Nissan X-Trail IV ( Тепловоз)

Перші 10 тис.км., планове ТО та враження

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Славута, Україна

Пролетіли перші 7 місяців володіння цим чудовим авто і позаду 10 тис.км. пробігу (для мене це відносно невеликий пробіг за такий проміжок часу, але війна дуже вносить свої корективи, на жаль). Планове ТО проходив у м. Рівне (наразі, для мене це наближчий дилер).

Що було зроблено?

  • Стандартні роботи за регламентом (тут все стандартно, нічого особливого)
  • Фільтр двигуна не замінений (сказали, що він у хорошому стані і його регламент 20 тис.км.).

Вартість ТО - 6100 грн. (у Рівному ще значно нижча вартість нормо-години робіт, ніж у Києві)


Які додаткові зауваження я просив переглянути?

  • Регулювання протитуманних фар (ПТФ), бо вони у мене якось дивно світять і що вони там освітлюють - невідомо. Не вийшло, бо, схоже, що вони не регулюються. Спробував порівняти рівень променя із іншим аналогічним авто у салоні, то суб'єктивно на іншому авто світило приблизно так само, як і у мене.
  • На дисплеї мультимедіа, у місцях, де ти тицяєш пальцем, почали виникати якісь плями і подряпини (враження, наче покриття дисплея із проблемою і якось відшаровується). Спробували звичайний очисник для LCD із мікрофіброю, то ці дивні плями збільшилися. Менеджер зробив вигляд наче він не знає, що це може бути таке. Поки що лишили як є (потенційно, можу потім то зробити гарантійним зверненням пізніше).
  • Просив перевірити наявність легкої вібрації при повороті керма вліво на малій або нульовій швидкості. Менеджер спробував змінити налаштування керма у меню Налаштування (допомога водію). Стояла опція "Режим руху", поставив на "Стандарт". І повернув назад, як було. І таке враження наче вібрація зникла. Дивно, але поки я не відчував (ще поспостерігаю).
  • Періодично і рандомно злітає (обнуляється) показник на екрані "Від заправки" (де фіксується пробіг і витрата пального від останньої заправки). Тут нічого не зробили, поки неясно в чому прикол і чим викликана цей "баг". Помилок комп'ютер жодних не показував.

Оскільки ці усі дрібні зауваження особливо ні на що не впливають, то я вирішив не витрачати на них часу.


Загальні враження від автомобіля:

  • Динаміка, керованість і комфорт - в цьому плані все на висоті
  • Система E-Power. Я б про неї писав сторінками і я в захваті. Якщо відкинути технічну складність системи, в цілому я вважаю її дуже-дуже крутою і технічно вдалою системою із купою переваг (є кілька мінусів, звичайно, але вони не є суттєвими, я вважаю)
  • Великий плюс - вибір режимів руху. Хочеш активного прискорення - Спорт, спокійної їзди - ЕКО, для більшості сценаріїв - Стардарт. І поведінка автомобіля дійсно при цьому змінюється і дуже відчувається (як мінімум, на прискоренні та силі рекуперації так точно, на кермі - я не зміг явно оцінити)
  • Витрата пального - дуже хороша, як для машини, вагою близько 2 т. (з моїм режимом в середньому 6-6,5 л. або й менше). Поки що абсолютний рекорд, який мною зафіксовано - 4,4 л/100 км по БК (з увімкненим кліматом)
  • Подобається тиша в салоні навіть на високій швидкості (двигунів майже не чути, хіба лише коли педаль у підлогу аюо коли двигун зовсім холодний, але це абсолютно в нормі). Шумоізоляція, я вважаю, дуже достойна + активне шумозаглушення - це взагалі топ.
  • Адаптивний круїз дуже адекватний і слухняний
  • Відкриття задніх дверей на великий кут (з моїми малими жуками - це дуже зручно)
  • Прикриті пороги - теж гарна штука, пороги залишаються чистими навіть у дуже болотяну погоду і гумки ущільнювача не вимазують штанів. Невелике зауваження - подвійний ущільнювач порогів виявляється досить важко відмити (в нього забивається пісок, особливо у місцях, де починаються арки коліс). А під пластиковими молдингами дверей збирається бруд і його потрібно регулярно вигрібати і це не завжди просто (бо інакше буде поганий дренаж води і звідти з часом піде іржавіння кузова, я так підозрюю)
  • Візуально гарні штатні колісні диски, але при цьому дуже ніжні в плані абразивної стійкості (я вже умудрився їх солідно пошкрябати на мийці). Тому їх треба обережно і м'яко мити чистою ганчіркою, на якій нема жодного піску і в жодному разі не терти. Вже це знаю і враховую.
  • Напрягає відсутність бездротового Android Auto, бо щоразу доводиться тикати шнурка в телефон. Сам функціонал ПЗ працює без жодних зауважень, все як має бути.
  • Вбудовані карти - прикольна фіча, хоча я б особисто хотів мати можливість бачити навігацію від Google Maps з телефона на проекційному дисплеї і на дисплеї приладів . Але поки що воно так не працює, мабуть це чисто моя хотєлка.
  • Nissan Connect - прикольно, що ця програмка є, хоча вона і досить малофункціональна. Найбільша зручність у ній - бачити поточне розташування авто в режимі реального часу або дистанційно відчиняти/зачиняти авто (особливо у моменти коли спустився до авто з 15-го поверху і згадав, що забув ключа). Ну і статистика поїздок в розрізі часу (хоча б можна прикидувати скільки ти накатуєш за місяць/тиждень). Шкода, що зовсім немає трекінгу витрати пального.
  • Омивач фар - я б напевно хотів, щоб його можна було якось деактивовувати чи запускати вручну за необхідності. Особисто мене напрягає, коли машина чиста, вимита, а омивач фар спрацьовує і обливає половину машини, потім створюючи потьоки, на які одразу ж налипає бруд (а щоб не спрацьовував, то 2 варіанти - або вимикати фари або не вмикати взагалі, і обидва - не варіант для мене).
  • І наостанок - прискорення. Хоч у мене і передній привід, але все одно мені дуже в кайф іноді дивитися на здивовано-перекошені обличчя водія умовної Тесли на світлофорі, коли ти стартуєш швидше за нього на такому сарайчику)) І це дуже додає нотку настрою у наші максимально важкі та буремні часи.

 Усім бажаю спокою та миру!





Ціна питання 6100 UAH, Пробіг 10085 км.
Опубліковано: 09 березня 10:32
15 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe
Все так, тільки нема там двох тон ) 1,6-1,9 в залежності від комплектації
09 березня 13:31
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
AntonGo
Все так, тільки нема там двох тон ) 1,6-1,9 в залежності від комплектації
AntonGo, Точно) Понад 1,7 т.споряджена маса у моїй комплектації. Хоча якщо докинути вагу водія і 1-2 пасажирів, то загальна маса тоді вже наблизиться до 1.9-2 т.
09 березня 15:06
Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
У мене на Qashqai була така ситуація з екраном мультимедіа. Поміняв по гарантії, це гарантійний випадок. На новий рекомендую наклеїти захисну плівку/скло. Хоча у екрана нового - новий номенклатурний номер, може замінили, бо доволі часто злазить покриття.
09 березня 13:01
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Olek
У мене на Qashqai була така ситуація з екраном мультимедіа. Поміняв по гарантії, це гарантійний випадок. На новий рекомендую наклеїти захисну плівку/скло. Хоча у екрана нового - новий номенклатурний номер, може замінили, бо доволі часто злазить покриття.
Olek, Дякую! Я вже може якщо матиму трошки більше часу, то звернуся спецом як гарантійне звернення. І після того вже поклею скло.
Бо то ясно, що схоже на брак покриття.
09 березня 13:07
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Є така думка що сучасні малозольні оливи ходять до 7 т.км, а в нашому випадку з подвійними шатунами то 5 т.км.
Вважаючи що e-power постійно стартує на холодну я б міняв частіше за 10 т.км.
Хочете вірте хочете ні але при продажу машини це аргумент.
09 березня 12:18
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
Є така думка що сучасні малозольні оливи ходять до 7 т.км, а в нашому випадку з подвійними шатунами то 5 т.км.Вважаючи що e-power постійно стартує на холодну я б міняв частіше за 10 т.км.Хочете вірте хочете ні але при продажу машини це аргумент.
Andriy-Kyiv, здавав авто в трейдін, по норм ціні. Про інтервал заміни оливи ніхто ніколи не питав. Також в нас засилля битків зі штатів і старушенцій з Європи. Невже хтось думає, що там власники маючи інтервал х2 від українського, міняють рідини частіше? Ото до 200 тис як 6 раз замінили, то дуже добре. Тому 250-300 мотогодин у нас (10-12тис з середньою швидкістю 40км на годину, або коли траса 40 і більше відсотків), це дуже гарний показник, насправді.

Але я не намагаюся нікого переконати, є факт, що заміна кожні 2000 км не зробить цю автівку вічною теж.
2
09 березня 12:49
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
yuzo, по Киеву середня швидкість 10-20 км/год :)
Andriy-Kyiv, біда. Чернігів статистично 23 км/год середня в шкільному режимі, але я періодично даю їй під хвоста на трасі. Тому десь середня така в буде, як описав. Між іншим, автівка динамічно перераховує час до ТО, якщо катати чисто по місту
2
09 березня 19:31
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
yuzo
Andriy-Kyiv, біда. Чернігів статистично 23 км/год середня в шкільному режимі, але я періодично даю їй під хвоста на трасі. Тому десь середня така в буде, як описав. Між іншим, автівка динамічно перераховує час до ТО, якщо катати чисто по місту
yuzo, В Nissan Connect є навіть відповідна помітка, що машина може перерахувати пробіг до наступного ТО в залежності від режиму експлуатації, проте у мене такого не сталося (як мінімум, поки що).
3
09 березня 22:49
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
yuzo, по Киеву середня швидкість 10-20 км/год :)
Andriy-Kyiv, Я до війни жив у Вишгороді, їздив щодня досить багато по Києву на роботу та у приміській зоні, 5-10 км від Києва. Середня швидкість (у довгостроковому спостереженні) виходила 30-35 км/год.
09 березня 22:42
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
Є така думка що сучасні малозольні оливи ходять до 7 т.км, а в нашому випадку з подвійними шатунами то 5 т.км.Вважаючи що e-power постійно стартує на холодну я б міняв частіше за 10 т.км.Хочете вірте хочете ні але при продажу машини це аргумент.
Andriy-Kyiv, Теж неодноразово чув таку думку, проте погоджуюся із @yuzo , що набагато частіше замінювати масло не є панацеєю від потенційних моментів. Воно хіба на кілька тисяч продовжить термін служби до капремонту (а я не хочу до таких пробігів доводити). Двигун - це не тільки поршні і циліндри, там є купа іншого добра, яке маслом не лікується. Я продавав свої колишні автомобілі і питання від покупців завжди стояло ДЕ я обслуговував авто. Є сервісна книжка і є встановлені виробником інтервали. Тому я вважаю, що гарантійний строк машина має пройти, якщо робити усе за регламентом на оф. сервісі. А якщо не так - гарантія і нехай дилер про те думає. Я завжди машини підтримував у регламенті і ніколи не мав проблем. Їздив спокійно і далі дуже вигідно продавав, навіть не було сенсу щось приховувати, бо усе було у повному порядку.
Щодо холодних стартів, то щось у цьому і є, проте заради справедливості, то будь-який двигун стартує спочатку на холодну і прогрівається. Тут більша кількість самих стартів і напевно пристойно важчі умови роботи, то є факт, але зменшений на 5К (на 1/3) інтервал сервісу має то покрити.
Якщо планувати їздити на цій машині 20-30 років, то є сенс так заморочуватися, але особисто я б так не хотів. Закінчилась гарантія - починаєш думати про заміну.
Теж нема на меті нікому нічого нав'язувати, просто суб'єктивна власна думка.
09 березня 13:22
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
RenegadeN
Andriy-Kyiv, Теж неодноразово чув таку думку, проте погоджуюся із @yuzo , що набагато частіше замінювати масло не є панацеєю від потенційних моментів. Воно хіба на кілька тисяч продовжить термін служби до капремонту (а я не хочу до таких пробігів доводити). Двигун - це не тільки поршні і циліндри, там є купа іншого добра, яке маслом не лікується. Я продавав свої колишні автомобілі і питання від покупців завжди стояло ДЕ я обслуговував авто. Є сервісна книжка і є встановлені виробником інтервали. Тому я вважаю, що гарантійний строк машина має пройти, якщо робити усе за регламентом на оф. сервісі. А якщо не так - гарантія і нехай дилер про те думає. Я завжди машини підтримував у регламенті і ніколи не мав проблем. Їздив спокійно і далі дуже вигідно продавав, навіть не було сенсу щось приховувати, бо усе було у повному порядку.Щодо холодних стартів, то щось у цьому і є, проте заради справедливості, то будь-який двигун стартує спочатку на холодну і прогрівається. Тут більша кількість самих стартів і напевно пристойно важчі умови роботи, то є факт, але зменшений на 5К (на 1/3) інтервал сервісу має то покрити.Якщо планувати їздити на цій машині 20-30 років, то є сенс так заморочуватися, але особисто я б так не хотів. Закінчилась гарантія - починаєш думати про заміну. Теж нема на меті нікому нічого нав'язувати, просто суб'єктивна власна думка.
RenegadeN, знаете, в мене як раз мета відїздити гарантію щоб в гарантію не попасти, бо то дуже неприємна історія.
Щодо заміни по регламенту і більше, дивитися відео мотористів які мотори розбирають і що там в середині(не факт що наш 1.5 ремонтуемий на капіталку).
Щодо вторинного ринку тут частково з вами погоджусь і також додам що ціна та час у стану продажі авто також важливі. В нас Українці всі люблять дві категорії: абі їздило за копійки; купувати в ідеальному стані дешево; Інше виключення за правила.
Поки це писав подумав ось про що, e-power хочь і стартує на холодну весь час, але практично працює у місті у трассовому режимі звичайної автівки- усі складні режими для ДВЗ їде на батареї, що також підтверджуе витрата палива. Тож припускаю що 10 т.к. може бути і нормально для заміни, адже середня швидкість тут неюзабельна річ порівнюючи з класичними авто.
Ви найкраще назвали свою автівку-тепловоз, що я навіть глянув як це працює на ж/д техниці і так це дійсно перспективна технологія була вже давно.
09 березня 18:53
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Andriy-Kyiv
RenegadeN, знаете, в мене як раз мета відїздити гарантію щоб в гарантію не попасти, бо то дуже неприємна історія.Щодо заміни по регламенту і більше, дивитися відео мотористів які мотори розбирають і що там в середині(не факт що наш 1.5 ремонтуемий на капіталку).Щодо вторинного ринку тут частково з вами погоджусь і також додам що ціна та час у стану продажі авто також важливі. В нас Українці всі люблять дві категорії: абі їздило за копійки; купувати в ідеальному стані дешево; Інше виключення за правила.Поки це писав подумав ось про що, e-power хочь і стартує на холодну весь час, але практично працює у місті у трассовому режимі звичайної автівки- усі складні режими для ДВЗ їде на батареї, що також підтверджуе витрата палива. Тож припускаю що 10 т.к. може бути і нормально для заміни, адже середня швидкість тут неюзабельна річ порівнюючи з класичними авто. Ви найкраще назвали свою автівку-тепловоз, що я навіть глянув як це працює на ж/д техниці і так це дійсно перспективна технологія була вже давно.
Andriy-Kyiv, Так, E-power дійсно круто адаптований під "місто". Щодо "трасового" режиму роботи ДВЗ буквально вчора була смішна ситуація:
Їду по гаражному кооперативі, багато автівок навколо, тісно і дуже погана грунтова дорога. Швидкість максимум 5-6 км/год по тих ямах. Машина щойно заведена, холодна і ДВЗ запустився у шумноватому прогрівочному режимі. Стоять мужики, курять, дивляться на мене, переглядаються між собою і тут один каже: "Щось я не викупаю, на якій це він передачі так їде, що ледве сунеться, а мотор х....ярить так ніби він по трасі 120 валить?". Мені чомусь так ржачно з того стало))
1
09 березня 22:48
Я їжджу на Acura MDX (4G)
RenegadeN
Andriy-Kyiv, Теж неодноразово чув таку думку, проте погоджуюся із @yuzo , що набагато частіше замінювати масло не є панацеєю від потенційних моментів. Воно хіба на кілька тисяч продовжить термін служби до капремонту (а я не хочу до таких пробігів доводити). Двигун - це не тільки поршні і циліндри, там є купа іншого добра, яке маслом не лікується. Я продавав свої колишні автомобілі і питання від покупців завжди стояло ДЕ я обслуговував авто. Є сервісна книжка і є встановлені виробником інтервали. Тому я вважаю, що гарантійний строк машина має пройти, якщо робити усе за регламентом на оф. сервісі. А якщо не так - гарантія і нехай дилер про те думає. Я завжди машини підтримував у регламенті і ніколи не мав проблем. Їздив спокійно і далі дуже вигідно продавав, навіть не було сенсу щось приховувати, бо усе було у повному порядку.Щодо холодних стартів, то щось у цьому і є, проте заради справедливості, то будь-який двигун стартує спочатку на холодну і прогрівається. Тут більша кількість самих стартів і напевно пристойно важчі умови роботи, то є факт, але зменшений на 5К (на 1/3) інтервал сервісу має то покрити.Якщо планувати їздити на цій машині 20-30 років, то є сенс так заморочуватися, але особисто я б так не хотів. Закінчилась гарантія - починаєш думати про заміну. Теж нема на меті нікому нічого нав'язувати, просто суб'єктивна власна думка.
RenegadeN, @yuzo тест сповіщення
10 березня 09:57