Dodge Challenger (ANEMOIA)

Нові звички, домівка і олива.

Я їжджу на Dodge Challenger, KIA Soul (1G)
Tychy, Poland

Протягом моєї кількадесятирічної дружби з @Garyk , він на кожне свято традиційно бажав мені «счастья побольше, домик в Польше!», і хто б міг уявити, що ці жартівні побажання врешті стануть пророцькими? 

Наразі як те щастя, так і той будиночок примарні і існують лише в мріях, але треба з чогось починати. 

Приїхавши на співбесіду до потенційного місця роботи у сусіднє містечко я скористався нагодою і встановив нові алюмінієві кільця на маточини, що для мене замовив мій польський товариш.




Нові співробітники дивувалися, чому я не беру гайковерт і верчу все руками, не розуміючи, що після подібних процедур в центрі Чернівців на морозі наявність пневмодомкрату та тепла - вже королівські умови. @MEDVEDc4, що змерзлими руками носив для мене каміння з поліцейського відділку, не дасть збрехати. 




На вібрації кільця очікувано не вплинули, про що я невдовзі дізнався дорогою до дому, але про це пізніше.


Відтепер мій шлях до роботи збільшився у порівнянні з Одесою в п’ять разів, до 16 км, втім цікавішим від того не став. Обмеженння в 50-70 км/год виконуються майже всіма, і навіть на коротких ділянках з обмеженнням 100 більшість рухається повільніше за дозволене, бо невдовзі знов гальмувати. Звісно, є й такі, що їдуть вдвічі швидше за дозволене (переважно BMW, хто б сумнівався?), але починати процес мігрантської асиміляції зі штрафів не входило до моїх планів. Ба більше ставлення до українського Доджа і так неоднозначне, тож навіщо підгодовувати хибні стереотипи?

Містом їхати ще нудніше. По-перше, трафік тут ненасичений. По-друге, Тихи називають містом кіл, адже звичні перехрестя тут - велика рідкість. Більшість з цих кіл зроблені за принципом плавного злиття потоків із відокремленням правого повороту від основного кільця. Тобто якщо тобі повертати праворуч, ти просто їдеш в окремий ряд, не зупиняючись. На самому кільці пропускаєш всіх лише на вʼїзді, але зупинятися там теж доводиться не часто. 


Вулиці в центрі переважно вузькі і з штучними зигзагоподібними ретардерами на кожному переході, на широких проспектах стоять електроні спідометри, що показують твою швидкість та оцінюють її за допомоги кольорів та емодзі, світлофори обладнані датчиками, і за відсутності трафіку вмикають тобі «зелену хвилю» за умов дотримання обмеження швидкості - їхати активно (не кажучи вже про агресивний стиль) не має жодного сенсу. Ти просто стартуєш, розганяєшся до 50+ і… все! Аж допоки не приїхав куди треба. До того ж пішоходів та велосипедистів/самокатчиків тут пропускають за наближення останніх десь до відстані семи метрів до перехрестя. Тихе місто! 



Час від часу я зустрічаю дорогами Челенджера, Чарджери, Мустанги та РЕМи з V8, але в умовах цього міста такі автівки реально позбавлені сенсу, їх навіть показати нема кому, бо майже всім байдужі твої намагання продемонструвати свій смак та бачення. 


Все вищезазначене на додаток до європейської жаги до заощаджень теж впливає на різноманітність автопарку Тих, а точніше - на відсутність цієї різноманітності. Дороги заповнені хетчбеками А та В класів, а решта являє собою кросовери. Звісно де-інде трапляється щось яскраве, але переважно в якості винятку з сірих позбавлених петролхедської іскри правил: Панда, Панда, Панда, Пунто, Пунто,  Корса, Браво, Панда, Панда, Панда. Днями я приїхав додому нашою СТО-шною дизельною Астрою J і зранку з трьох спроб не зміг знайти її на парковці, адже таких саме чорних Астр було чотири поруч. Аж раптом згадав, що нещодавно на нашу встановили ковпаки, і ребус миттєво розвʼязався.


Дійсно яскраві зразки я навіть сфоткати не встиг, аж настільки на очікував на їхню появу. То була низька та нализана 635csi на класичних BBS RS та… червоний Shelby 1967, що пробуркотів повз мене, поки я витирав воду з Челіка після чергової мийки. 



Звісно, зустрічаються нові BMW та Audi, зокрема у М та S версіях, подекуди і свіженький Porsche, Lotus або Ferrari зустрінеться, але ж то про заможність, а не про інтерес, бо все стокове і особисто для мене не цікаве. 

Втім, в авангарді автокультури Тих, як і в багатьох інших містах, стоїть стенсуха. Із приходом весни хлопці на низьких «файних бриках» почали зустрічатися на парковці місцевого озера по уікендах, і я встиг з деякими з них познайомитися.











Спеціально на таку тусу я б не поїхав, адже на вихідні місця біля озера обмаль і багато автівок там апріорі не зібрати. Сам формат зустрічі теж доволі нудний, ба більше мовний барʼєр дає про себе знати - англомовних співрозмовників буквально одиниці. Тим не менш до озера Папроцани ми їздимо регулярно, і зовсім не заради автокомʼюніті.



Це озеро на додаток до десятка міських парків та скверів, аквапарку та зимового басейну - найкраще місце для відпочинку. Майже ідеальний баланс наявної інфраструктури у вигляді пари піцерій, морозива, дитячих майданчиків, мотузкового парку, спортивних закладів, фонтанів, понтонів для прогулянок понад водою, тощо та дикої природи в її майже початковому вигляді.


Можна поїсти піцу в одному з двох закладів, що розташовані в двох кілометрах один від одного, а можна просто піти у 8-кілометрову подорож навколо озера. Ми майже одразу зробили і те, і інше.


Чудова сучасна набережна, що дасть фору тому нещасному клаптику цивілізації на одеському Ланжероні, що майорить на всіх туристичних буклетах. З яхтами, каякінг-клубом, ландшафтним дизайном, сценами тощо. І її, як і багато іншого в цьому місті, дотепер продовжують будувати та доопрацьовувати. 








Під час пішохідної прогулянки вздовж лісу найбільш вразило те, що навіть дика природа в Польщі не така вже і дика.  І йдеться не про те, що білки та птахи чомусь не бояться людей (у нас їх начебто теж ніхто не їсть). Справа в кількості уваги поляків до комфорту та порядку навіть в такому другорядному містечку, як Тихи. І нехай жителі умовної Австрії  над цим не сміються, бо я порівнюю лише з Україною і в жодному разі не затверджую, що Польща ідеальна. 


Струмок повз доріжку з укріпленими берегами, з вичищеним сміттям, сама доріжка являє собою рівну грунтовку, що засипана красивими камінчиками і подекуди ідеально вкрита плиткою. Згадую занедбану половину Жовтневого парку в Чернівцях із буреломом та річкою-смердючкою, і стає сумно. Але ж і він здавався мені чудовим після будь-якого аналогічного парку Одесу, бо там принаймні хоч щось намагаються робити.  Натомість в Тихах просто роблять. 















Жодних наметів, білбордів і надокучливого сервісу, натомість протягом всього шляху розставлена безліч смітників, які - яке диво! - хтось постійно спорожнює, та три бесідки з мангалами і навіть заготовленими дровами замість бомжацької ночівлі:





В найкрасивіших місцях перед водою вставлені якісні і дуже ергономічні шезлонги, які чомусь ніхто не розтаскав на метал та рейки або просто не поцупив до себе на подвірʼя





Здебільшого біля озера можна залишитися і до ранку, якщо згадати, що комендантської години нема. Бо воно дуже різне в залежності від локації, погоди та часу. Вночі це все ще їй казково і ненавʼязливо підсвічується. Але ж такої можливості у нас не було.







Спочатку ми переїжджали до іншої квартири у іншому районі - «спальнику» подалі від центру і поближче до озера (в масштабах цього містечка все одно йдеться про пару кілометрів). На гуглмепі мене район не вразив, але в Польщі все так швидко змінюється, що треба дивитися очима, адже протягом трьох років район змінився кардинально! На місці гуглмеповских смітників та пустощів тепер панує звичний порядок.











Йдеш до магазину, до паркінгу, до майданчику, сміття виносити - повсюди краса. Кількість зелені неймовірна (я завжди вважав, що Одеса - то зелене місто). До того ж, всупереч наявності низки заводів та копалень пилу в місті за нашими мірками майже нема. Тобто вся ця краса ще й чиста!


Для тих, кому бетону та автівок  все одно забагато, через дорогу є парк із фонтанами, оздоровчими соляними вежами, еколабіринтами, водними майданчиками тощо:




І знов-таки простір! Якщо ти інтроверт і не маєш бажання ділити власний простір із незнайомими людьми, в тебе завжди є  можливість цього уникнути.



Навіть пересічні новобудови в процесі будівництва вражають своєю мало поверховістю, монохромністю, продуманим розташуванням та чистотою на майданчику:



Але ж головною перевагою цього району є наявність п’ятиповерхового паркінгу у безпосередній близькості до будинку. Паркінг коштує близько 2500 грн на місяць, що за місцевими мірками та за умов тотального  браку місць на стоянках можна вважати доволі адекватною ціною. Для мене ж, зважаючи на нещодавній інцидент з номерами, така опція стала вирішальною. Отже тимчасову домівку і ми, і Додж отримали одночасно. 


Щоденний спуск з четвертого поверху щоранку дозволяє мені, не звиклому до прокидання о сьомій ранку, отямитися перед виїздом на трасу. 


А вечірній підйом дає змогу насолодитися звуком вісімки у замкненому приміщенні. До того ж і місце біля стовпу захищає цілісність дверей Челіка від потенційних неохайних сусідів. 


Відтоді як з житлом ми визначилися, я почав працювати. Графік роботи та темп такі, яких в мене не було з часів роботи в порту Південного. Але ж то було добровільно, і я був на 20 років молодше. Почуваюся так, ніби після річної перерви пішов до спортзалу і хапаю ту саму вагу, яка була рік тому. Щодня. 7-18. До того ж більшість автівок брудні (бо ставлення до них, як до засобу пересування) та дизельні (ненавиджу солярку!).



Для тих, хто добре мене знає, буде показовим той факт, що на заміну оливи у власній автівці у мене пішли два тижні. Не було ані часу, ані сил. 


До слова, це та сама олива, що була подарована мені за перемогу в номінації Авто Року. Дочекалась свого часу. 5500 км позаду, і цього разу на їхнє подолання пішла лише пара місяців. 


Поки автівка висіла під стелею, ми з моїм новим напарником роздивилися кардан і дійшли висновку, що кардан-сервіс у Чернівцях таки запоров заміну проміжного підшипника. В нерозборному ШРКШ, що вони розбирали, тепер явно чутно сторонні шуми та люфти, яких до того не було. Трошки чаклунства з карданом та встановлення дистанційних шайб під кронштейн підвісного прибрали основні вібрації, але все одно треба буде щось з цим робити за наявності вільного часу (а-ха-ха!)

Втім, тепер я не лише механік, а ще й мийник та шиномонтажник. Нові навички бортування та балансування колес стануть у нагоді вже найближчим часом, а поки що я скористався мийкою, на якій працюю половину дня, і по-справжньому відмив Челенджер. З воском, різноманітними засобами, сушкою тощо.





Хоч там як, а епоха LOWERANDWIDER на цьому напевно закінчилася. Адже тюнінгстайлінг і вдома вже давно не був пріоритетним завданням, а тут… Хтось там мав правило «євробляхи не ремонтую», а тепер мовчить, бо що ж тоді в Польщі робити?



Пробіг 90500 км.
Опубліковано: 21 квітня 23:58
32 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Дякую за відвертий пост про переїзд, чоловіче

Тримайся, наснаги. Еміграція то не легко
Як би це не здавалось…
1
25 квітня 00:37
Свого часу жив зовсім поряд - в Катовіцах. Звісно то все повна срака. Але все ж краще ніж тут зараз. Як раз летять ракети… Тому щиро вітаю! Радий за тебе і твою родину!
1
24 квітня 00:55
Кowаlsкі
2fast4u, в Катовіце реально срака. Мені взагалі не зайшло.
LOWERANDWIDER, подивись Гдиню. Думаю, тобі може сподобатись.
24 квітня 18:42
Це ж просто ідеальний симбіоз - Dushnyi Євген в місті Tychy!
А взагалі чудове містечко для зустрічі твого невпинного старіння.
Сподіваюсь усі заклади харчування поруч з тобою вже поприбирали з меню всі зайві страви, крім піци )))
2
23 квітня 14:35
Інший світ, інший вимір. Просто перетинаючи кордон одразу відчуваєш контраст.
Кожен обирає свій шлях.
Одне тільки не зрозуміло, я чомусь думав, що ти будеш працювати з вінінлом, в теплому та сухому місці з чистими руками...а ти знову крутиш механіку. От це образно, коли творча особистість, я б сказав митець, змушений замість образотворчого мистецтва займатись кресленням.
1
22 квітня 16:50
Я їжджу на SsangYong Kyron
На День Народження їздив в ЕнерджиЛандию біля Затору. То від чеського кордону до Кракова автобан зі 140 км\год, а від Кракова то просто 50-70 через села. Давно так не їздив. Навіть у себе в Брно часто по місту швидше проїхати по окружній чи по кількох широких вулицях де обмеження 80 км\год. А останніх 3-4 квартали уже зі швидкістю равлика. Якщо в Черкасах зазвичай розхід пального був 10-11 л\100 км, то зараз 7-8.
А поляки не сподобались. Якісь вони близькі по менталитету до українців. В Чехії люди якісь добріші. Більше подобається. Хоча в кожній країні є ідіоти, головне який відсоток.
3
22 квітня 15:36
Ахахаха... «євробляхи не ремонтую».... Тільки є момент :-D
Про пішоходів і 7 метрів, це правда)))
2
22 квітня 12:28
Я їжджу на Jeep Patriot
Вже ж писав десь, що заздрю по- хорошому?
Тепер ба більше!
1
22 квітня 07:13
Я їжджу на Dodge Challenger
І радісно, і сумно. Головне щоб ви і ваша родина почувалися щасливими, а де саме - то вже другорядне. Успіхів!
7
22 квітня 00:20
pasikkk1
І радісно, і сумно. Головне щоб ви і ваша родина почувалися щасливими, а де саме - то вже другорядне. Успіхів!
pasikkk1, до щастя ще далеко, але спимо всю ніч, і мала трошки вгамувалася і вже не кричить після кожного гучного звуку. Тож хоча б в цьому стало краще, не кажучи про те, що відтепер є можливість вільно пересуватися цілодобово і взагалі особисто планувати своє життя, не граючи в безвиграшну лотерею з державою.
21
22 квітня 00:29
Я їжджу на BMW X3 (F25)
"Ба більше ставлення до українського Доджа і так неоднозначне, тож навіщо підгодовувати хибні стереотипи?" - хмм, а чому? Думають, що ти зараз бьорнаути будеш роздавати?

Про опис міста та озера:
Як же все добре продумано. Наче і сусідня країна, і говорять схожою мовою, але виглядає, наче, інший всесвіт проти аналогічних міст та сіл в Україні
4
22 квітня 00:16
oleh_o
"Ба більше ставлення до українського Доджа і так неоднозначне, тож навіщо підгодовувати хибні стереотипи?" - хмм, а чому? Думають, що ти зараз бьорнаути будеш роздавати?Про опис міста та озера:Як же все добре продумано. Наче і сусідня країна, і говорять схожою мовою, але виглядає, наче, інший всесвіт проти аналогічних міст та сіл в Україні
oleh_o, так, бро! Це дійсно інший світ у всьому до найдрібніших дрібниць. І для мене це загадка, адже і корупція тут шалена, і менталітет схожий (в поганому сенсі), і бухають вони так, що українцям лише позаздрити залишається. І при тому нема того пекельного похуїзму та вандалізму. А якщо і зустрічається, то сам знаєш чиїх рук це справа. На жаль.

А про ставлення до Доджу… Люди на нашій кульці здебільшого недолугі та примітивні, як двері. Україна-війна-Челенджер. Знайди зайве в цьому рядку.
5
1
22 квітня 00:26
Okayitsme
LOWERANDWIDER, Я трошки жив в Польщі, так ось Варшава да, крута, сучасна і гарна, але якщо трохи від'їхати, наприклад, в Лодзь, ну копія Київського подолу, все будується, занедбане і розбите. Менталітет рілі схожий, Полякам пощастило що у них не було такого конченого сусіда, як у нас.
Okayitsme, я зовсім не в крутій Варшаві. Тим не менш.

У Польщі є ті самі сусіди. Просто полякам вистачило розуму зробити вірний вибір, а не йти до СНД, волати «НАТО геть!» та маячню про братські народи і слов’янську неперевершеність. Ми в масштабах країни особисто і свідомо багаторазово зробили вибір мати те, що маємо.
5
22 квітня 01:53
Без коліс :(
Кowаlsкі
Okayitsme, я зовсім не в крутій Варшаві. Тим не менш. У Польщі є ті самі сусіди. Просто полякам вистачило розуму зробити вірний вибір, а не йти до СНД, волати «НАТО геть!» та маячню про братські народи і слов’янську неперевершеність. Ми в масштабах країни особисто і свідомо багаторазово зробили вибір мати те, що маємо.
LOWERANDWIDER, камради,складається враження,що ви трохи не в темі.Ну по перше Польща мала їбанутого сусіда до 1918го у в обличчі(ска блд,яке нах обличчя🤦🏻‍♂️ – їбало) російської імперії,а потім під час повторної окупації з 39го по 89й рік совком.Фактично оці всі красивості почали будувати після вступу до ЄС і то не зразу,ну і ментальність почала змінюватись.Повірте,для прикладу,я добре пам’ятаю Вінницю до 2014го і після,це 2 різних міста.Повільно ,з великими потугами,але до 2022 року Україна теж мінялась на краще,дивно,що мало,хто помітив.Полякам реально пощастило,що вони тепер далі від цих свинособак,ніж ми.Сподіваюсь і вірю,що ми теж вирвемось ,хоч тепер стає очевидно,що явно не повним складом .
4
2
22 квітня 08:22
Андрій
LOWERANDWIDER, камради,складається враження,що ви трохи не в темі.Ну по перше Польща мала їбанутого сусіда до 1918го у в обличчі(ска блд,яке нах обличчя🤦🏻‍♂️ – їбало) російської імперії,а потім під час повторної окупації з 39го по 89й рік совком.Фактично оці всі красивості почали будувати після вступу до ЄС і то не зразу,ну і ментальність почала змінюватись.Повірте,для прикладу,я добре пам’ятаю Вінницю до 2014го і після,це 2 різних міста.Повільно ,з великими потугами,але до 2022 року Україна теж мінялась на краще,дивно,що мало,хто помітив.Полякам реально пощастило,що вони тепер далі від цих свинособак,ніж ми.Сподіваюсь і вірю,що ми теж вирвемось ,хоч тепер стає очевидно,що явно не повним складом .
Андрій , більшість будинків, що на фото, 70-х років. Взагалі місто радянське і почалося з площі Сталіна, що тепер Св. Анни. Сусіди у Польщі ті самі і не набагато далі. Я б теж залюбки списав всі наші передвоєнні негаразди на сусіда, але на жаль очевидно, що то не так. Основна біда в тому, що той їбанутий сусід дотепер в головах великої кількості наших співвітчизників.
5
22 квітня 08:27
Кowаlsкі
Андрій , більшість будинків, що на фото, 70-х років. Взагалі місто радянське і почалося з площі Сталіна, що тепер Св. Анни. Сусіди у Польщі ті самі і не набагато далі. Я б теж залюбки списав всі наші передвоєнні негаразди на сусіда, але на жаль очевидно, що то не так. Основна біда в тому, що той їбанутий сусід дотепер в головах великої кількості наших співвітчизників.
LOWERANDWIDER, судячи з повстань польських фермерів, то там теж совок присутній. але менший обернено пропорційно відстані до Болот.
ПС. в Польщу ЄС влив таку кучу грошей за останні 30 років, що іншим Румуніям+Словаччинам разом взятим не снилося.
ПС. Та й комуняцька окупація впродовж 50 років це геть не ті 300 років, що мали ми під москалями.
ПС. згоден з коментом вище щодо нашого прогресу 2014-2022 - як житель Миколаєва, відомого в масах як Биколаєв. І це я ще не кажу, шо по факту Україна політично розвинулася за останні 10 років більше, ніж ївропейські свєточі демократії (судячи з того, як їх демократію нагибають фашисти).
2
22 квітня 09:23
Без коліс :(
Кowаlsкі
Андрій , більшість будинків, що на фото, 70-х років. Взагалі місто радянське і почалося з площі Сталіна, що тепер Св. Анни. Сусіди у Польщі ті самі і не набагато далі. Я б теж залюбки списав всі наші передвоєнні негаразди на сусіда, але на жаль очевидно, що то не так. Основна біда в тому, що той їбанутий сусід дотепер в головах великої кількості наших співвітчизників.
LOWERANDWIDER, категорично не згоден,не в головах цей сусід,а саме живе по сусідству,якого сюди масово завозили кацапи.
Женя ,я не знаю,де ти був по Україні,але я був багато де.Навіть до окупації в околицях Красного Луча(Луганськ) неозброєним оком видно по обісцю(двору,господарству) де живе українець,армян,грузин,а де живе кацап.Це настільки ріже ,що аж кров з очей йде.Жодна з наближених країн не була так довго під кацапами,як ми ,білоруси,грузини….,за це й платимо дорого,хтось життями,хтось свободою.
1
22 квітня 09:48
Кowаlsкі
Андрій , більшість будинків, що на фото, 70-х років. Взагалі місто радянське і почалося з площі Сталіна, що тепер Св. Анни. Сусіди у Польщі ті самі і не набагато далі. Я б теж залюбки списав всі наші передвоєнні негаразди на сусіда, але на жаль очевидно, що то не так. Основна біда в тому, що той їбанутий сусід дотепер в головах великої кількості наших співвітчизників.
LOWERANDWIDER, согласен. У Польши там калининградская область где то рядом прям. Я лично видел дома в Польше 5 этажные на вид конфетки. А потом как то иду и вижу нашу родную 5 этажку как на Черёмушках и все понял. Эти все красивые 5 этажки раньше это не что другое как обновленная наша сраная кирпичная 5 этажку у которой установили крышу, утеплили и покрасили
23 квітня 14:22
Андрій
LOWERANDWIDER, камради,складається враження,що ви трохи не в темі.Ну по перше Польща мала їбанутого сусіда до 1918го у в обличчі(ска блд,яке нах обличчя🤦🏻‍♂️ – їбало) російської імперії,а потім під час повторної окупації з 39го по 89й рік совком.Фактично оці всі красивості почали будувати після вступу до ЄС і то не зразу,ну і ментальність почала змінюватись.Повірте,для прикладу,я добре пам’ятаю Вінницю до 2014го і після,це 2 різних міста.Повільно ,з великими потугами,але до 2022 року Україна теж мінялась на краще,дивно,що мало,хто помітив.Полякам реально пощастило,що вони тепер далі від цих свинособак,ніж ми.Сподіваюсь і вірю,що ми теж вирвемось ,хоч тепер стає очевидно,що явно не повним складом .
Андрій , і інші дописувачі :)
для інфо - Польша за 20 років висосала з ЄС 245 млрд євро (2004-2023), при тому що тій же Румунії дісталося 62 млрд, Словаччині - 40 млрд.
так що такі пірогі.
24 квітня 10:57
Xytor
LOWERANDWIDER, ну так до них масово тих кацапів і не заселяли ніколи. В них умови в цьому плані завжди кращі були, ручки кацапів на нас концентрувались
Xytor, в Рашку переселили пол Украины в свое время. Даже были свои республики типа Зелёного клина. И где они все эти украинцы? Просто быть дикарём у каждого в голове и находить виновного то в соседе то что кого то переселили . Не согласен. Не зря говорят " где три украинца ,там три Гетьмана". Каждый пытается учить других как ему жить.
23 квітня 14:27
Я їжджу на Volkswagen Polo Mk5
Кowаlsкі
Okayitsme, я зовсім не в крутій Варшаві. Тим не менш. У Польщі є ті самі сусіди. Просто полякам вистачило розуму зробити вірний вибір, а не йти до СНД, волати «НАТО геть!» та маячню про братські народи і слов’янську неперевершеність. Ми в масштабах країни особисто і свідомо багаторазово зробили вибір мати те, що маємо.
LOWERANDWIDER, це правда, я дивився якось інтерв'ю про поляків, окупацію совками і т.д. Так ось там дуже кльово один чел сказав, що навіть коли в них були комуністи і т.д. В першу чергу він був ПОЛЯК, а лиш потім все інше. У нас же "савєцкій чілавек" був усе життя, мій родич говорив що на майдані безробітні і ті кому нічого робити (сам він все життя хвалив совок і останні років 30 офіційно взагалі не працював), а преподша російської мови (так у мене таке було в школі) розказувала нам про те, що нашо нам та європа і нам треба у таможєний саюз.

Але, все-таки відсутність прямого кордону з парашею (отой віджатий шматочок який зараз називається калининград не рахую) і наближенність до ЄС дає свої плоди, як мінімум що гопніків типу гіркіна не можна було завезти так просто.
4
22 квітня 10:14
Кowаlsкі
oleh_o, так, бро! Це дійсно інший світ у всьому до найдрібніших дрібниць. І для мене це загадка, адже і корупція тут шалена, і менталітет схожий (в поганому сенсі), і бухають вони так, що українцям лише позаздрити залишається. І при тому нема того пекельного похуїзму та вандалізму. А якщо і зустрічається, то сам знаєш чиїх рук це справа. На жаль. А про ставлення до Доджу… Люди на нашій кульці здебільшого недолугі та примітивні, як двері. Україна-війна-Челенджер. Знайди зайве в цьому рядку.
LOWERANDWIDER, "Україна-війна-Челенджер. Знайди зайве в цьому рядку."
Люди скрізь однакові :)
Мені у Львові:
- плювали на скло - два рази
- струшували попіл з цигарки на багажник - два рази
- скрутили ковпачок ніпеля - один раз
- фраза "війна а така дорога машина" - ХЗ скільки разів

Це при тому що поряд запарковані машина в 2-6 разів дорожчі ))))
1
3
22 квітня 11:59
oleh_o
Boobler, Хммм, цікаво щоб ці кхмм люди робили у Києві. На місці померли б, певно, від кількості доларів на 100м дороги
oleh_o, у Львові не менше ща Київ зараз :)
То є сутність людей.
Коли кажуть "нам потрібен самосуд" - не дай Бог цим людям дозволити судити. Повбивають одне одного за два дні.
23 квітня 10:39