Jeep Cherokee (KL) (Скажене)

Поїздка додому. Витрати і моніторинг.

Я їжджу на Jeep Cherokee (KL), FIAT 500L
Дніпро, Україна

Всіх зі святами, хай Новий 2026 рік принесе всім тепло і світло в ваші домівки. Мира і здоров'я вам і вашій сім'ї.

Хай здохне русня. Слава Україні. 


Отже, в зв'язку з тією обставиною, що русня знищила дім моїх батьків "Калібром", я попросив у командування відпустку за сімейними і помчав додому в Дніпро. 

Все було як завжди, Буча - Київ  - Дніпро, 500 км. Нічого складного чи не звичайного. Але не на цей раз. По-перше, саме в ранок мого виїзду русня масовано бомбила Київщину. Дякую нашим військам РЕБ, але мля ))))

Десь в центрі Києва я заблукав, бо навігатор лежав наглухо. Зробив коло і опинився біля моєї військової частини 🤣

Попитав людей і добрий дядько, який не злякався моєї військової форми і не почав тікати, підказав хоч напрямок. Довбаний навігатор з самого початку вів мене по правому березі Дніпра в Дніпро (каламбур). А мені тре на лівий берег. Кароче хоч міст я той клятий знайшов і перебрався кудись на Троєщину. Там потрапив в жопу на 2 години. Я хз як люди живуть в Києві, ці затори це капець. Саме цікаве не це, а те що я запитую у людей де я, а вони кажуть метро "Залупське". Питаю який це проспект - а вони не знають і кажуть що не місцеві. І я це не перший раз я чую цю діч. Всі в Києві орієнтуються на метро. Всі в Києві не з Києва 🤣

Якось я через 3 години нарешті виїхав з Києва, але навігатор лежав половину мого шляху. Якось доїхав, але зараз не проце. 

Після того як в мене потік радіатор і я майже закіпів, я став уважніше і і з повагою слідкувати за параметром температури охолоджуючої рідини.

Раніше температура була в межах 90° незалежно від обставин.

Тепер так:

  • Київ 90-95°
  • Жопа в Києві 100-105 ° (затор, або як кажуть суржикомени "корка").
  • Траса 86-92°

Отже це нормальна робоча температура в різних режимах їзди на Джипі. 

Якщо у вас постійно показники в районі 89° зверніть увагу на термостат. Можливо його заклинило. В результаті недогрів двигуна, втрата потужності і динаміки, збільшений розхід. 

Крім того, минула моя поїздка додому була в режимі круіз контролю на швидкості 140. Розхід вийшов 12 літрів (Окко чи Вог)

В цей раз я майже не вмикав круїз, швидкості 120-160, розхід вийшов 10.7 (Авіас).

Я можу сказати що джип комфортне авто, і я не втомлююся в дорозі. 

А, ну і дякую ребівцям 🤣



Поліція на цей раз в ручному режимі мені не виписала. Хоча зазвичай в мене це як традиція ))


Це Мушу. Він їзде на задньому сидінні ))



Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!

Ціна питання 4000 UAH, Пробіг 122500 км.
Опубліковано: 31 грудня 2025р. 19:24
12 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Літом мав поїздку на Чернігівщину, то туди доїхав як помаслу, а от назад, ще при виїзді з Городнянського району як оголосили тривогу то я тримав пальці хрестиком, щоб ,поки допруся до Києва, то навігатор знову запрацював, бо я би там точно пів дня блудив...але проканало)...правда по чернігову трохи встиг попетляти)
1
01 січня 22:52
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Так, зараз у Столиці, здається більше людей, ніж було до 24 лютого 22р. Нічого, це нормально. Колись і мої дід та баба приїхали розбудовувати це місто. Так і нові мешканці, внесуть частинку своїх вмінь, світогляду. Це розвиток. Ще б тільки мера і Київраду нормальну обрати замість дегенератів.
Я сам на авто пересуваюсь містом рідко, але досить не пагано орієнтуюсь на місцевості, бо в молоді роки багато їздив по місту на своїх двох.
2
01 січня 12:40
Я їжджу на BYD Song Plus EV
Чупакабра зачетна))) З НР!
1
31 грудня 2025р. 23:12
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Їзда по Київу то окрема філософія. Колись мене вчив корінний киянин пересуванню з одного берега на інший.. Там треба знати у який час по якому мосту треба їхати ,якщо їхати просто по навігатору та не знати на якій міст у цю годину треба тримати маршрут, з ймовірністю 95% потрапиш у тянучку ,можливо на декілька годин.
1
31 грудня 2025р. 20:06
Автор Я їжджу на Jeep Cherokee (KL), FIAT 500L
JokerFox
Їзда по Київу то окрема філософія. Колись мене вчив корінний киянин пересуванню з одного берега на інший.. Там треба знати у який час по якому мосту треба їхати ,якщо їхати просто по навігатору та не знати на якій міст у цю годину треба тримати маршрут, з ймовірністю 95% потрапиш у тянучку ,можливо на декілька годин.
JokerFox, та мені було байдуже маршрут і який міст. Завданням номер один було в принципі потрапити на інший берег 🤣
Але в суботу в 11:30 їхати дві години в заторі на Троєщині це діч. Ладно б це була п'ятниця і 17:30 )
2
31 грудня 2025р. 21:12
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
JokerFox
Їзда по Київу то окрема філософія. Колись мене вчив корінний киянин пересуванню з одного берега на інший.. Там треба знати у який час по якому мосту треба їхати ,якщо їхати просто по навігатору та не знати на якій міст у цю годину треба тримати маршрут, з ймовірністю 95% потрапиш у тянучку ,можливо на декілька годин.
JokerFox, та нічого там складного нема.
Вранці корки з лівого на правий, ввечері з правого не лівий. Дарницький міст рухається найшвидше.
В період з травня по вересень кожну п'ятницю десь з 16:00 до 20:00 жопа в обох напрямках по всіх мостах (дачники).
Ну і бувають ремонти.
2
01 січня 12:18
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Comik
JokerFox, та нічого там складного нема. Вранці корки з лівого на правий, ввечері з правого не лівий. Дарницький міст рухається найшвидше. В період з травня по вересень кожну п'ятницю десь з 16:00 до 20:00 жопа в обох напрямках по всіх мостах (дачники). Ну і бувають ремонти.
Comik, еге ж ,нічого складного,особливо для тих хто ніколи не їздив Києвом 😀 Саме цікаве колись було ,коли на Південному мосту проводили ремонт на одній смузі (як завжди) а на одній з вільних смуг сталося ДТП ,то корок до зʼїзду на Південний міст зі Столичного шосе починався від зʼїзду з окружної дороги біля повороту на митницю . Усі смуги були забиті машинами,навіть ті кому не треба було на Південний міст та рухалися крайньою лівою смугою,рухалися не набагато швидше ніж ті хто був у крайніх правих смугах. Ото була повна дупа . Про центр міста то окрема тема. Є хороший товариш у Києві ,корінний киянин,то він якось казав - кияни у центр Києва не їздять автівками ,вони доїзжають кудись поближче до центру,а далі на метро 😀 Після цього і сам так робив ,паркував машину за декілька станцій метро від центру де-небудь у тіньочку біля метро і на метро далі по справах (доречі дуже зручно). Машина знаходиться майже у центрі,тому у будь-який кінець міста можна дістатися за найменший час . У Одесі влітку до війни центром міста пересуватися теж був ще той квест ,особливо у години пік. Але теж є свої нюанси,місцеві знають де і у який час постійні корки,тому намагаються їхати альтернативними шляхами ,але все одно з Києвом не можна рівняти ,їзда по Києву то суцільний дурдом 🤪
01 січня 15:07
Так, корки і відстані. Як ті кияни живуть - я не вдупляю ))
Якось мене везли з одного кінця Києва в інший, на швидкості в основному 80-100 км/год. Півтори години. Та бляха, я за той час зі Львова вже в Карпати заїду!!! )))
1
2
31 грудня 2025р. 19:55
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
ROst.ADventure
Так, корки і відстані. Як ті кияни живуть - я не вдупляю ))Якось мене везли з одного кінця Києва в інший, на швидкості в основному 80-100 км/год. Півтори години. Та бляха, я за той час зі Львова вже в Карпати заїду!!! )))
ROst.ADventure, от не потрібно)
Я люблю своє місто. Воно прекрасне по своєму. Щодо проїзду з одного кінця в інший на такій швидкості, ви перебільшужте. Без корок з Дарницької площі до виїзду на Житомирську трасу 30-40хв. Те саме на Одеську, але можна вкластись і за 20, якщо з трафіком пощастить.
Але щоденно переміщюватись на авто, то звичайно квест. Особливо я не розумію власників великих дизельних і великокубатурних бензо-авто. Є в мене знайомий на Х3 з B57. Там тільки щоб нагріти взимку мотор і масло, треба 30хв. рухатись з помірним навантаженням. Як раз доїхати по коркам на роботу. ))
01 січня 12:32
Comik
ROst.ADventure, от не потрібно) Я люблю своє місто. Воно прекрасне по своєму. Щодо проїзду з одного кінця в інший на такій швидкості, ви перебільшужте. Без корок з Дарницької площі до виїзду на Житомирську трасу 30-40хв. Те саме на Одеську, але можна вкластись і за 20, якщо з трафіком пощастить. Але щоденно переміщюватись на авто, то звичайно квест. Особливо я не розумію власників великих дизельних і великокубатурних бензо-авто. Є в мене знайомий на Х3 з B57. Там тільки щоб нагріти взимку мотор і масло, треба 30хв. рухатись з помірним навантаженням. Як раз доїхати по коркам на роботу. ))
Comik, це називається "гіпербола", літературний прийом ))
Але відстані в Києві мене таки трохи напружують.
Щодо великих бензо-моторів - мій гріється буквально на очах. За колонульової температури завівся, виїхав з гаража, поки закрив ворота, вертаєш - а з пічки уже дує конкретно теплим. Ще який кілометр-два проїхав - і робоча температура. Гарячий хлопець.
З ним інша проблема - охолодити в спеку, тому там три вентилятори )
А дизелі так. Взагалі не знаю, навіщо вони в місті, це чисто дальнякова тема.
1
01 січня 12:45
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
ROst.ADventure
Comik, це називається "гіпербола", літературний прийом ))Але відстані в Києві мене таки трохи напружують.Щодо великих бензо-моторів - мій гріється буквально на очах. За колонульової температури завівся, виїхав з гаража, поки закрив ворота, вертаєш - а з пічки уже дує конкретно теплим. Ще який кілометр-два проїхав - і робоча температура. Гарячий хлопець.З ним інша проблема - охолодити в спеку, тому там три вентилятори )А дизелі так. Взагалі не знаю, навіщо вони в місті, це чисто дальнякова тема.
ROst.ADventure, Так бензин гріється швидше, Тут більше питання до температури мастила, бо t ДВЗ і t мастила - різні величини мають. У моторі з великим о'бємом, кількість мастила теж велика, і щоб його прогріти, теж потрібен час. Це не претензія, не потрібно сприймати особисто. Просто деякі в Києві їздять в режимі старт стоп по 15-20хв. (робота, супермаркет). І я вважаю це смерть для дизеля і великокубатурника атмо чи турбо.
01 січня 13:23