Honda Accord (7G) (Executive Type-S SE)

Історія одного Аккорда

Я їжджу на Honda Accord (7G), Subaru Impreza (GE, GH)
Одеса, Україна

Давно вже міркував про створення подібного допису, і от, час настав. Поки що я ще не знаю наскільки многа букавов тут буде, поїхали)


В далекому, а може і не дуже, 2020 році, будучі ще відносно пі***юком з тимчасовими правами вирішив що кататися на таксі звісно прикольно, але час вже подумати і про власне авто. Але думати не мішки тягати, розуміння що тачка потрібна з'явилося, а от гроші ні, бо на той час я був ще той транжира, і намагання збирати грощі дали мені зрозуміти що світить мені лише Ланос (не в образу власникам даного авто). І тут, одним прекрасним робочім ранком мені телефонує менеджер Приватбанку з питанням, чи не хочу я взяти авто у лізинг. Ще є сумніви що великий брат стежить і слухає нас?))) Не повіривши у таку удачу я звісно спочатку перевірив чи не було це спробою мене намахати, але виявилося що все реально. Запропонували спочатку переглянути авто, що є на їх площадці, а потім якщо нічого не знайду то вже можна шукати де інде і питати у продавця чи не проти він продати авто банку. Ну коротше, почалися перегляди. Взагалі, на той момент автівкою моєї мрії був 10 Лансер, і я не знаю чому, бо не мав з ним справи до цього, просто подобалися ті форми, дизайн. Не суть. Підвернувся один варіант по місцю, у Херсоні. Після його огляду я зрозумів що Лансер я не хочу. Не сподобалося майже все. Ну ок, пішов далі дивитися що там є, вбив у фільтри свій бюджет (до 10000) і вибрав міста, в які я готовий поїхати за тачкою. Лишилося 4 варіанти, старий Ягуар, який відкинув одразу через його вік, Мазда СХ-7, як не диво розглядався як основний варіант, Міцик Галант та власне, цей Аккорд, який не розглядався взагалі серйозно, я навіть не сильно шарив що воно таке, думав якесь бюджетне авто, бо пізнання в машинах на той час були рівня "це автомобіль - наче так".

Можливо це доля, але коли зателефонував по мазді відповіли що авто продане, а значить, не лишається нічого, окрім дивитися Хонду у місті Кропивницький. Вмовив @KevinShindel з'їздити подивитися на його, тоді ще, Шкоді, і ми вирушили в дорогу. Тіліпалися годин 5, встигли по проклинати взагалі все, бо дорога просто ппц і от на місці, не знаю яким чином, але ми не знали куди їхати, адресу площадки, ми просто зупинилися біля якоїсь площадки в намаганнях додзвонитися до продавця і тут я через паркан бачу її. Мабудь, це доля, подумав я, і почав намагатися щось роздивитися через паркан, знову проклинаючи все і всіх навколо, бо чекали ми години 2 (хоча була домовленість). Ну ок, дочекалися, машину виганяють, починаємо дивитися. Автомобіль - наче автомобіль, позаглядали під капота, наче ми там щось розуміли і під автомобіль. Походили навколо, роздивилися коцки на передньому та задньому бамперах, ну наче ок, попросили прокатити. Продавець одразу почав їхати на всі бабки, що тільки підігріло мій інтерес. На диво, дозволив сісти за кермо і мені і теж поїхати на всі бабки. Я звісно поїхав не на всі бабки, але мені вистачило щоб зрозуміти що мені все подобається і я одразу ж сказав "беру". Отак от, по суті чи не перше оглянуте авто, без якихось оглядів на сто чи ще щось. Це трошки мені аукнеться, але про це згодом)))

Почався довгий період очікування, а саме один тиждень на підготовку усіх документів. Знову вмовляю @KevinShindel поїхати зі мною, бо мені було стрьомно їхати так далеко без досвіду майже. Взяли квитки на потяг до Миколаїва, а звідки автобус до Кропивницького, бо так було швидше за все. Знову проклинали все навколо поки їхали в автобусі, а потім ще весь час очікування) Застали ми дуже спекотний день, на щастя поруч була заправка ВОГ, в якій ми сиділи перділи майже 3 години. Нарешті довгоочікуваний дзвінок, що все готово і можна йти в банк підписувати останні документи та забирати ключі. Здавалося б, щастя вже так близько, але дзуськи, ще година очікування менеджера. Клієнтоорієнтрваність на рівні))) Чекаємо, якже без прокльонів, особливо коли ти стоїш вже біля своєї тачки (ну майже) але не можеш в неї навіть сісти. Ну що ж, хоча б зробив перше фото.


Найперше фото Хонди


Нарешті, поставлений фінальний підпис і я отримую всі документи та ключі. Сідаємо в авто, ключ на старт ііііііі. Не заводиться, просто крутить стартер. На щастя це питання вирішилось заміною ключа на інший. З авто віддали 3 ключі, з яких один був пустий, без чіпа, саме ним ми намагалися завести авто. 

Авто віддали з повним баком бензину та повним балоном газу.  Чесно кажучи, навіть не знаю скільки ми їхали на газу, бо я вперше з тим зіштовхнувся, але судячи з рівню бензину по приїзду додому - не дуже багато)

На радощах по приїзду одразу забрав дружину і поїхали святкувати в мак (у нього кредит на 150К, а він в мак їде, ага). І з цього моменту почалася історія цього авто і моя історія з цим авто.


Чи мріяв я про таке авто - ні, ба більше, навіть нічого про нього не знав. Чи став він мрією - однозначно, але роботи ще дуже і дуже багато.


Першою справою записався на СТО, щоб зробити хоч якусь діагностику та виправити критичні проблеми. Тут то і стало зрозуміло, чому авто варто перевіряти перед купівлею, бо перший чек з СТО вийшов 40К))) так, не все було критичним, але краще зробити і забути. Забігаючи наперед - якщо я щось робив по авто - я до цього не повертався, тож однозначно воно того вартувало. Ну і щоб розвіяти думки що мене розвели, авто придбане по низинам низу ринку на той час для рестайлу 2008 року, одного з останніх випущених 7 баянів. Тоді я звісно ж, не розумів цього, але зараз, маючи певний досвід я зрозумів що я вийшов приблизно на теж саме, що купити одразу відносно справний. Але сума лізингу була погоджена раніше, на максимально можливу суму для моєї кредитної історії.


Перші пару місяців я звикав до авто, дивився що можна покращити, першою ж справою втикнув андроїд та камеру заднього огляду (тоді я ще не знав що я лишуся без адекватного клімату)). В певний момент стало зрозуміло, що диски, які дісталися з авто сильно псують загальну картину.


Отакі страховиська дісталися у спадщину



Трошки інший ракурс


Тож я почав мучатися із вибором красивих дисків. Описувати вибір не бачу сенсу, просто різниця з нормальними дисками 


Momo Revenge R18


Помалював передній бампер з виправленням його косяків, а також відполірував фари та замінив в них лінзи. Більше з авто найближчий рік не робив нічого, ніяких покращень, тюнингу, стайлінгу. Вирішив що спочатку треба закрити кредит (лізинг). Отже до цього моменту нічого цікавого. Майже... Їздили з дружиною по справах до Одеси (символічно, що через ці поїздки ми вирішили переїхати до Одеси, але не зовсім за тих обставинах, але про це далі...)

Так як залишалися на ніч - зняли номер в одному з готелів на Аркадії, авто вирішили залишити у підземному паркінгу, і це було помилкою. Чи то через те, що паркінг по відчуттям був для коротких авто, чи то я рукожоп, а може все одразу, Аккорд зустрівся боком зі стіною.



Отакий дамаг він отримав....

На щастя, одна із умов лізингу була повне КАСКО, отже зафіксували звернення і вже в Херсоні поїхав на оцінку та ремонт. За 2 тижні авто віддали, через те, що фарбували задню праву частину вдалося зберегти праву арку. Але сервіс не сподобався, ні цінами, ні підходом (про це є окремий запис про гнилі справи). Але обирати сервіс не доводилося, куди направила страхова там і ремонтуйся.


Результат


Ще одна з умов лізингу була, що я не маю права закрити його швидше, ніж за рік (фактично міг, але авто лишалося би на балансі банку один календарний рік), тож я не сильно поспішав, виплачував так, щоб за рік виплатити, і от, фінальний платіж, очікую пакет документів і їду в сервісний центр оформляти на себе. Ну куди ж без неприємностей, вже перед постановкою на облік мені кажуть що авто заборонено відчужувати і нічого зробити в сервісному центрі не можуть, навіть зі всіма документами на руках. Банк дуже довго не визнавав свій косяк, мурижили мене близько 5 днів, але в решті решт обтяження просто зникло.


Нарешті авто стало справді моїм 


Перше фото зі своїми номерами


З цього моменту вже трошки розв'язалися руки, я вже міг робити абсолютно все, що заманеться, і перше що я зробив - встановив тюнінг фари від Аккон. Фари виявились рідкісним гівном, проте стиль мали. 


Фари Аккон лед



Біля роботи припаркувався ще один акорд, трохи видно різницю


Також почав різні дрібні доопрацювання, як от заміна керма від 8 Акорду


Кермо від 8 Аккорду


Але подальшим планам не судилося здійснитися....


24.02.2022 - цей день запам'ятав кожен мешканець України. Підйом о 6 ранку, перегляд новин, розуміння що краще  забрати з роботи всі необхідні речі. По дорозі до парковки пролетіло 3 ракети на аеропорт Чорнобаївка, піднявся величезний стовб диму....черги на заправках, кілометрові, навіть на самі паршиві АЗС. Пощастило, що 23.02.2022 я залив повний бак....

Окупація....

Від цього моменту історія авто стає на паузу на 7 місяців, виїзджаючі буквально 3 рази за цей період, і то, по невідкладним справам. В одну з цих поїздок довелося розтонувати авто, бо обіцяли "допомогти" прикладом і не відпускали поки тонування не буде знято. Передні стекла відклеїлися дуже просто, а от задні....2 години я возився. Так досі авто без тонування, акваріум.


30.09.2022 ми (в основному я, бо решта були давно готові) вирішили що пора на волю, зібрали всі необхідні речі, які влізли, бо аккорд був забитий просто під 0, взяли подругу дружини, всіх своїх тварин (собаку БШО, 3 котів, кота @KevinShindel якого ми переписували та черепаху) і відправилися у невідомість. Аккорд в буквальному сенсі переплив через Дніпро, бо міст був пошкоджений та зачинений для проїзду окупантами, 72 блок пости, на одному з яких намагалися віджати нашу собаку, але я настільки переконливо брехав, що все обійшлося, сіра зона під час дощу (фактично офроад), це гирло висохлої річки, бо мосту вже не було, купа мін та підірваних автівок, гради, запущені на нашу колону на догонку, їзда 170 по розбитій дорозі і ось він, перший за 7 місяців жовто блакитний прапор. На очах з'явилися сльози радощів. І от, через довгих 14 годин ми на волі


Перше фото у Запоріжжі


Аккорд мужньо довіз нас на волю, хоча і не без поломок. На останньому блок посту підарів відригнув гідро підсилювач керма, згодом ще і компресор кондиціонера. А попереду ще добрих 800 км до Одеси. По дорозі до Одеси відвалився задній бампер, зупинився допомогти лише водій БМВ, дав мені скотч і допоміг заклеїти бампер


Такою вона приїхала до Одеси



Після заселення в Одесі та купівлі першочергових речей акорд вирішив натякнути, що із ним не все гаразд і просто закипів. Температура охолоджуючої рідини була 130 градусів, тести показали пробиту прокладку ГБЦ. Також механік помітив стук із піддону, після чого піддон зняли, побачили стружку і майже привернутий вкладиш 3 циліндру. Варіантів не багато. КапіталОчка. Багато чого сталося за час відсутності Акорда, купівля другого авто, закупівля деталей для відновлення зовнішнього вигляду, а саме бампери та обвіси. З того моменту я вирішив, що настав час реалізовувати свої хотіли, зробити з акорда проект, зробити його максимально комфортним у використанні, звісно хотілося б і тюнінгу, але поки не на часі. Багато роботи вже зроблено, і про все це можна почитати в бортожурналі авто, і дуже багато роботи ще попереду.


Довгий час це була моя фішка, я навіть помічав багато авто, які робили так само чисто для зовнішності, проте у мене цей скотч тримав бампер)))


Цим постом я спробував відтворити всю історію цього автомобіля, автомобіля, який буквально допоміг врятувати нам життя, який вірою і правдою провіз нас майже 1500 км, забитий під зав'язку, на поганому бензині. Не знаю що має трапитися щоб я розлучився з цим авто, ніколи його не продам. Хай будуть інші авто, і він буде стояти і повільно (або не дуже) гнити, але згниє при мені...



Решта історії доступна у моїх БЖ. Наразі авто має такий вигляд, фото зроблено вчора, без фільтрів та постобробок



Дякую всім, хто дочитав, обіцяю, більше таких лонгрідів не буде))))


Майже красиві цифри


P.S. у витрачено написана сума 25000 доларів, це не просто якась красива цифра, це реально витрати на автомобіль з його вартістю за ці 4 роки (насправді на момент липня 2024), з усім що я робив. Бензин та ТО не враховано)


Ціна питання 25000 USD, Пробіг 165666 км.
Опубліковано: 02 грудня 22:30
58 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Колись також як був пизд...ком, також мріяв про сьомий акордеон. А тоді декілька разів проїхав в якості пасажира і всі мрії розбилися як кришталь об граніт. Відро з шумкою Ваз(реально, на швидкості за 140 вже нереально розмовляти в салоні), яке до того ж нікуди не їде.
1
05 грудня 20:00
А что там на $25000?
05 грудня 11:51
Dim-One
А что там на $25000?
Dim-One, стоимость авто, различные ремонты, по типу капиталки, полного перебора подвески, покраска и огромное множество различных хотелок, по типу дисков, музыки, мультимедии, бесключевого доступа, электро багажника. Все это кажется по мелочи, но в итоге получается подобная сумма. Особенно когда в чем либо ты первопроходец и дополнительно идут затраты на ресерч и разработку.
1
05 грудня 11:58
Я їжджу на Ford Fusion Energi
У меня все по проще было, приехал в Киев за авто, то на которое рассчитывал, не взял тк были косяки, взял запасной вариант тк и цена была хорошая, пробег 65к км и состояние авто (жаль только комплектация не самый топ). Поехали оформляться, всего 40 минут в самый пик (первый раб день недели), заправились и домой в Харьков, расход уже в дороге радовал (ну гибрид же). Катался радовался, проблем не знал, поставил медиацентр от рестайла с андроид авто, автопарковку, адаптивные лед фары европейские, все только радовало (машина ни разу не ломалась если не считать отгнившего провода питания электро помпы акп, починил сам). Новая работа, планы покупки теслы...И тут февраль 2022....Сидел дома до конца марта, когда уже над домом стали летать снаряды по заводу в километре от меня.юа за неделю ждо этого бомба с су34 прилетела в гаражи, у меня ворота гаража внутрь вогнуло и бетонная плита на крыше подпрыгнула, машина не пострадала, пришло осознание что пора уезжать, благо было куда и не далеко (55 км от города), там и просидел до августа когда хар обл освободили и отбросили пи..ров от города и они перестали артой обстреливать. Заряжаемый гибрид полностью оправдывает свою концепцию, когда летом 2022 были разбиты НПЗ и дефицит топлива, я в деревне заряжался от простой розетки и мне хватало 40км на электро что бы закрывать свои поездки, ну бенз еще если не хватало, он у меня еще с зимы 2022 в баке оставался. Да и сейчас у меня работа-дом 6км всего, на электро это 4грн, так еще и на работе бесплатно заряжать можно).

25куе за старое авто, это конечно перебор...
04 грудня 21:09
General_Dead
У меня все по проще было, приехал в Киев за авто, то на которое рассчитывал, не взял тк были косяки, взял запасной вариант тк и цена была хорошая, пробег 65к км и состояние авто (жаль только комплектация не самый топ). Поехали оформляться, всего 40 минут в самый пик (первый раб день недели), заправились и домой в Харьков, расход уже в дороге радовал (ну гибрид же). Катался радовался, проблем не знал, поставил медиацентр от рестайла с андроид авто, автопарковку, адаптивные лед фары европейские, все только радовало (машина ни разу не ломалась если не считать отгнившего провода питания электро помпы акп, починил сам). Новая работа, планы покупки теслы...И тут февраль 2022....Сидел дома до конца марта, когда уже над домом стали летать снаряды по заводу в километре от меня.юа за неделю ждо этого бомба с су34 прилетела в гаражи, у меня ворота гаража внутрь вогнуло и бетонная плита на крыше подпрыгнула, машина не пострадала, пришло осознание что пора уезжать, благо было куда и не далеко (55 км от города), там и просидел до августа когда хар обл освободили и отбросили пи..ров от города и они перестали артой обстреливать. Заряжаемый гибрид полностью оправдывает свою концепцию, когда летом 2022 были разбиты НПЗ и дефицит топлива, я в деревне заряжался от простой розетки и мне хватало 40км на электро что бы закрывать свои поездки, ну бенз еще если не хватало, он у меня еще с зимы 2022 в баке оставался. Да и сейчас у меня работа-дом 6км всего, на электро это 4грн, так еще и на работе бесплатно заряжать можно).25куе за старое авто, это конечно перебор...
General_Dead, это мой выбор, старое не старое, какая разница
04 грудня 23:32
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
окрім вашого складного шляху, хочеться відмітити що ви мабуть дуже успішна людина, якщо у 2020му вистачало на ланос, а зараз, у 2024му, попри всі проблеми, вкладено в акорд за приблизно 6к ще 25к $ та придбали інше авто. Якщо все вірно зрозкмів, то нот бед, навіть найс, рілі
03 грудня 22:27
kosssmos
окрім вашого складного шляху, хочеться відмітити що ви мабуть дуже успішна людина, якщо у 2020му вистачало на ланос, а зараз, у 2024му, попри всі проблеми, вкладено в акорд за приблизно 6к ще 25к $ та придбали інше авто. Якщо все вірно зрозкмів, то нот бед, навіть найс, рілі
kosssmos, та до успішної людини ще довгий шлях, але все буде, сподіваюся)
Аккорд на той момент в норм стані коштував 10-11К, то я взяв по бічу у кредит за 7.5)
Вкладав я дуже поступово, ну і щось необхідне, щось просто хотілки, а друге авто доволі бюджетне) дякую)
03 грудня 22:34
Я їжджу на Audi A5 (1G)
Поміняв страшні чорні диски на... трошки більші страшні чорні диски 🙈😅
3
03 грудня 11:56
eBatushka
Поміняв страшні чорні диски на... трошки більші страшні чорні диски 🙈😅
eBatushka, нові бронзові)))) хоча були графіт)
Хз, я свідомо обрав саме їх, шукав та обирав довго, навіть їздив міряти вживу)
2
03 грудня 12:11
Завжди подобався саме цей кузов, коли ще в далекому 2008 батько купував октаху Турку, ринкова вартість Аккорда була від 35 к звісно ж зелених, але ж як текли слюні)) гарне авто..ну а витрати то само собою, як казав знайомий, авто з рук це завжди авто в кредит!
1
03 грудня 11:55
lozoviy85
Завжди подобався саме цей кузов, коли ще в далекому 2008 батько купував октаху Турку, ринкова вартість Аккорда була від 35 к звісно ж зелених, але ж як текли слюні)) гарне авто..ну а витрати то само собою, як казав знайомий, авто з рук це завжди авто в кредит!
lozoviy85, у мене виходить подвійний кредит))))
Так, коштували вони не мало, я десь у звітах знаходив інфу що коштувала вона більше 40К (комплектація не максимальна, але трошки лімітована, SE видання до 30 річчя Аккорду)
1
03 грудня 12:13
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Дуже цікаво було почитати історію... Скептично відношусь до "ніколи його не продам", бо чув це неодноразово, і всі, хто так казав (з моїх знайомих), таки продали) Та і сам так думав, якщо чесно, про попередню машину, з якою було пов'язано 17 років життя, але коли придбав новішу, то тримати дві машини стало дуже незручно (гараж один). Був готовий продати, але нащастя брат (який навіть водійського не має) підібрав бажання забрати собі.
03 грудня 10:40
Мне нет времени этим заниматься, хотелось бы,но работа не давала. Но за основными узлами смотрю. Хочу сказать за моих 12 лет и 200 тыс.км(305 общий) аккорд ни разу не видел эвакуатор и ни одного дня прогула. А тебе удачи в твоих замыслах.
1
03 грудня 09:45
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Цікаво було почитати.
У мене теж початок б/ж відсутній, може якось напишу. Хоча красиві тексти я не вмію писати, наче в голові все складно, а як почну набирати - нікому не зрозуміла єрунда🙂По сто раз доводиться все переписувати.
Було б прикольно, якби у тебе Ланцер був, з твоїми знаннями було б і мені цікаво.
На рахунок рятівного човна - у мене так співпало, що двадцять четвертого у автівки пустий бак був, збирався вранці заправити. Тому довелося в гаражі сховати до кращих часів.
1
03 грудня 08:12
veti-k
Цікаво було почитати.У мене теж початок б/ж відсутній, може якось напишу. Хоча красиві тексти я не вмію писати, наче в голові все складно, а як почну набирати - нікому не зрозуміла єрунда🙂По сто раз доводиться все переписувати.Було б прикольно, якби у тебе Ланцер був, з твоїми знаннями було б і мені цікаво.На рахунок рятівного човна - у мене так співпало, що двадцять четвертого у автівки пустий бак був, збирався вранці заправити. Тому довелося в гаражі сховати до кращих часів.
veti-k, я теж не майстер лонгрідів, просто треба було цей пробіл заповнити. Я писав, тоді ще, на драйвтусру, але записи не мали взагалі жодного сенсу і більшу частину я тут вальнув, тож вирішив заповнити цей пробіл)
З приводу лансера - а от хто зна хто зна, можливо і нічого би не склалося із тим що я роблю, адже всьому, що я зараз вмію я вчився саме не Хонді.
Про бензин - я сам тоді не міг повірити в свою удачу, бо буквально через тиждень виявиться що з бензином все було погано аж до деокупації
03 грудня 09:53
veti-k
Uns8ted, у мене раніше звичка була викатувати бензин та потім повний бак заливати. Зараз навпаки, більше половини намагаюся тримати🙂На рахунок Ланцера то я не серйозно. Звісно, якщо автівка не подобається, то не варто розраховувати, що звикнеш потім. Яка б надійна, чи розхвалена вона не була😁
veti-k, у мене завжди звичка заправляти до повного як тільки ніжче половини, завжди так було. Я лампочку попередження про низький рівень палива ніколи не бачив))
Про Лансер - я маю на увазі що могло все інакше скластися і я би навіть не поліз розбиратися у тому, що я знаю і вмію зараз)
03 грудня 12:28
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Uns8ted
veti-k, у мене завжди звичка заправляти до повного як тільки ніжче половини, завжди так було. Я лампочку попередження про низький рівень палива ніколи не бачив))Про Лансер - я маю на увазі що могло все інакше скластися і я би навіть не поліз розбиратися у тому, що я знаю і вмію зараз)
Uns8ted, в мені майже всі автівки були ті, котрі подобалися з першого разу. І ні разу не прогадав, їздили без проблем, та продавалися. А одну купив за порадою товариша, типу надійна і все таке - потім насилу продав, майже в половину дешевше🙂
1
03 грудня 12:31
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Uns8ted
veti-k, у мене поки досвіду не багато, всього 2 авто і обидва ці авто зі мною. Колись доберуся і до Субару)
Uns8ted, я зробив висновки, що людям можна довіряти лише в крайньому випадку.
Жартую😁
Зробив висновки, що автівка повинна подобатися візуально, тоді ніколи не буде навіть каплі сумнівів, що тисячі і купа часу, вкладені в неї, потрачено даремно.
1
03 грудня 12:37
veti-k
Uns8ted, я зробив висновки, що людям можна довіряти лише в крайньому випадку.Жартую😁Зробив висновки, що автівка повинна подобатися візуально, тоді ніколи не буде навіть каплі сумнівів, що тисячі і купа часу, вкладені в неї, потрачено даремно.
veti-k, десь прочитав прикольний вислів на цей рахунок: "якщо ви поставили тачку на парковці і, відходячи, не озирнулись на неї, щоб помилуватись - ви придбали не ту тачку )))
04 грудня 00:49
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Чернігів, на щастя не змогли окупувати, і навіть тимчасово теж. Виїзжали через тиждень після початку війни. Найстрашнішим моментом була нескінченна пробка на Бориспільському шосе перед блокпостом в Київ. Тисячі машин, всі смуги і узбіччя зайняті, єдиний напрямок - це в сторону блокпосту і вмикається тривога. Сирени виють і приходить розуміння, що оце все може перетворитися на згарище за долю секунди. Далі за роки війни було багато страшніших речей, але саме оцей момент з евакуації найбільш яскравий.
1
03 грудня 05:55
Я їжджу на Dodge Challenger
Очманіти!
Я Челік вважаю своїм рятівним човном, але після цієї розповіді навіть не наважуюся так про нього казати. Хоча, хтозна що там буде далі...

Радий, що попри все це пекло, в тебе все склалося. Щасти!
1
03 грудня 00:43
Я їжджу на Dodge Challenger
Uns8ted
LOWERANDWIDER, історії різні, але факт, що це не просто авто у нас однакові) дякую)
Uns8ted, Accord у мене теж був. І теж був "не просто авто".
1
03 грудня 00:50
LOWERANDWIDER
Uns8ted, Accord у мене теж був. І теж був "не просто авто".
LOWERANDWIDER, пушечка))) він не в Одесі лишився?
03 грудня 00:52
Я їжджу на Dodge Challenger
Uns8ted
LOWERANDWIDER, пушечка))) він не в Одесі лишився?
Uns8ted, в Одесі. Донедавна його лагодив. До речі, в продажу буде. Пробіг 100к.
03 грудня 00:54
LOWERANDWIDER
Uns8ted, в Одесі. Донедавна його лагодив. До речі, в продажу буде. Пробіг 100к.
LOWERANDWIDER, значить мені не здалося) раніше би на рік - придбав би дружині)
03 грудня 00:59
Фото як із минулого життя. Ностальгія.
03 грудня 00:03
Я їжджу на Honda Accord (7G)
Згадав.
Диски які були нормальні) Просто чорні)
1
02 грудня 23:52
stephanco
Згадав.Диски які були нормальні) Просто чорні)
stephanco, та де нормальні....китайська фігня, 4 диски коштували як 1 Момо. Колір типу графіту мб додав би кращого вигляду, але називати їх нормальними я не можу)
1
02 грудня 23:54
Я їжджу на Honda Accord (7G)
Епічний опус) Нічо, буде Бест ов з Бест кокорд на районі)
Поки читав то хотів щось спитати, але вже забув)
1
02 грудня 23:49
stephanco
Епічний опус) Нічо, буде Бест ов з Бест кокорд на районі)Поки читав то хотів щось спитати, але вже забув)
stephanco, ахахахах, я поки писав щось хотів написати але забув)
Мій буде Бест не по показникам перфомансу, але по комфорту точно)
1
02 грудня 23:50
stephanco
Uns8ted, та якщо зробити все з того списку то не тільки комфорт)
stephanco, повільно але йду до того. Дуже важко з багатьма запчастинами зі списку. Наразі думаю як притягти з Японії рульову колонку)
02 грудня 23:57
Я їжджу на Honda Accord (7G)
Uns8ted
stephanco, повільно але йду до того. Дуже важко з багатьма запчастинами зі списку. Наразі думаю як притягти з Японії рульову колонку)
Uns8ted, а від легенди хіба не стає? Тут її напевно можна купити.

З Японії Зенмаркет, або міст експрес.
У міст там окрема опція на Японію появилась, якось бачив не давно чи то рекламу чи огляд.
02 грудня 23:59
stephanco
Uns8ted, а від легенди хіба не стає? Тут її напевно можна купити.З Японії Зенмаркет, або міст експрес.У міст там окрема опція на Японію появилась, якось бачив не давно чи то рекламу чи огляд.
stephanco, з легенди і треба, але я сам собі створив проблеми, так як у мене бесключовий доступ то і колонка потрібна із безключовим замком.
Сервіси я знаю які возять, але не такий габарит, якщо знайду окремо замок, бажано з одним хоча б ключем буде перемога
1
03 грудня 00:36
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Главное, что уцелели и выжили сил, добра и терпения. Цифра крепкая))
1
1
02 грудня 23:35
Я їжджу на Ford Focus II Wagon
Ухххх яка цифра ))) за ці гроші можно купити нову машину
1
02 грудня 23:17
Hustler7
Ухххх яка цифра ))) за ці гроші можно купити нову машину
Hustler7, можна, але такий шлях самурая) мені цікавіше зробити авто, ніж купити готове, тим паче Хонда це такий конструктор
1
02 грудня 23:19
Я їжджу на Ford Focus II Wagon
Uns8ted
Hustler7, можна, але такий шлях самурая) мені цікавіше зробити авто, ніж купити готове, тим паче Хонда це такий конструктор
Uns8ted, згоден , але це таке можно робити коли є великий запас грошей і робиш своїми руцями
1
02 грудня 23:59
Hustler7
Uns8ted, згоден , але це таке можно робити коли є великий запас грошей і робиш своїми руцями
Hustler7, я як раз все роблю своїми руцями (ну добре, не все, але приймаю участь).
А від того що роблю сам грошей потрібно як мінімум вдвічі менше)
1
03 грудня 12:15
крутий акорд, крутий власник. радий що знайомий))
1
02 грудня 23:11
афігєть історія. Мій сівік теж вивозив родину "дорогами" Донецької області. Я молив усіх богів, яких знав, аби ми не стали десь посеред нічого. Усе обійшлося
1
02 грудня 23:05
Uns8ted
Falling_Higher, та да, історія, яку якщо честно не хочеться згадувати, але врешті решт все скінчилося добре
Uns8ted, розумію. Знайшов якось на реєстраторі кілька збережених файлів з тих доріг. Це коли від струсу він записує файли у окрему теку. Видалив нахєр, аби не згадувати той треш
02 грудня 23:16
Falling_Higher
Uns8ted, розумію. Знайшов якось на реєстраторі кілька збережених файлів з тих доріг. Це коли від струсу він записує файли у окрему теку. Видалив нахєр, аби не згадувати той треш
Falling_Higher, я би мабудь лишив, для історії, але реєстратор не можна було навіть щоб знаходився в авто, навіть в багажнику. Так само як різні пристрої для зберігання інформації, інакше шмон на блок пості гарантований
1
02 грудня 23:20
Falling_Higher
Uns8ted, та ну її, таку історію. Мене на посту попросили зняти, але то були наші
Falling_Higher, ну от і різниця, наші просять, підорги вимагають, а можуть без слів "допомогти"
02 грудня 23:27
Falling_Higher
афігєть історія. Мій сівік теж вивозив родину "дорогами" Донецької області. Я молив усіх богів, яких знав, аби ми не стали десь посеред нічого. Усе обійшлося
Falling_Higher, аккорд не тільки дорогами, ще й по понтону річкою. Хотів сфоткати, але це могло би скінчитися погано...
02 грудня 23:15