Ford Focus III Hatchback (🌶️-RED EVIL-🌶️)

Джек-Пот, і так по жизні!!!

Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Вінниця, Україна

Да що ви знаєте про "везіння" ...


Це моє обличчя, коли я побачила кандидатів на «авто дня»


Цей пост трохи не про авто, точніше про авто, але не моє)). Це напевно пост-срач.... але я такого джек-пота не вигравала ніколи. Ми всі тут знайомі, з кимось добре, з кимось нейтрально, спілкуванням і роздумами.  Я тут з кінця липня і за цей час маю знайомих людей, які допомагали мені. Кожен різною порадою і підтримкою. І кожен з цих людей знає, про що я говорю). Можна було махнути рукою і не відреагувати, але не зараз... три автомобілі на виборах це ті, кого я готова була підтримувати від душі, але.... але не на одних виборах аааааааа...... ось, мої любі друзі, зустрічайте -  мій потрійний джек-пот 


Ну гарний же, правда?!!!

@DimAssBMW 


Достойный, слів немає!!!

@SergiyD 


І гарний і також достойний! і і і ….

@yarfil 

Кожен із вас заслуговує на перемогу!!!! У кожного авто кайфове!!!! Я просто мовчу зі своїми +2)) була б інша ситуація - не зачепила би, але не ця)))  

Тут ні для кого не секрет, є друзі між собою, є ті кого ми не сприймаємо. Є трохи інша каста, яка вкладає тисячі К в своє авто і готові платити купу грошей на просування!!! (Для сайта це плюс, вони дуже багато працюють і заслуговують на заробіток  з цього сайта)

(Якщо вже розводити срач то по повній).  Сказати чесно, я з цих виборіа трохи здивована... не все так, як має бути....якщо нічого не зміниться, то потім і про це буде пост.... про авто місця "листопада" то окрема тема) 


Підсумок:  хочу виграти такий самий Джек Пот, тільки по життю, в реалі,  як виграла сьогодні з кандидатами на вибори дня))) 


цей запис не про дорогий тюнінХ чи  ніштячки... він не несе сеансу, не несе негативу, чи іншого настрою) цей запис - просто мій емоційний стан на даний момент))))


всім перемог, щастя і добра )))

напево я "утримаюсь"......((((( 

Опубліковано: 27 жовтня 2023р. 01:59
74 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Та ну ті вибори) моя суба 2 рази була там за весь час, а по факту вигравав якийсь ланос або опель з накрученими підписками. Після цього стало не цікаво
1
31 жовтня 2023р. 07:33
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Savcik
Та ну ті вибори) моя суба 2 рази була там за весь час, а по факту вигравав якийсь ланос або опель з накрученими підписками. Після цього стало не цікаво
Savcik, ви ж розумієте, що нічого спільного з якимись номінаціями у виборів немає)) це лише як гра, яка дає можливість засвітити своє авто. Тому ображатися точно немає сенсу))
Доречі, сприводу підписок, це ж не інстаграм, тут ніхто нічого не накручує.
1
01 листопада 2023р. 09:21
Mari
Savcik, ви ж розумієте, що нічого спільного з якимись номінаціями у виборів немає)) це лише як гра, яка дає можливість засвітити своє авто. Тому ображатися точно немає сенсу))Доречі, сприводу підписок, це ж не інстаграм, тут ніхто нічого не накручує.
Mari, ну про підписки я трохи не згоден, тут багато типу "підписуюсь взаємно" і таким чином просто накручені підписники а слідом і в голосуванні це грає роль. Я ж ніколи не розумів цей прикол, якщо авто мені не цікаве або бортжурнали то пофіг на ці взаємні підписки, я не підпишусь 🤣
01 листопада 2023р. 15:48
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Savcik
Mari, ну про підписки я трохи не згоден, тут багато типу "підписуюсь взаємно" і таким чином просто накручені підписники а слідом і в голосуванні це грає роль. Я ж ніколи не розумів цей прикол, якщо авто мені не цікаве або бортжурнали то пофіг на ці взаємні підписки, я не підпишусь 🤣
Savcik, то так і є, підписка точно ніяка не гарантія перемоги)). Подобається- голосуєш, ні - то особита справа. Взаємопідтримка - так звичайно. Якщо людина активно щось відповідає і радить, так вона в мене в приорітеті))
01 листопада 2023р. 16:04
😉
1
27 жовтня 2023р. 20:53
Я їжджу на Mazda CX-5 (2G)
А шо воно дає "виграш в топі"? Тільки самозадоволення потішити,чи ще щось?
2
27 жовтня 2023р. 14:13
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Aviator7980
А шо воно дає "виграш в топі"? Тільки самозадоволення потішити,чи ще щось?
Aviator7980, взагалі нічого не дає)) це як гра напевно якась, тільки для дорослих. В кожно на сторінці робиться щось своє, те що він там собі хоче те і пише. Людина любить свій автомобіль і якщо є такі перегони, то чому б і ні.
5
27 жовтня 2023р. 20:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Перечитала коментарі, всім хочу відповісти 🤗
ввечері звільнюся і відповім кожному бо стільки всього різного написали, я аж зачиталася 😁
3
27 жовтня 2023р. 13:56
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DimAssBMW
Mari, і не забудь написати чи очікувала такий наплив коментарів 😁
DimAssBMW, та я це….., що не день - то в шоці 😅🫣
2
27 жовтня 2023р. 20:41
Так, Бехи круті... 🔥
2
27 жовтня 2023р. 11:11
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SergiyD
Так, Бехи круті... 🔥
SergiyD, та всі гарні, блін…всі цікаві, це треш 🤪
27 жовтня 2023р. 20:46
Заплатив за просування назбирав голосів-переміг,не заплатив, шанси перемогти мізерні
2
27 жовтня 2023р. 10:28
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
APTICT
Заплатив за просування назбирав голосів-переміг,не заплатив, шанси перемогти мізерні
APTICT, я б так сказав про потрапляння на вибори. Але от власне просування мало допомагає на перемогу)
1
27 жовтня 2023р. 10:46
APTICT
Заплатив за просування назбирав голосів-переміг,не заплатив, шанси перемогти мізерні
APTICT, ні разу не платив на драйвертопі ні за просування, ні за що інше.
Але все одно декілька разів потрапляв на вибори - і навіть одного разу виграв :)
3
27 жовтня 2023р. 11:47
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
SergiyD
APTICT, ні разу не платив на драйвертопі ні за просування, ні за що інше. Але все одно декілька разів потрапляв на вибори - і навіть одного разу виграв :)
SergiyD, ну нажаль тут все куди складніше. Можна було б враховувати потрапляння на вибори без каруселі, як щось круте, якби був хоч якийсь шанс туди потрапити без неї) І конкретно до оновлення здається у вересні, проглядалась чітка тенденція, що автомобіль який був зареєстрований 2022 року (тобто значно раніше) частіше потрапляв на вибори. Якщо б можна було побачити не тільки історію переможців, а і історію учасників. То чітко видно, що учасники зазвичай одні і ті ж. Що учасники переважно ледь не з початку заснування сайту. Чому так? Важко сказати, без перегляду алгоритму із використанням псевдовипадкових чисел. В цілому моє авто не потрапило на вибори ні разу з цими алгоритмами. І я дуже сумніваюсь, що потрапить, хоч раз протягом наступного року. Всіх автомобілів тут десь приблизно 36,600 автівок зареєстрованих на разі. З них можна одразу відсіяти половину = 18300, це неактивні автомобілі або з пустими записами. Ще можна ділити з цих на три, дивлячись на реальну активність сайту, різні умовності, неактивність користувачів і бла бла бла. Тобто в ідеалі візьмемо цифру що на вибори дня номінується 6000 автівок. Хоча я впевнений що ця цифра куди менше. І навіть у такому випадку шанс потрапити на авто дня рівний 0.15%. Що небагато. Але навіть якщо взяти базові калькуляції і не враховувати ще більше умовностей які будуть відбуватись протягом наступних двоста днів. То ця цифра вже 30%. Ну і навіть притому, той хто слідкував за виборами, а особливо той хто ні разу на них не потрапив за допомогою алгоритмів. Тут навряд чи не зможе не погодитись.

В цілому можна оцінити його по загальним описам які надавала адміністрація. І тут одразу ж руйнується зв'язок між назвою "Авто дня" та учасниками. Адже ніякого відношення до "день" та алгоритму підбору учасників немає. Тобто авто дня наче і розуміється, що автомобіль щось зробив круте за день чи якийсь період часу. Але в цілому, це насправді просто (псевдо) рандомний автомобіль який виграв на голосуванні за незрозумілими критеріями. Подібні формування не можуть якось виділити систему оцінок автомобіля. Тобто наразі це фото, а може чийсь знайомий\друг. А може хтось проголосував за шкоду, а не за бмв, бо "ВАГ СИЛА а бмв не дуже". Ну це всі знають, як це працює) Нікого не хочу цим образити, але десь так все відбувається. Хтось проголосує за класний блог, бо веде сам блог і старається і розуміє що це круто. А хтось оцінить ще щось.

Але на даний момент з того що я помічав за рахунок опитувань і особистих спостережень. То перемоги у авто дня відбуваються частенько ось таким чином.
"Ого, я не заходив на драйвер 3 місяці, а тут зайшов, виявляється машина була на виборах і виграла" або "Автомобіль який імпортнув записи з драйва, але в цілому за 2 роки написав всього лиш один запис, спокійно виграв на авто дня". Або тому подібне. Перші роботи алгоритму які я застав до останніх змін, коли зареєструвався, брали ледь дуже часто по декілька раз автомобілі які стартанули раніше на драйвері. Усі інші зазвичай ігнорувались. Ну і тут можна одразу це помітити якщо вирахувати кількість повторень по переможцям які є за цей рік.

Після оновлення алгоритму все дуже і змінилось, хоча вже і не треба місяць чекати після реєстрації. Але тут вірвалась ось така от каруселька. І ні, вона не гарантує перемогу ніяким чином. Тільки у тому випадку, якщо людина має одразу велику кількість рейтингу і підписників. І це теж окей, але і тут інколи проскакувало те, що автомобіль з каруселі вигравав там ледь не 3 рази підряд протягом трьох тижнів) І тут теж питання є до того, але піднімати я їх не буду. Платні можливості мають бути, адже утримувати інфраструктуру веб-сайту і годувати сім'ї треба. І це важливо

Багато автівок ведуть гарний блог, але не потраплять в Авто дня. Багато автівок які мають декілька записів за весь час і не дуже активні, потрапляють в авто дня і виграють. Інколи під час голосування взагалі незрозуміло за кого голосувати, так як усі авто не дуже активні взагалі.

Тут було б чудово отримати алгоритм із врахуванням коефіціентності, яка до прикладу визначала те, що взагалі людина активна за якийсь період часу, так як він скоріш за все може бути у майбутньому претендентом на авто року. За цей місяць, тиждень, день тощо. Звичайно, що це занадто груба аналітика і тут треба дивитись дані, проводити тести з даними (та пробувати різні алгоритми), щоб розуміти як той чи інший алгоритм себе поведе. Тому це всього лиш моя думка)
Ну і ця коефіціентність не повинна урізати шанси усім, а всього лиш активнішим давати більше шансів потрапляти в голосування. Таким чином буде рости мотивація писати більше контенту, робити їх цікавішими, тощо. Більше унікального контенту = більше пошукової видачі. Більше пошукової видачі = більше користувачів. Більше користувачів = більша відвідуваність. Більша відвідуваність = більша рекламна привабливість. І бла бла бла. Наразі з того, що є, цінності від того, як веде людина свою сторінку мінімальна.
Також зменшувати його тим, хто вже виграв і претендує вже на тиждень, місяць, рік і т.д.
Але коефіціентність якась потрібна. Так як авто дня стало автом дня, але незрозуміло за рахунок чого воно це зробило інколи.
6
27 жовтня 2023р. 13:33
DimAssBMW
SergiyD, ну нажаль тут все куди складніше. Можна було б враховувати потрапляння на вибори без каруселі, як щось круте, якби був хоч якийсь шанс туди потрапити без неї) І конкретно до оновлення здається у вересні, проглядалась чітка тенденція, що автомобіль який був зареєстрований 2022 року (тобто значно раніше) частіше потрапляв на вибори. Якщо б можна було побачити не тільки історію переможців, а і історію учасників. То чітко видно, що учасники зазвичай одні і ті ж. Що учасники переважно ледь не з початку заснування сайту. Чому так? Важко сказати, без перегляду алгоритму із використанням псевдовипадкових чисел. В цілому моє авто не потрапило на вибори ні разу з цими алгоритмами. І я дуже сумніваюсь, що потрапить, хоч раз протягом наступного року. Всіх автомобілів тут десь приблизно 36,600 автівок зареєстрованих на разі. З них можна одразу відсіяти половину = 18300, це неактивні автомобілі або з пустими записами. Ще можна ділити з цих на три, дивлячись на реальну активність сайту, різні умовності, неактивність користувачів і бла бла бла. Тобто в ідеалі візьмемо цифру що на вибори дня номінується 6000 автівок. Хоча я впевнений що ця цифра куди менше. І навіть у такому випадку шанс потрапити на авто дня рівний 0.15%. Що небагато. Але навіть якщо взяти базові калькуляції і не враховувати ще більше умовностей які будуть відбуватись протягом наступних двоста днів. То ця цифра вже 30%. Ну і навіть притому, той хто слідкував за виборами, а особливо той хто ні разу на них не потрапив за допомогою алгоритмів. Тут навряд чи не зможе не погодитись.В цілому можна оцінити його по загальним описам які надавала адміністрація. І тут одразу ж руйнується зв'язок між назвою "Авто дня" та учасниками. Адже ніякого відношення до "день" та алгоритму підбору учасників немає. Тобто авто дня наче і розуміється, що автомобіль щось зробив круте за день чи якийсь період часу. Але в цілому, це насправді просто (псевдо) рандомний автомобіль який виграв на голосуванні за незрозумілими критеріями. Подібні формування не можуть якось виділити систему оцінок автомобіля. Тобто наразі це фото, а може чийсь знайомий\друг. А може хтось проголосував за шкоду, а не за бмв, бо "ВАГ СИЛА а бмв не дуже". Ну це всі знають, як це працює) Нікого не хочу цим образити, але десь так все відбувається. Хтось проголосує за класний блог, бо веде сам блог і старається і розуміє що це круто. А хтось оцінить ще щось.Але на даний момент з того що я помічав за рахунок опитувань і особистих спостережень. То перемоги у авто дня відбуваються частенько ось таким чином."Ого, я не заходив на драйвер 3 місяці, а тут зайшов, виявляється машина була на виборах і виграла" або "Автомобіль який імпортнув записи з драйва, але в цілому за 2 роки написав всього лиш один запис, спокійно виграв на авто дня". Або тому подібне. Перші роботи алгоритму які я застав до останніх змін, коли зареєструвався, брали ледь дуже часто по декілька раз автомобілі які стартанули раніше на драйвері. Усі інші зазвичай ігнорувались. Ну і тут можна одразу це помітити якщо вирахувати кількість повторень по переможцям які є за цей рік.Після оновлення алгоритму все дуже і змінилось, хоча вже і не треба місяць чекати після реєстрації. Але тут вірвалась ось така от каруселька. І ні, вона не гарантує перемогу ніяким чином. Тільки у тому випадку, якщо людина має одразу велику кількість рейтингу і підписників. І це теж окей, але і тут інколи проскакувало те, що автомобіль з каруселі вигравав там ледь не 3 рази підряд протягом трьох тижнів) І тут теж питання є до того, але піднімати я їх не буду. Платні можливості мають бути, адже утримувати інфраструктуру веб-сайту і годувати сім'ї треба. І це важливоБагато автівок ведуть гарний блог, але не потраплять в Авто дня. Багато автівок які мають декілька записів за весь час і не дуже активні, потрапляють в авто дня і виграють. Інколи під час голосування взагалі незрозуміло за кого голосувати, так як усі авто не дуже активні взагалі.Тут було б чудово отримати алгоритм із врахуванням коефіціентності, яка до прикладу визначала те, що взагалі людина активна за якийсь період часу, так як він скоріш за все може бути у майбутньому претендентом на авто року. За цей місяць, тиждень, день тощо. Звичайно, що це занадто груба аналітика і тут треба дивитись дані, проводити тести з даними (та пробувати різні алгоритми), щоб розуміти як той чи інший алгоритм себе поведе. Тому це всього лиш моя думка) Ну і ця коефіціентність не повинна урізати шанси усім, а всього лиш активнішим давати більше шансів потрапляти в голосування. Таким чином буде рости мотивація писати більше контенту, робити їх цікавішими, тощо. Більше унікального контенту = більше пошукової видачі. Більше пошукової видачі = більше користувачів. Більше користувачів = більша відвідуваність. Більша відвідуваність = більша рекламна привабливість. І бла бла бла. Наразі з того, що є, цінності від того, як веде людина свою сторінку мінімальна. Також зменшувати його тим, хто вже виграв і претендує вже на тиждень, місяць, рік і т.д.Але коефіціентність якась потрібна. Так як авто дня стало автом дня, але незрозуміло за рахунок чого воно це зробило інколи.
DimAssBMW, так, алгоритми дивні, я це теж помічав, і навіть писав листи у підтримку з питаннями - бо були випадки одне авто 2 дні підряд, ще якісь.
І я на сайті з лютого цього року, так спочатку доволі часто попадав на вибори авто дня. Потім перестав (досьогодні).
Ну а що люди голосують за авто по різним причинам - ну так, ми ж люди, хтось голосує, бо це ВАГ або БМВ, хтось - бо гарне фото, хтось - бо цікавий бортжурнал. І від цього нікуди не дітися.
І так, всі ці авто саме до ДНЯ виборів ніякого відношення не мають - просто випадок (ну плюс особливості алгоритмів)...
Ну а так як виграш нічого нікому не дає, крім задоволення власнику, то по великому рахунку немає різниці як воно все буде працювати і кого будуть вибирати (це моя особиста думка).
Зате які срачі з цього приводу бувають 👌 - як то було одного разу (?) з накруткою голосів... Які вирують емоції 🤣
5
27 жовтня 2023р. 14:07
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
SergiyD
DimAssBMW, так, алгоритми дивні, я це теж помічав, і навіть писав листи у підтримку з питаннями - бо були випадки одне авто 2 дні підряд, ще якісь.І я на сайті з лютого цього року, так спочатку доволі часто попадав на вибори авто дня. Потім перестав (досьогодні).Ну а що люди голосують за авто по різним причинам - ну так, ми ж люди, хтось голосує, бо це ВАГ або БМВ, хтось - бо гарне фото, хтось - бо цікавий бортжурнал. І від цього нікуди не дітися. І так, всі ці авто саме до ДНЯ виборів ніякого відношення не мають - просто випадок (ну плюс особливості алгоритмів)...Ну а так як виграш нічого нікому не дає, крім задоволення власнику, то по великому рахунку немає різниці як воно все буде працювати і кого будуть вибирати (це моя особиста думка).Зате які срачі з цього приводу бувають 👌 - як то було одного разу (?) з накруткою голосів... Які вирують емоції 🤣
SergiyD, Ну виграш нікому нічого не дає, окрім мотивації адміністрації зробити його ідеальним) Якщо на то пішло, так як більше мотивації буде деяким людям шось писати цікавіше.
Ну і та, зараз він абсолютно рандомний став, наскільки це можливо, але все ж викликає питання. Бо інколи занадто рандомний 😁
5
27 жовтня 2023р. 14:09
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SergiyD
DimAssBMW, так, алгоритми дивні, я це теж помічав, і навіть писав листи у підтримку з питаннями - бо були випадки одне авто 2 дні підряд, ще якісь.І я на сайті з лютого цього року, так спочатку доволі часто попадав на вибори авто дня. Потім перестав (досьогодні).Ну а що люди голосують за авто по різним причинам - ну так, ми ж люди, хтось голосує, бо це ВАГ або БМВ, хтось - бо гарне фото, хтось - бо цікавий бортжурнал. І від цього нікуди не дітися. І так, всі ці авто саме до ДНЯ виборів ніякого відношення не мають - просто випадок (ну плюс особливості алгоритмів)...Ну а так як виграш нічого нікому не дає, крім задоволення власнику, то по великому рахунку немає різниці як воно все буде працювати і кого будуть вибирати (це моя особиста думка).Зате які срачі з цього приводу бувають 👌 - як то було одного разу (?) з накруткою голосів... Які вирують емоції 🤣
SergiyD, тут що були срачі? Я напевно як новачок, пропустила ці заворушки)) 😅
Ну от що що, а крутити ботами то вже край. Дивно, що їх взагалі пропускали, не вгледіли😅 а те що голусують за «своїх» то ,по-моєму, в житті ми також «своїх» в першу чергу підтримуємо, взагалі не дивно. Всюди знайомства, спільні інтереси та якісь ще обставини завжди грали не маленьку роль))
3
27 жовтня 2023р. 21:03
Mari
SergiyD, тут що були срачі? Я напевно як новачок, пропустила ці заворушки)) 😅 Ну от що що, а крутити ботами то вже край. Дивно, що їх взагалі пропускали, не вгледіли😅 а те що голусують за «своїх» то ,по-моєму, в житті ми також «своїх» в першу чергу підтримуємо, взагалі не дивно. Всюди знайомства, спільні інтереси та якісь ще обставини завжди грали не маленьку роль))
Mari, о так... Тут пів драйву гулО 🤦‍♂️
І адміністрація робила публічну заяву, і декілька людей після того просто пішли разом з автівками, були переглянуті якісь алгоритми, була діскваліфікація...
Взагалом не дуже гарна історія вийшла.
Маю надію що такого більше не станеться, бо присмак лишився.
2
27 жовтня 2023р. 21:54
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SergiyD
Mari, ні, тижня.
SergiyD, треш, сподіваюся таких фанатіків більше не буде ))
27 жовтня 2023р. 22:48
DimAssBMW
SergiyD, ну нажаль тут все куди складніше. Можна було б враховувати потрапляння на вибори без каруселі, як щось круте, якби був хоч якийсь шанс туди потрапити без неї) І конкретно до оновлення здається у вересні, проглядалась чітка тенденція, що автомобіль який був зареєстрований 2022 року (тобто значно раніше) частіше потрапляв на вибори. Якщо б можна було побачити не тільки історію переможців, а і історію учасників. То чітко видно, що учасники зазвичай одні і ті ж. Що учасники переважно ледь не з початку заснування сайту. Чому так? Важко сказати, без перегляду алгоритму із використанням псевдовипадкових чисел. В цілому моє авто не потрапило на вибори ні разу з цими алгоритмами. І я дуже сумніваюсь, що потрапить, хоч раз протягом наступного року. Всіх автомобілів тут десь приблизно 36,600 автівок зареєстрованих на разі. З них можна одразу відсіяти половину = 18300, це неактивні автомобілі або з пустими записами. Ще можна ділити з цих на три, дивлячись на реальну активність сайту, різні умовності, неактивність користувачів і бла бла бла. Тобто в ідеалі візьмемо цифру що на вибори дня номінується 6000 автівок. Хоча я впевнений що ця цифра куди менше. І навіть у такому випадку шанс потрапити на авто дня рівний 0.15%. Що небагато. Але навіть якщо взяти базові калькуляції і не враховувати ще більше умовностей які будуть відбуватись протягом наступних двоста днів. То ця цифра вже 30%. Ну і навіть притому, той хто слідкував за виборами, а особливо той хто ні разу на них не потрапив за допомогою алгоритмів. Тут навряд чи не зможе не погодитись.В цілому можна оцінити його по загальним описам які надавала адміністрація. І тут одразу ж руйнується зв'язок між назвою "Авто дня" та учасниками. Адже ніякого відношення до "день" та алгоритму підбору учасників немає. Тобто авто дня наче і розуміється, що автомобіль щось зробив круте за день чи якийсь період часу. Але в цілому, це насправді просто (псевдо) рандомний автомобіль який виграв на голосуванні за незрозумілими критеріями. Подібні формування не можуть якось виділити систему оцінок автомобіля. Тобто наразі це фото, а може чийсь знайомий\друг. А може хтось проголосував за шкоду, а не за бмв, бо "ВАГ СИЛА а бмв не дуже". Ну це всі знають, як це працює) Нікого не хочу цим образити, але десь так все відбувається. Хтось проголосує за класний блог, бо веде сам блог і старається і розуміє що це круто. А хтось оцінить ще щось.Але на даний момент з того що я помічав за рахунок опитувань і особистих спостережень. То перемоги у авто дня відбуваються частенько ось таким чином."Ого, я не заходив на драйвер 3 місяці, а тут зайшов, виявляється машина була на виборах і виграла" або "Автомобіль який імпортнув записи з драйва, але в цілому за 2 роки написав всього лиш один запис, спокійно виграв на авто дня". Або тому подібне. Перші роботи алгоритму які я застав до останніх змін, коли зареєструвався, брали ледь дуже часто по декілька раз автомобілі які стартанули раніше на драйвері. Усі інші зазвичай ігнорувались. Ну і тут можна одразу це помітити якщо вирахувати кількість повторень по переможцям які є за цей рік.Після оновлення алгоритму все дуже і змінилось, хоча вже і не треба місяць чекати після реєстрації. Але тут вірвалась ось така от каруселька. І ні, вона не гарантує перемогу ніяким чином. Тільки у тому випадку, якщо людина має одразу велику кількість рейтингу і підписників. І це теж окей, але і тут інколи проскакувало те, що автомобіль з каруселі вигравав там ледь не 3 рази підряд протягом трьох тижнів) І тут теж питання є до того, але піднімати я їх не буду. Платні можливості мають бути, адже утримувати інфраструктуру веб-сайту і годувати сім'ї треба. І це важливоБагато автівок ведуть гарний блог, але не потраплять в Авто дня. Багато автівок які мають декілька записів за весь час і не дуже активні, потрапляють в авто дня і виграють. Інколи під час голосування взагалі незрозуміло за кого голосувати, так як усі авто не дуже активні взагалі.Тут було б чудово отримати алгоритм із врахуванням коефіціентності, яка до прикладу визначала те, що взагалі людина активна за якийсь період часу, так як він скоріш за все може бути у майбутньому претендентом на авто року. За цей місяць, тиждень, день тощо. Звичайно, що це занадто груба аналітика і тут треба дивитись дані, проводити тести з даними (та пробувати різні алгоритми), щоб розуміти як той чи інший алгоритм себе поведе. Тому це всього лиш моя думка) Ну і ця коефіціентність не повинна урізати шанси усім, а всього лиш активнішим давати більше шансів потрапляти в голосування. Таким чином буде рости мотивація писати більше контенту, робити їх цікавішими, тощо. Більше унікального контенту = більше пошукової видачі. Більше пошукової видачі = більше користувачів. Більше користувачів = більша відвідуваність. Більша відвідуваність = більша рекламна привабливість. І бла бла бла. Наразі з того, що є, цінності від того, як веде людина свою сторінку мінімальна. Також зменшувати його тим, хто вже виграв і претендує вже на тиждень, місяць, рік і т.д.Але коефіціентність якась потрібна. Так як авто дня стало автом дня, але незрозуміло за рахунок чого воно це зробило інколи.
DimAssBMW, досить розгорнута відповідь, багато з чим погоджуюсь. До прикладу моє бенве вже тричі вигравало вибори цього року. І ось вчетверте потрапило на вибори. Сподіваюсь не виграю, а то вже якось не гарно ))) Але, до виправдань, бортовий журнал веду, стараюсь писати цікаво і по суті.
3
27 жовтня 2023р. 14:12
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
TipiTip
DimAssBMW, досить розгорнута відповідь, багато з чим погоджуюсь. До прикладу моє бенве вже тричі вигравало вибори цього року. І ось вчетверте потрапило на вибори. Сподіваюсь не виграю, а то вже якось не гарно ))) Але, до виправдань, бортовий журнал веду, стараюсь писати цікаво і по суті.
yarfil, згодна🤝
від себе також додам, ось зараз сходила на вибори і найближчі півроку, а то і більше не потрібно. Хіба, що станеться якесь диво, в яке я дуууже мало вірю і пройду наступний етап, то тоді точно все. Поргалася в цяцьку і досить, пройду чи не пройду рівні і все, награлася. Писати, то звичайно, а вибори - нехай інші йдуть, хто не був 🙂
4
27 жовтня 2023р. 21:10
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DimAssBMW
SergiyD, ну нажаль тут все куди складніше. Можна було б враховувати потрапляння на вибори без каруселі, як щось круте, якби був хоч якийсь шанс туди потрапити без неї) І конкретно до оновлення здається у вересні, проглядалась чітка тенденція, що автомобіль який був зареєстрований 2022 року (тобто значно раніше) частіше потрапляв на вибори. Якщо б можна було побачити не тільки історію переможців, а і історію учасників. То чітко видно, що учасники зазвичай одні і ті ж. Що учасники переважно ледь не з початку заснування сайту. Чому так? Важко сказати, без перегляду алгоритму із використанням псевдовипадкових чисел. В цілому моє авто не потрапило на вибори ні разу з цими алгоритмами. І я дуже сумніваюсь, що потрапить, хоч раз протягом наступного року. Всіх автомобілів тут десь приблизно 36,600 автівок зареєстрованих на разі. З них можна одразу відсіяти половину = 18300, це неактивні автомобілі або з пустими записами. Ще можна ділити з цих на три, дивлячись на реальну активність сайту, різні умовності, неактивність користувачів і бла бла бла. Тобто в ідеалі візьмемо цифру що на вибори дня номінується 6000 автівок. Хоча я впевнений що ця цифра куди менше. І навіть у такому випадку шанс потрапити на авто дня рівний 0.15%. Що небагато. Але навіть якщо взяти базові калькуляції і не враховувати ще більше умовностей які будуть відбуватись протягом наступних двоста днів. То ця цифра вже 30%. Ну і навіть притому, той хто слідкував за виборами, а особливо той хто ні разу на них не потрапив за допомогою алгоритмів. Тут навряд чи не зможе не погодитись.В цілому можна оцінити його по загальним описам які надавала адміністрація. І тут одразу ж руйнується зв'язок між назвою "Авто дня" та учасниками. Адже ніякого відношення до "день" та алгоритму підбору учасників немає. Тобто авто дня наче і розуміється, що автомобіль щось зробив круте за день чи якийсь період часу. Але в цілому, це насправді просто (псевдо) рандомний автомобіль який виграв на голосуванні за незрозумілими критеріями. Подібні формування не можуть якось виділити систему оцінок автомобіля. Тобто наразі це фото, а може чийсь знайомий\друг. А може хтось проголосував за шкоду, а не за бмв, бо "ВАГ СИЛА а бмв не дуже". Ну це всі знають, як це працює) Нікого не хочу цим образити, але десь так все відбувається. Хтось проголосує за класний блог, бо веде сам блог і старається і розуміє що це круто. А хтось оцінить ще щось.Але на даний момент з того що я помічав за рахунок опитувань і особистих спостережень. То перемоги у авто дня відбуваються частенько ось таким чином."Ого, я не заходив на драйвер 3 місяці, а тут зайшов, виявляється машина була на виборах і виграла" або "Автомобіль який імпортнув записи з драйва, але в цілому за 2 роки написав всього лиш один запис, спокійно виграв на авто дня". Або тому подібне. Перші роботи алгоритму які я застав до останніх змін, коли зареєструвався, брали ледь дуже часто по декілька раз автомобілі які стартанули раніше на драйвері. Усі інші зазвичай ігнорувались. Ну і тут можна одразу це помітити якщо вирахувати кількість повторень по переможцям які є за цей рік.Після оновлення алгоритму все дуже і змінилось, хоча вже і не треба місяць чекати після реєстрації. Але тут вірвалась ось така от каруселька. І ні, вона не гарантує перемогу ніяким чином. Тільки у тому випадку, якщо людина має одразу велику кількість рейтингу і підписників. І це теж окей, але і тут інколи проскакувало те, що автомобіль з каруселі вигравав там ледь не 3 рази підряд протягом трьох тижнів) І тут теж питання є до того, але піднімати я їх не буду. Платні можливості мають бути, адже утримувати інфраструктуру веб-сайту і годувати сім'ї треба. І це важливоБагато автівок ведуть гарний блог, але не потраплять в Авто дня. Багато автівок які мають декілька записів за весь час і не дуже активні, потрапляють в авто дня і виграють. Інколи під час голосування взагалі незрозуміло за кого голосувати, так як усі авто не дуже активні взагалі.Тут було б чудово отримати алгоритм із врахуванням коефіціентності, яка до прикладу визначала те, що взагалі людина активна за якийсь період часу, так як він скоріш за все може бути у майбутньому претендентом на авто року. За цей місяць, тиждень, день тощо. Звичайно, що це занадто груба аналітика і тут треба дивитись дані, проводити тести з даними (та пробувати різні алгоритми), щоб розуміти як той чи інший алгоритм себе поведе. Тому це всього лиш моя думка) Ну і ця коефіціентність не повинна урізати шанси усім, а всього лиш активнішим давати більше шансів потрапляти в голосування. Таким чином буде рости мотивація писати більше контенту, робити їх цікавішими, тощо. Більше унікального контенту = більше пошукової видачі. Більше пошукової видачі = більше користувачів. Більше користувачів = більша відвідуваність. Більша відвідуваність = більша рекламна привабливість. І бла бла бла. Наразі з того, що є, цінності від того, як веде людина свою сторінку мінімальна. Також зменшувати його тим, хто вже виграв і претендує вже на тиждень, місяць, рік і т.д.Але коефіціентність якась потрібна. Так як авто дня стало автом дня, але незрозуміло за рахунок чого воно це зробило інколи.
DimAssBMW, думаю, що це все також допрацюється, всьому свій час. Однозначно зміни будуть, роботи ще повно))
Я то не довго чекала рандома, який обере мій автомобіль, бо тут лише 3міс, але з моїм везінням, то обрала не чакати, а піти в карусельку сходити. І вийшло так як у тебе, з другої спроби))
2
27 жовтня 2023р. 20:58
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
APTICT
Заплатив за просування назбирав голосів-переміг,не заплатив, шанси перемогти мізерні
APTICT, рандомно також можна попасти, но шанси мінімальні, це у кого яка вдача)) давай ще ти з Костьою попадіть разом, це так під заказ для мене😅
А за гроші… ех, ну що поробиш, засновникам цього сайта також потрібні кошти на розвиток, це логічно, бо люди вже рік працюють, щоб у нас була така платформа. А голосувати чи ні, то вирішувати нам. 😉
2
27 жовтня 2023р. 20:52
Я їжджу на Chery Tiggo 2
Да, умеете Вы "засветить" темы... Поэтому и интересно читать о муках "выбора"....👍🔥😎
2
27 жовтня 2023р. 09:39
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DePonte
Да, умеете Вы "засветить" темы... Поэтому и интересно читать о муках "выбора"....👍🔥😎
DePonte, хотіла стриматись, но не змогла, бо обличчя моє виглядало саме так, як у того собаки, коли оновила сторінку переглянути нових кандидатів 😅
2
27 жовтня 2023р. 21:07
Mari
DePonte, хотіла стриматись, но не змогла, бо обличчя моє виглядало саме так, як у того собаки, коли оновила сторінку переглянути нових кандидатів 😅
Mari, так насправді обличчя на фотці прикольне ))),

Читаю… просто нема що добавити 🎃 (хіба синочку відміну на срач )
1
27 жовтня 2023р. 23:21
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Yur_Ka
Mari, так насправді обличчя на фотці прикольне ))), Читаю… просто нема що добавити 🎃 (хіба синочку відміну на срач )
Yur_Ka, та тут все цивільно, все культурно і без образ)) просто думки людей в голос. Якби щось пішло не так, я би почистила те, що несло б негатив))) приємно читати думки людей без образ 👍🔥
1
28 жовтня 2023р. 02:48
Участвую во всех страчах, ибо в выборы не кидает и слава богу 😁😁😁😁😁😁
4
27 жовтня 2023р. 09:00
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SnowgOons_
Участвую во всех страчах, ибо в выборы не кидает и слава богу 😁😁😁😁😁😁
Snowgoons_, «что за заворушка, пойду и я в нее» 😂😂🤝
1
27 жовтня 2023р. 21:12
Mari
Snowgoons_, «что за заворушка, пойду и я в нее» 😂😂🤝
Mari, ой вы пропустили когда был мегосрач вага и мопара))) щас тихо)
1
27 жовтня 2023р. 22:46
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
SnowgOons_
Mari, ой вы пропустили когда был мегосрач вага и мопара))) щас тихо)
Snowgoons_, мопара з крайслером ще застала тут, але тоді користуватися Драйвером не вміла і не читала. )))
1
27 жовтня 2023р. 22:50
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
я взагалі абсолютно байдужий до цих виборів))))))) Зато бісять пусті пости типу "для себе". Але на мою думку ці вибори повинні бути по маркам авто. Наприклад краща машина з Хонд, краща машина з Форд і так далі. А потім вже краші з кращіх.
6
27 жовтня 2023р. 08:29
alah
я взагалі абсолютно байдужий до цих виборів))))))) Зато бісять пусті пости типу "для себе". Але на мою думку ці вибори повинні бути по маркам авто. Наприклад краща машина з Хонд, краща машина з Форд і так далі. А потім вже краші з кращіх.
alah, тож я тебе вибішую 😁😁🤔
Хоча більшість робе таки пости, щоб запамʼятати коли що міняв, я, наприклад, не полюбляю коли мені під капот вішають усякі бумажки про пробігти заміну масла🤔
Особисто я не розумію більше постів про Оце я купив новий ковпачок на ніпель шини, а отут я помив, а наступний пост Отут я її трапочкою повитирав 🙄
Хоча я сам якусь шляпу викладаю 😀😀🤣🤣😂😂
2
27 жовтня 2023р. 09:57
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
alah
я взагалі абсолютно байдужий до цих виборів))))))) Зато бісять пусті пости типу "для себе". Але на мою думку ці вибори повинні бути по маркам авто. Наприклад краща машина з Хонд, краща машина з Форд і так далі. А потім вже краші з кращіх.
alah, для себе декому можливо і зручно писати, як в блокнот. Якщо не подобається, то можна не звертати увагу, це ж у кожного свій особистий простір)))
Вибори, дійсно, було б цікаво розділити. Як, наприклад, део може змагатися з якоюсь запряженою бехою…
Тому і виходить просто як гра))
2
27 жовтня 2023р. 21:17
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Не голосував ні за кого,міняю голос на літр масла😀😀😀
10
27 жовтня 2023р. 08:23
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Igor3564
Не голосував ні за кого,міняю голос на літр масла😀😀😀
igor-onlyBMW, давай відділення НП 😂😂😂😂
2
27 жовтня 2023р. 10:47
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
DimAssBMW
igor-onlyBMW, давай відділення НП 😂😂😂😂
DimAssBMW, жартую 0грам від заміни до заміни😀❤️
2
27 жовтня 2023р. 11:27
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Igor3564
DimAssBMW, жартую 0грам від заміни до заміни😀❤️
igor-onlyBMW, розумію) Та ж ситуація, постійно після заміни залишаються майже повні пляшки з маслом) Хто там розвів той стереотип про масло і BMW все ще не розумію 😂
2
27 жовтня 2023р. 13:41
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Igor3564
Не голосував ні за кого,міняю голос на літр масла😀😀😀
igor-onlyBMW, а я на 2л тіко не масла, а коньяку 😂😂😂
3
27 жовтня 2023р. 21:27
Я їжджу на Renault Megane II
О, да, тут реально дуже важкий вибір і для мене😵‍💫 тому, мабуть, голосну за Чері, щоб не було нікому обідно😉
4
27 жовтня 2023р. 07:53
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Crash
О, да, тут реально дуже важкий вибір і для мене😵‍💫 тому, мабуть, голосну за Чері, щоб не було нікому обідно😉
Crash, власник чері такий 🗿 «а мені це нравиця, не зупиняйтесь» 👍😅
2
27 жовтня 2023р. 21:31
Тут, як то кажуть, хіба хочеш - мусиш )))
Пропоную голосувати за того, в кого найменше шансів. Не з даної трійки, а з усіх! Нам не складно, а людині буде приємно ))
5
27 жовтня 2023р. 06:31
Це голосування за картинку, або за "цей чувакна мене підписаний, треба підримати", не більше того. Ніхто не буде вникати в стан авто, скільки вкладено сил і грошей. Тут може виграти машина, тільки тому, що вона з дівчиною в купальнику на фото. Тому не варто брати близько до серця. І з перемогою)
5
27 жовтня 2023р. 04:17
Колян
Це голосування за картинку, або за "цей чувакна мене підписаний, треба підримати", не більше того. Ніхто не буде вникати в стан авто, скільки вкладено сил і грошей. Тут може виграти машина, тільки тому, що вона з дівчиною в купальнику на фото. Тому не варто брати близько до серця. І з перемогою)
Колян, це завжди так було... Ще починаючи з д2. Виграє картинка, а не машина...
Плюс платне просування... Плюс пости накшташт - "я на виборах, проголосуйте".
Це треба змінювати....

Я б пропонував щось симбіоз типу Євробачення - типу голосують учасники сайту (так як і зараз) + голосують представники(адміни) сайту (вже з урахуванням не просто картинки, а наповненості, якості й т.п.). Далі виставляється сумарна оцінка й вуаля
3
27 жовтня 2023р. 08:26
Колян
Це голосування за картинку, або за "цей чувакна мене підписаний, треба підримати", не більше того. Ніхто не буде вникати в стан авто, скільки вкладено сил і грошей. Тут може виграти машина, тільки тому, що вона з дівчиною в купальнику на фото. Тому не варто брати близько до серця. І з перемогою)
Колян,ну тут я не совсем соглашусь,когда я голосую за авто, картинка не важна,я смотрю журналы,в большей части по ним и ориентируюсь, потому что считаю такие сайты в первую очередь должны быть как инструмент, который в сложной ситуации тебя выручит,в том плане что если у тебя поломка и ты не знаешь что делать...вот драйвер. С таким суждением я пишу свои журналы,если кому-то понадобится, человек посмотрел и сделал себе.
общение и подписки тоже играют свою роль.
Ну и выборы должны быть по таким критериям и донат тут не должен иметь место, иначе просто не интересно
2
27 жовтня 2023р. 14:26
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Колян
Це голосування за картинку, або за "цей чувакна мене підписаний, треба підримати", не більше того. Ніхто не буде вникати в стан авто, скільки вкладено сил і грошей. Тут може виграти машина, тільки тому, що вона з дівчиною в купальнику на фото. Тому не варто брати близько до серця. І з перемогою)
Колян, трошки не так)) особисто у мене. Я наприклад, дивлюся що подобається. Інколи креативність, інколи бортжурнали, інколи просто картинка. Але є ще один фактор - це коли ти пишеш про колеса, чи про хімію, а тобі приходять на допомогу з дієвою порадаю і вона працює! Потім спілкуєшся і розумієш, що людина тобі допомогла і виручила, може комусь на таке байдуже і він одразу забуває, але не в моєму випадку 🙃
Тому це все індивідуально))
Я ж без голої себе і купальника виграла 😅
Хоча, думаю, якщо б таке вчудила, то точно принципово ніхто б не проголосував 😂 і правильно зробили б))
1
27 жовтня 2023р. 21:35
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Yur_Ka
Mari, 😎був би цікавий варіант
Yur_Ka, аха, для цього є інші сайти з професіоналами 😅
1
28 жовтня 2023р. 02:57
Mari
Колян, трошки не так)) особисто у мене. Я наприклад, дивлюся що подобається. Інколи креативність, інколи бортжурнали, інколи просто картинка. Але є ще один фактор - це коли ти пишеш про колеса, чи про хімію, а тобі приходять на допомогу з дієвою порадаю і вона працює! Потім спілкуєшся і розумієш, що людина тобі допомогла і виручила, може комусь на таке байдуже і він одразу забуває, але не в моєму випадку 🙃 Тому це все індивідуально))Я ж без голої себе і купальника виграла 😅Хоча, думаю, якщо б таке вчудила, то точно принципово ніхто б не проголосував 😂 і правильно зробили б))
Mari, я голосую зазвичай або за те авто, власника якого я знаю з підписників, якщо такого немає, то за модель авто, яка мені більше до вподоби. І лайкаю, ще з Д2, на взаєм, і кинути цю дурню ніяк не можу. І поки будуть такі як я)))) , а судячи з взаємних лайків їх більшість, ні про яке наповнення нормальною інформацією бортжурналів мова не йде. Хоча: так , у нас немає сайтів з технічкою по авто, і доводиться через впн заходити до кацапів. І незважаючи на такі особливості на Д2 дуже багато потрібної інфи назбиралось, назбирається і на Драйвері.
1
27 жовтня 2023р. 23:30
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Колян
Mari, я голосую зазвичай або за те авто, власника якого я знаю з підписників, якщо такого немає, то за модель авто, яка мені більше до вподоби. І лайкаю, ще з Д2, на взаєм, і кинути цю дурню ніяк не можу. І поки будуть такі як я)))) , а судячи з взаємних лайків їх більшість, ні про яке наповнення нормальною інформацією бортжурналів мова не йде. Хоча: так , у нас немає сайтів з технічкою по авто, і доводиться через впн заходити до кацапів. І незважаючи на такі особливості на Д2 дуже багато потрібної інфи назбиралось, назбирається і на Драйвері.
Колян, все буде, це добре, що є українське своє рідне!!! І тут буде, просто на все потрібен час)) мене не було на руснячому сайті, але я про нього вже чула історії, там і голі дівки біля авто і ще якісь спецефекти, розборки у особисті повідомлення «чому після твого захода рейтинг впав» і т.д. Тому Драйвер буде точно кращий, просто потрібен час ☝️👍
1
28 жовтня 2023р. 00:02
Щось я не в темі 🙄😁
1
27 жовтня 2023р. 02:23
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
BogdanFin
Щось я не в темі 🙄😁
BogdanFin, нєєє, це щастя що ви, не в «тємє» бо це і так джек пот. Просто , тут є люди, до яких є хороше відношення і воно обґрунтоване. Це добре, що ще ви не потрапили на ці вибори бо ще і про вас би писала 🫣😅
6
27 жовтня 2023р. 02:28
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
BogdanFin
Mari, Хонди дуже рідко на вибори потрапляють)) там німці понад усе 😁😁😁
BogdanFin, якщо поглиблюватися і розбиратися, то всі номенації мають бути окремими. Ми всі різні і маємо бути претендентами у різних сферах виборів. Але все згодом, думаю це тільки початок цієї платформи 🔥
Ваше авто чудове, просто рандом не любить вас так само як і мене))) бо на вибори я потрапила через карусель, форд тут за авто не рахували 😅🙃
6
27 жовтня 2023р. 02:39
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Класний пост) Як мінімум буде що пригадати колись, коли це голосування закінчиться.
Хотілось би іншої ситуації, але як то кажуть "Маємо, те що маємо" 😄
3
27 жовтня 2023р. 02:11
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
DimAssBMW
Класний пост) Як мінімум буде що пригадати колись, коли це голосування закінчиться. Хотілось би іншої ситуації, але як то кажуть "Маємо, те що маємо" 😄
DimAssBMW, це мій mood по життю))) і так у всьому, інколи навіть, коли є чуйка знаю, що так і буде ….) Но сьогодні, це 10 із 10 🤦🏻‍♀️🫣
Не хочу розводити щось погане, але не висловитись не могла🫣

Ви реально всі як на підбор 🔥
І нехай мене захейтять, чи скажуть щось інше…. Але я не могла це не написати 🫣
6
27 жовтня 2023р. 02:17
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
DimAssBMW
Класний пост) Як мінімум буде що пригадати колись, коли це голосування закінчиться. Хотілось би іншої ситуації, але як то кажуть "Маємо, те що маємо" 😄
DimAssBMW, Ти чому хабар дав?))) А я за твою ф10 проголосував) Жарти жартами, але цього бідного бмв шника знаю, він останні гроші пакує в автівку, не знаю як ще жінка з ним живе, тому про хабар і речі не може бути)))
27 жовтня 2023р. 13:11