Ford Escape (4G) (Кінь )

Що обрати БЕЗПЕКУ чи КОМФОРТ?

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Встала така проблема, вибір між комфортом та безпекою... В чому полягає питання. В машині є така дуже комфортна функція як безключовий доступ. Підходите до авто тягнете за ручку на дверях, машина сама відкривається, та знімається з штатної сигналізації, але... Завжди є але.. Ця функція сильно зменшує безпеку! Зараз є такі електронні системи, які мають назву довга рука, вудка, що дозволяють відкрити машину, коли власник з ключем знаходиться на доволі великій відстані від авто..  Так от в машині е можливість із салона легко відключити функцію безключового доступу от і став вибір БЕЗПЕКА або КОМФОРТ.. Хто як вважає на чому зупинитись?

Датчик безключового на дверях знаходяться тут..

SYNC 3 на Форд МК4 має такі налаштування.. Заходимо в головному меню в Автомобіль..

В настройках авто заходимо в LOCK.

В LOCK вибираємо KeyFree.. Якщо вимкнути то буде працювать безключовий. якщо вимкнути то безключовий буде деактивовано..

Може комусь буде потрібно відключить цю функцію, це буде просто зробити по фото інструкції. Фото не мої взяті з інтернету, тому на фото авто праворульне. :)

Ну і ще раз цікава ваша думка Комфорт чи Безпека?


Опубліковано: 06 січня 14:59
84 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk7 GTI
Погугліть, є така штука "чохол фарадея" щоб носити у кармані, або "скриня фарадея" для дому. Давно вже користуюся коли необхідно.
1
05 березня 21:36
Я їжджу на Ford Escape (4G)
RESTEGO
Погугліть, є така штука "чохол фарадея" щоб носити у кармані, або "скриня фарадея" для дому. Давно вже користуюся коли необхідно.
RESTEGO, Погуглив.. Цікава річ.. Але здається кожного разу ховати/діставати не зовсім зручно..
29 березня 23:42
Я б вимкнув безключовий доступ. Це величезна прогалина у безпеці. У місцях типу парковки супермаркету доцільно користуватися простим металевим ключем і не використовувати таким чином радіосигнал. Так я і роблю. Нічого складного в цьому немає. Саме так закривають більшість замків вхідних дверей житла, отже це не обтяжливо. Заодно і замок двері авто буде в тонусі.
Я з розумінням ставлюся до тих, хто обирає комфорт. Саме їхні авто приваблюють зловмисників, а отже обережним людям від цього профіт 😅
2
10 січня 02:59
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
Перекладаємо слово Escape. Робимо висновки. І рішення приходе само по собі.😁
1
09 січня 00:03
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
NY
Shyrick, Єскейп- Втеча..
NY, ага. Щоб не втік. От всі кажуть ,що кому буде потрібно ,той відкриє. Так з квартирами те саме і ,що можна двері не замикати? Все одно відкриють. Сигналка по факту від шпани.
Ми зараз звикли ,мати мега комфорт,а всього потрібно кнопку натиснути один раз на відкриття і все....
А можна спробувати і так і так . Стане ясніше,що ближче до СЕРЦЯ.😁😄😁
1
10 січня 12:16
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Shyrick
NY, ага. Щоб не втік. От всі кажуть ,що кому буде потрібно ,той відкриє. Так з квартирами те саме і ,що можна двері не замикати? Все одно відкриють. Сигналка по факту від шпани. Ми зараз звикли ,мати мега комфорт,а всього потрібно кнопку натиснути один раз на відкриття і все.... А можна спробувати і так і так . Стане ясніше,що ближче до СЕРЦЯ.😁😄😁
Shyrick, Вкрасти можна все булоб бажання и замовлення.. Але це інша історія.. Якщо брати два, пʼять, двадцять авто, то простіше вкрасти те де все по одній кнопці відміняється.. Якщо на авто встановлений комплекс мір по безпеці то спробуйте відчиніть так с наскоку.. Ну а якщо навіть відчинили то спробуйте заведіть... Можна закрити капот щоб не відчинявся.. можна Захістити ЕБУ від підміни, можна захистити ОБД розʼєм , Можна багато що зробить і головне не стандартно щоб авто якможна довше опиралось кражі, чи зламу.. Про Розбиті вікна зараз ніхто не говоріть так як від цього виду відкриття ніяк не врятуватись.. :)
10 січня 12:30
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
NY
Shyrick, Вкрасти можна все булоб бажання и замовлення.. Але це інша історія.. Якщо брати два, пʼять, двадцять авто, то простіше вкрасти те де все по одній кнопці відміняється.. Якщо на авто встановлений комплекс мір по безпеці то спробуйте відчиніть так с наскоку.. Ну а якщо навіть відчинили то спробуйте заведіть... Можна закрити капот щоб не відчинявся.. можна Захістити ЕБУ від підміни, можна захистити ОБД розʼєм , Можна багато що зробить і головне не стандартно щоб авто якможна довше опиралось кражі, чи зламу.. Про Розбиті вікна зараз ніхто не говоріть так як від цього виду відкриття ніяк не врятуватись.. :)
NY, згоден повністю - особливо з вікнами. В мене у кума батько коли поміняв авто як і на старій автівці встановив додаткові 4 тумблери !!!!
Від крадіїв ( полюбляє його старий такі фішкі) так в нього тепер як в " Безумному Максі, Шлях гніву" сцена коли він намагався фуру завести- оцим тумблерои два шілчки , цей в гору , а цей до низу і три секунди почекати.😁 Інакше не заведеш....
Я до чого. Особисто я коли ,щось нове встановлюю , то довго з цією новою плюшкою бавлюся ,щоб знайти ті налаштування які для мене саме ті. Тому вважаю ,що треба тестувати і воно саме прийде.😁
1
10 січня 12:51
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
Я не дивуюсь що досі є люди які бояться тримати гроші на карткових рахунках і обносять банкомати одразу "після получки" в нуль :D
Ще бояться Дії.
А колись навіть виступали проти присвоєння ІНН та пластикових ID карток.
1
08 січня 15:36
Я їжджу на Ford Escape (4G)
І так... Проведене легке опитування дало наступний результат.. Більшість вибрала КОМФОРТ, а не безпеку... Цікаво.. :)
07 січня 14:43
Я їжджу на Chevrolet Malibu (9G)
Не знаю як на формах, але на Малібу дуже малий радіус без ключового доступа.
Проводив випробування стояв біля капоту посередині, а дружбан відкривав ні чого не вийшло навіть багажника не можна відкрити якщо машина зачинена і брелка не має поряд на відстані 20-30 см.
Тому моя думка, що ні хто не прочитає на відстані, доречі брелок завжди в кишені тримаю і навіть не достаю.
1
06 січня 22:23
Комфорт. Кодграбер зчитає код вашої сигналки на відстані в 50 метрів від авто.
Якщо авто зацікавило - то хоч ланцюгом до стовба приматуйте, не допоможе)
1
06 січня 18:22
Я їжджу на Daewoo Lanos
Комфорт, якщо комусь буде треба відкрити Ваше авто, то вони це зроблять за пару секунд хоч з безключовим, хоч без нього.
1
06 січня 16:57
Я їжджу на Ford Escape (4G)
RuslanUshakov
Комфорт, якщо комусь буде треба відкрити Ваше авто, то вони це зроблять за пару секунд хоч з безключовим, хоч без нього.
RuslanUshakov, так розумію розбити скло це не довго.. Але е комплекс мір щоб авто булу дуже тяжко відкрити.. І займає іноді це довше ніж пару секунд :)
06 січня 17:06
Я їжджу на Daewoo Lanos
NY
RuslanUshakov, так розумію розбити скло це не довго.. Але е комплекс мір щоб авто булу дуже тяжко відкрити.. І займає іноді це довше ніж пару секунд :)
NY, Ви помиляєтесь, майже любе авто відкривається до 30 сек, при цьому вікна лишаються цілі.
1
06 січня 17:17
Я їжджу на Ford Escape (4G)
RuslanUshakov
NY, електронним.
RuslanUshakov, У Американських фордів є функція домофон на водійській двері.. Зачиняєм домофоном, авто стає за заводську сігу, потім ставимо на сторонню сігу і як код гравером потім сканувати першу?
06 січня 23:51
Я їжджу на Ford Escape (4G)
RuslanUshakov
NY, повірте на слово, зламується це все легко і швидко. Було б бажання.
RuslanUshakov, Ну коли є замовлення і бажання то вони з собою і колеса притягнуть...
07 січня 00:33
Я їжджу на Daewoo Lanos
NY
RuslanUshakov, Ну коли є замовлення і бажання то вони з собою і колеса притягнуть...
NY, тому я і пишу, що за комфорт, так як обладнання для взлому теж прогресує і ніфіга не відстає від прогресу охоронних систем, це так само, як віруси і антивіруси на комп'ютерах, ідуть нога в ногу😁
1
07 січня 06:29
Я їжджу на Ford Escape (4G)
RuslanUshakov
NY, електронним.
RuslanUshakov,
06 січня 23:56
Я їжджу на Renault Duster (2G)
Я за комфорт.
А питання безпеки в людних місцях завжди можна вирішити за допомогою сумки для ключа з сіткою Фарадея (якщо покласти ключ в цю сумку, то машина взагалі перестає бачити ключ).
1
06 січня 16:51
Я їжджу на Ford Escape (4G)
PanchoUA
Я за комфорт.А питання безпеки в людних місцях завжди можна вирішити за допомогою сумки для ключа з сіткою Фарадея (якщо покласти ключ в цю сумку, то машина взагалі перестає бачити ключ).
PanchoUA, Так тут і є проблема в тому щоб і коліс працював і надійно було.. Якщо клітка фарадея то всеодно ключ потрібно діставати..
06 січня 17:02
Я їжджу на Renault Duster (2G)
NY
PanchoUA, Так тут і є проблема в тому щоб і коліс працював і надійно було.. Якщо клітка фарадея то всеодно ключ потрібно діставати..
NY, я розумію. Але перед походом по супермаркету простіше покласти ключ в сумку і потім біля машини знову його витягти, ніж кожен раз відключати/вмикати систему безключового дуступу через меню в авто.
1
06 січня 17:21
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Комфорт, інакше не може бути🙂
Якби зробити, щоб сам ключ в сумнівних випадках можна було якось блокувати, чи вимикач маленький на нього приробити, чи в якусь радіонепроникну коробочку класти.
Пару разів вже до автівки підходив, а вона відкрита і хз чи сам забув закрити, чи хтось відкрив.
1
06 січня 16:50
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Та там є якісь чохли.. але то таке собі рішення.. Згоден функція дуже комфортна, але коли в багажнику буваюдорогі речі чи зброя наприклад то тут вже не про комфорт..
NY, то ви самі на своє питання і відповіли, як кажуть: Правильно поставлене питання це половина відповіді😁
Якщо є щось цінне - відключайте, якщо немає - включайте.
1
06 січня 17:05
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, От якщоб памятати кожен раз що там включено а що ні... :)
NY, це да, я колись ключа шукав, а він під сидіння упав. Я ж не знав, що він там. Нервувати почав, а потім зрозумів, що безключовий доступ пищить мені, що ключ в автомобілі😁
На рахунок відключення - на старих магнітолах мітсубісі, десь так 08-14р, була настройка безключового доступу. При чому детально, і сенсори можна було відключити, і кнопки, і взагалі радіоканал повністю. Потім виробник її в свіжих магнітолах порізав, а нині і взагалі прибрав. Чомусь рахують, що то не потрібно🤔
1
06 січня 17:17
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Виробники часто щось роблять не враховуючи користувачів.. :)
NY, бувають винятки. Знаю, на деяких автівках, наприклад бмв, система безключового доступу працює по двом радіоканалам, вона визначає відстань до ключа, і їх не відкрити "вудочкою".
1
06 січня 17:28
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
NY, бувають винятки. Знаю, на деяких автівках, наприклад бмв, система безключового доступу працює по двом радіоканалам, вона визначає відстань до ключа, і їх не відкрити "вудочкою".
veti-k, Прочітав по БМВ теж можна дистанційно вудкою відкрити.. Там обговорюють можливість блокування радіоканалу за допомогою мітки.. Підходите до авто мітку машина бачить активує радіоканал келіс...
06 січня 17:34
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Прочітав по БМВ теж можна дистанційно вудкою відкрити.. Там обговорюють можливість блокування радіоканалу за допомогою мітки.. Підходите до авто мітку машина бачить активує радіоканал келіс...
NY, можна відкрити все, але обладнання треба набагато складніше і дорожче. А звичну систему і дилетанти відкриють, десь куплять на радіоринку "вудку"🙂
Блокування радіоканалу на всіх автівках допомагає.
1
06 січня 17:40
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Так в тому і річ.. Що деякі авто нігтем відмиваються, а деякі вспотіешь обладнення таскають.. :)
NY, як ви і казали, лише додаткова мітка, що блокує радіоканал безключового доступу, залишить і комфорт, і безпеку 🙂
1
06 січня 17:58
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
NY, як ви і казали, лише додаткова мітка, що блокує радіоканал безключового доступу, залишить і комфорт, і безпеку 🙂
veti-k, В мене не змогли реалізувати блокування радіоканалу міткою.. Тому поки курю цю тему.. :)
06 січня 18:06
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
NY, а чого, що не так?
veti-k, Ставив сігу одного виробника але не вдалося реалізувати блокування кулісу.. Можливо ті хлопці котрі мені встановлювали були не достатньої кваліфікації.. Потім почалась війна, зараз просто не на часі..
1
06 січня 18:11
veti-k
NY, то ви самі на своє питання і відповіли, як кажуть: Правильно поставлене питання це половина відповіді😁Якщо є щось цінне - відключайте, якщо немає - включайте.
veti-k,
Взагалі то краще цінні речі не залишати в машині. Я навіть сумку/рюкзак з документами завжди беру з машини, коли виходжу з неї, навіть на 5-10 хвилин.

А автівку можуть і просто підбігти і забрати з пістолетом, коли хозяїн її відкрив та сідає..

Тож комфорт, звичайно.. 😁
07 січня 12:03
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Artem_®
veti-k,Взагалі то краще цінні речі не залишати в машині. Я навіть сумку/рюкзак з документами завжди беру з машини, коли виходжу з неї, навіть на 5-10 хвилин.А автівку можуть і просто підбігти і забрати з пістолетом, коли хозяїн її відкрив та сідає..Тож комфорт, звичайно.. 😁
Artem_®, згоден. У колеги по роботі колись скло розбили і реєстратора забрали, а він в цей час за десять метрів стояв і курив. А до іншого співробітника товариш приїхав, поки вони з одного боку машини розмовляли, то з іншого вікно розбили і сумку вкрали. А біля банків скільки недобросовісних стоять, дивляться, хто з сумкою виходить... Я давно вважав, що просто так ніхто не лізе, щось їх приманює😐
2
07 січня 12:14
Кто ездит тот сам для себя и выбирает, это как белье , личное ))) привет )
2
06 січня 16:49
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Я їжджу на FIAT Croma II
В модельному ряді Рено та Мазди (точно за ці марки знаю). Безключовий доступ працює лише тоді, коли власник зачинив авто за допомогою кнопки на ручці, а у випадку натиснення кнопки на ключі, безключовий вимикається і не спрацьовує.

Перевірте, скоріше всього Форд не відмовився від цього теж, при наймні в Європі це був стандарт.

Якщо така функція є, то, йдучи в маркет, зачиняєте авто ключем і все, а в решті випадків користуєтесь комфортним відкриттям
2
06 січня 16:08
В цьому випадку я оберу комфорт)
2
06 січня 15:26
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Тошиц
В цьому випадку я оберу комфорт)
Тошиц, Ok прийнято!
1
06 січня 15:29
І юезключовий як раз таки має набаго менший радіус дії, як правило в радіусі метру від авто (в моему випадку 80 см від дзеркал), тоді як радіо брелоки можуть відчиняти і на відстані 10-20 метрів, про нештатні взагалі мовчу
1
06 січня 15:18
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
І юезключовий як раз таки має набаго менший радіус дії, як правило в радіусі метру від авто (в моему випадку 80 см від дзеркал), тоді як радіо брелоки можуть відчиняти і на відстані 10-20 метрів, про нештатні взагалі мовчу
Uns8ted, є такі системи коли один підходить до власника у якого ключ наприклад в кармані, а другий підходить до авто.. У них передавачі які звітують активний сигнал від ключа і передають його до авто. Авто вважає що ключ біля дверей і відкривається.. Далі зрозуміло що буде..
1
06 січня 15:22
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, згоден, є такі системи. Знову ж повертаємося до того, що якщо захочуть вкрасти - вкрадуть. Двері відчинити не найскладніша операція. А авто з кнопки запускається?
Uns8ted, Та да не можу не погодитись.. Вкрасти можна все, але коли достатньо часу.. А якщо наприклад біля маркету то простіше перейти до наступногоавто..
1
06 січня 15:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, згоден. В цілому я думаю можна закривати спір, кожен правий, отже обирати кожному своє)
Uns8ted, Та це не спір. Бистріше це збір думок хто як вважає!
1
06 січня 15:37
NY
Uns8ted, є такі системи коли один підходить до власника у якого ключ наприклад в кармані, а другий підходить до авто.. У них передавачі які звітують активний сигнал від ключа і передають його до авто. Авто вважає що ключ біля дверей і відкривається.. Далі зрозуміло що буде..
NY, і ще згадав момент) коли встановив собі keyless у мене був лише один ключ, ну я думаю зараз зроблю дублікат і все буде гаразд, об'їздив десь 5 майстерень з виготовлення ключів і ніде зі всім своїм обладнанням не змогли зчитати мій ключ, а отже і дублікат зробити не змогли. Навіть не те що дублікат, а просто підібрати заготовку. Довелося купляти оригінальний ключ і підв'язувати його до авто
1
06 січня 15:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, я теж сам прописував, мені потрібна була тільки болванка. Болванку не знайшли (
Uns8ted, Мені коли УМЕЛЬЦИ загнули 470 баксів за два ключа (неорігінал) і привʼязку до авто.. Зрозумів що це не мій шлях.. Замовив сам з Китаю ключі і прописав їх до авто.. Потім ще декілька разів користався цими знаннями. :)
1
06 січня 16:14
Не знаю як на форді, але на хонді я дивився як влаштована система безключового доступу, на вигляд вона набагато сек'юрніша ніж звичайний. Я собі його ще і встановлював окремо, бачив на свої очі всю систему у зборі. Та і коментар знизу на 100% точний, якщо захочуть вкрасти не допоможе нічого, навіть конструкт чи подібна система, а комфорт від безключового підвищується в рази
1
06 січня 15:16
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
Не знаю як на форді, але на хонді я дивився як влаштована система безключового доступу, на вигляд вона набагато сек'юрніша ніж звичайний. Я собі його ще і встановлював окремо, бачив на свої очі всю систему у зборі. Та і коментар знизу на 100% точний, якщо захочуть вкрасти не допоможе нічого, навіть конструкт чи подібна система, а комфорт від безключового підвищується в рази
Uns8ted, Зазвичай ті хто займаються поганими справами в перші пару хвилин оцінюють час на те скілько потрібно для злому авто.. І якщо це геморно то простіше перейти до наступного авто чім довбатися з цим.. Коли втікаєш від ведмідя не треба бігати бистріше ведмідя, треба бігати бистріше того з ким пішов на полювання.. Аналогія думаю зрозуміла. :)
06 січня 15:26
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Uns8ted
NY, згодний. А також у цей аналіз входить явно і профіт. Не думаю що умовний Ланос складно вкрасти, але чомусь не крадуть)
Uns8ted, Після випадку з другим авто десь років 7 тому.. Коли біля маркету кодграбером відкрили авто і забрали з багажника речі десь на 200 баксів і не забрали спортивну сумку бо була ну дуже велика(цінник того що було в середині десь 3-3500$).. Ось с того часу і стався собі питання між комфортом і безпекою.. :)
1
06 січня 15:36
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Захочуть вкрасти вкрадуть. Я за комфорт і тільки комфорт
1
06 січня 15:01
Я їжджу на Ford Escape (4G)
~GROSS~
Захочуть вкрасти вкрадуть. Я за комфорт і тільки комфорт
~GROSS~, Нажаль якщо захочуть, то дійсно хоч в сейф ховай не врятує.. Але якщо на парковці стоять багато подібних авто, то бистріше за все той що простіше той і притягне більшу увагу у поганих людей..
06 січня 15:20
~GROSS~
NY, не накручуй собі зайвого))))Експлуатуй авто так як заводом передбачено))))і все буде добре)
~GROSS~, згоден) тим паче як би ця функція була не секьюрною то виробники навряд ставили би їх. Це зараз вони майже на кожному авто стоять, раніше така функція була тільки на авто преміум сегментів. На мою думку якщо це по заводу то ок, от якщо це якась нештатна система, а тим паче коли встановлена не якісно буде більш шкідливою
1
06 січня 15:27
NY
Uns8ted, Наталь самі круті авто мають пробій в цьому місті по безпеці..
NY, вони мають пробій у своїй ціні, що їх хочуть красти) а безпека....ну немає нічого на 100% безпечного)
1
06 січня 15:30
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
NY
~GROSS~, До безпеки в мене особливе ставлення. :)
NY, і це правильно. Але якщо ця функція встановлена с заводу то чому б ні. Як на мене то це «вовків боятися в ліс срати не ходити»🤣🤣🤣
2
06 січня 16:08