Вітаю усіх!
Чомусь я вірив, що після встановлення нових СВ/ВЧ відійду від автозвуку на якийсь час, але не все сталося так, як гадалося.
При великій гучності тепер уже відключалися мідбаси. Не діло взагалі. Однак сама ситуація протилежна тій? що була із попередніми СЧ/ВЧ від German Maestro. Тут уже не витримував підсилювач Match, хоч міди на ньому і висіли у 4 канали (по 2 на кожен динамік). Довго думати з рішенням не довелося: зазвичай, якщо у обладнання замало потужності, то береться обладнання з більшою потужністю. Простіше нікуди😅
Сам Match з системи нікуди не подінеш, адже за ним закріплені задачі DSP + підсилення фронт акустики. А от мідбаси відокремити зі схеми досить легко. Беремо окремий 4-х канальний підсилювач D класу, по високому рівню підключаємо його до Match і заводимо усе по старій схемі: по 2 канали на кожен мідбас.
У досить адекватну ціну 5200 грн був вибраний знову ж таки український AudioBeat LA 4.120. Наступного дня він уже лежав у майстерні Next Level, готовий до встановлення. Я ж лише дістав його новенького упаковки і з розумним виглядом оцінив якість збірки - виглядає нормально🤣.
Місце він займе під підлогою багажного відділення, поряд з Helix M One X, який відповідальний за саб. Можливо, колись у майбутньому буде ідея змінити розташування усього і придумати якусь красиву інсталяцію. Зараз же не до того: поки увесь орієнтир на сам звук, а не на красу.
Моя ж краса виглядає поки що "трішки" не так:
Під вечір Артем закінчив переналаштування системи і я зміг оцінити результат цієї авантюри. А оцінювати там було що, уххх. Просто був вражений приростом гучності. Все ж окремий підсилювач дуже сильно змінює правила гри і тепер уже динаміки залежать від нього, а не навпаки) Початок live версії Another One Bites To Dust від Queen зазвучав дуже ПОТУЖНО😜, наче той барабан прямо по твоєму тілу відбиває ритм.
Ну і куди ж без оновленої схеми системи у Paint'і:
Усе грає, замовник задоволений, можна закінчувати і публікувати запис. Але тут стається неповоротне...
Навалюю я свої треки, а Артем паралельно підлаштовує трохи рівень гучності, адже ніякий із компонентів у системі не повинен сильно виділятися - це повністю розвалить загальне сприйняття. Запас у СЧ/ВЧ у нас є, саб також наче ще витримує, а тепер і мідбаси розкриті на повну, тому моя дурна голова і питає, а чи не можна ще додати трішки м'яса? Побажання клієнта закон, так же кажуть акули бізнесу? Краще б у цю фразу додати слово "адекватних" перед клієнтами і щоб закон працював тільки у такому випадку🙂.
Все ж загальний рівень підняли. От тепер жиииир, дубасить прямо, як лікар прописав. Я ще посидів хв 10, перемикаючись з одного треку на інший - разом зі мною то усі в майстерні слухали. Аж тут до мого носа доходить дивний запах чогось горілого, а звук тим часом потроху зміщується по сцені вліво. Зменшую гучність, Артем підозріло дивиться на мене і починає підсміюватися: "ну що ж, наслухалися, пішли дивитися, що ми спалили". Пошук тривав недовго і закінчився успішно (не для мене) - котушку правого мідбаса проплавило. Пам парам пам пам🙃🙃🙃
Про те, як це фіксилося і чи взагалі вдалося розповім уже наступного разу)
----------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте, поширюйте
Не SPL, звісно, але на виході гучно дуже.
Я робив, щоб якісно слухати саме рок, аби створити відчуття концерту, не втративши у якості. Поки що мені результат дуже і дуже подобається)
"аж тоже послушать захотелось" - якщо раптом занесе у Київ, то welcome)
Сподобалося, як зроблені стійки для ВЧ-СЧ — ефект від них чудовий, звук прямо йде до тебе без жодних перешкод і це дає трохи інші відчуття ніж зазвичай в авто, де ціла гора всяких відображень через елементи салону. Що стосується басу, то його там дуже багато, це досить незвично чути на знайомих мені композиціях, чимось схоже на лайв виступи музикантів місцями де під час барабанних партій чи жорстких рифів, тебе штовхає назад, для рокєшніку та металу це те що треба :). На інших жанрах, де штучно крутять бас, іноді його може бути забагато, але це вже справа особистого досвіду: кожен налаштовує під себе та музику, яку слухає, і нічого поганого в цьому я не бачу.
І ще, все це грає досить гучно, без гулу чи замітних спотворень. SQL, одним словом. Є оцей запас, коли на певній композиції хочеться накрутити гучніше - і там це можливо, бо так постійно сидіти звісно мало хто зможе. Загалом, респект не лише за звук, а й за саму машину — видно, що вона доглянута :)
Ідеально було б взагалі переслухати штук 5-10 авто різного бюджету, налаштовані під різні жанри та вуха. Але, на жаль, зараз фестивалів та змагань немає ніяких(
З часом точно ще раз переслухаєш, як будуть деякі оновлення по системі
Ну починати зі стерео - це ти сильно. На його фоні навіть JBL колонка грає😅😅
Про кінця-краю немає - 100%
Якщо у Києві, можна подивитися, послухати, без проблем)
Точніше, вона то була спочатку, але уже разів 10 змінилася, ахаха
По тексту написано ж, та й на схемі видно)
Чогось на схему глянув, що там по два проводки від підсилювача до кожного мідбасу йде. Але ж на інші взагалі по одному😁Голова вже забита тими електросхемами.
Щодо схеми: дивився багато схем, що подають люди на змагання, то там ще зазвичай підписують прямо кожен кабель, його модель і т.д. Я спробував і у себе, але вийшло щось таке. Треба, певно, десь збоку картинки то ліпити (типу як легенда), але тут у дію вступає сила ДТ, де зображення у записах сильно стискаються і якість падає(
Коротше, може у якомусь фінальному вигляді і схему більш деталізованішою зроблю.
То детальну схему є сенс в кінці накреслити, коли буде вже остаточний варіант системи.
Ось бачу американці продають непоганий підсилювач JL, працює у мостовому режимі по 150вт, клас AB: https://www.diymobileaudio.com/threads/new-condition-never-used-never-mounted-jl-audio-slash-300-4v2-4-channel-amplifier.469547/
350 баксів там. Новий. Тут коштував під тисячу.
S/N Ratio : >108.5 dB below rated power (A-weighted, 20 Hz - 20 kHz noise bandwidth)
Frequency Response: 5 Hz - 30 kHz ( 0, -1dB)
Damping Factor: >200 @ 4 ohm per ch. / 50 Hz, >100 @ 2 ohm per ch. / 50 Hz
У цього AudioBeat є даний запас потужності. Значення DF запитаю, якщо не забуду. А про С/Ш - 85 дБ то ж норм для такого бюджету.
Конкурентів за 120 баксів знайти буде досить важко. Знайти за день-два ще важче.
"Ось бачу американці продають непоганий підсилювач JL" - ну прикольний, напевно. Але до чого тут він? Там зовсім інша ціна ж. Та й навіщо на міди тягти AB клас? Щоби шо?
Звичайно, якщо тобі потрібен результат...
Але є один нюанс. Ціни на ці якісні D-клас підсилювачі для НЧ приблизно такі ж по рівню, як за середній AB. Тобто 250 баксів за канал мінімум.
Наприклад у gz mini two d class amp демпінг фактор більше 100. А у GZRA 2HD - більше 200. І це не дуже багато.
Якщо взяти ab class наприклад, GZPA 2SQ, у нього цей показник більше 220.
Заграло класно, по мідбасам гучність та сила ударів піднялася десь на 20-25%, як на мене. Але моє бажання "дайте більше" призвело до плавлення обмотки котушки)
Звісно, можна, закидати усі канали АБ класом, та навіть на кожен динамік свій АБ.
На саб також. Але доцільність дії і бюджет залишається під великим питанням.