Volkswagen e-Golf (Гольфік)

Перетяжка салону

Я їжджу на Ford Edge (2G), Volkswagen e-Golf, Renault Master (3G)
Радивилів, Україна




Ну не подобається мені тряпка на сидіннях,  як купив Гольфа, думав: та ну ладно, звикну.

Але після місяця експлуатації, зрозумів - перешиваємо :)

Спочатку сидіння були відносно чисті, але через місяць це був повний капєц. Забрав дітей з гірки де вони на санчатах катались, трішки снігу на сидіннях = купа плям. Потім хтось воду якусь розлив = пятно на пів сидіння.

таких проблем ніколи не було на шкіряних сидіннях. Моя дупа, так як і дупа жінки нормально переносять холодну шкіру взимку і гарячу влітку, тож аргумент що шкіра меньш комфортна - не аргумент.


Відносно кольору/дизайну:

Мені подобаються світлі салони, на них машинка виглядає солідніше і дорожче ніж на чорному, та і з практичністю світлого салону ніколи проблем не було, раз в 1-2 місяці пройтись кондиціонером/очисником шкіри і все ок.


Тож робимо акцент на світлий колір і бажано в подібний колір вже перегнутим алішними шкірками підлокотників.


Також мені сподобались чорні спинки. Тобто не ціле крісло в світлий, а перед світлий, позаду крісла чорний, саме такий кольоровий варіант в мене по заводу в Еджі.


Текстура - мені чомусь подобаються ромбики, на перешивці сказали що це вже минулий вік, давай щось з алькантарою поексперементуємо, але в результаті все одно «ромбики» :)))


 Заїхав подивитись проміжний результат:



Йомайо… бімба. Спинки в чорне - ну ладно, але от низ сидіння???!!!! Гмммм не звично…. Але сподобалось.


Ну і сьогодні заїхав забирати вже готовий салон:



Ну і вночі… Це не перевершене відчуття довершеності того що я хотів зробити. Крута підсвітка + індивідуальний салон.


Єдине що не сподобалось, це центральна частина заднього дивану + підлокітник - чорний. Бляха ну не файно так…. Але вже як є



Кошторис:

Спочатку були думки купити оригінальний салон.

з Америки 300-350$, але там шкіра і дизайн сидінь просто жахливий, і цей варіант відкинув.

Європейські салони від 400 до 900 але всі чорні, і вже є сліди експлуатації чи підкрасів. Попередня ціна перешивки 400$ - тиснемо руки :)))


В результаті вийшло 380$ більш ніж демократична ціна за такий результат. Наступна «хотілка» реалізована.


Пс - по фото видно деякі грішки по швах, але з часом все стає на свої місця, вже перевірено по двох перетягнутих салонах в моїх авто.


Задоволений як слон :)))



Ціна питання 380 USD, Пробіг 117500 км.
Опубліковано: 13 лютого 18:54
12 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Прям як Лінкольн ))Тільки от позаду треба було повністю в світлий шити ,згоден ,а взагалі прикольно вийшло
2
14 лютого 06:56
Вадос911
Прям як Лінкольн ))Тільки от позаду треба було повністю в світлий шити ,згоден ,а взагалі прикольно вийшло
Вадос911, так отож, та вставка трішки зіпсувала результат, але в цілому супер.
1
14 лютого 07:29
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Як би дивно не звучало (від власниці чорного шкіряного салона) але світний все одно мені більше імпонує.
Чудовий вийшов результат, гарно виглядає 👍🔥
1
14 лютого 00:54
гарно вийшло.

Хз який там вік ті ромбики, але нещодавно купив нове авто, а там - ... так, ромбики )))

А мені подобається задній диван з чорним. Без того воно б виглядало не так гармонійно.
13 лютого 20:10
sly401
гарно вийшло.Хз який там вік ті ромбики, але нещодавно купив нове авто, а там - ... так, ромбики )))А мені подобається задній диван з чорним. Без того воно б виглядало не так гармонійно.
sly401, дякую.
Пропонували дизайн ІД4 pro, але мені щось він не подобається, в підтримку «ромбиків» кажу що ІД6 pro має ромбики :)))
Бачу у вас ІД6, теж довго мріяв про неї, але мабуть все таки етрона візьму.
До речі як ІД6? Бо від ІД4 якісь неоднозначні враження.
13 лютого 20:26
ROLOS
sly401, дякую.Пропонували дизайн ІД4 pro, але мені щось він не подобається, в підтримку «ромбиків» кажу що ІД6 pro має ромбики :)))Бачу у вас ІД6, теж довго мріяв про неї, але мабуть все таки етрона візьму.До речі як ІД6? Бо від ІД4 якісь неоднозначні враження.
ROLOS, вона в мене лише декілька тижнів. Поки всім задоволений. ID4 не сподобалась майже всім.
etron q4 дуже подобався ззовні - хотів його брати, поки не сів в "свій" ID6 X. Хоча до того ID6 Crozz ні мені, ні дружині категорично не сподобався інтер'єром і тому не розглядали. Але ж q4 - це та сама ID4, а ще в ній якось тіснувато.
Були думки щодо Q5 etron, але вживу його так і не побачив.
Окрім того, ID6 X prime мені вийшла в ціну q4 etron, яка не має і половини тієї комплектації, що в мене є.

Взагалі - життя покаже, бо дуже неспокійно брати електричку в тих умовах, що ми живемо... 22 рік назавжди залишиться в пам'яті.
13 лютого 20:35
sly401
ROLOS, вона в мене лише декілька тижнів. Поки всім задоволений. ID4 не сподобалась майже всім.etron q4 дуже подобався ззовні - хотів його брати, поки не сів в "свій" ID6 X. Хоча до того ID6 Crozz ні мені, ні дружині категорично не сподобався інтер'єром і тому не розглядали. Але ж q4 - це та сама ID4, а ще в ній якось тіснувато.Були думки щодо Q5 etron, але вживу його так і не побачив. Окрім того, ID6 X prime мені вийшла в ціну q4 etron, яка не має і половини тієї комплектації, що в мене є.Взагалі - життя покаже, бо дуже неспокійно брати електричку в тих умовах, що ми живемо... 22 рік назавжди залишиться в пам'яті.
sly401, ІД4 - не сподобався простим салоном, а саме головне їздою. Підвіска шумна в роботі, шумка така собі, рульова рейка в новій машині, яка чи не дотягнута, чи бракована, якийсь капєц. В моєму 10 річному Гольфі, все збито, тихенько, мягенько.
ІД6 cross салоном сподобався, але от покататись не довелось. Якщо там по підвісці і рельовому так як в ІД4 - це печально.
Ку4 етрон - зовні клас, салон - фігня якась
Ку5 - не розглядав.
А класичний Етрон мені капєц як сподобався. Пневма - дуже мяка і комфортна, салон декому не подобається, але мені дуже сподобався, все круто-багато. Динаміка - здуріти яка :))) 400 електросил це щось. Та і ціна демократична, зараз за 25-27 можна нормального підібрати.
13 лютого 21:05
ROLOS
sly401, ІД4 - не сподобався простим салоном, а саме головне їздою. Підвіска шумна в роботі, шумка така собі, рульова рейка в новій машині, яка чи не дотягнута, чи бракована, якийсь капєц. В моєму 10 річному Гольфі, все збито, тихенько, мягенько.ІД6 cross салоном сподобався, але от покататись не довелось. Якщо там по підвісці і рельовому так як в ІД4 - це печально.Ку4 етрон - зовні клас, салон - фігня якасьКу5 - не розглядав.А класичний Етрон мені капєц як сподобався. Пневма - дуже мяка і комфортна, салон декому не подобається, але мені дуже сподобався, все круто-багато. Динаміка - здуріти яка :))) 400 електросил це щось. Та і ціна демократична, зараз за 25-27 можна нормального підібрати.
ROLOS, класичний etron на старій платформі, дуже багато нарікань на роботу елекричної частини. Можна почитати в чаті телеграм. Щодо підвіски та керма - так, не ідеально, але й не погано. В мене була інфініті - там ходова була нійліпша з усього, що в мене було, але кермо - жаіття на гідравліці, авто зовсім не відчувалося. Доречі, ID6 в мене з регульованими амортами, думаю, вони інакше відчуваються. Підвіска не пробивається, не гримить, дорогу тримає добре. Так, це не пнєвма, але я задоволений. Доречі в мене 313 к.с. - таком норм. 6,5 с до сотні - навіть трохи швидше інфініті з її 306 к.с., але у тієї росхід був від 16 л ))
Перший день на айді шашкував та навіть трохи жалкував, що така потужність, бо вона провокує, а довбні на дорозі не розраховують на таку спритність і починають якісь дурні маневри, бо думають, що ти повільний. Але потім звик, стараюсь не ганяти. У сусіда зікр, в якого 3,5 сек до сотні - та ну нафіг таке
13 лютого 21:28
sly401
ROLOS, класичний etron на старій платформі, дуже багато нарікань на роботу елекричної частини. Можна почитати в чаті телеграм. Щодо підвіски та керма - так, не ідеально, але й не погано. В мене була інфініті - там ходова була нійліпша з усього, що в мене було, але кермо - жаіття на гідравліці, авто зовсім не відчувалося. Доречі, ID6 в мене з регульованими амортами, думаю, вони інакше відчуваються. Підвіска не пробивається, не гримить, дорогу тримає добре. Так, це не пнєвма, але я задоволений. Доречі в мене 313 к.с. - таком норм. 6,5 с до сотні - навіть трохи швидше інфініті з її 306 к.с., але у тієї росхід був від 16 л ))Перший день на айді шашкував та навіть трохи жалкував, що така потужність, бо вона провокує, а довбні на дорозі не розраховують на таку спритність і починають якісь дурні маневри, бо думають, що ти повільний. Але потім звик, стараюсь не ганяти. У сусіда зікр, в якого 3,5 сек до сотні - та ну нафіг таке
sly401, та на всі машини крім тойот є нарікання :))) я теж підписаний на телеграм ІД, то там просто капєц скільки негативних відгуків про софт, глюки, ремонти ітд. Так само і з Етроном, я розумію що він вже відносно старий, але він мені дуже сподобався. Але якщо модель не зовсім нова, це означає що з більшістю проблем вже навчились боротись, а от той самий Зікео хоч і дуже крутий - але хто дасть йому ради якщо щось піде не так? А в такій технологічній машині, хай і новій, дитячих болячок може повилазити огоооо. Відносно ІД і підвіски, то ДСС мабуть нівелює всі недоліки звичайної підвіски моноприводних.
13 лютого 22:26
ROLOS
sly401, та на всі машини крім тойот є нарікання :))) я теж підписаний на телеграм ІД, то там просто капєц скільки негативних відгуків про софт, глюки, ремонти ітд. Так само і з Етроном, я розумію що він вже відносно старий, але він мені дуже сподобався. Але якщо модель не зовсім нова, це означає що з більшістю проблем вже навчились боротись, а от той самий Зікео хоч і дуже крутий - але хто дасть йому ради якщо щось піде не так? А в такій технологічній машині, хай і новій, дитячих болячок може повилазити огоооо. Відносно ІД і підвіски, то ДСС мабуть нівелює всі недоліки звичайної підвіски моноприводних.
ROLOS, чим більше група - тим більше негативу. Але насправді в айді були проблеми перших версій прошивок. Зараз все ок. Я бачу лише одну проблему - це ручки дверей. Декілька днів тому я авто помив при -6 морозу - ручки взагалі покинули чат ))) Малого через багажник діставав. Але от у того "класичного" етрону дійсно є багатенько нюансів.
13 лютого 22:44
sly401
ROLOS, чим більше група - тим більше негативу. Але насправді в айді були проблеми перших версій прошивок. Зараз все ок. Я бачу лише одну проблему - це ручки дверей. Декілька днів тому я авто помив при -6 морозу - ручки взагалі покинули чат ))) Малого через багажник діставав. Але от у того "класичного" етрону дійсно є багатенько нюансів.
sly401, вчора знайомий на теслу якийсь додаток поставив, можна відчинити двері з додатку, теж проблема ручок, можливо в ід є щось подібне.
По етрону тільки проблема задніх двигунів і сальників а по софту і інші масові проблеми не чув. Пошукаю групу, почитаю, дякую.
13 лютого 22:50