Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Повернення до галогенок 😏🫣

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Ну що ж, напевно слід почати з того, що всі люди інколи приймають не завжди вірні рішення, але далеко не кожен здатен знайти сили і визнати це. Мені дуже критично не вистачало світла на Фордіку, власники ціх автівок знають, яке воно жахливе.


Вигляд став гармонічніший))  ДХО, протитуманки і ближнє світло тепер знову поєднуються добре 🤩


Робити круті фари за чималі кошти я не мала змоги, тому що дєнюжку заробляю сама і несу фінансову відповідальність за доньку, маму, трьох котів і собаку (добре що хоч житло вже своє) Судити легко тим, у кого вони є у достатній кількості, щоб дозволити собі щось краще. Прийняла рішення спробувати LEDи у рефлекторну оптику.


Це тільки поставили ті LEDи і ще не налаштували 😏


Лампочки придбала не дешеві і не китайські, а нормальні, але помилка моя була у тому, що вони занадно хороші були, світили яскраво і в лінзовану фару були б в самий раз,  у мене в Черіку вони були в лінзі, результат був просто шик. Ризикнула, поставила на Форда і от що отримала: 

для того, щоб не сліпити зустрічний транспорт довелося спускати якнайнижче, так щоб зарево не виходило за контрольні лінії. Зробили, але була з цього велика побочка - я втратила десь половину їх можливостей. Світили файно, але не далеко. Видимість кайф, але на короткий проміжок дороги. Майже повністю втратила дальнє світло, тому що воно опустилося чомусь ще нижче ніж світило ближнє. (Регулювання дальнього і ближнього разом) Коли когось хотіла пропустити і блимала, то цього навіть не було видно. Від дальнього працювало нормально лише ДХО((( 


Тут світло просто ДХО і протитуманки. Те, що працює нормально 😁


Ні, я нікого не засліплювала, так світло не зовсім приємне було, якщо дивитись прямо на фари, але багато хто їздить з крутими фарами, які також не приємні на вигляд. 
Коли зловила здоровенну яму все позбивалося, ті фари почали світити в різні боки. Поїхала налаштувала знову. Потім потрібно було в дальню дорогу їхати і тоді я зрозуміла «та пішло воно то всьо в ср@ку, вертаюсь на галогенки»


Ось такі поставила. Хотіла Osram, але сказали що Bosch краще. Ну після ледів, напевно, важко обрати що краще, а що ні 🤦🏻‍♀️ Але в цілому ці лампи хороші 👍



Це одна фара led і одна галогенка для порівняння))


Тепер у мене знову світло не ахті, але хоча б дорожнє полотно видно далі і знову маю нормальне дальнє світло.


Це було після заміни ламп, але трохи низькувато  🫣 Тепер я знову ніхера не бачу 😂



Галогенки то так, аби рахувалось, світлом цих два ліхтарика назвати важко 🤦🏻‍♀️😂 Але дні зараз довші, тому нехай побуде так, матьо йоб, а далі знову повернусь до цього питання 😈



Ніби норм, як для галогенок. Є набагато гірші, ці ліхтарики підуть 👍😊


Мрію назбирати на ідеальні фари , можливо колись цю мрію здійсню. Всім, хто захоче сказати «о, нашо воно нада було, а ми ж говорили шо то фігня» хочу наперід сказати, визнавати помилки потрібно мати силу, а ви здатні признатись відкрито, якщо десь облажались?😉

Опубліковано: 18 березня 16:18
79 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
👍👍👍👍👍
1
01 квітня 17:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
👍👍👍👍👍
ANSEN, не довго щастячко було 🤭
1
01 квітня 18:35
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk2
Теж була така ситуація з колишнім моїм сітроеном, фара рефлекторна і світла не вистачало і знав про можливу проблему з стг, але передивився купу відео оглядів і взяв philps ultinon як єдині які мають форму світлодіода як спіралі в галогена, дорого але воно було того варте. Потім навіть зняв їх при продажу, так як людина якій продав авто сказала що вони йому не потрібні, всеодно перепродаж. На фабію теперішню не поставив, ледве зміг одну поставити, кріплення у vag такі що лед погано стають, поїздив, вибило помилку і зняв. Так і лежать без діла.
1
31 березня 20:47
Подивіться міні лінзи з аліекспрес, я собі поставив - дуже задоволений
Ось посилання
https://driver.top/exp/563274
1
20 березня 22:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
VovaHanzha
Подивіться міні лінзи з аліекспрес, я собі поставив - дуже задоволенийОсь посиланняhttps://driver.top/exp/563274
VovaHanzha, дякую подивлюсь, бо по трохи поглядаю на це) у Вас також ближнє світдо окремо від дальнього?
20 березня 23:05
Так, з лінзами дуже гарно їздити 😊
2
19 березня 20:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Dmytro_K_M
Так, з лінзами дуже гарно їздити 😊
Dmytro_K_M, так так) колись і я нарешті це відчую 🤩
2
19 березня 20:31
Mari
Dmytro_K_M, так так) колись і я нарешті це відчую 🤩
Mari, а який дальній на лінзах ...ммм))
1
19 березня 20:41
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Dmytro_K_M
Mari, а який дальній на лінзах ...ммм))
Dmytro_K_M, мєдятіна)) давай давай, дражни, собі красоту зробив, люди також на не перероблених фарах таке хочуть 😅
2
19 березня 20:51
Mari
Dmytro_K_M, мєдятіна)) давай давай, дражни, собі красоту зробив, люди також на не перероблених фарах таке хочуть 😅
Mari, я зробив, бо взагалі світла не було 😂 ну і бютжет залишився після покупки)))
1
19 березня 21:21
Я їжджу на KIA Rio (4G)
А лінз у фокусах не буває?
Ну ти хоча б їх регулювала і думала аби не засліпити когось і сама страждала від недостатнього світла, а є унікуми які наколхозили леди собі, не налаштували і їздять так і сліплять усіх підряд
3
19 березня 14:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Bsumy1655
А лінз у фокусах не буває?Ну ти хоча б їх регулювала і думала аби не засліпити когось і сама страждала від недостатнього світла, а є унікуми які наколхозили леди собі, не налаштували і їздять так і сліплять усіх підряд
Bsumy1655, та я хотіла щоб всім добре було, але нажаль, добре могло бути лише одній стороні. Без лінзи або ти в прольоті, або тебе проклинають ((
Нажаль, наскільки я знаю, то у фордів рефлекторна оптика. Потрібно переробляти вже самому))
1
19 березня 19:33
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
radko
Mari, є заводська фордовська оптика з лінзами, але вона переважно на європейців ставилась
radko, а з розрахунком, що фордів у нас саме Американських повно, тому і так часто зустрічається. Там їм те світло для галочки аби було, це в нас нормального освітлення доріг немає то мучимось))
1
20 березня 11:42
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
До когось знову натхнення прийшло)))
1
19 березня 09:31
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Solomon
До когось знову натхнення прийшло)))
Solomon, аха, так так просто вже є про що писати, по-трохи потрібно поповлювати, бо все разом буде багато потім 😊
2
19 березня 10:01
Можна спробувати міні-лед лінзу..
Вона як звичайна лампочка тільки лед й з невеоичкою лінзою.

Бо лінза це добре але є нюанси - коли повернуть техогляд (а це буде)..й сподіваюсь нормальний техогляд - то кустарно встановлена лінза (не заводська) - буде мати проблеми... Так як і вирізаний каталізатор чи сажевік.
Так, коли це буде невідомо - але буде обов'язково..
2
19 березня 09:18
Я їжджу на Audi A6 Avant (C5)
Kyivfan
Можна спробувати міні-лед лінзу..Вона як звичайна лампочка тільки лед й з невеоичкою лінзою.Бо лінза це добре але є нюанси - коли повернуть техогляд (а це буде)..й сподіваюсь нормальний техогляд - то кустарно встановлена лінза (не заводська) - буде мати проблеми... Так як і вирізаний каталізатор чи сажевік.Так, коли це буде невідомо - але буде обов'язково..
Kyivfan, Не рекомендую. Це гроші на вітер. Стг в них є не спорю. Але сили світла немає від слова зовсім. Недавно тестили 3 комплекта то в самої дорогої було 20 кілолюкс це без скла яке ще зріже половину а то і більше. Галоген самий звичайний в рефлектроній оптиці видає 25-35.
1
20 березня 07:31
Купи линзы на али,они сейчас стоят 1800 грн.пара. Я всю осень-зиму на них отъездил.
2
19 березня 07:01
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Алиот
Купи линзы на али,они сейчас стоят 1800 грн.пара. Я всю осень-зиму на них отъездил.
Алиот, дякую)) потрібно буде пошуршати там, мені вже також їх радили, не погана ідея. Багато хто там брав, ніби задоволені ;)
19 березня 09:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Алиот
Mari, RIDERSPARK Car Lights Storehttps://a.aliexpress.com/_EQbLGEhЯ такие брал.
Алиот, о, подякувала за інфу 🤝👍
1
19 березня 19:30
Без коліс :(
Наступним кроком буде Бі-Лед!
І думаю,що ти таки зробиш це!😉😁
2
19 березня 00:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Наступним кроком буде Бі-Лед!І думаю,що ти таки зробиш це!😉😁
ANSEN, дякую за такі прогнози 🤗
Дуже сподіваюсь 😊
1
19 березня 00:24
Без коліс :(
Mari
ANSEN, дякую за такі прогнози 🤗Дуже сподіваюсь 😊
Mari, 2-3 тижні😁😁😁😁
1
19 березня 00:25
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ANSEN
Mari, 2-3 тижні😁😁😁😁
ANSEN, 💯😅 да-да десь так
1
19 березня 09:56
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
Нажаль, якщо з заводу фара йде не лінзована, то нічого не вигадаєш. Або їздити з галогеном, або ставити Bi led, не бюджетно, але світло топ.
А ті хто їздять з ледом або ксеноном в рефлекторній фарі, це або люди які опускають їх в самий низ, як ти і бачать дорогу навіть гірше ніж з галогеном, або покидьки які на всіх плювати хотіли.
4
18 березня 22:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Pivasik
Нажаль, якщо з заводу фара йде не лінзована, то нічого не вигадаєш. Або їздити з галогеном, або ставити Bi led, не бюджетно, але світло топ.А ті хто їздять з ледом або ксеноном в рефлекторній фарі, це або люди які опускають їх в самий низ, як ти і бачать дорогу навіть гірше ніж з галогеном, або покидьки які на всіх плювати хотіли.
Pivasik, на рівень покидьків не падаємо, сама мінусую їм карму в умі, бидло ні за кого не думає. Мені лише пару раз поморгали після того, як залетіла у велику яму, що аж зуби клацнули, тоді я і зрозуміла що там всі налаштування нафік позбивалися. Зла поїхала наново поправляти і ходовку дивитись.
2
18 березня 22:12
А на цього форда фари з лінзою дорогі?
І з цими надяскравими галогенками треба бути обережним, вони живуть місяців 9, потім яскравість падає і треба міняти.
1
18 березня 21:51
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Serge Olyva
А на цього форда фари з лінзою дорогі? І з цими надяскравими галогенками треба бути обережним, вони живуть місяців 9, потім яскравість падає і треба міняти.
Serge Olyva, та трохи є, дивлячись які обирати. Але є час пошукати і обдумати))
Знаю вони не довговічні, але може якраз використаю доки дійду до якогось остаточного висновку і складу гроші (у порядку черги робіт з авто, які у перших рядах) ;)
1
18 березня 21:53
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Прям даунгрейд якийсь🙂
У співробітника форд едж, так він декілька варіантів лампочок перебрав, доки йому світло не сподобалось.
1
18 березня 21:21
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
veti-k
Прям даунгрейд якийсь🙂У співробітника форд едж, так він декілька варіантів лампочок перебрав, доки йому світло не сподобалось.
veti-k, це точно🤭
У Фордів з цим біда йомайо. Я також попала в чисто тих, хто хоче щось змінити, але багато грошей немає 🫣
Але поки ці лампочки дійсно норм із багатьох інших галогенок))
1
18 березня 21:47
Да уж, многие прошли такой путь,потратив кучу денег на разные лампы и пришли в итоге к линзам😄
А вообще когда ставила лед нужно было поставить линзованые лампы,там и стг и свет вменяемый
1
18 березня 19:07
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Albertovich
Да уж, многие прошли такой путь,потратив кучу денег на разные лампы и пришли в итоге к линзам😄А вообще когда ставила лед нужно было поставить линзованые лампы,там и стг и свет вменяемый
Albertovich, та блін, щось не подумала за них, вже потім дійшло це до мене. Але свої віддала назад то гроші повернула, правда трохи вже зі знижкою…🫣
Тепер вже знаю 😁
1
18 березня 20:47
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
«да пошло оно то всё в ср@ку, возвращаюсь на галогенки»

Это правильное решение.
1
18 березня 18:40
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
0629 man
«да пошло оно то всё в ср@ку, возвращаюсь на галогенки»Это правильное решение.
0629 man, тимчасове, щоб не засліплювати і не портити собі карму, або не ловити ями як у моєму випадку вийшло, коли спустила вниз щоб не сліпити нікого. Але галогенки то ліхтарики, потрібно переробляти однозначно на лінзи…
19 березня 21:13
А чому не ризикнули і не поставили ксенон з ксеноном набагато краще би було 🔥
2
18 березня 18:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
bmwandron
А чому не ризикнули і не поставили ксенон з ксеноном набагато краще би було 🔥
mwandron, на хочу ксенон, звикла якось або нічого, або «гулять так гулять» )) в даному випадку поки буде так. Сподіваюсь все вийде і зроблю, те що хочу😊
1
18 березня 18:33
Mari
mwandron, на хочу ксенон, звикла якось або нічого, або «гулять так гулять» )) в даному випадку поки буде так. Сподіваюсь все вийде і зроблю, те що хочу😊
Mari, Так ксенон на даний момент не коштує так як бі лінза і нічим гірше не світить я це все пройшов 🤗
1
18 березня 18:36
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
bmwandron
Mari, Так ксенон на даний момент не коштує так як бі лінза і нічим гірше не світить я це все пройшов 🤗
bmwandron, та я собі там думаю)) зараз дні довші, літо на носі, тому далі буде 🙂
1
18 березня 18:45
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
bmwandron
А чому не ризикнули і не поставили ксенон з ксеноном набагато краще би було 🔥
bmwandron, не дуже заглиблювався в тему світла (поки що))) - яка на вашу думку прийнятна ціна\якість ксенонового світла (цікавить ближній) ?
1
19 березня 11:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
ukrvas
bmwandron, не дуже заглиблювався в тему світла (поки що))) - яка на вашу думку прийнятна ціна\якість ксенонового світла (цікавить ближній) ?
ukrvas, ви також з ліхтариками галогеновими я так зрозуміла)) як вам, світла також не вистачає? Бо для мене це шок, після авто з ледами в заводських лінзах світло на Фокусі просто відстій….🫣
19 березня 21:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Mari
ukrvas, ви також з ліхтариками галогеновими я так зрозуміла)) як вам, світла також не вистачає? Бо для мене це шок, після авто з ледами в заводських лінзах світло на Фокусі просто відстій….🫣
Mari, я не дуже багато переміщуюсь в авто (до роботи 1.5 км пішки, а на авто по дорогам 6 км )))), тому в основному на вихідних катаюсь, а у нічну погоду було декілька раз на рік і то по місту. так , світло не дуже, але так як мало їжджу вночі, не дуже зрозумів наскільки це погано ))) але читав багато, що зі світлом треба щось думати\робити...
1
20 березня 08:31
Вірне рішення. Я по своєму досвіду скажу що навіть у лінзі під галоген лед не дуже. Краще вже один раз заморочитись і поставити бі-лед
3
18 березня 16:41
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Uns8ted
Вірне рішення. Я по своєму досвіду скажу що навіть у лінзі під галоген лед не дуже. Краще вже один раз заморочитись і поставити бі-лед
Uns8ted, дякую;)
До цього мала авто з лінзованими фарами з заводу і для мене то був шок, як побачила світло на Форді 🤦🏻‍♀️
Таки заморочусь колись і зроблю цукерку 💯
2
18 березня 16:46
Mari
Uns8ted, дякую;) До цього мала авто з лінзованими фарами з заводу і для мене то був шок, як побачила світло на Форді 🤦🏻‍♀️Таки заморочусь колись і зроблю цукерку 💯
Mari, ну у мене ксенон с заводу на Хонді, наче і світило добре, але як бі-лед поставив то прям щось. На Субару були лінзлвані галоген, скільки ламп не пробував все не то, теж поставив бі-лед і світло з'явилось. Але омивача фар та авто коректора не вистачає
1
18 березня 17:09
Uns8ted
Mari, ну у мене ксенон с заводу на Хонді, наче і світило добре, але як бі-лед поставив то прям щось. На Субару були лінзлвані галоген, скільки ламп не пробував все не то, теж поставив бі-лед і світло з'явилось. Але омивача фар та авто коректора не вистачає
Uns8ted, от от, відсутність омивача фар напроч відбиває бажання ставити будь який лед у фару, особливо якщо треба їздити по трасі взимку. Коли на вулиці 0..-1°С й валить сильний мокрий сніг, то він так налипає й обмерзає, то щоб хоч щось бачити треба часто зупинятися й протирати фари (або навіть віддалблювати від льоду).
На іншій машині навіть з ксеноном в лінзі заліплювало. А от всього цього немає на галогенових фарах з їх потужним підігрівом))))
2
18 березня 22:07
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Uns8ted
Вірне рішення. Я по своєму досвіду скажу що навіть у лінзі під галоген лед не дуже. Краще вже один раз заморочитись і поставити бі-лед
Uns8ted, так бі-лед це той самий звичайний лед, тільки для авто, в яких одна лампа на ближнє і дальнє, тобто на дальнє включається більше діодів в роботу
1
19 березня 11:31
Alex
Uns8ted, так бі-лед це той самий звичайний лед, тільки для авто, в яких одна лампа на ближнє і дальнє, тобто на дальнє включається більше діодів в роботу
Alex, я знаю) як і бі ксенон. Зараз не про технологію бі мова, а про лінзовану оптику, правильна конструкція, правильний відбивач, правильна форма лінзи, яка максимально ефективно формує світловий промінь
1
19 березня 11:43
Alex
Uns8ted, так бі-лед це той самий звичайний лед, тільки для авто, в яких одна лампа на ближнє і дальнє, тобто на дальнє включається більше діодів в роботу
Alex, ну і все ж таки лед лінза і лед у рефлектор/галогену/ксенонову лінзу це не зовсім одне й те саме, хоча якщо засунути лед лампу в ксенонову лінзу то в цілому нічого поганого не буде
1
19 березня 11:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Alex
Uns8ted, так бі-лед це той самий звичайний лед, тільки для авто, в яких одна лампа на ближнє і дальнє, тобто на дальнє включається більше діодів в роботу
Alex, от тут я почула щось нове, з такими фарами стикнулася вперше, тепер і цю інфу засвоюю. Питання, якщо дальнє світло і від нього йде ще ДХО, а ближнє окремо, то бі-лед це не те? Тобто для таких фар просто окремо лінза на ближнє потрібна, вірно?))
19 березня 21:09
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Mari
Alex, от тут я почула щось нове, з такими фарами стикнулася вперше, тепер і цю інфу засвоюю. Питання, якщо дальнє світло і від нього йде ще ДХО, а ближнє окремо, то бі-лед це не те? Тобто для таких фар просто окремо лінза на ближнє потрібна, вірно?))
Mari, наскільки мені відомо, то ДХО має гаснути, коли вмикається ближнє світло фар, а далє вмикається додатково до ближнього. Можу уявити, що у вас немає окремої лампочки ДХО, тому мабуть зроблено, щоб вмикалось дальнє не на всю яскравість в режимі ДХО.
Стосовно кількості лампочок - якщо у вас одна лампочка на ближнє і дальнє - то на ближньому горить 1 спіраль, на дальньому 2 і відповідно на Бі-лед горить частина діодів або всі. Якщо ж у вас 2 лампочки - окремо ближнє і окремо дальнє, тоді вам лед потрібен і можна лише ближнє поставити. Добре, коли є окремі лампочки, так як на ближньому краще лед, а дальнє краще галоген.
1
20 березня 13:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Alex
Mari, наскільки мені відомо, то ДХО має гаснути, коли вмикається ближнє світло фар, а далє вмикається додатково до ближнього. Можу уявити, що у вас немає окремої лампочки ДХО, тому мабуть зроблено, щоб вмикалось дальнє не на всю яскравість в режимі ДХО. Стосовно кількості лампочок - якщо у вас одна лампочка на ближнє і дальнє - то на ближньому горить 1 спіраль, на дальньому 2 і відповідно на Бі-лед горить частина діодів або всі. Якщо ж у вас 2 лампочки - окремо ближнє і окремо дальнє, тоді вам лед потрібен і можна лише ближнє поставити. Добре, коли є окремі лампочки, так як на ближньому краще лед, а дальнє краще галоген.
Alex, зрозуміла, дякую)
У мене ДХО працює завжди коли мотор заведений. Разом з ближнім чи без нього без різниці. Він від тієї ж лампи, що і дальнє тільки на меншій потужності. Тоді дійсно лише лінзу на ближнє буду ставити, хоч це вже зручно))
1
20 березня 16:40
Молодчинка , это опыт а не ошибка и такое бывает ))🌺🌺🌺
1
18 березня 16:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SnowgOons_
Молодчинка , это опыт а не ошибка и такое бывает ))🌺🌺🌺
SnowgOons_, дякую, та ліпила щось в надії на успіх, а ні… чудес не буває, за них треба платити нормально 🤭☺️
1
18 березня 16:44
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SnowgOons_
Mari, то дело наживное )
SnowgOons_, так так)) аби здоровʼя було і русня нарешті виздихала. Все інше дрібниці 🙏
3
18 березня 16:48
Я їжджу на Daewoo Lanos
Теж по цим граблям стрибав🤣🤣 тепер на лінзах, бо на галогені геть не видно нічого... слідуючий апгрейд буде бі-лед, або інше авто🤣🤣
3
18 березня 16:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
RuslanUshakov
Теж по цим граблям стрибав🤣🤣 тепер на лінзах, бо на галогені геть не видно нічого... слідуючий апгрейд буде бі-лед, або інше авто🤣🤣
RuslanUshakov, 🤝
та це біда з цими ліхтариками, ну просто вже сил немає. Це я також хочу бі-леди 😍 Авто міняти то не планую, тому треба робити для себе, щоб берегти здоровʼя і нервову систему ;)
2
18 березня 16:34
Без коліс :(
Вітаю, треба мати сміливість щоб визнати помилку. І ще більше, щоб заявити про це на загал. Ви молодець :)
2
18 березня 16:21
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
undefined_1
Вітаю, треба мати сміливість щоб визнати помилку. І ще більше, щоб заявити про це на загал. Ви молодець :)
r3act, дякую)) тепер зробила висновки, що після заміни лобового буду збирати на гарне світло ☺️
3
18 березня 16:22
Без коліс :(
Mari
r3act, дякую)) тепер зробила висновки, що після заміни лобового буду збирати на гарне світло ☺️
Mari, лобове дасть ефект нової машини ) особливо якщо старе було дуже запицькане
1
18 березня 16:38
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
undefined_1
Mari, лобове дасть ефект нової машини ) особливо якщо старе було дуже запицькане
3act, вже уявляю цей кайф))
старе таке вже вбите, що жах. Думаю, що воно також мені нормальний огляд псує… Якби не тріщина, то можна було б полірнути, а так чекаю з/п щоб якість картинки нарешті вже покращилась))
2
18 березня 16:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
RuslanUshakov
Mari, після заміни буде full hd😁
RuslanUshakov, о, тааак))
вже бачила емоції тих щасливчиків, що мучились і нарешті поміняли😁
1
18 березня 16:55
Без коліс :(
Mari
3act, вже уявляю цей кайф))старе таке вже вбите, що жах. Думаю, що воно також мені нормальний огляд псує… Якби не тріщина, то можна було б полірнути, а так чекаю з/п щоб якість картинки нарешті вже покращилась))
Mari, полірнути не допоможе. Поліровка хіба сліди від щіток забере, і то не факт. Цятки і сліди від каміння залишаться. Мав особистий досвід )
1
18 березня 16:59
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
undefined_1
Mari, полірнути не допоможе. Поліровка хіба сліди від щіток забере, і то не факт. Цятки і сліди від каміння залишаться. Мав особистий досвід )
r3act, о, за це дякую, буду знати, бо чомусь думала, що там якесь диво трапляється і як нове стає ))
18 березня 17:03
Без коліс :(
Mari
r3act, о, за це дякую, буду знати, бо чомусь думала, що там якесь диво трапляється і як нове стає ))
Mari, взагалі ні, якщо збираєтесь міняти скло, точно не варто витрачати свої грошики )
1
18 березня 17:35
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Mari
r3act, о, за це дякую, буду знати, бо чомусь думала, що там якесь диво трапляється і як нове стає ))
Mari, є контакт людини, яка робить полірування лобового та при цьому ще й цятки робить ;) скло потім наближене до ідеалу
1
20 березня 10:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
radko
Mari, є контакт людини, яка робить полірування лобового та при цьому ще й цятки робить ;) скло потім наближене до ідеалу
radko, це мені вже на потім аж, якщо новеньке вже зашурується) дякую 🤗
1
20 березня 11:42