BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[118] Зустріч клубу, але не Х3

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!


Нещодавно @SerhiiVolvo запропонував на цих вихідних під'їхати і послухати інше авто, у якому також кастомний звук робили, і дати послухати Ікса для порівняння. Я то точно не проти, та й взагалі за будь-які зустрічі, якщо є вільний час🤟

Хоча столична погода у цю неділю вирішила нагадати, що якби осінь прийшла, все ж пощастило не потрапити під дощ. 

Ідеальний приклад тупого совкового планування автодоріг міста. Коли роблять полосу ГТ чисто, аби вона була.

Десь там попереду дощові хмари


А компанія зібралася незвична: Volvo S60 у кількості 2 штук, причому одне із них у зарядженій версії Polestar, ну і, власне, мій F25. Шо то за червоне КІА на деяких фото і чому його водій вирішив запаркуватися саме біля нас, коли було багато вільного місця деінде - взагалі без поняття😅


Крім оцінки вухами та тілом, ще Сергій черговий раз заміряв АЧХ.


Це накладені два графіки замірів (червоний - актуальний). Ця різниця є лише результатом зміни налаштувань DSP, причому більшою мірою НЧ діапазону. Це до слова про те, що автозвук - це не тільки якісь дорогі компоненти чи кабелі з серцевиною із волоссям хвоста єдинорогу, а й налаштування, які можна зробити прямо дуже індивідуальними. 

P.S. Раптом що, будь-яке із цих S60 від 0 до 100 їде швидше за мого Ікса, то ж навряд жарти про старість тут доречні🤣

----------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте, поширюйте

Пробіг 91770 км.
Опубліковано: 06 жовтня 23:47
24 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Так а шо они там едут те Шведские чемоданы?))
13 жовтня 22:26
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Lovisandali
Так а шо они там едут те Шведские чемоданы?))
Lovisandali, та що повільніше 5.7, квотер вже не пам'ятаю 13+. 100-200 вєчность.
А от інша знаю що в стоці 4.7 здається, а зараз хз, гадаю низькі 4 має поїхати
13 жовтня 22:58
SerhiiVolvo
Lovisandali, та що повільніше 5.7, квотер вже не пам'ятаю 13+. 100-200 вєчность.А от інша знаю що в стоці 4.7 здається, а зараз хз, гадаю низькі 4 має поїхати
SerhiiVolvo, ну первую на очень легкой прошивочке должен объехать, я так понимаю это не сток? А вот у второй интересно 100-200 и с какого объема отжаты цыфры?)
14 жовтня 17:51
Здравствуйте. А чем Вам не нравится, как спланирован бульвар Шевченко и чем мешает полоса общественного транспорта?
08 жовтня 07:37
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ВадимГригорьев
Здравствуйте. А чем Вам не нравится, как спланирован бульвар Шевченко и чем мешает полоса общественного транспорта?
Vadim01, Я не писав, що вона мені заважає.

Але її реалізація - це звичайний совковий підхід кабінетних менеджерів, які взагалі не можуть в урбаністику.
1. К-сть автобусів, що нею проїжджають досить мала
2. Чергова смуга, яка веде з нікуди в нікуди - абсолютна та ж сама проблема, що і з велодоріжками.
3. Камери, які повинні автоматично фіксувати рух авто цією смугою, на бульварі або відсутні, або ж не працюють. Через це там купа всіляких розумників, які поспішають до свого хопця.
4. Інше рішення п.3. Смуга ГТ нічим(стовпчики, наприклад) не відділена від інших, через це можна спокійно з'їжджати/заїжджати на неї, хоч якийсь добрий лох та знайдеться, аби впустити, адже йому тоді за це аварієчкою поморгають.
5. Відсутність кишень біля зупинок. Через це автобуси можуть потрапити у чергу один за одним (ну або вилітають на інші смуги для обгону, щоб потім набрати людей)
1
1
08 жовтня 08:52
Когда там уже Икс засветится на битве SPL?
1
07 жовтня 11:11
Я їжджу на BMW X3 (F25)
SnowgOons_
Когда там уже Икс засветится на битве SPL?
SnowgOons_, Та куди, на SPL він не потягне=)

І змагань у нас зараз ніде немає, можемо хіба що серед своєї тусовки трьох калік проводити
2
07 жовтня 18:06
oleh_o
SnowgOons_, Та куди, на SPL він не потягне=)І змагань у нас зараз ніде немає, можемо хіба що серед своєї тусовки трьох калік проводити
oleh_o, ошибаешься , в Днепре соревнования проходят и других городах ))) то надо в саунд группах сидеть))) а чё не потянет то ?) ты его не дооцениваеш))))))
1
07 жовтня 20:03
oleh_o
SnowgOons_, Хмм, знач то якось Київ обділили)
oleh_o, там не государственного масштаба но народ ездит меряются.
07 жовтня 22:44
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Синій графік був наче й покраще в більшості місць 🤔 Не у всіх звісно...
1
07 жовтня 09:39
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
DomCobb
Синій графік був наче й покраще в більшості місць 🤔 Не у всіх звісно...
DomCobb, приклад того що графік то далеко не все, особливо без контексту. В данному випадку на синьому графіку саб був занадто розпущений вгору що надавало деяку локалізацію басу. як на мене, був присутній трохи бубнєж особливо на низькому чоловічому вокалі, таке як трохи забули поп фільтра надягти). Зараз стало, знову ж таки як на мене набагато краще. Зберігалась як глубина ( що стала навіть дещо краще), так і гарна атака, панч, не дивлячись на те що на графіку бачимо менш "красиву" полку в басовому діапазоні
* наскіки мені відомо сч секцію не сильно трогали, припускаю що зміни що там є на графіку радше огрехи вимірювання в різні дні, десь ноут поставив вище нижче, трохи більше менше перекрив сч-вч блок, десь мікрофон не так стояв. Задача була зрозуміти саме зміни у НЧ
2
07 жовтня 10:30
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
SerhiiVolvo
DomCobb, приклад того що графік то далеко не все, особливо без контексту. В данному випадку на синьому графіку саб був занадто розпущений вгору що надавало деяку локалізацію басу. як на мене, був присутній трохи бубнєж особливо на низькому чоловічому вокалі, таке як трохи забули поп фільтра надягти). Зараз стало, знову ж таки як на мене набагато краще. Зберігалась як глубина ( що стала навіть дещо краще), так і гарна атака, панч, не дивлячись на те що на графіку бачимо менш "красиву" полку в басовому діапазоні* наскіки мені відомо сч секцію не сильно трогали, припускаю що зміни що там є на графіку радше огрехи вимірювання в різні дні, десь ноут поставив вище нижче, трохи більше менше перекрив сч-вч блок, десь мікрофон не так стояв. Задача була зрозуміти саме зміни у НЧ
SerhiiVolvo, по НЧ звісно краще, але мене непокоїть ота діра що стала ще більше. із ~180 по 350, з нею б щось зробити - якщо фазове обмеження салону, то на жаль в процесорних усілках від аудіофішер оллпас фільтри некоректно працюють (хоч і в п сіксі), а якщо шось інше то було б чудово.
Про різницю в замірах до речі розумію, ахах, недавно другу налаштовував систему два рази в різний час, то у нас вийшло різне АЧХ теж (графік тут без затримок ще, кину для прикладу, бо там теж НЧ дофіга, в другий раз ми їх скидували вже), так і не зрозумів що помінялось в умовах - крім того що перший раз ми були на вулиці з моїм ноутом, а другий в нього в гаражі з його вже. А звуковуха і мікро звісно одні і ті ж разом з їх налаштуваннями. Один раз на замірах навіть фазова діра на одному з мідбасів пропала, а на наступний день уже була знову на місці :D Враховуємо що система на окремому процесорі, а не процеусі, тому підхід був дещо інший. Але то справді було забавно, бо в себе я на протязі 2 тижнів тикав в свій час і завжди було одне і те ж.
4
07 жовтня 11:14
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
DomCobb
SerhiiVolvo, по НЧ звісно краще, але мене непокоїть ота діра що стала ще більше. із ~180 по 350, з нею б щось зробити - якщо фазове обмеження салону, то на жаль в процесорних усілках від аудіофішер оллпас фільтри некоректно працюють (хоч і в п сіксі), а якщо шось інше то було б чудово.Про різницю в замірах до речі розумію, ахах, недавно другу налаштовував систему два рази в різний час, то у нас вийшло різне АЧХ теж (графік тут без затримок ще, кину для прикладу, бо там теж НЧ дофіга, в другий раз ми їх скидували вже), так і не зрозумів що помінялось в умовах - крім того що перший раз ми були на вулиці з моїм ноутом, а другий в нього в гаражі з його вже. А звуковуха і мікро звісно одні і ті ж разом з їх налаштуваннями. Один раз на замірах навіть фазова діра на одному з мідбасів пропала, а на наступний день уже була знову на місці :D Враховуємо що система на окремому процесорі, а не процеусі, тому підхід був дещо інший. Але то справді було забавно, бо в себе я на протязі 2 тижнів тикав в свій час і завжди було одне і те ж.
DomCobb, за той провал, без претензії на істину ( я взагалі не бачив що там накручено в хеліксі, і не маю змоги міряти поканалку) чисто моя думка, що так, це специфіка салону, або розміщення мідбасів в підлозі, десь ловить протифазу відбиту від чогось, чи шось таке. Але зверни увагу, на новому графіку той провал таке як розтягнули, виглядає гірше, але психоакустично, ми такі, більш пологі провали, сприймаємо більш благозвучно, ніж різкі ями, до того ж отой горб 500+-, на мою думку та сама фахова історія салону, тіки вже в інший бік, якийсь резонанс.
По замірам, щоб уникнути раптових провалів через інше позіціонування мікрофону, трохи іншу точку прослуховування, де може бути вплив інших мод, роблю 5-6 вимірів умовно навколо віртуальної голови людини, а потім усередняю їх. В автівці звісно не настіки критично, але все ж)
2
07 жовтня 11:48
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
DomCobb
SerhiiVolvo, по НЧ звісно краще, але мене непокоїть ота діра що стала ще більше. із ~180 по 350, з нею б щось зробити - якщо фазове обмеження салону, то на жаль в процесорних усілках від аудіофішер оллпас фільтри некоректно працюють (хоч і в п сіксі), а якщо шось інше то було б чудово.Про різницю в замірах до речі розумію, ахах, недавно другу налаштовував систему два рази в різний час, то у нас вийшло різне АЧХ теж (графік тут без затримок ще, кину для прикладу, бо там теж НЧ дофіга, в другий раз ми їх скидували вже), так і не зрозумів що помінялось в умовах - крім того що перший раз ми були на вулиці з моїм ноутом, а другий в нього в гаражі з його вже. А звуковуха і мікро звісно одні і ті ж разом з їх налаштуваннями. Один раз на замірах навіть фазова діра на одному з мідбасів пропала, а на наступний день уже була знову на місці :D Враховуємо що система на окремому процесорі, а не процеусі, тому підхід був дещо інший. Але то справді було забавно, бо в себе я на протязі 2 тижнів тикав в свій час і завжди було одне і те ж.
DomCobb, я б можливо, в теперішньому вигляді і не назвав би то дірою)) радше пік 450-500))
2
07 жовтня 11:50
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
SerhiiVolvo
DomCobb, я б можливо, в теперішньому вигляді і не назвав би то дірою)) радше пік 450-500))
SerhiiVolvo, таки да, в даному випадку то вже не провал нижче, а більше пік вище))) Згоден, треба то все оцінювати без еквалізації і зрізів в ідеалі щоб зрозуміти як то рішать, думаю одними лиш кросоверами і їх різними фільтрами воно уйде, бо як я розумію з 4 дюймових СЧ, саме десь там йде стик (зміна порядків і типів фільтрів дуже багато міняє, насправді), а далі шліфануть 1 полосою EQ і все. А про різкі ями звісно, краще плавні спуски чим чисті провали, дуже воно ріжуть слух. До речі, раз уж я тут загострив увагу, підозрюю шо новий саб уже влетів а то хелікси мають горбик резонансної частоти набагато раніше, хехех)))))
1
07 жовтня 12:37
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DomCobb
SerhiiVolvo, таки да, в даному випадку то вже не провал нижче, а більше пік вище))) Згоден, треба то все оцінювати без еквалізації і зрізів в ідеалі щоб зрозуміти як то рішать, думаю одними лиш кросоверами і їх різними фільтрами воно уйде, бо як я розумію з 4 дюймових СЧ, саме десь там йде стик (зміна порядків і типів фільтрів дуже багато міняє, насправді), а далі шліфануть 1 полосою EQ і все. А про різкі ями звісно, краще плавні спуски чим чисті провали, дуже воно ріжуть слух. До речі, раз уж я тут загострив увагу, підозрюю шо новий саб уже влетів а то хелікси мають горбик резонансної частоти набагато раніше, хехех)))))
DomCobb, "До речі, раз уж я тут загострив увагу, підозрюю шо новий саб уже влетів а то хелікси мають горбик резонансної частоти набагато раніше, хехех)))))" - а от і спойлери під'їхали, ахах. Недаремно ж я запис про побудову корпусу сабу робив =)

За отой горб або ж провалля (залежить від того, як оцінювати і як зробити стикування з СЧ/сабом): підозрюю, що це все ж розташування мідів під сидіннями. Або ж результат налаштувань за моїми побажаннями. Підтвердження або спростування цієї теорії також будуть скоро. Разом з замірами і т.д. Я уже не полінюся і візьму свій ноут, аби мати доступ до match'а та його налаштувань. Ну і як сказав Сергій у одному із коментів: графік то одне, а те, що вухами чуєш - то зовсім інше

П.С. Треба ще буде якось зустрітися, зможеш послухати.
1
1
07 жовтня 18:05
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
oleh_o
DomCobb, "До речі, раз уж я тут загострив увагу, підозрюю шо новий саб уже влетів а то хелікси мають горбик резонансної частоти набагато раніше, хехех)))))" - а от і спойлери під'їхали, ахах. Недаремно ж я запис про побудову корпусу сабу робив =)За отой горб або ж провалля (залежить від того, як оцінювати і як зробити стикування з СЧ/сабом): підозрюю, що це все ж розташування мідів під сидіннями. Або ж результат налаштувань за моїми побажаннями. Підтвердження або спростування цієї теорії також будуть скоро. Разом з замірами і т.д. Я уже не полінюся і візьму свій ноут, аби мати доступ до match'а та його налаштувань. Ну і як сказав Сергій у одному із коментів: графік то одне, а те, що вухами чуєш - то зовсім іншеП.С. Треба ще буде якось зустрітися, зможеш послухати.
oleh_o, головне щоб подобалось, це я вже в останній час шось перезадротився із цими замірами, цими сабами (бо теж грянули зміни, весь мозок собі прочухав тими бл факторами, іксмаксами, силами магнітної індукції і масами рухомих частин) і шото хочу неясно шо😂
1
1
07 жовтня 19:13
Я їжджу на BMW X3 (F25)
DomCobb
oleh_o, головне щоб подобалось, це я вже в останній час шось перезадротився із цими замірами, цими сабами (бо теж грянули зміни, весь мозок собі прочухав тими бл факторами, іксмаксами, силами магнітної індукції і масами рухомих частин) і шото хочу неясно шо😂
DomCobb, "шото хочу неясно шо" - а от оце уже проблемка, коли починаєш сам себе заганяти, накручувати і т.д. Теж таке було (та й частково є), але стараюся все ж просто отримувати задоволення від різного дооснащення)
08 жовтня 08:55
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Як клуб називається? "Volvo around BMW" чи "Sound by sound"?
1
1
07 жовтня 08:49
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
KIA топ 🔥🔥🔥
3
07 жовтня 00:09