І знов антихром. Точніше антисрібло, бо хром я б звісно не прибирав.
Коли мені робили аквапринт з текстурою деревини я попросив зберегти матову сріблясту окантовку. Навіщо? Бо планував у майбутньому додати такого самого матового хрому на інші деталі інтер'єру. Згодом ця ідея відвалилася, бо готових рішень немає, а через болото кастомного хромування пластику я вже проходив з Мустангом, і результат виявився такий собі: дуже дорого, деякі панелі переробляли декілька разів, а поверхня на виході занадто крихка та вибаглива щодо догляду.
Втім, окантовку мені не зберегли, але постаралися відтворити її фарбою. Щодо кольору у мене претензій немає, але щодо рівномірності сріблястої стрічки були питання. Подекуди фарба затекла під малярний скотч, подекуди кромка вийшла полігональною з гострими кутами. Звісно я мав на меті колись це виправити, і ось це "колись" настало.
Взагалі-то в інтер'єрах сучасних Мопарів попри дуже гарну якість матеріалів присутній деякий хаос щодо кольорів та фактур:
Червоне - шліфований алюміній (зараз штучна деревина)
Фіолетове - матовий хром
Жовте - чорний глянець
Зелене - темно-сірий "алюміній"
Блакитне було в дзеркальному хромі.
Додати сюди світлі сріблясті ручки дверцят та окантовки шкал, купу матового пластику та шкірзам, ганчірку сіру, ганчірку в "собачі ікла" - мозок вибухає!
Отже, попри те, що з хромуванням я вирішив навіть не починати, треба було все одно якось привести це все до ладу та заразом виправити косяки від аквапринту.
Аж раптом я збагнув, що ці сріблясті окантовки за формою та товщиною ідентичні окантовками повітродефлекторів, блоку HVAC, рамки важіля тощо. Отже балон алкідної глянцевої фарби в руки і погнали.
Дуже переймався тим, щоб не зіпсувати принт, тож вирішив нарізати тонкі стрічки з якісної плівки та чітко "відбити" ними край, бо малярний скотч для такої тонкої роботи не підходить взагалі.
Врешті все вийшло дуже гарно, хоча момент "розпакування" від плівки/скотча був доволі нервовим.
Мій чорний ідеально збігся зі стоковими чорним. Наче так і було. Тепер окантовки дефлекторів та пенелей ідентичні та виглядають, як подвійний контур.
Ну і загальні фото для розуміння того, що вийшло наприкінці:
Так, згідно початкового задуму все мало бути більш олдовим, але наразі жодна деталь принаймні не виглядає чужерідною. До того ж ретрофльору в майбутньому додасть дещо інше, на що я допоки не спромігся.
Бо графітом в балоні задувають місця, де тре нанести матеріал (звичайно закривши де не потрібно) і в ванночку з розчином, де блочок живлення робить свою роботу.