BMW 3 series (G20) (Embargo)

Обкатка, нульове ТО і враження від автомобіля

Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Львів, Україна

Увага! Лонгрід декектед. Якщо дочитаєте до кінця, то низький вам уклін. 🙂


Обкатка і нульове ТО.


З 22.06.2024 (дата покупки) по 12.10.2024 наїздив аж 2129 км. Що ж, згідно мануалу, обкатка успішно пройдена. Тепер нарешті можна їздити як справжній чорт бенвешнік. 😅

Хоч ні мануал, ні дилер не кажуть, що після обкатки треба проходити нульове ТО (міняти масло і фільтр), але чисто для себе вирішив це зробити. В дилера здивувалися такому рішенню, але відмовляти не стали, бо хто ж не захоче, щоб йому позолотили ручку лишній раз. 🙂

Я навіть трохи здивувався, що в офіціалів замінити масло і фільтр на B48 коштує притомних грошей. Думав, буде набагато дорожче.


запис про виконаний сервіс


акт виконаних робіт


куди ж без банки з маслом? залишилося ще тільки чохол для неї купити 😁


Що я можу сказати, проходити обкатку - це спочатку захват (бо ж новий автомобіль), який за кілька днів перетворюється на страждання. Чому на страждання? Бо ти не можеш спробувати, що цей автомобіль взагалі може (а хочеться, дуже, хоча і знаєш, що це всього лиш B48). Ніяких тобі різких стартів, різких зупинок, агресивної їзди, бо ж перших 300 км нові шини мають прикататися, 500 км - щеплення і гальма мають притертися. Ну а всі 2000 км обкатки двигун не можна крутити більше 4500 об/хв, і розганятися більше 160 км/год.


Враження від автомобіля.


Але все, обкатка пройдена, на дворі пізній вечір, трафіка немає взагалі, двигун і трансмісія прогріті, треба вже жати ту педальку. Нажимаю. А та курва не їде! 😅 Ну що за хрінь?

Жартую. Я знав, що автомобіль нікуди їхати не буде. Камон, це ж B48 на 184 к.с.

15 років тому в сімʼї був 211-й Мерседес (E320 CDI на 204 к.с.). Навіть в ті часи, після перших кількох місяців експлуатації, динаміка автомобіля взагалі перестала вражати (там було 7.7 секунд до сотні). А що зараз говорити, коли на дворі 2024-й рік закінчується, і динаміка в 4 секунди до сотні - це вже буденність (електрички привіт).


Але дещо на захист пакетів соку/молока сказати можна. Умови експлуатації. В мене 100% пробігу - місто. І місто це - Львів. Був би в мене M340i, я би просто матюкався кожен божий день, бо реалізувати потужність такого автомобіля у Львові банально немає де. А так, можу сказати, що 184 к.с. і 300 Н*м крутного моменту при масі 1635 кг (включно з водієм 75 кг і на 90% заповненим баком) - цілком достатньо для міської їзди (паспортний розгін 7.6 секунд до сотні, в інтернетах дивився заміри, то з двох педалей їдуть навіть трохи швидше).


Так, те, що цей автомобіль не про динаміку розгону, яка дарує емоції, ми вже зʼясували. Але, Боже, як же він керується (далеко не останню роль відіграє комплектація)! На ньому, насправді, дуже весело їздити. Тут взагалі немає вальяжності, притаманної 5-й і 7-й серіям. І коли ти катаєшся в міському трафіку на швидкості 50 км/год, автомобіль постійно дає відчуття того, що ти його "недовикористовуєш". Спортивна рульова рейка, адаптивна M підвіска і M Sport гальма кожного разу кажуть тобі: "Поїхали! Давай вже нарешті прокатаємося по-справжньому, по-спортивному! Розганяйся більше, перед поворотами відторможуйся пізніше, не повзи разом з потоком, не будь занудою, перелаштовуйся з полоси в полосу, бо ж ми можемо робити це з надзвичайною легкістю на будь-якій швидкості, без найменших кренів і втрати траєкторії!". І це, я б сказав, являється деякою проблемою цього автомобіля при експлуатації його суто в міському режимі. Часом, це втомлює, бо ж в більшості випадків ти просто хочеш спокійно собі дістатися з пункту А в пункт Б. Але автомобіль геть не має бажання, щоб на ньому їздили спокійно. Його стихія - звивисті дороги з мільярдом поворотів та ідеальним асфальтовим покриттям, а не галицька бруківка і трамвайні колії.


Ще кілька слів про підвіску. Адаптивна M підвіска в купі з 19-ти дюймовими дисками і низькопрофільними шинами - це жорстко. І це факт. Автомобіль дуже збитий, і навіть в комфорт режимі всі нерівності дорожнього полотна передаються на твою пʼяту точку. Звичайно, автомобіль не скаче, як тенісний мʼяч, а відпрацьовує нерівності якось по-спортивному благородно, але, всеодно, я, здається, так досі і не звик і не змирився з тим, що він є і буде залишатися з настільки спортивними повадками. І інакшим він, на жаль, не стане.

Якщо ви шукаєте автомобіль, який був би ще і дійсно комфортним для пересування з пункту А в пункт Б, то третя серія - не ваш вибір. Треба дивитися в сторону хоча би 5-ки (і обовʼязково НЕ зі статичною M підвіскою, бо теж буде жорстко). Хоча, в інтернетах кажуть, що трійки G покоління на звичайній підвісці дуже навіть непогані в плані комфорту. Але я особисто не їздив, то ні підтвердити, ні спростувати не можу.


Так, з комфортом підвіски також ніби розібралися. Ну а все інше що? А все інше - кайф! 🙂

Але тут, знову ж таки, з поправкою на присутні в автомобілі опції.

З основного:

  • Посадка - кайф. Сидиш низько, ноги випрямлені і не провисають, руки в ліктях - навпаки, зігнуті, лікті ідеально лягають на підлокітники. Спортивні сидіння в BMW дуже навіть комфортні. Я не очікував. Хотілось би сидіти ще нижче, але то вже конструктивно неможливо реалізувати.
  • Справжня шкіра в салоні - кайф. Не Nappa чи Merino, звичайно, але теж досить непогана.
  • Декоративні вставки зі справжнього дерева - кайф. Американський дуб з відкритими порами виглядає прикольно.
  • Відсутність твердого пластику - кайф.
  • Ергономіка в салоні - кайф. Все зручно, все під руками.
  • Екстерʼєр автомобіля - кайф. Стільна, модна, маладьожна.
  • Адаптивна лазерна оптика з функцією вирізання транспорту - кайф. Їздити тепер хочеться тільки вночі.
  • Система розпізнавання автомобілів і пішоходів, і запобігання зіткнення з ними - кайф.
  • Дистанційний запуск двигуна з ключа або через аплікацію на телефоні - кайф. Сідаєш у вже охолоджений (коли жара) або прогрітий з теплим кермом і сидіннями (коли холодно) автомобіль.
  • Спортивна коротка рульова рейка зі змінним передавальним числом - кайф. Я вже забув, що таке перехоплювати кермо під час їзди.
  • Комфортний доступ на всіх дверях і функція відкривання/закривання багажника помахом ноги - кайф. Взагалі не знаю, як я жив без цього раніше. Дуже зручно!
  • Подвійне скло - ну, майже кайф. Бо шумка в автомобілі, насправді, могла би бути кращою.
  • Електрорегулювання сидінь з підкачкою бокової підтримки і памʼяттю - кайф.
  • Активний круїз-контроль з функцією повної зупинки і рушання - кайф. В міських заторах тепер тільки кермом треба крутити.
  • Безпровідний CarPlay і розмір та якість екрану мультимедіа - кайф.
  • Повністю електронна приборка - кайф. Не знаю чому люди піною з рота на ті "бумеранги" плюються. Мені подобається.
  • Підігрів керма - кайф. Цього завжди дуже не вистачало.
  • Лімітер швидкості - кайф. Взагалі перестаєш слідкувати за швидкістю автомобіля, бо знаєш, що більше заданої не розженешся.

Згадав ще про кліренс. Він в автомобілі 12.5 см. Тепер, щоб припаркуватися, на бордюр не заїдеш. І на природу на автомобілі вже не поїдеш, на жаль. Але для експлуатації на асфальті/бруківці його вистачає цілком. Ще жодного разу не було такого, щоб десь щось зачепив. 


Тепер, проїхавши 2000 км, якби я повернувся в часі назад, і в мене знову був би вибір чи купувати цей автомобіль новим в салоні, то відповідь була б, однозначно, — ТАК!

Але з маленьким нюансом. Якби знижка так само була 30%. Бо за повну вартість я б цей автомобіль не купив. Ну не коштує він таких грошей! €45000 — нормальна для нього ціна, але €65000 — сумніваюсь. Навіть, зважаючи на всі додаткові опції, які в ньому є.

Але, напевно, це зараз зі всіма автомобілями так, не тільки з BMW.


А, ну і розхід пального! Куди ж без цього? 😄

Нагадую, експлуатація 100% місто. Їзда в класичних львівських заторах. Звідси і середня швидкість і "конячий", по сучасних мірках, апетит.

Заливаю виключно 95-й Mustang на WOG.


значення за весь час (від моменту виїзду з заводу)


Якщо осилили запис аж до цього моменту, то вітаю вас, і дякую, що дочитали. 🙂


Ціна питання 5890 UAH, Пробіг 2129 км.
Опубліковано: 20 жовтня 13:33
Подія: 12 жовтня 10:40
40 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Класний відгук! Без проблем дочитав до кінця ;).

Про акумулятор у вас вже спитали, а я ще про оливу спитаю.
Там 2 пункти. Один 2шт і один на 4шт. Я так розумію, що перший це той бутиль, що на фото, але ж у другому сказано, що він з бочки 209л?! Невже не можна було все набрати з бочки, враховуючи що там і ціна була значно нижчою?

У мене в акті все одним пунктом і написано 5.7л з бочки 209л.
1
11 грудня 21:46
Прочитав кожне слово, і багато чого мені відгукнулося.
В першу чергу, з жахом згадую львівську бруківку і трамвайні колії. Досить часто доводилося їздити по ним ще на м235...це біль та страждання. Інша справа кататись по таким дорогам на дефендері з пневмою )))
Ну і я не знаю, чи був досвід їзди на задньому приводі, але ось в мене з'явився, і можу сказати, що це куди веселіше повного )))
Ну і про обкатку, теж погоджуюсь на всі 100%. Мене вистачило на 400 кілометрів ))) Звісно, у відсічку не кручу, дріфтувати не дріфтую, але дати зі світлофора нормально - це прям любо дорого, щоб жопу ковзало, звук V6, вихлоп, простріли...аж мурашки по шкірі!
p.s. забув додати, розхід як в малолітражки ))))) Десь навіть трішки заздрю ))
3
06 листопада 10:06
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
TipiTip
Прочитав кожне слово, і багато чого мені відгукнулося. В першу чергу, з жахом згадую львівську бруківку і трамвайні колії. Досить часто доводилося їздити по ним ще на м235...це біль та страждання. Інша справа кататись по таким дорогам на дефендері з пневмою )))Ну і я не знаю, чи був досвід їзди на задньому приводі, але ось в мене з'явився, і можу сказати, що це куди веселіше повного )))Ну і про обкатку, теж погоджуюсь на всі 100%. Мене вистачило на 400 кілометрів ))) Звісно, у відсічку не кручу, дріфтувати не дріфтую, але дати зі світлофора нормально - це прям любо дорого, щоб жопу ковзало, звук V6, вихлоп, простріли...аж мурашки по шкірі!p.s. забув додати, розхід як в малолітражки ))))) Десь навіть трішки заздрю ))
TipiTip, я якось на днях прокатався на GLE зі звичайною підвіскою і височенним профілем шин
офігів я дуже сильно від того, наскільки це було мʼяко в порівнянні з моєю трійкою)))))
про пневму взагалі мовчу)

ну а на рахунок заднього приводу, то треба мати щось таке, як Джулька QV
там дійсно весело))))

між іншим, буде йти на продаж? чи, все-таки, залишиться як фанова тачка?)
06 листопада 16:47
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
TipiTip
enblr, спочатку думав шо піде на продаж…тиждень катаюсь, думаю піде на продаж бемве )))
TipiTip, так розумію, тепер крім хорошого асфальту, до критеріїв підбору маршрутів додасться ще відсутність стовпів 😁
06 листопада 22:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Зразу видно чи людина любить своє авто, по тому як вона замінює у ньому масло. © Конфуцій 379 р. до н.е.
Тому тут однозначно лайк.

З цікавих запитань:
1. " Спортивні сидіння в BMW дуже навіть комфортні.". Вони дійсно комфортні, але у своєму автомобілі маючи спортивні сидіння із заводу я у себе помітив один великий мінус. У довгі дальні поїздки, починає боліти, кхм, вибачте, дупа 😂. У F10 саме здались вони занадто жорсткі, хоча підтримка, посадка під час того, щоб у місті поїздити агресивно крута, але для розслабленої поїздки щось не дуже у моєму випадку. Як тут з цим?
2. А зчитування знаків вже стало доступно для авто у продажі в Україні? А то наскільки пам'ятаю всі роки з цим були проблеми
1
22 жовтня 15:19
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
DimAssBMW
Зразу видно чи людина любить своє авто, по тому як вона замінює у ньому масло. © Конфуцій 379 р. до н.е.Тому тут однозначно лайк.З цікавих запитань:1. " Спортивні сидіння в BMW дуже навіть комфортні.". Вони дійсно комфортні, але у своєму автомобілі маючи спортивні сидіння із заводу я у себе помітив один великий мінус. У довгі дальні поїздки, починає боліти, кхм, вибачте, дупа 😂. У F10 саме здались вони занадто жорсткі, хоча підтримка, посадка під час того, щоб у місті поїздити агресивно крута, але для розслабленої поїздки щось не дуже у моєму випадку. Як тут з цим?2. А зчитування знаків вже стало доступно для авто у продажі в Україні? А то наскільки пам'ятаю всі роки з цим були проблеми
DimAssBMW, Конфуцій знав в тому толк 😂

1. Максимальний час без перерв, проведений мною за кермом, — десь 2 години. То не знаю, чи можна це вважати довгою поїздкою. Ну, але 5-та точка не почала боліти за цей час, і навіть спина в попереку не затекла, хоч валик підтримки і відсутній. Але, для справки, комфортність я порівнював з сидіннями мого попереднього автомобіля: Peugeot 2008 першого покоління. А то ж субкомпактний кроссовер, з притаманною таким автомобілям специфічною посадкою і ергономікою.
Після нього сидіти в БМВ — просто рай на Землі.
Між іншим, відносно недавно доводилося сидіти в комфортних сидіннях в F10, то по твердості подушки вони десь такі самі, як спортивні сидіння в G20 (ну, але то субʼєктивно, хтось інший може сказати протилежне).

2. А зчитування знаків досі йде лісом. ☹️
На приборці три прочерки. В налаштуваннях меню зчитування знаків є, і навіть можна налаштовувати. Але відображається повідомлення, що "в вашій країні ця функція недоступна"
Але що тут говорити, якщо ConnectedDrive офіційно в Україні запустили тільки в квітні цього року. І він ще дуже обрізаний. Локалізована веб аплікація взагалі ще відсутня. Є тільки мобільний застосунок з базовим функціоналом.
1
22 жовтня 16:41
Я думав, що оливу заливають 0W20... чи тут кому що більше подобається?
21 жовтня 14:14
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
HPT
Я думав, що оливу заливають 0W20... чи тут кому що більше подобається?
HPT, хмм...
я без поняття, якщо чесно

інтернети пишуть, що 0W20 використовують в холодному кліматі для двигунів з невисокими робочими температурами, і щоб знизити витрату пального

при мʼяких зимах заливати 0W немає потреби
а для робочої температури B48 масло з індексом 20 буде недостатньо вʼязке

навіть не знав, що існують такі опції
21 жовтня 14:34
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
HPT
Я думав, що оливу заливають 0W20... чи тут кому що більше подобається?
HPT, невеликий апдейт
перелопатив купу інфи в інтернетах
також розмовляв з дилером

ситуація наступна:
якщо не хочеш вбити двигун, ніколи не заливай LL-17 FE+ 0W-20
взагалі, масло з індексом вʼязкості 20 заливати протипоказано

якщо немає GPF/OPF фільтра (в мене немає), то можна спокійно лити LL-01 0W-30 або LL-01 5W-30
якщо фільтр є, то заливати LL-12 0W-30 або LL-12 5W-30

це стосується і B46, і B48, і B58

якщо тачку весь час насілуєш як дешеву таїландську проститутку, то треба заливати масло з індексом вʼязкості 40
08 листопада 16:43
Я вас розчарую, справжня шкіра тепер в бмв лише наппа і мерино. Дакота вже ні. І дакота вже давно не така як була, це ще в ф10 сталося, вона зовсім не така як була в Е60 (там то була свинина).
А з рештою так, згідний, симпатична і вельми драйвова машинка
4
21 жовтня 01:23
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Chugaister
Я вас розчарую, справжня шкіра тепер в бмв лише наппа і мерино. Дакота вже ні. І дакота вже давно не така як була, це ще в ф10 сталося, вона зовсім не така як була в Е60 (там то була свинина).А з рештою так, згідний, симпатична і вельми драйвова машинка
Chugaister, а курва! 🥲
ну, ви десь наполовину праві щодо шкіри
я навіть не цікавився, яким чином тепер її обробка проходить
в мене Vernasca (нею замінили Dakota в G поколінні, наскільки я знаю)

знайшов отаку статтю
https://www.bmwblog.com/2019/12/23/know-your-leather-here-are-the-different-types-of-bmw-leather-options/

Vernasca - це все ще справжня шкіра (десь там всередині), але зовнішнє покриття роблять синтетичним, щоб збільшити довговічність 🤯
бля, життя тепер не буде таким, як раніше
хоча, для 3-ї серії це ще навіть можна зрозуміти, але от для 5-ї — це вже зашквар

для Nappa і Merino все ще використовують старий дідівський метод вичинки
21 жовтня 10:27
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
HPT
enblr, нащо потрібна справжня шкіра, коли сенсатек після 100к км виглядає як новий?
HPT, абсолютно нічого проти сенсатека не маю
просто разом з тими опціями, які я обовʼязково хотів мати в автомобілі, вже по замовчуванню йшла шкіра
21 жовтня 14:40
HPT
enblr, нащо потрібна справжня шкіра, коли сенсатек після 100к км виглядає як новий?
HPT, тому що сенсатек штинить і тактильно відчувається взагалі по іншому. Відчуття абсолютно інші від салону, я б собі з сенсатеком не купив
22 жовтня 11:33
enblr
Chugaister, а курва! 🥲ну, ви десь наполовину праві щодо шкірия навіть не цікавився, яким чином тепер її обробка проходитьв мене Vernasca (нею замінили Dakota в G поколінні, наскільки я знаю)знайшов отаку статтюhttps://www.bmwblog.com/2019/12/23/know-your-leather-here-are-the-different-types-of-bmw-leather-options/Vernasca - це все ще справжня шкіра (десь там всередині), але зовнішнє покриття роблять синтетичним, щоб збільшити довговічність 🤯бля, життя тепер не буде таким, як ранішехоча, для 3-ї серії це ще навіть можна зрозуміти, але от для 5-ї — це вже зашквардля Nappa і Merino все ще використовують старий дідівський метод вичинки
enblr, і це синтетичне покриття воно реально псує живі емоції від салону, дивився на вернаску в новому х5 і то було жахливо як на такі гроші. Остання класна дакота закінчилась на Е серії, е60-61-63, якщо колись вам така попадеться ще жива, можете оцінити порівняти
1
22 жовтня 11:36
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Chugaister
enblr, і це синтетичне покриття воно реально псує живі емоції від салону, дивився на вернаску в новому х5 і то було жахливо як на такі гроші. Остання класна дакота закінчилась на Е серії, е60-61-63, якщо колись вам така попадеться ще жива, можете оцінити порівняти
Chugaister, погоджуюсь
раньше інженєри дєлали, а тепер - маркєтологі ©

в 211-му Мерсі, який колись був, весь салон був обшитий наппою
і, по-моєму, та шкіра тактильно була навіть приємніша, ніж сучасна меріно
впевнений, що в БМВ тих років ситуація була аналогічна

і та, вся суть в грошах, які за нові автомобілі просять
коштують вони дофіга, а сідаєш в салон, і немає вже того відчуття преміальності, яке було колись
все рафіноване і пластмасове
22 жовтня 12:11
Цікаво було читати🤝
2
20 жовтня 22:05
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
То мої 11 л по Києву на 220 коняках ще норм виглядають....
20 жовтня 19:37
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Xabr
То мої 11 л по Києву на 220 коняках ще норм виглядають....
Xabr, абсолютно))
все залежить ще від степені завантаження доріг трафіком
@AutoFan також їздить містом, розхід 9.4
і @Pinkfloyd також їздить містом, розхід 10.2
але в нас явно різняться маршрути і години поїздок
20 жовтня 19:46
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Xabr
То мої 11 л по Києву на 220 коняках ще норм виглядають....
Xabr, мені цікаво
ви свідомо обирали бензиновий двигун
розхід пального відігравав якусь роль при виборі?
20 жовтня 19:49
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
Xabr, мені цікавови свідомо обирали бензиновий двигунрозхід пального відігравав якусь роль при виборі?
enblr, звісно, свідомо. ))) був при тямі та при здоровому глузді.
Я обирав дуже довго. Дизель хотів, але з ним значно менший вибір авто. Та й був дизель до тігуан. Він по місту бере не сильно менше. А через велику кількість коротких поїздок (до пари км), він не прогрівається і це явно йому не на користь.
Мені було б оптимально гібрид, але на літо 2023 нічого цікавого не знайшов (або було оверпрайс). Зараз би мабуть в пріоритеті була Куга гібрид.
А то, які емоції дарує тігуан, варто підвищеної витрати. Все ж 6.5 с до 100! І це сток.
2
20 жовтня 22:01
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
Xabr
enblr, звісно, свідомо. ))) був при тямі та при здоровому глузді.Я обирав дуже довго. Дизель хотів, але з ним значно менший вибір авто. Та й був дизель до тігуан. Він по місту бере не сильно менше. А через велику кількість коротких поїздок (до пари км), він не прогрівається і це явно йому не на користь.Мені було б оптимально гібрид, але на літо 2023 нічого цікавого не знайшов (або було оверпрайс). Зараз би мабуть в пріоритеті була Куга гібрид.А то, які емоції дарує тігуан, варто підвищеної витрати. Все ж 6.5 с до 100! І це сток.
Xabr, було цікаво, як ви обирали
мені здається, що всі, хто свідомо обирає саме бензиновий двигун, на витрату пального уваги не сильно звертає

мені особисто розхід не грає ролі
в межах розумного, звичайно
бо якби був 20+ літрів, то навряд чи купував би такий автомобіль

але та, плагін гібрид мені б теж підійшов найкраще
щоб можна було суто на електротязі короткі поїздки по місту робити
20 жовтня 22:21
Уважуха за правильну обкатку! Ціни на ТО дійсно норм виглядають. А пускають в ремзону, чи споглядати можна лише через вікно? Мені цікаво як днище в авто виконано, хотілось би вживу подивитись.
1
20 жовтня 18:48
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
AutoFan
Уважуха за правильну обкатку! Ціни на ТО дійсно норм виглядають. А пускають в ремзону, чи споглядати можна лише через вікно? Мені цікаво як днище в авто виконано, хотілось би вживу подивитись.
AutoFan, хочеться, щоб автомобіль був в ідеальному стані від самого початку 🙂
хоча, багато хто може сказати, що я фігньою страдаю, і заморочуюсь непотрібними речами
але потім отак люди і кажуть, що БМВ - ломуче гавно
бо перший власник їздив і не запарювався
а виробнику що? головне, щоб автомобіль гарантійний термін зміг відʼїздити
а далі взагалі пофіг

я буду їздити на цьому автомобілі так, як і треба їздити на БМВ
але і обслуговувати його я буду відповідно))

в ремзону пускають без проблем
просто кажеш, що хочеш бути присутній
2
20 жовтня 19:12
Я їжджу на Smart City
Цікаво, скільки пройшло Мото годин за ті 2000 кілометрів? Отже масло міняється не по пробігу а у Мото годинах. І ще питання, те, що не можна крутити двигун вище 4.500 обертів, в електроніці є якісь обмеження Типу режиму обкатки і воно електронно не дає двигуну розкрутитися вище чи це тільки на відповідальності водія?
20 жовтня 18:22
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
roma-rex
Цікаво, скільки пройшло Мото годин за ті 2000 кілометрів? Отже масло міняється не по пробігу а у Мото годинах. І ще питання, те, що не можна крутити двигун вище 4.500 обертів, в електроніці є якісь обмеження Типу режиму обкатки і воно електронно не дає двигуну розкрутитися вище чи це тільки на відповідальності водія?
roma-rex,
червень - 4 год 31 хв
липень - 24 год 7 хв
серпень - 30 год 59 хв
вересень - 29 год 35 хв
жовтень - 14 год 16 хв

на загал 103 год 28 хв
тут є невелика похибка, бо аплікація на телефоні не враховує поїздки менше одного кілометра
тобто можна простояти на місці заведеним одну годину, але аплікація цю годину до рахунку мотогодин не додасть

але то після обкатки так вийшло
а, взагалі, буду робити ТО кожних 250 мотогодин
бо якщо при моєму режимі експлуатації міняти масло раз в 15 тис. км. (або раз в 18 місяців), то двигун помре нахрен

на час обкатки ніяких обмежень по електроніці немає
все на відповідальності водія
2
20 жовтня 19:01
Я їжджу на Jeep Patriot
Що то за роботи в акті «сервісна консультація біля автомобіля» і «підтримання бортової напруги»?
Поговорити з приймальником сервісу і поставити на зарядку поки масло зливають?))
1
20 жовтня 14:31
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
AnotherGrayMan
Що то за роботи в акті «сервісна консультація біля автомобіля» і «підтримання бортової напруги»?Поговорити з приймальником сервісу і поставити на зарядку поки масло зливають?))
AnotherGrayMan, уявляєте? 😂
можна сказати, що в мене, в деякій мірі, також електромобіль
ахахаха

але, насправді, це зашквар
1
20 жовтня 14:37
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
AnotherGrayMan
enblr, блін, то реально те що я написав? За це беруть гроші..? 😳
AnotherGrayMan, та, тут без приколів
все в точності, як ви і написали
з мене взяли гроші за те, що підключили зарядку до акума
і за розмову з приймальником теж))
1
2
20 жовтня 19:23
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
HPT
enblr, але розмова тільки 3грн))
HPT, приймальник висловлювався дуже лаконічно))))))
1
21 жовтня 14:36