Volkswagen Jetta VI (NAGAZOO)

R18 8J на жетту

Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
Київ, Україна

Вітаю спільноту! Декілька разів чув, що було б цікаво почитати про жетту 🤣 Ну що, подивимось, чи ці комментатори побачать) 
Пост буде про міграцію на 18 колесо з 17 заводського розміру. Коментарі, зауваження, захоплення - welcome! 

Double Trouble

Таке вийшло нудне життя, що керуючи автомобілями вже більше 10 років ніколи особливо не експерементував з розмірами гуми, а диски купляв один раз в житті, і ті в завод параметрах. В сезоні 2025 дуже кортіло спробувати щось інше і видалась така нагода - рідні SEL диски були продані за дуже привабливою ціною. Доклавши 100 баксів став обирати, що ж поставити на жетту. Оскількі багато споживаю контенту з англомовного ютуба, знав про такий двіж як встановлення диска з позашляховика на седани-хечбеки. Ось і мені закортіло. На розборці були придбані диски 18" Prisma Winter Wheel - Diamond Silver, Part Number: 3QF601025L8Z8. 

ATLAS Wheel

В той же вечір вже був на шиномонтажці, придбав там гуму і пігнав тестувати. Незважаючи на докори дяді Стаса, що нікуди звідси не поїду з такими параметрами дисків та гуми - все ж таки зміг) Арки попереду взагалі не терли, а от позаду трохи було. Одразу стало зрозуміло, що підвісці по факту прийшов гаплик, гальмів немає і взагалі потрібно було не диски з гумою купувати, а авто привести до ладу. Тому диски були зняті і почались інші танці з бубном, які опишу в окремому дописі. Врешті решт вирішив всі питання по підвісці координально замінивши всі разом пружини, стойки, перебравши купу сайлентів. Диски повернулись на авто і прожили на ньому 9к км. Саме на них зміг вижати дві сотні по гпс з газольота на трассі і це було дуже стабільно і прогнозовано. Неймовірно гарні як на мене, міцні, але важкі і виліт передній був не таким як очікував. Усі колії на дорозі були мої, і постійно відчуття, що за тобою привязаний причеп. Крч - джіп 😬

Дніпро 2025


Отже замислився, що це не те що очікував від міграції. Сидячи в ночі на сайті авторозборки попались колеса від А6С6 з меншим вильотом. Став гуглити їх параметри і тут випадають в пошуку вони ... AEZ ... останній комплект в Україні. R18 8J саме як хотів. 15 хвилин роздумів, замовлення, 9-та ранку, кава і на магазині. Примірка, термінал, покупка, і вже другий комплект R18 за літній сезон. 


Will it fit? After Atlas wheels - No Problemo


Temporal Distortion


Box Lover

Так, до цього знав за непідресорені маси, але іх вплив на жопомір та відчуття від авто мене вразив. Два диска з максимально схожими парметрами (окрім ET) відчувались як два різні світи. Маючи на руках розібрані нові диски мені більш за все було цікаво, яка ж в нових вага. Різниця була майже 3 кг на одному голому диску. 3 кг, Карл! 

AEZ AMAG GPS R18 8J ET48


Аж до вересня вважав що на прізмах буду катати взимку, вони міцні і вшатати їх дуже важко (перевірено). Але вони також були на олх саме за такою самою ціною як придбав. Вечір, дзвінок від перекупа - мені потрібні диски на позашляховик. Є такі. Наступний день диски вже поїхали на західну Україну, а залишився з одним комплектом на зиму і на літо. Що ж робити,  зимова гума R18 вже була замовлена, як то кажуть - ми не сцікуни. Дядя Стас знову допоміг мені з комплектом Контіків (раніше був прихильником мішлен, соромно зізнатись). Хотів мічлен пілот, але Стас відмовив і запитав як літо контік себе показало. Враження були позитивні тому знову вибір пав на Continental, на цей раз WinterContact TS 870P (літо - Premium Contact 6). Разом з цим я вирішив поексперементувати з розміром гуми, замовив на 10 вужчу ніж літня.  В перший раз житті не відчув що взув зимню гуму. Ніби це все ще літня, кайфую від керованості по будь яким поверхням, заїзджаю на горки з яких повноприводні скатуються 😆 

А найгловніше - досвід отримано, і з врахуванням продажів попереніх дисків - майже безкоштовно 😁

Summertime Sadness

Aug 2025


Winter Frostness

Jan 2026


Схожі товари та послуги

Реклама
Акція -50% на діагностику
##jetta , ##диски , ##колеса , ##vw
Ціна питання 200 EUR, Пробіг 198891 км.
Опубліковано: 27 січня 17:41
32 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Вітаю з набуттям важливого досвіду. На жаль, колеса гарні і легкі - зазвичай антоніми. А ці 18 ще й не вершина прогресу - є під 8 кг/диск
1
28 січня 15:11
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
Chegevarr
Вітаю з набуттям важливого досвіду. На жаль, колеса гарні і легкі - зазвичай антоніми. А ці 18 ще й не вершина прогресу - є під 8 кг/диск
Chegevarr, дякую!

Ці навіть не планував купляти, взагалі дивився бв з розборки ) Ціль була не вершина прогрессу, а просто щось змінити в автівці, до якої вже дуже звик. Ще й бажано з мінімальним бюджетом)

Виходячи з того що перша міграція з урахуванням ковпачків, ніпелів і шиномонтажок(без гуми) вийшла 150 ойоро, а друга - 50 ойоро, то вважаю що свою ціль зміг досягти. Баланс ваги і бюджету як на мене ідеальний)

п.с. цікаво було почитати про ковку в профілі, бачив колись варіант в ідеалі vw оріг ковка по 250 долларів за дицк на олх, цікаво скільки ж вона важить xD
28 січня 18:56
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
NAGAZOO
Chegevarr, дякую! Ці навіть не планував купляти, взагалі дивився бв з розборки ) Ціль була не вершина прогрессу, а просто щось змінити в автівці, до якої вже дуже звик. Ще й бажано з мінімальним бюджетом)Виходячи з того що перша міграція з урахуванням ковпачків, ніпелів і шиномонтажок(без гуми) вийшла 150 ойоро, а друга - 50 ойоро, то вважаю що свою ціль зміг досягти. Баланс ваги і бюджету як на мене ідеальний) п.с. цікаво було почитати про ковку в профілі, бачив колись варіант в ідеалі vw оріг ковка по 250 долларів за дицк на олх, цікаво скільки ж вона важить xD
NAGAZOO, в моєму блозі також є каталог кованих дисків авудє, майже на всі вказана реалістична вага. Трушна ківка на нашому ринку дорожча за лиття лише в 2 випадках: цю технічну деталь знає продавець, або за це готовий доплатити покупець (кожен розуміє, як зрозуміє). Скинь фото того диска і спробую допомогти
1
28 січня 19:25
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
NAGAZOO
Chegevarr, продавець знав, це факт 😁18" Clubsport Wheel "Belvedere"5G0601025CFFZZ
NAGAZOO, виробник заявляє 7.6 кг. Це дуже мало для будь-яких 18". Якби не кінський виліт - було б рекомендасьйон
1
29 січня 11:09
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
Chegevarr
NAGAZOO, виробник заявляє 7.6 кг. Це дуже мало для будь-яких 18". Якби не кінський виліт - було б рекомендасьйон
Chegevarr, піду напхаю чату жпт, що він промазав на 400гр 😁

А чого ET49 - кінський виліт? Цілком цивільний 😅
29 січня 13:08
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
NAGAZOO
Chegevarr, піду напхаю чату жпт, що він промазав на 400гр 😁А чого ET49 - кінський виліт? Цілком цивільний 😅
NAGAZOO, цивільний міліметрів на 15-20 меншій) а ставити проставки = втрачати перевагу зменшеної непідресореної ваги
29 січня 15:59
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
Chegevarr
NAGAZOO, цивільний міліметрів на 15-20 меншій) а ставити проставки = втрачати перевагу зменшеної непідресореної ваги
Chegevarr, в моєму розумінні, меньший виліт то більша цифра ET. То було складно зрозуміти конський виліт, навпаки, від'емний )
За проставки згоден, ніколи за них не голосував монетою і не збираюсь.

Є інше питання, які думки про таку технологію?))
29 січня 20:54
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
NAGAZOO
Chegevarr, в моєму розумінні, меньший виліт то більша цифра ET. То було складно зрозуміти конський виліт, навпаки, від'емний ) За проставки згоден, ніколи за них не голосував монетою і не збираюсь. Є інше питання, які думки про таку технологію?))
NAGAZOO, зустрічав карбонові диски в інших виробників, обїєктивну думку про них важко скласти - але вважаю, тут більше понтів, ніж доцільності.
Ось, як позиціонують такі колеса Bentley https://www.bentleymedia.com/en/newsitem/1239. Оце цікаво: "коли обід отримує сильний удар, плетіння розтягується, залишаючи отвори, що дозволяють поступово втрачати повітря, а не миттєво здувати його, як алюмінієвий обід". Всі інші "переваги" співставні із такими у forged/flow form технологій. Те, що вони 5 років отримували TUV - наводить на думку, що пологи були важкими) Ну і технологія, вочевидь, накладає ще більші обмеження на складність формоутворення, ніж нетехнологічна forged ківка
30 січня 14:06
Крутий досвід в цілому получився. Колись думав про 18 ті, але розум давав зрозуміти шо не коміортно буде. Зустрів якось на мийці білу 6 ку на 18. Кажу іяк воно того стоїло?
Тіп каже - нє нада! Дуже жорстко.
1
28 січня 13:34
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
vagonlyvag.
Крутий досвід в цілому получився. Колись думав про 18 ті, але розум давав зрозуміти шо не коміортно буде. Зустрів якось на мийці білу 6 ку на 18. Кажу іяк воно того стоїло?Тіп каже - нє нада! Дуже жорстко.
vagonlyvag., то був точно не я 😁

Та і всі хто проїхався за кермом дали фідбек що не жорстка, думаю вага диска, вибір гуми, стан підвіски вирішує.
28 січня 14:13
NAGAZOO
vagonlyvag., то був точно не я 😁Та і всі хто проїхався за кермом дали фідбек що не жорстка, думаю вага диска, вибір гуми, стан підвіски вирішує.
NAGAZOO, не згоден. але це моя думка. куча факторів вливає на все згоден. ВІд балки позаду до вибору і профілю гуми і бокового підсилення і наявності балки позаду або ричагів, можно довго перечисляти, кожному своє.
29 січня 09:26
А я виділюсь і скажу, шо колесики від Атласа були прикольніші 😄 Дизайн цікавий, конкейва трохи є, а не просто пласкі палки, та і розмір візуально є, хоч вони і вузенькі. Гуми поменше би, звичайно, але в іншому - нормас)
1
28 січня 10:30
Я їжджу на Chevrolet Lacetti 5D
Справа не тільки у підресорених масах, а й у важелі. Ну хз на наші дороги обмотувати диски ізолентою - таке собі задоволення, хоча на вигляд вроді й не фіра.
1
1
27 січня 23:08
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
kolibryks
Справа не тільки у підресорених масах, а й у важелі. Ну хз на наші дороги обмотувати диски ізолентою - таке собі задоволення, хоча на вигляд вроді й не фіра.
kolibryks, цілком згоден про плечо сили.

235/45 складно назвати ізолентою, хоч і вважається низьким профілем 😏 Та і в кожного своє розуміння і смак 😁

п.с. класний турбо-лач, підписався 👍🏼
1
27 січня 23:21
Я їжджу на Chevrolet Lacetti 5D
NAGAZOO
kolibryks, цілком згоден про плечо сили.235/45 складно назвати ізолентою, хоч і вважається низьким профілем 😏 Та і в кожного своє розуміння і смак 😁п.с. класний турбо-лач, підписався 👍🏼
NAGAZOO, До речі, то американка? Кажуть, що вони по підвісці комфортніші та м'якші європейок. Ну профіль у 105мм все таки мені замалий.
1
28 січня 17:41
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
kolibryks
NAGAZOO, До речі, то американка? Кажуть, що вони по підвісці комфортніші та м'якші європейок. Ну профіль у 105мм все таки мені замалий.
kolibryks, так, американка, бо тільки на них ставили газольйотний два і пять двигун. До цього катав 3 роки в розмірі 225-50-R17, було мяко, подобалось.
Стосовно порівняння, я б не був таким категоричним. І там і там могла бути позаду балка, на це потрібно звернути увагу і краще авжеж взяти багаторичажку.
Також є спорт комплектації в яких можуть бути інші пружини, це теж фактор.
Загалом машина комфортна, якщо зробити повну шумоізоляцію) Бо мексиканська версія точно як та банка.

Доречі можу порівнювати з лачем на R15 і 65 профілі, проїхав на ньому 160к. Авжеж може здатись що жорсткіше, але на відміну від лачіка жетта більш прогнозована і керована, довгі дистанції долати легше.

Проте величезний плюс в лачіка підвіски як на мене те, що вона просто невбивайма, стійкі стабілізатора підкидуєш і ганяєш, так і не зміг ії вшатати.
А тут після 40к мені все ж таки багато чого потрібно було замінити))
28 січня 19:11
Я їжджу на Chevrolet Lacetti 5D
NAGAZOO
kolibryks, так, американка, бо тільки на них ставили газольйотний два і пять двигун. До цього катав 3 роки в розмірі 225-50-R17, було мяко, подобалось. Стосовно порівняння, я б не був таким категоричним. І там і там могла бути позаду балка, на це потрібно звернути увагу і краще авжеж взяти багаторичажку.Також є спорт комплектації в яких можуть бути інші пружини, це теж фактор. Загалом машина комфортна, якщо зробити повну шумоізоляцію) Бо мексиканська версія точно як та банка. Доречі можу порівнювати з лачем на R15 і 65 профілі, проїхав на ньому 160к. Авжеж може здатись що жорсткіше, але на відміну від лачіка жетта більш прогнозована і керована, довгі дистанції долати легше. Проте величезний плюс в лачіка підвіски як на мене те, що вона просто невбивайма, стійкі стабілізатора підкидуєш і ганяєш, так і не зміг ії вшатати. А тут після 40к мені все ж таки багато чого потрібно було замінити))
NAGAZOO, Просто вибираю собі між цією Джетою і Ланцером Х 2.4 теж американцем, але від ще має підключаємий повний привід. А от за джети не знав, що там теж є різні підвіски залежно від комплектації.
30 січня 09:51
Це не диски важкі, це замало потужності.
😆
1
1
27 січня 19:12
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
Crayfish
Це не диски важкі, це замало потужності.😆
Crayfish, таке життя, дефіцит потужності - актуальне питання 😂
27 січня 19:19
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
гарні ! стриманий дизайн але при цьому видно що добре пропрацьований. і якість має бути на рівні, знаю по дотц, які як і аез, в алькар групі.
1
27 січня 19:11
С приводу назви "прізма щос"ь мені пригодався Висоцький "те кто был в стеклянной призме прибывают в пессимизме")))
1
1
27 січня 18:13
NAGAZOO
RebeL, "те кто выжил в катаклізьмі пребывают в песімізмі" xD
NAGAZOO, бля точно....старію)))) переплутав строчки місцями)))
1
27 січня 21:56
AEZ дуже гарні, попередні трошки циганьщиною віддавали))
Дуууже схожі на SSR GTV02, а SSR хєрні не робить)))
В багатоспицевих важко зробити щось симпотне, але AEZ ці вері гуд.
1
27 січня 18:08
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Chevrolet Lacetti Sedan
RebeL
AEZ дуже гарні, попередні трошки циганьщиною віддавали))Дуууже схожі на SSR GTV02, а SSR хєрні не робить)))В багатоспицевих важко зробити щось симпотне, але AEZ ці вері гуд.
RebeL, бляха ну ти і порівняв) Прям комплімент)
SSR бюджет в 4-5 разів вищий, ніж AEZ в цьому розмірі. І важать вони ще на кіло меньше, топ перфоманс колеса, на роздуту турбобричку саме те)
2
27 січня 18:22