Ford Mustang (5G) (3.7 Stage 2)

Haters gonna hate: LPG-газік економія та раціоналізм чи жлобство?

Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
Київ, Україна

     Хотів би підняти одну неоднозначну тему, і цікаво буде почитати коментарі на цю тему.  Так я тюнінгую свій мустанг максимально - я ще багато чого не описав(бо дуже багато писати і трохи лінь, все одно авто не виграє авто тижня чи місяця😅), але ребілд і підготовка до треку авто йде максимальна як по ходовці, так і по силовій частині ну і звичайно охладу.   Машина вже справді почала їхати, і їхати непогано порівняно зі стоком. Я виїхав на напівсліках 4,9 до 60 миль(96 км) по внутрішньому датчику, і авто може поїхати ще краще, але напівсліки дешеві(Федерал) і вузькі(265) і не вистачає зачепа, авто шліфує.
      Прошивка в мене зроблена американцями від Automafia Racing які спеціалізуються на Мустангах, після двох коригувань - я для цього скидував їм лог файли по їх інструкції, а вони виправляли значення. Прошивка під 100 бензин, в американців це називається 93 octane. 
      Але є один нюанс - про який хотів би розповісти і послухати думку спільноти.  Сьогодні я був на шиномонтажі і лагодив колесо бо спускало. І ось шиномонтажнику сподобався мустанг, дивився на ньго з захватом, але після того як я сказав що на ньому стоїть газ - він почав дивитись на нього як на гівно(і про мене напене думав це також😅).   В мустанг клубі також постійні і підйоби типу в тебе газ стоїть і ти лошара.  Та і вцілому багато людей так думає.
     В мене думка інша - я на авто не економлю, і всі допрацювання напевне вже затягнули менше ніж за рік такуж  вартість як це авто.  Машина справді їде і рулиться порівняно зі стоком.  Але як тільки я купив Муста я поставив на нього газ. Чому я це зробив?  По перше мені цікаво, ніколи не було авто на газу.  По друге і найголовніше - я використовую авто як жоповозку по місту щоб стояти в заторах, так і снаряд щоб навалити на треку.  Тошню в заторах по місту - газ. Треба навалити - воно автоматом без лагу перемикається після 4к обертів на бенз, або перемикаю вручну.  Ну і як приїжджаю на трек, то звичайно тільки на бензі катаюсь.  Прошивка в мене під 100 бенз, яким я і заправляю авто(холодний старт все одно на бензі, поки не програється газовий редуктор).   На цій прошивці авто на газу працює чудово в газу ж тим більше вище октанове число то прошивка має адекватніше з ним працювати. 
    Для себе я так вважаю - нащо мені тошнити містом в заторах на 1000-2000 обертах з розходом 16-17 літрів на 100 км і витрачати на це дорогущій 100-й бензин, коли я можу це робити на газу який вдвічі дешевше. Це максимально нелогічно  в епоху електричок з розетки в  заторах безглуздо витрачати дорогий 100-й бензин.    А ось коли мені треба навалити  або на трек виїхати авто перемикається на бенз на постійну роботу.   Доречі заміряв розхід газу - не знаю чому, але вийшов такий самий як і бензину(без урахування розігріву на бензі, ну і моментів коли було більше 4к обертів, теж на бенз переходить автоматом).  Ну і максимально приємно економити, коли приїжджаєш на АЗС і замість 3000 грн за повний бак платиш 1500 грн.
     Щодо треку, то газовий балон стоїть в ніші для запасці, і навпаки зміщає баланс Муста в якого надто важка морда в задню частину, то його вага яка розташована в задній частині авто це плюс а не мінус.
    Вцілому я задоволений такою універсальністю авто, і знімати ГБО не планую.
    А що ви думаєте про газік? Це жлобство чи раціоналізм?


Фоток на тему допису не має, тому просто декілька фото з дачі батьків.



Донька на капоті свого авто - продавати його не планую, подарую краще донці на 18-ти річчя:)





Схожі компанії

«EuroShyna»

ШИНИ-ДИСКИ, НОВІ-БУ Економія до 60% вартості, при покупці Б / У гуми з Європи Послуги шиномонтажу і сезонного зберігання шин, ВИКУП ШИН, Автострахування 100% Гарантія від EuroShyna + ВІдправляємо фото коліс Вайбер/телеграм. (тільки реальні фото товарів). +Гарантуємо повернення грошей або обмін товару. +Оплата при отриманні на складі компанії перевізника (Нова...
Опубліковано: 10 серпня 23:38
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Це питання мусить лежати суто у фінансовій площині. Якщо вам так вигідніше, то в цьому є раціональний зміст. В 2022-му весною-літом я лише газом і заправлявся, бо бензину майже не було. Вже тричі був на Корфу, і кожного разу неймовірно радію, що окрім бензину маю можливість заправитися газом. Адже коли порівнюєш 2.1 євро за літр 100-го проти 1 євро за літр пропан-бутану, то крити просто нічим. Бонусом йде значно менша ймовірність заправитися поганим пальним, менш смердючий вихлоп без каталізаторів, чистіша олива двигуна та краща тяга на низах в порівнянні з бензином (за умови прошивки хоча-б під 100-й бензин). Особисто для мене плюси переважують мінуси. Найбільший мінус для мене - це монтаж під капотом. Вірю, що колись дійдуть і до того руки.
1
11 серпня 13:22
Особисто мої думки.
1. Я не куплю машину на якій був встановлений газ (принаймні за адекватні гроші). Для мене це редфлег у відношенні до авто власника.
2. Газ не вигідно ставити на авто при звичайних пробігах. Якщо пробіги космічні - так вигідно і саме тому це редфлег для мене.
3. Встановлення газу це колгосп і втручання в авто. Це дірки в кузові що ржавіють, це додаткові патрубки та дроти, це балон що віднімає місце в багажнику.
4. Газ це додатковий геморой з обслуговуванням нештатних систем.
5. Суто естетично це не красиво - під капотом колгосп.
6. Температурні режими не розраховані на роботу в цьому двигуні, зниження потужності, танці з бубном на прогріві і тп.

Мій ітог.
Я не куплю машину на якій стояв газ якщо її вартість буде не критично привабливою що покриє демонтаж цього обладнання та обробку всіх дірок.
Я не поставлю газ на совї машини бо не маю таких великих пробігів щоб це було вигідно і мені не подобається колгосп в авто.

Це все звісно стосується улюблених моїх авто які не приносять гроші.
Якби я працював на доставці - то там би точно стояв газ.
4
11 серпня 11:15
Boobler
Особисто мої думки.1. Я не куплю машину на якій був встановлений газ (принаймні за адекватні гроші). Для мене це редфлег у відношенні до авто власника.2. Газ не вигідно ставити на авто при звичайних пробігах. Якщо пробіги космічні - так вигідно і саме тому це редфлег для мене.3. Встановлення газу це колгосп і втручання в авто. Це дірки в кузові що ржавіють, це додаткові патрубки та дроти, це балон що віднімає місце в багажнику.4. Газ це додатковий геморой з обслуговуванням нештатних систем.5. Суто естетично це не красиво - під капотом колгосп.6. Температурні режими не розраховані на роботу в цьому двигуні, зниження потужності, танці з бубном на прогріві і тп.Мій ітог.Я не куплю машину на якій стояв газ якщо її вартість буде не критично привабливою що покриє демонтаж цього обладнання та обробку всіх дірок.Я не поставлю газ на совї машини бо не маю таких великих пробігів щоб це було вигідно і мені не подобається колгосп в авто.Це все звісно стосується улюблених моїх авто які не приносять гроші. Якби я працював на доставці - то там би точно стояв газ.
Boobler, дякую за відповідь, по декільком пунктам хотів зауважити.
По пункту 2 про пробіги і доцільність. З розходом Муста в 16-18 літрів відбивається вартість менш ніж за 10 тис км, що є зовсім небагато.
По пункту 6 про навантаження і температурний режим звісно, але я і не навалюю на газу, він в мене чисто щоб по коркам в місті тошнити на низьких обертах. На високих автоматично перемикається на бенз.
Щодо танців з бубнами при запуску то також не має нічого користуєшся як звичайною авто, завів прогрів проїхав трохи на бензині - далі все автоматично перемикається на газ.
11 серпня 13:18
Boobler
Особисто мої думки.1. Я не куплю машину на якій був встановлений газ (принаймні за адекватні гроші). Для мене це редфлег у відношенні до авто власника.2. Газ не вигідно ставити на авто при звичайних пробігах. Якщо пробіги космічні - так вигідно і саме тому це редфлег для мене.3. Встановлення газу це колгосп і втручання в авто. Це дірки в кузові що ржавіють, це додаткові патрубки та дроти, це балон що віднімає місце в багажнику.4. Газ це додатковий геморой з обслуговуванням нештатних систем.5. Суто естетично це не красиво - під капотом колгосп.6. Температурні режими не розраховані на роботу в цьому двигуні, зниження потужності, танці з бубном на прогріві і тп.Мій ітог.Я не куплю машину на якій стояв газ якщо її вартість буде не критично привабливою що покриє демонтаж цього обладнання та обробку всіх дірок.Я не поставлю газ на совї машини бо не маю таких великих пробігів щоб це було вигідно і мені не подобається колгосп в авто.Це все звісно стосується улюблених моїх авто які не приносять гроші. Якби я працював на доставці - то там би точно стояв газ.
Boobler, Цілком згоден. Тому й собі не збираюсь встановлювати. Ми написали свої особисті думки, але кожен джля себе вирішує що йому потрібно. Також згоден що якщо авто для роботи та великих пробігів, я також встановив би газ.
11 серпня 13:49
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Для мене особисто це редфлаг при покупці свого авто, якщо мова не про піджоп, через нюанси з часто криво різаними дірками в кузові, що потім гниє і чуть шо коли знімаєш треба варити, видом підкапотки з продовбаними колекторами і неясними шлангами і вкраденим місцем в багажнику, але ніколи нікому нічого не нав'язував, тим більше в цій країні, де кожен другий на газу. Від кожного таксиста до власника секвої на 5.7. При пошуку своєї надивився на криво встановлене гбо і якось перехотілось, бл до того мав лише дизеля. На деяких машинах воно виглядає імхо недоречно, особливо на класичних, на деяких умістно (коли батько купив фабію, я був в глибокому шоці шо вона без газу, а він вирішив і не ставити, бо пробіг 20-25к в рік якось до того не змушує).
1
11 серпня 07:28
Я коли працював в автосалоні, ми рахували що газ має сенс встановлювати якщо середній пробіг за рік перевищує 30 тис ким. Тоді треба біля 5 років щоб тільки повернути гроші за весь встановлений комплекс. Але то був розрахунов на 4 циліндрові двигуни, на 6 або 8 циліндрів обладнання дорожче тому й строк буде більшим. А взагалі такі авто як наші купляють щоб їхати на "всі гроші" , а не рахувати кожну копійку. Тому я собі не встановлював газ та не планую.
1
11 серпня 04:04
Alex_Odesa
Dron, яка на сьогодні вартість ГБО на ваш двигун?
Alex_Odesa, 35000 грн було здається за 4 покоління.
Розхід доречі подивився сьогодні середній 17.5
11 серпня 10:37
Dron
Alex_Odesa, 35000 грн було здається за 4 покоління. Розхід доречі подивився сьогодні середній 17.5
Dron, якщо не помиляюсь то в 21-22 році на 6 циліндрів ціна була біля 1000 баксів.
11 серпня 12:03
Alex_Odesa
Dron, якщо не помиляюсь то в 21-22 році на 6 циліндрів ціна була біля 1000 баксів.
Alex_Odesa, так і є - 1000 долл, я згадав що мені знижку зробили суттєву.
11 серпня 12:07
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Мені норм. Кому яке діло, але в мене нема)
2
11 серпня 01:18
Абсолютно норм.
І яка різниця, що там хто собі думає? Люди думають те, що у них в голові, і до інших людей це відношення не має ))
3
11 серпня 00:44
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Та а шо іншим людям повинно бути до того, що у тебе там за паливо: хоч АЕС тримай у багажнику, якщо це іншим не заважає)

Про газ будуть сміятися, так, то завжди було, ще з часів Крузаків на газу.

От єдине, куди звернути увагу - це безпека тачки на треку. Сам розумієш, що балон сильно підвищує ризик печальної ситуації, раптом що станеться.
1
10 серпня 23:48
oleh_o
Та а шо іншим людям повинно бути до того, що у тебе там за паливо: хоч АЕС тримай у багажнику, якщо це іншим не заважає)Про газ будуть сміятися, так, то завжди було, ще з часів Крузаків на газу.От єдине, куди звернути увагу - це безпека тачки на треку. Сам розумієш, що балон сильно підвищує ризик печальної ситуації, раптом що станеться.
oleh_o, можливо, але я брав участь тільки у трек днях. А техком є вже коли береш участь у змаганнях, як до цього дійду тоді і подивлюсь. Хоча на тих же трек днях цього року швидко згоріла свіжа БМВ М, вона якно не на газу була - я писав про це в попередніх дописах.
А чат ГПТ каже що все ок, можна ганяти, то все надумане.
1
10 серпня 23:51
Забий! Не бери до уваги ,яб теж на твоємому місці поставив газ! На кожен день
1
10 серпня 23:45