Mercedes-Benz CLA 45 AMG (C117) (CLA45AMG)

Stage 2

Я їжджу на Mercedes-Benz CLA 45 AMG (C117), Mercedes-Benz CLK (W209)
Житомир, Україна

В принципі, авто добре їде в стоці, але чому б не добавити, якщо це можна зробити без особливої  шкоди залізу. В 45-й можна ще дути, але я просив лагідний стейдж. В іншого власника 45-го stage3, вже 3 сезон працює без будь-яких поломок. 

Конфіг.  
- downpipe.  
- перепрограмування блоку двигуна.  
- перепрограмування блоку коробки.

На майбутнє є варіант поставити метанол і гібридну турбіну, ну і дунуть як слід( двигун кований з заводу ).

Вирішено робити ст2, пробіг 144т км і каталізатор бажано зняти. Був би свіжіше, робив ст1 і каталізатор залишив на місці.

Начитавшись інформації в Інтернеті, замовив клапан bypass ( скидає лишній тиск, пшшш-пшшш ). З заводу на дорест його не ставили, а в рестайлінгу, на точно такий двигун, його поставили, підняли тиск ітд, що дало прибавку в 26кс до 360 (386). В принципі, можна обійтися просто клапаном і заливкою прошивку в блок двигуна від рестайлінга, то для тих, хто за сток кар.

Клапанів є два вида. Перший - з резиновою мембраною, яка рветься навіть без stage. Другий -  з пластиковою мембраною, яка вже не порветься ). 
Мені рекомендували ставити саме з резиновою. Мабуть це пов'язано з тим, що порветься мембрана, яка легко міняється і коштує не дорого ( ремкрмплект ), а не пайп на впуску. Ну і бортовий комп'ютер видасть помилку, якщо мембрана порветься, а от як з пластиком буде не зрозуміло. Собі я поставив замінник від Pieburg.

Номера заводського байпас.  

З резиновою мембраною A0001531159. 
З пластиковою A0001531859.  

Саме більше мене турбувало - це фішка до клапана. Чи є вона в рідній провідці до ЕБУ. Розібравши, фішку знайшов, встановив і поїхав в Київ. 

Стан холодної і гарячої крильтачки ідеальний, ніякого люфта.

Поки зварювали dowpipe, Паша з Unlimboost зачитав мою прошивку і відправив куди треба. 
Кульок ставити не треба, тому що заводський охолоджується рідиною.

Склали до купи, провірили, зняли ще раз логи і дав добро, що можна навалювати. Але є одне але, коробка блокує крутячий момент на старті, тому було вирішено шити коробку. 

Після того як зашили коробку, я відчув, що тачка тягне не так, трохи гірше. Але саме цікаво, що заміри показали краще результат, ніж до зашиття коробаса. Перемикає в спорті тепер на 5.5т обертів, хоча раніше крутило до 6.7т. В ручному режимі можна викручувати до відсічки.

Тепер по потужності.  
На стенді не заміряли, але по показникам з драгі і порівнянням з мерсом А45S 2019р, ми маємо 421кс та 500нм ( вага майже однакова, різниця в 25-30кг ). І це ще не все, адже можна залити спирт в бак і тоді добавиться ще коняк, 100-200 з 9 виїде.

Заміри зробив, але вони без спирту - це 1, по 2, я їхав в спорт режимі, а не ручному (до5.5 крутить і перемикає), ну і 3 - це зацеп, не чіпляється передок, буксує на першій передачі. 
Холодно ще... якщо питання не вирішиться, то будуть спереду стояти полусліки. 
Тому вважаю, що 0-100 могло бути краще. До 100 з 4сек виіжає. 1/4 виіжає з 12, 100-200 дуже низькі 9сек

Точні цифри і показники з драгі нехай залишаться секретом )


Ціна питання 1150 USD, Пробіг 144700 км.
Опубліковано: 21 березня 2023р. 21:58
6 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Твій бортовик дуже корисний, прочитав тепер буду знати деякі нюанси. В мене теж 45. Але поки ще збераю піся Америки, можливо через пару тижнів теж буду тут писать
1
06 березня 07:59
Не возможно добавить без вреда железу, любой чип сказывается на ресурсе, никого не слушайте, это я не для спора, а просто констатирую факт. 100-200 хорошие.
1
22 березня 2023р. 08:21
Lovisandali
Не возможно добавить без вреда железу, любой чип сказывается на ресурсе, никого не слушайте, это я не для спора, а просто констатирую факт. 100-200 хорошие.
Lovisandali, вважаю, таку думку можна віднести до авто, які до того не розраховані, тобто звичайні авто, не АМГ, не М, не РС.

Такі авто розраховані на велику потужність і мають витримувати тривалі навантаження.
В даному випадку мотор кований з заводу і буде тримати, як і інше ( хоча з дуру можна зламати що завгодно ).

В спільноті спілкуємось, знаю що в кого ходить, а в кого відламується. Тому і зробили ст2, хоча й ст3 на цла45 тримає без поломок ( третій сезон ).

Головне - це правильно налпштувати, обслуговувати та вчасно зупинитись )
5
22 березня 2023р. 09:19
M-Star
Lovisandali, вважаю, таку думку можна віднести до авто, які до того не розраховані, тобто звичайні авто, не АМГ, не М, не РС.Такі авто розраховані на велику потужність і мають витримувати тривалі навантаження.В даному випадку мотор кований з заводу і буде тримати, як і інше ( хоча з дуру можна зламати що завгодно ).В спільноті спілкуємось, знаю що в кого ходить, а в кого відламується. Тому і зробили ст2, хоча й ст3 на цла45 тримає без поломок ( третій сезон ).Головне - це правильно налпштувати, обслуговувати та вчасно зупинитись )
M-Star, согласен, но они уже рассчитаны инженерами с запасом на ресурс, помимо кованного блока есть еще поршневая, форсунки (и благо что в твоем случае машина свежая), турбина и то как на ней уже сказалось противодавление с катализатора и много много всего остального, настройка это вообще отдельный разговор….у тебя же и сток крепко ехал) Обслуживание это вообще основное, а так как не крути, ну сказывается добавка мощности на ресурсе.
1
22 березня 2023р. 10:39
Я їжджу на Opel Vivaro (1G)
Lovisandali
M-Star, согласен, но они уже рассчитаны инженерами с запасом на ресурс, помимо кованного блока есть еще поршневая, форсунки (и благо что в твоем случае машина свежая), турбина и то как на ней уже сказалось противодавление с катализатора и много много всего остального, настройка это вообще отдельный разговор….у тебя же и сток крепко ехал) Обслуживание это вообще основное, а так как не крути, ну сказывается добавка мощности на ресурсе.
Lovisandali, попытаюсь вставить свои 5копеек😁 о прибавке мощи с точки зрения , так сказать, технической.
Я отношусь к ЧИПу (перепрошивке), как к оптимизации характеристик ДВС. Вред (снижение ресурса) двигателю и другим агрегатам можно нанести как некорректной прошивкой так и не правильной эксплуатацией абсолютно СТОКовых моторов.
Лошадиные силы - смотрю на этот параметр как на что-то условное, а вот крутящий момент это уже реальный параметр, который прилагается непосредственно на детали двигателя. Увеличивается нагрузка на поршни, шатуны, вкладыши ну и собственно колено.
Но все это справедливо для режима максимальной отдачи, так как она увеличилась благодаря ЧИПу (но грубо говоря если на СТОК машине, даже если она овощь, ездить в режиме "газ в палас", то и она умрёт быстро). В обычной же жизни повседневная езда ничем не отличается у простой машины и у прошитой, нагрузки около минимально средних так сказать, просто прошитый мотор чуть быстрее откликается на запрос водителя.

Ну как-то так лично я это вижу и считаю, что не нужно бояться эксперементов, главное подходить ко всему с пониманием дела.
3
22 березня 2023р. 12:15
Korneev09
Lovisandali, попытаюсь вставить свои 5копеек😁 о прибавке мощи с точки зрения , так сказать, технической.Я отношусь к ЧИПу (перепрошивке), как к оптимизации характеристик ДВС. Вред (снижение ресурса) двигателю и другим агрегатам можно нанести как некорректной прошивкой так и не правильной эксплуатацией абсолютно СТОКовых моторов.Лошадиные силы - смотрю на этот параметр как на что-то условное, а вот крутящий момент это уже реальный параметр, который прилагается непосредственно на детали двигателя. Увеличивается нагрузка на поршни, шатуны, вкладыши ну и собственно колено.Но все это справедливо для режима максимальной отдачи, так как она увеличилась благодаря ЧИПу (но грубо говоря если на СТОК машине, даже если она овощь, ездить в режиме "газ в палас", то и она умрёт быстро). В обычной же жизни повседневная езда ничем не отличается у простой машины и у прошитой, нагрузки около минимально средних так сказать, просто прошитый мотор чуть быстрее откликается на запрос водителя.Ну как-то так лично я это вижу и считаю, что не нужно бояться эксперементов, главное подходить ко всему с пониманием дела.
Korneev09, повністю підтримую 🤝.
Вкласти можна і не тюнінговане авто.
1
22 березня 2023р. 12:34