Volkswagen Tiguan Allspace (Tiguan SE 4 Motion)

Масляне питання! Чи оригінальна моторна олива VAG 0W20?

слідкує за Вашим
Я їжджу на Volkswagen Tiguan Allspace
Кропивницький, Україна

Вітаю!  Скоро весна і на носі наступне ТО і знову постане питання вибору моторної оливи! Згідно рекомендації заводу-виробника рекомендована в'язкість мастила для мого авто - 0W20  із допуском VW 508.00.



Допуски заводу виробника.


Тричі я лив оригінальну моторну оливу  VAG 0W20, яку купував через офіційну мережу  exist.ua. Але двічі вже поставало питання оригінальності даного мастила,  а саме напружувало якість каністри самого мастила, а саме підтікання мастила по шву каністри.  


Жирні сліди підтікання мастила по шву каністри.


Неякісний шов каністри і як наслідок підтікання оливи


Минулого разу менеджери exist.ua перед видачею товару поспішно витирали каністру з мастилом перед видачею, що сильно кинулось в очі, а потім коли каністра простояла в гаражі пару неділь я помітив сліди підтікання. Ніби офіційні магазини не повинні допускати неякісний товар в свої магазини, але перевірити саму якість товару немає можливості. Поперше сильно напружує те що офіційний імпортер не поширює інформації стосовно можливості перевірки оригінальності мастила а саме систем захисту від підробки.


Примітивна закрутка каністри як на пляшці мініралки, захисні елементи відсутні.



Каністра зовні немає ні голограм ні кодів перевірки на офіційному сайті.



Наявний код нанесений фарбою на каністрі, але він теж доволі просто зтирається.



Відсутній перевод анотації державною мовою, що може означати що товар контрабандний.



Дно каністри теж без певних захисних  елементів.

Чесно кажучи я нехочу надалі лити в двигун свого авто оливу, в якості якої я не впевнений! І зараз постало питання на яке мастило перейти, основні вимоги до нової оливи:

  • в'язкість 0W20;
  • допуск vw 508.00
  •  можливість самостійної перевірки оригінальності оливи.

Попередньо трохи промоніторивши пропозиції на ринку авто олив зупинився на 2-3 варіантах:



Mobil 1 0w20 vw 508.00


Ціна за 5л - 2774грн.



Ligui Moly TopTec 6200 0w20 vw 508.00


Ціна за 4 л. - 2829 грн.







Олива Fuchs, темна конячка для мене, так як раніше ніколи не мав справи з даним виробником.



Ціна за 5л оливи Fuchs - 2319 грн.

Дивився ще варіанти по Shell, так як саме він виробляє зараз оригінальне мастило vag про що свідчить напис на каністрі, але з допуском 508.00 варіантів я не знайшов в Україні.

Прошу поділитись своїми  поглядами на це питання, і буду радий вашій допомозі в виборі нового виробника оливи для мого авто!

Пробіг 20000 км.
Опубліковано: 15 лютого 22:11
Подія: 10 лютого 14:38
59 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Skoda Karoq, ЗАЗ Lanos
А спробуй, як варіант, наше масло ХАДО. Тут точно буде оригінал.
05 липня 14:08
Gmek
А спробуй, як варіант, наше масло ХАДО. Тут точно буде оригінал.
Gmek, чесно кажучи стрьомно, я до ХАДО мабуть ще не доріс!😁
05 липня 14:10
Я їжджу на Skoda Karoq, ЗАЗ Lanos
Alex_Krop
Gmek, чесно кажучи стрьомно, я до ХАДО мабуть ще не доріс!😁
Alex_Krop, ну я тобі скажу як людина яка проробила у сфері масел та рідин для авто, то сировина у них гарна (Голандія), і я лив колись його собі у інше авто. Мотор працював дуже гарно. То все забобони, тому що більшість компаній не має власного виробництва сировини, вони її купляють та додають свої присадки, так чому ХАДО не може додавати? :)
1
05 липня 14:16
Я їжджу на Skoda Karoq, ЗАЗ Lanos
Alex_Krop
Gmek, подивився, таки є в їх лінійці мастило із 508 допуском, молодці! Але і ціна 2181 грн за 4 л як і в інших виробників приблизно!
Alex_Krop, ну я ж кажу, сировину роблять лише декілька крупних компаній :) Тому й прайс приблизно такий самий як і у конкурентів. Але! Ти точно отримуєш оригінальну оливу
1
05 липня 14:43
Я їжджу на Opel Astra G
Это оригинал на внутреннего рынка и сервисного обслуживания, завезённый контрабасом, судя по коду - из Италии.
Вообще, я крайне негативно отношусь к т.н. фирменным маслам. В основном из за не оправданной цены.
Однако слишком много верующих и оттого есть спрос. Где спрос - там предложение.
В производстве масел нет ничего сложного. Главное - чистота базового масла и контроль качества на всех этапах.
Выбор конечно же за вами, но. .я б не стал зацикливаться на именитых как то Мобил, Шелл и т.д.
Есть куда более дешевле продукты с хорошим качеством от Lotos/Orlen, Tedex, MOL, Kixx, S-oil, Areca . .
1
26 червня 08:04
Беріть Mobil, ніколи не підводило, лив рочків 5 в аккорд. Завозила Весма в Україну. Виробництво Бельгія чи Франція.
1
23 березня 11:12
Alex_Krop
RebeL, а де зазвичай купували?
Alex_Krop, Моbil взагалі в Ашані)) на ньому була навіть наліпка Весма, оф. імпортер) Думаю Avtozvuk, Ашан АТЛ і Епіцентр)
1
23 березня 17:51
Вітаю 👋
Стосовно оригінальної оливи на ВАГ з EXIST не скажу, проте постійно замовляю в них оливу Тойота та мобіл (саме еsp). Toyota заливаю в РАВ а мобіл собі в Камрі, всі перевірки на оригінальність олива і каністри пройшли. До підбору і контролю якості оливи я теж ставлюсь максимально відповідально. Десь буває цінник вище - але як на мене то зручніше з ними.
До них не звертався ? Що кажуть?
1
20 березня 22:54
Alex_Krop
Slaff, та кажуть що вся партія така, з такими каністрами, що оригінальне, але все рівно якось стрьомно....
Alex_Krop, згоден. В мене як експонат залишилась банка антифризу Febi - підробка яку помітив після відкриття, продавець не захотів повертати кошти розповідаючи мені казку про різні заводи), тому залишив собі то все. Після цього випадку - магазини типу наших «автолендів» чи «клинцівського мосту» для мене табу
1
21 березня 09:23
Без коліс :(
Доброго дня! Замовляю на сервіс клієнтам дуже часто оливу для ТО. Стосовно шва на каністрі - бували випадки підтікань, або не герметичної кришки від транспортування продукції - десь кинули коробкою чи впала каністра і отримала фізичне пошкодження, це траплялось не залежно від виробника на оливі і на антифризі.
Стосовно оливи Mobil - часто на їх каністрах зауважував "Made in EU" або "Made for EU" без вказування країни виробника, (німці чи італійці гонорово будуть писати "Made in Germany / Italy" а не будуть прикриватись Євросоюзом, також рекламні написи на каністрах свинособачою мовою - є підозра що його наливають на росії, але я не впевнений.

Спробуйте взяти Motul - на їх 4 і 5Л каністрах є QRкоди, скретч поля з кодами для перевірки масла, на Castrol таке також є. Собі заливаю Total - вже роки використання без проблем, на бадягу не попадав.
Fuchs/Titan тільки пару разів клієнти просили саме це замовити, але по якості нічого не можу сказати
1
20 березня 22:38
Bodia_Pavuk
Доброго дня! Замовляю на сервіс клієнтам дуже часто оливу для ТО. Стосовно шва на каністрі - бували випадки підтікань, або не герметичної кришки від транспортування продукції - десь кинули коробкою чи впала каністра і отримала фізичне пошкодження, це траплялось не залежно від виробника на оливі і на антифризі.Стосовно оливи Mobil - часто на їх каністрах зауважував "Made in EU" або "Made for EU" без вказування країни виробника, (німці чи італійці гонорово будуть писати "Made in Germany / Italy" а не будуть прикриватись Євросоюзом, також рекламні написи на каністрах свинособачою мовою - є підозра що його наливають на росії, але я не впевнений.Спробуйте взяти Motul - на їх 4 і 5Л каністрах є QRкоди, скретч поля з кодами для перевірки масла, на Castrol таке також є. Собі заливаю Total - вже роки використання без проблем, на бадягу не попадав. Fuchs/Titan тільки пару разів клієнти просили саме це замовити, але по якості нічого не можу сказати
Bodia_Pavuk, зрозумів за mobil буду уважніше вивчати питання країни походження, дякую!
21 березня 07:58
Дуже цікаве питання. Колись у мене подібні підозри виникли що до оливи .... одного відомого європейського бренду, яку я до цього купував кілька років поспіль. Збентежила як ціна, яка піднялася дуже невідповідно до курсу долару (а діло було у 2015 році), так і вигляд каністри. Наразі тоді дізнався через свої зв'язки, що офіційний дилер сам завозить контрафакт. А вже чи справжня там олива, просто контрабандна, чи взагалі "ліва", про це лишилося лише здогадуватись...
1
20 березня 21:55
З приводу фукс, то знаю, що мерседес по оригіналу використовує їх у своїх авто, може з новими моделями ні, але раніше точно так, та і сам в акпп заливаю фукс, нарікань нема
1
18 лютого 23:41
Нафіга купляти оригінал, якщо оригінал це shell з 2020 року?
1
18 лютого 00:01
gamester1
Нафіга купляти оригінал, якщо оригінал це shell з 2020 року?
gamester1, згоден, але shell 0w20 із допуском vw508.00 я не можу знайти в Україні!
18 лютого 07:58
Alex_Krop
gamester1, згоден, але shell 0w20 із допуском vw508.00 я не можу знайти в Україні!
Alex_Krop, хоча я за 5w40 або 0w40 і не паришся за якість палива.
18 лютого 09:52
Шляпа ці оригінальні масла! 0w20 це маркетингова акція! Я в свої машини лью 5w40 від Atlantic
17 лютого 10:33
Та ви шо екзісту довіряти, тож звичайний маркетплейс, він не може гарантувати якість постачальників, то по перше. А по друге, у кожному великому місті є офіційний представник з дійсно орігинальним мастилом VW будь я якої вʼязкості за нормальні грощі, нащо експерименти?
2
16 лютого 20:58
CarIsson
Та ви шо екзісту довіряти, тож звичайний маркетплейс, він не може гарантувати якість постачальників, то по перше. А по друге, у кожному великому місті є офіційний представник з дійсно орігинальним мастилом VW будь я якої вʼязкості за нормальні грощі, нащо експерименти?
CarIsson, ви все вірно написали в любому великому місті, Кропивницький таким не є! А на рахунок екзіста я з вами згоден, гарантії якості нуль, фільтра можна купувати якщо ціна нормальна а мастило згоден що не варто!
16 лютого 21:16
CarIsson
Alex_Krop, тоді я б замовив Mobil з розетки, впевнившись що вони мають сертифікат (ніби мають)
CarIsson, пане, ну моторна олива з Розетки то вже точно більша лотерея ніж з Екзисту 😄
1
20 березня 21:50
Перейшов на мобіл 0в20. Бо оригінал у мене потребував доливки близько 1 літри.( заміна масла на 7500км) Дві останні заміни мобіл - 200 мл доливав.
1
16 лютого 14:57
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
KWW21
Перейшов на мобіл 0в20. Бо оригінал у мене потребував доливки близько 1 літри.( заміна масла на 7500км) Дві останні заміни мобіл - 200 мл доливав.
KWW21, у 22 му і в 23 на ТО лив оригінал 0w-20. За 8 тис рівень не знизився. До цього лив Равенол. Теж все добре було.
Може дійсно олива неякісна, або хтось любить їздити з тапкою в підлогу)
17 лютого 19:00
Вітаю!
Нещодавно придбав Тігуанчика, тому залітаю у двіжуху)))😂😂😂
На профільному СТО по вагам порадили заливати MOBIL 1 ESP 5W30, тому зупинився на цьому варіанті!
Пссс….0-20 сказали, не зовсім для нашого регіону, краще буде 5-30🤝
1
16 лютого 14:22
Mokkk
Вітаю!Нещодавно придбав Тігуанчика, тому залітаю у двіжуху)))😂😂😂На профільному СТО по вагам порадили заливати MOBIL 1 ESP 5W30, тому зупинився на цьому варіанті! Пссс….0-20 сказали, не зовсім для нашого регіону, краще буде 5-30🤝
Valera , Вітаю з покупкою! Радий буду поділитись інформацією із власного досвіду! Якщо чесно більше довіряю вимогам заводу виробника стосовно вязкості і допуска мастила, тут стоїть зовсім інший новий двигун нової генерації, інші допуски по ньому, до цього в мене був Тігуан 2015 року я туди теж лив 5w30 із 504 допуском, а сюди не хочу ризикувати. Той двигун підїдав 1л мастила на 7500км, цей від заміни до заміни на 7500км на 0w20 не бере зовсім, тому не хочу експерементувати!
2
16 лютого 14:36
Mokkk
Alex_Krop, не скажу на рахунок бере/не бере, проїхав 1500, поки все гуд. Можливо помиляюсь, але по допускам 5w30 mobil проходить.
Valera , я не люблю нав'язувати свою думку, кожен вирішує сам що лити, але зверніть будь ласка увагу що над допуском 504 і 502 стоїть зірочка, а червоним її розшифровка, нижче її переклад
1
16 лютого 21:48
Alex_Krop
Valera , я не люблю нав'язувати свою думку, кожен вирішує сам що лити, але зверніть будь ласка увагу що над допуском 504 і 502 стоїть зірочка, а червоним її розшифровка, нижче її переклад
Alex_Krop, та ні, я ж не навʼязую, ділюсь свої досвідом та рекомендацією, яку отримував🤝А там зірочки є над кожним допуском, і в перекладі щоб не змішували різні типи олив, а в безвиході не більше 0,5 літра додавати.
1
16 лютого 23:02
Mokkk
Alex_Krop, не скажу на рахунок бере/не бере, проїхав 1500, поки все гуд. Можливо помиляюсь, але по допускам 5w30 mobil проходить.
Valera , да і ще підкажіть що це за сайт на скріні із допусками і кодами сервісних запчастин?
16 лютого 22:04
Alex_Krop
Valera , да і ще підкажіть що це за сайт на скріні із допусками і кодами сервісних запчастин?
Alex_Krop, а це американський портал: « Національна Адміністрація Безпеки Дорожнього Руху США»
1
16 лютого 23:05
Alex_Krop
Valera , посилання скинете?
Alex_Krop, нажаль відправити не зможу, у нас воно не працює!( а типу якщо відкриваєш посилання відкривається 2х сторінковий pdf файл, але основне на скріні
Це рекомендації vw та сша по використанню масла згідно допусків та норм, для збереження гарантій та іншого якщо не помиляюсь.
1
18 лютого 00:49
Alex_Krop
Valera , якщо не важко відпишитесь що вам скажуть, самому цікаво стало!
Alex_Krop, обов’язково, але потрібно трохи ще відкатати)
1
16 лютого 23:07
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Ще фото.
1
16 лютого 10:54
ivmulder
Ще фото.
ivmulder, де купуєте оливу?
16 лютого 11:04
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Alex_Krop
ivmulder, де купуєте оливу?
Alex_Krop, щодо цієї оливи я довірився своєму СТО, де обслуговуюся вже 6 років.
Якщо цікаво, то можу уточнити.
1
16 лютого 11:30
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Alex_Krop
ivmulder, де купуєте оливу?
Alex_Krop,
Отут
http://k-h.com.ua
http://autonovad.ua

Останні здається навіть тут присутні.
1
16 лютого 17:33
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Ще фото
1
16 лютого 10:53
ivmulder
Ще фото
ivmulder, гзоден у вас шов рівний, явно що інша якість тари
16 лютого 11:03
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
В мене на шві відсутній залишки лиття пластику
1
16 лютого 10:53
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Равенол по тесту олив був краще мобіла. Я зазвичай його лив (допуск як твій). Але в 22му не було в імпортера в наявності і лив оригінал.
Глянь ще в його бік.
1
16 лютого 10:48
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Ну якщо вже купувати оригінал, то купувати у офіціалів, як робить мій знайомий.
Мобіла теж багато підробок.
5
16 лютого 08:57
От вжитті нічого не купував на екзісті. Якщо хочеш я попрошу завтра, щоб відфоткали каністру з маслом яку привозять від німців. Там фуфла не буде. Ну і одразу по ціні скажу
3
15 лютого 23:59