BMW X3 (F25) (🔊Pure Sound🔊)

[077] Доопрацювання водійського сидіння. Шукаємо luxury від BMW

Я їжджу на BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Вітаю усіх!


BMW позиціонує себе, як німецький виробник преміальних авто. В цілому, з цим важко посперечатися, але ж загальний автопарк складає безліч моделей, умовно, під будь-який гаманець. І до преміальності деяких з них у мене точно є питання. Зараз сконцентруємося виключно на молодших моделях F кузову.

1(F20) та 2(F22) серія через свою подачу, як компактні авто для веселої їзди, залишилися осторонь від багатьох опцій, які доступні старшим моделям. Чи можна сказати, що це погано? Та ні, особливо, враховуючи їх ціну.

От з 3(F30) серією уже не все так просто. Це повноцінний D клас, який за розмірами салону часто програє іншим однокласникам. Ну ок, це ж BMW - авто егоїста, виключно для водія. Але цей же водій може отримати досить різноманітний досвід від двох авто, які відрізняються двигунами та комплектаціями. Так, німецькі авто - це про конфігуратор і фінансові можливості першого власника. Ось так виглядає стандартна комплектація 328i на ринку США за 40 тисяч доларів:


І от невже за 40к не можна було закинути сюди ксенонові фари, люк чи без ключовий доступ?😠 Ніт, маркетингові цілі цього не передбачають.

Усе вищеописане стосується і кросоверу Х3(F25): базова комплектація навіть на рестайловій моделі 2014 року може бути настільки бідною, що може здатися, що перед вами авто якогось 2007 року.


Добре, вам пощастило знайти напакований варіант і ви навіть спокійно сприймаєте, що деякі опції вам недоступні штатно ні за які гроші. Як же бути з якістю матеріалів та якістю збірки? Чи хороші вони? Загалом - так, кращі за більшість однокласників. Але, дивлячись на авто "у вакуумі", знайти косяки не дуже складно. Про усунення одного із них і буде цей запис🙂

Іксу у штатах дісталися досить зручні (власники комфорт сидінь з 5 серії чи Х5 уже починають нервово сміятися) спортивні сидіння з багатьма електрорегулюваннями.
Усі кнопки керування розміщені безпосередньо на сидінні. А сам низ сидіння лежить на металевому каркасі, який прикритий пластиковою накладкою.


Поближче


Ось ця накладка - це просто суцільне зло з найдешевшого китайського гімна пластику, яке жахливо виглядає, а також є джерелом симфонії звуків, які вмикаються, коли сідаєш на сидіння. І навіть 55 кг водій не допомагає😒


Треба то якось фіксити, але як? Взагалі є один цікавий варіант то:

План-капкан


Але ні, цього разу треба шукати легші шляхи. Іноді ж рішення самі тебе знаходять: вирішуючи деякі питання по автозвуку(записи будуть, скоро... напевно) у хлопців з Next Level, я дізнаюся, що вони займаються перешивом салонів. Бінго! Накладку сидіння можна чимось обшити і хоча б не бачити цей блискучий пластик. На вибір є натуральна шкіра(дорожче) та алькантара(дешевше). 


Накладка знімається відносно легко: по периметру є кліпси, якими вона закріплена.

Блок керування сидінням


А оскільки все одно туди полізли, то не розібрати і блок ну просто не можливо😅 При легкому натисканні на нього також добре чути поскрипування. У розібраному стані він виглядає ось так:


Змастили, у деяких місцях проклеїли, тепер ніяких звуків від нього немає. На все пішло десь хвилин 30, дуже дякую Дмитру, який то все робив👍

Тим часом накладку віддав на обшив алькантарою, наступного дня повинно бути готово.

Вжух... і уже забираю готову:

Вигляд ззовні


Вигляд внутрішньої частини


Залишилася найлегша частина - встановити. Перший тест посадки на сидіння і, о диво, взагалі ніяких звуків. Шкіряне сидіння тепер дотикається до альки, а не до пластику, а перезібраний блок кнопок покірно мовчить. Давно так не радів звичайній тиші у авто. 


Пасажирське сидіння не робив(поки): від нього звуків майже немає😑

Для порівняння додаю його фото. І так, пам'яті на пасажирському сидінні не передбачено, тому що "купуй X5 на комфортах"


------------------------------------------------------------------
Дякую, що дочитали! Підписуйтесь, коментуйте

Далі - більше!


Ціна питання 150 USD, Пробіг 85300 км.
Опубліковано: 16 травня 13:17
Подія: 03 травня 16:00
29 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Чогось мені здається, що вона буде вся в пилюці увесь час. Хоча може й ні.
26 травня 19:19
Я їжджу на BMW X3 (F25)
EvilFrees
Чогось мені здається, що вона буде вся в пилюці увесь час. Хоча може й ні.
EvilFrees, Хз, поки що усе з нею ок. Три тижні уже. Що ви усі так в алькантару не вірите?)
26 травня 20:45
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
oleh_o
EvilFrees, Хз, поки що усе з нею ок. Три тижні уже. Що ви усі так в алькантару не вірите?)
oleh_o, мені просто зовнішній вигляд її не подобається + я бачу скільки на Оболоні в мене пилюки, і як важко весь час тримати тачку чистою. То в мене одразу питання до практичної сторони
27 травня 19:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
oleh_o
EvilFrees, Алька - штука на любителя, тут ясно.А от про пил не зрозумів. У тебе прямо всередину авто то залітає усе?🤔
oleh_o, так, це дуже пильний район, бо на пісках побудований. В мене повна хата пилу навіть не дивлячись на 8й поверх і те, що вікна ледь відкриті на провітрювання. Все, що на землі - те апріорі в пилюці увесь час. Навіть коли в гаражі зачинене
1
28 травня 01:18
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
цікаво а такі сідухи підійдуть на ф30? шукаю спорт-сітси але всі вони механічні та без підігріву, а хочеться, щоб це все було
18 травня 13:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
tvolex
цікаво а такі сідухи підійдуть на ф30? шукаю спорт-сітси але всі вони механічні та без підігріву, а хочеться, щоб це все було
tvolex, Тільки зараз побачив ваш коментар.

Хммм, а от хороше питання. Ніколи не чув, щоб таке робили. Візуально є, як мінімум, відмінність у місці розташування напису Airbag: на спорт сидухах Ф30 вона прямо на пластику, у мене ж - на етикетці на боковій частині сидіння (де центральна стійка).

Конкретно по спортивним для Ф30 можете почитати, наприклад, тут https://driver.top/exp/416887
26 травня 20:44
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Цікаве рішення. Я б порадив шкіру. Алькантара там не проживе довго, на жаль.
Колись сильно хотів зробити пів салону з алькантари, але там є суттєві відмінності. Наприклад: алькантара, що використовується (або використовувалась, зараз не знаю) для оригінальних деталей Perfomance - має дуже велику зносостійкість, проходячи спеціальні обробки, навідміну від тієї, що зазвичай використовують в ателье. Через два роки, оригінальні, замшеві деталі Perfomance (із якими контактуєш в процесі їзди) не змінились зовсім, вставки з алькантари (до яких навіть не торкаєшся) мали суттєво гірший вигляд. Через 5-ть років - ситуація не змінилась)
18 травня 11:23
Я їжджу на BMW X3 (F25)
wendimas
Цікаве рішення. Я б порадив шкіру. Алькантара там не проживе довго, на жаль.Колись сильно хотів зробити пів салону з алькантари, але там є суттєві відмінності. Наприклад: алькантара, що використовується (або використовувалась, зараз не знаю) для оригінальних деталей Perfomance - має дуже велику зносостійкість, проходячи спеціальні обробки, навідміну від тієї, що зазвичай використовують в ателье. Через два роки, оригінальні, замшеві деталі Perfomance (із якими контактуєш в процесі їзди) не змінились зовсім, вставки з алькантари (до яких навіть не торкаєшся) мали суттєво гірший вигляд. Через 5-ть років - ситуація не змінилась)
wendimas, "Алькантара там не проживе довго, на жаль" - та а що з нею може статися?🤔

Не думаю, що на конвеєрі БМВ використовуються якісь унікальні матеріали. Це виробництво, де треба усе максимально дешево. То ж не Альпіна зі шкірою Лаваліна, де усе вручну перешивається🙂
18 травня 11:34
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
oleh_o
wendimas, "Алькантара там не проживе довго, на жаль" - та а що з нею може статися?🤔 Не думаю, що на конвеєрі БМВ використовуються якісь унікальні матеріали. Це виробництво, де треба усе максимально дешево. То ж не Альпіна зі шкірою Лаваліна, де усе вручну перешивається🙂
oleh_o, швидко втратить колір. В місцях, де буде хоч мінімальний контакт - зібʼється. Справа не в матеріалах а в їх обробці. Поспілкуйтесь з компетентним майстром, він пояснить. Оригінальні алькантарні деталі перформ мають дуже велику зносостійкість. До чого тут Альпіна та Лаваніла?
18 травня 11:46
Я їжджу на BMW X3 (F25)
wendimas
oleh_o, швидко втратить колір. В місцях, де буде хоч мінімальний контакт - зібʼється. Справа не в матеріалах а в їх обробці. Поспілкуйтесь з компетентним майстром, він пояснить. Оригінальні алькантарні деталі перформ мають дуже велику зносостійкість. До чого тут Альпіна та Лаваніла?
wendimas, "До чого тут Альпіна та Лаваніла?" - я про те, що БМВ звичайні матеріали використовує, а не якісь, умовно, покращені. Впевнений, що їх алька нічим не відрізняється від тих, що продають і використовують на афтермаркеті
18 травня 12:16
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
oleh_o
wendimas, "До чого тут Альпіна та Лаваніла?" - я про те, що БМВ звичайні матеріали використовує, а не якісь, умовно, покращені. Впевнений, що їх алька нічим не відрізняється від тих, що продають і використовують на афтермаркеті
oleh_o, у альпіни свої постачальники - це перше, по друге - Ви самі щось придумали і сильно помиляєтесь. Різниця колосальна і не тільки у бмв. Алькантара, що іде с заводу на любий авто має
зовсім інші зносостійкі якості, ніж у (умовно)в наших майстернях. Вона може бути більш сентитичною ( в сучасних авто) або не такою гарною, але тримається воно зовсім по іншому.
18 травня 12:26
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
oleh_o
wendimas, "швидко втратить колір. В місцях, де буде хоч мінімальний контакт - зібʼється."З часом побачу, що з кольором буде. Ну а контакту там же ні з руками, ні з ногами ніякого немає
oleh_o, попрошу власника мого колишнього авто вислати фото, де різниця між заводом і не заводом. Буде наглядно.
1
18 травня 12:28
Я їжджу на BMW X3 (F25)
сильно заморочився) я собі просто знімав пластикові накладки на обох передніх кріслах і підмазував місця контакту пластмаси густим силіконом. Стало тихо)
А взагалі, якщо жмакати деталі салону, то я хз, шо там взагалі не скрипить)
1
17 травня 10:45
Я їжджу на BMW X3 (F25)
dma
сильно заморочився) я собі просто знімав пластикові накладки на обох передніх кріслах і підмазував місця контакту пластмаси густим силіконом. Стало тихо) А взагалі, якщо жмакати деталі салону, то я хз, шо там взагалі не скрипить)
dma, "А взагалі, якщо жмакати деталі салону, то я хз, шо там взагалі не скрипить)" - антискрип більшість питань закрив😅

"сильно заморочився" - та хотілося і вигляду нормального, і тиші. То ж довелося отаке придумати)
17 травня 10:50
Я їжджу на BMW X3 (F25)
oleh_o
dma, "А взагалі, якщо жмакати деталі салону, то я хз, шо там взагалі не скрипить)" - антискрип більшість питань закрив😅"сильно заморочився" - та хотілося і вигляду нормального, і тиші. То ж довелося отаке придумати)
oleh_o,
>> антискрип більшість питань закрив
Та ясно... Але антискрип може і в ланосі закрити більшість питань... але ж це бнв) я і досі не можу це прийняти
17 травня 11:00
Я їжджу на BMW X3 (F25)
oleh_o
dma, "але ж це бнв" - молодша модель БМВ😉 Тут більшість проблем і заховані
oleh_o, ну є ще молодші моделі у БМВ - що ж тоді у х1, наприклад?) а враховуючи ціну, яку коштували наші авто в салоні, я не бачу жодних виправдань)
17 травня 16:39
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Треба другий, для відповідності)😁
Але без пам'яті на пасажирському, це типова халтура BMW
17 травня 10:43
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
oleh_o
DimAssBMW, "Треба другий" - колись зроблю, я думаю)
oleh_o, а ще повний комплект кераміки і повноцінний безключевий доступ 😄
2
17 травня 14:41
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
oleh_o
DimAssBMW, "Треба другий" - колись зроблю, я думаю)
oleh_o, продовжуємо лінію "все для водія!", підтримую! :-D
26 травня 19:17
Без коліс :(
І на пасажирскому в ф30 немає регулювання нахилу подушки, тільки на водійському ) бе не ве еф серії, хуле.

Рішення класне, я думаю чого у мене рипіло так сидіння, а оно ось у чому справа.
Цікаво як буде під час експлуатації, бо ця частинка у мене постійно була чимось вимазана у передній частині.
1
17 травня 09:18
Я їжджу на BMW X3 (F25)
undefined_1
І на пасажирскому в ф30 немає регулювання нахилу подушки, тільки на водійському ) бе не ве еф серії, хуле.Рішення класне, я думаю чого у мене рипіло так сидіння, а оно ось у чому справа.Цікаво як буде під час експлуатації, бо ця частинка у мене постійно була чимось вимазана у передній частині.
r3act, "Цікаво як буде під час експлуатації" - поки що проблем ніяких, ногами там не зачіпаю ніяк, чисте завжди=)

"бе не ве еф серії, хуле" - молодші серії вони такі, підступні. 5 та 7 обділені таким баварським жлобством)
1
17 травня 09:36
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Це всьо канєшно цікаво. Але краще давай дательну інстуркцію по сидінням F01 !
Бо я сам на днях читав що для цього треба )
1
16 травня 16:27
Я їжджу на BMW X3 (F25)
serhii_sumy
Це всьо канєшно цікаво. Але краще давай дательну інстуркцію по сидінням F01 !Бо я сам на днях читав що для цього треба )
serhii_sumy, Ахахах
Для початку треба самі сидіння. Бажано рестові (хоча кажуть, що дорест приємніші, але вони явно затягані уже усі).

Далі придумати, куди вести кнопки, бо на Ф01 та ж пам'ять на картах дверей.

Підігрів подружити.

Що робити з вентиляцією і масажем - я хз. Щось колхозити полюбому доведеться
2
16 травня 16:29