Dodge Challenger (ANEMOIA)

Eurolights Ч.3 - ДХВ & ЗПТФ

Я їжджу на Dodge Challenger
Чернівці, Україна

Сьогодні добігла кінця остання (?) серія трилогії про євроосвітлення. Перша частина, що стосується підготовки проводіння автівки, описана тут, а друга серія, що присвячена безпосередньо ліхтарям, - тут

Для більшості автівок цього б цілком вистачило, але ДХВ Челенджера - це не білі кільця навколо всіх чотирьох фар, бо вони - суто екстер’єрна фішка задля краси. Натомість справжні ДХВ, що можна увімкнути або вимкнути через екран Uconnect, це два помаранчевих кільця навколо внутрішніх фар, і вони ж водночас виконують функцію передніх сигналів повороту.



Тим часом я, якщо пам’ятаєте, підключив альтернативне проводіння задніх поворотників саме до виходу передніх поворотників з BCM. Це очікувано призвело до того, що під час увімкнення ДХВ, задні поворотники теж вмикаються, а цього, зрозуміло, не має відбуватися. 

Задля вирішення цієї проблеми наш талановитий електронщик розробив контролер, що треба встановити врозріз альтернативного проводіння.


Кажуть, що всі гаджети він заряджає, направляючи на них палець з відстані до п’яти метрів, і що на його вулиці ніколи не буває блекаутів. Ми знаємо лише те, що його звуть @RusLanCk, і що він створює неймовірні електричні дива.



Детально про контролер «електричною» краще почитати безпосередньо у Руслана, а в перекладі на «гуманітарну» це звучить приблизно так: ось ця штука робить так, щоб пускати на задні ліхтарі миготіння, і водночас запобігати  потраплянню туди світіння. 




Контролер не з першої спроби, але врешті успішно встановив Назар з AutoClubService. Він принципово не працює з Доджами, проте все ж погодився на цю роботу, позаяк Челенджер - це майже Мерседес.



Робота тривала довго, але врешті все реалізовано дуже якісно із встановленням додаткового запобіжника, розпінуванням роз’ємів BCM, термокембріками та вдалим розташуванням контролера врівень з блоком. Виглядає охайно, відчувається надійним.



А головним є те, що наприкінці дня ДХВ і поворотники стали працювати у штатному режимі.  Це трошки тішить мого внутрішнього перфекціоніста, хоча в даному випадку не дуже важливо. Я тими ДХВ майже не користуюся, натомість вмикаю те, що раніше було передніми ПТФ. Адже так виглядає більш вінтажно.

Тим часом, для повного закриття гештальтів адептів євростандартів Доджу не вистачало задньої протитуманної фари. З метою вдовольнити чиїсь забаганки я заздалегідь придбав на Ali комплект світлодіодних ліхтариків, що встановлюються на місце штатних світловідбивачів.



Обирав я їх за дизайном, і врешті-решт саме це мене і підвело. У прагненні до покращення екстер’єру я хотів, щоб ці елементи були максимально непомітними, позаяк в моєму розумінні в концепції загального ретро-стилю ці червоні трапеції були зайві. Ба більше, зблизька дизайн цих чорних ліхтариків нагадує основні ліхтарі, а здалеку чорний колір майже зливається з пластиком заднього діфузора.  



Лаконічність, цілісність: «Ви ті ліхтарі бачите? А вони є.»



Згідно з описом світлодіоди в них дворежимні (габарит/стоп-сигнал): «під’єднаю один лівий в режимі стопу і буде яскраво і відповідно вимогам» - подумав я. Адже все ОК?


Ні!.. Всупереч моїм сподіванням та не зважаючи на промо-фотки, з яких ці ліхтарі сліпили, як той зварювальний апарат, в реальному світі китайське лайно виявилося звичайнмм китайським лайном. Тоненький обід в режимі габариту виглядає добре, але в режимі стоп-сигналу… стає яскравішим приблизно на 0.03%. Тьмяно і навряд чи задовільнить контролюючі інстанції. 



Втім, ЗПТФ, як таку, встановлено днями біля парку, проводіння сьогодні зранку прокладено на парковці офісу @MEDVEDc4, з’єднано моїми змерзлими пальцями, змащено холодними шмарклями, а згодом під’єднано до автівки в теплому боксі AutoClubService через ще один запобіжник. Назар за моїм проханням зробив все так, як мало б бути з заводу, зокрема  ЗПТФ вмикається лише заразом із ближнім світлом фар.


Камера погано відтворює LED світло, і тут чомусь все однаково жовте, але очима все сприймається зовсім інакше - доведеться повірити.


Поки ми їхали до СТО, зробили звичний swap автівок, бо не можна не скористатися нагодою подивитися на результат своєї праці ззовні. Як же круто звучить Станг на валах з LT коллекторами, і як круто в моїх очах виглядають ці крихітні стоп-сигнали Челіка! Олдово, ніби прийшли з 1971-го. 



А щодо їхньої помітності… Скажімо так: їх видно. І видно не гірше, ніж стокові. І краще, ніж у деяких інших автівок на кшталт минулого RAV4, до якого у експертів претензій чомусь немає.



І уж точно більш зрозуміло для тих, хто не відрізняє помаранчевий від червоного і впадає через це в ступор.



Начебто все? Не зовсім. 

Невиразна кнопка ЗПТФ наразі просто стирчить між пластиковими панелями салону у непомітному місці, адже свердлити пластик я не хочу і маю намір невдовзі зробити остаточний factory look. Зважаючи на це і на ймовірну необхідність замінити ліхтарики на якісь більш яскраві, все натякає на четверту серію. Нехай це вже буде післямовою, адже повна функціональність вже досягнута.





Ціна питання 100500 UAH, Пробіг 88290 км.
Опубліковано: 27 лютого 22:31
22 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Прикольно звісно. Але різати рідні ліхтарі у мене рука не піднялася би. Не розглядав варіант знущатися з катафотів, зробивши в них жовті повороти, а з рідних стопів лише миготіння прибрати?
02 березня 11:03
Я їжджу на Dodge Challenger
Мабуть ти не уважно читав, або забув. Але я про рішення цього питання писав рік тому, коли собі вирішив повернути померанчеві ДХО. Та як булло це питання вирішено. Якби читав, то на моєму досвіді не робив би тих самих помилок
1
01 березня 20:17
Я їжджу на Dodge Challenger
Alex_Odesa
Мабуть ти не уважно читав, або забув. Але я про рішення цього питання писав рік тому, коли собі вирішив повернути померанчеві ДХО. Та як булло це питання вирішено. Якби читав, то на моєму досвіді не робив би тих самих помилок
Alex_Odesa, я не робив помилок, і твої дописи читав. Як і допис Руслана про твою автівку, на який тут посилання є. Ці контролери він мені зробив раніше, ніж я ліхтарі до нього відправив. Просто я не вдома, боксу нема, інструменту обмаль, Саша за кордоном - довелося чекати щоб їх встановити.
1
01 березня 22:26
А я знов шось пропустив і поліцію знову стали цікавити червоні ліхтарі поворотів на биточках?
28 лютого 18:13
Я їжджу на Dodge Challenger
_o_x_ygen
А я знов шось пропустив і поліцію знову стали цікавити червоні ліхтарі поворотів на биточках?
_o_x_ygen, та вибірково завжди цікавили. Точніше, напливами.
28 лютого 18:19
LOWERANDWIDER
_o_x_ygen, та вибірково завжди цікавили. Точніше, напливами.
LOWERANDWIDER, знач зараз черговий наплив, ясненько. А я думаю чо це всі зашевелились - палаючі дупи на кожному кроці, зелені лампи в червоні корпуси і все таке.
28 лютого 18:23
LOWERANDWIDER
_o_x_ygen, come on! Я не з ними ))
LOWERANDWIDER, ага-ага, комусь іншому розкажи 😄
28 лютого 21:53
Я їжджу на Dodge Challenger
_o_x_ygen
LOWERANDWIDER, ага-ага, комусь іншому розкажи 😄
_o_x_ygen, бро, у нас нема техогляду. Най йдуть лісом.
1
28 лютого 21:55
Без коліс :(
Дякую за детальний опис процесу заміни задніх ліхтарів з червоними на жовті поворотники! Чесно кажучи, мені завжди подобався оригінальний вигляд Челленджера з червоними поворотниками - він має такий класичний американський характер.

Хоча я розумію ваше бажання дотримуватися європейських правил, і справді підтримую такі зміни, якщо є справжні європейські аналоги оптики (чи коли переробляють в такому ж дизайні), які добре виглядають. Але погодьтеся, іноді оригінальний дизайн просто ідеальний, і шкода його змінювати.

До речі, нещодавно натрапив на цікаве відео, де хлопці на тюнінгованій Ламборджині з американськими червоними поворотниками поїхали прямо в центр Мюнхена, щоб перевірити реакцію поліції:
https://www.youtube.com/watch?v=KdS-qmhYMDs&t=1631s

Найцікавіше, що німецькі копи сказали, що оскільки машина не з Німеччини, а з США, вони нічого не можуть з цим зробити, і таке авто може спокійно їздити!

На мою думку, для автомобілів-янгтаймерів чи олдтаймерів було б чудово, якби дозволяли зберігати оригінальний вигляд. Це ж частина їхньої автентичності та характеру.
1
28 лютого 17:15
Я їжджу на Dodge Challenger
bernz
Дякую за детальний опис процесу заміни задніх ліхтарів з червоними на жовті поворотники! Чесно кажучи, мені завжди подобався оригінальний вигляд Челленджера з червоними поворотниками - він має такий класичний американський характер.Хоча я розумію ваше бажання дотримуватися європейських правил, і справді підтримую такі зміни, якщо є справжні європейські аналоги оптики (чи коли переробляють в такому ж дизайні), які добре виглядають. Але погодьтеся, іноді оригінальний дизайн просто ідеальний, і шкода його змінювати.До речі, нещодавно натрапив на цікаве відео, де хлопці на тюнінгованій Ламборджині з американськими червоними поворотниками поїхали прямо в центр Мюнхена, щоб перевірити реакцію поліції: https://www.youtube.com/watch?v=KdS-qmhYMDs&t=1631sНайцікавіше, що німецькі копи сказали, що оскільки машина не з Німеччини, а з США, вони нічого не можуть з цим зробити, і таке авто може спокійно їздити!На мою думку, для автомобілів-янгтаймерів чи олдтаймерів було б чудово, якби дозволяли зберігати оригінальний вигляд. Це ж частина їхньої автентичності та характеру.
bernz, «я розумію ваше бажання дотримуватися європейських правил»

Нема у мене такого бажання в ніколи не було. І звісно ж оригінальний ліхтар виглядає незрівнянно краще. Але на жаль не я займаюсь законотворчістю.

Як турист, ви можете їздити чим завгодно де завгодно, і зрозуміло, що копи нічого не зроблять. Адже ти не можеш підлаштовувати автівку під вимоги кожної країни. Тим не менш подекуди зустрічається зловживання владою, зокрема і на кордонах.
1
28 лютого 17:24
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
А дорого коштує оце посміховисько (катафот)? Стилістично мені він подобається більше за стоковий. Варіант придбати ще один та одразу відправити @RusLanCk не розглядаєш?
28 лютого 11:50
Я їжджу на Dodge Challenger
MEDVEDc4
А дорого коштує оце посміховисько (катафот)? Стилістично мені він подобається більше за стоковий. Варіант придбати ще один та одразу відправити @RusLanCk не розглядаєш?
MEDVEDc4, він на жаль ще й не катафот. Можна ризикнути і придбати ті, що світять. Там є такі з рядком діодів великих. Але часу нема ні на що. У Руслана також.
28 лютого 12:36
Я їжджу на Smart City
Ну якщо чесно, то без цих чорних вставок було краще. Вони реально зайві. Червоні "катафоти" виглядають краще.
Виникло інше питання. Наскільки доцільно все так ускладнювати по електриці? Ставити окремий контролер для того, щоб "щоб пускати на задні ліхтарі миготіння, і водночас запобігати потраплянню туди світіння"?
Рано чи пізно воно зламається, і якщо не буде поряд людини, яка все це робила, то інші електрики будуть дуже довго кохатися з цією штукою, будуть намагатися зрозуміти логіку її роботи і думати, як дати цьому лад. А ще треба буде не забути, що воно там є і вказати місце, де шукати.
28 лютого 00:04
Я їжджу на Dodge Challenger
roma-rex
Ну якщо чесно, то без цих чорних вставок було краще. Вони реально зайві. Червоні "катафоти" виглядають краще.Виникло інше питання. Наскільки доцільно все так ускладнювати по електриці? Ставити окремий контролер для того, щоб "щоб пускати на задні ліхтарі миготіння, і водночас запобігати потраплянню туди світіння"?Рано чи пізно воно зламається, і якщо не буде поряд людини, яка все це робила, то інші електрики будуть дуже довго кохатися з цією штукою, будуть намагатися зрозуміти логіку її роботи і думати, як дати цьому лад. А ще треба буде не забути, що воно там є і вказати місце, де шукати.
roma-rex, червоні катафоти: ну кому краще, кому ні. Мене вони там бісили від самого початку, бо зайвий елемент.

Контролер: по-перше, чому він має виходити з ладу? По-друге, я і сам можу його прибрати, «якщо що». Там лише витягнути з нього дроти і скрутити їх між собою. І як відповісти на питання «навіщо?», якщо без контролера ДХВ не можливо користатися?

Втім доречне питання: навіщо взагалі це все робити, якщо з заводу все відмінно працювало? Але то вже не до мене питання, а до тих, хто американські автівки хейтить і висмоктує проблему з пальця. Я теж не дуже радію цим всим займатися за власні кошти заради того, щоб якийсь дядько це врешті схвалив і почував себе Головним Хранителем безпеки на дорогах.
28 лютого 00:13
Я їжджу на Smart City
LOWERANDWIDER
roma-rex, червоні катафоти: ну кому краще, кому ні. Мене вони там бісили від самого початку, бо зайвий елемент. Контролер: по-перше, чому він має виходити з ладу? По-друге, я і сам можу його прибрати, «якщо що». Там лише витягнути з нього дроти і скрутити їх між собою. І як відповісти на питання «навіщо?», якщо без контролера ДХВ не можливо користатися?Втім доречне питання: навіщо взагалі це все робити, якщо з заводу все відмінно працювало? Але то вже не до мене питання, а до тих, хто американські автівки хейтить і висмоктує проблему з пальця. Я теж не дуже радію цим всим займатися за власні кошти заради того, щоб якийсь дядько це врешті схвалив і почував себе Головним Хранителем безпеки на дорогах.
LOWERANDWIDER,
"ну кому краще, кому ні. "
Згоден повністю, справа смаку.
"по-перше, чому він має виходити з ладу"
Ну все що може зламатися - рано чи пізно зламається (через тиждень або 10 років - це інше питання). Без варіантів.
"і сам можу його прибрати, «якщо що». Там лише витягнути з нього дроти і скрутити їх між собою."
І тоді буде так:
" під час увімкнення ДХВ, задні поворотники теж вмикаються"
Тобто без цього контролера поворотними світитимуться постійно, разом з дхв, акі габарити?
А що до червоних поворотників, то тут дійсно проблема висмоктана з пальця. Як на мене, червоні поворотників, які блимають і червоні стопи, які загораються при гальмуванні, **дуже** важко переплутати. Я жодного разу не бачив, щоб хтось гальмував в такт миготінню поворотників, щоб ці два сигнали можна було сплутати.
Такому вчили в автошколі - переривчасте гальмування для запобігання блокуванню колеса, але то на дуже старих авто.
Зараз всі в екстремальних ситуаціях гальмують "в підлогу", а все інше робить абс. І цим переривчастим гальмуванням ніхто не страждає. Ваш кеп)
2
28 лютого 00:30
Я їжджу на Dodge Challenger
roma-rex
LOWERANDWIDER, "ну кому краще, кому ні. "Згоден повністю, справа смаку."по-перше, чому він має виходити з ладу"Ну все що може зламатися - рано чи пізно зламається (через тиждень або 10 років - це інше питання). Без варіантів."і сам можу його прибрати, «якщо що». Там лише витягнути з нього дроти і скрутити їх між собою."І тоді буде так:" під час увімкнення ДХВ, задні поворотники теж вмикаються"Тобто без цього контролера поворотними світитимуться постійно, разом з дхв, акі габарити?А що до червоних поворотників, то тут дійсно проблема висмоктана з пальця. Як на мене, червоні поворотників, які блимають і червоні стопи, які загораються при гальмуванні, **дуже** важко переплутати. Я жодного разу не бачив, щоб хтось гальмував в такт миготінню поворотників, щоб ці два сигнали можна було сплутати.Такому вчили в автошколі - переривчасте гальмування для запобігання блокуванню колеса, але то на дуже старих авто.Зараз всі в екстремальних ситуаціях гальмують "в підлогу", а все інше робить абс. І цим переривчастим гальмуванням ніхто не страждає. Ваш кеп)
roma-rex, щодо тижня я довіряю Руслану і впевнений в якості його виробів, а на 10 років наперед не планую. Це занадто довго за наших часів. Якщо зламається, то дійсно доведеться не користуватися ДХВ деякий час (якими я в так майже не користуюся), поки Руслан не зробить нову приблуду. Тобто ситуація, як з будь-якою іншою запчастиною.

А щодо «незрозумілості» USA оптики: я завжди кажу, що то проблема лише власника такої автівки. Якщо хтось не зрозуміє наміру змінити смугу і не пропустить, то доведеться чекати на того, хто зрозуміє. Адже поворотники будь-якого кольору не надають жодних переваг у трафіку. Це виключно інформування, і я вже років 10 намагаюсь зрозуміти в чому саме проблема з цими червоними ліхтарями, і досі не зрозумів. Єдине пояснення - а) душність б) заздрість в) бажання здаватися кращим, ніж є насправді, за рахунок вимог до інших виконувати вимоги, що позбавлені здорового глузду. «Небезпечність» американських ліхтарів для мене рівнозначна «екологічності» електромобілів чи внеску у збереження природи людиною, що купує нову автівку замість старого шкарабана. Весь цей плпулізм розрахований на позбавлену критичного мислення частину населення, що, на жаль, складає більшість майже в кожній країні.

Я впевнений, що якщо завтра червоні ліхтарі офіційно дозволять, вони дивним чином миттєво припинять всім заважати. Адже люди у світі фізіологічно більш-менш однакові, а закони, що начебто забезпечують їхній комфорт, різні. Зокрема недолугі.
2
28 лютого 00:54
Я їжджу на Smart City
LOWERANDWIDER
roma-rex, щодо тижня я довіряю Руслану і впевнений в якості його виробів, а на 10 років наперед не планую. Це занадто довго за наших часів. Якщо зламається, то дійсно доведеться не користуватися ДХВ деякий час (якими я в так майже не користуюся), поки Руслан не зробить нову приблуду. Тобто ситуація, як з будь-якою іншою запчастиною. А щодо «незрозумілості» USA оптики: я завжди кажу, що то проблема лише власника такої автівки. Якщо хтось не зрозуміє наміру змінити смугу і не пропустить, то доведеться чекати на того, хто зрозуміє. Адже поворотники будь-якого кольору не надають жодних переваг у трафіку. Це виключно інформування, і я вже років 10 намагаюсь зрозуміти в чому саме проблема з цими червоними ліхтарями, і досі не зрозумів. Єдине пояснення - а) душність б) заздрість в) бажання здаватися кращим, ніж є насправді, за рахунок вимог до інших виконувати вимоги, що позбавлені здорового глузду. «Небезпечність» американських ліхтарів для мене рівнозначна «екологічності» електромобілів чи внеску у збереження природи людиною, що купує нову автівку замість старого шкарабана. Весь цей плпулізм розрахований на позбавлену критичного мислення частину населення, що, на жаль, складає більшість майже в кожній країні. Я впевнений, що якщо завтра червоні ліхтарі офіційно дозволять, вони дивним чином миттєво припинять всім заважати. Адже люди у світі фізіологічно більш-менш однакові, а закони, що начебто забезпечують їхній комфорт, різні. Зокрема недолугі.
LOWERANDWIDER,
І я не бачу і не розумію проблеми червоних ліхтарів.
У нас пдр допускають червоні вказівники поворотів ззаду, тому тут все ок.
Якщо десь за кордоном - тоді інше питання. Там купа незрозумілих і безглуздих вимог. Та і у нас таких вистачає, якщо чесно.
28 лютого 01:02
Я їжджу на Dodge Challenger
roma-rex
LOWERANDWIDER, І я не бачу і не розумію проблеми червоних ліхтарів.У нас пдр допускають червоні вказівники поворотів ззаду, тому тут все ок.Якщо десь за кордоном - тоді інше питання. Там купа незрозумілих і безглуздих вимог. Та і у нас таких вистачає, якщо чесно.
roma-rex, у нас не допускають вже. Я теж сперечався. Але повноваження перевіряти це патрульними на вулиці за відсутності обовʼязкового техогляду викликає питання.

За кордоном теж все по-різному. Нідерланди - Мекка петролхеда, Німеччина та Іспанія - пекло, Польща десь посередині.
1
28 лютого 01:10
Я їжджу на Smart City
LOWERANDWIDER
roma-rex, у нас не допускають вже. Я теж сперечався. Але повноваження перевіряти це патрульними на вулиці за відсутності обовʼязкового техогляду викликає питання.За кордоном теж все по-різному. Нідерланди - Мекка петролхеда, Німеччина та Іспанія - пекло, Польща десь посередині.
LOWERANDWIDER,
Значить я давно не дивився пдр.
Бо я чітко пам'ятаю формулювання:
"Позаду допускається встановлення покажчиків повороту червоного кольору".
Не знаю, коли вони це прибрали.
Та і покарання за це виліпити можуть суттєве. Спочатку штраф, а потім від 3 до 6 місяців позбавлення права керування.
Коротше, якщо захочуть докуолупатися - знайдуть привід. І формально будуть праві, виходить
28 лютого 01:21
Я їжджу на Dodge Challenger
roma-rex
LOWERANDWIDER, І я не бачу і не розумію проблеми червоних ліхтарів.У нас пдр допускають червоні вказівники поворотів ззаду, тому тут все ок.Якщо десь за кордоном - тоді інше питання. Там купа незрозумілих і безглуздих вимог. Та і у нас таких вистачає, якщо чесно.
roma-rex, мій товариш голландець нещодавно пройшов MOT в Амстердамі на Челенджері зі злим валом, лонгтʼюбами, без каталізаторів та глушників. Каже, експерти просили газувати, бо надто звук сподобався. Ліхтарі в нього червоні, ДХВ помаранчеві, бічні маркери американські. І жоден не скаже, що Голландія - це не високо розвинута і не комфортна країна. Тим часом десь в іспанському задупʼї люмпени міряють люмени ліхтарів і вигадують якусь маячню про те, що вони не достатньо яскраві, і треба ще якісь позначки витиснені, і галочка в фарах не та, і взагалі має бути скло, а не пластик на тих фарах. Бо без цього всього ніхто інший як серійний вбивця. А з економікою і рівнем життя тим часом жах. Це все шалена бюрократія, що під керівництвом старих дегенератів загубить цей світ.
1
28 лютого 01:21