Toyota Land Cruiser Prado 150-series (B52)

Життя Prado. Довгі поїздки 9 000 км за 2 місяці, відгук

Я їжджу на Toyota Land Cruiser Prado 150-series, BRP Maverick X3, BMW 3 series (F30)
Харків, Україна

На цей рік випало 2 поїздки, одна протягом місяця, де я провів 2 повні доби за кермом та проїхав близько 5 000 км, а через місяць все повторилось і проїхав 4 000 км за 6 тижнів. Можна сказати що я побував всюди, бо не дивлячись що поїздки були робочі, по дорозі я всюди заїжджав, трошки офроудив та дивився на різні пам'ятки.





Тому настав час зробити відгук про Prado як про експедиційну машину.

Плюси:

  • Проїжджає всюди, в незалежності від того куди заїхав, та яка там дорога
  • Комфортна по трасі, в один момент я проїхав 1 300 км з зупинками тільки на заправки
  • Легко їхати по трасі, бо не має хвилювання за ями чи ще щось, тому не сильно концентруєшся
  • Доволі багато місця в салоні (краще було б трошки більше, але в цілому ок)

Мінуси:

  • Для задач довгих поїздок мало місця в багажнику
  • Якщо їхати в 4-ом, то розміру машини не вистачає, ідеальна кількість людей для ТЛК150 - 3 людини
  • Для повного комфорту на дорозі не вистачає адаптивного світла, та бездротової зарядки для телефона
  • Це смішно, але було б круто мати більше підсклянників
  • Розетка 220 не вміє працювати коли вимкнутий автомобіль (але думаю це можна виправити, тим більше в мене 2 батареї)




З цими далекими та довгими подорожами, та ще величезною кількістю одноденних, за 12 місяців я накатав більше ніж 20 000 км, і пробіг авто вже складає 70 000. Це прям для мене дуже багато =) Машина дуже подобається, але звісно є думки про заміну, але просто не знаю на що міняти. 250 мені не подобається двигуном, 300 чекаємо на рест цього літа, гх550 шикарний авто, але ціна просто космічна, ну і ще є темна конячка - гренадір.


З доводів чого не хочеться продавати, то це вічний двигун і таких тойота у нас більше не пропонує, велика кількість часу то грошей що вкладені в цей авто і прозора історія, бо я точно впевнений в якості обслуговування авто, тому є ще опція залишити цей авто ще трошки допрацювати тільки, і взяти щось інше для довгих поїздок, щось типу комфортного буса на пневмне.






На цьому все, скоро ще планую в одну довгу подоріж і скоріш за все теж на прадо. Ну і доречі за 70 000 машина показала себе з самої найкращої сторони як по надійності так і по комфорту дальніх подорожей.


Всім дякую

Пробіг 70000 км.
Опубліковано: 11 червня 16:11
18 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Перед тим як купити 250тий, також думав, бл# деж мотор мій улюблений 4.0. Як тепер існувати на 2.4. А вийшло що 2.4 куди спритніше за 4.0. Чесно, продавати 150того прадіка не хочу, бо то легенда. Та й подобаєця мені як вони у дворі вдвох стоять. Щось в цому є. )
Доречі тестував обидва на однаковій ділянці. То за рахунок комплектації , офроуд приблуд, 250 краще як на мене. Але обидва сток, без втручання, не люблю того. Коли мова за 300ку, то як на меня, то взгалі топчик. Також чекаю що там вийде. Хоча, чомусь здається що то вже водій має бути з таким авто. )
1
12 червня 12:10
skyboy
exodist, ну мені 250 дуже подобається, ну ця дерганість, звук з надривом, не хочу =) Я на таком на їздився вже, я хочу низьки обороти, м'який приємний звук
skyboy, спочатку так само було. Тотнаша проблема, шо є можливість їздити на обох одночасно, такбимовити. Я коли часто їх міняю , то звісно відчуваю і дуже. Різниця як двигун заводиться , який звук в горку наприклад. Різниця капець, на користь 4.0. Але коли катаюсь тільки на новому, тотвже з другого дня того всього вжеине помічаешь. Ну і музика трохи допомогає ))). Ідеально булоб щоб 2.4 гібрид. Але, знову... як довго на новому буду їздити... хто зна. Може 10 років, а може 10 месяців))). Зовні та й в салоні 250 дуже подобаєця. Всяких єлементарних функцій яких так не вистачае в 150м, дуже багато. Він дуже зручний на кожен день.
1
12 червня 14:10
exodist
skyboy, спочатку так само було. Тотнаша проблема, шо є можливість їздити на обох одночасно, такбимовити. Я коли часто їх міняю , то звісно відчуваю і дуже. Різниця як двигун заводиться , який звук в горку наприклад. Різниця капець, на користь 4.0. Але коли катаюсь тільки на новому, тотвже з другого дня того всього вжеине помічаешь. Ну і музика трохи допомогає ))). Ідеально булоб щоб 2.4 гібрид. Але, знову... як довго на новому буду їздити... хто зна. Може 10 років, а може 10 месяців))). Зовні та й в салоні 250 дуже подобаєця. Всяких єлементарних функцій яких так не вистачае в 150м, дуже багато. Він дуже зручний на кожен день.
exodist, він дійсно офігенний, на мій погляд технічно ідеальна машина, і дійсно там є те що мені не вистачає в 150, і я все ще сподіваюсь що вони розширять лінійку двигунів. Туди б 4.0 + нова коробка від 250, і це буде просто космос
1
12 червня 15:24
Тююю, а шо не так з 250тим прадіком?)))
12 червня 12:01
exodist
Тююю, а шо не так з 250тим прадіком?)))
exodist, він офигений, і дизайн і в технологічно. І колеса можно величезні поставити. Но двигун мені не зайшов, не на тест драйвах, ні те що я бачив у горах. Якщо брати, то гх550, але там якимось дивним чином ціна вишче за лх
1
12 червня 13:24
skyboy
exodist, він офигений, і дизайн і в технологічно. І колеса можно величезні поставити. Но двигун мені не зайшов, не на тест драйвах, ні те що я бачив у горах. Якщо брати, то гх550, але там якимось дивним чином ціна вишче за лх
skyboy, ну так, згоден за двигун. Якщоб був наприклад 4.0 турбо гібрид, чи 2.4 цей. Звісно би вибрав 4.0. Але на кожен день, те що пропонує 250 з 2.4, також норм. Але заісно в нас різні потреби. Мені дитину в школу возить, і годовне щоб беспечно. Щоб стовб міг зупинити). Ти експлуатуешь авто за призначенням, по повній.
1
12 червня 14:15
Знайомі місця
1
11 червня 21:20
broncoUkraine
Знайомі місця
broncoUkraine, ну поки по знайомим місцям і прокотився =)
11 червня 21:46
Я їжджу на Porsche 911 (996)
Завжди цікава логіка шукати «вічні» невбиваємі машини з надійністю «яких більше не роблять» але міняти їх на пробігах до 100 тищ 😆
1
11 червня 16:50
Pomidor
Завжди цікава логіка шукати «вічні» невбиваємі машини з надійністю «яких більше не роблять» але міняти їх на пробігах до 100 тищ 😆
Pomidor, ну завжди є бажання спробувати щось ще, отримати новий експірієнс. Так і було раніше 90 - 120 - 150, отримували той самий рівень прохідності і надійності ще і новий досвід, а коли настала моя черга після 150 зробили 250. Ну я ще хотів би спробувати сквеар боді, ф150 60 - 70 років, чи якийсь додж но нажаль за рік моніторингу попалась тільки тлк60 з під ралі.

А так це роздуми, я не впевнений що буду продавати цей авто.
1
11 червня 18:06
Я їжджу на Toyota RAV4 (IV)
Pomidor
Завжди цікава логіка шукати «вічні» невбиваємі машини з надійністю «яких більше не роблять» але міняти їх на пробігах до 100 тищ 😆
Pomidor, «вічні» шукають в більшості випадків не від хорошого життя. Коли треба вивезти сім'ю з-під обстрілів, чи коли дорога відсутня, а тобі треба дістатися точки, бо до комендантської 30 хв. І щоб при цьому підвіска витримала. Подивіться, на яких авто в Афганістані, Конго, Іраку, а також у багатьох інших частинах Африки, Близького Сходу та країнах Центральної Азії їздять, в більшості - це тойоти. А чому змінювати на 100 тис.? Тому що навіть у найгірші періоди люди хочуть жити, і думка про оновлення гріє душу.
11 червня 23:12
Я їжджу на Porsche 911 (996)
maxpa1au
Pomidor, «вічні» шукають в більшості випадків не від хорошого життя. Коли треба вивезти сім'ю з-під обстрілів, чи коли дорога відсутня, а тобі треба дістатися точки, бо до комендантської 30 хв. І щоб при цьому підвіска витримала. Подивіться, на яких авто в Афганістані, Конго, Іраку, а також у багатьох інших частинах Африки, Близького Сходу та країнах Центральної Азії їздять, в більшості - це тойоти. А чому змінювати на 100 тис.? Тому що навіть у найгірші періоди люди хочуть жити, і думка про оновлення гріє душу.
maxpa1au, та не треба, я не про це. Ця ментальність існувала десятиріччами до війни і ми не афганістан і не конго. Люди так само купляли пассати б5 бо вони «вічні», хоча самі не планували на них вічно іздити. І лющи купляють камрі бо це надійно і нє ломаєцця шоб поміняти на іншу камрі через 50 тищ пробіга. 50-100-150 тищ без проблем проіздить хоч мустанг хоч мазервті хоч мазда рх-8. Треба просто меньше вірити в гаражні байки.

А про кондовість тойотівських позашляховиків я не спорю і розумію в чому їх перевага.
1
12 червня 00:04
Pomidor
maxpa1au, та не треба, я не про це. Ця ментальність існувала десятиріччами до війни і ми не афганістан і не конго. Люди так само купляли пассати б5 бо вони «вічні», хоча самі не планували на них вічно іздити. І лющи купляють камрі бо це надійно і нє ломаєцця шоб поміняти на іншу камрі через 50 тищ пробіга. 50-100-150 тищ без проблем проіздить хоч мустанг хоч мазервті хоч мазда рх-8. Треба просто меньше вірити в гаражні байки. А про кондовість тойотівських позашляховиків я не спорю і розумію в чому їх перевага.
Pomidor, так вічні - я про це не писав) тойота в мене, бо я по асфальту їзжу менше ніж по бездоріжжю. А таких більше не буде - це не про вічність а про двигун, я маю на увазі в6, в8. Не хочу принципово їздити на 4х циліндрах, мені не подобається ні звук, ні обороти на низьких швидкостях, та і вцілому віддати за тачку 70, і іздити на 4 циліндрах це якийсь позор) для мене. Я коли пересів, з усіляких 2.0 турбо) я кайфонув
12 червня 13:22
Я їжджу на Porsche 911 (996)
skyboy
Pomidor, так вічні - я про це не писав) тойота в мене, бо я по асфальту їзжу менше ніж по бездоріжжю. А таких більше не буде - це не про вічність а про двигун, я маю на увазі в6, в8. Не хочу принципово їздити на 4х циліндрах, мені не подобається ні звук, ні обороти на низьких швидкостях, та і вцілому віддати за тачку 70, і іздити на 4 циліндрах це якийсь позор) для мене. Я коли пересів, з усіляких 2.0 турбо) я кайфонув
skyboy, сто відсотків. Дивився обзори на новий 4 циліндровий. Навіть бритонці які звикли до чахотних дефендерів ругаються на той 4 циліндровик, не кажучи про мериконців. За те і мова. На залишилось не так багато часу поїздити на всьому цьому. Тактшо можна вже не паритись про шось новіше. Бо ніякого прогресу біллше нема в новіших машинах
12 червня 13:50
Я їжджу на Porsche 911 (996)
maxpa1au
Pomidor, тут можна наводити приклади і вести з вами діалог довго. Ви дуже підковані в автомобільній темі. І маєте розуміння, що кому купувати і навіщо. Але власникам "вічних" авто ваша думка настільки важлива, що аж невдобно))
maxpa1au, відчуваю певну ворожість в цьому діалозі. Для чистоти розуміння: я кажу шо мені дивно коли люди мають бути надійні «вічні» машини, але турбують себе думками про проьіг і заміну. Це трохи не логічно і підтримую логіку автора шо міняти шось заради заміни на новіше нема сенсу, якщо вже є така куленепробивна тачка
12 червня 14:14