питання сама собі: "Чи кайфуєш ти і далі від своєї дівчинки? Чи задивляєшся ти на інші машини?". Якщо в тебе чесних 2 ні, тоді роби машину. Якщо 1 Ні, добре подумай, щоб не було так що зараз відремонтуєш і потім така, а що далі ... І продавати), якщо 0 ні – то все і так зрозуміло)
vollex13, привіт, я сама по собі не конфліктна людина і навіть на неприємності різко негативно не реагую, от і користуються цим, найкращий захист це напад😂
Дуже цікава порада, я можу швидко на них відповісти навіть без роздумів:
-Чи кайфую я і далі від своєї дівчинки?
-Так, навіть коли вона підбитий лебідь 😂
-Чи задивляюсь я на інші авто?
-З точки зору мистецтва - так, щось зацінити, щось роздивитись)
Але неважливо наскільки круте авто я побачила, Мася в серці і це не змінити, бо все ж таким вона велика частина мене, моє лєго для дорослих, моє полотно для творчості)
Тож, однозначно відновлюємо, буде про що писати тут пости як мінімум 😁
Дякую 🫶
2
02 листопада 14:21
Я їжджу на Audi 100 (C4)
Привіт !
Нещодавно потрапив у схожу ситуацію . Виїзжав на проїзду частину з парковки задом . Повністю виїхав , вже почав рух прямо і тут мене доганяє Рог . Дівчина просто не побачила мене бо її засвітило сонце , навіть не намагалась загальмувати . Добре що вона сама тільки виїхала з другорядної дороги , то швидкість була не велика .Спочатку визнала що гуся зловила , а потім дала задню . Викликали поліцію .
Страхова . Я на наступний день поїхав до страхової , мені дефектували авто : Бампер , Ляда , ліхтар на ляді ( Бленда , дуже дорога та рідкісна ), ніша багажника ( замок пішов в середину на 5-7 см , крило праве під фарбування . То все зафіксували і сказали що можна вже займатись ремонтом .
Суд . Суд визнав її винною , був запис відеокамери де все було видно . В вівторок було засідання суду , у наступний понеділок мені прийшли гроші на карту від страхової .
По ремонту : 200$ бампер пофарбувати , 50$ б/у ляда + 200 пофарбувати , 100$ фарбувати нішу ляди та вкраситись у крило під ліхтарем , 80$ витягнули установлену панель під замок ляди , б/у ліхтарі на ляду 25$ . Загалом : 650 $ , страхова виплатила 1200$ . Бленду відправив на реставрацію , ще не знаю яка вона буде і скільки за роботу .
Це мій перший досвід зі страховою . Всі казали що то пекло витягти з них гроші . Не знаю як в інших але в мене то пройшло без проблем . Вересень цього року .
В загальному ті гроші не варті тих втрачених нервових клітин , краще в такі ситуації не потрапляти . Поки чекав що б витягли прлмахав чергу на малярку , от тільки вчора машину загнав на фарбування (
2
02 листопада 13:00
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
_Shanin_
Привіт !Нещодавно потрапив у схожу ситуацію . Виїзжав на проїзду частину з парковки задом . Повністю виїхав , вже почав рух прямо і тут мене доганяє Рог . Дівчина просто не побачила мене бо її засвітило сонце , навіть не намагалась загальмувати . Добре що вона сама тільки виїхала з другорядної дороги , то швидкість була не велика .Спочатку визнала що гуся зловила , а потім дала задню . Викликали поліцію .Страхова . Я на наступний день поїхав до страхової , мені дефектували авто : Бампер , Ляда , ліхтар на ляді ( Бленда , дуже дорога та рідкісна ), ніша багажника ( замок пішов в середину на 5-7 см , крило праве під фарбування . То все зафіксували і сказали що можна вже займатись ремонтом .Суд . Суд визнав її винною , був запис відеокамери де все було видно . В вівторок було засідання суду , у наступний понеділок мені прийшли гроші на карту від страхової . По ремонту : 200$ бампер пофарбувати , 50$ б/у ляда + 200 пофарбувати , 100$ фарбувати нішу ляди та вкраситись у крило під ліхтарем , 80$ витягнули установлену панель під замок ляди , б/у ліхтарі на ляду 25$ . Загалом : 650 $ , страхова виплатила 1200$ . Бленду відправив на реставрацію , ще не знаю яка вона буде і скільки за роботу . Це мій перший досвід зі страховою . Всі казали що то пекло витягти з них гроші . Не знаю як в інших але в мене то пройшло без проблем . Вересень цього року .В загальному ті гроші не варті тих втрачених нервових клітин , краще в такі ситуації не потрапляти . Поки чекав що б витягли прлмахав чергу на малярку , от тільки вчора машину загнав на фарбування (
_Shanin_, Так, досвід не самий приємний, але супер що у вас все пройшло досить нормально, це топ взагалі, сподіваюсь у мене також все буде добре)
Щодо нервових клітин повністю згодна (((
02 листопада 13:17
Я їжджу на Nissan Bluebird (U11)
Звісно відновити, бо вірних друзів не кидають
3
02 листопада 12:32
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Dizelniy_
Звісно відновити, бо вірних друзів не кидають
Dizelniy_, влучно сказано)
1
02 листопада 12:36
Звісно що відновлювати. Авто року ніхто не відміняв 😁. Тим паче що є ”Барбариска”, я б не продавав.
1
2
02 листопада 11:44
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Shmit87
Звісно що відновлювати. Авто року ніхто не відміняв 😁. Тим паче що є ”Барбариска”, я б не продавав.
Shmit87, оу єс😁
Згодна з вами на 100%, дякую🫶
Так, Барбариска дуже доречна, бо ж Мася на відновлені не годину і не дві проведе😁
1
02 листопада 11:51
Прикро( Тримайся!
"То що, відновлюємо? Чи ну його?" - як це було у мене - https://www.youtube.com/watch?v=l9_e8g9J-3o
2
02 листопада 10:02
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Stanyslav Kovalsky
Прикро( Тримайся! "То що, відновлюємо? Чи ну його?" - як це було у мене - https://www.youtube.com/watch?v=l9_e8g9J-3o
Stanyslav Kovalsky, В білому кольорі вона яскравіше ніж в червоному 😍
1
02 листопада 11:53
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
2. Визначення розміру відшкодування за пошкоджений або знищений транспортний засіб

За договорами, що почали діяти в 2024 році, страхова компанія оцінює розмір збитку на підставі акту оцінювача або за домовленістю з потерпілим. При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.

Оскільки виплата страхового відшкодування переважно здійснюється на рахунок потерпілої особи, розмір відшкодування зменшується на розмір ПДВ. Компенсацію ПДВ можна отримати, повторно звернувшись до страхової компанії після ремонту автомобіля, надавши акти виконаних робіт і фінансові документи, що підтверджують оплату заявником ремонту на СТО з урахуванням ПДВ.

За договорами, що починають дяти з 2025 року виплати здійснюються безпосередньо на СТО, яка проводить ремонт автомобіля. СТО обирає потерпіла особа із запропонованих страховою компанією варіантів. В такому випадку розмір відшкодування визначається на підставі рахунку СТО. При цьому коефіцієнт фізичного зносу не застосовується і розмір ПДВ не віднімається від суми відшкодування.

У разі відмови потерпілого від виплати на СТО, розмір страхового відшкодування визначається розрахунковим шляхом і зменшується на розмір ПДВ.

Додатково страхова компанія відшкодовує вартість евакуатора, якщо автомобіль довелось транспортувати від місця ДТП.
https://mtsbu.ua/education/category/vidshkoduvannia-v-strakhoviy-kompaniyi
1
02 листопада 09:55
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
JokerFox
2. Визначення розміру відшкодування за пошкоджений або знищений транспортний засібЗа договорами, що почали діяти в 2024 році, страхова компанія оцінює розмір збитку на підставі акту оцінювача або за домовленістю з потерпілим. При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.Оскільки виплата страхового відшкодування переважно здійснюється на рахунок потерпілої особи, розмір відшкодування зменшується на розмір ПДВ. Компенсацію ПДВ можна отримати, повторно звернувшись до страхової компанії після ремонту автомобіля, надавши акти виконаних робіт і фінансові документи, що підтверджують оплату заявником ремонту на СТО з урахуванням ПДВ.За договорами, що починають дяти з 2025 року виплати здійснюються безпосередньо на СТО, яка проводить ремонт автомобіля. СТО обирає потерпіла особа із запропонованих страховою компанією варіантів. В такому випадку розмір відшкодування визначається на підставі рахунку СТО. При цьому коефіцієнт фізичного зносу не застосовується і розмір ПДВ не віднімається від суми відшкодування.У разі відмови потерпілого від виплати на СТО, розмір страхового відшкодування визначається розрахунковим шляхом і зменшується на розмір ПДВ.Додатково страхова компанія відшкодовує вартість евакуатора, якщо автомобіль довелось транспортувати від місця ДТП.https://mtsbu.ua/education/category/vidshkoduvannia-v-strakhoviy-kompaniyi
JokerFox, а поки не ясно що з авто буде далі, мені просто сказали її не ремонтувати, поки страхова не виплатить збитки, або не забере її на ремонт 🥲
1
02 листопада 11:55
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Morrise
JokerFox, а поки не ясно що з авто буде далі, мені просто сказали її не ремонтувати, поки страхова не виплатить збитки, або не забере її на ремонт 🥲
Morrise, я тут трохи повумнічав ,але якось пропустив вставити свої пʼять копійок на предмет відновлювати / не відновлювати ,так ось моя думка - у будь-якому випадку відновлювати ,бо страхова все одно виплатить гроші на відновлення. Якщо винуватець буде поводити себе ненепристойно та діло дійде до суду ,з нього можна ще й гроші за моральну шкоду витрусити , за шкоду здоровʼю ,та оплату послуги лікарні разом з ліками. Якось так. Відносно нещодавно бачив Маську на перехресті Старопортофранківська / Тіраспольська ,важко не побачити у потоці машин таку красу . Тож - відновлювати.
1
03 листопада 09:14
JokerFox
2. Визначення розміру відшкодування за пошкоджений або знищений транспортний засібЗа договорами, що почали діяти в 2024 році, страхова компанія оцінює розмір збитку на підставі акту оцінювача або за домовленістю з потерпілим. При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації.Оскільки виплата страхового відшкодування переважно здійснюється на рахунок потерпілої особи, розмір відшкодування зменшується на розмір ПДВ. Компенсацію ПДВ можна отримати, повторно звернувшись до страхової компанії після ремонту автомобіля, надавши акти виконаних робіт і фінансові документи, що підтверджують оплату заявником ремонту на СТО з урахуванням ПДВ.За договорами, що починають дяти з 2025 року виплати здійснюються безпосередньо на СТО, яка проводить ремонт автомобіля. СТО обирає потерпіла особа із запропонованих страховою компанією варіантів. В такому випадку розмір відшкодування визначається на підставі рахунку СТО. При цьому коефіцієнт фізичного зносу не застосовується і розмір ПДВ не віднімається від суми відшкодування.У разі відмови потерпілого від виплати на СТО, розмір страхового відшкодування визначається розрахунковим шляхом і зменшується на розмір ПДВ.Додатково страхова компанія відшкодовує вартість евакуатора, якщо автомобіль довелось транспортувати від місця ДТП.https://mtsbu.ua/education/category/vidshkoduvannia-v-strakhoviy-kompaniyi
JokerFox,

Он як все змінилося у 2025 році.. 🤔
02 листопада 12:16
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Artem_®
JokerFox,Он як все змінилося у 2025 році.. 🤔
Artem_®, так ,тому й ціни на поліси взлетіли у космос. Плюс тепер виплати робить страхова потерпілої сторони ,а не винуватця ,як раніше.
02 листопада 12:40
JokerFox
Artem_®, так ,тому й ціни на поліси взлетіли у космос. Плюс тепер виплати робить страхова потерпілої сторони ,а не винуватця ,як раніше.
JokerFox, ну це добрі зміни. А ціна - то плата за покращення. Так і має бути, що платить страхова, в якій застрахувався. Бо тепер обирати будуть ДЛЯ СЕБЕ, а не аби дешевше..
3
02 листопада 13:13
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Artem_®
JokerFox, ну це добрі зміни. А ціна - то плата за покращення. Так і має бути, що платить страхова, в якій застрахувався. Бо тепер обирати будуть ДЛЯ СЕБЕ, а не аби дешевше..
Artem_®, до речі в моїй ситуації, страховка була ще 2024 року, але, що в мене що у винуватця в дтп одна страхова компанія 🥲
1
02 листопада 21:30
Як колишній працівник страхової скажу так :

- На ті запчастини, які ремонтувати - грошей вистачить.
- запчастини, які ремонту не підлягають (фонарі, наприклад), буде виплачено за мінусом зносу. Це десь 70% мінус.

Тож, будь який рахунок за ремонт складається з трьох частин :
- запчастини (мінус 70%)
- матеріали, фарба, шкурки і т.п. (100%)
- робота майстрів (100%)

Висновок: чим менше деталей експерт призначить під заміну, тим більше грошей вам заплатять.
Якщо є можливість ремонтувати деталь (наприклад кришка багажника, або крило) , то краще з експертом писати "ремонт" та ремонтувати.

Якось так.. Все можна відновити.. 😉
2
02 листопада 08:56
Цікава машинка👍 Ну, а як ти ії кинеш, в сенсі, не відновлювати по страховці а одразу продати? Так втратиш точно. По- перше, скоріше за все треба бути готовим іти до суду, так як страхова точно нарахує мало, тому робити незалежну експертизу всіх пошкоджень до дрібниць, а потім предʼявляти в суд і вибивати нормальні кошти на відновлення. Ну, а потім вже видно буде, скільки буде грошей і що робити з авто. Удачі👌
1
02 листопада 07:45
Я їжджу на Mitsubishi Grandis
Неприємна ситуація. Але ніхто не застрахований від цього. Як написано в мудрій книзі «На усіх має вплив час і випадок» (Екклезіаста 9:11).
Я стояв на світлофорі, а вантажівка позаду вдарила мене. Да так, що моє авто посунуло і я вдарив авто попереду. А страхова компенсувала тільки половину ремонту. Інше робив за свої кошти.
Чи відновляти? Вирішувати вам. Якщо у вас вже є інший варіант (не просто ж ви розмірковуєте), то може прийшов час змінити авто. Але про «зглаз» мова не йде). Зглазу не існує. Це видумка. Страх для людей.
Але якщо і продавати це авто, все одно його треба робити. Бо у такому стані запропонують «копійки», а ви своє автомобільне кохання оцінюєте мабудь, «мішок $». І це логічно).
Якщо авто взагалі влаштовує, відповідає вашим потребам, відновлюйте і вперед!
1
02 листопада 06:03
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
Taxi_driver
Неприємна ситуація. Але ніхто не застрахований від цього. Як написано в мудрій книзі «На усіх має вплив час і випадок» (Екклезіаста 9:11).Я стояв на світлофорі, а вантажівка позаду вдарила мене. Да так, що моє авто посунуло і я вдарив авто попереду. А страхова компенсувала тільки половину ремонту. Інше робив за свої кошти.Чи відновляти? Вирішувати вам. Якщо у вас вже є інший варіант (не просто ж ви розмірковуєте), то може прийшов час змінити авто. Але про «зглаз» мова не йде). Зглазу не існує. Це видумка. Страх для людей. Але якщо і продавати це авто, все одно його треба робити. Бо у такому стані запропонують «копійки», а ви своє автомобільне кохання оцінюєте мабудь, «мішок $». І це логічно).Якщо авто взагалі влаштовує, відповідає вашим потребам, відновлюйте і вперед!
Taxi_driver, Щодо зглазу це прикол такий, не більше😁
Щодо міркувань, я просто люблю різні варіанти розглянути, проаналізувати, з усіх боків подивитись на ситуацію. У мене є друге авто наразі, тож взагалі без проблем можно Мазду на процедури відправляти і все відновлювати, мені просто цікава думка автолюбителів, бо ви, я думаю, найбільш мене зрозумієте🫣🥹
Дякую 🤗
1
02 листопада 12:03
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Вмикай дефібрилятор, і відновлюй нормальний серцевий ритм Масі.
1
3
02 листопада 01:54
Без коліс :(
Сумна історія!😥
З тобою хоч все гаразд?
А на рахунок відновлення вибір тільки за тобою.Подумай добре,це ж твоє перше авто,перше кохання.🤗
І подумай про дітей,про внуків,про правнуків.Їм теж треба щось залишити...😉😁😁
2
02 листопада 01:42
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
ANSEN
Сумна історія!😥З тобою хоч все гаразд?А на рахунок відновлення вибір тільки за тобою.Подумай добре,це ж твоє перше авто,перше кохання.🤗І подумай про дітей,про внуків,про правнуків.Їм теж треба щось залишити...😉😁😁
ANSEN, через тиждень вже була як огірок, але перші дні нудило та шию поворухнути не могла, підозра була на струс мозку за зміщення хребців, але обійшлося, я виявилась міцним горішком😁
Щодо відновлення - мені хтось сказав 'поломка шлях до тюнінгу' тооооож...😁
4
1
02 листопада 01:45
Та звісно відновлювати. Чом би й ні?
1
02 листопада 01:41
Автор Я їжджу на Mazda 323 V, BMW 3 series (E46)
boltGSi
Та звісно відновлювати. Чом би й ні?
boltGSi, чомусь після цієї події багато знайомих радять зробити інакше, бо це час, гроші, але їх поради я не сильно питала, а тут серед однодумців цікава думка кожного)
Дякую 💙
1
02 листопада 01:42