Гараж мрії

Необхідні поради знавців, що до вентиляції в гаражі

Опубліковано: 09 лютого 16:42
Я їжджу на Ford Focus II Wagon
Біла Церква, Україна

Фасадна частина гаража з 4 отворами вентиляції



В середині гаража ліва сторона






Тильна стіна


Доброго всім вечора, придбав декілька років назад цегляний гараж, потихеньку навів порядок, пофарбував, зробив освітлення,  навів більш менш лад у підвалі, тепер постало питання до вентиляції. В підвалі,  так як є розділення на приміщення є дві приточки та дві витяжки, більш менш на перший погляд сухо ( гігрометр показує 75-85% в різні періоди, влітку до 60%, але наверху в гаражі де стоїть авто,  ситуація трохи інша, минулої зими, довгенько не було можливості навідатись в гараж, і вийшло що в гаражі була Т -3-5 а на дворі сиро та + 5+7, відчинив ворота та в гараж зайшло тепліше вологе повітря  і все що було в гаражі швидко покрилось  сильною іспариною, а згодом тонким шаром льоду. Висновок проблема в вентиляції. На фасадній стороні гаража є 4 отвори для вентиляції ( 2 на рівні  50 см від полу та 2 на рівні 1,60м) висота стелі фасадної сторони ( зона виїзних воріт) десь 2,50, зона тильної частини гаража 2,80 м. Моя думка необхідно робити отвір в стелі на тилу гаража? В стінці не зробиш там інший гараж. Ну і навіщо стільки вентиляційних отворів з фасаду 4?


14 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
В мене теж така проблема з кооперативним гаражом,(думаю у всіх така проблема з ними),і з підвалом була така,то я в підвал поставив принуділовку,на витяжку і приток електовитяжки,підвал висох за три дні,тільки відключаю почінає сиріти,думаю таке зробити і в самому гаражі.
1
12 лютого 07:50
Щоб уникнути ефекту конденсату через різкий перехід через 0, тут або не відкривати, або топити, або витяжка і температура щоб була = вуличній.
Але все ж таки через гараж буде протягувать все вуличне вологе повітря все одно, тому волога все одно буде осаджуватись по кутках або стелі.
В мене коли мороз то ідеально просушує все, як тілько починаються оці раптові потепління з дощами то конденсат починає потроху осідать. Гараж навіть не відчиняється, всі вент отвори працюють.
1
12 лютого 07:48
Ще не маловажний фактор це утеплення. Коли після морозів ну вулиці становиться тепліше ніж у гаражі, то на стінах буде конденсат.
2
11 лютого 11:45
верно написали - заглушить верхние отверстия, а в тыльной части гаража сделать вытяжную трубу канашкой.
1
10 лютого 17:57
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Білявке на календарі заважає рюкзак KITE 😁😂😉
2
09 лютого 22:02
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
PrikolistUA
Bal-3, Кому що 🤣
PrikolistUA, 😁
1
10 лютого 17:23
Я їжджу на Chery Tiggo 2
Для вентиляции достаточно двух отверстий диаметром не менее 100мм, направление проветривания снизу вверх и по диагонали гаража (одна на лицевой стенке внизу слева (справа), вторая вверху на (около) тыльной стороне справа (слева). Для увеличения тяги ставим "теплую" или утепленную трубу на верхнее отверстие.
3
09 лютого 20:05
Я їжджу на Chery Tiggo 2
YevheniiBC
DePonte, Тобто верхні вентиляційні отвори з фасаду можна закрити, а на тилу в даху пробурити отвір під 110 трубу
YevheniiBC, Да, верхние отверстия на фасаде глушим и тогда посредине вверху тыла делаем вытяжку.
3
09 лютого 22:42
Нормальная ситуация , перепад температуры внутри и снаружи вызывающая конденсат.
У специалистов считается по формулам по типу точки росы. Чтобы небыло конденсата надо ровнять температуру улицы и помещения, не думаю что оно вам надо чтоб при -20 в гараже было -18-20. Когда температура выровняются само все пройдёт. Про вентиляцию делал одно отверстие снизу , второе вверху под потолком на противоположной стене , проблем с влагой никогда небыло .
Бывает в подвал при ремонте попадают жидкости , вода иногда антифриз , стоит на вытяге обычный древний вентелятор , два три дня сухо как дома, хранится много чего такого что сразу бы показало коррозию. Подвал 3 комнаты в размер гаража. Обычно вентиляция делается как та же печка буржуйка , заход воздуха снизу выход верх. Эксперты могут поправить .
2
09 лютого 19:15
SnowgOons_
Нормальная ситуация , перепад температуры внутри и снаружи вызывающая конденсат. У специалистов считается по формулам по типу точки росы. Чтобы небыло конденсата надо ровнять температуру улицы и помещения, не думаю что оно вам надо чтоб при -20 в гараже было -18-20. Когда температура выровняются само все пройдёт. Про вентиляцию делал одно отверстие снизу , второе вверху под потолком на противоположной стене , проблем с влагой никогда небыло .Бывает в подвал при ремонте попадают жидкости , вода иногда антифриз , стоит на вытяге обычный древний вентелятор , два три дня сухо как дома, хранится много чего такого что сразу бы показало коррозию. Подвал 3 комнаты в размер гаража. Обычно вентиляция делается как та же печка буржуйка , заход воздуха снизу выход верх. Эксперты могут поправить .
SnowgOons_, Не обов'язково рівняти температуру, треба посунути точку роси в глибину конструкції, тобто утеплити)
1
09 лютого 21:33
RebeL
SnowgOons_, Не обов'язково рівняти температуру, треба посунути точку роси в глибину конструкції, тобто утеплити)
RebeL, полностью согласен с вами , а смысл ?) Это явление нескольких дней , да и проблем не доставляет .
1
09 лютого 23:21
SnowgOons_
RebeL, полностью согласен с вами , а смысл ?) Это явление нескольких дней , да и проблем не доставляет .
SnowgOons_, не зовсім так, зараз маю цікавий досвід) будую прибудову до будинку, яка поки не опалюється. На дворі -2С в прибудові 10С Конденсат на всіх металевих частинах вікон, дверей, на шпильках мауерлатів і кутниках стропил)) і таке я спостерігаю вже 3-й місяць)))
10 лютого 01:10