Ford Mustang (5G) (Елеонор на мінімалках)

Роздуми над зовнішністю Мустанга

Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
Київ, Україна

   Мустанг зараз на сервісі, де встановлюється все залізяччя, що наразі я придбав. Поки воно встановлюється, хотів би написати про  стайлінг авто.  Першопочатково мені дуже заходив синій мустанг з білими смугами. Нажаль, як я купував свій Муст такого в продажі не було, то я пішов трохи на компроміс та взяв сірого кольору з чорними смугами, що теж не погано.  
   Після покупки сірого я почав цікавитись яка вартість поклеїти в плівку або зробити повний перекрас в синій - мені озвучували вартість від 3к долл за обидві роботи в Києві.  Тому від цієї ідеї я відмовився - не того бюджету авто, і робити це не логічно. Залишати чорні смуги на сірому кольорі також не хотілось, незважаючи на те що такий дизайн Елеонор у фільми "Викрасти за 60 секунд", то зараз додавання чорних елементів скрізь під назвою антихром це вже попса (Альфа в мене на антихромі, біло-чорна якщо шо😁). Тому від ідеї дизайну Елеонор відмовився.    
   Є ще таке кіно під назвою Need for Speed.  Кінострічка насправді не дуже, але в головній ролі там сірий/сріблястий мустанг з синіми полосами.  Заради Мустанга я подивився цю стрічку, і вирішив, що непогано було б зробити смуги темно синього кольору.   Тому наразі концепт дизайну що я обрав - це з додаванням темно-синього кольору.  Я вже викрасив нові передні супорти в синій колір(просив темно синій, але вийшов просто синій), додатково планую замінити реміні безпеки на синій колір, ну і найголовніше - темно сині широкі смуги по кузову.  
    Але тут є одне але - дизайн виходить надто агресивним. Коли мій 3.7 навіть при встановленні всіх тюнінг  деталей та прошивки буде видавати всього 340-350 к.с., і скоріш за все не виїде з 5 секунд буде не відповідати цьому дизайну. А ці 350 к.с. зараз в епоху  електричок та скаженої інфляції потужності, коли Тесла за тотожній прайс вистрілює 3+ секунди виглядають не зовсім серйозно. Але  я  думаю  таки зроблю ці смуги,  бо краса в першу чергу має приносити радість та естетичне задоволення власнику. 


Мустанг в день коли я його придбав - з чорними смугами.



Мустанг зараз - частково зняли смуги на капоті та бампері, бо перефарбовував капот і міняв та фарбував бампер



Мустанг Елеонора з кінострічки



Мустанг з кінострічки Need for Speed



Чат GPT згенерував мені дизайн мого Мустангу з темно-синіми стрічками. Не ідеально, але непогано.



Опубліковано: 10 квітня 22:00
33 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Dodge Challenger
Я колись на свій Мустанг брав темно синю плівку сатін. Дуже гарно було. Бо на авто з Need for speed колір стрічок як синя ізолента. ))) Фото як було на моєму авто.
1
15 квітня 03:06
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Ось, більш яскраві сині полоси
1
11 квітня 14:15
Jakson
Ось, більш яскраві сині полоси
Jakson, мені більш темні заходять
1
11 квітня 14:22
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
Jakson, мені більш темні заходять
Dron, то вперед до своєї мрії! Я свої страйпи купляв тут, якість прекрасна:
https://graphic-express.com/collections/2013-14-mustang
1
11 квітня 15:41
MEDVEDc4
Dron, то вперед до своєї мрії! Я свої страйпи купляв тут, якість прекрасна:https://graphic-express.com/collections/2013-14-mustang
MEDVEDc4, дякую за інформацію. Я думав по місцю зробити, бо хочу ще капот частково в бронеплівку затягнути, фари, та тонування переробити.
1
11 квітня 16:33
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, дякую за інформацію. Я думав по місцю зробити, бо хочу ще капот частково в бронеплівку затягнути, фари, та тонування переробити.
Dron, головне щоб їх не вирізали просто прямими лініями! Страйпи - то складні геометричні фігури, а не просто дві смужки відмінного від базового кольору. Саме тому вони візуально не звужуються, бо створюється оптична ілюзія та здається, що вони завжди прямі.
2
11 квітня 18:15
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, хм, це вартує того щоб подумати. Дякую за зауваження.
Dron, ось що саме я маю на увазі.
2
11 квітня 18:37
MEDVEDc4
Dron, ось що саме я маю на увазі.
MEDVEDc4, ого, дуже вдячний. Я і не думав над такими нюансами. Добре що я цю тему почав.
1
11 квітня 18:44
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, ого, дуже вдячний. Я і не думав над такими нюансами. Добре що я цю тему почав.
Dron, так, нюанси є. Тому я замовив готові порізані з плівки 3M, бо по місцю просто не було як зробити щось подібне. Ви поцікавтеся цінами, запитайте скільки коштуватиме робота по поклейці ваших страйпів, щоб було розуміння. Також поцікавтеся якої форми вам їх зможуть нарізати. Ви ж розумієте, що трохи ширше-вужче, і візуально вже буде посміховисько. Так майже кожного разу «попадають» з фарбованими страйпами, які малюють просто рівними смугами.
11 квітня 19:17
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Я не думаю, що "всього 350 к.с." мають зупиняти в стайлінгу. І на це купа причин.

1. Це модель 5го покоління. Вона і не має змагатись з сучасними авто. Бо тоді виходить, що 1ше покоління взагалі не має права на ознаки агресії? Чи може перші GT350 та GT500 не можуть виглядати "мязистіше"/"агресивніше", ніж Тесла?
2. Впринципі не коректно рівнятись на Теслу. Електрички та ДВЗ це різні агрегати. Якщо і порівнювати щось, то в одному класі.
3. Стайлінг і не роблять для того, щоб ганяти. Навпаки такою машиною треба їхати 40 км/год, щоб її могли роздивитись. Тільки школота, яка не цінує свого роду мистецтво, буде буде ризикувати розхєрачити всі оці зусилля.
4. Власник робить з своїм авто/житлом/життям, що важає за потрібне, якщо це не порушує права інших і не загрожує їх життю. А от до речі, навалювати та грати в шашки на трасах загального користування, це якраз ознака інфантильного мамкиного гонщика. Дорослі платять за трек, якщо хочуть випробувати себе та своє авто.
5. Якщо авто створює власнику вайб, від якого він отримує задоволення, цього достатньо. Хоч полоси малюй, хоч хутром обший. Якщо не суперечить п.4.
11 квітня 13:01
Harmash
Я не думаю, що "всього 350 к.с." мають зупиняти в стайлінгу. І на це купа причин. 1. Це модель 5го покоління. Вона і не має змагатись з сучасними авто. Бо тоді виходить, що 1ше покоління взагалі не має права на ознаки агресії? Чи може перші GT350 та GT500 не можуть виглядати "мязистіше"/"агресивніше", ніж Тесла? 2. Впринципі не коректно рівнятись на Теслу. Електрички та ДВЗ це різні агрегати. Якщо і порівнювати щось, то в одному класі. 3. Стайлінг і не роблять для того, щоб ганяти. Навпаки такою машиною треба їхати 40 км/год, щоб її могли роздивитись. Тільки школота, яка не цінує свого роду мистецтво, буде буде ризикувати розхєрачити всі оці зусилля. 4. Власник робить з своїм авто/житлом/життям, що важає за потрібне, якщо це не порушує права інших і не загрожує їх життю. А от до речі, навалювати та грати в шашки на трасах загального користування, це якраз ознака інфантильного мамкиного гонщика. Дорослі платять за трек, якщо хочуть випробувати себе та своє авто. 5. Якщо авто створює власнику вайб, від якого він отримує задоволення, цього достатньо. Хоч полоси малюй, хоч хутром обший. Якщо не суперечить п.4.
Harmash, якраз школота це і є найяскравіші поціновувачі Мустангу, без жартів. Як проїжджаєш повз школоту, то в них аж колови виворачуються:)
1
11 квітня 13:10
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Dron
Harmash, якраз школота це і є найяскравіші поціновувачі Мустангу, без жартів. Як проїжджаєш повз школоту, то в них аж колови виворачуються:)
Dron, ну так, він для них і створений ))
Мустанг це видатний маркетинговий хід від Форда.
Мустанг не спорткар у типовому розумінні цього слова. Це спроба дати тодішній молоді, яка не може дозволити собі собі справжній спорткар, доступний та СТИЛЬНИЙ автомобіль. Він робився на базі серійних авто, що робило його дешевим. В стильний кузов просто вставляли потужний (і навіть це не завжди) двигун. Він мав погану керованість. Та практично відсутню безпеку. Він підходив хіба що для популярних тоді "гонок по прямій". Тобто мустанг це не про спорт, а про стиль та про молодість.

Але коли я писав про школоту, то не мав наувазі буквально вік.
Я мав наувазі безвідповідальних незрілих осіб. Якось в мене на очах в парку, який був досить людним (переважно літні люди, мами з колясками, дітки, що годують білочок, тощо), пролітала група підлітків на велосипедах. От прям небезпечно швидко та дуже близько оминаючи людей. Мені зрозуміло, що підліткам не знайома відповідальність, вони не здатні оцінювати ризики. Вони не розуміють, що навіть якщо вони і вправні зі своїм велосипедом, до їх небезпечні дії можуть викликати непередачувані реакції іших людей. А колись ці підлітки просто стають великими і пересідають у щось більш потужне ніж велосипед. І рівень відпвідальності та здатність до аналізу, не змінюється. Тому в авто певних людей, не мало би бути К.С. більше, ніж IQ )) От вони і грають в шашки на дорогах та провокують на гонки з Мустангом. От їх я і називаю підлітками, бо вони такими по своїй суті і є )
11 квітня 13:28
Я згоден що в наш час потужність вже втратила свою "вартість". Мені вже взагалі абсолютно не цікаво хто скільки їде до сотні. Мене цікавить лише вайб який несе в собі машина. А а ні Тесла, а ні БНВ ддля мене не несуть ніякого цікавого вайба. А зроблять вони мене як стоячого :D І абсолютно пофігу!
Перевага Мустанга над потужними машинами в тому що він Мустанг. Він ікона. Він стиль! Він вайб!
І "американська трійця" це ті машини яким завжди доречні всі ці страйпи, обвіси, спойлери. Бо вони цей стиль породили.

Коли бачуть на дорозі Теслу яка їде 3-4 до сотні, це когось цікавить? А власник Тесли має можливість цією потужністю скористатись у Києві чи Львові? Ні та Ні.
А коли на дорозі їде охайний або гарно застайлений Мустанг\Камаро\Челленджер то люди показують великй палець, моргають фарами, фоткаються поряд.

Тому потужність вже стала чимось невиразним, як і склопідіймачі з підсилювачем руля. Є - та і ок. У всих вже є достатньо потужності для міста. А у випадку "трійці" так тієї потужності більше за 98% авто міста.

Стосовно стайлнгу.
Моя думка, красу авто роблять колеса (не чорні :D).
Гарні колеса зроблять 90% стайлінгу.
Тому я б починав з них. А далі вже під них обирав інші елементи.
3
11 квітня 10:43
Boobler
Я згоден що в наш час потужність вже втратила свою "вартість". Мені вже взагалі абсолютно не цікаво хто скільки їде до сотні. Мене цікавить лише вайб який несе в собі машина. А а ні Тесла, а ні БНВ ддля мене не несуть ніякого цікавого вайба. А зроблять вони мене як стоячого :D І абсолютно пофігу!Перевага Мустанга над потужними машинами в тому що він Мустанг. Він ікона. Він стиль! Він вайб!І "американська трійця" це ті машини яким завжди доречні всі ці страйпи, обвіси, спойлери. Бо вони цей стиль породили.Коли бачуть на дорозі Теслу яка їде 3-4 до сотні, це когось цікавить? А власник Тесли має можливість цією потужністю скористатись у Києві чи Львові? Ні та Ні.А коли на дорозі їде охайний або гарно застайлений Мустанг\Камаро\Челленджер то люди показують великй палець, моргають фарами, фоткаються поряд.Тому потужність вже стала чимось невиразним, як і склопідіймачі з підсилювачем руля. Є - та і ок. У всих вже є достатньо потужності для міста. А у випадку "трійці" так тієї потужності більше за 98% авто міста.Стосовно стайлнгу.Моя думка, красу авто роблять колеса (не чорні :D).Гарні колеса зроблять 90% стайлінгу.Тому я б починав з них. А далі вже під них обирав інші елементи.
Boobler, так погоджуюсь з Вами. Як і всі власники американської трійці я взяв Мустанг виключно заради вайбу. А ось щодо реалізувати 3-4 секунди до сотні в Києві, то світлофорний драгрейсинг в Києві ще як працює, особливо ввечері:)
З приводу колес я з Вами частково згоден, але не 90%. Бо по тій же логіці на жигуля постав круті за дизайном і характеристиками колеса, і він стане на 90% крутим. Але ні, жигуль так і залишиться жигулем. Я думаю, що все має бути в комплексі. Щодо чорного кольору коліс - мені також не заходять, то GPT їх чомусь так намалював на макеті.
11 квітня 12:40
Boobler
Dron, у жигуля теж є свій вайб ) Не варто робити з нього маслкар. А от ловрайд - досить може вийти. Це ж все таки Фіат - машина року 1967.Гарні колеса, гарне ЛФП, трошки "фішок" і це вже шоустоппер! :)
Boobler, у мене на районі була ще нещодавно 21099 десь на 17 кованих білих дисках з прямотоком. Було кумендо, гул страшений на всю вулицю, а вона, що логічно, надриваючись при цьому ледь їхала.
11 квітня 13:22
Dron
Boobler, у мене на районі була ще нещодавно 21099 десь на 17 кованих білих дисках з прямотоком. Було кумендо, гул страшений на всю вулицю, а вона, що логічно, надриваючись при цьому ледь їхала.
Dron, бо не правильно обраний стиль ) Майже кожній машині можна підібрати її стиль. Але, нажаль, більшість людей позбавлена смаку ))))
11 квітня 13:54
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Не розумію звʼязку страйпів з 3.7. Так, це базовий двигун, але до чого тут зовнішність? Якби в вас була GT500, то всеодно вона була б повільною, то до чого ці сердешні страждання та невпевненість? Хочеться страйпів - робіть.
1
11 квітня 08:23
MEDVEDc4
Не розумію звʼязку страйпів з 3.7. Так, це базовий двигун, але до чого тут зовнішність? Якби в вас була GT500, то всеодно вона була б повільною, то до чого ці сердешні страждання та невпевненість? Хочеться страйпів - робіть.
MEDVEDc4, ви як власник Муста знаєте що з ним регулярно хтось намагається гонятись. Нещодавно в мене була подібна ситуація з сімейним кроссовером Генезіс. Було не дуже приємно коли мій «спорткар» не міг від нього відірватись:) А стрічки це ще більший закос під спорткар на мій погляд.
1
11 квітня 08:53
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Jakson
Dron, в мене те саме. Відчуття що обвіси і агресивний лук більш пасує для рілі потужних авто. В мене хоч 4.0 але лиш 210 к.с.)
Jakson, в тебе потужності більше, ніж було у Кінг Кобри, динаміка теж краща. Де зв'язок?
11 квітня 09:49
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
MEDVEDc4
Jakson, в тебе потужності більше, ніж було у Кінг Кобри, динаміка теж краща. Де зв'язок?
MEDVEDc4, Петро, мені більш довподоби підхід - " Вовк в овечій шкірі", а не навпаки. Я колись клеїв на свою Астру 1.6 т (на стейджі було десь 220 к.с.) циферки 1.4) Якщоб в мене було 500 к.с. в мусті то яб хотів би більш прокачати агресивно зовнішність. Можливо трабл з моїм мустангом, але таке відчуття, що він взагалі не їде. Нажаль не можу порівняти з іншими мустами. Доречі про страйпи я на свою не робив бо рілі попсово. Хоча тут таке якщо подобаєтся, то чому ні)
1
11 квітня 14:09
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, ви як власник Муста знаєте що з ним регулярно хтось намагається гонятись. Нещодавно в мене була подібна ситуація з сімейним кроссовером Генезіс. Було не дуже приємно коли мій «спорткар» не міг від нього відірватись:) А стрічки це ще більший закос під спорткар на мій погляд.
Dron, в мене таких проблем немає, бо в мене ніколи не було жодних ілюзій щодо динамічних характеристик моєї автівки. Я не "зальотчик" і свою автівку я обирав розумом, як би дивно для когось це не виглядало. І в мене немає жодного бажання з кимось змагатися на випередження ні в місті, ні за містом. Я взагалі навіть дрег рейсинг не люблю. Я можу запустити двигун та вже нікуди не їхати й насолоджуватися чопом та гармоніками, які перекатуються по кузову. Для повного щастя мені б вистачило ще маленького суперчарджеру, щоб слухати його вайн при WOT. Маленького, бо я нікуди не спішу і ні з ким не змагаюся. Якщо вам потрібна динамічна їзда та впевнена "перемога" зі світлофору, і все це повинно вміститися в Мустангу, то потрібно свапати Койота та ставити суперчарджер, ну і ще до купи багато всього. З бюджетом десь близько $30к ваші шанси обігнати якусь умовну Октавію на чіпі з інтеркулером значно підвищуються, але ніяких гарантій звісно бути не може 😂
11 квітня 09:48
MEDVEDc4
Dron, в мене таких проблем немає, бо в мене ніколи не було жодних ілюзій щодо динамічних характеристик моєї автівки. Я не "зальотчик" і свою автівку я обирав розумом, як би дивно для когось це не виглядало. І в мене немає жодного бажання з кимось змагатися на випередження ні в місті, ні за містом. Я взагалі навіть дрег рейсинг не люблю. Я можу запустити двигун та вже нікуди не їхати й насолоджуватися чопом та гармоніками, які перекатуються по кузову. Для повного щастя мені б вистачило ще маленького суперчарджеру, щоб слухати його вайн при WOT. Маленького, бо я нікуди не спішу і ні з ким не змагаюся. Якщо вам потрібна динамічна їзда та впевнена "перемога" зі світлофору, і все це повинно вміститися в Мустангу, то потрібно свапати Койота та ставити суперчарджер, ну і ще до купи багато всього. З бюджетом десь близько $30к ваші шанси обігнати якусь умовну Октавію на чіпі з інтеркулером значно підвищуються, але ніяких гарантій звісно бути не може 😂
MEDVEDc4, я би якщо брав машину для гонок то точне це був би не мустанг. Але все одно не приємно коли твій «спорткар» може обігнати заряджений хундай.
11 квітня 09:52
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, я би якщо брав машину для гонок то точне це був би не мустанг. Але все одно не приємно коли твій «спорткар» може обігнати заряджений хундай.
Dron, тоді я не розумію сумнівів щодо страйпів. Подобається - робіть. В мене з ними була своя "історія". Коли ми з дружиною та донькою разом радилися щодо них, то дружина одразу поставила "хрест", аргументувавши своє ставлення до них тим, що страйпи клеять буквально на все абсолютно без розуміння того що це таке та звідки взялося. За збігом обставин ми якраз проходили повз Рено Трафік з чорними страйпами на капоті, й в мене просто не було чим крити, як то кажуть.
11 квітня 10:54
Я їжджу на Ford Fusion (2G)
Dron
MEDVEDc4, ви як власник Муста знаєте що з ним регулярно хтось намагається гонятись. Нещодавно в мене була подібна ситуація з сімейним кроссовером Генезіс. Було не дуже приємно коли мій «спорткар» не міг від нього відірватись:) А стрічки це ще більший закос під спорткар на мій погляд.
Dron, Не реагуйте. Ці провокації "обігнати сімейним кросовером мустанг" - проблема виключно отого "підлітка" за кермом сімейного кросовера. Недавно десь в стрічці попадалось, як мамкін гонщик тішився, що на пасаті обігнав ламбу )) А водій на лабмі знає, на що здатне його авто. Йому не треба ні з ким ганятись, ні комусь щось доводити. Він навпаки їде так, щоб отой на пасаті, міг з усіх сторін роздивитись. Як ззаду, так і спереду )
11 квітня 13:08
Можна ще як у фільмі фари що в решітці зняти і поставити діодні кільця або залишити їх зробивши антихром і добавивмя ті самі кільця
1
10 квітня 22:26
AndreDeLux25DX
Можна ще як у фільмі фари що в решітці зняти і поставити діодні кільця або залишити їх зробивши антихром і добавивмя ті самі кільця
AndreDeLux25DX, мене більше до олдових мустангів тягне в плані дизайну, то діоди як в фільмі Need For Speed не дуже заходять.
10 квітня 22:32
Dron
AndreDeLux25DX, мене більше до олдових мустангів тягне в плані дизайну, то діоди як в фільмі Need For Speed не дуже заходять.
Dron, розумію Вас. Я теж більше до класики схиляюсь по своєму форд ескорт. Хоч і хочеться лінзи у фари поставити
1
10 квітня 22:36
AndreDeLux25DX
Dron, розумію Вас. Я теж більше до класики схиляюсь по своєму форд ескорт. Хоч і хочеться лінзи у фари поставити
AndreDeLux25DX, я теж в зовнішності схиляюсь більше до класики, але мені пощастило що в цьому мустангу лінзи в фарах по стоку встановлені.
10 квітня 22:37