Skoda Fabia Combi Mk2 (● Нєржавєйка ●)

Розтонування поворотів

І так,напевно  вже багато хто з вас знає що в Києві почали безпідставно вилучати авто начеб-то за шумну вихлопну систему.Але на справді все набагато складніше.А все почалось з того що поліція почала зупиняти авто з гучним вихлопом в Киеві на вул Лесі Українки.Але так як на багатьох спортивних авто з заводу встановлений басистий вихлоп то поліція на даний момент шукає будьяку причину щоб зупинити,а потім приколупатись то до зовнішнього тюнігу то до ще чогось і забрати авто на штраф майданчик безпідставно.

Випадків таких вже безліч,і по всьому Киеву та і не тільки.По інформації з різних джерел вже забрали більш ніш 50 авто,на данний момент набагато більше.Забирають за все що завгодно.Зупинили за тоновані стопи,далі відкрийте капот,не сподобався він номер і далі поїхало.
Чому це все почалось ніхто не знає.Але більше за все звертають увагу на тюнінг на авто,при тому на звичайний,тобто зовнішній. Але були навідь випдки вилучення звичайних стокових авто.Тому ось і я виришві трохи розтонувати задні стопи,щоб було менше приводів для зупинки,та трохи зняти з авто все що привертає увагу,так як моя виділяється з потоку.Але не думаю що це допоможе якщо захочу приколупатись.Ваші думки з приводу цієї ситуації?Чтому це все могло початись саме зараз?


Ціна питання 1000 UAH, Пробіг 206752 км.
Опубліковано: 16 серпня 2023р. 17:08
40 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Opel Signum, Opel Signum
На мою думку давно пора би вже взятись за ''тюнінговане'' освітлення.
Це є досить серйозною причиною створення аварійних ситуацій.
Звичайно не вилучення авто, а принаймі для початку попередження з подальшим усуненням або штраф.
Хоча якщо взяти Німеччину, там є спеціальний підрозділ поліції, і за тюнінг що не відповідаю заводській комплектації там проводять евакуацію та вилучення авто.
Тому й більшість тюнених авто там переміщаються на лаветах між фестами та виставками.
5
16 серпня 2023р. 21:16
maxxis777
На мою думку давно пора би вже взятись за ''тюнінговане'' освітлення.Це є досить серйозною причиною створення аварійних ситуацій.Звичайно не вилучення авто, а принаймі для початку попередження з подальшим усуненням або штраф.Хоча якщо взяти Німеччину, там є спеціальний підрозділ поліції, і за тюнінг що не відповідаю заводській комплектації там проводять евакуацію та вилучення авто.Тому й більшість тюнених авто там переміщаються на лаветах між фестами та виставками.
maxxis777, Я згоден,але е ціла суб культура у нас.І ось я один із них.Я з 2010 року пов'язаний з нелегальними перегонами та всякими івентами які легальні.Суть в тому що деякі люди цим живуть,це їх хобі та життя.Я розумію що деякий тюніг можливо занадто,але забирати авто це перебір.Повинні бути штрафи та законіі підстави на це,та закони.А в нас їх немає.Навіть коли в 2014 років був пік нелегальних перегонів в Києві авто не забирали.Так були штрафи,але не вилучення.Людина вкладає силу,кошти,душу в авто,а якийсь мент придумав собі що він бог.Так не повинно бути.
2
16 серпня 2023р. 21:29
Я їжджу на Opel Signum, Opel Signum
Jeka_kor4
maxxis777, Я згоден,але е ціла суб культура у нас.І ось я один із них.Я з 2010 року пов'язаний з нелегальними перегонами та всякими івентами які легальні.Суть в тому що деякі люди цим живуть,це їх хобі та життя.Я розумію що деякий тюніг можливо занадто,але забирати авто це перебір.Повинні бути штрафи та законіі підстави на це,та закони.А в нас їх немає.Навіть коли в 2014 років був пік нелегальних перегонів в Києві авто не забирали.Так були штрафи,але не вилучення.Людина вкладає силу,кошти,душу в авто,а якийсь мент придумав собі що він бог.Так не повинно бути.
Jeka_kor4, згоден, спочатку законні підстави.
Сам є прихильником тюнінга та можливості індивідуалізації, але правильний тюнінг у нас коштує не дешево і не сказав би що прям є ринок.
По зовнішньому у основному не дуже якісні копії зі скловолокна або бв оригінал.
Ось на приклад дану решітку я придбав по знайомству за 200$
І вже не перший рік моніторю спойлер 😐
2
16 серпня 2023р. 21:40
Я їжджу на Opel Signum, Opel Signum
Jeka_kor4
maxxis777, Я згоден,але е ціла суб культура у нас.І ось я один із них.Я з 2010 року пов'язаний з нелегальними перегонами та всякими івентами які легальні.Суть в тому що деякі люди цим живуть,це їх хобі та життя.Я розумію що деякий тюніг можливо занадто,але забирати авто це перебір.Повинні бути штрафи та законіі підстави на це,та закони.А в нас їх немає.Навіть коли в 2014 років був пік нелегальних перегонів в Києві авто не забирали.Так були штрафи,але не вилучення.Людина вкладає силу,кошти,душу в авто,а якийсь мент придумав собі що він бог.Так не повинно бути.
Jeka_kor4, на моєму сігнумі стоять відмінні від заводсткої комплектації вихлоп ( роздвоєний від 3,2 бензин) та гальма ( від 3.0 дизель), також бі лед лінзи замість стокового ксенона, зі збереженням автокоректору і скоро, як пофарбують новий бампер відновлю омивачі фар.
А ще куплений блок та кнопка для реалізації спорт режиму
1
16 серпня 2023р. 21:45
Я їжджу на Opel Signum, Opel Signum
Jeka_kor4
maxxis777, оце гарний підхід 🤙так тримати 🫡
Jeka_kor4, дякую, навзайм 👍
1
16 серпня 2023р. 22:29
Я їжджу на Opel Zafira B
За стопи плюсую =)
Вони мають бути видні при будь якій погоді і освітленню)
Але ж звичайно без штрафмайданчика, це вже перебір, при чому дуже великий і не законний. Я не в темі але мають бути якісь НПА де мають бути стандарти
4
16 серпня 2023р. 20:22
yurez
За стопи плюсую =) Вони мають бути видні при будь якій погоді і освітленню)Але ж звичайно без штрафмайданчика, це вже перебір, при чому дуже великий і не законний. Я не в темі але мають бути якісь НПА де мають бути стандарти
yurez, ну так ось стандарти і є,але зараз поліція як взбісилась.Ящо на тачці якихось пару наклейок то ти ціль номер один.Я вже мовчу за обіси чи ще щось
1
16 серпня 2023р. 20:49
Я їжджу на Opel Zafira B
Jeka_kor4
yurez, ну так ось стандарти і є,але зараз поліція як взбісилась.Ящо на тачці якихось пару наклейок то ти ціль номер один.Я вже мовчу за обіси чи ще щось
Jeka_kor4, та хз, важко вам відповісти, логіки кого зупиняти, а кого ні, там немає. Хіба що чисто в мудака поганий настрій і починає всіх підряд, кого йому хочеться
2
16 серпня 2023р. 21:16
yurez
Jeka_kor4, та хз, важко вам відповісти, логіки кого зупиняти, а кого ні, там немає. Хіба що чисто в мудака поганий настрій і починає всіх підряд, кого йому хочеться
yurez, Ну просто різні ходять слухи.Пишуть що взаглі це все почалось тому що якийсь депутат посприяв з верховної ради.
1
16 серпня 2023р. 21:32
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Це на сто процентів вірне рішення - зробити щоб зовні автомобіль нічим не виділявся.
А ще, говорив мій товариш, головне коли мимо них проїзжаєш, то їм в очі не дивитися😁
3
16 серпня 2023р. 18:26
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
yurez
veti-k, дулі треба тримати! Бабуся так завжди вчила)
yurez, та то щоб не зурочили, сумніваюсь що в даному випадку допоможе.
1
16 серпня 2023р. 20:40
Я їжджу на Opel Zafira B
veti-k
yurez, та то щоб не зурочили, сумніваюсь що в даному випадку допоможе.
veti-k, допоможе, головне вірити))
P.s. Якщо машина не сильно звертає на себе увагу))
2
16 серпня 2023р. 21:13
yurez
veti-k, дулі треба тримати! Бабуся так завжди вчила)
yurez, а далі в кармані тримати ?🤣
2
16 серпня 2023р. 20:50
Я їжджу на Opel Zafira B
Jeka_kor4
yurez, а далі в кармані тримати ?🤣
Jeka_kor4, та не, головне щоб з за торпедо не стирчала, а то ще потім фак і образу співробітника домалюють)))
2
16 серпня 2023р. 21:14
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
yurez
Jeka_kor4, та не, головне щоб з за торпедо не стирчала, а то ще потім фак і образу співробітника домалюють)))
yurez, мій батько колись, ще ГАІ було, якщо вони зупиняли, то замість ''здрасьте'' одразу говорив ''грошей немає'' або ''гроші у жінки''. У дев'яносто дев'яти випадках вони навіть документи не перевіряли, а одразу відпускали.
2
17 серпня 2023р. 08:24
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Jeka_kor4
veti-k, але це ж не діло елкі палкі.Так просто вилучати та приколуватись
Jeka_kor4, звісно це не добре.
Але якщо немає явної причини зупинити то не буде такої ситуації.
2
16 серпня 2023р. 20:58
veti-k
Jeka_kor4, звісно це не добре.Але якщо немає явної причини зупинити то не буде такої ситуації.
veti-k, в тому то і справа,іноді тормозять навіть стокові авто,або просто дороге спотривне.І далі починається єралаш.Перевірка всьог чого можливо,потім їм різко не подобається номер кузова вони викликають єкспертів,ті в свою чергу мурижать голову і потім забирають типу на доп перевірку.
1
16 серпня 2023р. 21:02
veti-k
Jeka_kor4, звісно це не добре.Але якщо немає явної причини зупинити то не буде такої ситуації.
veti-k, Багато хто каже що це пов'язано з відміною експерта в гаі.
4
16 серпня 2023р. 21:04
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Jeka_kor4
veti-k, Багато хто каже що це пов'язано з відміною експерта в гаі.
Jeka_kor4, мабуть повертаються часи, коли ГАІ могло зупинити і перевірити справність сигналу, ручного гальма або покришок.
1
17 серпня 2023р. 08:27
Я їжджу на KIA Forte5
З однієї сторони, це не добре що ми не маємо ТО. А з другої, це буде ще одна схема для побору (.
2
16 серпня 2023р. 17:23
omkovalchuk_
З однієї сторони, це не добре що ми не маємо ТО. А з другої, це буде ще одна схема для побору (.
omkovalchuk , Але поки навіть і хабарі не бируть щоб не забирали авто.Питання що робити в таких ситуаціях.
2
16 серпня 2023р. 17:26
Я їжджу на Daewoo Lanos
RuslanUshakov
Jeka_kor4, звертатися за правовою допомогою до адвоката.
RuslanUshakov, при деяких вилученнях був присутній адвокат,і нічого не міг зробити.
1
16 серпня 2023р. 18:04
RuslanUshakov
Jeka_kor4, значить такий адвокат.
RuslanUshakov, просто нас там не було,тому хз який там адвокат,але факт є факт.
1
17 серпня 2023р. 13:10
Я їжджу на Daewoo Lanos
Jeka_kor4
RuslanUshakov, просто нас там не було,тому хз який там адвокат,але факт є факт.
Jeka_kor4, в принципі то вилучити можуть і з адвокатом, потім оскаржувати в суді всеодно доведеться.
1
17 серпня 2023р. 13:12
RuslanUshakov
Jeka_kor4, в принципі то вилучити можуть і з адвокатом, потім оскаржувати в суді всеодно доведеться.
RuslanUshakov, так,але за це все треба кругленьку суми буде викинути.За штраф майданчик,евакуатор,за адвоката і.т.д. У хлопців яких забирали були в шоці від суми яка наказала за час поки чекали суд.
1
17 серпня 2023р. 13:19
Я їжджу на Daewoo Lanos
Jeka_kor4
RuslanUshakov, так,але за це все треба кругленьку суми буде викинути.За штраф майданчик,евакуатор,за адвоката і.т.д. У хлопців яких забирали були в шоці від суми яка наказала за час поки чекали суд.
Jeka_kor4, ну якщо суд виграєш, то постанова вважається незаконною і відповідно сплата за майданчик, так само як і судові розходи падає на поліцію, лишається тільки сплатити адвокату.
1
17 серпня 2023р. 13:24
RuslanUshakov
Jeka_kor4, ну якщо суд виграєш, то постанова вважається незаконною і відповідно сплата за майданчик, так само як і судові розходи падає на поліцію, лишається тільки сплатити адвокату.
RuslanUshakov, ні,майданчик і євакуатор ітд це все платиш ти.Так само як і зе то що не правильно паркування коли забирають.Це все реальні історії.Зараз повний безпорядок по цьому.
1
17 серпня 2023р. 14:24
RuslanUshakov
Jeka_kor4, ну якщо суд виграєш, то постанова вважається незаконною і відповідно сплата за майданчик, так само як і судові розходи падає на поліцію, лишається тільки сплатити адвокату.
RuslanUshakov, Знайомого зупинили 3 неділі назад,почали доколупуввтись,то за те то за інше,дійшло до того що хї не сподобався номер кузова,вони викликали єксперта на місце,єсперт 4 години ходив вокруг машини і всеж її забрали.Це все при тому що авто ставвло на облік в гаї проходило єксперта рік тому.Далі її повезли на штраф площадку але це не кінець.Для того щоб підтвердили що номер не якійсь та лівий її треба доставити в сантадор,їх забрали з штраф площадки і повезли туди,розібрали пів морди та підтвердили що номер рідний ітд.Даді її повезли знову на площадку,а ділі був суд,і на суді вже йому відмінили це все і відвли машину с під арешту,але за всю цю возню на євакуаторах та шрф площадку платив він.
1
17 серпня 2023р. 14:30