«»

...

Проекція на лобове у BMW 5-er E39

Опубліковано: 21 грудня 18:03
Я їжджу на BMW 5 series Touring (E39)
Heinebach, Germany

Автор допису тут описує виключно свій досвід! Можна сказати - підкидує вам ідею як це зробити своїми руками і з мінімальним бюджетом (за допомогою ніхуя, гівна, палиць і пилососних шлангів; або як зробити щось із ніхуя). Автор таке робить в перший раз і у домашніх умовах. Так сказати - з мінімальним набором інструменту і досвідом, а тому на ідеальний результат не претендує. У тебе дорогий читач може бути більше інструменту, досвіду та часу, а тому в тебе у результаті може вийти набагато краще. І автор за це безсумнівно радий. Що автор можливо підкинув тобі ідею, як це зробити самому. І ти, дорогий читач, врахуєш всі помилки автора і зробиш краще за нього. Тому не треба у коментарях висловлювати свою точку зору стосовно результату. Свої думки стосовно результату, ви можете відправити нам у редакцію за адресою: menipohuinatvoyutochkuzoru@zaslashniisobiudupu.com. Бо… автор і без Вас розумників все знає! Можна подумати у вас всіх все виходило ідеально з першого разу! Якщо вмієте і можете зробити краще - вперед! А потім прид'явіть результат, похизуйтесь їм, підкажіть іньшим, покажіть весь процес роботи, розкажіть що та як робили, і найголовне - не соромтесь. А якщо ні - закрийте свої їбальники і не пиздіть! Дякую за увагу. Приємного читання.

Автор допису тут описує виключно свій досвід! Можна сказати - підкидує вам ідею як це зробити своїми руками і з мінімальним бюджетом (за допомогою ніхуя, гівна, палиць і пилососних шлангів; або як зробити щось із ніхуя). Автор таке робить в перший раз і у домашніх умовах. Так сказати - з мінімальним набором інструменту і досвідом, а тому на ідеальний результат не претендує. У тебе дорогий читач може бути більше інструменту, досвіду та часу, а тому в тебе у результаті може вийти набагато краще. І автор за це безсумнівно радий. Що автор можливо підкинув тобі ідею, як це зробити самому. І ти, дорогий читач, врахуєш всі помилки автора і зробиш краще за нього. Тому не треба у коментарях висловлювати свою точку зору стосовно результату. Свої думки стосовно результату, ви можете відправити нам у редакцію за адресою: [email protected]. Бо… автор і без Вас розумників все знає! Можна подумати у вас всіх все виходило ідеально з першого разу! Якщо вмієте і можете зробити краще - вперед! А потім прид'явіть результат, похизуйтесь їм, підкажіть іньшим, покажіть весь процес роботи, розкажіть що та як робили, і найголовне - не соромтесь. А якщо ні - закрийте свої їбальники і не пиздіть! Дякую за увагу. Приємного читання.


Невеликий відступ: 

Десь місяць тому, мені довелося проїхатись за кермом "нового" Х5 F15 з лобовою проекцією. Що я можу з цього сказати: лобова проекція - 🤩це дуже корисна річ, особливо для тих, хто не дуже відчуває швидкість. Я реально в захваті від цієї іграшки. Хочу і собі хоч щось схоже... 

Тож після цього дня, в моїй голові на кріпко засіла думка про те, як все ж таки засунути лобову проекцію у свого динозавра.🤔 
Подивившись на те, що є у продажу, мій вибір впав на HUD C3 OBD2 + GPS з окремим "склом".

C3 OBD2 + GPS

Одразу поясню чому саме такий пристрій, а не з плівкою, або просто проектор:

А все тому, що мало хто знає, що для автомобілів з проекцією на вітрове скло, потрібно особливе скло. А ще менше знають, чим таке скло відрізняється від звичайного. Лобове скло для звичайного автомобіля трьохшарове. Два шари скла а між ними плівка з полівінілбутираля. Це всім нам знайомий "Triplex".

Так ось, якщо почати проектувати на таке скло зображення, то через те що шарів скла два - відображень теж буде два. Одне від внутрішнього, а інше від зовнішнього. А так як воне ще стоїть під нахилом, то і відображення буде злегка роздвоюватися та чіткості від такого скла чекати не слід.

Щоб уникнути цього - виробники скла, для автомобілів з проекцією роблять зовнішнє скло непаралельним внутрішньому, за рахунок цього змінюється товщина ПВБ плівки, як на картинці вище. Як у результаті -  ефект роздвоювання знижується до мінімуму, але вартість такого скла значно зростає.

До речі, кажуть що саме тому, для економії та/або необхідності вставити в лобове скло - підігрів лобового скла, на частині автомобілів (наприклад Volkswagen Tiguan) для проекції додатково використовують прозорий "екранчик", що виїжджає з панелі.

Проекція на Тігуані

Ще є рішення такої проблеми - нанести на скло з сторони салону - поляризаційну плівку. Зображення з HUD генерується джерелом ортогонального поляризованого світла і повністювідбивається від плівки наклеєної на внутрішній поверхні лобового скла. Таким чином - зображення вже не доходить до внутрішнього скла і не відбивається від зовнішнього скла, а завдяки плівці створюється ефект "одного дзеркала", завдяки чому подвійне зображення не виникає.


Так ось: користуватися проектором без спеціально скла - очам болісно; клеяти плівку на лобове - не практично (бо якщо сяде інший водій, він мож нічого не побачити через свій зріст); тому залишається тільки варіант з "прозорим екранчиком", а тут у Німеччині, це є виключно HUD C3. Хоча, може є і інші пристрої, але все що я зміг знайти на eBay зі "склом" - тільки це...


Перейду до суті теми: 

Замовивши цей пристрій і отримавши його, виявилось от що:

  • про конект по OBD2 "з коробки" я можу одразу забути, бо китайці тупо забули покласти у комплект спеціальний дріт. Вони звісно повернули мені гроші за цей свій про**б, але ж 🤬...
  • Розібравши пристрій - стало зрозуміло, що вивести з нього додаткові кнопки керування неможливо з-за конструкції заводської плати та самих кнопок.
  • Сам "екранчик"/"скло" не пласке, а трохи сферичнообразне, тому притуляти його впритул до торпедо у складеному стані - не вийде.

Ок, дивлячись на відсутність потрібного дроту, нехай поки що попрацює від GPS. Потім докуплю потрібний дріт і зроблю все як треба. А зараз треба втановити цей девайс.

Хоча це йде проти моїх власних переконань, адже як на мене, все повинно виглядати гармонійно і по заводу. Бо колгосп, я м'яко кажучи, не люблю бачити в таких автівках, але хоч-не-хоч, я вирішив встановлювати HUD у торпедо. Типу як в сучасних авто...

Приміривши де воно повинно бути,

десь приблизно тут...

я олівцем розмічаю місце під встановлення.

якось так...


Потім, канцелярським ножем і з сльозами на очах, я починаю різати заводську панель приладів. Хочу зазначити, що я не вирізав простий отвір. Натомість я зробив хрестообразний розріз на вінілі і акуратно відділивши вініл від наповнювача - вирізав приблизний отвір у самому наповнювачі по формі проектора та вийняв його. Далі я вже підгоняв отвір під розміри девайсу з усіма скосами корпусу.

Коли місце під проектор було готове, я, легенько витягнув вініл на зовні, і тільки потім вставляв HUD у його нове місце. Тим самим - вініл ніде не був "в натяг". Є правда два місця на вінілі, які я випадково пошкодив ножем, і тепер думаю чим би ці косяки закрити… Поки що на думці зробити пластикову рамку, а-ля - все так і було.

вийшло якось так....

Ще один плюс робити виріз, намагаючись повторити всі контури та вигини девайсу полягає у тому, що ніяких додаткових кнопок виводити не треба. Управління девайсом здійснюється за допомогою натискання на торпедо у тому місці, де знаходяться кнопки керування.

Далі я вийняв девайс з його місця, та за допомогою свердла та акумуляторної дрелі - зробив отвір під кабель підключення.

Джерело живлення (+ та -) я поки що взяв від магнітоли, бо все одно треба буде переробити підключення під OBD2. Та ще й коли я робив отвір під конектор - я не помітив як свердло трохи зʼїхало ліворуч. І із-за чого HUD тепер "дивиться" трохи вліво... Тож це теж треба буде виправити згодом.

Ні, звісно не настільки криво. Просто фото зроблено трохи збоку


Відео, де я показую, як ця вся фігня працює - нижче. Там можна побачити, що HUD розгорнуто трохи вліво.


Як я вже казав вище, у процесі роботи виникли деякі косички, які треба ще буде виправити і доробити. А саме:

  • Місце під HUD. Є пара моментів що мені не подобаються, та й треба якось це місце "облагородити". Щоб не виглядало так топорно;
  • Виправити отвір під дріт і тим самим позбавитись перекосу;
  • Замінити звичайний дріт живлення на дріт з OBDІІ.

Далі буде продовження. Але на цю хвилину в мене поки що все.


P.S.: Буду щиро радий коментарям на тему: "Що мені треба зробити, щоб отвір под девайс був більш схожий на заводський." та взагалі вашим ідеям, як доробити так, щоб було красивіше. 

А коментарі по типу: "Фу, тут косяк! І он косяк!" та "Я б зробив би краще", без реальних ідей по вдосконаленню - будуть визнані "тупорилими" і одразу будуть видалятися.


Ціна питання: 48 EUR
23 1

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW X3 (F25)
а чому обрали саме такий? а не той, шо просто показує на скло + де треба просто наклеїти плівку? (в мене саме такий)
там просто цифри швидкості + якщо треба оберти
це просто питання )
вчора о 21:19
t1mm1
а чому обрали саме такий? а не той, шо просто показує на скло + де треба просто наклеїти плівку? (в мене саме такий)там просто цифри швидкості + якщо треба обертице просто питання )
t1mm1, я начебто писав, чому я обрав саме його, але ок, повторю: клеїти плівку - це по суті зробити тільки під себе, + відображення бачать всі, а на цьому «екрані» інформацію може бачити тільки водій. Та і плівка може згодом відліпитись, а тут зафіксував як тобі комфортно і все.
сьогодні о 00:58
Я їжджу на BMW X3 (F25)
я надіслав вам листа
тепер в мене немає пошти і хтось намагається зняти грші в монобанку...

п.сс зроблено не погано як намене. Я теж користуюсь схожею штукою (через обд2) і вона мені реально допомогає. Але я так і не наважився різати торпедо. Ідея з другом на 3д рамочки супер. Треба знайти тільки того, хто має 3д )
1
вчора о 21:18
а як щодо 3д друку рамочки? вузенької. Надрукувати, шліфанути, пофарбувати...

Вийшло круто. Але я б не зміг різати торпедо - рука не піднялася б (і це каже людина, яка колись лобзиком зафігачила отвір у даху авто та втулила люк :) )
1
1
вчора о 16:53
sly401
а як щодо 3д друку рамочки? вузенької. Надрукувати, шліфанути, пофарбувати... Вийшло круто. Але я б не зміг різати торпедо - рука не піднялася б (і це каже людина, яка колись лобзиком зафігачила отвір у даху авто та втулила люк :) )
sly401, була б 3D ручка, то так, було б круто...
А що до лобзику... ми всі колись жостко "тюнінговали" свої автівки... Мені колись теж, щось як йоб*** в голову, так я в своїй 2106, болгаркою вирізав отвори у передніх дверях під "овали", а в задніх дверях під 15' колонки.
А моїм стимулом різати торпедо, став 1 км/год, який відділяв мене від штрафу в 80 євро за перевищення швидкості у межах міста...
вчора о 17:08
PC CyberBuild
sly401, була б 3D ручка, то так, було б круто... А що до лобзику... ми всі колись жостко "тюнінговали" свої автівки... Мені колись теж, щось як йоб*** в голову, так я в своїй 2106, болгаркою вирізав отвори у передніх дверях під "овали", а в задніх дверях під 15' колонки.А моїм стимулом різати торпедо, став 1 км/год, який відділяв мене від штрафу в 80 євро за перевищення швидкості у межах міста...
PC CyberBuild, ну, я тоді в відносно свіжому, купленому новим, авто випиляв дах та втулив новенький електролюк з пам'яттю... болгарка там також була.
А якщо згадати часи жигулів - то куди ж без болгарки...

В мене ані 3д ручки, ані принтера... але є сусід з 3д принтером, який ще й вміє 3д моделі робити - це набагато краще ))
1
вчора о 17:23
sly401
PC CyberBuild, щось я не впевнений, що саме ручкою вийде... але залежить від того, що саме задумано
sly401, якщо коротко - я хочу зробити рамку (спробую 3D ручкою зробити хоча б каркас), яка закриє розріз на топреді та по моєму задуму, воно повинно буде виглядати як одне ціле, а-ля "то так і було".
вчора о 18:42
результат бомбічний. автор ще той перфекціоніст. як на мене, виглядає взагалі шикарно. людина, яка не посвячана у всі нюанси і можливі варіації комплеткацій даного авто спокійно може сприйняти даний апгрейд за стандартну опцію. самому захотілося таку цяцьку...але на то, щоб розрізати панель, не знаю чи наважутся. треба промоніторити катийців, може є якийсь варіант що просто ляже на панель і не буде сильно мозолити очі.
1
1
вчора о 14:45
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Прикольна штука. Можна її корпус пофарбувати більш темним, щоб була як панель приладів, щоб не так в очі кидалася. Бо занадто сіра.
1
вчора о 10:04
veti-k
Прикольна штука. Можна її корпус пофарбувати більш темним, щоб була як панель приладів, щоб не так в очі кидалася. Бо занадто сіра.
veti-k, гарна ідея.👍 я вже думав про це, але не можу вибрати між глянцевою фарбою та матовою…🤔 Бо сам вініл на панелі не дуже матовий, але і не дуже глянцевий.
вчора о 10:14
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
PC CyberBuild
veti-k, гарна ідея.👍 я вже думав про це, але не можу вибрати між глянцевою фарбою та матовою…🤔 Бо сам вініл на панелі не дуже матовий, але і не дуже глянцевий.
PC CyberBuild, краще матовий. Взагалі мабуть логічно було би підібрати колір по заводському пластику панелі приладів. Типу щоб було на вигляд як заводська деталь.
1
вчора о 16:48
veti-k
PC CyberBuild, краще матовий. Взагалі мабуть логічно було би підібрати колір по заводському пластику панелі приладів. Типу щоб було на вигляд як заводська деталь.
veti-k, теж думаю зробити матовим. А підбирати по кольору заводській дошки приладів, або її накладки на жаль не вийде.... на пластиковій накладці там не зовсім фарба - там пластик софттач, як на старих Nokia 6233.
1
вчора о 17:00
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Уууу, вирішив описати, що зроблений супер колхоз, відправив автору на вказану у дисклеймеру пошту цілий лист з відгуком. У відповідь прийшов лист з подякою і текстом, що я виграв 500 євро, треба тільки перейти за посиланням, перейшов - тепер комп не вмикається. Памагітє, ахахахах

А якщо серйозно - то реалізація на відео, як на мене, цілком адекватна і може нагадувати штатну (наприклад, на тій же Мазді 3 проекція також на окремому склі). Торпедо візуально розрізана акуратно, нічого у очі не кидається. Хіба що зменшити яскравість кольорів hud, або взагалі зробити їх ч/б, якщо є така можливість. Вночі, до речі, як, не сильно сліпить? Бо яскравість штатного hud підв'язана до регулятора яскравості підвістки, і вночі за містом доводиться зменшувати, аби не так сліпило.

Ще пиатння: які дані воно уміє тягти з OBD? Якщо тільки швидкість, то для чого потрібен той додатковий кабель? GPS і так показує ж більш реальну швидкість =)

"Новий" Х5 F15 - еххх, уже в некро записали(
2
вчора о 01:10
oleh_o
Уууу, вирішив описати, що зроблений супер колхоз, відправив автору на вказану у дисклеймеру пошту цілий лист з відгуком. У відповідь прийшов лист з подякою і текстом, що я виграв 500 євро, треба тільки перейти за посиланням, перейшов - тепер комп не вмикається. Памагітє, ахахахахА якщо серйозно - то реалізація на відео, як на мене, цілком адекватна і може нагадувати штатну (наприклад, на тій же Мазді 3 проекція також на окремому склі). Торпедо візуально розрізана акуратно, нічого у очі не кидається. Хіба що зменшити яскравість кольорів hud, або взагалі зробити їх ч/б, якщо є така можливість. Вночі, до речі, як, не сильно сліпить? Бо яскравість штатного hud підв'язана до регулятора яскравості підвістки, і вночі за містом доводиться зменшувати, аби не так сліпило. Ще пиатння: які дані воно уміє тягти з OBD? Якщо тільки швидкість, то для чого потрібен той додатковий кабель? GPS і так показує ж більш реальну швидкість =)"Новий" Х5 F15 - еххх, уже в некро записали(
oleh_o, дуже дякую! 😆😆😆я валяюсь під столом від сміху з початку Вашого коментаря…🤣🤣🤣

Стосовно кольорів HUD: на жаль чорно-білими їх зробити не вийде. Бо полюбляють китайці все це кольорове лайно. А так як білий, тут реально білий, то в ночі з ним трохи не комфортно. Сліпить. От може сірий колір, був би трохи приємніший для очей. А так, методом проб та помилок, я дійшов до того, що червоний колір показників цього проектора, не так відволікає від дороги як інші кольори. І фокусуватися на ньому, особливо в ночі набагато краще.

Стосовно яскравості дисплею: то тут все ок. За це реально китайцям респект. Тому що за ці гроші вони впихнули у цей пристрій реально працюючий датчик освітлення. Тому яскравість тут регулюється автоматично. А в ночі він взагалі викручує яскравість на такий мінімум, який тільки йому можна, але при цьому читаємість показників залишається більш ніж задовільною.

Стосовно кабелю OBDII: ця шайтан коробка якщо її підключити до розʼєму ОБД2, може ще показувати:
- реальні оберти двигуна;
- запас палива у паливному баці, як шкалою, так і в літрах;
- витрату палива л/100км;
- денний пробіг;
- загальний пробіг;
- надув турбіни(якщо вона звісно є);
- вольтаж;
- час розгону;
- час та гальмівну відстань;
- читати помилки та стерти помилки з DTCs;
- температуру двигуна;
- температуру оливи в двигуні;
- температуру зовнішнього середовища;
- тиск у паливній рампі;
- час;
- та час за кермом.
А і ще ця фігня може по блютузу синхронізуватися з навігатором у телефоні або у магнітолі і разом зі швидкістю виводити повідомлення через скільки, та у який бік треба повертати, скільки ще їхати часу та км.

А стосовно F15: Для мене він реально новий, тому і написав в лапках, а для німця - на жаль так, це вже старе авто. Може 80% німців, авто старіше двох-трьох років вже записують у старі відра. Якщо авто старіше пʼяти і більше років, то це вже - некрухи… А про такі роки як у мене чи старші - взагалі називають їх «шрот» кому давно треба на переробку.
Обідно-досадно, але що ти зробиш…. Є звісно винятки, які дуже полюбляють стару школу і класику, і для них навіть е60 буде ще дуже молодою, але таких не багато…і не тільки у Німеччині…
вчора о 02:23
З дисклеймеру орнув)))
По суті, я теж хотів зробити собі проекцію, купив на аліку, підключив, воно навіть працювало, і наклейка в комплекті була, яку клуїш і зображення стає адекватним, але поки не поставив бо:
1. Не знаю як адекватно розмістити, різати поки не готовий
2. Постійно збиваються налаштування, тикати кнопки кожний раз я не готовий.
Можливо в майбутньому розроблю щось своє, що буде тягнути з кан шини, і придумаю як це обіграти. Але сам задум цих приблуд прикольний
1
21 грудня 18:42
Uns8ted
З дисклеймеру орнув)))По суті, я теж хотів зробити собі проекцію, купив на аліку, підключив, воно навіть працювало, і наклейка в комплекті була, яку клуїш і зображення стає адекватним, але поки не поставив бо:1. Не знаю як адекватно розмістити, різати поки не готовий 2. Постійно збиваються налаштування, тикати кнопки кожний раз я не готовий.Можливо в майбутньому розроблю щось своє, що буде тягнути з кан шини, і придумаю як це обіграти. Але сам задум цих приблуд прикольний
Uns8ted, отож то і воно... Коли клеєш плівку на лобове скло, то можна сказати що ти клеєш її під себе. Іншому водієві таке розташування плівки може не підходити, а тут змінив кут нахилу "скла" і готово.
Якщо Вам важливо з'єднання по CAN, то така приблуда як в мене, повинна працювати по CAN-шині через штатний роз'єм OBDII. Але мені як завжди невезе і довбані китайці щось про**ли, і особисто мені цей дріт у комплект не поклали. Хоча він повинен був бути у комплекті 100%. Так я впаяв би її напряму в косу і мав би повну інформацію про стан авто.
Але і по GPS, я маю сказати, він теж дуже добре працює. Треба тільки трохи його чутливість налаштувати, але це займае хвилин 5 максимум.
І ще у моїй приблуді кнопки керування вдало розташовані. То ж, якщо торпедо м'яка, і при вирізанні вгадати кут нахилу, то керування девайсом здійснюється напряму через натискання на торпедо.

Я теж дуже не хотів різати рідну торпедо.... Якщо чесно, в мене цей проектор лежив десь з півмісяця, і я теж дуже сильно не хотів різати заводську дошку приладів, доки я все ж таки наважився на його встановлення.... Ай, ну добре, поки я не проїхав містом на швидкості 49 км/год, під радар у кущах з обмеженням швидкості у 50 км/год.

А що до дісклеймеру - довелось зробити... Бо був один кадр, який почав активно ходити і пиз**ти під моїми дописами: "І то йому не так."; "І це бляха криво зроблено..."; "А ось у мене..."; "А ось я...".
А коли мене це вже задовбало і я запропонував йому показати на що він здатний, і взагалі як треба правильно все робити - то все, тема розмови змінювалась на 180.
У підсумку він мене так заї*** в край, що довелось цього розумника забанити до ***** матері, а його тупі коментарі - повидаляти звідусіль.
1
21 грудня 20:37
PC CyberBuild
Uns8ted, отож то і воно... Коли клеєш плівку на лобове скло, то можна сказати що ти клеєш її під себе. Іншому водієві таке розташування плівки може не підходити, а тут змінив кут нахилу "скла" і готово. Якщо Вам важливо з'єднання по CAN, то така приблуда як в мене, повинна працювати по CAN-шині через штатний роз'єм OBDII. Але мені як завжди невезе і довбані китайці щось про**ли, і особисто мені цей дріт у комплект не поклали. Хоча він повинен був бути у комплекті 100%. Так я впаяв би її напряму в косу і мав би повну інформацію про стан авто. Але і по GPS, я маю сказати, він теж дуже добре працює. Треба тільки трохи його чутливість налаштувати, але це займае хвилин 5 максимум.І ще у моїй приблуді кнопки керування вдало розташовані. То ж, якщо торпедо м'яка, і при вирізанні вгадати кут нахилу, то керування девайсом здійснюється напряму через натискання на торпедо.Я теж дуже не хотів різати рідну торпедо.... Якщо чесно, в мене цей проектор лежив десь з півмісяця, і я теж дуже сильно не хотів різати заводську дошку приладів, доки я все ж таки наважився на його встановлення.... Ай, ну добре, поки я не проїхав містом на швидкості 49 км/год, під радар у кущах з обмеженням швидкості у 50 км/год.А що до дісклеймеру - довелось зробити... Бо був один кадр, який почав активно ходити і пиз**ти під моїми дописами: "І то йому не так."; "І це бляха криво зроблено..."; "А ось у мене..."; "А ось я...". А коли мене це вже задовбало і я запропонував йому показати на що він здатний, і взагалі як треба правильно все робити - то все, тема розмови змінювалась на 180. У підсумку він мене так заї*** в край, що довелось цього розумника забанити до ***** матері, а його тупі коментарі - повидаляти звідусіль.
PC CyberBuild, у мене через обд як раз. У мене претензія що воно збивається постійно) а ще заміри показали що нормально хавають акум)
З приводу того щоб робити самому - я просто маю всю необхідну мені інфу з шини, яку ці приблуди не видають і я можу зробити максимально під себе, все необхідне і нічого зайвого, + сам вирішити як це має бути в плані дизайну, а не обирати із того, що пропонують китайці. Ну то вже таке питання
1
21 грудня 20:54
Uns8ted
PC CyberBuild, у мене через обд як раз. У мене претензія що воно збивається постійно) а ще заміри показали що нормально хавають акум)З приводу того щоб робити самому - я просто маю всю необхідну мені інфу з шини, яку ці приблуди не видають і я можу зробити максимально під себе, все необхідне і нічого зайвого, + сам вирішити як це має бути в плані дизайну, а не обирати із того, що пропонують китайці. Ну то вже таке питання
Uns8ted, стосовно того, що воно постійно збивається і його треба налаштовувати та садить аккум: Почну з останнього - За всі пристрої сказати не можу, але у налаштуваннях цього пристою, є два пункти:
1. Режим сну. Можна виставити значення у сек.
2. Режим самовідключення по: системі СAN (коли автівка "засинає"); відключення при втраті напруги; відключення при напрузі акумулятора нижче за ...v. (згідно з налаштуваннями мінімум це 11v, а максимум 11,7v.)
Так як я розбирав цю штуку, то можу сказати, що цей пристрій має якусь примітивну флеш пам'ять, у яку він записує усі останні данні (вибране вікно відображення та налаштування пристрою). Ще він у себе на "борту" має якийсь дуже цікавий акумулятор. Я таких ще не бачив... Цей акум впаяний в плату, він дуже маленький (не більше за смд діод, або п'єзозуммер), сірий, квадратний, та всього на 1,5v. і якщо вірити маркуванню його виробник TDK. Ось тільки його ємність - хз...
А ось з дизайном - повністью згоден! Коли я розібрав цей прибор, то 70% там повітря. А от центральний отвір під динамік - взагалі пустий.
1
21 грудня 22:05
PC CyberBuild
Uns8ted, стосовно того, що воно постійно збивається і його треба налаштовувати та садить аккум: Почну з останнього - За всі пристрої сказати не можу, але у налаштуваннях цього пристою, є два пункти: 1. Режим сну. Можна виставити значення у сек.2. Режим самовідключення по: системі СAN (коли автівка "засинає"); відключення при втраті напруги; відключення при напрузі акумулятора нижче за ...v. (згідно з налаштуваннями мінімум це 11v, а максимум 11,7v.)Так як я розбирав цю штуку, то можу сказати, що цей пристрій має якусь примітивну флеш пам'ять, у яку він записує усі останні данні (вибране вікно відображення та налаштування пристрою). Ще він у себе на "борту" має якийсь дуже цікавий акумулятор. Я таких ще не бачив... Цей акум впаяний в плату, він дуже маленький (не більше за смд діод, або п'єзозуммер), сірий, квадратний, та всього на 1,5v. і якщо вірити маркуванню його виробник TDK. Ось тільки його ємність - хз...А ось з дизайном - повністью згоден! Коли я розібрав цей прибор, то 70% там повітря. А от центральний отвір під динамік - взагалі пустий.
PC CyberBuild, тдк конденсатори виробляє, можливо це конденсатор, який в якості міні акума юзають.
За все інше - не сперечаюся, я замовляв трохи іншу приблуду, реалізація там трохи інша
1
21 грудня 22:07
Uns8ted
PC CyberBuild, тдк конденсатори виробляє, можливо це конденсатор, який в якості міні акума юзають.За все інше - не сперечаюся, я замовляв трохи іншу приблуду, реалізація там трохи інша
Uns8ted, зараз заради приколу ввів у Гугл запит: "акумулятор смд". І перше що він мені видав:
EPCOS / TDK CeraCharge™ Wiederaufladbarer Solid-State-SMD-Akku.
Твердотільна батарея SMD CeraCharge™ від TDK-це перша акумуляторна твердотільна батарея з технологією SMD.
Технічні дані:
- Номінальна напруга: 1,5 V
- Робоча напруга: від 0 до 1,6 V (типове)
- Максимальна напруга зарядки: 1,8 V
- Номінальна ємність: 100 µAh
- Номінальний струм розряду: 20 µA
- Діапазон робочих температур: від -20°C до 80°C.

Он воно як.... Вже аккуми стали смд компонентами....

P.S.: Якщо комусь ще це буде цікаво - ось лінк на статтю: https://www.mouser.de/new/tdk/epcos-ceracharge/
тільки вона на німецькій мові...
1
21 грудня 22:13