BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[151] Встигнути щось відремонтувати до пробігу 100 тис км

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

За майже два місяці я ніяк не можу витиснути на одометрі ту шестизначну цифру. Певно, якийсь психологічний бар'єр, що відділяє сприйняття нового авто від передкорчового😂


І стандартне мастильно-фільтрове ТО зробив всього якихось 800 км назад, а тут знову закортіло записатися на сервіс. Власне, от для чого...

Серед усіх двигунів, що BMW випустили у серіях M, N та B, однозначним фаворитом, топовим за усіма параметрами, звісно ж, є N20B20. Це вам скажуть на будь-якому профільному СТО. Майстри, коли чують цей індекс, відразу планують покупку нового телефону, а то й інколи підбирають новеньке авто. Вас відразу поважають, а на дорозі на світлофорі ніяка Мка чи RS чи АМГ навіть не подумають з вами стартувати на зелений - їх охоплює страх лише від думки про легендарні чотири циліндри. Не вірите мені, ну так у мене є докази, дивіться уважно:

Альфа-сомець


Але навіть такий титан від світу двигунів має свої слабкості. Підозрюю, що то все злі язики так діють на нього. Проявляються ці слабкості на різних пробігах і якогось чіткого ремонтного регламенту для їх запобігання немає. У кожного свій індивідуальний випадок. Я задумав такий план, що сформував список потенційних проблем та ціни заміни компонентів під кожну з них. І ті, що відносно дешеві та не сильно складні, потрапили у сьогоднішнє ТО.  


Пацієнт №1. Клапан регулювання тиску мастила (або ж соленоїд мастила або ж гідроклапан).

Думаю, з назви зрозуміло його призначення. Проблематика ж наступна: коли клапан клине (а цей час рано чи пізно настане), то він починає давати мінімальний тиск мастила. І наскільки я знаю, помилок на мультимедіа по ньому не буде ніяких. Певно, діагностикою перевірити можна, але ж ти не будеш перед кожною поїздкою дивитися, що там за помилки актуальні. Гонщик у момент клину вирішує протиснути педаль у підлогу, щоб нарешті обійти той Спринтер, і тут вжух - мінус вкладень. Неприємна ситуація, так би мовити. Рішення - ставити новий. Звісно, ж оригінальний. Але, для економії, можна знайти виробника(хто саме - не підкажу) та й купити без значка BMW.
Оригінальний код клапану - 11417622768. 💲Ціна 6700 грн

Новий і старий


Локаційно він на середній висоті за двигуном, ближче до салону. Щоб дістати знизу треба знімати захист. І рукою обережно його витягувати. Мій штатний візуально не мав жодних проблем, скільки б він ще прожив - невідомо, може кілька років, а може кілька місяців😐

Пацієнт №2. Кришка розширювального баку

Туди антифриз ще заливається, ага, ваш кеп. Профілактично замінювати раз на 3-4 роки бажано. І от у цій кришці також є черговий клапан, що скидає зайвий тиск у системі охолодження. Старий поганий клапан може то просто не зробити, тиск підвищиться, а далі уже щось може ригнути: чи то радіатор, чи патрубок - найслабша ланка завжди знайдеться і першою себе проявить. 


На заміну прямо улюблений вибір для трушних БМВшників: оригінал 830 грн, непоганий замінник FEBI за 400 грн і дешман китай AND за 120 грн.
Код оригінального - 17117639020

Це уже нова. Фото зі старою десь загубилося



Ну і ще одна робота не відноситься до двигуна, та і не сильно профілактична. Заміна мастила у задньому редукторі. Він досить таки надійний (на відміну від переднього) і багато хто те мастило ніколи не замінює. Правда, чи нормально потім їздять їх авто - тут не знаю, не знаю😅


Код оригінального мастила - 83222365987
1л банка коштує 1550 грн.
Синтетичне 75W-90, позиціонується, як трансмісійне(я так розумію, що для механічних КПП, бо для автоматичних ZF інше наче). 


Заміна виконується стандартними діями: старе злили, нове залили.

Через шприц заливаємо нове



А, ну і ланцюг же. Іншим разом, от...😂

----------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте, поширюйте


Ціна питання 9600 UAH, Пробіг 99885 км.
Опубліковано: 27 березня 01:07
Подія: 26 березня 17:00
17 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Доречі, свічки замінив?
29 березня 11:17
Я їжджу на BMW X3 (F25)
gengzu
Доречі, свічки замінив?
gengzu, На 70к приблизно були замінені. Але скоро треба нові, думаю влітку якраз поставлю
29 березня 11:56
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Сто тисяч км то тільки лиш перший раз страшно😄
А так звісно лайк за гарне обслуговування👍
1
27 березня 11:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Igor3564
Сто тисяч км то тільки лиш перший раз страшно😄А так звісно лайк за гарне обслуговування👍
Igor3564, 200к на н20 - круто
300к - легенда
а далі, напевно, і немає =)
27 березня 16:52
oleh_o
Igor3564, 200к на н20 - круто300к - легендаа далі, напевно, і немає =)
oleh_o, а що йому станеться? кільця замінив, вкладиші підкинув, і ще 200к.
27 березня 17:09
"Однозначним фаворитом, топовим за усіма параметрами, звісно ж, є N20B20. Це вам скажуть на будь-якому профільному СТО. Майстри, коли чують цей індекс, відразу планують покупку нового телефону" - не згоден. 200 тис. оддубасив і поїхав далі. Що в мене, що в моїх знайомих. Просто їх більше всього, а також - "людей з обмеженими фінансовими можливостями" і твердою думкую, що Мотюль круте масло а міняти можна, коли згадав.
"Проблематика ж наступна: коли клапан клине (а цей час рано чи пізно настане), то він починає давати мінімальний тиск мастила. І наскільки я знаю, помилок на мультимедіа по ньому не буде ніяких." - чек горить
"Туди антифриз ще заливається, ага, ваш кеп. Профілактично замінювати раз на 3-4 роки бажано. І от у цій кришці також є черговий клапан, що скидає зайвий тиск у системі охолодження. Старий поганий клапан може то просто не зробити, тиск підвищиться, а далі уже щось може ригнути: чи то радіатор, чи патрубок - найслабша ланка завжди знайдеться і першою себе проявить. " - 👍

"Ну і ще одна робота не відноситься до двигуна, та і не сильно профілактична. Заміна мастила у задньому редукторі. Він досить таки надійний (на відміну від переднього) і багато хто те мастило ніколи не замінює. Правда, чи нормально потім їздять їх авто - тут не знаю, не знаю😅" - я б краще на роздатку звернув увагу)
1
2
27 березня 09:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
wendimas
"Однозначним фаворитом, топовим за усіма параметрами, звісно ж, є N20B20. Це вам скажуть на будь-якому профільному СТО. Майстри, коли чують цей індекс, відразу планують покупку нового телефону" - не згоден. 200 тис. оддубасив і поїхав далі. Що в мене, що в моїх знайомих. Просто їх більше всього, а також - "людей з обмеженими фінансовими можливостями" і твердою думкую, що Мотюль круте масло а міняти можна, коли згадав."Проблематика ж наступна: коли клапан клине (а цей час рано чи пізно настане), то він починає давати мінімальний тиск мастила. І наскільки я знаю, помилок на мультимедіа по ньому не буде ніяких." - чек горить"Туди антифриз ще заливається, ага, ваш кеп. Профілактично замінювати раз на 3-4 роки бажано. І от у цій кришці також є черговий клапан, що скидає зайвий тиск у системі охолодження. Старий поганий клапан може то просто не зробити, тиск підвищиться, а далі уже щось може ригнути: чи то радіатор, чи патрубок - найслабша ланка завжди знайдеться і першою себе проявить. " - 👍"Ну і ще одна робота не відноситься до двигуна, та і не сильно профілактична. Заміна мастила у задньому редукторі. Він досить таки надійний (на відміну від переднього) і багато хто те мастило ніколи не замінює. Правда, чи нормально потім їздять їх авто - тут не знаю, не знаю😅" - я б краще на роздатку звернув увагу)
wendimas, "я б краще на роздатку звернув увагу" - а я ж там міняв недавно, то не актуально)
1
27 березня 16:51
wendimas
"Однозначним фаворитом, топовим за усіма параметрами, звісно ж, є N20B20. Це вам скажуть на будь-якому профільному СТО. Майстри, коли чують цей індекс, відразу планують покупку нового телефону" - не згоден. 200 тис. оддубасив і поїхав далі. Що в мене, що в моїх знайомих. Просто їх більше всього, а також - "людей з обмеженими фінансовими можливостями" і твердою думкую, що Мотюль круте масло а міняти можна, коли згадав."Проблематика ж наступна: коли клапан клине (а цей час рано чи пізно настане), то він починає давати мінімальний тиск мастила. І наскільки я знаю, помилок на мультимедіа по ньому не буде ніяких." - чек горить"Туди антифриз ще заливається, ага, ваш кеп. Профілактично замінювати раз на 3-4 роки бажано. І от у цій кришці також є черговий клапан, що скидає зайвий тиск у системі охолодження. Старий поганий клапан може то просто не зробити, тиск підвищиться, а далі уже щось може ригнути: чи то радіатор, чи патрубок - найслабша ланка завжди знайдеться і першою себе проявить. " - 👍"Ну і ще одна робота не відноситься до двигуна, та і не сильно профілактична. Заміна мастила у задньому редукторі. Він досить таки надійний (на відміну від переднього) і багато хто те мастило ніколи не замінює. Правда, чи нормально потім їздять їх авто - тут не знаю, не знаю😅" - я б краще на роздатку звернув увагу)
wendimas, згоден що до чеку по маслу. якщо тиск падаэ, ЭБУ одразу повідомить.
насправді, коли масло падає нижче відмітки MIN, я воно каже ділити мастило, спрацьовує той же самий принцип - тиск падає.
1
27 березня 17:08
gengzu
wendimas, згоден що до чеку по маслу. якщо тиск падаэ, ЭБУ одразу повідомить. насправді, коли масло падає нижче відмітки MIN, я воно каже ділити мастило, спрацьовує той же самий принцип - тиск падає.
gengzu, все вірно. Датчик тиску мастила вилітає - горить рівень і неможливо перевірити. Нещодавно став свідком такого на N55
27 березня 18:07
"Але навіть такий титан від світу двигунів має свої слабкості." ти про що Н20 це як час він вічний видали про його проблеми поки хлопчаки з ф30 чату не прибігли і палками не побили ХД
якшо по нормальному то пул робіт непоганий ГРМ івіс клапан або ориг або пєрбург кришка фебі а на рахунок масла в редуктор краще кастрол 75в140 під редуктора з блокуванням краще працює як з переднім так і з заднім а так харош підготувався надіюсь н20 переїде поділку в 100тис десь на шляху в монако з лежачими стрілками на спідометрі і під трек Far away Nickelbeck помчить в закат до нових пригод
1
27 березня 08:53
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Клапан по ціні оріги. Стоп. Да)))))))))

А з сотнею уж скоро привітаємо, головне пересікти цю межу дуже плавно, щоб мотор не вирішив, що настав час для ритуального підтікання мастила з урочистими дзвонами ваносів 😁😁😁
3
27 березня 08:43
Я їжджу на Smart City
Треба було замовити ще одну пляшку 75W-90. На долив, про всяк випадок.
Раптом двигун почне жерти мастило з редуктора 🤣
3
27 березня 06:51
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Трохи неточне зображення із альфа-самцем, як ніби обрізане, ось оригінал.
8
1
27 березня 01:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DimAssBMW
Трохи неточне зображення із альфа-самцем, як ніби обрізане, ось оригінал.
DimAssBMW, Ти де взяв оригінал? Я ж його видалив з Інтернету)
1
27 березня 16:48