Jeep Renegade (Shadow )

Автобаферы на задние пружины

Я їжджу на Jeep Renegade
Харків, Україна

Есть один нюанс, который меня уже давно не устраивает в машине. Это высота задней подвески, а  вернее расстояние от колеса до арки. Спереди это расстояние больше и жопа выглядит немного присевшей. Причин этому несколько:
-передний привод

-просевшие за почти 10 лет пружины

-мешок картохи в багажнике

-2 пассажира на постоянке сзади.

Решил я исправить этот момент нашумевшими автобаферами. В рекламе обещают 2-3см клиренса.

До каких-либо  манипуляций замеры от центра колеса до арки составили:


Заднее правое



Заднее левое колесо


Какую толщину баферов выбрать? По идее резинка должна занять всё пустое пространство между витками в НЕ НАГРУЖЕННОМ состоянии.

замер показал:


Машина поднята на домкрат, колесо висит.


В интернете нашел один единственный вариант полиуретановых буферов толщиной 80мм. 


80мм, полиуретан


Стоят они 3 компейки, заказываю, ставлю на пластиковые стяжки





При установке важно убедиться чтобы ничего не цепляло пыльник, иначе его разорвёт.


По итогу установки имеем расстояние от центра колеса до арки:


Правое заднее колесо



Заднее левое колесо


Сзади справа +0,5см, слева +2см. Почему так- непонятно. В среднем это +1-1,5см. Не то на что рассчитывал, но сойдёт. 
В остальном без пассажиров сзади автомобиль рулится так-же, на ямах и лежачих полицейских всё без изменений.

Другое дело когда сзади садятся 2 пассажира. Машина стала более взбитая, упругая. Не так сильно пробивает подвеска на ямах и кочках. Меньше крены. 
Учитывая мизерную стоимость и возможность самостоятельной установки- доволен как слон и могу рекомендовать тем у кого передний привод и желание немного приподнять жопу. 

Не забывайте подписываться и ставить лайк, впереди еще очень много интересных проектов! 😉


Ціна питання 300 UAH,
Опубліковано: 11 січня 22:41
14 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Відверто скажу ці костилі перетворюють ваше авто на бричку де підвіска стає не упругіша не збита лише самообман в кращу сторону де цими баферами тільки врізали долю комфорту . А по факту підвіска стає дубовішою, твердішою, і можливо більш відчутність всіх негараздів шляху проїзду коліс, стики, дрібні ямки тощо. А так як ви залочили пару витків пружини бафером на зжим, нагрузка від нерівностей гаситься лише на вільних витках які беруть на себе всю нагрузку при завантажені авто, плюс на шляху гарні ухаби нерівності і при гарному зжимі є великий шанс що пружина невитримає та лопне діло в часі та доріг. Крім того підвищується нагрузка від грубих тичків пробоїв на всі резинові кріплення, зменшується ресурс амортів а також втулки, сайлент блоки та інші ресурсні елемнти.
Тим паче підвіска корми авто не розрахована на вагу ГБО де плече нагрузки на вісь біля /- 90 кг.
В цих випадках лише нові свіжі пружини, або підшукувати трохи усиленіші пружини якщо важлива висота. Пружина не вічна за 10 років має таке поняття втома металу, просить на заміну.
Доповню проставок теж це стосується.
7
11 січня 23:12
Я їжджу на Jeep Renegade
Yarus-Aut
Відверто скажу ці костилі перетворюють ваше авто на бричку де підвіска стає не упругіша не збита лише самообман в кращу сторону де цими баферами тільки врізали долю комфорту . А по факту підвіска стає дубовішою, твердішою, і можливо більш відчутність всіх негараздів шляху проїзду коліс, стики, дрібні ямки тощо. А так як ви залочили пару витків пружини бафером на зжим, нагрузка від нерівностей гаситься лише на вільних витках які беруть на себе всю нагрузку при завантажені авто, плюс на шляху гарні ухаби нерівності і при гарному зжимі є великий шанс що пружина невитримає та лопне діло в часі та доріг. Крім того підвищується нагрузка від грубих тичків пробоїв на всі резинові кріплення, зменшується ресурс амортів а також втулки, сайлент блоки та інші ресурсні елемнти.Тим паче підвіска корми авто не розрахована на вагу ГБО де плече нагрузки на вісь біля /- 90 кг.В цих випадках лише нові свіжі пружини, або підшукувати трохи усиленіші пружини якщо важлива висота. Пружина не вічна за 10 років має таке поняття втома металу, просить на заміну.Доповню проставок теж це стосується.
Yarus-Aut, возможно Вы правы, в таком случае никогда не покупайте и не ставьте такие вещи.
А мне оставьте пожалуйста право экспериментировать над своим автомобилем в поисках дешевых и эффективных решений проблем.
Это еще одна резинка в системе подвески автомобиля. Она достаточно мягкая и спокойно прогибается под весом автомобиля. При критических нагрузка бафер просто разорвёт.
Пружины не лопнут. Сайлентблоки не порвется. Ну и кузов от них точно не согнёт.
11 січня 23:24
Surkis
Yarus-Aut, возможно Вы правы, в таком случае никогда не покупайте и не ставьте такие вещи. А мне оставьте пожалуйста право экспериментировать над своим автомобилем в поисках дешевых и эффективных решений проблем. Это еще одна резинка в системе подвески автомобиля. Она достаточно мягкая и спокойно прогибается под весом автомобиля. При критических нагрузка бафер просто разорвёт.Пружины не лопнут. Сайлентблоки не порвется. Ну и кузов от них точно не согнёт.
Surkis, Я лише вирішив описати щоб ви мали на увазі що таке костиль в підвісці, та не обманювати себе, а можливо гарна реклама робить свою роботу, а так авто ваше рішення звичайно ваше!!!.
А на рахунок що ця копійчана ризинка розірвется як ви написали між витками пружин то дуже помиляєтесь, нажаль а навпаки вірогідність що ускорює ресурс підвіски. Пройдений етап зі спостереженнями цих костилів які викидають і шукають толкові пружини під свої різні умови експлуатації свого коня))) Ось приклад на скрін шоті з мого бортового, MITSUBISHI PAJERO III на кастомних усилених НОВИХ пружинах з 20 го прута (з вашими в 2рази товщі) , і не зрозумілих причин вліпили на авто бафери нічим не відрізняються від ваших. Далі виділю момент скріном.
Да ще момент, так кузов не погне, ну якщо гарно скакати на дубовій підвісці по ямам то на стаканах кузова де заводські шви під герметиком є можливість проявів мікротріщин, з тривалим часом від костилів.
Хай буде інфа в користь.
2
12 січня 00:39
Я їжджу на Jeep Renegade
Yarus-Aut
Surkis, Я лише вирішив описати щоб ви мали на увазі що таке костиль в підвісці, та не обманювати себе, а можливо гарна реклама робить свою роботу, а так авто ваше рішення звичайно ваше!!!.А на рахунок що ця копійчана ризинка розірвется як ви написали між витками пружин то дуже помиляєтесь, нажаль а навпаки вірогідність що ускорює ресурс підвіски. Пройдений етап зі спостереженнями цих костилів які викидають і шукають толкові пружини під свої різні умови експлуатації свого коня))) Ось приклад на скрін шоті з мого бортового, MITSUBISHI PAJERO III на кастомних усилених НОВИХ пружинах з 20 го прута (з вашими в 2рази товщі) , і не зрозумілих причин вліпили на авто бафери нічим не відрізняються від ваших. Далі виділю момент скріном.Да ще момент, так кузов не погне, ну якщо гарно скакати на дубовій підвісці по ямам то на стаканах кузова де заводські шви під герметиком є можливість проявів мікротріщин, з тривалим часом від костилів.Хай буде інфа в користь.
Yarus-Aut, машина-машине рознь. Возможно у Вас на Паджеро было столько проблем из-за маленького расстояния между витками пружины? Судя по фото оно действительно маленькое. Отсюда и межвитковые удары. Межвитковые удары убивают всю ходовку, начиная с шаровых опор и так далее… помню это еще с времен когда на чери ездил. У меня же огромное расстояние между витками. Даже при полной амплитуде витки не смыкаются. Ударов нет, а значит и трещинам взяться не откуда.
И самое главное- я не могу сказать что подвеска стала жестче. Более упругая-да, но не жесткая.
12 січня 01:07
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
Yarus-Aut
Відверто скажу ці костилі перетворюють ваше авто на бричку де підвіска стає не упругіша не збита лише самообман в кращу сторону де цими баферами тільки врізали долю комфорту . А по факту підвіска стає дубовішою, твердішою, і можливо більш відчутність всіх негараздів шляху проїзду коліс, стики, дрібні ямки тощо. А так як ви залочили пару витків пружини бафером на зжим, нагрузка від нерівностей гаситься лише на вільних витках які беруть на себе всю нагрузку при завантажені авто, плюс на шляху гарні ухаби нерівності і при гарному зжимі є великий шанс що пружина невитримає та лопне діло в часі та доріг. Крім того підвищується нагрузка від грубих тичків пробоїв на всі резинові кріплення, зменшується ресурс амортів а також втулки, сайлент блоки та інші ресурсні елемнти.Тим паче підвіска корми авто не розрахована на вагу ГБО де плече нагрузки на вісь біля /- 90 кг.В цих випадках лише нові свіжі пружини, або підшукувати трохи усиленіші пружини якщо важлива висота. Пружина не вічна за 10 років має таке поняття втома металу, просить на заміну.Доповню проставок теж це стосується.
Yarus-Aut, Що до проставок,не згоден. Звісно нова пружина це найкращий варіант, але проставка теж має право на життя.
3
12 січня 11:02
0629MAN
Yarus-Aut, Що до проставок,не згоден. Звісно нова пружина це найкращий варіант, але проставка теж має право на життя.
0629MAN, має в основному на життя для бариг коли втомлене на колінах авто потрібно швидше збути проставки гарно працюють. А потім власник відчуває 5ю точкою що підвіска дубова а якщо ще є порівняння то шукає норм пружини.
Не обманюйте себе це по статистиці сама болюча тема в сфері підвіски де більшість ведуться на бюджетне гівно потім в друге перебирають підвіску та ставлять робочі пружини. А деякі терплять 5ю
точкою мілкі стусани він наших автобанів від зжатої просівшої майже неробочої пружини, зато корма не провалі де глазу приємно. Така реальність.
12 січня 11:20
Yarus-Aut
0629MAN, має в основному на життя для бариг коли втомлене на колінах авто потрібно швидше збути проставки гарно працюють. А потім власник відчуває 5ю точкою що підвіска дубова а якщо ще є порівняння то шукає норм пружини.Не обманюйте себе це по статистиці сама болюча тема в сфері підвіски де більшість ведуться на бюджетне гівно потім в друге перебирають підвіску та ставлять робочі пружини. А деякі терплять 5ю точкою мілкі стусани він наших автобанів від зжатої просівшої майже неробочої пружини, зато корма не провалі де глазу приємно. Така реальність.
Yarus-Aut, А чому проставки погано працюють?
Якщо подумати, вони не впливають на саму пружину, лише переміщують точку опори. Пружина залишається такої самої висоти.
Єдине, що тривожить це амортизатор. Якщо в авто короткий хід підвіски або використовується проставка, тоді є шанс що не вистачить ходу амортизатора.
Також важливою умовою є те, щоб проставка чітко ставала на місце, крепко фіксувалась. Тоді не буде розхлябаності.
А все решта, ніби норм.
1
13 січня 19:05
mcvova
Yarus-Aut, А чому проставки погано працюють?Якщо подумати, вони не впливають на саму пружину, лише переміщують точку опори. Пружина залишається такої самої висоти.Єдине, що тривожить це амортизатор. Якщо в авто короткий хід підвіски або використовується проставка, тоді є шанс що не вистачить ходу амортизатора.Також важливою умовою є те, щоб проставка чітко ставала на місце, крепко фіксувалась. Тоді не буде розхлябаності.А все решта, ніби норм.
mcvova, тут тема загалом піднята за втомлені просівші пружини яка проситься на заміну а її ще на голову натягують проставку 30~40 мм.
Так, проставка для цього використовується та встановлюється лише на свіжу РОБОЧУ не просівшу пружину в цілях підняття корми 10~20 мм, макс для незначного підняття кліренсу з допуском ходу аморів, так мовити легкий ліфтінг. Але загалом цим мало хто займається.
1
14 січня 01:45
0629MAN
mcvova, Робота амортизатора не зміниться ніяк.
0629MAN, В загальному на амори незмінится, якщо не зловживати висотою проставки в межах робочого робочого ходу амортизата. Але бажано це провіряти цей момент чи є запас на розжим амора. Якщо в притик або не вистачає то велика вірогідність робочою пружиною підірвати амори на проїзді нерівностей порожняком. Загальному якщо ставлять мінімальну висоту проставки (повторюсь на робочу пружину) то більшість розумних автовласників розуміють для чого це роблять з урахуванням допоміжної нестандартної постійної ваги в багажник, щоб компенсувати посадку висоти на кліренсу авто від постійної ваги яка добавилась на корму (ГБО, фаркоп та інша постійна вага доопрацювання в авто)
15 січня 14:35
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
Yarus-Aut
0629MAN, В загальному на амори незмінится, якщо не зловживати висотою проставки в межах робочого робочого ходу амортизата. Але бажано це провіряти цей момент чи є запас на розжим амора. Якщо в притик або не вистачає то велика вірогідність робочою пружиною підірвати амори на проїзді нерівностей порожняком. Загальному якщо ставлять мінімальну висоту проставки (повторюсь на робочу пружину) то більшість розумних автовласників розуміють для чого це роблять з урахуванням допоміжної нестандартної постійної ваги в багажник, щоб компенсувати посадку висоти на кліренсу авто від постійної ваги яка добавилась на корму (ГБО, фаркоп та інша постійна вага доопрацювання в авто)
Yarus-Aut, Неробочу пружину треба викидати,нащо туди проставка,? Проставка роботу пружини не змінює ніяк,амортизатора теж.Це звісно мова про передні проставки.
15 січня 17:34
0629MAN
Yarus-Aut, Неробочу пружину треба викидати,нащо туди проставка,? Проставка роботу пружини не змінює ніяк,амортизатора теж.Це звісно мова про передні проставки.
0629MAN, Запередню підвіску взагалі вже краще промовчу з костилями з неробочими пружинами. Короче все вище описано за проставки та бафери.
15 січня 18:02