Mercedes-Benz E-class (W124) (300E-24 Turbo "Чорна кішка")

Кузов. Передня водійська арка колеса та стакан пружини. 3D-принт листви для "вовчих" крил 500Е та інше.

Я їжджу на Mercedes-Benz E-class (W124), Mitsubishi Galant (9G)
Одеса, Україна

Шановне панство, у мене з'явився офігезний рецепт проти туги на післявоєнний час. На той випадок, якщо вам не стане чого робити, або якщо ви схочете, щоб життя заграло новими фарбами. Купіть старого корча під ремонт кузову. І я вам гарантую, що нудно вам вже не буде! А якщо ви ще схочете паралельно із ремонтом трохи проапгрейдити кузов... Та ще й не серійними запчастинами... Мммммм... Це буде такий секс, який вам у житті не траплявся. А тепер уявіть собі людину, яка має сім'ю та роботу, приділяючи ім майже весь свій час, і при цьому вирішує залізти у таке "болото". Ще й під час війни. Уявили? Так, то ще той дивак, мабуть) Але ж коли жити, якщо не зараз? Тому, купивши річний запас алкоголя та велику банку вазеліну, на початку цього року я рішився стартувати проєкт з реставрації кузова своєї Кішки та ще й паралельно "роздувши" його під Вовка 500Е. Дрім-кар, про який я так мріяв стільки років.


У попердньому своєму пості (https://driver.top/exp/644622/), присвяченому кузову, я розповів про процес підгонки неоригінальних передніх широких "вовчих" крил до кузову майже звичайного W124. Також я почав розповідь про пошук рішень щодо відтворення "листви" під ці крила. Бо ті накладки, які віддали мені разом з крилами - геть "криві". І простіше зробити нові, ніж ці "колхозити". Я собі чогось нарисував буюджет у 50$ за цю тему. А чого б і ні? Що там такого складного? Форма деталі доволі просто. Матеріалів багато не потрібно. Спочатку звернувся до "місцевих" одеських контор. Як виявилось, вони нічого не вміють. Йдемо далі. Знаходжу у Інсті контору, яка робить макети деталей з ненерально крутого матеріалу - поліуретану. З відео одразу видно, що круті хлопці. Пишу. Отримаю дуже оперативну та розгорнуту відповідь. У кінці якої бачу вартість виробу у 38 грн за 1 гр. Ну, ок. Беру келк. Рахую і трішки ох...ю. Виходить більше 25000 грн!!! Це десь 600 баксів. І це попередньо. Вибачаюсь та кажу одразу, що це геть не мій бюджет. Дійсно, я ж крила купив дешевше. А сам вже сижу та чешу репу, розуміючи, що справа 50$ явно не скінчиться. Тут би хоча б у 100 вкластись... 


Переписуюсь далі з іншими "виробниками". І серед усіх інших доволі адекватно (хоча і дещо повільно) мені починають надавати інфу хлопці з Easy3dprint (https://easy3dprint.com.ua/). Вони можуть і змоделювати деталь, і запропонувати різні матеріали під різні задачі та бюджет. Спілкуємось протягом декілька днів, бо задача хоча й здається простою, але є ряд нюансів. Торгуємось. І фінально спиняємось на ціні 5429 грн (близько 130$), Ціна включає у себе:

- 1274 грн - моделювання 2 деталей, а саме однієї накладки (листви) та полоски-"хрому" на неї (треба зробити дзеркальну копію деталей з того боку, де їх зробили якісно, бо друга сторона геть "крива" і взагалі погано на крило сідає);

- 4155 грн - вартість виготовлення 4 деталей (2 накладок та 2 полосок під хром на них).


По термінах озвучили 5-7 робочих днів. По факту вийшло 13 робочих днів. Але мені не горить, тож ок. Вийшла така тема:

Як видно по фото, структура "рельєфна", тобто доведеться "допилювати". Також присутні такі "баги" виробництва:

Хлопці та дівчата, хто планує замовлеяти деталі для авто, друкуючи їх на 3D-принтері, врахуйте цей момент. Якщо ваш маляр хоче отримати "готовий вироб", тоді цей варіант не для вас. Але для мене це не принципово. У мого маляра Андрія руки ростуть з правильного місця. Справиться.


Ну і наостанок порівняння накладки, яку я відправлял на 3D-друк та готової надрукованої деталі:

Поки ми чекали на "листву", Андрій почав займатись нішами переднх коліс. Одразу каже, що треба купляти чашку стакану пружини. Ну, ок. Коли ми більше 10 років тому робили кузов, у мене лишились рідні чашки. Я вже тоді здивувся цьому факту, бо знаю, що у 6- та 8-циліндрових W124 це слабке місце. Тож цього разу сприйняв цю інфу "рівно". Починаю читати блоги інших власників W124. Виявляється, що оригінальних ремкомплектів стаканів пружин для W124 вже не роблять. Народ або купляє б/в на розборках, або ж ставить стакани від W210. Перший варіант майже одразу відкинув, бо ще на початку робіт пообіцяв собі брати по-максимуму нове та у гарній якості. Обираю варіант від W210. На етапі "вивчення матчастини" зрозумів, що різниця між стаканами лише у наявності у рідних стаканах W124 кронштейнів для кріплення гальмівних шлангів. Та й усе. Але це дрібниці. Приваримо від моїх. Вивчаю ціни. Є всілякий "ноунейм" за доволі смішні гроші. Але коли бачив оригінал (A2106260119) за 1675 грн (приблизно 40$), то далі навіть не вивчав пропозиції по аналогах. Одразу замовив оригінал. Приїжджає. Дивимось:

Зроблено, наче, непогано. Але ніде на корпусі не вибито оригінальний номер. Наліпка чорно-біла замість кольорової. Оригвнальної коробки немає. Хм. Ну, ок. Везу на СТО. Показую маляру. Бачу, що йому щось не подобається. І тут він видає, що це не той стакан! Я змінююсь у обличчі. Питаю чому це? Каже, ну от дивись навіть візуально лапи відрізняються. Ну, відрізняються. І що? Ну от у тебе на рідних є кріплення гальмівної системи, а тут немає. Кажу, пляяяяя, Андрюх, ти що не привариш ті кріплення?! Він каже, що справа не у тому. Вони різні. Я відмовляюсь сприймати цю інфу, бо знаю точно, що вони підходять. Кажу, що треба ставити їх і крапка. Через кілька днів Андрій каже, що мені тре заїхати до нього. Є питання по стакану пружину. Вже проматеривсь про себе, але їду. 


Приїжджаю. Починаємо порівнювати. Фото тоді не зробив, але от фото рідного стакану W124 з іншого (водійського) боку разом із стаканом W210, яке було зроблено значно пізніше:

Андрій каже, мовлялв, ну дідько із тими лапами та кріпленнями. Але ти візьми один стакан у одну руку, а інший -  в другу. Дідько... Рідний стакан W124 на відсотків 30 важчий за замінник від W210... Андрій пропонує таки шукати Б/В. Одразу відмовляю. Андрій стоїть на своєму та каже, що якщо б то була стокова тачка і спокійний водій - то поставив би той стакан. Але на мою машину боїться його ставити. Питаю які у нас ще варіанти? Пропонує з 2 стаканів (мого рідного та W210) зробити один. Я спочатку не сприйняв і цей варіант, але Андрій мене запевнив, що це точно буде краще, ніж ставити цілком новий з урахуванням його якості. Ну, погоджусь. Собі у голові вже намалював "мультик", що купив "заліпуху", а не оригінальний стакан. Спойлер - ні, то таки зараз "оригінал" роблять.


Андрій тим часом вже повним ходом проводив дефектовку ніши колеса з водійського боку. Там було видно такі проблеми:

1. Загальний ракурс:

2. Чаша пружини у наближенні:

Як воно їздило із такою дірою, та ще й нормально развал робили... То я ще не знав, що з іншого боку ситуація гірше... Але про те пізніше. Йдемо далі.


3. Однією фоткою вище добре видно діру у лонжероні. Вона у наближенні виглядала так:

4. У районі верхньої опори аморту стакан навіть дуже нічого виглядає, і це дуже порадувало:

І лише у районі зливного отвору є діра:

5. "Хворе" місце W124 та W140 - під передньою стойкою лобового скла, де завжди "рве" метал. Добре видно сліди попердніх ремонтів:

Це ракурс зверху. А ось так виглядає знизу:

6. Поріг. Хоча минулого разу при ремонті кузова у далекому 2012 році було замінено обидва пороги і зроблено їм "антикор", передня частина порогу виглядала так:

Коли вже виїжджав з СТО, звернув увагу на загальний вигляд Кішки:

Лише тоді я усвідомив, яку "скриньку Пандори" я відкрив. Від вигляду машини стало і моторошо, і трохи сумно. Але жодного кроку назад. Лише вперед назустріч мрії, де мене чекає горюча суміш AMG Gen1 + 500E Look.


Вже збирався сісти до машини, але мене наздоганяє Андрій та каже, що має для мене домашнє завдання. Тре купити кріплення, які вставляються між крилом та кузовом. Бо у мене їх десь половини немає. Дає із собою зразок:

І ще каже, що тре передню резинку піддомкратнику купити на водійський бік. Бо моя вже трохи "втомилась":

Ну, ок. Наче, нескладна задача. Ну, резинку я замовив того ж дня. Навіть три, бо людина розпродавала залишки оригінальних піддомкратників, і по приємній ціні. Номер деталі - 0019979586. Забрав усі 3 штуки, бо є висока вірогіжність, що мені треба буде міняти не один, і, навіть, не два. Фото:

А от зі вкладишем-кріпленням вийшло яскраво. Спочатку не міг знайти код. Ну, з горем пополам знайшов - A1239940345. Починаю шукати пропозації по маркетплейсах. І розумію, що... банан! Якісь колоадекватні продавці під замовлення за 500 грн/шт (тобто більше ніж по 12$ за шт!!!) можуть привезти. Їм навіть не писав, бо це смішно. Знаходжу у кацапів альтернативний код від якогось турецького виробника. По оригінальному коду та по "турецькому" знаходжу цілий ряд контор, які спеціалізуться на кріпленнях та пропонують ці "фіговини" по 25-40 грн/шт. По черзі звертаюсь до усіх. Ніде немає у наявності... Замість пропонують як замінник A0009906836. Порівнюю фото з мережі. Геть не схожі (так і виявилося, коли порівняв наживо). Замовляю на розборці Б/В A1239940345 та на АЛІ A0009906836. 


Через якийсь час збираю куплені ЗЧ до купи (про фару буде окремий пост):

Везу це добро на СТО та дивлюсь, як рухається процес ремонту водійської арки. Усі проблемні моменти зачищено. Стакан вирізано для його подальшого ремонту:

Андрій каже, що водійська дверка під заміну (у моєї корозія у дуже незручному місці знизу, тому ремонтувати сенсу немає) + треба ремонтувати трубку гальмівної системи у місці, де вона входить у супорт. Бо штуцер зняти не виходило (він провертався). Ок, фікусуємо. Ще через деякий час Андрій телефонує повідомити, що трубку приїхали та зробили майстри по цій темі, а сама арка загалом готова:

Разом із роботою над аркою паралельно ще йшов процес підготовки репліки крил 500Е та надрукованих на 3D-принтері накладок до них:

Дууууже повільно. Але процес іде. І усе б нічого, але тут мені телефонує Андрій та каже, що його так скрутило через грижі на спині, що він випадає на тиждень-два через лікування. Через 2 тижні телефоную. І випадаю у осад... Андрій госпіталізується, бо уколи та постіль не дали результут... І це ще мінус 3-4 тижні до вже втрачених 2... "Ох...ть!!!", - кричали гості... Приїджаю поспілкватись наживо. Кішка виглядає, м'яко кажучі, паршивенько:

На цьому зробимо паузу. Про наступні події продовжу у наступному дописі. Дякую за увагу!

Опубліковано: 02 липня 17:52
10 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Так, друже.
Треба не забувати, що ти не перший проходиш цей шляк... в смислі шлях )))
Кріплення крил. Я свої переробив на клепальні гайки М6. Відповідно, ті пластини під оригінальні шурупи в мене теж мають десь бути в гаражі, і мені вони не потрібні більше. Але, звісно де - це хороше запитання. Я вже два дні шукаю свого штерна, бо капот відполірований, можна ставити квітку. При чому геть недавно десь тримав його в руках, і поставив кудись, щоб не загубити )))))
Але раджу теж всі точки кріплення крил перевести на нормальну різьбу. Я б навіть фото додав, як то виглядає, але в мене мільйони два тих фото, і його теж ще знайди ))) Але якщо вирішиш, то таки знайду. Клепальні гайки - то взагалі сила.

І стакани 210 та 124 різні, та. Поки шукав собі задні чашки, трохи і за передні інфи накопав. На щастя в мене з передніми все зовсім добре. А задні таки реставрував рідні, бо то краще, ніж теперішні рем.частини.

А в цілому нічого страшного нема з твоєю машиною. Вони всі такі, я ж спеціально борт-журнал веду, щоб усі то бачили, як воно янгтаймер виглядає ))
Так що все буде добре, нипириживай ))
4
02 липня 22:46
ROst.ADventure
Так, друже.Треба не забувати, що ти не перший проходиш цей шляк... в смислі шлях )))Кріплення крил. Я свої переробив на клепальні гайки М6. Відповідно, ті пластини під оригінальні шурупи в мене теж мають десь бути в гаражі, і мені вони не потрібні більше. Але, звісно де - це хороше запитання. Я вже два дні шукаю свого штерна, бо капот відполірований, можна ставити квітку. При чому геть недавно десь тримав його в руках, і поставив кудись, щоб не загубити )))))Але раджу теж всі точки кріплення крил перевести на нормальну різьбу. Я б навіть фото додав, як то виглядає, але в мене мільйони два тих фото, і його теж ще знайди ))) Але якщо вирішиш, то таки знайду. Клепальні гайки - то взагалі сила.І стакани 210 та 124 різні, та. Поки шукав собі задні чашки, трохи і за передні інфи накопав. На щастя в мене з передніми все зовсім добре. А задні таки реставрував рідні, бо то краще, ніж теперішні рем.частини.А в цілому нічого страшного нема з твоєю машиною. Вони всі такі, я ж спеціально борт-журнал веду, щоб усі то бачили, як воно янгтаймер виглядає ))Так що все буде добре, нипириживай ))
ROst.ADventure, дякую, друже, за поради та добрі слова! Станом на зараз морда вже зварена та більш-менш зібрана. Відповідно, зібрали на тих "зачарованих" кріпленнях. Зараз займаються "дупкою".
2
03 липня 03:19
Я їжджу на Daewoo Lanos
Яка це біль... Але воно того варте
2
02 липня 21:51
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Прикольно. Наскільки вистачає моєї обізнаності ,для того щоб впихнути у звичайний 124 вовчковський Е 500 ,треба зробити деякі маніпуляції зі зварювальними роботами у підкапотному просторі. Знаю людину , яка для схожого проекту замовляла оригінальні вовчковськи ніштяки у Казахстані ,бо у нас в Україні геть нічого немає. Грошей всипав вже на дві машини ,а проект ще навіть не на завершальній стадії. Бажаю щоб все вийшло та мрія здійснилася.
1
1
02 липня 19:12
JokerFox
Прикольно. Наскільки вистачає моєї обізнаності ,для того щоб впихнути у звичайний 124 вовчковський Е 500 ,треба зробити деякі маніпуляції зі зварювальними роботами у підкапотному просторі. Знаю людину , яка для схожого проекту замовляла оригінальні вовчковськи ніштяки у Казахстані ,бо у нас в Україні геть нічого немає. Грошей всипав вже на дві машини ,а проект ще навіть не на завершальній стадії. Бажаю щоб все вийшло та мрія здійснилася.
JokerFox, дуже дякую за побажання!

Щодо зварювальних робіт. То, мабуть, мова була про переробку підкапотного простору W124 з 4- та 6-циліндровими двигунами під V8. Або ж якщо крила на передок замовлялись як "ремкомплект", де арка Вовка вварюється в звичайне стокове крило. Там дійсно є нюанси. А от щодо "нарощення" обвісу від Е500, то тут дуже багато нюансів, але, наче, без зварювальних робіт під капотом.

У Казахстані є людина, яка робить металеві копії крил та, навіть, репліку хрому. Думав там замовлятись. Але ціна доставки - то кошмар... Тому ту ідею поховав. Але якщо є бажання зліпити а-ля Вовка зі звичайного 124 (тобто машину, яка не буде мати колекційної цінності), і є можливість дешево привезти габаритний вантаж з Казахстану, то це буде найкращий варіант.
2
02 липня 20:24
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Edos124
JokerFox, дуже дякую за побажання!Щодо зварювальних робіт. То, мабуть, мова була про переробку підкапотного простору W124 з 4- та 6-циліндровими двигунами під V8. Або ж якщо крила на передок замовлялись як "ремкомплект", де арка Вовка вварюється в звичайне стокове крило. Там дійсно є нюанси. А от щодо "нарощення" обвісу від Е500, то тут дуже багато нюансів, але, наче, без зварювальних робіт під капотом. У Казахстані є людина, яка робить металеві копії крил та, навіть, репліку хрому. Думав там замовлятись. Але ціна доставки - то кошмар... Тому ту ідею поховав. Але якщо є бажання зліпити а-ля Вовка зі звичайного 124 (тобто машину, яка не буде мати колекційної цінності), і є можливість дешево привезти габаритний вантаж з Казахстану, то це буде найкращий варіант.
Edos124, так , замість звичайного мотора поставив V 8 5.0 . У Казахстані купляв саме оригінальні б/в запчастини ,ціна - космос ,але людина впевнено йде до перемоги ,робить не задля колекційної цінності ,а для себе. По Одесі справжніх вовчків всього декілька штук ,наскільки я знаю. Власне я вживу зблизька бачив справжнього один раз. Це вже дійсно суперрарітет.
2
02 липня 20:31
дуже цікаво, дякую.

Найменше подобається саме кузов колупати...
1
1
02 липня 18:11
sly401
дуже цікаво, дякую.Найменше подобається саме кузов колупати...
sly401, дякую, до читаєте!

Так, кузов - це дорого, довго та муторно, але у моєму випадку реально. Я ж більше ще все не люблю електрику... Скільки їжджу за кермом, так і не знайшов адекватного електрика у Одесі. Усі з забубонами і усі роблять свою роботу із нюансами...
02 липня 18:56
Edos124
sly401, дякую, до читаєте!Так, кузов - це дорого, довго та муторно, але у моєму випадку реально. Я ж більше ще все не люблю електрику... Скільки їжджу за кермом, так і не знайшов адекватного електрика у Одесі. Усі з забубонами і усі роблять свою роботу із нюансами...
Edos124, в Одесі взагалі з цим всім важко. Наче в кожному дворі ремонтують щось, але по факту нормального майстра знайти - ще той квест.
Колись дуже давно, коли треба було підшаманити кузов та пофарбувати, возив розібране авто на тросі аж в Усатово... і знайшов через знайомих
1
02 липня 19:11
sly401
Edos124, в Одесі взагалі з цим всім важко. Наче в кожному дворі ремонтують щось, але по факту нормального майстра знайти - ще той квест.Колись дуже давно, коли треба було підшаманити кузов та пофарбувати, возив розібране авто на тросі аж в Усатово... і знайшов через знайомих
sly401, так, погоджуюсь на 100%. У нас майстри працюють, наче не ти їм гроші платиш, а у гості до них зааітав на безкоштовну вечерю. Але, тьху-тьху-тьху, з усіма майстрами, окрім електрика, мені +/- пощастило. Тож можна спокійно експлуатувати одразу два старих авто)
3
02 липня 19:42