Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Датчики тиску в шинах… бути чи не бути 😏

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

«Кеп, у нас проблеми!» пронеслось у моїй голові о 3й годині ночі, коли голова вже лежала на подушці…



Теплі роздуми про те, як я перевзуваю нові тапки різко були обірванні згадкою про датчики тиску шин… як колишня власниця відерця на колесах я геть не подумала, що в моєму авто тепер вже трохи інакше все… Жодного разу ніхто ніде не запитав за них, ніде не промайнуло фрази, яка б натякнула мені, що дечого не вистачає 🫣😁

Отже нові диски без датчиків, 17 розміру, авто зараз на 16колесах (під них все прошито) і мої наївні, в цей раз дівочі, погляди просто не співпали з реальністю. Логічно, що просто так поставити і радіти не вийде. 


Ніц немає…😁



Якщо просто поставити диски, як є, то буде постійно видавати помилку, це не годиться.

Варіантів є декілька, можливо хтось це щось порадить з власного досвіду. 
Якщо купити датчики (доречі то штука ніфіга не дешева як виявилось) то щоразу потрібно буде привʼязувати їх при зміні колес. Для цього потрібнен активатор. (Через комп то для мене ппц як все важко) 

Варіант зняти з тих, що є, не підходить, тому що питання залишиться не вирішеним на наступний сезон (вже зимовий)

Ну і третій варіант, продати 16ʼ диски разом з гумою (датчики залишити) і купити ту добану всесезонку… і не морочити собі голову. Налаштувати авто знову під 17 розмір коліс і не повертатись до цього головного болю. Тим паче, що взувши нові диски, спідометр буде прибрехувати, і десь на камері швидкості можна провтикатись… 


Звичайно поки схиляюсь до першого варіанту (самого не легкого), гратись кожен сезон і налаштовувати самостійно, але до відкритого питання покупки літньої гуми тепер додалась ще одна проблема, покупка датчиків… 


Невже хто має дві пари коліс різного розміру кожен раз не просто перевзуваються, а ще й налаштовують датчики тиску і живуть з цим як ні вчому не бувало? Це що одна я така, хто перший раз з цим стикнувся і трохи офігів???🤪


На черіку не було таких гаджетів того я тут трохи не в курсі, як якась маленька фігнюшка, може зробити плацдарм для роздумів 🤦🏻‍♀️


Почитаю ваші думки с приводу цього, можливо вони допоможуть обрати якийсь варіант…


Опубліковано: 08 січня 01:44
60 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Всесезонка нет.. Датчики можно купить на Али недорого.. При замене твоего колеса 215 55 16 на колесо 215 50 17 размер диска увеличится , а наружный размер покрышки, всего колеса останется такой же.. Машина и не поймет, что установлены новые тапки.. Так что перешивать ничего не нужно.. :) Как вариант можно купить только нипеля под датчики и переставить с16 колес только датчики, которые уже привязаны к авто.. Ну а на следующую осень уже искать второй комплект датчиков.. Б/У датчики брать не стоит, так как в них обычно за 5 -7 лет садятся батарейки и они перестают работать..
2
20 січня 22:19
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Цікаво чи можна активувати на Форді контроль тиску в шинах через Set tp через блок АБС, тоді і не буде питань з комплектами шин, єдиний мінус так це система буде повідомляти про те що в якомусь із коліс тиск впав на 0.5 бар але не повідомить в якому точно
1
13 січня 19:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Tkachukkk
Цікаво чи можна активувати на Форді контроль тиску в шинах через Set tp через блок АБС, тоді і не буде питань з комплектами шин, єдиний мінус так це система буде повідомляти про те що в якомусь із коліс тиск впав на 0.5 бар але не повідомить в якому точно
Tkachukkk, можна активувати, але після цього задалася іншим питанням, а чи не воно в мене підключено вже )) бо коли тиск падав в колесі одному писало «перевірте тиск в шинах» і не писало в якому. Цього всьо до деталей не знала тоді, а от лише зараз задумалась. Можливо (скоріш за все) що до мене, той хто ставив диски менші (16ʼ) вже це зробив. Навесні перевзуюся і вже тоді гляну, якщо що зробиться таким чином))
Дякую, коментарі дали трошки цікавеньких оновлень в моїй базі знань, бо до цього не мала авто з такими опціями)
13 січня 19:42
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Mari
Tkachukkk, можна активувати, але після цього задалася іншим питанням, а чи не воно в мене підключено вже )) бо коли тиск падав в колесі одному писало «перевірте тиск в шинах» і не писало в якому. Цього всьо до деталей не знала тоді, а от лише зараз задумалась. Можливо (скоріш за все) що до мене, той хто ставив диски менші (16ʼ) вже це зробив. Навесні перевзуюся і вже тоді гляну, якщо що зробиться таким чином))Дякую, коментарі дали трошки цікавеньких оновлень в моїй базі знань, бо до цього не мала авто з такими опціями)
Mari, Якщо не помиляюсь при заміні коліс потрібно прошивати під конкретний розмір( не знаю чи на форді так само, можливо просто адаптувати через кнопку без діагностки) Датчики TPMS як на мене потрібні для розмірів 18+ та низько профільних шин щоб контролювати точні дані...всесизонка зло) в нас дороги без підігріву поки що))
1
13 січня 19:56
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Tkachukkk
Mari, Якщо не помиляюсь при заміні коліс потрібно прошивати під конкретний розмір( не знаю чи на форді так само, можливо просто адаптувати через кнопку без діагностки) Датчики TPMS як на мене потрібні для розмірів 18+ та низько профільних шин щоб контролювати точні дані...всесизонка зло) в нас дороги без підігріву поки що))
Tkachukkk, так, там профіль нижчий і більш чутливий до форс мажорів, а як трохи спустить то треба контроль, згодна.
От за розмір не знаю, чи потрібно адаптувати буде, але вже по факту подивлюсь, там вже не критично якщо пару днів трохи катнути з помилкою і почекати шнур (від наших одноклубників)
За всезеноку згодна, вже також передумала, по перше диски на зиму 16ʼ з гумою майже новою хотіла б все-таки залишити, да і почитавши про всесезонку і згадавши свій стиль їзди, подумала що не потрібно ризикувати… і взяти окремі хороші шини на літо лише (це впринципі мені і прийдеться докупити, сподіваюся зі своєї б/у 16 зможу хоч на півтора колеса виручити бо вона в мене також хороша і причина продажу заміна дисків, а так би ще їздила і їздила б на ній)
1
13 січня 20:19
Всесезонка Однозначно НІ. переставляти датчики з дисків на диски кожного сезону, це якесь маячня, навіщо тоді два комплекта коліс? втрачається зручність їх тримання. Тому це не витрати - це тюнінг😀
2
10 січня 07:54
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
stas-zp
Всесезонка Однозначно НІ. переставляти датчики з дисків на диски кожного сезону, це якесь маячня, навіщо тоді два комплекта коліс? втрачається зручність їх тримання. Тому це не витрати - це тюнінг😀
stas-zp, це точно, сенс втрачається якщо щоразу такими заморочками з переставлянням заматися, те точно абсурд 😅
Нічо, прошиємо все буде добре) бо дивлюся я на теперішні диски вони також подобаються, не віддам жалко😁
10 січня 12:41
Я їжджу на Peugeot 308 SW (1G)
а датчики не можна просто клонувати?
1
09 січня 11:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
wenux
а датчики не можна просто клонувати?
wenux, б ває що можна, але ті зо можливо клонувати то дороговато коштують. Тому перепрошиться на DDS і буде так, без головняку і витрат на датчики)
09 січня 12:04
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Тут трохи про саму "систему" на американських фокусах (в т.ч. про DDS та TPMS):
https://driver.top/exp/461321
2
09 січня 02:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Тут трохи про саму "систему" на американських фокусах (в т.ч. про DDS та TPMS):https://driver.top/exp/461321
Den7on, о, я згадала цей запис ☺️
Я тоді читала як щось на космічному, а зараз вже все і на простому здається)) от так і зміни йдуть
Ігор (Фіксик) зробить контроль через DDS це буде для мене кращий варіант))
1
1
09 січня 02:57
активатор коштує 300 чи 400 грн. Форскан має функцію прошивання, але тільки в парі з актуатором (і це логічно, Форскан не може знати де який знаходиться). Привязка нових датчиків максимум 10 хв, тож це не проблема.
В мене здох один, потім другий, тож тимчасово відключив на приборці щоб не сигналізувало. Але судячи по відгуках, якщо вмирає (сідає батарейка) в одному датчику, то швидко посипляться інші. Тож або відразу міняти всі, або пробувати замінити батарейки.
У вашому випадку купуйте новий комплект датчиків, це біля 2000грн і привязуйте. Якщо я не помиляюсь в памяті може зберігатись два комплекта, тож кожного разу при заміні комплекта коліс, не потрібно повторювати процедуру. Хоча зміна розташування коліс теж вимагає процедури прошивання.
В мене наприклад здох передній лівий датчик і я був впевнений що його потрібно замінити, але як спробував перепідшити, то вже не прошивався задній лівий (при зміні коліс вони були переплутані), відповідно процедура прошивки це не тільки для того щоб активувати датчики для правильної роботи, а і для запам'ятовування який саме датчик за яке колесо відповідає. До речі нові датчики активуються тільки при певній швидкості, тож - нові датчики, розігнатись до певної швидкості для їх активації, а потім прошити актуатором і форсканом.
До речі датчики тиску для Европи і Америки візуально однакові, але мають різні частоти, тож тут головне не помилитись.
Евро - 433
Америка - 315
1
08 січня 22:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ROLOS
активатор коштує 300 чи 400 грн. Форскан має функцію прошивання, але тільки в парі з актуатором (і це логічно, Форскан не може знати де який знаходиться). Привязка нових датчиків максимум 10 хв, тож це не проблема.В мене здох один, потім другий, тож тимчасово відключив на приборці щоб не сигналізувало. Але судячи по відгуках, якщо вмирає (сідає батарейка) в одному датчику, то швидко посипляться інші. Тож або відразу міняти всі, або пробувати замінити батарейки.У вашому випадку купуйте новий комплект датчиків, це біля 2000грн і привязуйте. Якщо я не помиляюсь в памяті може зберігатись два комплекта, тож кожного разу при заміні комплекта коліс, не потрібно повторювати процедуру. Хоча зміна розташування коліс теж вимагає процедури прошивання.В мене наприклад здох передній лівий датчик і я був впевнений що його потрібно замінити, але як спробував перепідшити, то вже не прошивався задній лівий (при зміні коліс вони були переплутані), відповідно процедура прошивки це не тільки для того щоб активувати датчики для правильної роботи, а і для запам'ятовування який саме датчик за яке колесо відповідає. До речі нові датчики активуються тільки при певній швидкості, тож - нові датчики, розігнатись до певної швидкості для їх активації, а потім прошити актуатором і форсканом.До речі датчики тиску для Европи і Америки візуально однакові, але мають різні частоти, тож тут головне не помилитись.Евро - 433Америка - 315
ROLOS, дякую за такий коментар 🤗
Тепер вже розумію роботу цих систем, вже і в цьому пізнання трошки назбирала))
Думаю все вирішиться добре 😊
Залишилось перевірити як і що в мене на теперішніх дисках, і Фіксик наш запропонував допомогти, тому ніби спокійна))
09 січня 02:51
Без коліс :(
А про всесезонку забудь.Є в нас зима чи ні,колеса мусять бути зимові!Це безпека твоя і твоїх пасажирів!
3
08 січня 22:27
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
А про всесезонку забудь.Є в нас зима чи ні,колеса мусять бути зимові!Це безпека твоя і твоїх пасажирів!
ANSEN, та навіть не знаю, тим паче з моїм стилем їзди чи то буде безпечно… 🤭 мені треба щоб надійно за будь-якої погоди, от тому цей варіант і відпаде можливо…))
1
09 січня 02:49
Без коліс :(
1.Перевір в своїх 16' дисках чи датчики там взагалі присутні.
2.Якщо є, то відший їх взагалі і просто забудь про цю функцію.
Дешево і сердито!😁👍
1
08 січня 22:06
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
1.Перевір в своїх 16' дисках чи датчики там взагалі присутні.2.Якщо є, то відший їх взагалі і просто забудь про цю функцію.Дешево і сердито!😁👍
ANSEN, завтра перевірю і вже ніби є вирішення питання )) от тільки я не розумію але рішення є😂
1
08 січня 22:09
1. всесезонку - в жодному разі, то не резина а гівно.

2. не знаю як в форді реалізовано - але по хорошому при шиномонтажі треба так перепідв'язувати датчики - бо нормальна шинка міняє місцями колеса, відповідно у тебе в ЕБУ замість ПП стало ЗЛ раптом.
3. датчику пофіх який діаметр колеса , він тиск міряє в середині а не диаметр.
1
08 січня 20:31
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
1. всесезонку - в жодному разі, то не резина а гівно.2. не знаю як в форді реалізовано - але по хорошому при шиномонтажі треба так перепідв'язувати датчики - бо нормальна шинка міняє місцями колеса, відповідно у тебе в ЕБУ замість ПП стало ЗЛ раптом.3. датчику пофіх який діаметр колеса , він тиск міряє в середині а не диаметр.
Kyivfan, розмір колеса впливає на похибку спідометра. В мене була але в меншу сторону, потім зробили норм, але зараз знову колеса інші і вийде шо показувати швидкість буде меншу трошки ніж насправді.
З гумою поки думаю, бо з дисками старими не оприділилася. Все впирається в фінанси і шукаю дешевший варіант виходу з ситуації))
08 січня 21:11
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Як варіант - відключити TPMS і спробувати щось подібне (як на фото). Яле я би обрав один комплект улюблених 17" дисків зі штатною системою "попередження" і два комплекти гуми.
1
1
08 січня 14:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
akmrivne
Den7on, дуже велика ймовірність пошкодити датчик при «перевзуванні» двічі на рік
akmrivne, дивно, а як тоді мої не пошкодили датчики?… (звичайно якщо вони взагалі там є) бо також щосезону перевзуваюся, і таки питання «дійсно, а як їх на шиномонтажці не чіпляють, коли розбортирують гуму?…»
08 січня 19:14
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
akmrivne
Den7on, дуже велика ймовірність пошкодити датчик при «перевзуванні» двічі на рік
akmrivne, висока ймовірність пошкодити датчики при перевзуванні? Що за дурниці))
У мене досі "рідні" стоять і хоч би що. До речі, ось як виглядає сам датчик - сфоткав його якось при черговій зміні тапок.
1
1
09 січня 02:22
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
akmrivne, висока ймовірність пошкодити датчики при перевзуванні? Що за дурниці)) У мене досі "рідні" стоять і хоч би що. До речі, ось як виглядає сам датчик - сфоткав його якось при черговій зміні тапок.
Den7on, ну з деякими майстрами то не здивуюся, що можуть і пошкодити, і диски поцарапати, тому певно всяке трапляється)) головне обирати хороших а не по обʼявлєнію 🤭
1
09 січня 04:49
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Як варіант - відключити TPMS і спробувати щось подібне (як на фото). Яле я би обрав один комплект улюблених 17" дисків зі штатною системою "попередження" і два комплекти гуми.
Den7on, дякую))) якщо обрати варіант одні диски залишити і дві пари гуми, то я датчики забрала б з тих що є. Але вже заплуталась, бо не розумію чи вони в мене є, бо ніби якась інша система обчислює, тепер мозок зависає чи є вони взагалі і як то працює. Завтра заскочу до шиномонтажнмків своїх, я там ще з самого початку як стала водієм, то запитаю він мене добре знає, може памʼятає що там у мене на диску є датчик чи ні))
Бо при заміні гуми я ж над головою не стою тому голий диск ніколи свій і не бачила😊
1
08 січня 19:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Mari, а ти впевнена що у тебе стоять датчики в шинах? чи мое у тебе від датчику АБС спрацьовує?
Kyivfan, от що там спрацьовує, що коли дає сповіщення про спущенне колесо, не знаю….)
08 січня 20:55
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Mari, пише яке колесо? Тиск?
Kyivfan, не розумію що саме яке колесо?
Якщо є проблема то пише «перевірте тиск в шинах!»
08 січня 21:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Den7on, стояла така система - китай китаєм. краще вже без них )
Kyivfan, я не знаю чи на вентилі в мене там ж датчик чи ні, чи щось інше зчитує показники, тут я заплуталась, але вже ніби питання вирішиться нашим Фіксиком))
1
08 січня 21:08
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Хочеш я тобі кожен раз буду кабель висилати? В мене є, я купила)
1
08 січня 14:05
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Хочеш я тобі кожен раз буду кабель висилати? В мене є, я купила)
DMM, дякую сонечко 🫶🥹
Але в мене від одного слова кабель ноут вже підкидає психологічно 😅
Я спортсмен з дитинства і в школі відмінно мала лише з фіз-ри, ну ти зрозуміла… склад розуму трохи не доганяє цих компуктерів 😂 того і шукаю легший варіант))
1
08 січня 19:08
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DMM
Mari, я намагалась 😂Завжди є Ігор на всяк випадок 😎
DMM, він сказав, що все зробить)) от тільки що «все» не знаю бо не зрозуміла 😅
Поняла лиш те, що треба шнур і все зробить🤭
1
1
08 січня 21:46
Я їжджу на Chery Tiggo 2
Встречал информацию, что на второй комплект дисков клонируют датчики и они сами прописываются в системе при установке.
2
08 січня 12:50
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DePonte
Встречал информацию, что на второй комплект дисков клонируют датчики и они сами прописываются в системе при установке.
DePonte, нажаль, так не вийде, сестра також щоразу грається і прописує, але ми з нею різного складу, вона більш розумово добре схватує новинки, а я по авто технічно легше все зроблю і відремонтую, що вона не розуміє навпаки, а компи і програми мені даються капець як важко 🫣
1
08 січня 19:05
Я їжджу на Subaru Forester (SG)
Оптимальний варіант - змиритися з «чеком», радикальний - відшити датчики взагалі і зняти, а все решта - це «танці з бубном»
«Всесезонку» не варто купувати, все ж таки клімат не той
1
08 січня 11:14
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
akmrivne
Оптимальний варіант - змиритися з «чеком», радикальний - відшити датчики взагалі і зняти, а все решта - це «танці з бубном»«Всесезонку» не варто купувати, все ж таки клімат не той
akmrivne, та останнім часом клімат якийсь і не зимовий, хоча літо 40 мене трохи смущає, якщо система привʼязки датчиків «тиць-тиць» і все, і для мого не цифрового мозку воно зайде зрозуміло, то ок, справимось))
Давно так не було, щоб вагалася, що зробити і як вигідніше. Ще в роздумах, читаю думки і час дозволяє визначитись поки))
08 січня 19:03
є ж групи в тг по фокусах,спитай краще там)))
1
1
08 січня 10:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
APTICT
є ж групи в тг по фокусах,спитай краще там)))
APTICT, там також думки розходяться, то мені краще послухати все, що говорять, і оприділитись, як вірніше поступити. Ти ж розумієш, що хочеться якнайкраще але і як найдешевше 😅😁
08 січня 18:59
Ну, враховуючи, які зими останніх кілька років і якщо перші варіанти не дуже до вподоби, то я б, напевно, подумав про варіант із всесезонкою
1
08 січня 08:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TarasR
Ну, враховуючи, які зими останніх кілька років і якщо перші варіанти не дуже до вподоби, то я б, напевно, подумав про варіант із всесезонкою
TarasR, от і я також задумалась, життя зараз складне, нові диски кайфові, а тут виходить на продаж літня гума, зимова і ще й диски і все в нормальному стані, бо причина їх продажу через подарунок 17ʼ дисків. То думаю має вистачити на хорошу гуму. Зими в нас особо немає, от і є спокуса залишити одні диски на всесезонке, але то ще не точно…🫣
08 січня 18:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Kyivfan
Mari, тільки не всесезонка... то зло а не резина.. й не літо й не зима
Kyivfan, та за неї думки також розходяться)) є знайомі їздять і все добре, є й ті хто говорить - зло. Я он нещодавно авто взагалі на літній гумі з іншого міста гнала і нічо, хоч спочатку і було страшно, але в безпечному місці спробувала як себе веде і тормозить, зрозуміла що да як і обережно пригнала в Вінницю))
09 січня 04:54
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Активатор датчиків з алі за 200грн і нема проблем. Зовсім неважко) раз у сезон прописав датчики і все. 4 рази кнопку нажати) і tpms зберігається
1
08 січня 08:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Focusovod
Активатор датчиків з алі за 200грн і нема проблем. Зовсім неважко) раз у сезон прописав датчики і все. 4 рази кнопку нажати) і tpms зберігається
Focusovod, ну «нічого складного» то вже радує, бо я щось трохи зависла, цо то єст 🫣
Думаю що зрозумівши і тут систему, вже буде і ця інфа в копілочці знань))
08 січня 18:54
У меня бюджетная машина поэтому звиняйте😑
1
08 січня 08:36
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
GRANTOVOD_fL
У меня бюджетная машина поэтому звиняйте😑
GRANTOVOD__fl, та я сама не в курсі, також з попереднім таке не знала 😁
1
08 січня 18:52
Ні я це все розумію.... Колеса, гума, зимова там вся буває знову ж, літня теж. Ага датчики, датчики.... Теж бувають.
Я тільки не розумію - ЯК. ЯК??? Ці думки можуть залізти в дівочу голову в 2 години ночі???? 😳😳😳
5
08 січня 08:34
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
capitanmn
Ні я це все розумію.... Колеса, гума, зимова там вся буває знову ж, літня теж. Ага датчики, датчики.... Теж бувають.Я тільки не розумію - ЯК. ЯК??? Ці думки можуть залізти в дівочу голову в 2 години ночі???? 😳😳😳
capitanmn, нє, ну а що голова трохи специфічна 🤭😂 в мене часто буває щось осіняє саме десь вночі, коли мозок має відпочивати але, як завжди, щось згадує 🤣🤣🤣
1
08 січня 18:51
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
capitanmn
Mari, "Голова прєдмєт тьомний, і ісслєдованію нє подлєжит!"
capitanmn, там все складно нам не панять😂
1
09 січня 11:58
Без коліс :(
Система непрямого вимірювання - тобто "живих" датчиків в колесах немає. Але через датчики швидкості коліс системи ABS-ESP система вміє обчислити довжину кола колеса. А цього досить що б зрозуміти - спущене колесо або в нормі - спущене колесо має іншу довжину кола і відповідно швидкість обертання. Як то кажуть "просто та ефективно".
3
08 січня 07:32
Я їжджу на Ford Escape (3G)
Ей. Мадам. 2 кнопки в форскані вирішать твою проблему. Тиск фізично все рівно датчики не показують в тебе. Тому переходь на темну сторону. Короче. DDS.
3
08 січня 07:25
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
AutoFiksik
Ей. Мадам. 2 кнопки в форскані вирішать твою проблему. Тиск фізично все рівно датчики не показують в тебе. Тому переходь на темну сторону. Короче. DDS.
AutoFiksik, так так, як це не показуютт?🫣 коли колесо пробила чи було спустило трохи то все показувало))
Ну темна сторона значить темна😅 прийдеться переходити😁
08 січня 18:21