Dodge Challenger (ANEMOIA🇺🇲)

Такий, як є

Я їжджу на Dodge Challenger, Jeep Renegade
Одеса, Україна

"Мій Лексус комфортніше", "мій Гольф швидше", "тачка, що їде тільки прямо", "американська Волга" та ще багато банальної правди від людей, що не зовсім розуміють, про що йдеться. 

А йдеться не про цифри, натомість про те, що жоден інженер не прорахує. Я завжди казав, що у разі, якщо ви обираєте між американськими легендами - навіть у їхніх сучасних ітераціях - та європейськими або японськими автівками, зупиняйтесь на останніх. І справа не в тому, що вони краще, хоча зазвичай це саме так, і кажу я це майже без сарказму. Суть справи в тому, що є тільки один справжній аргумент щодо доцільності придбання такої автівки - ти хочеш саме її, а не умовну Camry або Passat

Втім, з деякими доріканнями я вимушений погодитись. Перше, що спадає на око, новий Челік - жиробас  бадіпозитивний. Чи це мінус? Як на мене, то ні не все так однозначно.

По-перше, тому є причина. Два десятиріччя тому Ford створив для Мустанга 5-ї генерації нову індивідуальну платформу, яку заради заощадження коштів та утримання роздрібної ціни готових автівок в межах психологічних позначок, довелося суттєво спростити. Три роки потому Chrysler, в свою чергу, натягнув ретро кузов на платформу LC, що являє собою скорочену платформу LX 300-го Крайслера, якій на той момент було вже чотири роки. Доречі скоротили базу на десять сантиметрів не заради зменшення довжини, а суто заради вірних пропорцій, бо загальна довжина кузова Challenger лише на два сантиметри менша за 300-й і все одно перевищує п'ять метрів.

Так, ця платформа за габаритами ближче до S-класу, але й спрощувати нічого не довелось. Отже, попри збільшені розміри ми маємо не тільки величезні двигуни та повноцінні незалежні багатоважельні підвіски з мерседесівським корінням спереду та ззаду.

Так, для повної відповідності оригіналу, Челік не повинен був перетворитись на турінг купе з довжиною понад п'ять метрів та спорядженою масою біля двох тон. Але ж я не можу пригадати у тогочасного Крайслера RWD платформу меншу за розмірами. Як ні міркуй, а виходить щось на кшталт Дарта, який на жаль зовсім не той славнозвісний Dart, а черговий Fiat з хрестом на пиці. Отже, якщо це був єдиний вихід, то за наявність заднього приводу та великих V8 я без жодних коливань пробачаю Доджу те, що через сорок років він дещо погладшав. 

По-друге, а чи погано для Челіка бути великим та важким? Тим часом, як колишні конкуренти від Ford та Chevrolet переробили свої понікари Mustang та Camaro у спорткари, Dodge пішов іншим шляхом, зробивши новий Challenger реінкарнацією більш великого Charger, тобто справжнім маслкаром! Особисто я, попри деяку історичну невідповідність, не наважуюсь на це скаржитись.

Отже, Мустанг та Кемеро не конкуренти, вони з іншої ліги, особливо в своїх останніх генераціях. А хто тоді конкурент? - запитаєте ви. А хіба хтось знає?! 

Челік часто порівнюють з різними автівками, постійно дорікаючи йому через якісь недоліки у оснащенні, якості матеріалів або інженерній консервативності. Тут треба звернути увагу на те, що у 2009 базовий SE з V6 коштував на ринку США рівно стільки, скільки й Golf GTi. Водночас, якщо було бажання трошки доплатити, то за 30.000 USD вже можна було обрати R/T з "вісімкою", 6-ступеневим Tremec та LSD в редукторі. 

Майже таке співвідношення зберігається й дотепер. Невже, коли в тебе п'ять метрів чудового кузова та 370 к.с. із 520 Нм від співаючої "вісімки", варто скаржитись на якість пластику перед колінами та звук перемикання тумблерів клімату?

До того ще вісім років потому Додж і з інтер'єром впорався. Вчергове заощадивши на модернізації вже старовинної платформи, в якій майже нічого не змінилось протягом більш ніж десятиріччя, Dodge надав нам, фанатам моделі, те, чого нам бракувало - нормальний інтер'єр. І не треба порівнювати його з Лексусом або BMW. Ціна мого Челіка згідно з window sticker - трошки більше за 32.000 USD у 2016. Тож давайте будемо об'єктивними щодо вибору суперників для порівнянь.

А якщо додати якихось 7.000 до гарно оснащеного Scatpack із 6.4 і 485 к.с.? А якщо Hellcat із 700+ за ціною нормально спакованої 3-Series? А Redeye? А Demon, який вартий лише того, що має приставку "най" одразу у декількох номінаціях? І це "най" абсолютне та безальтернативне, за всі часи!

Отже, Challenger уособлює все, що я шукав у всіх автівках і в жодній їх не знаходив. Не впевнений, що цей корабель на 100% зайшов би мені в мої двадцять. Звісно, я б із ним змирився через дизайн та звук, але ж то був час перегонів та драйву - і звісно не по прямій -, що не дуже сумісно з зайвою вагою та надмірними габаритами. Але в сорок з невеликим це просто саме те, що треба!

Дуже круто, що нещодавно на топових посадах найвеличніших концернів були люди з бензином у крові, що зробили ставку на емоції, грубу міць та спецефекти "за недорого", і ще крутіше, що ця концепція сподобалась багатьом, завдяки чому цей задум спрацював і багаторазово окупився протягом довжелезного п'ятнадцятирічного production cycle. Першому Челенджеру таке й  не наснилося.

Минулого тижня останній серійний Challenger зійшов з бремптонського  конвеєра:

Отже, чергова епоха добігла свого кінця, і моя автівка стала такою, що більше не виробляють. На жаль, йдеться про тиждень, а не про п'ятдесят років, але маємо, що маємо, а що маємо, з тим і працюємо.


Опубліковано: 27 грудня 2023р. 16:49
58 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Додж Челенджер це любов )
1
07 січня 16:04
цікавий допис)
американці унікальні по свому, своєю харизмою, зовнішністю, історією
в кожному з трійки є щось своє що цепляє, в мене муст перетворився на дейлікар, кожного дня катаюсь і кайфую) і дивлючись на ціну-конкурентів немає) (мій обійшовся першому власнику в 2015 році 26к$)
03 січня 01:29
"американська Волга" - чую завжди 😅
Але це була моя мрія, тому кожен виїзд отримую кайф від їзди. І не важливо навіть на якій швидкості ти їдеш
1
30 грудня 2023р. 21:31
LOWERANDWIDER
lunatiq, можна й не їхати взагалі )))
LOWERANDWIDER, у мене і таке було. Коли знаходився в місці постійного розташування , щоб не сидіти з усіма в казармі, сидів в авто 😂
1
30 грудня 2023р. 21:37
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
lunatiq, можна й не їхати взагалі )))
LOWERANDWIDER, точно! Можна просто завести і слухати, насолоджуючись HEMI-вайбами. На превеликий жаль, таке мало кому під силу збагнути. От якби хоч вайдбаді був на червоних R20, а так...
1
02 січня 11:17
Я їжджу на Audi A4 Avant (B5)
lunatiq
"американська Волга" - чую завжди 😅Але це була моя мрія, тому кожен виїзд отримую кайф від їзди. І не важливо навіть на якій швидкості ти їдеш
lunatiq, "американська Волга" це звісно повний піздєц... навпаки, вонюча волга це совковий маслкар, а не навпаки)
03 січня 18:54
Інженери докладають багато зусиль при розробці двигуна, підвіски, трансмісії автівки.
Дизайнери намагаються врахувати смакові якості більшості потенційних клієнтів.
Запрошують на тести досвідчених пілотів, які вказують що та як переробити.
А потім звичайний "юзер", який не вміє управляти та майже нічого не розуміє в авто, каже: "Це лайно! А ось Пасатик чи Кемрі найкращі!"
1
29 грудня 2023р. 13:18
LOWERANDWIDER
Garyk, ну не знаю. Саме творці Пассатіка та Камрюши, як на мене, найбільш талановиті щодо "смакових якостей".
LOWERANDWIDER, не починай цей парад завуальованого стьобу з "смакових якостей" наших автолюбителів
30 грудня 2023р. 21:42
Garyk
LOWERANDWIDER, не починай цей парад завуальованого стьобу з "смакових якостей" наших автолюбителів
Garyk, а до чого тут наші і взагалі автолюбителі? Як гадаєш, якщо дати будь-якому експерту на тест-драйв Челік та Пассат, хто переможе? Не єбанашке на кшталт дідуся Джеремі, що Пассат навіть не покаже, скаже, що Челік - лайно, а потім його придбає.
2
30 грудня 2023р. 21:52
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
LOWERANDWIDER
Garyk, а до чого тут наші і взагалі автолюбителі? Як гадаєш, якщо дати будь-якому експерту на тест-драйв Челік та Пассат, хто переможе? Не єбанашке на кшталт дідуся Джеремі, що Пассат навіть не покаже, скаже, що Челік - лайно, а потім його придбає.
LOWERANDWIDER, Джеремі - це ціла епоха. Обожнюю його епатажний популізм. Срати цеглою сьогодні, а завтра вже освідчуватися у коханні, і при цьому настільки невимушено та щиро це робити - це мистецтво!
1
02 січня 11:20
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Ти оце так смачно пишеш, що хоч бери та десь шукай, де проїхатись на ньому... Бо я колись дуже його хотів, але спробував камаро, і зрозумів, що я сильно співчуваю їх власникам... думав, що і челік такий самий. А тут ти береш і пишеш, що він не такий)))
2
28 грудня 2023р. 23:23
EvilFrees
Ти оце так смачно пишеш, що хоч бери та десь шукай, де проїхатись на ньому... Бо я колись дуже його хотів, але спробував камаро, і зрозумів, що я сильно співчуваю їх власникам... думав, що і челік такий самий. А тут ти береш і пишеш, що він не такий)))
EvilFrees, який саме Кемеро? Я тиждень їздив на SS 1LE, і співчувати можу лише через цей Track Pack, бо з ним він в якості daily реально втомлює. Впевнений, що звичайний SS не надав би приводу для співчуття. Тож не знаю. Кожному своє. А Челік дійсно дуже відрізняється. Він доволі дружній.
28 грудня 2023р. 23:29
EvilFrees
LOWERANDWIDER, 2009 року, 3.6 літра, 305 коней
EvilFrees, ну у нього дизайн крутий. Новіші мені не заходять взагалі. І з 6.2 він дуже веселий і недорогий початково.
2
29 грудня 2023р. 00:35
Як ви ставитесь до Челленджера з V6 ?
28 грудня 2023р. 16:53
Я їжджу на Nissan 370Z, Volvo XC40
Boobler
Як ви ставитесь до Челленджера з V6 ?
Boobler, Челленджер с V6 тоже нужен, домохозяйкам нужно на чем-то ездить в супермаркет😉
28 грудня 2023р. 17:00
Boobler
Як ви ставитесь до Челленджера з V6 ?
Boobler, ніколи б не купив жодний з трьох без "вісімки", бо взагалі "не моє". Втім, Пентастар - чудовий двигун.
1
28 грудня 2023р. 17:19
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Мені Challenger завжди подобався, хотів би мати такий як автівку вихідного дня🙂
1
28 грудня 2023р. 09:48
veti-k
Мені Challenger завжди подобався, хотів би мати такий як автівку вихідного дня🙂
veti-k, він на робочі будні напрочуд зручним виявився.
2
28 грудня 2023р. 10:32
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
LOWERANDWIDER
veti-k, він на робочі будні напрочуд зручним виявився.
LOWERANDWIDER, зрозуміло, якщо автівка до душі, то вже не хочеться з неї виходити. Їхав би і їхав😁
1
28 грудня 2023р. 10:48
Класний допис получився, респект 🤘🏻
Насправді люди які комусь намагаються щось доказати про не свою автівку, мабуть в першу чергу хочуть оправдати щось у своїй голові. Завжди респектую людям які водять авто тому що саме таке хоче їхнє серце, а не тому що так "найраціональніше"
1
28 грудня 2023р. 08:49
markokuziakiv
LOWERANDWIDER, 😀
markokuziakiv, життя надто коротке, щоб їздити на нудних автомобілях )
28 грудня 2023р. 16:35
Я їжджу на Dodge Challenger
Оце прочитав ваш допис і немає нічого на думці крім того що підписуюсь під кожним вашим словом. Челік то особлива машина. До того як купив, я кожен раз звертав собі голову коли бачив їх. Та й досі звертаю😅. Єдине що трохи сумно, коли не вітаються у відповідь(
2
27 грудня 2023р. 22:45
Я їжджу на Jeep Patriot
Велком у клуб власників автівок, знятих з виробництва. Але є нюанси. У мене джіп, а у вас легенда. Я давно мрію про таку, але якось сміливості не вистачає.
Дуже цікаво читати!
3
27 грудня 2023р. 20:50
Я їжджу на Dodge Challenger
Згоден з усім, Challenger то унікальне явище в сучасному світі автомобілів. Я ще з дитинства маю любов до нього, і до Вайпера)
2
27 грудня 2023р. 19:36
pasikkk1
Згоден з усім, Challenger то унікальне явище в сучасному світі автомобілів. Я ще з дитинства маю любов до нього, і до Вайпера)
pasikkk1, Вайпер - витвір середньовічного мистецтва! 🤣 На жаль, лише два сидіння в daily car людини з дитиною - це no way. Інакше у мене був би C3 або C4, напевно. Або трак із сінглкебом... Втім, тішить те, що цього разу мені не довелось поступатись бажаннями та йти на компроміс.
4
27 грудня 2023р. 19:49
Цікавий допис…, не знаю що спонукало до такого спічу….? Але я замислився!!! Просто дякую за поринання в роздуми👍
3
27 грудня 2023р. 19:27
Yur_Ka
Цікавий допис…, не знаю що спонукало до такого спічу….? Але я замислився!!! Просто дякую за поринання в роздуми👍
Yur_Ka, та від когось знов почув щось на кшталт "мда, в лексусе, конечно, поприятнее". З часів Мустанга такого не чув, бо здавалось, що тут вже все норм більш-менш. Очевидно, що об'єктивно такі автівки дуже гарні, коли вони у сусіда. Моїм сусідам пощастило, бо хтось має нести цей тягар 🤣
3
27 грудня 2023р. 19:32
Yur_Ka
LOWERANDWIDER, це точно 🤣🤣🤣, і най підтягують слюні та витирають шмарклі
Yur_Ka, вони всі на Тойотах, щасливі безтурботні люди 🤣
2
27 грудня 2023р. 21:47
Без коліс :(
У вас у дописі є дуже влучна думка. Такі машини беруть тому що ти хотів саме цю машину. Тоді точно не будеш звертати уваги на пройоби в ергономіці, якість матеріалів, коріння мерседесу і жахливу їзду. Я мав трошки досвіду покататись на SRT 6.4 на механіці. Чесно, після бнв, нічим машина не змогла вразити. Врунь-врунь класно перших три рази, потім набридає.

По факту, окрім мотора там і немає нічого. Плювався весь час :) Але я і не хотів цю машину ніколи, тому і звертаю увагу на недоліки :)

Фокус у тому, що будь-який власник чєліка скаже те саме про будь-яку бнв, навіть якщо це буде М5 Ф90 умовна.

Тому, більше різних харизматичних машин нам усім і побільше людей, які по-справжньому ними захоплюються, так і будемо рухати автокультуру вперед :)
4
27 грудня 2023р. 19:10
undefined_1
У вас у дописі є дуже влучна думка. Такі машини беруть тому що ти хотів саме цю машину. Тоді точно не будеш звертати уваги на пройоби в ергономіці, якість матеріалів, коріння мерседесу і жахливу їзду. Я мав трошки досвіду покататись на SRT 6.4 на механіці. Чесно, після бнв, нічим машина не змогла вразити. Врунь-врунь класно перших три рази, потім набридає.По факту, окрім мотора там і немає нічого. Плювався весь час :) Але я і не хотів цю машину ніколи, тому і звертаю увагу на недоліки :)Фокус у тому, що будь-який власник чєліка скаже те саме про будь-яку бнв, навіть якщо це буде М5 Ф90 умовна.Тому, більше різних харизматичних машин нам усім і побільше людей, які по-справжньому ними захоплюються, так і будемо рухати автокультуру вперед :)
r3act, я поважаю дуже різні автівки, якщо вони з характером та родзинкою. Багато від яких у захваті. Були часи, коли я розривався між 159SW та E39 540 touring, майже не купив W123T, старий Chaser, Starlet на 4AGE, протягом короткого часу володів CRX 2gen одночасно з Мустангом. Дуже люблю Ягуари, а найкращим автомобілем взагалі вважаю 911 майже всіх генерацій крім останніх. І це ще ми не згадали про старі square body SUV та ліфтовані траки, від яких мурахи шкірою. Мене навіть Multipla не дратує 🤣 Тож мені складно дорікнути щодо упередженості. Але Челік то one love, бо це кохання з першого погляду.
5
27 грудня 2023р. 19:21
Без коліс :(
LOWERANDWIDER
r3act, я поважаю дуже різні автівки, якщо вони з характером та родзинкою. Багато від яких у захваті. Були часи, коли я розривався між 159SW та E39 540 touring, майже не купив W123T, старий Chaser, Starlet на 4AGE, протягом короткого часу володів CRX 2gen одночасно з Мустангом. Дуже люблю Ягуари, а найкращим автомобілем взагалі вважаю 911 майже всіх генерацій крім останніх. І це ще ми не згадали про старі square body SUV та ліфтовані траки, від яких мурахи шкірою. Мене навіть Multipla не дратує 🤣 Тож мені складно дорікнути щодо упередженості. Але Челік то one love, бо це кохання з першого погляду.
LOWERANDWIDER, маю таку точно саму думку. Будь-яка машина класна, якщо у неї є родзинка і характер, і неважливо який то бренд. Мій ідеальний гараж мрії це машин з 10, і всім їм я знайду застосування :) Більше машин з характером богу машин, що я можу сказати ) А наступну собі планую IS-F, дуже вже хочеться.
3
27 грудня 2023р. 20:36
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
undefined_1
У вас у дописі є дуже влучна думка. Такі машини беруть тому що ти хотів саме цю машину. Тоді точно не будеш звертати уваги на пройоби в ергономіці, якість матеріалів, коріння мерседесу і жахливу їзду. Я мав трошки досвіду покататись на SRT 6.4 на механіці. Чесно, після бнв, нічим машина не змогла вразити. Врунь-врунь класно перших три рази, потім набридає.По факту, окрім мотора там і немає нічого. Плювався весь час :) Але я і не хотів цю машину ніколи, тому і звертаю увагу на недоліки :)Фокус у тому, що будь-який власник чєліка скаже те саме про будь-яку бнв, навіть якщо це буде М5 Ф90 умовна.Тому, більше різних харизматичних машин нам усім і побільше людей, які по-справжньому ними захоплюються, так і будемо рухати автокультуру вперед :)
r3act, як великий поціновувач BMW скажу, що M5 F90 лайно собаче. А от від e39 я досі тащуся, навіть незважаючи на німецький over-engineering, який вже тоді лився з усіх щілин.
1
02 січня 11:38
Без коліс :(
MEDVEDc4
r3act, як великий поціновувач BMW скажу, що M5 F90 лайно собаче. А от від e39 я досі тащуся, навіть незважаючи на німецький over-engineering, який вже тоді лився з усіх щілин.
MEDVEDc4, дуже цікаво чому Ви так вважаєте, можна пару аргументів? Я не фанбой, у жодному разі, просто дуже цікаво іншу думку почути :)
02 січня 14:09
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
undefined_1
MEDVEDc4, дуже цікаво чому Ви так вважаєте, можна пару аргументів? Я не фанбой, у жодному разі, просто дуже цікаво іншу думку почути :)
r3act, в першу чергу дизайн, як екстер'єру, так і інтер'єру. Ну і технічно абсолютно неприваблива автівка. Вважаю, що все це - результат закономірного розширення аудиторії моделі.
1
02 січня 14:26
Я їжджу на BMW 3 series (E21)
За дарт тим більш образливо, бо здорову монстряку з 7 літровим 426 проміняли на маленьку кумашку на передньому приводі.Протилежний регрес стався з Eclipse який з малого і прикольного купере перетворився в шафу для сервізу.
4
27 грудня 2023р. 18:04
Я їжджу на BMW 3 series (E21)
LOWERANDWIDER
froggrof, це все пил у порівнянні з Hornet 🤣
LOWERANDWIDER,ахахаххахахаха
2
27 грудня 2023р. 19:02
froggrof
За дарт тим більш образливо, бо здорову монстряку з 7 літровим 426 проміняли на маленьку кумашку на передньому приводі.Протилежний регрес стався з Eclipse який з малого і прикольного купере перетворився в шафу для сервізу.
froggrof, в це я мушу внести деяку ясність, стосовно 7 монстряки на дарт (що дуже обмежене в часі) …, дарт мав v8 в 1 та 2 поколіннях 6.0 та 6.8 відповідно але це монстряками важко назвати бо груду металу потрібно чимось пхати, 3 покоління скромний 4,5! 4 покоління 6,3 і 7,2 який стояв на поліцейських Dart … , А от далі цікаво в dodge була іще одна модель яку качали по повній і готували (інтрига..).- 7.0 v8 RB 2G HEMI який стояв на Dodge Demon авто який випускався частина 1970, 1971, 1972 і це був монстр !!! Модель перейменована в Dart бо «ксьондзи» в білих халатах з балахонами підняли галас… іще такий самий кузов Plimuth Duster …. Фото цього красеня додаю !
3
27 грудня 2023р. 23:17
froggrof
Yur_Ka, тут трохи провтикав, бо думав про 440 блок і написав 426 hemi, буває інколи в мене таке.
froggrof, йой та то ніц, ми туй не дисертації викрикуєм, а ділимось інформацією, емоціями та враженнями
P.S.
Wiki про Demon не знає 🤔
28 грудня 2023р. 07:48
Минула чергова епоха дійсно труших авто... Сподіваюсь не остання!
1
27 грудня 2023р. 17:43
LOWERANDWIDER
Garyk,
LOWERANDWIDER,
2
27 грудня 2023р. 17:58
Я зазвичай на панчі типу "Та гольф кращий/швидший/місткіший/практичніший" відповідаю: "І шо?" 😄
А взагалі гольфи це болюча тема для всіх сироводів 😅
4
27 грудня 2023р. 17:35
_o_x_ygen
Я зазвичай на панчі типу "Та гольф кращий/швидший/місткіший/практичніший" відповідаю: "І шо?" 😄А взагалі гольфи це болюча тема для всіх сироводів 😅
_o_x_ygen, та Golf тут рендомно обраний для прикладу. Можна чим завгодно замінити.

А вам Сіркам дійсно важко, бо в Гольфа ще й платформа сучасніша 🤣
1
27 грудня 2023р. 17:37
LOWERANDWIDER
_o_x_ygen, та Golf тут рендомно обраний для прикладу. Можна чим завгодно замінити.А вам Сіркам дійсно важко, бо в Гольфа ще й платформа сучасніша 🤣
LOWERANDWIDER, Ехххх, так, був би рестайлінг Scirocco в 2015 році на MQB, як сьомий гольф - ціни б йому не було
1
27 грудня 2023р. 17:58