BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[115] LED лампи у задні поворотники

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!

Компанія BMW любить новітні технології, інноваційні рішення (як от, наприклад, нічне бачення). Проте, щоб підтримувати баланс у Всесвіті, ця ж сама BMW має 1 та 3 серію з більшими братами у вигляді Х1 та Х3, аби усіма способами знущатися з них. Дивні комплектації, незрозумілі рішення, передній привід, відсутність опцій під замовлення, блоки 5 річної давнини чи просто ігнорування рестайлингу - усе це тут є, вибирай, що душа забажає. І сьогодні я хочу розказати про найбільш бісячу (особисто для мене) візуальну частину кузову F25, а саме - дупцю, хоча правильніше то називати сракою, бо саме таке слово приходить на думку, коли ти її бачиш і розумієш, як ліниво чухали свої сраки інженери та дизайнери, коли її проектували.

Хеллоу


Проблеми технічні:
1. Про конфлікт опції smart opener і M пакету я уже писав. Тут спрацювала баварська лінь зміни М бамперу при переходу F25 у рестайлинг. 

2. Ця ж сама кришка багажнику, яка при зачиненні гепає так, що сейсмографи у сусідній країні зможуть легко зафіксувати 3-4 бальний землетрус. Навіщо нам сповільнення штатно, то ж кодувати треба аж ціле 1 значення.
3. Дублюючий стоп сигнал (той, що зверху по центру) любить пропускати крізь себе воду.
4. Проблема з платою задніх ліхтарів - також досить часте явище.

Приклад з інтернету - не горить ліва секція

5. Камеру заднього огляду ще й хорошої якості на свої роки ми поставили, круто звісно, а омивач де до камери? Розумію, що 50 центів (чи скільки там буде коштувати додатковий шланг з клапаном) для такої компанії, - то великі гроші. І це мовчу за саме розташування камери. Є ж емблема, є VW, які навчили свої камери ховатися там, це ж не патент, можна копіювати ідеальне рішення собі.

Візуальні моменти:
1. BMW, а BMW, скажи, будь ласка, де роздвоєний вихлоп, а? 245 к.с. під капотом якби, чому труби тільки зліва? Жарти про пакет соку тут недоречні, адже і 3л N57 та N55 мають точнісінько такий же вихлоп. Тільки ALPINA XD3 має нормальний вихлоп.

Alpina XD3 F25

Але це завдяки самому ательє із Бухлое, BMW тут ні до чого.

2. Застарілий дизайн задніх ліхтарів. Над ним ніяк не працювали, було ліньки певно. До прикладу, у F26 змогли видати щось цікавіше, от фото авто користувача BMW-Power :

X4 F26

А для Х3 дизайнер просто взяв ліхтарі від X5 E70 і трішки їх потягнув вгору, вуаля, готово, можна йти додому, їсти сосиски з пивком в очікуванні премії. Самі можете подивитися, чи багато відмінностей зможете знайти:

X5 E70

3. Цей пункт походить від попереднього. Саме він герой даного запису. Лампи поворотників, а точніше доісторична лампа розжарювання. У рестайлингу також (девіз "навіщо щось змінювати" і тут) буде радувати ваші очі при кожному відкритті та блокуванні авто. Чомусь для X5 F15, котре вийшло навіть на 1 рік раніше (у 2013) за рестайлинг F25 змогли продумати LED оптику:

Тут ще смішно, що на F25 передні поворотники повністю LED (у опції 552A), і дублюючі поворотники у дзеркалах також LED. Виходить, що ті лампочки із задніх ліхтарів у даній сім'ї наче підкинуті😅

Ну добре, треба то якось виправляти. Краще пізно, ніж ніколи. Задача надзвичайно проста: знайти led лампи під відповідний цоколь 1156 (BAY15s PY21W). Що тут складного може взагалі бути? А воно як виходить: більшість F25 в Україні приїхали з США і мають червоні ліхтарі (червоне скло). Тому на ринку просто таки купа ламп формату "жовті повороти у червоний ліхтар". Сила і колір лампи такі, що їх світло у червоній лампі здається жовтим. У мене ж європейські ліхтарі, відповідно і скло має помаранчевий колір. І от чесно: я не до кінця був впевнений, яким саме кольором будуть світити у мене подібні лампи, а раптом якимось біло-жовтим😐? А шо його думати, от і перевіримо, замовив на Промі цей комплект за 900 грн, у характеристиках вписаний "жовтий" колір.
Так, так, я знаю про Алі і що там цих ламп сотні тисяч за втричі дешевшою ціною, але чекати два+ тижні не дуже хотів, увімкнулося дурне нераціональне бажання замінити прямо тут і завтра. 

Лампочки дійсно приїхали наступного дня НП, можна ставити.

Наживо


З інструментів знадобиться ключ на 10, аби відкрутити болти кріплення ліхтарів. Щоб до них дістатися потрібно зняти пластикову захисну накладку водовідгону. Я піддівав її лопаткою по периметру і тягнув обережно на себе.


Ліхтар тримається на двох болтах, їх відразу видно. У мене один нештатний взагалі😑


Після того, як відкрутили обидва, ліхтар можна трішки потягнути на себе, аби від'єднати єдиний коннектор, що входить у нього.


Наша лампочка захована за задньою чорною кришкою, від якої ми від'єднали коннектор. Саму ж кришку тримають своєрідні застібки, які треба обережно відігнути, отримавши доступ до лампочки.

Кришка


Натискаємо лампочку і повертаємо, аби її витягти. Ставимо новий LED. Збираємо у зворотній послідовності.

Порівняння із штатною галогенною лампочкою у штучних сутінках от:


Колір вийшов саме такий, як потрібно, - жовтий😅. Світить яскравіше десь у 2 рази, а також не потребує часу на розпалювання і повністю синхронна з LED поворотниками головного світла.
Тестував я то усе аварійкою, працює безпроблемно, супер, клас, перемога. Але ж зачекайте, BMW і без кодування? Хіба таке можливо? Відповідь на це питання я отримав відразу наступного дня, коли на виїзді з паркингу увімкнув лівий поворотник (ага, звучить, як фантастика, знаю). Легендарне "беееем", від якого у бмвшників кров холоне у жилах, а надниркові залози починають активно виділяти адреналін - помилка по задньому лівому поворотнику. Для симетрії спробував і правий - "беееем", краса тепер:

Я знав про цей нюанс заміни. Але все ж трохи дивно, що з аварійкою ніяких проблем немає. Чим тоді відрізняється поворот з точки зору електроніки - я не знаю, може хтось підкаже?


Кодування через Bimmercode:
Front Electornic Module (FEM) -> Led Conversion -> Led conversion rear turn signal ставимо значення Active. Під капотом це вимкне холодну та теплу перевірки штатних ламп. 

Для E-SYS кодування наступне:

3061 | FRA_H_L_KALTUEBERWACHUNG | nicht_aktiv
3061 | FRA_H_L_WARMUEBERWACHUNG | nicht_aktiv
3061 | FRA_H_L_IS_LED | aktiv
3061 | FRA_H_R_KALTUEBERWACHUNG | nicht_aktiv
3061 | FRA_H_R_WARMUEBERWACHUNG | nicht_aktiv
3061 | FRA_H_R_IS_LED | aktiv

Після цього LED лампи не видають ніяких помилок і не блимають періодично. АЛЕЕЕ у випадку, якщо якась із них перестане функціонувати, авто ніяк про то не зможе проінформувати. Тому можна спробувати залишити активною холодну перевірку (KALTUEBERWACHUNG). У себе не тестував.


----------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте, поширюйте


Ціна питання 900 UAH, Пробіг 91150 км.
Опубліковано: 23 вересня 02:07
Подія: 20 вересня 14:00
9 0 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ставив саме такі, довго шукав Осрам (по рекомендації) але вони зняті з виробництва, на олх знайшов ці. Ще й товаришу на ваг узяв. Цілком задоволений.
Дійсно гарний результат без усяких переробок.
1
26 вересня 01:47
На рахунок перегорания плат в задніх ліхтарях. Можна не шукати фото в інтернеті, можу скинуть)))) при чому на седані там через костилі підправити можна. На турінг не вийде. В моєму випадку проблема в поганій пайці плати ліхтаря.
1
24 вересня 12:10
Ну по-моему дизайн задней светотехники X3 и старого Х5 всё таки отличается существенно, хотя общая схожесть есть.
Что касается ламп накаливания, то это решение практикуется не только в BMW. Например, практически на всех Тойотах (Corolla, Corolla Cross, Camry, Avalon, RAV-4, Highlander, Land Cruiser Prado) используются лампочки накаливания в передних и задних поворотниках, передних противотуманных фонарях и лампах ближнего света (правда там они с линзой). По-моему самое главное, чтобы хорошо светило, а внешний вид - дело десятое. А поворотники выполняют свою функцию хорошо вне зависимости от типа лампы в них. Даже более того, мне кажется, что классическая лампа накаливания конкретно в фонаре поворотного сигнала смотрится лучше, нежели современные светодиоды, особенно "бегущая строка". Кроме того, лампы накаливания в случае перегорания значительно проще и дешевле заменить, нежели светодиоды.
По омывателю камеры согласен на все 100%. В нашем предыдущем авто (Mazda CX-9 2018 г.в.) его не было, приходилось протирать камеру салфетками. В нынешнем авто Toyota Highlander такая функция есть и это очень удобно.
Ещё есть такая полезная функция, как камера заднего вида в зеркале заднего вида. Позволяет ездить с полностью загруженным багажником и хорошим обзором.
P.S. Понимаю, что то, что сейчас напишу не совсем по теме, но всё таки. Мне кажется, что Вам, как владельцу BMW, то есть достаточно скоростной и управляемой машины, это будет интересно. Есть такое распространённое заблуждение, что машины Toyota настолько валкие, что на большой скорости плохо управляются. Недавно выехали на трассу с хорошим покрытием и разогнали нашего "Горца" (это перевод Highlander с английского) до 170 км/ч (2 раза) и 173 км/ч (1 раз). На 173 км/ч перестроились - кренов не было, никаких вибраций тоже. Скорость вообще не чувствуется. Разгоняется после 130 км/ч очень хорошо, это несмотря на то, что 245 л.с. (пусть и комбинированных электро-бензиновых) - не очень то и много для 5-метровой машины весом за 2,2 тонны.
P.P.S. А Вы не переводили интерфейс мультимедийной системы с английского? Сейчас это легко можно сделать с помощью перепрошивки.
23 вересня 19:49
Я їжджу на BMW X3 (F25)
ВадимГригорьев
Ну по-моему дизайн задней светотехники X3 и старого Х5 всё таки отличается существенно, хотя общая схожесть есть.Что касается ламп накаливания, то это решение практикуется не только в BMW. Например, практически на всех Тойотах (Corolla, Corolla Cross, Camry, Avalon, RAV-4, Highlander, Land Cruiser Prado) используются лампочки накаливания в передних и задних поворотниках, передних противотуманных фонарях и лампах ближнего света (правда там они с линзой). По-моему самое главное, чтобы хорошо светило, а внешний вид - дело десятое. А поворотники выполняют свою функцию хорошо вне зависимости от типа лампы в них. Даже более того, мне кажется, что классическая лампа накаливания конкретно в фонаре поворотного сигнала смотрится лучше, нежели современные светодиоды, особенно "бегущая строка". Кроме того, лампы накаливания в случае перегорания значительно проще и дешевле заменить, нежели светодиоды. По омывателю камеры согласен на все 100%. В нашем предыдущем авто (Mazda CX-9 2018 г.в.) его не было, приходилось протирать камеру салфетками. В нынешнем авто Toyota Highlander такая функция есть и это очень удобно. Ещё есть такая полезная функция, как камера заднего вида в зеркале заднего вида. Позволяет ездить с полностью загруженным багажником и хорошим обзором. P.S. Понимаю, что то, что сейчас напишу не совсем по теме, но всё таки. Мне кажется, что Вам, как владельцу BMW, то есть достаточно скоростной и управляемой машины, это будет интересно. Есть такое распространённое заблуждение, что машины Toyota настолько валкие, что на большой скорости плохо управляются. Недавно выехали на трассу с хорошим покрытием и разогнали нашего "Горца" (это перевод Highlander с английского) до 170 км/ч (2 раза) и 173 км/ч (1 раз). На 173 км/ч перестроились - кренов не было, никаких вибраций тоже. Скорость вообще не чувствуется. Разгоняется после 130 км/ч очень хорошо, это несмотря на то, что 245 л.с. (пусть и комбинированных электро-бензиновых) - не очень то и много для 5-метровой машины весом за 2,2 тонны. P.P.S. А Вы не переводили интерфейс мультимедийной системы с английского? Сейчас это легко можно сделать с помощью перепрошивки.
Vadim01, "а внешний вид - дело десятое"
Ну тут кожному своє, для мене то досить важливий параметр, особливо для авто 2010 року.
"нежели современные светодиоды, особенно "бегущая строка"" - частково згоден, деякі поворотники сучасних авто сильно бісять і відволікають вночі.
"передних противотуманных фонарях и лампах ближнего света" - це уже історія і застарілі технології =) Діоди для ближнього/дальнього світла супер необхідна опція.
"Кроме того, лампы накаливания в случае перегорания значительно проще и дешевле заменить, нежели светодиоды." - от тільки надійність світлодіодів знаааачно вища за галогенки. У них навряд доведеться хоч раз лізти за весь термін експлуатації авто.
"Ещё есть такая полезная функция, как камера заднего вида в зеркале заднего вида" - ними оснащають мінівени та авто з 3 чи 4 рядом сидінь, коли пасажири можуть закривати огляд. На 2 рядному авто у більшості випадків опція немає сенсу. Я якось їхав 500 км із речами, та так, що у салоні місце лише для водія і пасажира було, то нормально)
"что машины Toyota настолько валкие" - то все Land Cruiser 200, який дійсно є слоном без гальм. Ту ж 300 доопрацювали у цьому плані.
"А Вы не переводили интерфейс мультимедийной системы с английского?" - навіщо, якщо я англійську добре знаю?)
1
23 вересня 22:24
oleh_o
Vadim01, "а внешний вид - дело десятое" Ну тут кожному своє, для мене то досить важливий параметр, особливо для авто 2010 року."нежели современные светодиоды, особенно "бегущая строка"" - частково згоден, деякі поворотники сучасних авто сильно бісять і відволікають вночі. "передних противотуманных фонарях и лампах ближнего света" - це уже історія і застарілі технології =) Діоди для ближнього/дальнього світла супер необхідна опція."Кроме того, лампы накаливания в случае перегорания значительно проще и дешевле заменить, нежели светодиоды." - от тільки надійність світлодіодів знаааачно вища за галогенки. У них навряд доведеться хоч раз лізти за весь термін експлуатації авто."Ещё есть такая полезная функция, как камера заднего вида в зеркале заднего вида" - ними оснащають мінівени та авто з 3 чи 4 рядом сидінь, коли пасажири можуть закривати огляд. На 2 рядному авто у більшості випадків опція немає сенсу. Я якось їхав 500 км із речами, та так, що у салоні місце лише для водія і пасажира було, то нормально)"что машины Toyota настолько валкие" - то все Land Cruiser 200, який дійсно є слоном без гальм. Ту ж 300 доопрацювали у цьому плані."А Вы не переводили интерфейс мультимедийной системы с английского?" - навіщо, якщо я англійську добре знаю?)
oleh_o, понятно. К светодиодным лампам у меня определенное предубеждение, потому что в квартире дорогие светодиодные лампы перегорели за пару месяцев после того, как поставили.
По поводу перевода мультимедийный системы. Я тоже неплохо знаю английский, но все равно в голове перевожу и в какой-либо экстренной ситуации нужна быстрая реакция на сообщение о какой-нибудь неисправности, например. Это я уже молчу про навигацию.
В Мазде у нас были светодиодные фонари полностью, что спереди, что сзади. И в Хайлендере фары светят лучше. Возможно дело в настройках, но все таки. По поводу устаревшей технологии и "истории". С первым отчасти согласен, но какая же это история, если такой технологией оборудова автомобиль 2023 года выпуска?
24 вересня 07:19
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
от є в ретрофітах свій кайф))
хоч бери і купуй F або E покоління, щоб з цим всім бавитись)
1
23 вересня 10:58
Я їжджу на BMW X3 (F25)
enblr
от є в ретрофітах свій кайф))хоч бери і купуй F або E покоління, щоб з цим всім бавитись)
enblr, Ха, свій шарм точно є. Але треба час, бажання ну і зайві гроші, звісно😅
23 вересня 11:23