Audi Q7 (2G) (✈️AirPlane✈️)

Мирного рішення не буде - нові "тапки" R21. Вибір зроблено

Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Київ, Україна

Нарешті це сталося....не пройшло і 1,5 року....

Довгі та виснажливі пошуки цікавих дисків для Q7 - це задача дуже не легка, тим паче в 21 діаметрі та шириною в 9,5J. Із всього різноманіття оригінальних дисків для мене були б прийнятними "павуки", але для Q7 вони випускались тільки в 22 діаметрі, що для наших доріг, як мене, досить боляче, зі всіма витікаючими наслідками (ціна гуми, щоденний комфорт, тощо).





Можно було б знайти такі ж "павуки" в 21 діаметрі, але вони для мене досить нудні, не викликають емоцій та зустрічаються вже на багатьох авто + дуже багато реплік на них. 




Виглядають добре, але ну не чіпляють вони мене, як не крути. Можна б було змиритись з таким варіантом, але мирного рішення не буде 😁.

Оптимальним для мене вибором для пошуку став 21-й розмір, з параметрами гуми 285/40/21 - золота середина між зовнішнім виглядом та комфортом.

Отже зупинився на наступних варіантах (взагалі то на одному)😄:

1. Польский бренд 79 - досить багато схвальних відгуків за досить помірну ціну, але досить скупий вибір розмірів, параметрів, кольорової палітри та варіативності виконання.  Модель SCF-H в кольорі BFP. Технологія - Flow Forged.
Розміри:







Досить цікаві і озвіжать зовнішній вигляд в порівнянні зі стоковими 20-ми.




Ціна питання десь близько 60 000 грн з доставкою. 

2. Відомий багатьом бренд Japan Racing. Модель JR45 в кольорі Gloss Light Gunmetal. Тут вже палітра на вибір дуже широка (на ціну це ніяк не впливає) і можно замовити різні розміри ET (на передню та задню вісь), оскільки задня вісь має більшу ширину арки, то задні диски будуть більш утоплені в середину в порівнянні з передніми. Щоб це виправити необхідні диски з різним по вильоту (ET) - тоді що спереду, що позаду диски будуть по аркам виглядати ідентично. Тому обрав параметри на перед 9,5J ET21 (буде аналогічно з тим як виглядають 22-і оригінальні "павуки) і ET16 на зад. Технологія виготовлення - Flow Forming. 












Ціна питання - 84 000 - 86 000 грн, 1850€ або 2000$. 


3. JR38 - в тому ж кольорі Gloss Light Gunmetal не було ні в наявності, ні під замовлення. Із всіх доступних кольорів вирішив зупинитися на Silver Machined Face (з проточкою). Фото нижче для ознайомлення. 


Gloss Light Gunmetal







Silver Machined Face








Ціна: 83 000 грн. + доставка новою поштою.

Важаю, що вибір для мене очевидний - JR38, оскільки перший варіант не дає варіативності у виборі кольору та розмірів, але і в свою чергу дешевший. Другий варіант (JR45) на такому авто буде круто виглядати тільки в 22 чи навіть в 23 діаметрі. Зупинився на 3-му варіанті - буде точно круто та 🔥♨️ . То ж мої "рідні" 20-ті диски та два комплекти гуми до них полетіли на ОЛХ за дуже "смачну ціну", а я тим часом з нетерпінням чекаю доставки та встановлення.


Під ці диски вирішив нарешті раз в житті себе побалувати топовим новим сегментом шин. Придбав - Continental PremiumContact 7 285/40 R21 109Y XL FR. Індекс FR означає захист кромки диску - тобто гума трошки випирає за обід диску. Ціна питання - 50 000 грн. Набагато легша, ніж мої RunFlat і точно буде набагато м'якша. 




Всім бажаю рівних доріг та емоцій від володіння автомобілями. Далі буде....

Схожі товари та послуги


Ціна питання 81000 UAH, Пробіг 123300 км.
Опубліковано: 31 березня 16:54
32 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
https://www.rayswheels.co.jp/en/products/brand/detail/202 ?
01 квітня 12:34
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
c0les0
https://www.rayswheels.co.jp/en/products/brand/detail/202 ?
c0les0, цінник космічний)))але ковка)
01 квітня 18:05
~GROSS~
c0les0, цінник космічний)))але ковка)
~GROSS~, але ж японець) будуть там 1150 USD за диск.
Я знайшов там трохи бв Rays G16 R19. Дуже сподобались.
01 квітня 20:09
Вітаю з покупкою, щиро бажаю удачі вам на джапанах їздити на такій важелезній машині, і дуже сподіваюсь, що ваші колеса не гигнуть, як гигнуло колесо у мене 😅
Я на ікса теж думав у них взяти якісь прикольні колесики, але після випадку з сірокою - передумав. Не хочу лякати, звичайно, але вже як є.

А мотивацію брати одноширокі диски з різним вильотом не зрозумів абсолютно. По-перше, 5мм вильоту це зовсім ні про що на таких великих колесах (хіба шо ви стенсер в душі, тоді все зрозуміло 😄). Різницю буде складно помітити, а при шиномонтажі треба буде або власноруч їх вдягати, або пильно слідкувати за шиномонтажниками, аби не вийшло так, що +21 буде на лівій стороні, а +16 на правій, або по діагоналі, наприклад. Чому не розглянули варіант на зад наприклад 21х10.5 +21? 🤔
01 квітня 11:51
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
_o_x_ygen
Вітаю з покупкою, щиро бажаю удачі вам на джапанах їздити на такій важелезній машині, і дуже сподіваюсь, що ваші колеса не гигнуть, як гигнуло колесо у мене 😅Я на ікса теж думав у них взяти якісь прикольні колесики, але після випадку з сірокою - передумав. Не хочу лякати, звичайно, але вже як є.А мотивацію брати одноширокі диски з різним вильотом не зрозумів абсолютно. По-перше, 5мм вильоту це зовсім ні про що на таких великих колесах (хіба шо ви стенсер в душі, тоді все зрозуміло 😄). Різницю буде складно помітити, а при шиномонтажі треба буде або власноруч їх вдягати, або пильно слідкувати за шиномонтажниками, аби не вийшло так, що +21 буде на лівій стороні, а +16 на правій, або по діагоналі, наприклад. Чому не розглянули варіант на зад наприклад 21х10.5 +21? 🤔
_o_x_ygen, при чому тут виліт на таких великих колесах. Задні арки ширші, тому диски однокового вильоту будуть виглядати не дуже. Тому і прийняв рішення винести зад трошки до арки.

Стосовно JR скільки спілкувався з людьми, які вже не перший рік користуються то питань взагалі немає, точно міцніше ніж звичайний оригінал.

Варіант 10,5 не розглядав бо гума на 10,5 вже натягується з трудом і виглядає «будиночком». І не забувайте, який профіль буде стояти + пневматична підвіска, тому якось так.
01 квітня 12:56
~GROSS~
_o_x_ygen, при чому тут виліт на таких великих колесах. Задні арки ширші, тому диски однокового вильоту будуть виглядати не дуже. Тому і прийняв рішення винести зад трошки до арки.Стосовно JR скільки спілкувався з людьми, які вже не перший рік користуються то питань взагалі немає, точно міцніше ніж звичайний оригінал.Варіант 10,5 не розглядав бо гума на 10,5 вже натягується з трудом і виглядає «будиночком». І не забувайте, який профіль буде стояти + пневматична підвіска, тому якось так.
~GROSS~, я розумію як працює виліт, і що задні арки ширші за передні, але, здається, моя думка про виліт не була достатньо прозорою 😅 Спрощу трохи - мені цікаво чому при такій незначній різниці між вильотами в 5мм, ви обрали саме дві пари коліс з різними вильотами? Чому не комплект різношироких, чи комплект однакових одношироких з проставками на задніх колесах? 5мм вильоту можуть бути критичними, я знаю, але цікавить чому саме так, а не інакше.

З приводу гуми. Так, дійсно, якщо брати різноширокі і тягнути 285 гуму на 10.5 колесо - буде трішки "будиночок" (хоча зовсім незначний насправді, бачили і їздили на більших натягах 😎), але ви ж гуму під диски підбираєте, а не навпаки 😄 Ніхто не змушує тягнути 285 на 10.5 - візьміть ті ж BMWшні параметри - 275/40 на перед і 315/35 на зад на 21х9.5 і 21х10.5 дисках відповідно.
01 квітня 15:30
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
_o_x_ygen
~GROSS~, я розумію як працює виліт, і що задні арки ширші за передні, але, здається, моя думка про виліт не була достатньо прозорою 😅 Спрощу трохи - мені цікаво чому при такій незначній різниці між вильотами в 5мм, ви обрали саме дві пари коліс з різними вильотами? Чому не комплект різношироких, чи комплект однакових одношироких з проставками на задніх колесах? 5мм вильоту можуть бути критичними, я знаю, але цікавить чому саме так, а не інакше.З приводу гуми. Так, дійсно, якщо брати різноширокі і тягнути 285 гуму на 10.5 колесо - буде трішки "будиночок" (хоча зовсім незначний насправді, бачили і їздили на більших натягах 😎), але ви ж гуму під диски підбираєте, а не навпаки 😄 Ніхто не змушує тягнути 285 на 10.5 - візьміть ті ж BMWшні параметри - 275/40 на перед і 315/35 на зад на 21х9.5 і 21х10.5 дисках відповідно.
_o_x_ygen, ну я перед тим як обирати, поставив проставки на 21 колеса с 9,5J і все приміряв. Навіщо мені ставити проставки, якщо я можу нівелювати товщину проставки вильотом. Я міг будь який виліт зробити. На зад сміливо залітав і ЕТ10. Ставити вужчу гуму я в приципі не розглядав як і різноширокі диски. Я залишився в рідному заводському розмірі дисків, їх ширини та вильоту. Тому так
1
01 квітня 15:57
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
_o_x_ygen
~GROSS~, я розумію як працює виліт, і що задні арки ширші за передні, але, здається, моя думка про виліт не була достатньо прозорою 😅 Спрощу трохи - мені цікаво чому при такій незначній різниці між вильотами в 5мм, ви обрали саме дві пари коліс з різними вильотами? Чому не комплект різношироких, чи комплект однакових одношироких з проставками на задніх колесах? 5мм вильоту можуть бути критичними, я знаю, але цікавить чому саме так, а не інакше.З приводу гуми. Так, дійсно, якщо брати різноширокі і тягнути 285 гуму на 10.5 колесо - буде трішки "будиночок" (хоча зовсім незначний насправді, бачили і їздили на більших натягах 😎), але ви ж гуму під диски підбираєте, а не навпаки 😄 Ніхто не змушує тягнути 285 на 10.5 - візьміть ті ж BMWшні параметри - 275/40 на перед і 315/35 на зад на 21х9.5 і 21х10.5 дисках відповідно.
_o_x_ygen, навіть 22 колеса з шириною 10J мають виліт 26, тому простими математичними розрахунками зменшив ширину і додат виліт, і трохи виніс задні колеса.
01 квітня 15:59
Я їжджу на BMW X3 (F25)
_o_x_ygen
Вітаю з покупкою, щиро бажаю удачі вам на джапанах їздити на такій важелезній машині, і дуже сподіваюсь, що ваші колеса не гигнуть, як гигнуло колесо у мене 😅Я на ікса теж думав у них взяти якісь прикольні колесики, але після випадку з сірокою - передумав. Не хочу лякати, звичайно, але вже як є.А мотивацію брати одноширокі диски з різним вильотом не зрозумів абсолютно. По-перше, 5мм вильоту це зовсім ні про що на таких великих колесах (хіба шо ви стенсер в душі, тоді все зрозуміло 😄). Різницю буде складно помітити, а при шиномонтажі треба буде або власноруч їх вдягати, або пильно слідкувати за шиномонтажниками, аби не вийшло так, що +21 буде на лівій стороні, а +16 на правій, або по діагоналі, наприклад. Чому не розглянули варіант на зад наприклад 21х10.5 +21? 🤔
_o_x_ygen, "щиро бажаю удачі вам на джапанах їздити на такій важелезній машині" - як новий власник JR, також поцікавлюся, а власне у чому тут проблема? Там же у диска є макс. навантаження. Якщо воно допустиме, то чому б ні?

"що +21 буде на лівій стороні, а +16 на правій, або по діагоналі, наприклад" - там же на диску є позначки його вильоту. Не думаю, що на шиномонтажці такі ліниві/сліпі працюють)
02 квітня 11:57
oleh_o
_o_x_ygen, "щиро бажаю удачі вам на джапанах їздити на такій важелезній машині" - як новий власник JR, також поцікавлюся, а власне у чому тут проблема? Там же у диска є макс. навантаження. Якщо воно допустиме, то чому б ні?"що +21 буде на лівій стороні, а +16 на правій, або по діагоналі, наприклад" - там же на диску є позначки його вильоту. Не думаю, що на шиномонтажці такі ліниві/сліпі працюють)
oleh_o, вони в цілому норм, просто іноді трапляються приколи. Я про JR чув багато чого, від "найміцніші диски у світі" до "м'яка китайська фігня". У товариша свіжі SL01, відкатав сезон і два вирівняв, а у іншого товариша всі чотири за сезон рівнялись. В сервісі, куди я ікса зазвичай привожу, висить шматок JR в ролі годинника 😁 У мене диск не проїхав і 2000км - три акуратних симетричних тріщини. Але у мене стенсуха, там умови експлуатації більш агресивні, хоча чисто по характеристикам - максимальне навантаження у моїх JR40 - 690кг на диск, чого для легенького сіроки з головою повинно вистачати, але от якось так вийшло.

А щодо лінивих шиномонтажників, то вам дуже пощастило, якщо ви таких не бачили 😁 З недавнього - товариш скидав фотку, де його різноширокі колеса вдягнули широкими дисками на перед і ходили навколо розказували, шо шось воно дуже випирає 😂
02 квітня 12:59
Резина дуже шикарна, Вам сподобаються відчуття особливо в дощ як вона тримає дорогу🔥
01 квітня 11:20
Я їжджу на BMW X3 (F25)
JR38 класно виглядають, цікаво то звісно буде побачити, як на авто у підсумку =)
01 квітня 01:31
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
oleh_o
JR38 класно виглядають, цікаво то звісно буде побачити, як на авто у підсумку =)
oleh_o, обов’язково буде фінальний пост про це)))
1
01 квітня 08:36
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Хороший вибір. Хоча "павуки", як на мене теж гарно вписались би.
jr38 дуже б класно зайшли на якусь rs6 на карбоно-кераміці. Під таким малюнком масивні гальмівні диски класно виглядають з великим супортом.
І щось мені підсказує, що з вашим підходом будуть вони на наступний сезон фарбовані в темніший сірий з проточкою, що б під колір кузова більш підходило.
А загалом диски круті. Те що освіжать зовнішній вигляд, то думаю слабовато сказано. На цих дискам це буде вже зовсім інший автомобіль.
З мінусів це тільки те що на зиму якщо ставити 20ті (стокові), то це буде 3 місяці страждань і крові з очей після нових.
1
31 березня 21:45
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
fs
Хороший вибір. Хоча "павуки", як на мене теж гарно вписались би.jr38 дуже б класно зайшли на якусь rs6 на карбоно-кераміці. Під таким малюнком масивні гальмівні диски класно виглядають з великим супортом.І щось мені підсказує, що з вашим підходом будуть вони на наступний сезон фарбовані в темніший сірий з проточкою, що б під колір кузова більш підходило.А загалом диски круті. Те що освіжать зовнішній вигляд, то думаю слабовато сказано. На цих дискам це буде вже зовсім інший автомобіль. З мінусів це тільки те що на зиму якщо ставити 20ті (стокові), то це буде 3 місяці страждань і крові з очей після нових.
fs, "в темніший сірий з проточкою" - ви не повірите я хотів сірий з проточкою, але виробник мені сказав "давай будь здоров". Думаю що ні, треба зупинитися вже (але це не точно). Думаю цей срібний з проточкою буде на контрасті виглядати дуже сочно. Це перший досвід і підходив я до цього дуже прискіпливо. Та і заводське фарбування буде точно краще, ніж тут вже переробляти.
Я коли побачив бачив сіре авто в антихромі на срібних дисках, я зрозумів - це точно моє. Тут гальма також не маленькі, так само як і червоні супорта. Коротше повинно бути дуже гарно.

Стосовно "павуків" так вписались би, але їх вже так багато, що якось не хотілося йти по простому шляху. Та і 22 радіус мене лякає (був досвід). В межах Києва ще нічого, далі - мені вже було страшнувато))))

20-ті стокові диски полетіли на ОЛХ)))якщо не продам - то залишу на зиму (буду страждати)....
1
31 березня 22:12
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
~GROSS~
fs, "в темніший сірий з проточкою" - ви не повірите я хотів сірий з проточкою, але виробник мені сказав "давай будь здоров". Думаю що ні, треба зупинитися вже (але це не точно). Думаю цей срібний з проточкою буде на контрасті виглядати дуже сочно. Це перший досвід і підходив я до цього дуже прискіпливо. Та і заводське фарбування буде точно краще, ніж тут вже переробляти. Я коли побачив бачив сіре авто в антихромі на срібних дисках, я зрозумів - це точно моє. Тут гальма також не маленькі, так само як і червоні супорта. Коротше повинно бути дуже гарно.Стосовно "павуків" так вписались би, але їх вже так багато, що якось не хотілося йти по простому шляху. Та і 22 радіус мене лякає (був досвід). В межах Києва ще нічого, далі - мені вже було страшнувато))))20-ті стокові диски полетіли на ОЛХ)))якщо не продам - то залишу на зиму (буду страждати)....
~GROSS~, по кольору згоден повністю, що вони круті. І 100% впишуться в вашу "кольорову гаму". Стосовно заводського фарбування теж підтримую. Був досвід.
Тому залишилось дочекатись коли вони вже стануть на своє місце і точно сказати, що витрачені кошти та час на пошуки були того варті ;)
1
31 березня 23:07
Уфф, що за тяги...
31 березня 19:41
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Sky
Уфф, що за тяги...
Sky, бархатные)))
1
31 березня 19:54
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Чекаємо фінальні фото з новою резиною та дисками!
1
1
31 березня 18:47
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
solar
Чекаємо фінальні фото з новою резиною та дисками!
solar, обов'язково))гума в мене вже, диски на шляху)))рахую дні та ночі))
2
1
31 березня 18:51
Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe
чудовий вибір 👌
jr45 прикольні, але дійсно їх треба більшого діаметру брати і робити менше гуми
31 березня 18:16
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
AntonGo
чудовий вибір 👌jr45 прикольні, але дійсно їх треба більшого діаметру брати і робити менше гуми
AntonGo, саме так))як мінімум 23 діаметр - тоді буде мати вигляд, але не 21 на 40 профілі гуми))буде здаватись, як на мене, що там не 21, а 16 діаметр)))Але виглядають свіжо і незвично)))на якийсь авант або седан взагалі було б топчик!
1
31 березня 18:35
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Вогонь 🔥🔥🔥
1
31 березня 18:08
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Artem-ON007
Вогонь 🔥🔥🔥
Artem-ON007, побацим побацим. Залишилось не довго чекати.
1
31 березня 18:12
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Круто, мені всі варіанти сподобались. Але
Japan Racing Модель JR45 та JR38 взагалі 👍.
На великому розмірі красиво все виглядає.
1
31 березня 17:28
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
🔥🔥🔥
1
31 березня 16:57
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
radko
🔥🔥🔥
radko, немногослівно, але зрозуміло)))))
1
31 березня 17:12
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
~GROSS~
radko, немногослівно, але зрозуміло)))))
~GROSS~, та тут немає навіть що додати ))
1
31 березня 17:17